דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
כלי עבודה וציוד לבעלי מקצוע (3 סניפים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
רוסגבס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברוסגבס ?
4.30
ציון ממוצע
10
חוות דעת בשנה האחרונה
130
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
3
0
0
6 חודשים אחרונים
6
0
0
שנה אחרונה
8
0
2
כל הזמן
111
1
18
נמצאו 130 חוות דעת גולשים על רוסגבס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פטישון דרך האתר, תהליך ההזמנה לא היה מספיק ברור ונח, הפטישון כלל משלוח חינם וצירפתי לו 3 דיסקים לחיתוך ובהזמנה באתר הופיע פתאום תוספת תשלום על המשלוח של הדיסקים בסך 20 שקלים.

התקשרתי לחנות (שירות לקוחות בינוני מינוס וזמן המתנה ארוך) והם אמרו לי שבגלל שהפטישון והדיסקים יוצאים במשלוח נפרד אז אני יצטרך לשלם על המשלוח של הדיסקים קצת מעצבן אבל הסכמתי, בפועל הכל הגיע בחבילה אחת ולמרות זאת חויבתי על המשלוח!

המשלוח עצמו הגיע דיי מהר (מספר ימים) אבל הגיע עם תעודת אחריות שלא חתומה על ידי החנות... (במקביל הזמנתי מוצר אחר מחנות אחרת שם הכל דפק כמו שעון וקיבלתי את הכל תוך יום כולל תעודות אחריות חתומות)

הדבר הכי בעייתי בעיני זה שהזמנתי 2 דיסקים לחיתוך של חברת "גמל שריד" וקיבלתי של חברה אחרת שאני לא מכיר שנראים שבירים, ניסיתי להתקשר לחנות ולאחר המתנה השיחה התנתקה, פניתי אליהם דרך האתר לפני יום ועדיין לא קיבלתי תגובה.

בהחלט לא הייתי ממליץ לקנות בחנות זו
מוצר:
פטישון מקיטה HR2630 3 דיסקים למשחזת זווית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה הזמנה שירות מעולה באופן כללי אני ממש ואפילו מאוד מרוצה
פעם הבאה אזמין רק מהם!!!!
ממליץ בחום.
ומשלוח ממש מהיר ובלי שום בעיות או חיובים לא הוגנים...
מוצר:
מברגות 18V
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי טעות
אלוהים יסלח לי, אבל עשיתי שתי טעויות
א. קניתי באתר של רוסגבס
ב. קניתי באתר של רוסגבס באינטרנט

קניתי מריצה לגינה באתר של רוסגבס
אחרי כ - 10 ימים הגיע מוביל עד הבית (תתארו לעצמכם איזה אושר)
והביא איזו חבילה לא מזוהה, עטופה ??? במעט ניילון נצמד
החתים אותי ברוב כבוד על מספר טפסים ונסע
הסתבר שאת המריצה הם לא מרכיבים
וגם לא מצרפים רשימת פריטים באריזה המפורקת
ושלא נדבר על הוראות הרכבה
הפרדתי בין מעט החלקים שהגיעו
ומייד הבחנתי שאין בכלל סט ברגים להרכבה
גלגל היה אבל בית ציר היה רק אחד, לצד ימין,
צד שמאל לא צריך בית ציר, הוא מחזיק את עצמו לבד
שתי רגליים למריצה היו, הללויה,
אבל חיזוק לבית המריצה - לא, מי צריך חיזוק .????
למחרת התקשרתי לחנות, יסורי גהינום להשיג אותם
לבסוף ענה מישהו
הסברתי לו מה הבעיה והוא הבטיח לשלוח מיד מריצה חדשה
עם כל האביזרים והברגים.
לאחר יומיים התקשרתי, שוב אי אפשר להשיג אותם
לבסוף הגעתי לאותו מישהו, שנזכר והבטיח לשלוח סט אביזרים
נלווים
לאחר יומיים התקשרתי ודברתי עם אותו מישהו (האחראי על הזמנות אינטרנט)
שאמר שהוא לא מבין מה אני רוצה ודרש שאשלח לו צילום של מה שקיבלתי
שלחתי לו צילום ולאחר 3 שעות הודיע לי שלדעתו חסרים רק ברגים
מאז עברו שבועיים ולא הגיעו ברגים
למזלי ביצעתי תשלום בפיי - פאל והם מטפלים בפאדיחה
בדרך כלל אני לא כותב חוות דעת
הפעם החלטתי לכתוב ולהזהיר את מי שעדיין לא נתקל בחבורה
הזו
בינתיים פניתי לספק אחר ואני הולך לראות בעין מה אני קונה
לא קונה יותר חתול באינטרנט

מוצר:
מריצה 65 ליטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להמנע מקנייה מחנות זו !!

קניתי ב- 26 באפריל סט 5 כלים נטענים מקצועיים BOSCH 10.8.

אני אדם פרטי, ומשתמש בכלים בעדינות ולא באופן קבוע. בוודאי שלא מפעיל עומס חריג.

לאחר כחודש אחד הכלים הפסיק לעבוד. הבאתי אותו לחנות של רוסגבס בידאל אלון ולקחו אותו לתיקון. אמרו שייקח עד שבועיים, אולי פחות. לאחר שלא שמעתי מהם עברתי שם לאחר שבועיים. אמרו שטרם חזר והבטיחו שאם לא יחזור מתיקון לאחר שבוע נוסף יתנו לי מכשיר אחר, חדש.
שוב לא שמעתי מהם ועברתי שם לאחר שעבר עוד שבוע. אמרו שאין להם מכשיר אחר ושנמתין עוד שבוע.
לאחר חלוף שבוע נוסף התעקשתי לקבל או זיכוי או מכשיר חלופי. אמרו שאין מה לעשות ושזו לא אשמתם אלא אשמת חברת לדיקו שנותנת שרות למוצרי BOSCH ושלטענתם לדיקו הינה חברה נוראית ושהיית צריך לקנות מקיטה!!
איזו התנערות מאחריות!! בשלב הזה פניתי למישהו אחר בחנות שהציג את עצמו כאחראי (יש לי את כל השמות - אני נמנע מלציין אותם מצנעת הפרט).
ה "אחראי" הבטיח שאבוא בראשון לקבל מכשיר חדש. היום (יום ראשון) הגעתי לשם.
כלום!
ה"אחראי" לא נמצא ולא עונה לטלפון. השארתי הודעה. לא חזר.
בכוונתי לפנות לבימ"ש לתביעות קטנות.
זלזול בלתי נתפס בלקוחות
לא לקנות!!!
מוצר:
סט 5 כלים נטענים מקצועיים BOSCH 10.8 מסור חרב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מפרסמת את הפנס במחיר הזול ביותר, אבל אין לה אותו במלאי.
הזמנתי פנס, וחזרו אלי מהחנות בטענה שהפנס לא מיוצר יותר וניסו למכור לי פנס אחר (זה שקר, התקשרתי ליבואן ואמרו לי שהפנס מיוצר ונמצא במלאי).
לבסוף, הזמנתי בחנות אחרת ב15 ש"ח יותר וקיבלתי את הפנס
מוצר:
פנס ראש seo3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית - כתוב שניתן לשלם בפייפל - ניסיתי מספר פעמים , מאוד מסורבל ולא ממש הצלחתי (ואני קונה המון בפייפל) ונאלצתי לצערי לשלם באשראי (תיכף תבינו למה לצערי).
ההזמנה טרם התקבלה למרות שעברו למעלה משבעה ימי עסקים, שלחתי אימיילים, מרחו אותי (עידן) ולא נתנו תשובות, ביקשתי בכל לשון של בקשה לקבל לפחות מספר ההזמנה בדואר - לא קיבלתי עד לרגעים אלו למרןת שהובטח שיספקו בהקדם.
בקיצור חנות לא רצינית שלא יודת לתת שירות (לפחות לא לקונים באינטרנט) , אם הייתי קונה בפייפל כבר הייתי מבטל מה שאיני יכול לעשות עכשיו כשקניתי בכרטיס אשראי.
ההתנהלות גובלת ביחס לא הוגן ומזלזל בלוקח.
תוסיפו עוד עשרה שקלים וקנו בטוח ובראש שקט ממקום אחר.
תגובת החנות:
בכל חוות הדעת טענתי שהלקוח צודק. ופה הלקוח לא צודק.
הלקוח בחר משלוח בדואר רשום התקשר לברר מס' מעקב נאמר לו שהמוצר נשלח אליו עם שליח ולא בדואר רשום יום לאחר הזמנתו.
אין לי תיעוד מחברת המשלוחים שיום אחר יום במשך 3 ימים ניסו לתפוס את הלקוח ללא מענה,ועובדה שלאחר שקיבל את מספר המשלוח והטלפון של חברת המשלוחים הוא קיבל במיידי.
חבל שבחר כך,אפילו למיילים ענינו לו תוך דקות ספורות. ברכה והצלחה.
מוצר:
משחזת 4.5 GA4530
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי זקוק לכלי העבודה באופן דחוף ביותר. החנות דאגה לכך שהספק יעמיד לרשותי את הכלי באופן מיידי.
מוצר:
כננת הרמה חשמלית LHT 200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי נעלי בלאנדסטון במחיר זול (בכל שאר החנויות נמכר ב-550- 600ש"ח), הגעתי דרך זאפ בגלל המחיר, לא האמנתי שדווקא בחנות כלי בניין אתקל בחוויית שירות הכי טובה שנתקלתי בה מזה שנים, מוכר במחלקת ביגוד/ הנעלה בשם מקסים, מקצועי, סופר סבלני, ראה שאני מתלבט וניסה להכווין אותי תוך שהוא מוציא לי בלי להתעצל דגם אחר דגם שאנסה את כולם. אפילו הציע לקחת להקפיץ לי את הנעליים לראשל"צ (בעיה אחת היא שהם עובדים רק עד 17:00). אחלה מוכר, נכס לכל עסק.
יש חנייה, 2 מטרים מעזריאלי.
מוצר:
נעליים בלאנדסטון 585
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משור פנדל של בוש ומלטשת אקצנטרית של דיוולט כמובן שיום אחריי עידן התקשר ואמר שאין את הדיוולט למרות שהיא מופיע באתר והציע את המקיטה במקום.הסכמתי.הכלים נקנו עבור חברה שביקשה לקנות אותם כמתנת יום הולדת לבעלה.העובדה הזו הובהרה לעידן במהלך הקנייה ע"מ לוודא שהכלים יגיעו בזמן המשור הגיע באריזה מלוכלכת קרועה ובתוכה המשור תקוע ונראה כאילו כבר נעשה בו שימוש ובטח לא כמו במצבו המקורי כמו כן הקרטון הכיל חלקים משומשים של כלים אחרים שלא קשורים כלל לכלי אותו הזמנתי ובאופן כללי הכל נראה מרושל ומשומש.בפניה לחנות עידן ענה וטען שהם לא מוכרים כלים משומשים או מתצוגה ובאם אני רוצה להחליף את הכלי אין בעיה סגרנו שהוא מזמין כלי חדש מהחברה ואוסף את הכלי שסופק.זה לא קרה ולאחר מכן אי אפשר היה להשיג אותו לא במייל ולא בטלפון ןניסיתי עשרות פעמים.הקניה בוצעה בפייפאל כך שביטלתי את העסקה ומחכה לזיכוי.את הכלים כבר אקנה בחנות אחרת מכיוון שהם נקנים כמתנה ואין לי זמן לחכות עד שהם יחליטו להתעורר.גם מחירים לא נמוכים גם מוצרים לא איכותיים גם שרות ויחס מסריח במיוחד .אני לא אקנה שם ואדאג לכך שכל מי שאני מכיר לא יתקרב לשם.כל כך קל לפתור בעייה רק צריך לענות לטלפון ולהסביר וגם אתה זה הם לט טרחו לעשות .אכזבה מוחלטת
תגובת החנות:
שלום. תגובתי למקרה הנ"ל היא כזו שלא כך כך צריכה לעניין את הלקוח אבל כך קרה,שהמוצר לא סופק ללקוח בזמן מכיון שלדיקו (בוש) היו בספירת מלאי ולא הוציאו סחורה וכך גם אנחנו,צודק הלקוח בכך שלפחות המענה הטלפוני היה צריך לפעול כרגיל אבל אין לנו כח אדם מספיק לזה כרגע. המוצר שהלקוח קיבל הוא חדש לחלוטין אבל לא ארוז כראוי בכל זאת ניסיתי לעזור ולפצות את הלקוח אבל זה היה מאוחר מדי. סליחה על עוגמת הנפש נפיק לקחים ונלמד לעתיד. ברכה והצלחה!
מוצר:
משור פנדל מלטשת אקצנטרית gcm800sj\bo5030
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות בעקבות המחיר לנעליים מבוקשות. קיבלתי מענה אדיב וסובלני, כשהגעתי לחנות ביגאל אלון גם המוכר היה אדיב וסובלני- המוכר יבגני שתרח להסביר גם מעבר למה יש במלאי וגם המליץ לעתיד כיצד לבחור נעליים. חבל על הזמן- חנות מומלצת בחום, נגישה עם חניה , מומלץ.
מוצר:
נעליים כאמל 1318
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נעליים מדגם מסוים שהופיע שנמצא בסטוק, בשל הדחיפות בקבלת המוצר שילמתי יותר על משלוח אקספרס. בפועל עבר שבוע וחצי במהלכו אני מקבלת הודעות במייל על כך שהמשלוח יגיע למחרת, מתקשרת לחנות והם אומרים מבחינתם שרק הזמינו את הדגם כך שיקח מספר ימים ואז כשכבר נשלח, מקבלת הודעה על בעיות עם המשלוח ולאחר שיחת טלפון נוספת מבינה שפרטי הכתובת שלי גם הם לא עברו כמו שצריך לחברת השליחויות. אז חייבו אותי על שירות אקספרס (בפועל היה רחוק מזה) דבר נוסף שאני צריכה להתעסק איתו עכשיו.. על אף המחיר המפתה ביחס לחנויות אחרות, לא הייתי ממליצה לרכוש דרכם דרך האינטרנט, במידה ובכל זאת החלטתם שכן, תתקשרו לוודא ישירות מול החנות את סטאטוס ההזמנה.
מוצר:
נעליים 1431
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ורכשתי את הנעליים בלי בעיה, בזמן הקנייה נאמר לי שיש אחריות לשנה. אחרי כחצי שנה הנעליים נקרעו מבפנים. כשהגעתי לחנות ואמרתי למוכר שהן נקרעו הוא אמר שאין לי אחריות. אחרי ויכוח ארוך הוא בדק וראה שאכן יש אחריות ולקח את הנעליים ואמר שיעביר אותן לסוכן. לאחר שבועיים התקשרתי לחנות והמוכר אמר שהסוכן אמר שהנעליים עלולות להיקרע מבפנים ולא יעשה כלום. העובדים בחנות בסך הכל בסדר, חוץ מהויכוח, אבל הנעליים לא מומלצות.
תגובת החנות:
שלום. אנמק את תשובתי בפשטות...הלקוח רכש נעלי עבודה בעלות של 99 ש"ח וראה את איכותם לפני כן.
ואכן יש אחריות לשנה אבל על דברים שחלים באחריות ולא נזק חמור כמו שהיה ללקוח ובכל זאת שהסברתי ניסיתי לעזור אבל הספק נתן לי את התשובה שנתתי ללקוח לפני כן. ומצטערים על עוגמת הנפש מבחינתך.
ברכה והצלחה לכל עם ישראל!
עידן

מוצר:
נעלי עבודה safty trend S3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום שמי צורי קבלן גמר ושיפוצים מהשרון (די גדול) זה לא פעם ראשונה שאני קונה ברוסגבס לפני שנה קניתי מהם פעם ראשונה ומאז את כול הקניות הגדולות שלי אני מבצע רק שם ויש לציין שאני קבלן מנתניה והיחס שאני מקבל מדהים במיוחד מעידן שאפו גדול עידן כול פעם אני מופתע מהסבלנות והיחס האישי העודף המחירים הוגנים משלוח בזמן סבלנות מהקניה הראשונה נהניתי להזמין אני לא מקבל יחס כזה בנתניה למרות הקניות הגדולות שלי בקיצור אני מעדיף להזמין הצל רוסגבס בתל אביב ולא קרוב לבית בנתניה ממליץ בחום גדול
מוצר:
עגלה לשינוע פלטות גבס 800
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך זאפ, מצאתי את המוצר שחיפשתי ועונה בדיוק לדרישות שלי.
המשלוח מהיר במיוחד,השירות מעולה והמחיר מצויין. בקיצור ממליץ בחום!!
מוצר:
ארגז כלים Stanley 1-79-206
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה מהיר לטלפון. והעונה אדיב, עוזר, ומלא נכונות לתת תשובות לכל השאלות.בסבלנות אין סופית.
שרות שהוא לדוגמה !
מוצר:
שואב אבק MV3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע על היום השני בבוקר (משלוח אקספרס)
המוצר כפי שתואר - חדש וללא בעיות
היה מענה מהיר ויעיל מצד שירות הלקוחות
מוצר:
מקדחה, מברגה ופטישון DF330DWE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-1.7 הזמנתי דרך האינטרנט מוצר מ"רוסגבס". באתר התחייבו ל-7 ימי עסקים. עד היום ה-13.7, המוצר לא הגיע.
פניתי מספר פעמים לעובד בשם עידן, אשר אחראי על ההזמנות מהאינטרנט ועל שליחתן. לבחור פשוט אין מושג מה קורה סביבו, המוצר כן נשלח, לא נשלח, בדואר, יצא מהדואר, לא ברור! מלבד זאת, שרפתי זמן יקר בניסיון להשיג אותו, הם פשוט לא עונים לטלפון, ועד שהצלחתי, הוא פשוט עונה לטלפון, מניח אותו בצד או שוכח לחזור אליו וממשיך בעיסוקיו, בזמן שאני מתייבש על הקו, ורוצה לדעת מה לעזאזל עלה בגורל המוצר שהזמנתי. עוד לא ראיתי זלזול וחוסר אחריות כזאת. כשאני אומר לו התחייבתם לשבעה ימי עסקים ואני צריך את המוצר דחוף ,ואם הייתי יודע שאתם לא יודעים לעמוד בהבטחות שלכם לא הייתי מזמין. אז תשובתו האחראית והמקצועית הייתה:" אז שאבטל לך את ההזמנה?".תתביישו לכם. ביחס כזה טרם נתקלתי.
תגובת החנות:
זה נכון שהלקוח תמיד צודק.
אבל לפעמים יש מוצרים שנשלחו בדואר רשום שקשה לנו להיות בשליטתם אם הגיעו ללקוח,רק שלקוח מתקשר ואומר שלא הגיע המוצר יש לנו אינדקציה שלא הגיע.
ולגבי אותו מקרה, יום לאחר הזמנת המוצר הוא נשלח ויום לאחר שהלקוח טען שלא הגיע נשלח מוצר נוסף בדואר רשום ללא קושי ורק על מנת לעזור ללקוח.
ולגבי שאלתי "אם לבטל את ההזמנה" הלקוח אמר שהוא צריך את זה להיום לכן שאלתי. סליחה בכל זאת על עוגמת הנפש.
בכל אופן אנו מנסים ומשתדלים תמיד לעזור לכל לקוח במקצועיות ואדיבות והכי חשוב מתוך אהבת חינם.
ברכה והצלחה!
מוצר:
אוזניות מגן נגד רעש H510
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נוח פשוט וקל מאוד לקנות
שירות מצויין וגישה מאוד יפה
משלוח מדוייק ומהיר מאוד
איש קשר מצויין
מוצרים מגוונים באיכות גבוהה מאוד
מאוד התרשמתי ואני מתכוון לקנות שוב בעתיד
מוצר:
בגדי עבודה ווסט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איחור רב בהגעת ההזמנה. לא ברור לאן צריך להתקשר לבירורים. שירות לקוחות לא שולט בנתונים. אמרו שישלחו עם שליח - גם זה לא קרה!
מומלץ להיזהר!!!
תגובת החנות:
הלקוח צודק אתחיל מזה.
המוצר נשלח מהתחלה בדואר רשום כפי שהלקוח ביצע בהזמנה,לאחר שהתעכב בדואר החלטנו לשלוח ללקוח את המוצר עם שליח ופה שגינו כי שוב שלחנו את המוצר בדואר רשום.
טעיתי כמו כל אדם העיקר שזה היה בשוגג. ובכל זאת אני מצטער.
ברכה והצלחה! הכל באהבת חינם.

מוצר:
נעלי עבודה מנצ'סטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במתחם טרה ביגאל אלוןושם פגשתי את עידן שעזר לי לבחור את המוצר המתאים לי בסבלנות ואדיבות ובמיוחד מקצועיות.
מוצר:
מדחס אוויר PIPER 230/24
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, מוצר היגיע אחרי 24 שעות. שירות מהיר ואדיב !הרגז גדול ומאוד חזק! אטום למים !
ממליץ מאוד על רוס גבס! חברה אלופים !
מוצר:
ארגז כלים 73601
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע תוך יום עד הבית,המחירים סבירים מאוד ביחס לשאר המקומות. השירות אדיב ומקצועי,חרטנו על הלדרמן כיתוב ויצא מאוד יפה..עידן עזר לנו מאוד בבחירה וההתרשמות הכללית מהעסק חיובית.
מוצר:
לדרמן wingman
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עגלת כלים של חברת stanley דגם 73601 למטרת איפסון ושינוע ציוד צלילה.
העגלה לא הייתה במלאי אך הוזמנה לבקשתי והגיע בתוך יום.
השירות מהיר אדיב ומקצועי.
מגוון גדול של מוצרים.
רחבת חניה גדולה של החנות.
חנות מומלצת בחום!
העגלה גדולה, איכותית, גלגלים גדולים וחזקים.
מוצר:
עגלת כלים מקצועית 73601
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי קניה מעל 5000 ש"ח, קיבלתי הן הנכה והן מתנה. שירות נחמד, מהיר ממחר בשם עירן. מאוד מרוצה ממשיך לקנות וממליץ עלין לחברים.
תודה
מוצר:
מסור מברגה רגילה זוות פטור ---
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.