דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מזרנים, מיטות, כריות, בסיסים (גן הדרום)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקמפ דויד ישראל ?
5.00
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
62
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
3
0
0
כל הזמן
52
0
10
נמצאו 62 חוות דעת גולשים על קמפ דויד ישראל
תמונת משתמש
שם:
hofitedr
תאריך:
15/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, רכשתי מזרן זוגי מגה ספין סנסיטיב ויסקו והדום מהמם , המזרן איכותי ונוח להפליא וההדום יפייפה ואיכותי ביותר.
חשוב לי להודות מקרב לב לכל צוות החברה ובמיוחד לחני המקסימה על הסבלנות והיחס האישי שקיבלתי סופר מקצועיות ממליצה בחום לקנות רק דרכם!!
חברה מספר 1!!!!
מוצר:
מזרן ספין סנסיטיב ויסקו
תמונת משתמש
שם:
Shaked Landman
תאריך:
14/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לאחרונה את המזרן "ויסקו פרפקשן" דרך החנות לאחר חיפוש ארוך בין החנויות והדגמים השונים. השירות שקיבלתי במקום לבבי ומקסים, וגם זמן אספקת המזרון הייתה מהירה ! המזרן מעולה - נוח ומרגיש איכותי. ממליץ בחום על החברה. לילה טוב (;
מוצר:
VP160190
תמונת משתמש
שם:
לורן
תאריך:
07/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום שמי מירב לפני שבוע וחצי בערך רחשתי מהחברה של קמפ דיויד מיזרון יחיד ויסקו, סנסטיב. זה פעם שניה שהזמנתי מהם מיזרון לפני שנתיים הזמנתי את אותו מיזרון אבל בגודל 1.90 על. 1.40 למיטה וחצי כמעט זוגית והיינו מרוצים מאד ועכשיו הזמנו אותו מיזרון. אבל על 1.90 על 80. מיזרון יחיד ורוצה להגיד שזה מיזרון מאד איכותי ונוח השינה עליו מצויינת קודם כל. גם השירות היה טוב מאד בשבילי. ברצוני לציין את חני שעזרה לי וגם עשתה לי הנחה בגלל שאני לקוחה חוזרת. וחני ונעמה. זירזו את המישלוח בשבילי שאקבל מהר את המיזרון אז בסהכ אני די מרוצה מהשירות וחויית הקניה והמיזרון עצמו וממליצה
מוצר:
מיזרון סנסטיב קמפ דיויד
תמונת משתמש
שם:
Atalya
תאריך:
09/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרן visco perfection המזרן מעולה ממליצה בחום והשירות שקבלתי היה מצויין מחני סמנכלית השיווק
מוצר:
Visco perfection
תמונת משתמש
שם:
Jonathan
תאריך:
21/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה עגומה ונוראה, בהתחלה הכל היה נראה נפלא. האישה הייתה נחמדה והמחיר היה סביר. הבטיחו שיספקו תוך 14 ימי עבודה ואכן סיפקו. אבל, ופה מתחיל האבל הגדול כי מפה הכל נהיה רע. לא כמו כל חנות/חברה שמכבדת את עצמה ויוצרת קשר עם הלקוח לפחות שבוע לפני לגבי מועד ההספקה, החברה הנ"ל יצרה קשר בערב שלפני ההספקה ואמרו כי "למחרת הבסיס יגיע בין 18:00-21:00", קודם כל צריך לשאול את הלקוח אם זה מתאים לו, אם הוא יהיה בבית, אבל כאן כלום. דבר שני מה זה השאלות הללו, טווח של שלוש שעות ובעיקר בשעות בהן הילד שלי צריך לישון! לא משנה נגיד וספגנו את הזמן הקצר שלפני והשעות הלא סבירות להגעה. כשהבסיס הגיע כולו היה מלא בסדקים וחורים בעץ, מלא מקומות היו שבורים וישרו קצוות חדים מאד (להזכיר יש לי תינוק), בנוסף הבסיס בכלל לא שויף וברגע שהתחלתי לסדר אותי בחדר נחתכתי ביד, כמובן שגם שכבת לכה לא נעשתה. בקיצור חובבנות של בנייה. כשיצרתי קשר על החנות כדי להסביר את הפגמים, ישר אמרו שזה לא בסדר, שישלחו בסיס חדש ושאני אשלח מייל בו אני מסביר את טענותיי ואצרף תמונות של הפגמים. ישר שלחתי מייל בצירוף תמונות וביקשתי שייצרו איתי קשר, ומאז שום דבר.. ממליץ להתרחק מהחברה הזאת ולא להתפתות למחיר הנמוך כי כמו שהסברתי יש לו סיבה..
תגובת החנות:
התמונות שנשלחו למערכת החברה הראו מקומות כהים יותר, שאלו העיניים של עץ האורן הטבעי, איננו יודעים על מה המהומה, הלקוח ידע כי זה משטח עץ+מסגרת, מעץ אורן מלא. יצויין כי המייל התקבל רק ביום ראשון, וכבר נכתבה חוות דעת, דבר שיש בו טעם נפגם. לגבי זמן האספקה, החברה מתקשרת תמיד יום לפני האספקה כאשר תווך האספקה הוא כשלוש שעות עם התראה מוקדמת של שעה או חצי שעה, מה גם שהלקוח לא חייב לקבל את המוצר בזמן הזה ויכול לבקש זמן אחר כך שלא מובן לנו על מה המהומה.
מוצר:
משטח עץ מסגרת 180/200
תמונת משתמש
שם:
יבנה
תאריך:
03/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזרון פלוס מיטה עם ארגז מצעים דרך חני המוכרת משווקת הכי נחמדה שיש,מרוצה מהשירות מעל ומעבר המתקינים/מובילים כל כך היו בסדר,אני גרה בקומה 8 ולא נכנס במעלית והכל עלה ברגל 8 קומות במחיר הכי סביר,שלא נדבר באיזה מקצועיות הרכיבו ,המסרטן שקניתי ליגת על באמת סבלתי מכאבי גב והכל נעלם,ממש נח מרגיש ממש בית מלון,והכי חשוב בעיסקה היתה חני שהמליצה לי בחום על המסרטן הכדאי בשבילי והבטיחה לי שיש אמא ואבא לקניה,ונתנה לי הנחות והכל נעשה במחיר סביר,אז..תודה רבה לכם כל השירות האדיב ועל המקצועיות והכי חשוב על הטיב היוקרתי-אין ספק שאמליץ עליכם בחום רב😘
מוצר:
ןיסקו אורטופדי קשיח 30 ס״מ
תמונת משתמש
שם:
חנה
תאריך:
23/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שהזמנתי אצל הגב' חני מנהלת המקום המדהימה ,
שהרגיעה אותי לגבי הרכישה, באה לקראתי באהבה ..למרות שהייתי קרציה ולא התחרטתי לרגע..הגיע המזרון המושלם ויסקו פרפקשן ואנחנו מאושרים,
המוביל המדהים המקסים היה מושלם..ואנחנו ממש ממליצים ..
אל תחכו בבקשה לכו לקנות רק בקמפ דויד אצל הגב' חני ..תגידו שאני שלחתי אותכם.אוהבת אותך חני.
מוצר:
ויסקו פרפקשן
תמונת משתמש
שם:
אלבז לוגיסטיקה
תאריך:
19/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המזרן ויסקו פרפקטשן במידות 180/200 והמזרן פשוט מעולה,בנוסף קיבלתי שירות מעולה מעבר לקו הטלפון מנציגה בשם חני,תודה לך.
גם המוביל היה נחמד מאוד.
ממליץ בחום .
מוצר:
ויסקו פרפקטשן
תמונת משתמש
שם:
Gil
תאריך:
12/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שלוש שנים קנינו מזרן מקמפ דיויד. שירות לקוחות מדהיM - קנינו מזרן, היה לנו רך מדי, חני המליצה על מזרן אחר, הם החליפו את המזרן בכיף וברצון טוב. מאד רוצים לעזור, נותנים לנסות את המזרן אצלנו בבית עד חודש, החליפו את המזרנים עד שהיינו מרוצים.
חזרנו אליהם עכשיו לקנות מזרן שני. אותה חויה חיובית של רצון טוב, שירות מהיר, מאד רוצים לעזור ולתת לנו את הפתרון שיהיה טוב לנו. עד היום קמפ דיויד וחני בשירות לקוחות נתנו לנו את השירות הטוב ביותר מכל חנות אחרת בארץ, לא משנה באיזה תחום. והמזרן שקנינו מהם ושאצלנו שלוש שנים אחלה של מזרן.
מוצר:
מזרן אורטו מדיק ויסקו פילוטופ
תמונת משתמש
שם:
זאב א.
תאריך:
04/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרון, ציינו 30 יום נסיון, לקראת תום ה-30 יום אכן ביקשתי להחליף.
היו מאוד אדיבים, הסתבר שאחד התנאים ל-30 יום נסיון הוא שהמזרון יישאר בעטיפת הניילון, אך למרות שבמקרה שלי הוא לא היה שמור כך, נאותו לקבלו בכל זאת ולספוג את העלויות של ריפוד מחדש (מה שמסתבר נדרש במקרים כאלה בשל תקן משרד הבריאות).
אך מעבר לכך, גם באיתור החלופה נתנו ליווי טוב והציעו מגוון פתרונות על מנת לענות לצרכים שהעלנו, כגון רפידות מסוגים שונים וכמובן מזרונים המתוכננים למה שאנו מחפשים.
חוויית הקניה המקורית וחויית השירות לצורך מימוש החלפה בשורה התחתונה מאוד חיוביות.
מוצר:
מזרון זוגי
תמונת משתמש
שם:
אוראל
תאריך:
18/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המזרון שקניתי לפני שנתיים מסוג פלקסיבל ויסקו סופט שקע במרכז והפך להיות מאוד לא נוח לשינה. ביקשתי החלפה לפי האחריות של 20 שנים שהחנות מבטיחה. בחנות המפעל ,חני הבטיחה שאקבל מזרון כמו שהיה לי כיוון שאני סובלת מבעיות גב. אבל במקום המזרון שלי קיבלתי מזרון קשה שלא יכולתי לישון עליו, לאחר ויכוח המוביל החזיר לי את המזרון הפגום ולקח 200 שח על הובלה לאחר שכבר שילמתי הובלה עבור ההגעה. ביקשתי לקבל מזרון כמו שהיה לי פלקסיבל ויסקו סופט שנמצא באתר החברה וחני התעקשה שהוא לא מיוצר יותר. כבר עברו חודשיים ועדיין אין לי מזרון מתאים וכמי שסובלת ממחלת פרקים - כל לילה הוא סבל!! אני עדיין ממתינה שהחברה תעמוד באחריות ותספק לי מחדש את המזרון המקורי שבקושי החזיק מעמד שנתיים. חני מבינה היטב במזרונים ואני בטוחה שהיא תתעשת ותספק לי את המזרון הנכון ותחסוך ממני עוד סבל וכאבים.
תגובת החנות:
חברת קמפ דויד מעניקה ללקוחותיה 30 ימי ניסיון, הלקוחה רכשה לפני כשנתיים מזרן שהיה לשביעות רצונה המלאה, לאחר כשלושה חודשים ביקשה להחליפו לרך יותר ולמרות שעברו ימי הניסיון והאריזה המקורית הוסרה, הוחלף המזרן. לאחר כשלושה חודשים שוב התקשרה וביקשה להחליף את המזרן לקשה יותר, הורידה שוב את האריזה המקורית וביקשה שוב להחליף, והמזרן הוחלף, ושוב, לפני כחודש, התקשרה הלקוחה וביקשה להחליף את המזרן ואכן המזרן הוחלף בפעם הרביעית, לפני כשבועיים שוב התקשרה הלקוחה וטענה כי המזרן רך לה מידי ורוצה להחליפו בחמישית למזרן שהיה לה בהתחלה (לפני כשנתיים) ושוב הוחלף המזרן. החברת עושה ועשתה כל שביכולה לעזור ללקוחה. על פניו נראה כי הקושי שלה בשינה נובע מסיבה אחרת ולא מהמזרן, צר לנו אך לא ניתן יותר, לאחר 5 פעמים שהוחלף המזרן במשך שנתיים, להחליפו בפעם השישית שהרי ברור שהמזרן הוא לא הסיבה האמיתית. שנתיים אנו מנסים לרצות את הלקוחה ללא הועיל למרות שהחוק קובע שניתן להחזיר את המזרן 14 יום מיום הקניה, תקנון החברה קובע 30 לילות ניסיון באריזה המקורית ועברו כאמור שנתיים, מה גם שהלקוחה רוצה את אותו המזרן שהיה לה בהתחלה.
מוצר:
מזרון פלקסיבל ויסקו סופט
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
16/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל תודה לחני סמנכ"לית שווק
המזרן הוחלף לאחר שנתיים ללא בעיות וללא חקירות מיותרות,המזרן החדש הגיע מהר מאוד, שירות יוצא מן הכלל במציאות שלנו. שרות כזה יש רק בקפה דוד או בחו"ל
מוצר:
מזרן זוגי סילבר ויסקו SIL140190
תמונת משתמש
שם:
Cach
תאריך:
07/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בכללית: חיוך גדול בהתחלה. מוצר באיכות ממוצע-מינוס, שרות לקוחות גרוע מאד לאחר הקניה, לא שווה!

הפרטים: בטלפון תמצאו מוכרת נחמדה עם סבלנות ועונה תמיד, אבל זה עובד ככה רק לפני הקנייה.
אחרי שקבלנו המוצרים גילינו שהמיטה/ראש שהם מוכרים לא באיכות הכי טוב ואפילו...לא מתאימים למזרן שלהם!!
אחרי כמה הפצרות שלחו לנו פועל שפשוט חתך (!) את רגלי המיטה קצת פה ועוד טיפה שם כדי שהמזרן ייכנס.. והשאיר אותה "פחות או יותר בסדר", עדיין מרגישים רעידה קטנה אם מעיזים לזוז יותר מדי במיטה...
אחרי שנה של שימוש במזרן הרובד העליון של הבד ניהיה מלא קמטים (קשה להסביר בלי תמונות) זאת אומרת שהמזרן כבר לא שטוח אלא עם מלא תבלוטת ומאד לא נוח לישון על זה. צריכים למתוח מהצדדים כל כמה לילות....
כתבנו להם בוואטספ כמה וכמה פעמים (אחריות ל20 שנה!) אבל לא קבלנו שום מענה!
לא בשביל זה הוצאנו 6000 ש"ח
תגובת החנות:

שלום רב,

קיבלנו בקשה לבדיקת מידות המזרן בחודש נובמבר 2015 ולראיה יצאה הזמנה לבדיקה ביום 09.11.2015, רצ"ב העתק הבקשה, הגענו ללקוח וטיפלנו בבעיה, לא נמצאו במערכת תלונות נוספות, איך נוכל לטפל אם כלל לא פנו אלינו, אחד מהדברים העקרוניים במדיניות החברה הוא שימור לקוחותיה, במידה והלקוח היה פונה אלינו (שימציא מייל או מכתב כזה) הוא היה מטופל במהירות וללא דחיה, חשוב לנו שהלקוחות של קמפ דויד ישראל יהיו מרוצים, שהרי זה הפרסום הטוב ביותר.
נ.ב. נשלח אליכם במייל העתק טופס שירות הלקוחות שטיפלנו בלקוח על הצד הטוב ביותר ביום 09.11.2015 עפ"י בקשתו בעיה במידות ולא שום תלונה אחרת, אם היתה בעיה במיטה כפי שהלקוח כותב היינו מחליפים אותה (לא מתקנים).



מוצר:
מזרן מיטה ראש מיטה ספה ספורט קולקקשון ויסקו
תמונת משתמש
שם:
Tzippi
תאריך:
24/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מצויין- קבלנו את המזרון בפחות משבוע לאחר בקשה לספק את זה כמה שיותר מהר. השליחים הגיעו בזמן. חני עזרה מאוד בטלפון. חשוב לציין שהמזרון מתאים יותר למי שאוהב מזרונים יותר קשים- כמונו. אנו ישנים על זה רק כמה יומים אך אני מרוצה.
מוצר:
מזרון vp140190
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
24/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרן מסוג ויסקו פרפקשן, שהגיע בזמן לכתובת שציינתי. בהתחלה הרגשתי שהמזרן מרגיש לי מעט קשה ואני טיפוס של "רך". בחברה אמרו לי (בטלפון) שהמזרן מתרכך לאחת 3 שבועות ושכדאי לי לתת לזה צ'אנס. החלטתי לישון על המזרן בעודו בניילון במידה ואחליט להחזיר אותו. לאחר שבוע נסעתי לסניף ביבנה כדי לבדוק מזרנים חלופיים ופגשתי את חני, ממח' המכירות. חני היתה מאוד נחמדה והקשיבה לבעיה שהבעתי בפניה, שדרגת הקושי של המזרן מעט קשה, על אף שהמזרן עצמו דווקא נוח. חני הסבירה לי שהמזרן מתרכך מעצמו לאחר 3 שבועות במגע ישיר עם חום הגוף, ואף הראתה לי את המזרן במצבו הטבעי, כשהוא רך למדי ונעים. חני הרשתה לי להסיר את הניילון ואף הבטיחה שאוכל להחליף את המזרן באישור מיוחד במידה ואחליט לעשות כן. עבר חודש מאז (ללא הניילון). המזרן התרכך והיום הוא רך ונוח מאוד. אני מרגישה את התמיכה המענגת שהמזרן מעניק לגוף שלי והשינה שלי רגועה ועמוקה, כפי שלא חוויתי בעברי.
כאבי הגב והכתפיים נעלמו, ואני קמה רעננה ומלאת אנרגיה לאורך כל היום. מעולם לא היתה לי חוויית שינה כזו. מוצר משובח - שווה כל שקל!
מוצר:
מזרן ויסקו פרפקשן
תמונת משתמש
שם:
מאיר איילין
תאריך:
05/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזרן ואני מאוד מרוצה ממנו בעקבות ההמלצה של חבר מאוד מומלץ לקנות בחנות זו תנסו ולא תפסידו
מוצר:
מזרן CLASS SPRING PILLOW-TOP
תמונת משתמש
שם:
lior
תאריך:
23/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני השותף של משה, moshe Bart מהתגובה פה למטה, קנינו את המיזרונים ביחד (באותו יום), בלי שהחברה ידעה שאנחנו בהאותה הדירה.
אמנם קצת באיחור כי אני עובד המון וחוזר מותש הביתה, אבל למען הקונים הפוטנציאלים, למען אלו המוציאים את מיטב כספם, תידעו שמודבר בחברה נכלולית.
1. המזרון היה קשה מאוד. לא בינוני כמו שציינו.
2. ניסו לעשות עלינו קומבינה במחירים. לי אמרו X למשה אמרו Y (איקס 100 שח) ואמרו לו שלאף אחד לא נתנו מחיר טוב מזה.. יש לציין לאור הסיטואציה שהם נתפסו על בשקר על חם, הם החזירו לו את ה100 שקל. (כדיבירה של חני "על 100 שקל לא נלך לרב)..לדעתי זה לא הכמות, זה עצם הניסיון).
3. לקח להם המון זמן להחזיר את המזרון.
4. לא הסכימו להחזיר את המזרון באותה עלות הובלה (ביקשו כפולה). כשר, אבל לא יפה, לא מכובד. לדעתי זה מעיד על בית העסק.
תגובת החנות:
כל מה שנכתב הינו שקרי, מעליל ואינו מתקרב לאמת ולו במעט, לכן איפה להתחיל ולהשיב לדברים אלה, חברת קמפ דויד ידועה בשירות הבלתי מתפשר שלה, מעולם לא דרשנו הובלה כפולה, מעולם לא ניסינו לקחת "100 שקל" יותר מאף אחד, מי שמעוניין להחזיר את המזרן, אנחנו משתדלים להחזירו כמה שיותר מהר שהרי המזרן נמצא אצל הלקוח ובשימושו וזה הפסד כספי לחברה. מכל מקום, הזוג "הנחמד" הזה לא מפסיק להכפיש אותנו בכל מקום וזה אומר דרשני, עבור איזה מתחרה הם עושים זאת.
מוצר:
מיטה visco perfection
תמונת משתמש
שם:
moshebart
תאריך:
08/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית, התפתתי למחיר אטרקטיבי בבלק פריידי וגילית שהמבצע הוא פחות או יותר קבוע.
שנית, אני ושותף שלי שנינו הזמנו מזרון יוניק ויסקו ולאחר בירור רמת הקושי הוצע לנו לשדרג לויסקו פרפקשן שאמור להיות מפנק ויותר רך משמעותית על פי מה שצוין בטלפון. כמוכן בשדרוג, ההובלה עולה שלא כמו במודעה המקורית כי לטענתם (חני) התמחור שונה.
בעת קבלת המזרון הסתבר לנו שהוא קשה מאוד. (מאוד!) לאחר כשבועיים של תקופת נסיון (שהוברר לנו שהוא יכול להתרכך ושנתרגל אליו) החלטנו להחזיר את המזרון, תקופה זו הייתה ארוכה מידי (מספר שבועות) ולבסוף החזרתי את המזרון עצמאית.
לסיכום, מלבד הגעתו המהירה של המזרן, חווית הקניה לא הייתה מוצלחת בעליל והכי הפריע לנו ההגדרה הפתלתלה של קושי המזרון וההצעה האוטומטית לשדרג בטענה שחצי קשיח זה בעצם קשה.
חני דווקא נחמדה..
תגובת החנות:
זו בדיוק הסיבה שחברת קמפ דויד מעניקה ללקוחותיה 30 לילות נסיון, קושי המזרן הוא עניין אינדיבידואלי, לאחד אותו מזרן קשה ולשני הוא דווקא רך מידי, הלקוח החזיר את המזרן למפעל באופן עצמאי כיוון שרצה לחסוך את דמי ההחזרה וזו זכותו המלאה, מיד בהחזרת המזרן הלקוח זוכה בכל כספו
מוצר:
מזרן ויסקו פרפקשן
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
24/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים של צוות החנות לא נתקלתי בשירות כזה שנים , לפעמים שווה להשקיע טיפה יותר ולקנות משהו איכותי עם שירות מעולה,
מאשר לקנות זול ולהתחרט .
מוצר:
מזרן זוגי מזרן זוגי
תמונת משתמש
שם:
יוחאי
תאריך:
17/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפעם החלטתי לכתוב חוות דעת רק לאחר פרק זמן ממושך שבו אנסה ואבדוק את המוצר. ביררתי הרבה לפני הקנייה,בין היתר שוחחתי טלפונית עם חני,החלטתי לראות ולמשש לשכב ולהרגיש לפני שאני רוכש. נסענו ליבנה,שם התוודענו לשירות מסוג אחר, לא מנסים "לדחוף" לך העיקר למכור. חני שאלה חקרה והמליצה על מזרן מסוג אורטו מדיק ויסקו פילוטופ של קמפ דיויד. עברה למעלה משנה מאז הרכישה. זה המזרן הטוב והנוח ביותר ששכבנו עליו. כאבי הגב שמהם סבלנו אני ורעייתי, נעלמו. פשוט כיף לקום בבוקר. כשאנו מתארחים בבית מלון או אצל משפחה, המזרן מאוד חסר לנו. מוצר מצויין ושירות לקוחות עם יחס מעולה - קיבלתם קנייה מצויינת.
מוצר:
אורטו מדיק ויסקו פילוטופ OMVP160190
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
13/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סמכלית המכירות חני עןשה עבודה מצויינת
הן בהסבר, בבדיקה המוצר ובמחיר. בקצור - מתן שרות מצויין.
המוצרים עצמם מצויינים וזאת לאחקר שכבר רכשתי מזרוני ויסקו.
הערות לשיפור: קצת יותר סדר בתצוגה, למרות שזה במחסנים ביבנה ובלי לעשן.
אני מניח שגם להבא אקנה שם.
מוצר:
מזרן ויסקו יחיד 80/200/20
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
01/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המזרן ספורט קולקשיין, דרגת הקושי שלו לא התאימה לי וביקשתי להחליף את המזרן, החליפו לי את המזרן בלי שום בעיה לסילבר ויסקו.
שירות לקוחות מצוין! מזרן נוח מאוד!
מוצר:
מזרנים סילבר ויסקו
תמונת משתמש
שם:
Michal
תאריך:
22/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המזרון הוזמן בכרטיס אשרי ב10 תשלומים לאחר שלושה ימים היתקשרתי לשרות ללקוחות ונענתי מיד ע"י בחורה בשם חני שהייתה מאוד אדיבה וסימפטית והבטיחה שהמזרון יגיע בהובלה בעוד יומיים ובאמת כך היה למרות שציינתי שההובלה תיתבצע באמצעותי המזרון נישלח אליי בהובלה חינם לאחר כשבועיים הזמנתי עוד 2 מזרונים אחד נוסף לבני ועוד אחד לאחותי ושוב אותה חני האדיבה טיפלה בי במסירות ואדיבות . לאחר יום המזרונים הגיעו ליעדם
מוצר:
סילבר ויסקו sil140190
תמונת משתמש
שם:
רעות
תאריך:
26/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בטרם נפרט את הסיפור כולו, נפתח במילים האלו- הימנעו מלקנות בקמפ דויד.

מרגע ביצוע ההזמנה והעברת התשלום לחברת קמפ דויד, החלה מסכת של טרטורים, תקלות והרבה עוגמת נפש.
בקמפ דויד הובטח לספק את המזרון תוך 14 ימי עסקים לכל היותר. שליח מטעם החברה הגיע רק כעבור 15 ימי עסקים (שהם בפועל מעל לשלושה שבועות) וסיפק מזרון אחר מכפי שהוזמן. הדגם שהגיע היה "קמפ ספרינג" ללא פילוטופ, ואילו אנחנו הזמנו את הדגם "קמפ ספרינג" עם פילוטופ, שמחירו גבוה בכ-400 ש"ח מהמזרון שסופק.
על אף הבטחות נציגת השירות לספק את המזרון הנכון בהקדם, החברה הערימה קשיים רבים בתיאום מועד המשלוח. כשכבר תואם מועד למשלוח, ביטלה אותו נציגת השירות, זאת לאחר שהמתנו לשליח במהלך כל אותו היום ומבלי להודיע על הביטול מראש. בשיחות טלפון עם נציגת השירות סופקו שלל תירוצים להתנהלות החברה ולא ניתן היה להבין האם ומתי יסופק לנו המזרון שנקנה.
כאשר הבענו תרעומת על השירות הלקוי, קיבלנו צעקות ויחס מחפיר מצד נציגת השירות והאחראי על ההובלה, שלא ראו פסול בשירות שהם נותנים ולא הביעו כלל התנצלות על ריבוי התקלות בדרך. לבסוף וכנגד רצוננו, החליטה נציגת השירות לבטל את ההזמנה ולא לספק לנו את המזרון (זאת לאחר חודש ימים מיום הקנייה בהם המתנו למזרון!). החלטה זו היתה תמוהה ומחשידה בעינינו.
בדיעבד, טוב שלא השארנו את כספנו בידיהם. אנחנו בוודאות לא נשוב לקנות בקמפ דויד בעתיד.
תגובת החנות:
תגובת הספק:
לדברי הלקוח, החליטה חברת קמפ דויד לבטל את העסקה כנגד רצונו של הלקוח. האין הדבר תמוהה בעיני הקורא? שהרי אינטרס החברה להרבות במכירות ולא הפוך. אז כך הם פני הדברים:
אכן, הלקוח הזמין מזרן וקיבל מדגם אחר. טעות אנוש נדירה בחברת קמפ דויד, למרות זאת, הובטח ללקוח כי יקבל את הדגם שהזמין בעוד יומיים. הלקוח הוא זה שהערים קשיים, צעק ורטן למרות שהוסבר לו ארוכות כי נשתדל למצוא מוביל חיצוני, פרטי, ליום למחרת, הוא יקבל את הדגם שנרכש ואף יקבל פיצוי נאות על הטעות, סרב הלקוח בתוקף ודרש פיצוי כספי לא הגיוני למחיר המזרן. נציגי החברה הסבירו ללקוח ארוכות כי הפיצוי שיקבל הוא בעל ערך כספי גבוה וממילא נדרש ממנו להמתין יום אחד בלבד לקבלת המזרן.
למרות זאת, דרש הלקוח פיצוי כספי לא הגיוני מתוך ניצול המצב, בדרך לא ישרה שלא מתאימה לדרך התנהלות החברה. על כן, הוסבר ללקוח, שיקבל את מלוא כספו חזרה ולא לאפשר לו התקשרות ארוכת טווח עם החברה שידועה ברמת שירות מהגבוהות בעולם, בשל אופי הדברים.


מוצר:
מזרון זוגי קמפ ספרינג פילוטופ
תמונת משתמש
שם:
mikiman
תאריך:
10/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בהתחלה עושה רושם מאוד טוב... יש בחורה בשם חני שנשמעת מאוד אדיבה (ליפני התשלום) אחרי שביקשתי להחזיר את המוצר היתחילו הבעיות...

בראש ובראשונה הייתי אמור לקבל שתי כריות מתנה (לא קיבלתי) בנוסף לכך יותר משבועיים עד שהיגיע המוביל לקחת את המזרן (ואחריי שהיגיע הוא החתים אותי על תופס החזרה בסכום של 2390 ש"ח) למרות שהסכום ששולם הוא 2690 ש"ח ונאמר לי שאקבל החזר מלא במיקרה שלא אהיה מרוצה מהמוצר. ולא הוסבר לי למה... יתר על המידה הבחורה לא היסכמה לקבל את הבסיס חזרה..רק אחרי ויקוחים רבים בטלאפון...אחרי שהיסכמה, החליטו לנצל את העובדה שלא שמתי לב לכך שהמזרן כבר נפתח ונסגר לפני שהיגיע אליי.ואיך שניסיתי להחזיר אותו לא ויתרו לי ואמרו לי שהמזרן כבר נפתח והם צריכים לחייב אותי בהחלפה של בד וניקוי בקטריות (למרות שהמזרן כבר נפתח וניסגר ליפני שהיגיע אליי) בנוסף כבר עברו יותר משלושה שבועות ועדיין לא קיבלתי את ההחזר של הרכישה...

אני ממליץ בחום לא להיתקרב לחברה ולא לעשות איתם עסקים (אתם תצאו מופסדים בלפחות כמה מאות שקלים במקרה הטוב... אני כבר שלמתי סכום של כמה מאות שקלים, שלא לדבר על כאבי ראש בוויכוחים איתם...ועד להחזר הכספי...תהיו חכמים ותשמרו ממקומות כאלה)




תגובת החנות:
לקוח זה רכש בסיס מתצוגה ומזרן חדש, כשהגיעו המוצרים לביתו של הלקוח, התקשר אלינו האחרון, לאחר כשלושה שבועות לביטול העסקה בטענה כי מצא מזרן זול יותר.
הסברנו ללקוח נוהל קבלת המוצרים חזרה לחברה במצב של ביטול עסקה, הכוללים דמי החזרה בלבד למזרן ובסיס, ללא דמי ביטול, אלה שהלקוח הספיק להוריד את אריזתו המקורית של המזרן, לקרוע אותו ולפגום בבסיס שיצא מכלל שימוש. מבדיקה שערכנו הוברר לנו כי על מנת להסתיר את פתיחתו וקריעתו של המזרן, הדביק הלקוח את המזרן בסלוטייפ בצורה רשלנית בתקווה "שלא נרגיש".
יצוין כי החברה לא חייבת על פי חוק, להחזיר מוצר ללא אריזתו המקורית, וודאי שלא אחרי שימוש ואם בכל זאת החברה רואה לנכון, לפנים משורת הדין, להחזיר את המזרן, הדבר כרוך בעלות עטיפתו מחדש והעברתו בהליך של טיפול אנטי בקטריאלי שעלות ההליכים הללו הוא 1289 ₪.
למרות זאת, וכמחווה של רצון טוב, הסכימה החברה להחזיר את המזרן והבסיס למפעל למרות הנזק שנגרם לחברה, בעלות סמלית. גם זאת הייתה למורת רוחו של הלקוח שלא הפסיק להתקשר ולבקש הנחה גם בסכום זה.
כדי לחסוך מסע התשה של הלקוח, הסכימה החברה להנחה נוספת שקיבל לשביעות רצונו המלאה.
בסופו של תהליך, הלקוח קיבל החזר כספי מלא למעט דמי ההחזרה למרות שהחברה ניזוקה בסכום גדול הרבה יותר.
יצוין כי חברת קמפ דויד ידוע בשירות הלקוחות המסור ויוצא הדופן שמעניקה ללקוחותיה ומקרה זה רק מוכיח זאת.

מוצר:
גרנד פיילוטופ ויסקו GPV140190
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply