אתר נוח, מלא אפשרויות ומגיע מהר הביתה. אני מאוד מרוצה מהאתר וגם מהשירות שלו. :)
מוצר:
אלבום גדול כריכה עבה
שם:
יניב
תאריך:
03/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר טלפונים של ASUS מהם עם איזו אחריות הזויה של "המעבדה המרכזית" אחרי שנה (עם שנתיים אחריות) אחד מהם הושבת שלי, במשך חודש וחצי חיפשתי אותם עד שחזרו אלי, המעבדה המרכזית לא מכירים את הטלפון בכלל. וואלה עצמם לא מגיבים לי, עד שהגיבו (כמעט חודשיים) הם בא לקחת את הטלפון לתיקון. עכשיו, הטלפון נמצא חודש בתיקון והם לא נראים ככאלו שמתכוונים להחזיר לי, לא שומע מהם, הם לא מתקשרים.
אז מי אתם וואלהשופס, פעם הייתם נורמליים, היום הדרדרתם מאוד בשירות ובתנאי העסקאות שלכם.
תודה יניב
תגובת החנות:
יניב שלום רב, מבדיקת הזמנתך עולה ששרשרת של טעויות גרמה לכך שהטיפול בפנייתך היה לקוי, ואנחנו מבקשים להתנצל על כך. כלקוח ותיק אתה ודאי יודע שהתנהלות זו אינה אופיינית לנו. נפעל לתיקון הליקויים ולסיום הטיפול לשביעות רצונך.
בברכה,
שירות וואלה! שופס.
מוצר:
ASUS ZENFONE 2
שם:
לאון ווינשטיין
תאריך:
03/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה מוואלה כבר למעלה מ- 10 שנים לרוב אין בעיה והכל סבבה - אולם כשיש בעיה יש בעיה
קניתי סט מקלדת ועכבר דבר ראשון קיבלתי את האריזה המקורית של המוצר פתוחה אבל כמובן שלא התרגשתי כי באמת לא אכפת לי מהקופסא בפנים מצאתי את המקלדת אך לאחר שהפכתי והפכתי את הקופסא לא מצאתי את העכבר.
בתוך העכבר יש מקלט אלחוטי שמחבר את המקלדת והעכבר למחשב ולכן כל המוצר אינו שמיש אני לא מדבר על הדפי הסבר ואחריות שבדרך כלל מצורפים, סוללות לפעמים, כלום... רק מקלדת...
כמובן שפניתי ומאז אני מקבל רק תשובות כגון: הערכה אינה כוללת סוללות או מקלט USB סתם זרוקה לי מקלדת כבר שבועיים וחצי שנראית כמשומשת אפילו ששילמתי מחיר של חדש וגם ללא אפשרות להשתמש בה - חוצפה!
תגובת החנות:
לאון שלום רב, מבדיקת הזמנתך עולה שהוסבר לך שמדובר בסט אלחוטי אך כמובן שהוא אמור לעבוד. נצור אתך קשר טלפוני על מנת להביא לסיום הטיפול.
בברכה, שירות וואלה! שופס.
מוצר:
סט מקלדת ועכבר אלחוטי דגם MK270 USB
שם:
Alexey
תאריך:
30/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הוזמנו 2 מכשירי סמארטפון, במודעת המכירה היה כתוב כי המשלוח הינו מהיר והמוצר יסופק תוך צ2 ימי עסקים. ההזמנה בוצעה ביום א'. בפועל קיבלתי את ההזמנה ביום ג' שבוע אחרי. מענה לפניה דרך האתר לא קיבלתי. ניתן מענה וטיפול לבעיה רק אחרי הפניה בטלפון. כמו-כן, אתר וואלה!שופס לא טרך לדאוג לפיצוי מינימאלי על עוגמת הנפש והאיחור באספקת המוצר.
תגובת החנות:
אלכסיי שלום רב, מבדיקת הזמנתך עולה שהעיכוב באספקת המכשיר נבע כתוצאה מתקלה טכנית ואנחנו מתנצלים על כך. מיד כשהובן שישנה בעיה ההזמנה תופעלה והמכשיר נשלח אליך. נצור אתך קשר טלפוני על מנת להעניק לך פיצוי על העיכוב.
בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 4
שם:
Shai
תאריך:
28/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 13.07.2017 רכשתי מוואלה שופס מזגן מדגם אלפא 15 של תדיראן, ההזמנה נעשתה בטלפון דרך שירות הלקוחות. נאמר לי שהחברה תיצור עמי קשר בהקדם על מנת לתאם הספקת המוצר. על פי ההזמנה המזגן היה אמור להיות מסופק תוך חמישה ימי עסקים. משראיתי שאף אחד לא חוזר אלי יצרתי קשר טלפוני עם שרות הלקוחות של וואלה, בפעמים הראשונות לחצתי על האפשרות שנציג שרות יחזור אלי במשך היום מה שכמובן לא קרה. בפעמים הבאות כבר העדפתי להמתין עד לקבלת מענה. בשיחה הנציגה אמרה שהיא מפנה בקשה דחופה לספק והם יצרו עמי קשר. ושוב המתנה של יומיים ללא שום טלפון/הודעה לא מצד וואלה ולא מצד הספק. לצערי בכל הפעמים שהתקשרתי לא קיבלתי מענה ברור מתי המוצר יסופק. את כל השיחות לגבי מעקב ובירור סטטוס המשלוח אני זה שיזמתי כולל לשירות הלקוחות של תדיראן שלא התקשרו או שלחו הודעת טקסט כמתבקש.
שירות הלקוחות שקיבלתי היה מאכזב בלשון המעטה, נראה שוואלה הקלידה את ההזמנה ובזה הסתיים חלקה ואחריותה בעסקה. השאירו אותי להתמודד עם זה לבד. את המזגן קיבלתי באיחור של שלושה ימים ולצערי אינו עובד כראוי ( בעיית קירור ). רק ביום ההספקה כאשר אני זה שיצרתי קשר עם שרות הלקוחות של תדיראן אלה הודיעו שהמוצר יסופק במשך היום ( נתנו טווח של 3 שעות ).
השירות והתמורה שקיבלתי מתסכלים, זה לא מקצועי ובעיקר מזלזל בזמן היקר שלי ובכספי. זו הפעם הראשונה שרכשתי מוצר דרך אתר וואלה שופס. חווית קניה בוודאי שלא הייתה כאן אלא ליהפך, מפח נפש גדול. מצער לראות שכך מתנהלת חברה גדולה וותיקה כמו וואלה ( וגם תדיראן ) שלא יצרו עמי קשר ואני זה שהייתי צריך לרדוף אחריהם ולבזבז את זמני בהתקשרויות והמתנות ארוכות בטלפון ולהתאכזב בכל פעם מחדש,לקבל תשובות לא מספקות ולא מקצועיות ולבסוף מוצר תקול, ושום מילה על התנצלות ובטח שלא פיצוי. ברור לי שזו הפעם האחרונה שארכוש מוצרים דרך האתר וכך גם אציע לחברי הקרובים.
תגובת החנות:
שי שלום רב, מדובר במוצר פופולרי בעונה זו ונעשים מאמצים רבים לספק את המוצר בזמן לכל הלקוחות, אך לצערנו קורה שישנם גם עיכובים, כמו ברכישה זו, בה סופק המזגן בעיכוב של 3 ימי עסקים. נצור אתך קשר טלפוני על מנת לוודא שגם עניין התקלה טופל, ונעניק לך כפיצוי קופון לרכישה חוזרת באתר.
בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס
מוצר:
מזגן עילי תדיראן אלפא 15
שם:
Rami
תאריך:
21/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון Galaxy s5 חדש ב999ש"ח (לא המחודש ה699ש"ח) התקשרתי ודיברתי עם נציג שירות והוא הסביר לי שמחודש זה משומש שהוחזר והוחזר למצב שמיש וחדש RECERTIFICATED זה מכשיר חדש שישב במלאי ישן ולא השתמשו בו הזמנתי את החדש (300ש"ח יותר יקר) והוא מגיע כמו חדש עם מדבקות כאילו מקוריות לקחתי אותו למעבדה שאני עובד איתם שידביקו לי מגן מסך ואז הוא הראו לי במעבדה שהוחלפו חלק מהפלסיטקה ויש לכלוך על חלקים שלא הוחלפו כמו כן המצלמה שרוטה לגמרי ורואים את זה בברור. - מצורפת תמונה כמו כן המדבקות של סמסונג הם לא באמת מקוריות שילמתי 300ש"ח נוספים על מנת לקבל מכשיר חדש ממלאי ישן וקיבלתי מכשיר משומש שתוקן במעבדה. אני חושב שכל אחד ירגיש שרימו אותו אני מצרף תמונה של העדשה של המצלמה שאמורה להיות חדשה והיא שרוטה לגמרי לגבי דירוג החנות אני מבין שצריך לתת לפחות כוכב אחדץ אבל אני לא חושב שמגיע אפילו כוכב אחד.
מוצר:
Samsung Galaxy s5
שם:
אירית
תאריך:
19/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגרסת נייר ביתית שהייתי זקוקה לה בדחיפות. המחיר היה מצוין, השרות יעיל ומהיר והמוצר עונה על כל הציפיות!
מוצר:
גרסת נייר אישית מהירה - של Semicom דגם S502B
שם:
תמיר
תאריך:
16/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתם 10 השרות מהיר וטוב תודה מהקניה המהירות והשרות תמשיכו כך תודה רבה המשיך לקנות בוואלה
מוצר:
בידורית מדונה
שם:
Michael
תאריך:
13/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
זהירות - בשום פנים לא לרכוש מוואלה-שופס! 22.06.17 הזמנתי מכשיר לאימון בטן (עפ"י התמונה שפורסמה בדף המוצר - דגם שניתן להרכבה וקיפול על-ידי ברגים ופלסטיקים. מכשיר מתקפל ניתן לאחסון קל מתחת לספה, להבדיל מדגמים אחרים). 03.03.17 - קיבלתי את החבילה. לאחר פתיחת האריזה גיליתי שנשלח דגם שונה (ללא אפשריות לקיפול). זאת למרות שחוברת ההרכבה המצורפת כן שייכת לדגם שהזמנתי (עם סוגרים ופלסטיקים להרכבה וקיפול רב-פעמי). כמו-כן, המוצר היה מעוך עם ריפוד קרוע (בתוך הקרטון לא היתה שום אריזה נוספת והברזלים מעכו אחת את השני וקרעו ריפודים). מיד שלחתי פנייה דרך אתר החברה עם תיאור הנושא. קיבלתי מענה אוטומטי למייל שתינתן תשובה תוך 24 שעות. 04.03.17 - לאחר שלא קיבלתי את המענה המובטח התקשרתי אל מוקד השירות. התבקשתי לשלוח תמונות דרך ואטסאפ. שלחתי וקיבלתי תשובה שיינתן מענה תוך 24 שעות. 13.03.17 - התקשרתי למוקד השירות. נציגת השירות, פולין, לאחר בירור ממושך, מסרה שהנושא יטופל תוך מספר ימים. התעקשתי לדבר עם מנהלת המוקד או לתת לי מס' טלפון של לשכת מנכ"ל החברה. לאחר כרבע שעה של ויכוחים, הועברתי אל מוריה שהציגה את עצמה כמנהלת המוקד. לאחר שהסברתי מהתחלה את כל הסיפור, מוריה התחילה בזה שבתמונות ששלחתי בואטסאפ "לא רואים שבאמת זה מכשיר שונה". ביקשתי להסביר מדוע לא חזרו אליי - לא קיבלתי תשובה. ביקשתי לסגור את הנושא (החלפה או זיכוי) מיידית - קיבלתי תשובה שהספק (לא וואלה-שופס שלהם שילמתי את הכסף) יטפל בנושא "תוך 14 ימי עסקים". ביקשתי פרטי הקשר של הנהלת החברה - קיבלתי מס' פקס של "פניות הציבור" ו"בהצלחה". כל השיחה מוקלטת, כדי לא לקבל תגובה שיקרית בהמשך. לסיכום, כמעט חודש אחרי שהזמנתי לא קיבלתי את המוצר הדרוש, לא קיבלתי כל מענה משירות הלקוחות, לא קיבלתי התנצלות ולא נעשה כל ניסיון לפתור את הבעיה. חברה גרועה, ללא כל אחריות כלפי לקוח, ללא כל אחריות על המוצרים שהיא מפרסמת, עם מוקד שירות לקוחות של גוף ממשלתי ולא מסחרי, ללא כל תודעת שירות. לא להתקרב. אני מטפל מול חברת האשראי לצורך ביטול העסקה.
מוצר:
AB ROLLER מכשיר לאימון בטן
שם:
sharond
תאריך:
11/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
קטסטרופה !!! התדרדרות טוטאלית של השירות ! הייתי לקוח קבוע מספר שנים. בהזמנה האחרונה שלחו לי שני מוצרים מתצוגה ! לא עונים למיילים. כשהתקשרתי דיברתי עם מנהל בשם חויאר שהוציא לי את הנשמה רבע שעה ובסוף אמר שמיד הוא מעביר אותי לנציג לתהליך של ביטול. עבר כבר שבוע ! בקיצור האתר יישר קו עם שירות הלקוחות הנוראי כמו בכל חנות אחרת . אין שום סיבה מיוחדת לקנות דווקא בו. מניסיון אני יכול להוסיף ששירות גרוע הוא תמיד מדיניות של עסק והוא אף פעם לא אירוע נקודתי ולא אמור להשתנות לטובה.
תגובת החנות:
שרון שלום רב, מבדיקת הזמנתך עולה שהמוצרים הגיעו במסגרת ימי העסקים להם התחייבנו. פנית אלינו בטענה שקיבלת מוצרים מתצוגה, בקשנו לקבל תמונות על מנת לייעל את הטיפול אל מול הספק, אך השבת שכבר עשית שימוש במוצרים ואינך מעוניין לשלוח אלינו תמונות. אתה לקוח ותיק שלנו כך שאתה וודאי יודע שאנחנו עושים ככל הניתן על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, ולעתים נדרש גם שיתוף פעולה מצד הלקוח.
בברכה, שירות וואלה! שופס.
מוצר:
גוזם נטען משחזת זווית einhel
שם:
נדב
תאריך:
05/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
זהירות! כותרות מפוצצות ובאותיות הקטנות הכל שונה! בשיחה עם נציג מכירות מובטחים הרים וגבעות ובשיחה עם שירות הלקוחות פתאום הנחמדות והשירותיות נעלמה כלא היו! חווית קנייה מזעזעת. אני אישית ממליץ לקנות מכל אתר אחר!
תגובת החנות:
נדב שלום רב, אתרנו את הזמנתך אך איננו רואים תיעוד להתנהלות שאינה תקינה. יש תיעוד לפנייה שלך אלינו בבקשה לשליחת חשבונית אך לא מעבר. נצור אתך קשר טלפוני על מנת להבין במה מדובר.
בברכה,
שירות וואלה!שופס.
מוצר:
מכונת קפה Citiz&Milk C122
שם:
יעקב
תאריך:
04/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
. רכשתי מכונת קפה בשבוע שעבר מחברת וואלה שופס. ביקשתי שיגיע עם שליח לביתי ושילמתי על כך. נאמר לי ע"י איש המכירות שיצרו איתי קשר לקבלת המכונה להגעה בטווח של שעתיים. 2. ב-2.7 קיבלתי הודעת SMS שהיום-2.7 אקבל את המכונה. לא צוינה השעה. התקשרתי לחברת וואלה שופס. מאחר והטלפון היה עמוס. השארתי הודעה שיחזרו אלי וכן שלחתי הודעה באמצעות צור קשר. כמובן שלא חזרו אלי. לאחר כשעתיים ניסיתי שוב להתקשר הפעם המתנתי למרות ההודעה שניתן להשאיר טלפון. לאחר כרבע שעה ענה לי מענה אנושי. ביקשתי לדעת באיזו שעה יגיע השליח. נאמר לי שלא יודעים ולא יכולים לעזור לי. שאלתי האם אחכה כל היום קיבלתי תשובה שאקבל התראה של חצי שעה או שעה. עקב כך ביטלתי פגישות שנקבעו לי באותו יום. 3. בצהרים קיבלתי הודעת SMS שהשליח בדרך אלי. ואחרי שלוש דקות הוא הגיע. 4. התקשרתי שוב לוואלה שופס לקבלת ערכת שי שאני אמור לקבל. כמובן שלא קיבלתי תשובה באמצעות השארת טלפון או בצור קשר. שוב לאחר המתנה של כרבע שעה ענה לי מענה אנושי. נאמר לי שישלחו לי במייל עם לינק את לקבלת הערכה. עקב אי קבלת תשובה ניסיתי דרך חברת נספרסו ושם עזרו לי. את המייל קיבלתי בערב. 5. בכל הפעמים שדיברתי עם מענה אנושי ביקשתי לדבר עם מנהל או אחראי נאמר לי שיחזרו אלי ולא חזרו. לסיכום:
א. שירות לקוחות גרוע. ב. לא חוזרים בהשארת הודעה ג. שליחים שמודיעים עם חמש דקות התראה ולא בשעתיים. ההודעה על קבלת המשלוח הייתה באותו יום ולא תואמה מראש. ד. לא טיפלו בקבלת ערכת השי כפי שצפוי.
מוצר:
מכונת קפה UMILK C55
שם:
חנה
תאריך:
04/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הבושם הגיע ארוז היטב. הגיע במהירות. קיבלתי הודעה על הגעת המוצר. בחרתי במשלוח דרך box it . האיסוף היה נוח ומהיר. מרוצה מאוד.
מוצר:
בושם לאשה קלאסי
שם:
עדי
תאריך:
02/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מהירה ונוחה, מחיר הוגן מאוד, לאחר בירור עם מקומות אחרים, משלוח מהיר ומדויק תודה
מוצר:
מדביר נמלים err
שם:
סם
תאריך:
29/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
התחייבו לשלוח את המוצר אחרי 6 ימי עסקים. המוצר לא הגיע אחרי 10 ימי עסקים..לא ניתן היה לקבל תשובה האם המוצר יגיע מתישהו..או היכן הוא,, וגם לא הייתה אפשרות לבטל את הרכישה..
תגובת החנות:
שלום רב, מבקשים להתנצל על ההתנהלות בהזמנתך, לצערנו המשלוח אבד בחברת המשלוחים ועד אשר הובן שכך קרה לא יכולנו לבצע את פעולת הביטול. נצור אתך קשר טלפוני על מנת לדעת אם ברצונך לקבל משלוח חדש או לבטל את ההזמנה.
בברכה,
שירות וואלה!שופס
מוצר:
בושם לגבר Terre D'Hermes 200mlE.D.T טר דה הרמס הרמס
שם:
אלעד שטלמן
תאריך:
14/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מאוד טוב, עמידה בזמנים מעולה!!! נוחות קנייה מאוד נוחה ומהנה! חווית הקנייה מאוד נוחה ופשוטה , המהירות שבה זה מגיע זה פשוט מדהים!!! שירות ללקוח זה מקום ראשון!!!!!!! כל הכבוד!!!!!! יישר כוח!!!!!!
הזמנת רובה צעצוע אוטומטי של חברת נרף ביום ראשון לפני חג שבועות הגיע אחרי שבוע עד פה סביר הגעתי עם הרובה הביתה וברצוני לתת לילד משחק לו חיכה לתדהמתי הצעצוע הגיע עם אריזה שהיתה פתוחה וכשפתחתי אותה והוצאתי את הרובה גילתי שהוא משומש ושרוט ווגם לא עובד... לאחר אכזבה זו ניסיתי להתקשר לשרות הלקוחות והתחלתי לעבור מסע בגיהנום בשרות לקוחות עונים מינימום 20 דקות המתנה בנוסף לא עונים למיילים ותלונות לא חוזרים לפניות ביקשתי החזר וטירטרו אותי מנציגה אחת לשניה ללא רחם לאחר תלונות יום יומיות הואילו בטיבם לזכות אותי לעולם לא אקנה מהם יותר ולא אמליץ לאחרים
תגובת החנות:
שלום רב, בתאריך 04/06/17 פנית אלינו בטענה שהמוצר שקיבלת אינו נראה חדש. בתאריך 05/06/17 שלחנו אליך הודעה בכרטיס הלקוח שקיבלנו את התמונות ששלחת והעברנו אל הספק לטובת המשך טיפול. באותו יום הספק עדכן אותנו ששוחחת עם אחד מנציגיו וסכמת שתשיב אליהם את המוצר עצמאית. למחרת הספק אישר לזכות את ההזמנה ובתאריך 07/06/17 הזמנתך זוכתה.
מדובר בטעות ואנחנו מתנצלים שכך קרה, נצור אתך קשר לטובת מתן פיצוי, בתקווה שתאפשר לנו להעניק לך חווית שירות מתקנת.
בברכה, שירות וואלה!שופס
מוצר:
רובה צעצוע ראפיד סטריק
שם:
איתמר
תאריך:
10/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
כרגיל בוואלהשופס, שירות לקוחות מחפיר, לא עונים באתר, או דרך תיבת הודעות בחשבון האישי, התגובה היחידה היא רק דרך הפייסבוק. התמונות של הארון באתר מטעות באופן מחפיר! התמונה מראה 2 שורות נעליים בכל מגירה (!), רוחב הארון 15 סמ! לא ניתן להכניס נעליים גבוהות או בינוניות, ובוודאי שאין מצב לשתי שורות! אמת בפרסום? לא פה החזרה ותיאום עם הספק, לא ידידותית בכלל, תקשורת עילגת ולא מספקת, 'המנהל לא נמצא כרגע, זו התשובה בכל שעה של היום, אין שילוט למחסן בכתובת האמורה, חיפוש של כחצי שעה במושב בשרון.. בקיצור, לא להתקרב !
תגובת החנות:
איתמר שלום רב, מבדיקת הזמנתך עולה שהארון הוחזר לספק ובוצע זיכוי מלא של ההזמנה. לאור דבריך אנחנו מבצעים כעת בדיקה ואם צריך לתקן / לשנות פרטים נדאג לעשות זאת. אתה לקוח ותיק שלנו וחשוב לנו לשפר את תחושתך, נצור אתך קשר טלפוני בעניין.
בברכה, שירות וואלה!שופס
מוצר:
ארון נעליים ממתכת ארון 4 דלתות
שם:
אירית
תאריך:
07/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
עד היום אני מממתין להתנצלות לאן נעלמה המדפסת .....ולדעת למה לא סופקה רמת שירות נמוכה,
תגובת החנות:
גבי שלום רב, מבדיקת הזמנתך עולה שאכן לא טופלה כראוי, ואנחנו מבקשים להתנצל שכך קרה. הזמנתך הועברה לזיכוי כעת והזיכוי יתעדכן בחשבונך תוך 72 שעות. אתה לקוח ותיק שלנו כך שאתה וודאי יודע שזו לא התנהלות אופיינית. נצור אתך קשר טלפוני בנוגע לכך.
בברכה, שירות וואלה!שופס
מוצר:
מדפסת CANON PIXMA MX495
שם:
Eitan
תאריך:
06/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
תזהרו, אל תקנו בוואלה שופס ולא מהספק שלהם שנקרא שופמיינד בעמ!!! הזמנתי את המוצר והובטח לי 14 ימי עסקים לקבלתו, המוצר לא הגיע וכשפניתי לוואלה שופס בקשר לכך הם פשוט ניפנפו אותי ביחס מזלזל! נאלצתי לפתוח תביעה בפייפאל על מנת לקבל את הכסף בחזרה. מזל שקניתי דרך פייפאל ולא ישירות דרך כרטיס האשראי כי מי יודע מתי ואם בכלל הייתי מקבל את הכסף בחזרה. רק לאחר התביעה שלי בפייפאל פנו אליי משופמיינד בעמ שהם בעצם הספקים, והתחילו לגמגם לי בטלפון בתירוצים. שלחתי מייל לוואלה שופס לגבי כל העניין והם אפילו לא טרחו לחזור אליי עם תשובה! בקיצור אל תתפתו כמוני לקנות בוואלה שופס עכב מחיר מפתה, כי מן הסתם לא תראו את המוצר בביתכם ותתחילו לרדוף אחריהם בשביל החזר כספי, שלא נדבר על פיצוי!
מוצר:
קומודה וינטג' 5 מגירות לוריין
שם:
daniel
תאריך:
02/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה ומוכרן סמפטי שהטיח לעזור בכול בעיה ונעלם אחרי המכירה. חברת ההובלה אמרו לחכות בבית מהשעה 12 ולא מאמרו עד מתיי, המוביל הגיע בשמונה בערב וביקש עוד טיפ כל ניסיון להשיג את שירות הלקוחות כשל, ימים עברו עד שקבעו טכנאי. קבעו להיום יום שיש ה2.6.17 בין השעות 10 בבוקר ל13 צהריים, אני יושב בבית מתבשל מעצבים הלך היום ומי לא בא ?? לא המתקין ולא המשיח.. אחרי הקנייה הפכתי לבין ערובה, מי שקונה בחברה כזו צריך הרבה מזל ועור של פיל.
תגובת החנות:
דניאל שלום רב, מבדיקה מול הספק עולה שהמוצר סופק לך בתאריך 28/06/17. בתאריך 04/06/17 פנית אל מוקד השירות שלנו בנוגע לתיאום טכאני, פנייתך הועברה לספק וההתקנה בוצעה בתאריך 05/06/17. בנוגע לטענתך על שלא הגיעו ביום שישי, אין להם רישומים לכך, בקשנו שיבדקו ואנחנו ממתינים לתשובה סופית.
בברכה, שירות וואלה!שופס
מוצר:
מדיח esl5201lo
שם:
אוהד
תאריך:
29/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
אני עושה המון קניות באינטרנט - שירות לקוחות הכי רגוע שפגשתי בחיים שלי! רכשתי טלפון סלולרי S8, בסה"כ הגיע מהר אבל ללא כרטיס זיכרון שהובטח ביחד עם המכשיר. מאותו רגע בלתי אפשרי לתפוס את הנציגים שם, אומרים שיחזרו, לא עונים לטלפונים, במייל אומרים שיטפלו ויחזרו אלי אבל לא חוזרים - במשך שבועיים פעמיים ביום אני מנסה לקבל מענה - הכל לשווא. בקיצור - מאוד לא ממליץ, חנות שלא לוקחת אחריות על הטעויות שלה ושירות לקוחות מזעזע. אם אתם מזמינים מהחנות הזו ויש לכם בעיה עם המוצר - שתדעו שאין לכם למי לפנות.
תגובת החנות:
אוהד שלום רב, מתנצלים על הקושי בקבלת מענה, בימים אלה אנחנו מכשירים נציגי שירות חדשים כך שהמענה כבר במגמת שיפור. כרטיס הזיכרון אמור להיות בתוך המארז אך מפנייתך מובן שלא התקבל. נצור אתך קשר טלפוני על מנת לסיים את העניין, נעשה את המיטב על מנת שיסתיים לשביעות רצונך.
בברכה, שירות וואלה!שופס
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S8
שם:
יעקב
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר ממש נוחה וקלה גם שבשירות הלקוחות היה מענה מאיר ומיקצועי לא הגיע הצבע שבחרתי
מוצר:
עגלה וטיולון pliko mini פליקו מיני פג פרגו
שם:
כץ
תאריך:
15/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח לקניה הכל ברור משלוח עד הבית עם שליח מהר מאוד המוצר מכונת שטיפה בלחץ ביתית של קרשר עוה עבודה מצויינת
מוצר:
מכונת שטיפה בלחץ K2
שם:
idilia
תאריך:
15/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
האלבום יפה ואיכותי. נהנים ממנו מאוד. משלוח מהיר. ממליצה בחום! תודה רבה לכם! הייתי שמחה לאופציה גם לקופסה מהודרת לאלבום. :)
מוצר:
אלבום דיגיטלי וואלה שופס
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין