דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל לבית (בת ים)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אור לבית גנאח בנימין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באור לבית ?
4.86
ציון ממוצע
202
חוות דעת בשנה האחרונה
703
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
20
0
0
3 חודשים אחרונים
69
0
0
6 חודשים אחרונים
107
0
5
שנה אחרונה
195
0
7
כל הזמן
691
2
10
נמצאו 703 חוות דעת גולשים על אור לבית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מרוצה מאוד!!קיבלתי מוצר עם מלא שחיטות כאילו כבר היה בשימוש או מוצר תצוגה.לא ממליצה
תגובת החנות:
שלום
אור לבית שולחת את החבילות ללקוחותיה ישירות מהמחסן
לכן המוצר לא נשלח מתודה או משומש כפי שטוענת הלקוחה
בשיחה עם הלקוחה לפני רישום חוות הדעת ביקשנו מהלקוחה לשלוח לנו את מוצר בחזרה אלינו
וכאשר יגיע חזרה לחנות נפצה אותה פיצוי מלא כולל המשלוח שהיא שלחה בדואר
אנחנו בחברת אור לבית לא מבינים מדוע הלקוחה החליטה להשמיץ אץ השירות שהיא קיבלה מאיתנו
אור לבית תמשיך לשרת את כל לקוחותייה בנאמנות ועל כך יעדו חוות הדעת

מוצר:
Blender 2go selmor
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת גילוח Philips QG3398/59 - וציינתי בקופסא חדשה !
1. הקופסא שהגיע אלי פתוחה בסיפור שהחליפו ספק שמגיע 60HZ לארה"ב ולא 50HZ שמתאים לחשמל ישראלי !
2. בפועל המכונה הגיע משומשת עם כמה שערות בקופסא
3.בפועל הגיע שערות בסכינים משימוש !
4.כמה שהם ניסו לנקות את המכונה לא הצליחו לנקות את השערות .
5. מכרו לי מכונה משומשת כחדשה !
6. חשבונית לא קיבלתי , רק מספר הזמנה ומצורף הצילום שלה ! ,יש גם צילוםבמייל למספר חבילה ועוד אך אני מוגבל לצירוף צילום אחד .
7. קיבלתי רק הוראות הפעלה וחותמת שרשום אחריות בקופסא , זה לא חשבונית .
8.קיבלתי רק מספר הזמנה 2631007
תגובת החנות:
הלקוח קנה מכונת גילוח ותספורת של פיליפיס
המכונה נפתחת בארץ להחלפת שנאי שיתאים למתח בארץ
המכונה מגיעה עם אחריות של היבואן וכמובן הסבר בעברית.
המכונה לא הגיעה משומשת בשום אופן כפי שהלקוח טוען , הלקוח טען שהשתמש בה למרות שראה שערות דבר שהוא לא הגיוני
במידה וראה שערות היה מתקשר אלינו והיינו מחליפים את המכונה במידית עם שליח דבר שהלקוח לא בחר לעשות.
החשבונית באתר אינטרנט נשלחת אוטמטית למייל בזמן החיוב של הלקוח הלקוח בחר לטעון שלא נשלחה לו חשבונית במקום לבדוק איתנו טלפונית
אור לבית תמשיך לשרת את לקוחותיה בנאמנות ובשקיפות מלאה ויעדו עלינו שאר חוות הדעת שנכתבו עלינו.
מוצר:
Philips QG3398/59
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משקל מזוודה הגיע עם סוללה חלשה, אור לבית סרבו לשלוח סוללה חלופית. לעולם לא אקנה שוב אצל ספק המסרב לתקן ליקויים במוצר.
תגובת החנות:
הלקוח קנה אצלנו משקל מזוודות לפני שלושה שבועות המשקל הגיע אליו עם סוללות מתנה
הלקוח התקשר אלינו שלושה שבועות אחרי ההזמנה וטען שהמכשיר תקין אבל הסוללות חלשות ביקשנו ממנו
להחליף סוללות במכשיר והוא סירב וביקש שאנחנו נבוא אליו להחליף לו סוללות במכשיר.
הלקוח קנה משקל על המשקל אנחנו עומדים מאחורי האחריות אבל על סוללות שקיבל מתנה אין אחריות ,יש לציין שזוג סוללות כאלה מסוג AAA
יש בכל בית וחנות .
נציגנו אמר לו אין בעיה תגיע לחנות ותקבל זוג סוללות חדשות מתנה אך הלקוח סירב.
אור לבית תמשיך לתת ללקוחותיה שירות .
מוצר:
משקל מזוודות OMEGA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר של מוסקיטו ליתושים, לאחר זמן קצר מאוד הוא התחיל לעבוד לסירוגין, ואז הפסיק לעבוד לחלוטין. יצרתי קשר עם חברת "אור לבית" מהם קניתי והם הפנו אותי למוסקיטו. פניתי אל מוסקיטו והם ביקשו לשלוח אליהם את המכשיר, שלחתי אליהם לבדיקה, והמתנתי חודשים לקבל תשובות. לאחר מכן שלחו לי את המכשיר בחזרה וראיתי שהחליפו את הכבל החשמלי. המכשיר עבד פחות מחודש ושוב הפסיק לעבוד. פניתי שוב אל "אור לבית" והם אמרו לי לשלוח אליהם ישירות את המכשיר והם ידאגו להחליף לי אותו במכשיר חדש. שוב המתנתי כחודשיים, ואז החזירו לי את המכשיר הישן (אפילו עם היתושים עליו...). התקשרתי אל "אור לבית" שוב ודיברתי איתם על ההבטחה שלהם להחליף למכשיר חדש, התשובה שלהם היתה "אנו מצטערים, אך היבואן לא מוכן להחליף". זאת החברה הזו, השירות מתחת לכל ביקורת, אין אחריות כמו שהם מבטיחים והמלצה שלי - תתרחקו מהחברה הזו ואל תקנו מהם שום דבר, אחרת הכסף שלכם לא בטוח ואין לכם שום דרך להיות בטוחים שתקבלו מוצר תקין או שתקבלו שירות לאחר הרכישה!!!!
תגובת החנות:
הלקוח קנה את המכשיר לפני חצי שנה המכשיר הגיע אלינו על מנת להחליפו אצל היבואן בגלל תקלה אבל לצערנו המכשיר הגיע מוזנח ללא טיפול נאות ומינמלי מצד הלקוח לשמור על המכשיר שהעברנו ליבואן את המכשיר להחלפה היבואן לא הסכים להחליף עקב מצב המכשיר ולכלוכו יש לציין שגם הלקוח טען שהחזרנו לו את המכשיר עם יתושים שאותם הוא צריך לנקות פעם בשבוע אנחנו קיבלנו את המכשיר של הלקוח אחרי שהיבואן תיקן אותו ושלחנו ללקוח את מכשירו עם שליח עד הבית על חשבוננו אנחנו עשינו מעל ומעבר לרצות את הלקוח ונמשיך לשרת את קהל לקוחיתנו אור לבית
מוצר:
קוטל/דוחה יתושים Mosquito TP11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקבל מוצר מדגם שונה ממה שקניתי, שנמכר במחיר זול יותר באותה החנות.
לא התקשרו לברר האם אני מעוניין בדגם שונה, פשוט שלחו מה שהיה.
אחרי שיחה עם נציג נאמר לי שזה דגם "חדש יותר" וששלחו לי אותו כי אין להם את הדגם שרכשתי.
אבל המציאות היא שלמרות שמספר הדגם עדכני יותר הנתונים הם משמעותית יותר גרועים.
אפשרות יחידה שהנציג הציע זה להחזיר את המוצר.
גרמו לי לטרחה מיותרת ובזבוז זמן והמתנה.
לצערי אצטרך להסתפק במה שקיבלתי.
לא אקנה מהם יותר וגם לא ממליץ לאף אחד.
תגובת החנות:
שלום רב

קודם כל עצוב מאוד שהלקוח בחר להשמיץ את שמנו לאחר כמה ניסיונות להגיע איתו להסכם.
הלקוח הזמין אוזניות JBL מדגם T280 שחור ולאחר ההזמנה התקשרה אליו נציגה ועידכנה שצבע שחור נגמר מהמלאי ומה שיש לנו זה דגם חדש T290 בצבע שרצה.
הלקוח אמר שאין לו בעיה לנסות וגם הובטח לו שנחזיר לו את מלוא הסכום במידה ולא יהיה מרוצה.
הלקוח בחר שלא "להטריח " את עצמו שוב לסניף הדואר ולהחזיר לנו את האוזניות וכמובן שגם את כסף המשלוח הוא יקבל מאיתנו ובחר לכתוב משוב שלילי בזאפ.

נשמח עדין לקבל את המוצר חזרה ולזכות אותו בסכום ששילם כולל דמי המשלוח.

תודה רבה בכבוד רב " אור לבית "
מוצר:
JBL T280A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי לא מה שהזמנתי. הזמנתי שלט למזגן מסוג אחד קבלתי שלט שמתאים למזגן אחר לא מה שהזמנתי..
תגובת החנות:
שלום רב
לצערנו הלקוח בחר לרשום חוות דעת בזאפ מבלי לייצור קשר איתנו במידה והייתה איזה בעיה בשלט?
לגבי ההזמנה הלקוח הזמין שלט מסוג M002 וקיבל את מה שהזמין. לא ידוע לנו מה הייתה הבעיה ובטוחים אנחנו כי אם היה פונה אלינו ישירות היינו דואגים לפתור לו את הבעיה בכל דרך אפשרית .ראו חוות דעת אחרות של לקוחות שפנו אלינו ולאף אחד לא התעלמנו מהבעיה....
בכבוד רב אור לבית

מוצר:
Ykr-M002
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר זול, שירות אדיב (שלחתי שאלה במייל-חזרו אלי תוך פחות משעה בטלפון). ההערה היחיה היא שקצת מוזר שקיבלתי משלוח של מוצר אלקטרוני בתוך קופסאת נעליים. לא פגם במוצר והמוצר הגיע בתוך אריזה מקורית אבל בכל זאת חריג. הייתי קונה שם שוב אם אצטרך.
תגובת החנות:
הלקוח מציין בחוות דעתו השירות אדיב, והדבר היחיד שהפריע לו זה שהגנו על המוצר שלו שלא

יפגע בסניפי הדואר השונים עד להגעתו אליו בקופסת נעליים.

אנו מגינים על כל מוצר שלנו באריזה נוספת בשביל שיגיע ללקוח מוגן ושמור ולא הבנו למה הלקוח

הוריד לנו ציון על זה , למרות שאמר שיקנה אצלנו שוב.

בברכה "אור לבית"
מוצר:
ממיר דיגיטלי HADV-1617
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לבצע הזמנה בלילה וקיבלתי הודעה שאין אישור של חברת האשראי. בכל זאת נשלח אליי למייל אישור עסקה, משום מה.
כבר בבוקר למחרת התקשרו ואמרו שהבעיה הייתה אצלם.
ביצעתי שוב הזמנה והמשלוח היה מהיר.

הציק לי שקופסת המוצר שהגיעה לא הייתה חתומה. שלחתי מייל בירור וחזרו אליי במהירות; המוכר טען (באדיבות יתרה) שהקופסא נפתחה כדי לחתום על תעודת האחריות ולוודא את תקינות התכולה.
תגובת החנות:
ללקוח נשלח אישור הזמנה אבל לא אישור עסקה מכיוון שבזמן עשיית העסקה נעשה שידור נתונים של מסוף הסליקה(שעה מאוחרת בלילה), בשעות הבוקר יצר קשר נציג החברה עם הלקוח על מנת להודיע לו על התקלה והלקוח בחר לעשות את ההזמנה שוב במועד מאוחר יותר.

כמובן המשלוח הגיע במהירות והלקוח פנה אלינו והוא קיבל הסבר על כל שאלותיו באדיבות רבה לפי טענתו אז חבל שאחרי שהיינו כל כך אדיבים לטענתו בחר הלקוח להוריד לנו ניקוד על שירות הלקוחות ובאופן כללי.

בנוגע לקופסא שהיתה פתוחה אנו משווקים מורשים של חברת דיפלומט יבואנית רשמית של חברת בראון, אריזה של מוצר זה מגיעה מהחברה פתוחה על מנת להחתים את האחריות ובדיקת תכולה לפני שליחתו ללקוח.

אנו מאחלים ללקוח בריאות והצלחה

בכבוד רב "אור לבית "
מוצר:
מכונת גילוח 340S4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה היתה הימור מסויים כי לא היכרתי את המוצר ויכולתי להתרשם רק מתמונה. המחיר היה אטרקטיבי ולכן הימרתי וקניתי ואחרי שלושה ימים זה היה אצלי בבית (משלוח אקספרס). המוצר עובד היטב ונראה אף יפה יותר מכפי שהתרשמתי בתמונה.
מוצר:
תנור חימום מגדל MIKA 1800W Gold Line דגם ATL2785
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה נעימה ,מחיר מצוין ,עמדו היטב בלוח הזמנים והמוצר הגיע במצב טוב, בקיצור הכל בסדר.
מוצר:
קוצץ שער מתוצרת בייבי ליס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תצוגת המוצר באתר הייתה ברורה ומובנת
תהליך הרכישה היה מהיר
המוצר הגיע במהירות תוך יום
מוצר:
מגהץ קיטור טפל 8962 GV
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סוללה לטלפון. האתר היה נוח לשימוש אבל יותר חשוב כשהיה צורך לדבר אם נציג קבלתי יחס אישי חם, אדיב, ומהיר במייל, בטלפון ובחנות עצמה.
מוצר:
סוללה לטלפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את המוצר הרצוי לי דרך האינטרנט בחנות "אור לבית" התקשרתי דרך האינטרנט ומשם הכל זרם מהר ומדוייק. קיבלתי את המוצר תוך כשבוע ארוז יפה והכל בסדר. אני ממש מרוצה. השארתי את כתובת החנות אצלי במחשב וכל קנייה עתידית של מוצרי חשמל קטנים אבדוק אצלם קודם כל..
מוצר:
דיסקמן GPX 332B
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה השלילית העיקרית הייתה מול חברת שליחויות תפוז מולה עובד החנות.
כל חווית ההזמנה הייתה נוחה ומהירה אבל ברגע שזה הגיע לחלק של משלוח, התחילו כל הבעיות.
חברת תפוז עובדת בשיטה של משלוח מתי שבא ונוח להם. הלקוח במקרה הזה לא פקטור.
אז אם יש לכם איזו סבתא בבית 24/7 אני מניח שתהיו מרוצים מהשירות שלהם ולא תהיה שום בעיה. בכל מקרה אחר אני ממליץ לשקול בכובד ראש להשתמש בשירותיה של חברת תפוז ולאור לבית לשקול את המשך התקשרותה עם חברת תפוז.

הזמנתי את המוצר ומהר מאוד קיבלתי הודעה מאור לבית שהמוצר בדרך אליי.
למחרת ב- 13:16 קיבלתי סמס שהשליח אצלי תוך שעתיים. התקשרתי לשליחה מיד, הסברתי שכרגע אני בעבודה ושאלתי האם יש אפשרות להביא את המוצר מחר בבוקר. אמרה לי אין בעיה.
למחרת חיכיתי להם בבית עד 11. לא הגיע אף אחד.
התקשרתי לשליחה לשאול מה קרה. אמרה לי שהיא כבר לא קשורה לזה, המשלוח אצל שליח אחר ואין לה מושג מתי הוא מגיע ולמה.
התקשרתי לשליח החדש. אף אחד לא אמר לו שאני מחכה לו בבוקר. ביקשתי שיביא את זה יום שני בבוקר. אמר אין בעיה.
יום ראשון בערב מתקשר אליו להזכיר לו. הוא אומר לי "או, בדיוק המנהל התפעולי של המחסן לידי קח, דבר איתו". למנהל כמובן אין מושג ירוק שאמורים להביא לי את המוצר מחר בבקור.
מחר אי אפשר הוא אומר לי. מתי כן אפשר? אפשר ביום שלישי. אין בעיה, תביאו ביום שלישי.
כפי שאפשר לנחש ביום שלישי שוב חיכיתי בבית עד 11 ושוב אף אחד לא בא.
מתקשר למשרד. אי אפשר להשיג את המנהל התפעולי. הוא לא עונה ולא מחזיר טלפון.
שירות לקוחות אומרים אצלנו כתוב שאתה הולך לקבל את זה אחרי חמש...
בקיצור. אני יכול להמשיך עם זה עוד ועוד.
עשרות שיחות טלפון, שום דבר לא מתועד, יד ימין לא יודעת מה רגל שמאל עושה, אף אחד לא לוקח אחריות, אין עם מי לדבר. מבטיחים לחזור אליך, לא חוזרים וכו'...

אז... כמו שאמרתי ם יש לכם איזו סבתא בבית 24/7 אני מניח שתהיו מרוצים מהשירות שלהם ולא תהיה שום בעיה. בכל מקרה אחר אני ממליץ לשכול בכובד ראש להשתמש בשירותיה של חברת תפוז ולאור לבית לשקול את המשך התקשרותה עם חברת תפוז.
תגובת החנות:
חברת אור לבית משרתת את לקוחותייה במשך 15 שנה ללא דופי ויעידו על זה תגובות הלקוחות עד היום.
הלקוח הזמין אצלנו מיקסר קערה של פיליפיס אנו אור לבית החלטנו לשלוח לו את המשלוח עם חברת שליחיות בעלות של 35 ש"ח כדי שהלקוח יקבל את המוצר שלם.
ובזמן שקבענו 7 ימי עסקים. למרות כל הטירטור שעבר הלקוח המוצר הגיע אליו אחרי 7 ימי עסקים שלם
חבל שהלקוח מכפיש את שמנו בשירות הלקוחות שהוא כלל לא פנה לשירות הלקוחות של אור לבית, במידה והיה פונה היה מקבל את מלוא תשומת הלב וכמובן היה מקבל את את המוצר כבר ביום הראשון שהבטיחו לו מחברת השליחיות.
גם במהירות המשלוח הוא נתן לנו ציון לא טוב למרות שעמדנו בהבטחה של 7 ימי העסקים.
חברת השליחיות בכלל לא צד בעניין לחוות הדעת שלנו
מוצר:
מיקסר HR1594
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה. בעקבות עיצומים בדואר, לא קיבלתי הודעה על החבילה, ולכן התקשרתי לברר מה קורה. המענה היה אדיב ומקצועי. לאחר בירור קצר, אמרו לי שהחבילה כבר בסניף הדואר, וספקו לי מספר משלוח כדי שאוכל לדרוש אותו.
אז חוץ מזה, המשלוח בהחלט הגיע בזמן.
כוכב אחד יורד בכל זאת, משתי סיבות:
1) אריזה לא מהטובות שראיתי. שום ריפוד משום סוג שהוא. פשוט לקחו את המוצר, שמו בתוך קרטון, ושלחו. חבל. אפשר לעשות את זה טוב יותר. במיוחד כשמדובר באלקטרוניקה וגאג'טים.
2) לא סיפקו את מספר המשלוח מראש. חבל. ככה הייתי יכול לברר את מיקום החבילה בלי להתקשר לחנות כדי לבקש מספר. כ"כ פשוט לספק אותו, למה לא לעשות את זה?

חוץ מזה, היה מצויין, ואשמח לקנות שם שוב.
מוצר:
רמקול נייד CSBT313
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע תוך 24 שעות, מצויין ומעל למצופה.
ביצוע ההזמנה באתר היה קל וברור. חבל שאין אפשרות לשלם עם PayPal
הוזמנו שני שלטים. לאחד מהם צורפו בטריות כמובטח. לשני לא.
הוספתי 35 ש"ח תמורת משלוח הביתה עם שליח. היו לי טענות לגבי נושא השליח וכתבתי על כך לשירות הלקוחות של החנות. מייד למחרת בבוקר קיבלתי טלפון מבעל החנות שמסר שהבטריות החסרות נשלחו אלי בדואר והסביר לי את הנוהל של שירות השליחים בצורה שהשביעה את דעתי. בסיכומו של דבר הן הליך הקניה והן שירות הלקוחות לאחר תלונתי היו מעולים. לצערי זאפ אינו מאפשר שינוי הדירוג אך מבחינתי מדובר בחנות מצויינת ואשמח לקנות בה שנית
מוצר:
שלט למזגן אלקטרה RC-3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מהר , הנפה עובדת מצויין , חוסכת הרבה זמן ועובדת גם עם סוללות רגילות
מוצר:
נפה חשמלית NR5600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו שני שלטים למזגן. הגיעו מהר ע"י שליח סבלני בשליחות טיפה מסובכת לבית הסבתא :)
מוצר:
שלט למזגן rc3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מהר, ארוז היטב, לא היו שום בעיות בתשלום וקבלת המשלוח, המלצתי לאחרים, תודה רבה!
מוצר:
AKG EOIG955
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן, ללא כל תקלה או בעיה. מחיר הכי נמוך בשוק. המכשיר הגיע במצב תקין.
מוצר:
גהץ ‏אדים Philips GC3811/80 פיליפס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהיר, יעיל אין תלונות.
דוגמה טובה לשרות מקוון מצוין.
לא הכרנו את החברה לפני אבל בהחלט רשמתי לפני לקניות הבאות.
מוצר:
קומקום חשמלי Philips HD4646
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.