דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר מחשבים רכיבה חשמלית ומעבדה (2 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מובייל פור מי בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במובייל פור מי ?
2.33
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
238
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
1
שנה אחרונה
1
0
2
כל הזמן
115
6
117
נמצאו 238 חוות דעת גולשים על מובייל פור מי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סוללה לטלפון סלולרי (חדשה כביכול) שמחזיקה פחות מ-20 שעות: ללא שימוש ב-Wi-Fi, שעה של שיחות ושעה של גלישה באינטרנט. מאוד מאוכזב מהקנייה.
מוצר:
סוללה לטלפון סלולרי BA750
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר לפני חודשיים. המכשיר התקלקל כבר פעמיים. בחנות מסתבר לא נותנים אחריות אלא על תוכנה עושים צחוק מאנשים! לא נותנים יחס טוב לאנשים ולא מוכנים לתקן.
בנוסף כשבעל החנות הבין ששלחתי תגובה זו הוא ביקש ממני להסיר את חוות הדעת ובתמורה היה מוכן לתקן לי את המכשיר בחינם. זוהי ממש סחיטה.
מוצר:
טלפון סלולרי iphone 3gs
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות לרכוש מכשיר סמארטפון נוקיה לומיה 1520פגשתי אנשים מדהימים איתמר ואיציק ברוגע ובשלוה דאגו להסביר לי על המכשיר כל הזמן שהייתי שם שמתי לב שאנשים יוצאים מרוצים גם מהיחס האדיב וגם מהמחיר ממליץ בחום על קנייה בחנות מובייל פור מי.
מצטיינים באמינות גבוהה,
שירות מעולה, יחס חם ואנושי
מוצר:
סמארטפון 1520לומיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכנסתי מכשיר לתיקון חומרה במעבדה
יחס מצוין
שירות מהיר
מחיר מעולה
מומלץ בחום . לא מנסים "לעבוד" עליך במעבדה.
לשם השוואה במעבדה סמוכה רצו על התיקון פי שלוש !!!
מוצר:
טלפון סלולרי 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות היה מהיר ומסור ,בזמן הקנייה קיבלנו הסברים מפורטים על המוצר אותו קנינו.יצאנו בהרגשה שעשינו קנייה טובה מאוד.מומלץ בחום.
מוצר:
אייפד מיני A1432
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים הזמנתי מכשיר סלולרי ואחרי 3 ימים יצר איתי קשר נציג לאימות ההזמנה וכ"א. לאחר כמה שעות ייצרו איתי קשר שוב, בטענה שהכרטיס לא עבר וצריך לבצע הזמנה מחודשת דרך האתר (בדקתי מול חברת האשראי יש לי במסגרת אפשרות לקנות עוד 3 מכשירים) בתמימותי ניגשתי לאתר לבצוע הזמנה חדשה ולהפתעתי גיליתי שהמחיר עלה ב100 שח. לאחר שיחה נוספת עם נציג הבנתי שאין עם מי לדבר ונאלצתי לבצע שוב הזמנה במחיר הגבוהה ופתאום הכרטיס עבר (אותו כרטיס באותו חודש). כאשר המוצר הגיע גיליתי שהאריזה פתוחה, המטען לא מקורי ובכלל לא מתאים לטלפון שלי. החברה לא מוכנה לשלוח מטען מתאים עד שאני לא אשלח להם את מה שהגיע עם ההזמנה. כלומר אני צריך לשלם עוד כסף על משלוח ולחכות עוד כשבועיים עד שיגיע המטען הנכון
שורה תחתונה לא ממומלץ לקנות ב"מובייל פור מי" עדיף לשלם טיפה יותר ולסבול פחות
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מכשירים דרך האתר.
חזרו אלי למחרת, ושאלתי אם הטלפונים חדשים, ענו לי שהם מחודשים.
הסכמתי לקנות בכל זאת, ולקחו ממני פרטי אשראי.
אחרי שבוע וחצי, התקשרתי לשאול מה עם ההזמנה, ואמרו לי שיחזרו אלי.
אחרי יומיים התקשרתי שוב, ואמרו לי ש"היתה בעיה עם הכתובת", למרות שאין שום בעיה עם הכתובת, כפי שמופיעה בהזמנה.
לקחו את כתובתי שוב, ואחרי שבוע וחצי נוספים התקשרתי ושוב אמרו לי שיחזרו אלי...

בקיצור, הטלפונים לא הגיעו, וניסו למרוח אותי כל פעם.
שירות גרוע, ואמינות גרועה.
מוצר:
2 טלפונים סולולאריים P500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פורסם מחיר זול באתר זאפ כאשר מגיעים פיזית לחנות נאמר לנו אזל במלאי ממש חוצפה ועוד לא מבינים למה הלקוח מאוכזב.
תגובת החנות:
לא היה ולא ניברא
מוצר:
טלפון סלולרי i8190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשנה רכשתי מכשיר מדגם גלאקסי 2 (מקופסא ולמראית עין חדש לחלוטין).
במשך השנה, הגעתי מעל לשש פעמים לצורך תיקון המוצר, כאשר בין היתר נכבה מספר פעמים ביום ללא סיבה, נגמרה הסוללה כעבור זמן קצר וללא סיבה מיוחדת, היו סימנים של "אין קליטה" ועוד.
פעם אחר פעם הגעתי לחנות, המוכרים ביצעו במכשיר עדכון גרסה, ולא חלף זמן רב עד שעלתה בעיה חדשה במכשיר.
בחיים לא נתקלתי ביחס כל כך לא מקצועי, בשירות לקוי לחלוטין, והעובדה שקניתי מכשיר כביכול חדש שלא חדל מלעשות תקלות..
תחשבו טוב לפני שכף רגליכם תדרוך בחנות הזאת!
מוצר:
פלאפון 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המנעו בכל דרך מרכישה בחנות זו! נמכר לי מכשיר שהתקלקל תוך שבועיים שחזרתי והתחננתי לעזרה טרקו לי את הדלת בפנים קיבלתי יחס מחפיר ונתקעתי עם טל' ששילמתי עליו 1700 שקל והוא לא עובד! בושה וחרפה!
מוצר:
מכשיר סלולרי galaxy s3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנציג הבהיר בטלפון שמדובר במוצר מחודש. המוצר הגיע בזמן. המכשיר הגיע סרוט בצידו ומדבקות הניילון הוצמדו אליו ברישול. חששתי שהוא משומש ותקול. לאחר שימוש של יום התברר שהחשש מוצדק. הסוללה לא שרדה מעבר לשעת שימוש, המכשיר התנתק מעצמו לעיתים תכופות והתוכנה נתקעת מידי פעם. התקשרתי לחנות ובקשתי לבטל את העסקה כחוק. הנציגים התעקשו שאינני זכאי לכך בגלל שהשתמשתי במכשיר. כיוון שאני סטודנט למשפטים והייתי מודע לטעותם, הסברתי להם באדיבות שכאשר יש אי התאמה מהותית (כגון מכשיר לא תקין) החוק אומר שעליהם לזכות אותי לחלוטין בצירוף עלות משלוח המכשיר. הם התחמקו ואמרו "תשלח ונראה מה עושים". שלחתי באופן מיידי.במשך חודש ויותר נדנדתי להם, הם התחמקו וסירבו לבקשתי, ספרו ש"המכשיר היה במעבדה והגירסה נמצאה תקינה" ועוד כל מיני הבלים. מעולם לא התקשרו אלי לעדכן אותי מה מצב הטיפול ותקפו אותי מילולית על כך שאני מבקש טיפול מהיר יותר (למרות שהחוק קובע 14 יום לכל היותר וגם זה מעבר לסביר לדעתי) הם התעקשו וכמעט הכריחו אותי לקבל את המכשיר המקולקל בחזרה, הבהרתי להם שגם אם הם יתקנו אותו אינני מעוניין להמשיך בהתקשרות עם חנות שמזלזלת כל כך בלקוחות. הזכרתי את חוות הדעת השליליות הרבות שהם קבלו בזאפ, בתגובה התכעס הנציג וטען ש"הם כולם שקרנים! אל תאמין לשום מילה שלהם" וכדו'. אמנע מלהלאות אתכם במסכת יסורי, בלית ברירה, פניתי למועצה לצרכנות והגשתי תלונה מפורטת הכוללת את סעיפי החוק (וכן סעיפים אחרים בחוק שלא קוימו כגון מידע על קרינת המכשיר, תווית בכתב הכוללת את תאריך ההחדשה של המכשיר ועוד זוטות) יום לאחר פניית המועצה לצרכנות אל החנות התקשר נציג (בפעם הראשונה!) וביקש את פרטי האשראי על מנת לבצע ביטול עיסקה. (סוף סוף!)
את הזמן שאיבדתי, עוגמת הנפש, עלות שיחות הטלפון המיותרות ועלות המשלוח (שמגיעה לי ע"פ חוק) לא קיבלתי וכנראה שלא אקבל לעולם.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר בחנות, מכיוון שהמחיר שלהם היה הכי נמוך.
יום למחרת התקשר אלי נציג לאמת את פרטי ההזמנה ושאל אם אני מעוניין לקנות תוספות למכשיר כגון מגן מסך ומגן למכשיר עצמו.
הסברתי שאיני מעוניים.

הנציג אמר שאם אני לא קונה מגן למכשיר, אני לא אקסל את האחריות לשנה שמבטיחים בחנות. הוא התעלם כל הטענות שלי בדבר כך שזה לא היה רשום בשום מקום בעת ההזמנה וזה בכלל תנאי לא הגיוני (האחריות היא על מכשיר מקורי שמגיע ללא כל מגן) ואמר שככה זה אצלהם...

לא אוהב כשעושים עלי טריקים כאלה ומכריחים לקנות מוצרים משלימים כדי שאקבל את האחריות שמגיעה לי. ביטלתי את ההזמנה ומציע להיות מאוד זהירים כשמזמינים מהחנות. מי יודע איזה עוד טריקים הם עושים אחרי שכבר ביצעת את הקניה ושילמת להם.
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום חמישי 12 בדצמבר 2013 ושלחו אלי בדואר גלויה שהגיעה ב20 בדצמבר והמשלוח הגיע בתוך שבוע בדיוק כמו שהתחייבו ממליץ בחום
מוצר:
מכשיר סלולרי 6700s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות אדיב ויעיל, עונה לצרכים של הלקוח, מדויק בזמני משלוחים והזמנות, לכן ביצעתי רכישת 8 מכישירים, ממליץ לכל אחד שמועניין ברכישת מכשיר לנסות את חווית הקניה שיש להם
מוצר:
סלולרי iphone 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נסעתי לחנות לקנות סמארטפון. המוכר היה אדיב, מקצועי ונחמד בצורה בלתי רגילה (גם לשני אנשים מבוגרים שהיו שם לפני). חווית קנייה נפלאה. מומלץ בחום!
מוצר:
טלפון סלולרי nexsus 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה היה מאוד מוצלח, המכשיר הגיע בזמן המיועד והכל היה מצוין. הבעיה התחילה כשבאתי לקבל שירות במסגרת האחריות לאחר כ- 8 חודשים. מערכת הניווט לא עבדה כמו שצריך. הבאתי את המכשיר לתיקון ונאמר לי שיתקשרו אלי תוך שעה להגיד לי כמה זמן ייקח התיקון. לא התקשרו. כשאני התקשרתי אמרו לי שיהיה מוכן למחרת. כשהתקשרתי למחרת נאמר לי שיהיה מוכן בערב. כשהתקשרתי בערב נאמר לי שיהיה מוכן למחרת. לאחר כ- 4 ימים בנוהל הזה, צעק עלי הנציג שענה לי שהוא לא יכול לעזור לי ושהוא לא יודע מתי המכשיר יהיה מוכן. ביום האחרון של תקופת התיקון הנקובה באחריות התקשרתי שוב ונאמר לי ש"המכשיר בדיוק מוכן, לא הספקנו להתקשר אליך". כשבאתי לאסוף אותו נעלם הנציג לרבע שעה לחפש את המכשיר שלי, מייד אחרי ששאל את הנציג השני "למה אמרת לה שהוא מוכן". קיבלתי את המכשיר בחזרה ונאמר לי שהתקנה מחדש של הרום (תהליך של כ- 10 דקות) תיקנה את הבעיה. כשביקשתי לראות שהתקלה תוקנה נאמר לי שאי אפשר כי אין סוללה. הלכתי הביתה כדי לגלות שהתקלה לא תוקנה. כשחזרתי לחנות יומיים מאוחר יותר נאמר לי שיש קורוזיה במכשיר והתקלה אינה במסגרת האחריות, ושאני נדרשת לשלם על התיקון. מאז עבר מעל חודש, עדין לא שמעתי מהחנות.
מעבר להתנהלות המאכזבת ולעובדה שאני מחכה מעל חודש וחצי לתיקון של מכשיר באחריות, היחס לכל אורך הסאגה מזעזע. קוצר רוח, נזיפה בי - הלקוח - על זה שאני מנסה להבין מתי אקבל את המכשיר בחזרה והרגשה כללית ממש ממש רעה.
יש לציין שכאשר הגעתי לחנות 5 חודשים אחרי הרכישה להתלונן שהסוללה נפרקת במהירות הוחלפה לי הסוללה מייד, ללא בעיות ועם חיוך, כך שממש הופתעתי מהיחס המזלזל והפוגעני בהקשר התיקון הנוכחי.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סמארטפון נוקיה לומיה 920 ואני מאוד מרוצה ממנו והשירות מצויין והמחירים זולים וממליץ מאוד על החנות ומודה להם מאוד
מוצר:
טלפון סלולרי 920
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הג׳י 2 שלי נפל למים, כל החנויות באיזור שלי אמרו שאין סיכוי למחשיר והציעו לי לקנות חדש אצלם. רק במובייל פור מי אמרו להשאיר את הטלפון לניקוי קורוזיה,תוך יומיים המחשיר כבר היה אצלי עובד כמו חדש! תודה רבה לתכנאים המעולים, מודה לכם מכל הלב!!! לכל מי שיש בעיה שילך לחנות הזאת, בנוסף מחיר מעולה, ובכל פעם שתהיה לי בעיה בטוח אחזור לשם.
מוצר:
תיקון lg g2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודב רבה על השירות המהיר והמקצועי, אפילו שהיה לי קשה להחליט התיחסו אלי בסבולנות ומקצועיות, נורא מרוצה מהמוצר, ממליץ בחום רב! בהחלט אחזור עוד פעם ואשלח אנשים, מקום מצוין.
תודה רבה ליהונתן ואיציק.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אותו סיפור בדיוק... לאחר קבלת אישור הזמנה במייל (כולל פרטי כ' אשראי, מס' סלולרי' ומייל תקינים). והמתנה של קרוב לחודש, ניסיתיח ליצור קשר.

אחרי פניה באתר וטלפונית כשלא חזרו אלי, הצלחתי לתפוס אותם טלפונית והתגובה שקיבלתי: "לא הצלחנו לתפוס אותך טלפונית - זה אשמתך"

לא להתקרב!
מוצר:
סלולרי 6230i
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי אצלם רכישה של טלפון נייד מסוג NOKIA 6750 בתור מתנה ליומהולדת. הרכישה התבצעה דרך האתר שלהם ב- 10/11/13, קיבלתי את המוצר ב- 19/11/13.
ביקשתי לשלם ב-2 תשלומים, והם גבו ממני את מלא סכום העסקה בתשלום אחד.
לאחר שפתחתי את המוצר, גיליתי שהמוצר מחודש ולא חדש – דבר שלא צוין באתר.
כמו כן, לאחר כמה ניסיונות להפעיל את הטלפון לא הצלחתי להפעילו כלל - המכשיר כלל לא עובד.
יום לאחר מכן, התקשרתי אליהם והסברתי את המצב ודרשתי מהם לבטל את העסקה, נציג השירות אמר לי לשלוח אליהם את המוצר לבדיקה במעבדה והבטיח להתקשר אליי חזרה תוך כמה ימים – דבר שלא התקיים בפועל.
שלחתי אליהם את המוצר בתאריך 22/11/13 והפריט הגיע אליהם בתאריך 25/11/13.
לאחר הרבה פניות מצדי מדי יום, אף נציג שלהם לא חזר אליי עם תשובה ברורה עד ליום זה.
יחס השירות שלהם הוא פשוט מזלזל ומחפיר!
אני ממליצה לאנשים להמנע כלל מביצוע עסקאות באתר זה.
מוצר:
טלפון סלולרי 6750
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקיצור:
המכשיר שסופק הוצג ועלה כחדש אך לא היה תקין ובסבירות גבוהה גם לא היה חדש. השירות שניתן כלל חודשיים וחצי של טרטורים שבסופם המכשיר הוחלף באחר, שאף הוא לא היה תקין. סירבו לבטל עסקה והתעלמו מפניות של "אמון ציבור" בנושא.
בפירוט:
המכשיר הגיע בקופסה פתוחה ללא כבל נתונים סטנדרטי. היו נחמדים להציע לי אותו ב-30 ש"ח, אף שעולה 2$ ב-Ebay ובכלל מגיע בערכה סטנדרטית. לאחר הרמת טונים סיפקו אותו בחינם כ-"טובה של המנהל".
לאחר כשבוע של שימוש הופיעיו תקלות במצלמה של המכשיר. לאחר הליך שכנוע ארוך כי לא מדובר בתפעול לקוי, המכשיר "נשלח ליבואן" לתיקון התקלה. לאחר חודשיים וחצי של טלפונים, נפנופים ומריחות הגעתי לאסוף את המכשיר, רק בשביל לגלות שאין שינוי והתקלה עודנה שם.
לאחר שדרשתי להחליף הוצע לי מכשיר אחר, חדש לטענתם. כשתהיתי מדוע אין כיסוי על העדשה כמו לכל מכשיר חדש, המוכר הוציא אוסף של קופסאות עם מכשירים "חדשים" והציע לי לבחור. כשעברתי על אחד מהם, פתאום ביקש אותו, מלמל משהו על "תמונות" והתחיל לשחק עם המכשיר (לא, אין תמונות לא רלוונטיות שצריך למחוק במכשירים חדשים). כל זה לא הפריע לו לטעון לאורך כל הדרך כי המכשיר חדש בכל זאת.
שבוע לאחר שאספתי מכשיר "חדש" אחר הופיעו תקלות סוללה. דרשתי בתוקף לבטל עסקה ונתקלתי בסירוב, פניתי ל-"אמון ציבור" שנתקלו בהתעלמות. ממשיך לשלב הבא ומקווה שבינתיים התגובה הזאת תחסוך זמן ועצבים לקונים פוטנציאלים.
מוצר:
טלפון נייד Experia
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החל מהיום הראשון המכשיר לא עבד.
מסרתי לתיקון בחנות וכבר חודשיים שמתחמקים מלתקן אותו. לא נותנים תשובות בטלפון, אומרים שיחזרו ולא חוזרים, מנתקים שיחות, מבטיחים שיהיה מחר ועוד...
שירות לקוחות נוראי - היזהרו מהחנות הזו!
מוצר:
טלפון סלולרי 2760
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לבני את הפלפון גלאקסי . YOUNG הפלפון הגיע אומנם מהר, אולם הגיע בצבע ורוד.
נסענו לחנות,שלהגיע אליה זה סיוט כי אין חנייה, המוכר שיכנע אותנו לקנות מכשיר אחר
Helios SP351 Mag. ומכר לנו אותו ב600 ש"ח.
חזרתי הביתה וראיתי בזאפ שאותו פלפון עם אותה אחריות יצרן עולה 524 ₪!!!!!
התקשרתי לחנות ולא קיבלתי שום מענה.אמרו לי שזה המחיר וזהו. בקיצור, עבדו עלי.....
לא ממליצה!!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Helios SP351 Mag
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה על מכשיר נייד מסוג נוקיה 6750 לאבי והתקבל מייל שההזמנה התקבלה. לא נכלל במייל איזכור לאישור טלפוני להזמנה ובחשבון המשתמש בחנות נכתב כי ה"הזמנה בטיפול". לאחר שבועיים התקשרתי לשאול מה העיכוב, שם נתקלתי בנציג חנות כלשהו, שצעק ל"יונתן" כלשהו לרשום את המספר שלי ולהתקשר אלי חזרה.
יונתן אכן התקשר אליי כעבור מספר דקות אבל פה נתקלתי באטימות וחוסר ידע או אכפתיות. הוא אמר שהמספר שנתנו להם ליצור קשר איתנו אינו נכון. גם אם זה נכון, הרי לשם מה יש להם כתובת מייל אם לא בשביל זה?
אחרי שניסיתי להתגבר על המכשול הזה ולפרט כרטיס אשראי אחר, יונתן אמר כי הם לא מקבלים כרטיסי אמריקן אקספרס. ניסיתי כרטיס נוסף. יונתן התקשה לזכור ארבעה ספרות בו זמנית למשך פרק זמן מספיק ארוך על מנת להזין אותן למחשב ונאלצתי לחזור על עצמי. הבהרתי שיש לי את המידע מכרטיס אחר אך ללא ספרות הביקורת מאחור, שכאמור לא כל בית עסק דורש. הוא הסביר שהם אינם יכולים לסיים את ההזמנה כך.
זה היה באותו הרגע בו החלטתי שכיוון שקשה לחנות ליידע את הלקוחות שלהם באופן מספק או היכולת הקוגניטיבית לזכור כמה ספרות, שאקח את עסקיי למקום אחר. חשתי בתחושת הנחת של יונתן כאשר אמרתי זאת והוא יכל לנתק את השיחה ולחזור לתרגילי הזיכרון שלו.
מוצר:
טלפון סלולרי NOKIA 6750
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.