דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
טלפונים סלולרים מעבדת תיקונים (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
SIM FREE
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בSim Free ?
4.06
ציון ממוצע
62
חוות דעת בשנה האחרונה
1251
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
1
3 חודשים אחרונים
11
0
3
6 חודשים אחרונים
25
0
6
שנה אחרונה
47
1
14
כל הזמן
1017
8
226
נמצאו 1251 חוות דעת גולשים על Sim Free
תמונת משתמש
שם:
evyatar
תאריך:
28/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי איפון XR ב 27 בדצמ׳ 2022 ב 1350 שח. חודש אחרי הטלפון התקלקל. בבדיקה שערך טכנאי התברר שהטלפון לא חדש ושהלך ה motherbord ועוד.
שלחתי לחברה והם הודו שמדובר בטלפון לא חדש אלא מחודש והודו גם שאין שום אינדקציה לזה באתר.
יש לי כמובן צילומי מסך להוכיח את זה.
בכל מקרה הם סרבו להפעיל אחריות לטלפון בגלל סדק קטן שיש בקצה המסך למרות שאין שום קשר לתקלה
הייתי מצלם אם היה אפשרות להוסיף תמונה.
קניתי באתר אחר טלפון כזה במחיר דומה ווידאתי שהוא חדש עם המוכר
תגובת החנות:
סים פרי נותנת שרות מעל 12 שנה מעל *1200* חוות דעת מאות אליפי לקוחות מרוצים ושמחים מובילה בענף הסלולר במחיר ובטח ובטח בשרות
לצערנו אין אחריות על מכשיר שנשבר שלחנו לספק והוא שלל את האחריות יצרן וקבע שזה נזק לקוח .
חשוב לחדד מכשיר מגיע עם שנה אחריות יצרן לא על שברים. לשמחתנו לרוב הלוקחת זה ברור .
נשמח לעמוד לרשותך בהמשך .

מוצר:
איפון XR
תמונת משתמש
שם:
Ro
תאריך:
25/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון 13 מאוקטב, עם אחריות ל 12 חודשים ואחרי פחות מחודש הטלפון לא נדלק. פניתי לחנות והם מצאו שריטה מינימלית וטענו שבגלל זה האחריות לא בתוקף, ושדאלתי אם באמת הוא חושב שבגלל השריטה הזו הוא לא עובד? נענתי שקרוב לוודאי לא אבל האחריות לא בתוקף. הוצא לי להשאיר את הטלפון אבל התיקון ייקח חודשיים ו"הומלץ" לי ללכת למעבדה אחרת ולהחליף מסך. לזה לא קוראים שירות. תיזהרו מלקנות בחנות הזו!!!!!
תגובת החנות:
סים פרי נותנת שרות מעל 12 שנה מעל *1200* חוות דעת מאות אליפי לקוחות מרוצים ושמחים מובילה בענף הסלולר במחיר ובטח ובטח בשרות
לצערנו אין אחריות על מכשיר שנשבר לו המסך . שלחנו לספק והוא שלל את האחריות יצרן וקבע שזה נזק לקוח .
חשוב לחדד מכשיר מגיע עם שנה אחריות יצרן לא על שברים. לשמחתנו לרוב הלוקחת זה ברור .
נשמח לעמוד לרשותך בהמשך .
מוצר:
אייפון 12
תמונת משתמש
שם:
ruthi.me
תאריך:
19/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון עם אחסון 256, כיסוי אחורי ומגן מסך גורילה, התקשרו להגיד שאין ועשו את השטיק הקבוע של חברות ישראליות - תוסיפי 500 ש"ח לדגם מתקדם יותר (ולפי חוות הדעת הפחות טוב) לא הייתי מעוניינת אז הם הציעו דגם של 128, שרב הסיכויים לא הייתי לוקחת. הטלפון שלי שבק אז הסכמתי למרות שההפרש (200 ש"ח) לא מצדיק את זה. הם הבטיחו לדגם עם 256 עד 5 ימי עסקים, אחר כך שבדקתי ל-128 הבטיחו שבעה. הגיע אחרי שבעה למרות שהתקשרו כבר באותו יום לעשות את מצליח השדרוג. כשהגיע - הגיע עם הסיליקון האחורי - אבל בלי מגן המסך. בקיצור - לא התלהבתי מהשירות, לא מלפרסם דברים שאין, לא משיטת המצליח המעצבנת, לא מהחוסרים במה שהגיע (ושולם עבורם 79 ש"ח)
מוצר:
סמרטפון סמסונג s21 ultra
תמונת משתמש
שם:
Shlomo Rothman
תאריך:
12/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו אייפון 13 חדש.
בהפעלת הטלפון התברר כי הוא ממהדורת יצור של איחוד האמירויות והוא אינו כולל פייסטיים ומכיל הגבלות על שיחות וידאו.
הטלפון הוחזר לחנות ובמקום להחליפו לטלפון מסודרת יצור לא מוגבלת באפליקציות ״לקחו אותו לתיקון״
חוץ מזה החשבונית הופסקה במדפסת תקולה והדפסה לא ברורה, מקווה שלא יעשה בעיות מול רשויות המס.
מוצר:
iPhone 13 128gb
תמונת משתמש
שם:
avihacmu
תאריך:
08/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר לגביי סמסונג s22 אולטרה נאמר לי שיש רק יבואן מקביל אבל המחיר היהי ממש טוב ביקשתי מהמוכר איליה לשמור לי צבע בורדו בצד . כשהגעתי קיבל אותי בחיוך וישר ידע על מה מדובר והסביר לי הכל עם שירות וחיוך. אין ספק שאבוא לקנות שוב אין עלייך איליממני אבל חכמון
מוצר:
גלקסי s22 ultra
תמונת משתמש
שם:
david.maimon29
תאריך:
22/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המכשיר וכאשר רציתי להפעיל אותו הוא לא הצליח לקרוא את הסים כל הנסיונות שעשיתי יחד עם חברת התקשורת לא הועילו פניתי חזרה לחנות ומייד החליפו אותו במכשיר חדש
מוצר:
סמסונג s20 5g
תמונת משתמש
שם:
הילה
תאריך:
11/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נייד S10 מהם, קיבלתי יחס מקצועי ושירות אדיב מאלירן. המכשיר הגיע מהר מאד כבר למחרת. ממליצה בחום!
מוצר:
S10
תמונת משתמש
שם:
אמיל
תאריך:
05/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר נרכש לפני 4 חדשים עם אחריות של יבואן רשמי - DCS. ניסיתי להתקין ESIM לגלישה בחו"ל. המכשיר לא מאפשר, כי לא תומך. מידע זה לא נמסר ולא פורסם באתר החנות לפני הקניה. מתברר, שהמכשיר לא תומך, כי הדגם יוצר עבור סין/הון קונג/מכאו בלבד. פניתי לחנות - התנערו מאחריות ושלחו ל - DCS.
שילמתי מחיר מלא וקיבלתי מכשיר עם תכונות חסרות
תגובת החנות:
אמיל היקר ,
בחרת לשדרג את האחריות ולקנות אייפון 14 שכולל אחריות באפל מה שנקרא "אחריות יבואן רשמי ".
זה הדגם שתואם את הגרסה הישראלית כמו שהסברנו לך בקנייה .
במשך 4 חודשים המכשיר נפתח והופעל ללא כל בעיה או תקלה.
בגלל העדר ידע שלך בשירותי ESIM אתה בוחר להכפיש את השם שלנו ברשתות זה לא בסדר וזה לשון הרע!
אף אחד לא התנער מאחריות האחריות שלך היא מול היבואן הרשמי שזה בעצם אפל . אם הייתה לנו דרך לעזור היינו עוזרים.
בברכה - צוות SIM FREE

מוצר:
איפון 14 - 128
תמונת משתמש
שם:
דודו
תאריך:
03/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי היום בסניף תובל בתל אביב, חנות קטנה ושרות ביתי, מחיר מצויין ושרות אדיב, ממליץ בחום
מוצר:
אייפון 11
תמונת משתמש
שם:
mhaj661
תאריך:
03/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה פשוטה ומהירה ..נציג בשם אליהו עזר לי בכמה דברים אין עליו נתן שירות מכל הלב
מוצר:
סמסונג נוט 20 אלוטרה
תמונת משתמש
שם:
Dima
תאריך:
01/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב19.4.23 רכשתי טלפון גלקסי fe20. הנציג חזר אליי כדי לקחת פרטים של כרטיס אשראי והבטיח שהמוצר יגיע אליי תוך יומיים עסקים. מוזר אבל לא קיבלתי שום אישור של העיסקה לא לטלפון ולא מייל. אחרי שהטלפון לא הגיע במועד שהובטח התקשרתי לברר ונאמר לי שהיה עיכוב בחברת המשלוחים והטלפון יגיע בעוד כמה ימים... בעוד כמה ימים הסיפור חזר על עצמו וכך במשך 12 ימים שזה 7 ימי עסקים שבתוכם היה אמור הטלפון להגיע אליי.
תגובת החנות:
דימה היקר ,
ראשית, החשבונית מקור מגיעה היחד עם המכשיר ברגע שביקשת העתק חשבונית לוואטספ שלחנו לך באותו הרגע .
דבר נוסף היה עיכוב אצל חברת המשלוחים התקשרנו אליך ואמרנו לך שנפצה אותך על המשלוח ונשלח לך חבילת אביזרים ב200 שקל ואתה בחרת לצעוק ולהתעצבן ולאיים עלינו שתעשה ביקורת שלילית , זה לשון הרע כי רצינו לעזור לך ואפילו לפצות אותך על העיכוב !!! המשלוח בסך הכל הגיע ביום אחד עיכוב וסירבת לקבל את הפיצוי שלנו ישר לרוץ למחשב ולהכפיש את השם שלנו . אנחנו נמשיך לתת שירות טוב עם חיוך ומאות ביקורות ועשרות אלפי לקוחות מרוצים יכולים להעיד על כך!!
צוות SIM FREE מאחלים לך חג שמח ורפואה שלמה
מוצר:
Galaxy 20fe
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
23/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות, שרות אדיב, מחירים מצויינים, ומשלוח מהיר וזהיר, תודה אני בהחלט אשוב לרכוש שם.
מוצר:
סמסונג נוט 10
תמונת משתמש
שם:
gilad
תאריך:
19/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, לא מוכנים לקחת אחריות , דיברו אליי בגועל נפש.
קניתי מכשיר +s21, לאחר כ5 חודשים המסך לא עבד, המכשיר לא נפל ולא נשבר .
נשלח אליהם ונמסר לי שהוא נבדק וזה נזק לקוח ואין אחריות.
לקחתי אותו ונתתי לתיקון בחנות אחרת, שם אמרו שבכלל לא נפתח המכשיר, המסך היה תקין , נשרף רכיב, לא נזק לקוח!!
תוקן ב200 שח. לא מומלץ בכלל!!
תגובת החנות:
גלעד היקר, הטלפון היה אצלך במשך חמישה חודשים ללא כל תקלה או פגם .
הטלפון נשלח למעבדה רשמית של היבואן ואובחן שיש נזק פיזי על המסך וגם נשלחו תמונות שמציגות את זה מהמעבדה .
כמו שהסברתי לך לקחתי את המכשיר לבדיקה נוספת במעבדת מורשית של PARTNER בעלות ששל 50 ש"ח על חשבוננו וגם שם קיבלנו אבחנה זהה .
אנחנו נותנים שירות כבר 12 שנה ונמשיך לתת שירות עם חיוך ולעזור ללקוחות במה שניתן .
צוות SIM FREE מאחלים לך חג שבועות שמח
מוצר:
סמסונג +s21
תמונת משתמש
שם:
לאון ללייב
תאריך:
04/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה ראשונה שלי בחנות ואני חושב שלא אחרונה.
לאחר חיפוש ברשת ב Sim Free קיבלתי גם מחיר נמוך גם יחס אישי ושירות מעולה.
מוצר:
iPhone 12 Pro
תמונת משתמש
שם:
osherika
תאריך:
04/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, נחמדים מהירים אמינים ואנושיים!
המטען שקיבלתי לא עבד והם ישר שלחו לי חדש.
מוצר:
אייפון 12 מיני
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
28/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר שרציתי לא היה במלאי. הועילו לי מאוד בבחירת המכשיר אחר חלופי. מחיר הוגן וחווית קניה נעימה.
מוצר:
טלפון נייד S20
תמונת משתמש
שם:
yaelshpiner1
תאריך:
23/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה אדיב יעיל ומהיר. יצרתי קשר עם החנות מבעוד מועד לגבי המוצרים וכשהגעתי לחנות, הכל היה מוכן בהתאם.
מוצר:
Samsung s21 ultra
תמונת משתמש
שם:
zivgreen17
תאריך:
15/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אלופים במחיר ובשירות. הזמנתי בקלות הכל הגיע כפי שבקשתי. ממש ממליץ בחום לקנות אצלהם, ממש אלופים
מוצר:
אייפון 13 מיני
תמונת משתמש
שם:
haim755
תאריך:
14/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות סמסונג גלקסי נוט 9 יבוא מקביל
המחיר ממש טוב .
הטלפון פועל מצויין ,חלק,ללא שום בעיה.
מומלץ !
היחס בחנות ממש טוב !
מוצר:
סמסונג גלקסי נוט 9
תמונת משתמש
שם:
Shmulik
תאריך:
02/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקנות iphone 13 , פגשתי שם מוכר נחמד, סבלני ומתחשב, יצאתי בהרגשה טובה. מומלץ
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
amosroll87
תאריך:
26/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר לכאורה רק מאוקטב לפי החנות, חבל שלא אמרו שהמסך הוחלף כי אין TRUE TONE ושהסוללה לא מקורית, אחרי כמה ימים כתוב SERVICE בתפריט BATTERY HEALTH ואני בהחלט יודע מה לא לעשות שפוגע בסוללה בתור משתמש אייפון בשנים האחרונות.
אמנם החליפו מכשיר אחרי שהראשון לא הגיב לטעינה, אבל זה כבר הריח לא טוב - מחכה לתגובה לקונית מהסניף כגון "נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר, זה אשמת הלקוח שקנה מכשיר שיצא לשוק ב 17'.
תגובת החנות:
קנית מכשיר איפון 8
מחודש לא מאוקטב ב- 770 שח כפי שמפורסם תחת קטגוריה מחודש וגם כתוב על החשבונית שזה מחודש !!!
קיבלת שירות, והוחלף לך מכשיר למכשיר אחר במסגרת האחריות שלך באותו היום ללא המתנה .
אין שירות כזה בארץ !
תבדוק את חוש הריח כי זה מריח מצוין .
אבל בתור חנות שקונה אצלנו ומעביר יד וגוזר קופון , קצת לא מכובד לסלף את הדברים.
וכן נמשיך לתת את השירות הכי טוב בארץ כי זה מה שאנחנו יודעים לעשות מעל 13 שנה וזה נדיר מאוד בתחום הסלולר! (:
מוצר:
אייפון 8
תמונת משתמש
שם:
ליהיא
תאריך:
20/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירותיים מאוד, עונים מהר בוואטסאפ.
רק שקלתי לקנות מכשיר סמארטפון, התחלתי למלא פרטים והיו לי התלבטויות, תוך כמה דק' זיהו את תחילת התהליך שלי באתר ופנו אליי בשיחת טלפון, עזרו לי לקבל החלטה והיו גמישים עם התשלומים וצורות התשלום.
המשלוח היה מהיר - יומיים בלבד והגיע ארוז היטב ושמור.
חזרו אליי לאחר מכן לקבל פידבק ולבדוק שהכל תקין, שזה משהו שאני לא רגילה אליו מנותני שירות ומאוד מוערך בעיניי.
מוצר:
SAMSUNG S21 ULTRA 5G 256GB
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
14/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי תיקון והסבת חשבונית על שם החברה יום-יומיים לאחר הקנייה.
3 חודשים מרחו אותי ודחו בלך-ושוב. התעקשו לתקן ידנית במקום לתת חשבונית זיכוי-חיוב כמו שמקובל.

ושיא השיאים היה ביחס מזלזל ומשפיל כאל טורדן..
איך אמר בעל העסק "שחרר.."
תגובת החנות:
לקוח יקר !
סים פרי פועלת על פי חוק!
לא ניתן לשנות חשבונית לאחר 14 ימים.
מה גם שהפניה שלך היא לאחר שחלפה שנה קלנדרית
אבל מה לעשות
האפשרות שנתת לנו זה או לעשות עבירת מס או לקבל חוות דעת שלילת
התשובה ברורה
נמשיך לתת את השרות הטוב בישראל 😀
מוצר:
סמסונג S20
תמונת משתמש
שם:
igolian
תאריך:
13/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון Samsung S21 256gb
טיפל בי אלירן המקסים, עם הרבה סבלנות ומקצועיות... בד"כ רכשתי מוצרים כאלה רק בחנות , שמחה לראות שגם רכישת אינטרנט/טלפון יכולה להיות חוויה טובה
מוצר:
Galaxy S21 5G SM-G991B/DS 256GB
תמונת משתמש
שם:
juh1234567890
תאריך:
09/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אלירן והצוות הין קשובים נחמדים ומקצועיים מהרגע הראשון ופתרו לי בעיות שעלו במהירות.
ממליצה ממש!
מוצר:
איפון 12
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply