דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
וואלה שופס - קניון חנויות מקוון (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופמיינד בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2002
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בוואלה שופס ?
2.34
ציון ממוצע
50
חוות דעת בשנה האחרונה
3214
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
11
שנה אחרונה
17
0
33
כל הזמן
2054
46
1114
נמצאו 3214 חוות דעת גולשים על וואלה שופס
תמונת משתמש
שם:
Vladislav
תאריך:
11/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה מהקנייה - קשה ומבאסת למדי. קניתי שעון לקראת האירוע המשפחתי החשוב ביותר. קיבלתי את השעון די מהר (שילמתי על משלוח), אך השעון לא עבד. בשירות הלקוחות וואלה-שופס הבטיחו לטפל בבעיה ולחזור אלי. לא חזרו. זה הייתי אני שטלפנתי אליהם. "הטיפול" כלל רק שתי שיחות של וואלה-שופס עם הספק (חברת אייקון) והעברה אלי את השאלות המטופשות. בסופו של דבר וואלה-שופס העבירה את מספר הטלפון שלי לחברת אייקון (ואתו את האחריות על המתרחש) - ונסוגה למרי מהתמונה. נאלצתי לבזבז זמן ולהעביר את המוצר לחברת אייקון, כמו שהתברר – לתיקון בנאלי ולא להחלפה כמו שהבטיחו. האירוע המשפחתי שלקראתו ביקשתי לקנות את המוצר כבר עבר, עבר כמעט חודש מאז שביצעתי קנייה, והשעון עדיין לא אצלי. בטוח שהחוויה הזאת תמנע ממני, מקרוביי ומחבריי לקנות בוואלה-שופס.
מוצר:
שעון יד לגבר מבית מותג הלייף סטייל PIERRE CARDIN
תמונת משתמש
שם:
Kobi
תאריך:
11/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בפעם הזו נורא התאכזבתי מהרכישה שביצעתי, ולו רק הודות לאריזה המפוקפקת שבה המוצר הגיע אלי. אספתי את המוצר כאשר הוא הגיע באריזה המקורית שלו בלבד, ללא כל אריזה נוספת שאמורה לחצוץ בין המוצר המקורי לסביבה, על מנת לשמור עליו מלקבל כל מיני מכות וכד'. הוא גם הגיע עם איזה מסקנטייפ מגעיל ולא קשור שהיה מודבק אליו. הייתי מצפה מהחברה לפחות לדאוג לארוז את ההזמנה בצורה מכובדת, שתיראה טוב וגם שתשמור על המוצר.
תגובת החנות:
קובי שלום רב,
אנו מטפלים בפנייתך אל מול הספק וחברת המשלוחים, מובן שישנה חשיבות רבה לנראות המוצר עם הגעתו אל הלקוח.
מבדיקת הזמנתך עולה שלא פנית אל השירות עם קבלת המוצר, להבא חשוב לעשות זאת על מנת שנוכל לטפל אונליין.

שנה טובה,
וואלה! שופס.
מוצר:
מכונת תספורת REMINGTON HC5800
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
10/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשוב לציין שרכשתי בוואלה שופס מספר פעמים רבות, לרוב השירות טוב אך ניתקלתי ממש לפני כמה ימים במשהו מאוד מוזר אצלהם כאשר רכשתי בושם וכשהוא הגיע לנקודת החלוקה נשלחה לי הודעה לבוא לאסוף ואז ראיתי באתר שיש מבצע לחגים ושמקבלים על כל הזמנה סכום כסף לקניה הבאה, התקשרתי על מנת לקבל את הסכות (25 ש"ח ) לקניה הבאה ואמרו לי שעלי לבטל את המוצר שהזמנתי (על אף שהוא כבר הגיע אלי) ולהזמין מחדש, לא הצלחתי להבין את ההגיון שעומד מאחורי הדבר..
תגובת החנות:
יוסי שלום רב,
לכל מבצע יש תאריך התחלה ותאריך סיום ועל מנת שלא ליצור כאוס, אין חריגות בעניין זה.
הזמנה שנעשתה לפני שמבצע התחיל לא תזכה את הלקוח בהטבה, כמו גם הזמנה שנעשתה לאחר שהמבצע הסתיים.

בברכת שנה טובה,
וואלה! שופס.
מוצר:
סט ריהוט לגינה
תמונת משתמש
שם:
אלונה
תאריך:
09/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו כל הרכישות שלי בוואלה, שימוש באתר קל ופשוט, שירות מעולה, הובלה - עומדים בזמנים. לסיכום מצויין!
מוצר:
דירוג 12,300BTU בקרור תפוקת Family עילי מזגן
תמונת משתמש
שם:
saban.technology
תאריך:
08/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מוצר בלאי ומאובק נראה כי היה הרבה זמן במחסן פניתי לשירות לקוחות וכתגובה קיבלתי שככה זה אמור להיות(סטאנדארט).
תגובת החנות:
שלום רב,
מתנצלים שכך קרה, בקשנו לבטל את ההזמנה ולזכות בהתאם אך בסופו של דבר
הגענו להסכמה שתישאר עם המוצר כנגד זיכוי בסכום מסוים.

בברכה,
שירות וואלה! שופס
מוצר:
כסא גיימרים HOME OFFICE דגם D03 חזק ויפהפה | מגוון צבעים לבחירה - צבע:
תמונת משתמש
שם:
תמוש
תאריך:
06/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שולחן סלון במבצע. הובטח לי שהושלחן יגיע תוך חמישה ימי עסקים.
כיום, לאחר חריגה של חמישה ימי עסקים, אינני יודעת מה עלה בגורל ההזמנה.
ההמתנה בטלפון לשירות של וואלה שופס היא אינסופית, נציגה שהבטיחה שתחזור- לא חזרה, והפניה לאתר נענתה בה: העניין בבדיקה.
לא ברור מדוע לוקח זמן רב כלכך לברר סטטוס משלוח ומה עלה בגורל ההזמנה.
מיותר לציין שהתשלום כבר נגבה.

בקיצור, אם יש לכן אפשרות להזמין מוצר זהה במקום המדורג גבוה יותר- ממליצה.
לא התרשמתי לשירות או אמינות ברמה סבירה.
תגובת החנות:
שלום רב,
ההזמנה נקלטה ביום שבת 26/08/17 בערב.
במכירה מצוין שזמן האספה הוא: 5 ימי עסקים בין גדרה לחדרה, ולשאר האזורים ישנה תוספת של 10 ימי עסקים,
כך שנכון לכתיבת חוות הדעת לא היה עיכוב באספקה.
לצערנו, לאחר בדיקה מול הספק, נוכחנו כי קיים עיכוב באספקת המוצר, ויצרנו אתך קשר בנוגע לך.
אנו ממשיכים מולך את הטיפול טלפונית.

בברכת שנה טובה,
וואלה! שופס

מוצר:
שולחן סלון
תמונת משתמש
שם:
avivit
תאריך:
06/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח וידידותי למשתמש, תמונות איכותיות ותיאור מדויק של המוצר
מוצר מקורי ארוז היטב ומשלוח מהיר
מוצר:
בושם לאישה קלואה קלאסי 75 מ"ל א.ד.פ
תמונת משתמש
שם:
רחלי
תאריך:
05/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תוך 36 שעות מההזמנה המכונת תספורת הגיע הביתה שירות מהיר יחס מעולה ושליח מהיר ואדיב ממש תענוג היה לקנות ועוד מילה אחת מעולה !!!!
מוצר:
מכונת תספורת רמינגטון דגם HC5800
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
04/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מספקים את המוצרים בזמן, שירות הלקוחות לא עונים לשאלות- לא במייל, לא דרך האתר, לא בפקס והכי גרוע- אין מענה בטלפון. צריך לחכות בממוצע למעלה מחצי שעה ואז הקו מתנתק מעצמו. בקיצור, חבל על כספכם. קנו באיביי, אמאזון וכו'. שם לפחות תקבלו מחיר הוגן ומשלוח עד הבית.
תגובת החנות:
אלעד שלום רב,
מבקשים להתנצל על הקושי בקבלת מענה, לצערנו אכן חל עיכוב במשלוח.
מבדיקת ההזמנה עולה ששוחחנו אתכם בתאריך 06/09/17 ולאחר אישורכם הספק דואג להוציא משלוח חדש,
נוודא שיצא אליך במהרה.
במקביל זיכינו את הזמנתך בדמי המשלוח כפיצוי על העיכוב.


בברכה,
שירות וואלה! שופס

מוצר:
תיק גב אורטופדי
תמונת משתמש
שם:
רויטל
תאריך:
04/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל מה שהזמנתי תמיד הגיע בזריזות. אלבומי תמונות, מכשירי חשמל, מזוודות .מאד מרוצה מהרכישות בוואלה.
מוצר:
שואב דייסון, אלבומי תמונות, מזוודות מוצרי מטבח OXO
תמונת משתמש
שם:
amitron0
תאריך:
04/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מוואלה שופש !!!
רשום באתר שלהם שמחלקת שירות לקוחות חוזרים אליכם בתוך 24 שעות ועבר שבוע ועוד לא קיבלתי מענה
קניתי מהם מיקסר שהגיע שבור - הייתי צריך להפעיל אחריות על מוצר חדש !!!! במקום שיחליפו לי אותו

לא לקנות מהם !!!
מוצר:
AURA -Russel Hobbs מיקסר
תמונת משתמש
שם:
ריטה
תאריך:
03/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר טוב, שירות קל מהיר ואדיב, היה הרבה יותר טוב אם המחיר היה קצת זול יותר. תודה
מוצר:
ארונית נעליים
תמונת משתמש
שם:
זוהר
תאריך:
02/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סמסונג J7 ב-899 ש"ח מהם עם אחריות של "המעבדה המרכזית" ל24 חודש.
עבד מעט זמן ותוך שימוש רגיל עם זכוית הגנה וכיסוי התחיל לעשות בעיות בצבע ותןך פחות מחודש המסך הפך שחור ולא מגיב. .המעבדה המרכזית טענו "שהמסך נלחץ" ולא באחריות בבדיקה ויזואלית, כלומר ראיה. הטלפון ללא סימנים כלשהם, וב-2 מעבדות שבדקו מטעמי לא זיהו בעיות העריכו עלות החלפת מסך ב520-550 שקלים ואמרו שכנראה שהמסך היה מקולקל. במעבדה המרכזית לא היו מוכנים לןמר מה עלות התיקון הנדרשת על ידם רק לאחר תשלום 80 ש"ח לבדיקה , כל זאת לטלפון באחריות.
לוואלה התקשרתי מספר פעמים לשירות לקוחות והבטיחו לבדוק, אבל לא חזרו אלי. נאלצתי לתקן את הטלפון שבאחריות על חשבוני.
בעבר רכשתי אצלכם מספר מוצרים והייתם בסדר, היום הדרדרתם מאוד בשירות
תגובת החנות:
שלום רב,
ברשותך מכשיר סמארטפון Samsung Galaxy J7 שנרכש דרכינו בתאריך 17/07/17 עם אחריות של שנה מטעם "המעבדה המרכזית".
בתאריך 21/08/17 פנית אלינו בטענה שקיימת תקלה במסך (צבעים משתנים, כבה מעצמו) ונותן האחריות מבקש ממך תשלום עבור התיקון בעוד שהמכשיר תחת אחריות.
מברור מול המעבדה עולה, שטכנאי שבדק את המכשיר אבחן סימני לחץ ברורים על המסך, ונראה שהופעל עליו לחץ לא סביר.
בתמונות שנמצאות ברשותו ניתן לזהות כתמים במסך, וכתמים כאלה הם תוצאה של לחץ ואינם מופיעים מאליהם.
כיוון שמדובר בנזק שאינו מכוסה באחריות, הוסבר לך שלעליך לשלם עבור הבדיקה 80 ש"ח, וכן על התיקון במידה ותרצה לתקנו (החלפת מסך).
התשובה דרכינו לא הייתה משתנה, שכן נותן האחריות הוא הגורם שמעניק לך את השירות ולא אנחנו.


בברכה,
שירות וואלה! שופס


מוצר:
סלולארי סמסונג J7
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
30/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שאפו גדול לוואלה שוופס לאחר כמה שעות יצר עימי קשר הספק ותיאם איתי מישלוח למחרת
מוצר:
מדפסת ברודר אלחוטית
תמונת משתמש
שם:
נועה ודניאל
תאריך:
30/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיטה מסוג נסיכה חדש, התקשרו אליי לתאם משלוח ווידאו שקניתי דגם נסיכה. מסתבר שיש שני דגמים בשם נסיכה, אחד חדש ואחד לא. בסוף הביאו לי את הדגם השני, והסכמתי לקבל אותו במקום מה שהזמנתי. ההפרש בסכום הוחזר אליי בזיכוי מיידי ובלי בעיה, וואלהשופס עשו עבודה נהדרת בהחזר.
מוצר:
מיטת חבר דגם נסיכה
תמונת משתמש
שם:
Nehama
תאריך:
28/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה נעשתה באדיבות ומקצועיות, קיבלתי הסברים ותשובות מקצועיות, והבקשות שלי להסדר תשלומים נוח, נענו, אני שבעת רצון וממליצה על קניות באתר, לכל מכריי ובני משפחתי
מוצר:
מזגן אלקטרה דגם בייסיק 14
תמונת משתמש
שם:
Ori
תאריך:
24/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל מאד לקנות בווילה שופס, עיקר הקניות שלי ברשת זה מהאתר. חיפשתי את הקפסולות האלה בכמה אתרים ברשת, ובוואלה היה הכי נוח.
מוצר:
קפסולות תואמות נספרסו
תמונת משתמש
שם:
AorMaor
תאריך:
23/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום.
בתאריך ה 2/8/17 הזמנתי מזוודה .
בהזמנה נרשם שנקבל את המוצר עד 13/8/17 (7 ימי עסקים).
ביום השביעי לפני סוף היום התקשרתי לבדוק האם המוצר יגיע היום? הנציג אמר שיש בעיה עם בית העסק ומחר יצרו איתי קשר.
כמובן שאף אחד לא ייצר איתי קשר וככה במשך ארבעה ימים !!! (כל יום מתקשר וכל יום אתה תשובה)
עד שדרשתי לדבר עם מנהל וגם אז היו לו תשובות חלקיות . (נאמר ע"י שעל כל יום איחור נקבל פיצוי בפועל לא קרה)
המוצר התקבל רק ב21/8/17 .
חיכיתי יומיים בכדי שייצרו קשר על מנת לפצות אותי ורק כאשר התקשרתי ב23/8/17 נתנו פיצוי שמכריח אותי לקנות מוצר שלהם (תכשיט או אלבום תמונות ב 160 ש"ח) או 10% משווי העיסקה (30 ש"ח)
מדגיש שכל התקשרות אל שירות הלקוחות זה 10-15 דקות המתנה למענה ואם מבקשים שיחזרו (בזמן ההמתנה למענה) אז בכלל לא חוזרים.
חוויה לא נעימה בכלל
מוצר:
מזוודת רולניק של כתר
תמונת משתמש
שם:
Inna
תאריך:
22/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מונלץ בהחלט, הספיק לכל הנעליים שלי, ואפילו נשאר מקום לנעליים נוספות. בהחלט אזמין שוב מהאתר
מוצר:
ארגונית לנעליים
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
20/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק!
הזמנתי אוזניות באיסוף עצמי, מספר ההזמנה שנתנו לי לא היה מספר ההזמנה הנכון.
במחסן התעקשו שזה מספר שגוי, בוואלה שופס התעקשו שזה מספר נכון ואף אחד לא לוקח אחריות.
מאוד לא מומלץ למרות המחירים הזולים, אתם עלולים להישאר בידיים ריקות.
תזהרו.
תגובת החנות:
דביר שלום רב,
ההזמנה בוצעה בתאריך 16/08/17 בשעה 10:30 ובשעה 11:25 פנית אלינו בטענה שהספק אינו רואה את ההזמנה אצלו.
הוסבר לך שהזמנה אינה נקלטת אצל הספק מידית ועליך להמתין לפחות יום עסקים אחד ׁ(ההזמנה מתבצעת במערכות שלנו וקיים הליך קליטה במערכת של הספק)
בתאריך 20/08/1/17 נמסר לך מספר ההזמנה ואם לא פנית אלינו מאז אנחנו מניחים שהמוצר נאסף.

בברכה,
שירות וואלה! שופס
מוצר:
אוזניות sony mdr v 55
תמונת משתמש
שם:
הדס
תאריך:
19/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרבית מוצרי החשמל נרכשו דרך וואלה שופס, זאת לאחר סקר חיצוני שערכנו.
לאחרונה רכשנו מדיח דלונגי, המחיר היה הטוב ביותר וגם השירות מהיר
מוצר:
WMD24HI
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
15/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המיטה מבלי לדעת איך זה יהיה. המיטה הגיעה בזמן, וכרגע אני מבסוטית על המוצר. מיטה טובה, איכותית, מרופדת, ובצבע שאני אוהבת. ממליצה בחום
מוצר:
מיטה אדומה מרופדת
תמונת משתמש
שם:
זהבה
תאריך:
11/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
חווית הקניה היתה ידידותית ביותר ובהחלט מזמינה .
יישר כח , תמשיכו כך
מוצר:
5 קופסאות איחסון מזכוכית מחוסמת class cloc
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
11/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר. לא עמדתם בהתחייבות הזמנים שך אספקת טלויזיה 10 ימים!!! וגם חייבתם אותי כשבקשתי לבטל את העסקה.
עכשיו צריך לרדוף אחריכם. שירותתתת גרוע לא ממליץ לאף אחד לקנות מכם! דורש מכם לחזור אליי בהקדם לסיים עם הנושא!!!!
תגובת החנות:
שרון שלום רב,
הזמנתך בוצעה בתאריך 22/07/17 בערב, מועד אחרון לאספקה: 06/08/17 (10 ימי עסקים).
בתאריך 31/07/17 פנית אלינו בטענה שתיאמו אתך הגעה אך לא הגיעו.
שוחחנו אתך וביקשת לבטל את ההזמנה. כיוון שהמסך כבר יצא למשלוח המתנו להחזרתו לספק,
ובתאריך 13/08/17 בוצע זיכוי.
מדובר בתקלה ואנחנו מתנצלים שכך קרה.

בברכה,
שירות וואלה! שופס.

מוצר:
טלויזיה פירלס 50 אינץ
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
10/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה טובה, סופר מהירים בשליחת ההזמנה- הגיעה תוך יומיים מרגע ביצוע ההזמנה באתר! ממליץ בחום.
מוצר:
מארז חסכון הכולל: 12 חבילות חיתולי פמפרס פרימיום קר
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply