דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים לסלולאר (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
זה להיט
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בזה להיט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
233
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
209
3
21
נמצאו 233 חוות דעת גולשים על זה להיט
תמונת משתמש
שם:
איתמר ושלומית
תאריך:
27/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגן מסך ל-Redmi 4 Prime. אחרי שהתקשרו לוודא שזה אכן הדגם שלחו מגן מסך לאייפון 7/8 שמתאים "בערך" ומעט קצר מדי.
תגובת החנות:
שלום לכל הלקוחות, נתקן קצת "אי דיוקים" בחוות הדעת.
1.הלקוח כן קיבל מגן מסך במיוחד לדגם שלו - Redmi 4 Prime.
2.אנחנו שולחים ללקוחות באריזות מיוחדות ע"מ שיקבלו את המוצר תקין ולא שבור, בכל זאת מדובר במגן מסך זכוכית.
3.סמארטפונים כיום מיוצרים קמורים מעט בצידי המכשיר וחלק ממגיני המסך חתוכים מעט ע"מ שלא ליצור שוליים בצידי המכשיר.
4.במידה והלקוח לא מרוצה מהמוצר הוא פשוט יכול להחזיר אותו ולקבל עליו זיכוי כספי.
מוצר:
מגן מסך ל-Redmi 4 Prime
תמונת משתמש
שם:
Adam
תאריך:
22/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסוי לשיאומי רדמי נוט 4 בצבע שחור לבן וקבלתי כיסוי בצבע שחור בלבד. כשהתקשרתי לברר למה זה מה שקבלתי המוכרת אמרה שהיא כבר דברה איתי לגבי זה לפני שקבלתי את ההזמנה ואני אישרתי שאין לי בעיה. היא מעולם לא שאלה אותי את השאלה הזאת אלא רק שאלה אותי מה הדגם של הפלאפון. במהלך השיחה איתה לאחר שקבלתי את הכיסוי היא התעצבנה עלי, טענה שאני כל הזמן מתלונן והתייחסה בזלזול. לאחר מכן דברתי עם בעל החנות שהיה יותר נחמד והסביר לי את המצב. חבל לי שבחנות כזאת עם בעלים נחמד ואיכות אביזרים טובה יש מוכרת שמרשה לעצמה לדבר אל הלקוחות בכזה זלזול וחוסר כבוד. בעל החנות אמר שהוא יעשה איתה שיחת הסברה ואני מקווה שהיא תלמד להתנהג כמו שצריך ללקוחות אחרים.
מוצר:
כיסוי שיאומי רדמי נוט 4
תמונת משתמש
שם:
אבו אבראהים
תאריך:
17/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפול מהיר ומקצועי מה שטוב שהם מתקשרים לוודאות שהמוצר שהזמנת מתאים 100% לדגם שלך דבר המונע טעויות ,ממליץ על חנות זה
מוצר:
כיסוי לטאבלט
תמונת משתמש
שם:
shay
תאריך:
06/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום.
רכשתי נרתיק ספר לmeizu m6 note
המחיר משתלם (תואם למה שרשום באתר). שירות אדיב. וגם הנרתיק מדליק:)
מוצר:
נרתיק ספר לmeizu m6 note
תמונת משתמש
שם:
ארי
תאריך:
29/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באותו ערב התקשרו לוודא אם התכוונתי להזמין את הדגם המדויק והאם הל הפרטים נכונים וכבר למחורת החבילה נשלחה!
מוצר:
כיסוי כפול Kisswill בצבע כחול-שחור לוואווי P9 לייט
תמונת משתמש
שם:
op
תאריך:
14/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שלא נמצא הכיסוי שבקשתי בהתחלה, האנשים מ-זהלהיט התעקשו ומצאו לי כיסוי מתאים. תודה רבה
מוצר:
כיסוי לסלולרי
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
13/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות סבבה, עשיתי כמה הזמנות תמיד היה בסדר חוץ מקניה אחרונה
השירות של EPOST על הפנים, לא מתכוון להזמין שוב עם שליחות של EPOST
מישום מה הפריטים יצאו אחרי 3 ימים רק מהחנות ורק אחרי שבוע הגיעו לקיוסק ששם ביקשתי לקבל את ההזמנה עם EPOST
נפלתי על בעל קיוסק חסר כול חשק לתת שירות
,"כאן קונים מזל" באבן גבירול תל אביב

תגובת החנות:
היי.
קודם כל שמחים שאתה לקוח מרוצה וחוזר לרכוש אצלנו.
Epost הוא בעצם שירות חדש אצלנו, שמבחינת מהירות אספקת המוצרים ללקוחות עולה על דואר ישראל, ומבחינת רמת התקלות איתו היא נמוכה ביותר, בכל מקרה תמיד נשמח לטפל בבעיה נקודתית במידה וקיימת.


מוצר:
מגן מסך ונרתיק לטאבלט s2 t719 samsung
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
01/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסוי מגן OTTERBOX למכשיר LG G7 שלי דרך האתר בתשלום עם PAYPAL,
לאחר ההזמנה התקשרתי לוודא שההזמנה התקבלה ויש במלאי את מה שהזמנתי
הנציגה הנחמדה הסבירה לי יפה שהם עוברים על ההזמנות והם יוצרים קשר עם הלקוח כדי
לוודא שהמוצר שהוזמן הכן מתאים למכשיר
בכל מקרה אמרה שתבדוק ותחזור אליי
הכן לא עבר הרבה זמן וחזרו אליי לוודא שגם הכתובת למשלוח שבחרתי נכונה וגם דגם המכשיר
כבר ביום למחרת המוצר הגיע לכתובת שביקשתי
ואני מרוצה מאוד מהמוצר ,השירות האדיב והשילוח המהיר
מוצר:
כיסוי מגן OTTERBOX לטלפון LG G7
תמונת משתמש
שם:
Yair
תאריך:
01/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בחנות הנ"ל מגן מסך לרדמי 3. הם התקשרו לוודא שזה הדגם הנכון , ולבקשתי הסבירו לי איך להדביק אותה , ויצא לי אחלה. תודה!
מוצר:
מגן מסך לרדמי 3
תמונת משתמש
שם:
Mihael
תאריך:
23/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קיבלתי תוך 5 ימים בדואר. חנות ניפלא, עובדים מהר, מסודר ובדיוק. מומלץ מאוד!
מוצר:
מגן מסך Samsung galaxy Tab A
תמונת משתמש
שם:
Alan
תאריך:
12/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מגן לסמסונג 9 . באותו היו התקשרו מהחנות כדי לוודא שזה הדגם הנכון, כדי למנוע טעויות. תוך יומיים החבילה הגיעה לנקודת איסוף קרוב לביתי.
שרות מקצועי, אדיב ויעיל. מומלץ.
מוצר:
מגן OTTER לטלפון
תמונת משתמש
שם:
Tzvi
תאריך:
11/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגן מסך סוני אקספריה X שהם היחידים כמעט בארץ שהיה להם את זה.
וגם מגן מסך לLG G6
הכל הגיע ארוז יפה באריזה מקורית, מהר ויעיל.
כשפניתי לשאול משהו נעניתי מייד ובמהירות
ממליץ מאוד !
מוצר:
מגן טלפון XPERIA X ומגן סיליקון LG G6
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
09/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Amnon
תאריך:
17/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אזניית בלוטות' מסוג voyager legend של חברת PLANTRONIX.
מדובר באזנייה איכותית ויקרה שהכוונה היתה שתחזיק מעמד זמן רב...
לאחר מספר חודשים מועט האזנייה התחילה לעשות בעיות. כשהפסיקה להגיב טוטאלית,
שלחתי אותה אל החנות.
לאחר יותר מחודש חזרו אלי: מה בדיוק הבעיה ? (צירפתי במכתב עם החבילה)
לאחר עוד כמה ימים חזרו שוב: "בדקנו את האזנייה, אין שום בעיה"
אמרתי להם שלא יכול להיות , וגם כששלחתי זה היה אחרי הרבה זמן של "בעיות" ועד שהיא לא שבקה לגמרי לא שלחתי.
אמרו שיבדקו שוב.
זהו.
עבר יותר מחודש ולא שמעתי מהם יותר.

תגובת החנות:
הלקוח לא ציין שהאוזניה הייתה שבורה ועל שבר אין אחריות(משווקים של היבואן הרשמי בישראל).
היבואן לא אישר החלפה בגלל שהמוצר הגיע שבור.
ניסינו לעזור כמה שיכלנו ללקוח והוא אמר שיוריד את חוות הדעת.
מוצר:
אזנייה פלנטרוניקס Vo 19019
תמונת משתמש
שם:
azlotn01
תאריך:
11/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמה ימים נכנסתי לזאפ, חיפשתי כיסוי לטלפון Galaxy On7 ואחד האתרים שהציע כיסוי ספר היה אתר זהלהיט Zelahit. מצאתי כיסוי בצבעים שונים, הכנסתי לסל קניות, נגשתי לקופה וגיליתי כי האתר לא עובד עם פייפל Paypal. החלטתי להשהות את הרכישה באופן זמני.
היום התקשר אלי מישהו מהחנות (או אולי לא מהחנות) בקשר לקנייה. מייד אמרתי לו כי בשלב זה אני לא מעוניין בקנייה. ואילו הוא ביקש ממני מס' כרטיס אשראי על מנת "לבטל את הקנייה". הסברתי לו כי אני לא שילמתי עלהקנייה והוא עמד על שלו שאני שילמתי ועכשיו צריך מס' כרטיס אשראי כדי לבטל את הקנייה. הסכמנו שאני אבדוק את העניין ואחזור אליו. אחרי שניתקתי חזרתי אתר האינטרנט שלהם ומה אני רואה: כיסויים כמו ששמתי בסל קניות כך הם שם נמצאים. לו הייתי משלם עליהם הם לא היו מופיעים בסל קניות, נכון?
ואני שואל את עצמי: אם אני לא שילמתי על הקנייה, למה הוא ביקש ממני מס' כרטיס אשראי? עד כמה שאני מבין, ביטול קנייה גם אם כזאת בוצעה, לא מצריך מסירת מס' כרטיס אשראי. בוודאי אם הקנייה לא בוצעה. זה מריח לא טוב.
בבדיקה שערכתי מאוחר יותר התברר לי כי האתר כןעובד עם פייפל וכיאני כן שילמתי על ההזמנה. אבל זה לא משנה את העיקר. אם ההזמנה שולמה באמצעות פייפל, אז לא היתה שום סיבה לבקש פרטי כרטיס אשראי בטלפון.
תגובת החנות:
שלום לכל הלקוחות שלנו.
1. האתר שלנו כן עובד עם פייפאל.
2. הלקוח ביצע הזמנה באתר(ושילם עליה), התקשרנו לוודא איתו את דגם המכשיר שלו והוא טען שהוא לא שילם על המוצרים(ביצע הזמנה ושילם)
3. הנציג שלנו לא בדק את אופן התשלום, שאל איך הוא שילם (אשראי / פייפאל) על מנת לזכות אותו אם הוא לא מעוניין במוצרים.
4.הלקוח ערך את התגובה, הוסיף שהוא שילם על ההזמנה בסוף(אז לא שלחת חוות דעת שמבוססת על זה שלא ביצעת הזמנה בפועל..)
חוות דעת שלא משקפת בשום צורה שהיא מה שהתרחש בפועל.
מוצר:
כיסוי לטלפון
תמונת משתמש
שם:
שני יצחקיאן-מטפלת מוסמכת
תאריך:
04/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, אחלה יחס. התקשרו לוודא שזה אכן המוצר שאני צריכה ולא משהו אחר. ממליצה בחום
מוצר:
מגן לטלפון ואוי p20 pro
תמונת משתמש
שם:
אורי אלוני
תאריך:
18/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע במהירות ראויה לציון ולא היתה איתו בעיה.
מה שהפריע לי הוא שמספר ימים אחרי שביצעתי את ההזמנה החברה שלחה לי הודעת SMS שעלי ליצור קשר איתם.
למה הם לא מתקשרים אלי? למה אני צריך להתקשר אליהם?
אני חשבתי שיש בעיה ולכן ניסיתי להתקשר אליהם. הטלפון היה תפוס ולא חזרו אלי. טרחתי וחיפשתי מספר טלפון אחר שלהם אך גם הוא היה תפוס.
אחרי מספר שעות ניסיתי שוב להתקשר ואז הצלחתי לתפוס אותם.
בשיחת הטלפון הם שאלו אם הזמנתי את המוצר וכשאמרתי שכן הם אמרו שאין בעיה ושהם ישלחו לי אותו.
הם גרמו לי לחשוב שיש בעיה, להצטרך לנסות להתקשר אליהם, לזכור להתקשר אליהם אחרי שלא ענו לי וכל זה רק בשביל לוודא משהו שכבר כתבתי בבירור בהזמנה.
אם הם רוצים לוודא משהו הם צריכים להתקשר אלי ולנסות להשיג אותי. לא לגרום לי לרדוף אחריהם
תגובת החנות:
היי אורי.
כמו שהודענו לך גם בטלפון, קודם התקשרנו אלייך ורק אחר כך כשלא ענית שלחנו לך SMS, יש לנו גם תיעוד לזה.
אם אנחנו תפוסים, אנחנו תמיד חוזרים לכל השיחות שנעשו אלינו במהלך שעות פעילות החנות.
אנחנו שמחים שהמוצר הגיע אלייך במהרה, זה כל מה שחשוב, תתחדש ותהנה.
*בכל מקרה נעזר בחוות דעת זו להבהיר ללקוחותינו שאנחנו עושים הכל על מנת שתקבלו את המוצר שאתם צריכים, לעיתים קרובות לקוחות טועים בדגם המוצר שהם הזמינו,
ואנחנו מגידילים ראש ומוודאים זאת לפני שאנחנו שולחים את המוצרים.
מוצר:
כיסוי ל-iPhone 8
תמונת משתמש
שם:
niva
תאריך:
15/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשמם כן הם - זה להיט! אדיבות, שרות וסבלנות
הזמנתי כיסוי לטלפון, למחרת התקשרו לוודא שאכן זה דגם הטלפון שיש לי וזה מה שאני רוצה.
בסוף קנינו טלפון אחר והכיסוי לא התאים, גם אז היו נחמדים, אדיבים ויעילים. הסבירו איך לשלוח חזרה, איך לעדכן אותם על המשלוח וכשיקבלו אוכל לבחור האם רוצה זיכוי כספי או מוצר אחר.
מוצר:
כיסוי לטלפון
תמונת משתמש
שם:
Moriah
תאריך:
08/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגן ומגן מסך זכוכית לטלפון במחירים זולים משמעותית מחנויות אחרות, קיבלתי שירות מצוין ומהיר, הגיע בזמן לנקודת האיסוף ומרוצה מהאביזרים
מוצר:
מגן ומגן מסך לטלפון
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
12/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות.
המוצר הגיע מהר
חווית קניה שניתן רק ללמוד ממנה.
ממציץ בחום על האתר
מוצר:
oderbox simetry galxy note 9
תמונת משתמש
שם:
צח
תאריך:
04/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מומלצת, לא הפעם הראשונה שאני קונה שם.
שירות לקוחות מעולה, האתר ברור להבנה, ומשלוח מהיר.
מוצר:
כיסויים לסלולרי j2 pro
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
28/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש להיט של חנות וחוויה מוצלחת של קניה. שירות מצוין, חביבות ומקצועיות, נותנים את כל הלב. מבחר ענק, מחירים טובים. ממש מורגש שרוצים את טובת הלקוח. קניתי כמה מוצרים וכשאחד מהם לא התאים החליפו מייד למרות שנפתח וסייעו לי במוצר חלופי.
מוצר:
תושבת לרכב, מגן מסך, כיסוי אחורי, כבל
תמונת משתמש
שם:
Igor
תאריך:
21/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר (ב 25.6.18) עם משלוח רגיל של דואר ישראל. במייל עם קבלת החשבונית לא נשלח לי מספר מעקב ובשיחה עם הנציג הבהרתי שאני צריך את המוצר עד תאריך מסויים והנציג הבטיח שהם יעמדו בזמנים (טיסה לחול). יום לפני הטיסה שוב פעם חייגתי לחמות על מנת לברר היכן המשלוח והאם הוא יגיע היום או מקסימום מחר לפני הצהריים (הטיסה בערב). אף אחד לא ידע להגיד לי היכן המוצר ומתי יגיע, אם בכלל.
הנציג טוען שהמוצר נשלח בדואר ישראל ובגלל בעיה כלשהי לא ניתן מספר מעקב. המנהל הסביר שזה לא נשלח בדואר ישראל אלא בכלל עם שליחות צ'יטה ואמור להגיע לאחד הboxim באזורי.
בסופו של דבר ההזמנה בוטלה בגלל אי עמידה בזמנים.
חוויה לא נעימה, בטחתי בחנות שיעמדו בזמנים והם פישלו ובגדול (והחוסר התאמה בין המילים של הנציג למילים של המנהל מאוד מטריד)
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בתאריך 25.6.18 מוצר מהאתר שלנו.
ואכן היתה בעיה נקודתית עם איתור המשלוח שלו הוא התקשר יומיים לאחר שהזמין והסברנו לו
שאנחנו לא הצלחנו לאתר את מס' המעקב שלו, הצענו לו באותו הרגע לשלוח מחדש את המוצר בנקודת איסוף ע"מ
שיגיע אליו מהר לפני הטיסה שלו, ואת החבילה הראשונה שתגיע אליו מביניהן שיאסוף והחבילה השנייה כבר תחזור אלינו.
הלקוח העדיף להמתין שהחבילה תגיע אליו.
בחוות דעת שהוא השאיר כאן, נראה שהייתה אי הבנה, והלקוח לא כל כך הבין את כוונת הנציג שלנו, שהציע לו פשוט
לשלוח מחדש את המוצר ע"מ שיגיע לפני הטיסה שלו, אם אכן היה מקשיב לנציג שלנו, המוצר כמעט בוודאות היה מגיע אליו בזמן, אכן היתה תקלה נקודתית עם המשלוח שלו, הפתרון שלנו היה משלוח מיידי של המוצר מחדש, שהלקוח העדיף פשוט לחכות שהחבילה הראשונה תגיע.
גם אם יש תקלה עם המשלוח, אנחנו תמיד מנסים לפתור אותה, ולהציע את כל הפתרונות האפשריים ע"מ שהלקוח יקבל את המוצרים בזמן.
מוצר:
Otterbox defender for LG V20
תמונת משתמש
שם:
Eliran
תאריך:
01/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בזמן ובלי בעיות והשירות היה ממש טוב ואפילו קיבלתי הנחה לקנייה הבאה. פינוק!
מוצר:
נרתיק ספר Legend איכותי בצבע כחול לשיאומי רדמי 4X Xiaomi Redmi 4X
תמונת משתמש
שם:
ביילא
תאריך:
14/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום!!!
שירות מעולה ואנושי!
חוזרים מיד אחרי השארת הודעה/לא יכלו לענות.
קניתי כמה פעמים.

בפעם האחרונה המשלוח נפגם בדואר שלחתי להם מייל
יום אחרי זה חזר אלי נציג שהודיע שהמוצר החלופי בדרך עלי
חנות אמינה מנסיון!!
מוצר:
כסוי כפול לפלאפון מגן מסך זכוכית
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply