דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים ומכשירי סלולאר (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
VIP MOBILE
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בvipmobile ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
414
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
326
4
84
נמצאו 414 חוות דעת גולשים על vipmobile
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת יולי קניתי מכשיר גלאקסי אס 4 חדש בחנות ולאחר פחות מחודש נשרף פיקסל במסך.
התקשרתי אל החנות כדאי להיוועץ איתם על איך לטפל בבעיה זאת במיוחד לאור זאת שהמכשיר היה אז בן פחות מחודש.. ענה לי פקיד שלאחר ששמע את הבעיה שאל אותי דבר ראשון האם קניתי ביטוח בחנות?!?!? כלומר פתאום אשמתי שהפיקסל נשרף (ומיותר לציין כי כל השיחה מנוהלת בטלפון מבלי שהפקיד בכלל רואה את המכשיר אשר שמור מיום קניתו במגן +מגן מסך ואין עליו שריטה, כבר הוחלט כי אני אשם בנזק).
לאחר שכבר התחלתי להתעצבן מהתנהלות החנות בעניין זה הפקיד ביקש שאתן לו את מספר הטלפון שלי ויחזרו אליי בנוגע למכשיר

השיחה בוצעה ב29/07 ואני עדיין מחכה שיצלצלו אליי בחזרה.....

ברצוני להודות לחנות על החוויה מאירת העניים הזאת פעם הבאה אני יידע לבחור את החנות שבא אני הולך לקנות משהו ביתר קפידה
תגובת החנות:
בס"ד.
שלום רב , מבדיקה עם נציגת השרות של החברה , אכן שוחח הלקוח עם טכנאי במעבדה.
לגופו של עניין הלקוח יצר עמנו קשר וטען שהמכשיר שברשותו עם פגם במסך ( פיקסל 1 שרוף)
יש לציין שהמכשיר נרכש אצלנו ונמסר ללקוח שהוא תקין לאחר בדיקת מעבדה לפני מסירת המכשיר ללקוח כחלק ממדיניות החנות על מנת לוודא כי המכשיר חדש ובאריזה מקורית נמסר ללקוח.
לפי מדיניות חברת סמסונג העולמית המכשיר מתוקן על חשבון החברה במידה וישנם 3 פיקסלים שרופים במסך ומעלה . מצ"ב העתק מתקנון חברת סמסונג ביחס לתקלה מסוג זה.
ניסינו ליצור קשר מס' פעמים עם הלקוח והאחרון אינו היה זמין . לשאלתנו נשאל הלקוח ככתוב מעלה האם רכש ביטוח חיצוני עם רכישת המכשיר מול חברת "קופל" ? ואז המכשיר מכוסה בגין נזק שנגרם כתוצאה ממכה או מנפילה ככל הנראה .
אם הלקוח סותר את טענת הטכנאי הוא מתבקש לסור לחנותנו אנו נשלח את המכשיר למעבדה חיצונית מטעם סמסונג . במידה ויתברר כי נפל פגם יצור במכשיר , המכשיר יתוקן ללא עלות או יוחלף לחדש במסגרת אחריות חברת סמסונג במידה והוא לא בר תיקון .
בברכה , כי אצלנו ב- V.I.P MOBILE זו זכות לתת שרות.
על החתום : הנהלת החנות.
העתק תקנון החברה .
Dead Pixel Limited Warranty Statement

TFT-LCD/LED/PDP & Monitors

The dead pixel warranty applies when your TFT-LCD/LED/PDP & Monitors contains more than 7 dead pixels within the standard warranty period of your TFT-LCD Monitor which SAMSUNG will exchange the LCD panel/module, provided that the defective unit is returned to SAMSUNG complete with full accessories and original packaging.

Zero Bright Defect (ZBD) only applies when it occurs within 7 working days from purchased date, regardless of dot quantity, the defective LCD panel/module shall be replace by SAMSUNG.

Bright Dot Defect occurs when pixels are always lit or "ON". Black Dot Defect occurs when pixels are always dark or "OFF".

Mobile Phone & Tablets

The Dead pixel warranty applies when your mobile phone display contains certain dead pixels as per below table within the standard warranty period on your mobile phone display which SAMSUNG will replace/replenish your defective mobile phone display.

Claimable dead pixel policy is as below:

Specification Claimable
General LCD 1 or over 1
Super-AMOLED 3 or over 3
WVGA resolution LCD 4 or over 4

מוצר:
טלפון סלולרי GS4
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים דניאל וג'נט קיבלו את פנינו בצורה יפה ומכובדת הציגו את המכשיר ואת האפשרויות בוא ונתנו שרות סוף הדרך הייתי ממליץ לקנות שם וכנראה שאחזור לשם אם ארצה לקנות מכשיר נוסף
מוצר:
GALAXY S4 I9500
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ענייני ומהיר, עם זאת לא מאוד לבביים או חייכנים...
הרשימו כמקצועיים, נראו רציניים.
נראה לי שהייתי רוכשת שם שוב בגלל המחיר והמקצוענות
מוצר:
סלולארי גלקסי S3
תמונת משתמש
שם:
noa
תאריך:
09/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצויין, הגענו עם קצת התלבטויות, והיתה איתנו מוכרת צמודה ומאד סבלנית, ענתה על כל השאלות, לא ניסתה למכור דברים מעבר. שירות מאד נעים ואדיב.
בבית גיליתי שחסר חלק באוזניה, הגעתי לשם למחרת והראתי להם את האוזניה, תוך 3 שניות המוכר הלך והביא לי אוזניה חדשה. שוב הכל באווירה נעימה ומאד שירותית.
ממולץ מאד!
מוצר:
טלפון סלולרי גלאקסי S4
תמונת משתמש
שם:
menimm
תאריך:
08/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין. מאד אדיבים גם ללקוחות "נודניקים" כמוני :)
זה בתוספת המחיר שקיבלתי, בהחלט מומלץ לקנות שם.
באתי לשם אחרי ש"נכוותי" מחנות אחרת, קניתי שם ואפילו תיקנתי אצלם מכשיר שבמקום אחר התנערו מהתיקון שלו.
מוצר:
סמארטפון Nexus4
תמונת משתמש
שם:
עוז
תאריך:
01/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכשיר דפוק לגמרי... הבלוט'וס לא עובד! והלחצני ווליום שלו ממש תקועים בלי אפשרות ללחוץ עליהם..
כשבאתי אליהם לתקן את המכשיר אחרי יומיים הם לא קיבלו אותי בברכה ולא התייחסו אליי בכלל!,
אלא מה, רק כשהתחלתי לצעוק ולהבריח להם לקוחות אז המנהל לקח אותי לצד, "לדבר איתי" כדי שקליינטים התמימים יפלו בפח מבלי אזהרה ממני.
משהדבר לא הצליח להם - הוא אומר לי: "תביא לי את הפלאפון, אנחנו נתן לך את זה במעבדה שלנו, תגיע עוד שבוע.."
"חחחחח אין מצב! אני סטודנט ואין לי זמן..".. בלה בלה בלה... צעקות.
"טוב בסדר...חצי שעה זה מתוקן.."
ככה? כ"כ בקלות ירדתם משבוע ל30 דק'?
שקרנים.

אז ככה: למי שמתלבט לגבי המחיר למה הוא כ"כ נמוך - אלו פלאפונים שנדפקו בייצור, עדיף לכם ללכת לחברות הסלולר, שם הם לא יכפישו את השם שלהם בתמורה לעוד 400 שקל.."

חוויה לא כיפית בכלל, לא הייתי קונה שם שוב. הייתי שם עוד 500 שקל בסלקום ומקבל מכשיר פצצה בלי תקלות!

לא ממליץ בכלל.
תגובת החנות:
בס״ד
קראתי את ההכפשות הרבות של הלקוח , והטענות חסרות השחר . לגופו של עניין , אכן הלקוח רכש מכשיר מסוג galaxy 3 חדש ומקורי .
הלקוח הגיע לחנות בטענה שישנן תקלות חוזרות ונשנות במכשיר . הובהר ללקוח כי על מנת לקבל שירות נאות ומקצועי עליו להתאזר בסבלנות ולהשאיר את המכשיר לבדיקה במעבדה לצורך אבחון התקלה . הלקוח טען שאין לו זמן להמתין , ודרש מכשיר חדש , הדבר לא כמקובל . על המוכר לפי חוק הגנת הצרכן הזכות לבדוק את הממכר ויש לו הזכות לתקנו לפי דין .
אנו מצרים על כך שהלקוח בחר לצעוק ולעשות פרובוקציות בחנות ולפגוע בנוסף באמצעותכם בשמנו הטוב . מעבר לכך בחר הלקוח לא להשאיר את המכשיר לטכנאי במעבדה , ובמקום זאת להכפיש .
אין ביכולתנו למנוע מצבים מסוג זה שהלקוח בוחר להתלונן תלונות סרק זו זכותו , רק חשוב שיבין שהוצאת דיבה ומוצאת לשון הרע על בעל עסק יש לכך השלכות משפטיות בדין והוא עלול להסתכן בתביעה מסוג זה.
לכל ציבור הקוראים , אצלנו בVIP mobile זו זכות לתת שרות אך איננו יכולים לכפות על שרות כנגד רצונו של הלקוח לפי לוחות הזמנים שנוחים לו
בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
galaxy s3 S3
תמונת משתמש
שם:
ארטם טריפונוב
תאריך:
01/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר אטרקטיבי מאוד
שתי מתנות (מגן אחורי ומגן מסך)
שירות אדיב ומהיר ומקצועי (לא טריוויאלי בכלל)
ממליץ בחום רב, בטוח אקנה שוב

ההזמנה בוצעה בו במקום, מלאי מספיק (לא נעים לשמוע מחנויות אחרות כי הצבע שאתה רוצה לא במלאי)

החנות נראית טוב ומשרה אווירה נעימה ומזמינה
מוצר:
מכשיר סלולרי Galaxy S3 I9300
תמונת משתמש
שם:
Dima
תאריך:
28/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש וחצי בערך, מצאתי את החנות הזאת בזאפ. ראיתי שהמומצע גבוה ויש הרבה חוות דעת ולכן לא קראתי את חוות הדעת (ומאוד מצטער על כך). נסעתי מראשון עד תל אביב כדי לקנות גאלקסי S4 , הגעתי לחנות וקניתי S4, נראו אנשים נחמדים, היה שירות טוב. קיבלתי אפילו מגן מתנה לא מתלומן על זה. אבל באותו ערב גיליתי שיש
כתם סגול קטן ודהוי בפינה השמאלית למטה של המסך אפשר לראות כשיש רקע לבן במסך.
הקשרתי למחרת בצהריים אל החנות לברר, ואמרו לי לבוא מיד אל החנות. חשוב לציין שמהכישר בקושי היה בשימוש מאז הקנייה, לא נפל, לא ישבתי עליו (כמו שאמרו "שכנראה קרה") ולא גרמתי לו שום נזק פיזי כלשהו.
הגעתי לחנות במהירות ובלחץ זמן, אך לשווא. אמרו לי ללכת לברר עם הטכנאי במעבדה, הוא אמר שזה "דליפת דיו" (אגב אין דבר כזה- חיפשתי ובדקתי, כנראה אפילו הטכנאי לא יודע משהו על אלקטרוניקה), וזה קורה כשמפעילים לחץ על המסך.
"מבחינתי אני יכול להחליף רק מסך", זה בערך משאמר.
ירדתי עם התשובה הזאת לדלפק ושם כבר ניסו להתנער מאחריות.. "מוזר, אנחנו בודקים כל מוצר שנכנס לחלנות", "כנראה שמת אותו בכיס האחורי וישבת עליו", תחכה 14 ימים ותחליף מסך בביטוח"..
חזרתי הביתה קראתי את חוות הדעת, ובין כל האנשים שלא היה להם בעיה באחריות, אני רואה את האנשים שכן שמים לב לבעיה פה ושם, וראיתי שגם שם, התנערו מהאחריות. והתגובות של החנות סוטרות אחת את השנייה.
החנות מכרה מכשיר מזוייף (שאגב מאוד קל לזהות, ורק אם רואים את הסוללה מזהים בקלות!) והחליפה מיד - אבל איך זה קרה, חשבתי שבודקים כל מכשיר ביסודיות.
דוגמא אחת מתוך כמה..
בקיצור החנות לא אמינה לדעתי, יש סיכוי שתקנו מוצר תקין, אבל אם לא - נדפקתם.
חנויות אחרות - האחריות מעל ומעבר ופה זה ממש להפך. מספיק שתקראו את החוות הדעת של האחריות ואת כל התגבות של החנות בשביל לראות שהם סוטרות חלק מהתגובות. ואם אתם קונים בחנות תבקשו תעודת תקינות של המכישר בשביל הביטוח אם רכשתם ואז לא תצתרכו לחכות 14 ימים שיפוג חוק הגנת הצרכן.

לא ממולץ בכלל לקנות!
תגובת החנות:
בס"ד.
קראתי בעיון רב את תלונת הלקוח . אכן המכשיר נרכש בחנות , ונמסר ללקוח ללא שום כתם על המסך .
הלקוח פנה לחנות עם המכשיר לאחר מס' ימים , מבדיקה עם הטכנאי , המכשיר מסופק לאחר בדיקה קפדנית בהגעתו ולכן אין סבירות שנגרם כתם במסך ללא לחץ ושימוש לא מתאים על המסך . אכן במסגרת האחריות / ביטוח הוצע ללקוח להפעיל את ביטוח המכשיר ולתקן את המכשיר ללא שום קשר לחוק הגנת הצרכן המתיר החלפה של מוצר פגום באריזתו המקורית עד 14 יום .

תלונות השווא שבחר הלקוח להלין ללא כחל וסרק לגבי חוות דעת אחרות אינן קשורות למקרה זה , אכן ע"ג
תעודת האחריות המקורית מצוין בברור כי אין האחריות חלה על חומרה ובפרט שהנזק נגרם כתוצאה ממכה או נפילה
אנו מצרים על כך שבחר הלקוח להטיל רפש אודות מתן השרות של החנות אך נהפוך הוא הוא קיבל שרות טוב ואדיב לפי כל דין לדבריו בתחילת מכתבו .

אנו נשמח לסייע ללקוח לממש את זכויותיו מול חברת הביטוח שרכש בה כיסוי לתקלות לפי תנאי הפוליסה .

בברכה , V.I.P MOBILE , כי אצלינו זו זכות להגיב ולתת שרות .
הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון סוללרי Galaxy S4 I9500
תמונת משתמש
שם:
ZaivG
תאריך:
27/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מאוד ידידותי, מקצועי ומהיר.
מחירים טובים.
אני קניתי גם את הטלפון חכם Galaxy Note 2 וגם את כל האביזרים שלו. בדיוק כמו שרציתי.
מוצר:
smartphone Galaxy Note 2
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
24/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חפשנו לקנות טלפונים חדשים מבית סמסונג למשפחה
מצאנו את החנות/אתר כבעלי שרות מקצועי ואדיב במחירים אטרקטיבים במיוחד
שרות מצוין , שקיפות בהעברת מידע לאורך כל הדרך
מוצר:
טלפון נייד Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
רן
תאריך:
23/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מכשירים אחד לבן ואחד שחור.
עם המכשירים קיבלתי מגיני מסך וכיסויי סיליקון לטלפונים (מתנה על תשלום שלא באשראי).
השרות היה מהיר ואדיב ובהחלט אחזור לשם בעתיד.

מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY S4 I9505
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
22/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לתת המלצה על החנות מכיוון שהמחירים זולים, השרות אדיב ומצויין פניתי למוכר בשם דניאל שנתן לי שרות מעולה.
רכשתי מהחנות מכשיר במחיר טוב ואני מרוצה ממנו.
כמו כן, כאשר היתה לי תקלה במטען החליפו לי מיידית בחדש.
שרות מעולה - ממליצה בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי S4
תמונת משתמש
שם:
שמוליק
תאריך:
17/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התנהלות הרכישה בוצעה מול ג'נט אשר הפגינה מקצועיות אדיבות ואמינות.
המכשיר נאסף ידנית והשירות במקום מעולה וכלל מענה הולם על כל שאלה שנשאלה.
ללא ספק, הרכישה הבאה תבוצע באותו המקום. מומלץ ביותר!!
מוצר:
סמסונג גלאקסי נוט 2 מ7100
תמונת משתמש
שם:
שוגון
תאריך:
12/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה מהירה ונוחה יש עומס מועט בחנות.אבל שירות טוב למדי והסבר עינייני על המוצר . חנות כיפית יש גם עט שכותב בעיברית. אולם קצת הפריעה לי שאין לחנות ספק מוכר כמו גמפל וכדומה וזה קצת מפריעה.
מוצר:
סמארטפון נוט 2
תמונת משתמש
שם:
אנוני
תאריך:
10/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ובעלי הגענו מחדרה על מנת לרכוש את המכשיר לאחר שיחה קצרה בטלפון החלטנו שאנחנו הולכים על זה, הגענו לחנות ופגש אותנו בחור נמחד ואדיב בשם דניאל נתן לנו שירות מהלב ולא מיהר למכור לנו אלא כיוון אותנו למכשיר המתאים לי לבסוף רכשנו את המכשיר כולל ערכה ובנוסף רכשנו ביטוח למכשיר החדש ולמכשיר נוסף שקיים אצל בעלי
ממליצה בחום שירות חם ואדיב אמליץ לחבריי ואחזור לשם בעתיד להתחדש בעוד דברים
מוצר:
טלפון נייד Galaxy 4s
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
09/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר היום. העניין היה מאוד מהר. הנציג, דניאל, הסביר טוב מאוד והם באמת יצאו בסדר. המחיר זול והמוצר נראה טוב כך שאני ממליץ מאוד.
מוצר:
ykpui xkukrh GALAXYS4
תמונת משתמש
שם:
Miron
תאריך:
09/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון נרכש במזומן (שטרות) ונטען כי הוא חדש. אכן נראה כחדש אך לא הגיע באריזה סגורה. מהיום הראשון המכשיר סובל מאיכות צילום ירודה, ניתוקים תכופים מהרשת (מה שאלא קורה במכשיר זהה במשפחה שנרכש מאורנג').
כשמנסים לממש אחריות אז כמובן שמתנערים ממך ומחפשים פגמים במכשיר כדי להאשים אותך שזה קורה כי המכשיר קיבל מכה (שזה כמובן לא נכון ולא קשור).
הכי מוזר היה כשהטכנאי אמר לי שהתמונות יוצאות גרוע כי המכשיר לבן וזה משפיע על בהירות התמונות, כמובן שהבעיה לא נפתרה גם כששמתי כיסוי שחור במקום הלבן.
בקיצור-לא מומלץ לרכוש בחנות הזו.
תגובת החנות:
בס"ד
שלום רב , קראתי בעיון את תלונות הלקוח .
ראשית , אין קשר בין אופן התשלום של המכשיר לבין זה שאכן הוא חדש .
ככלל אין אצלנו מכירה בחנות של מוצרי יד שנייה .
לגופו של עניין , ע"פ כתב האחריות המצורף למכשיר ישנה אחריות למכשיר רק על תוכנה ובדיקת מעבדה בשנה הראשונה , ואחריות יצרן מול היצרן.
מבדיקה עם הטכנאי מעבדה ולפי הרישומים בחנות , המכשיר נרכש ב- 7.10.12 כך שבכל אופן טענת הלקוח חסרת שחר - כי על מנת לממש את האחריות יש לוודא כי המכשיר לא נפל או קיבל מכה ולא כך הדבר , המכשיר צולם עם קבלתו במעבדה לתיקון - עם מכות רבות דבר אשר גרם לבטח לפגיעה בעינית המצלמה אשר לא מכוסה במסגרת אחריות המכשיר על ידי המעבדה.
לעניין האריזה - אכן כל מכשיר שמגיעה לחנות האריזה המקורית נפתחת על ידי הטכנאי המוסמך על מנת לוודא שכל האביזרים הנלווים בתוכו , שהמכשיר שלם ותקין , ועל מנת לחתום על התעודה המקורית בחותמת החנות על מועד הרכישה.
בקיצור אצלנו ב - V.I.P MOBILE זו זכות לתת שירות ואנו מצרים על כך שבחר הלקוח להלין על טיב השרות והמוצר למרות שהוצע לו לתקן את המכשיר בעלות ובחר הלקוח לא לעשות כן .
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
01/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי בבוקר לחנות לשאול עם המכשיר במלאי, אמרו לי שברור ושאגיע.הגעתי,קיבלתי הסבר מקצועי ואדיב מהמוכרת על המכשיר,חווית קנייה מעולה,יצאתי עם מכשיר מעולה שאני מבסוט ממנו. תודה
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5
תמונת משתמש
שם:
Lea
תאריך:
30/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה ומקצועי מצוות שמעוניין לא רק למכור אלא באמת לעזור ללקוח.
הסבירו על המכשיר בסבלנות רבה ובאווירה נעימה. כך גם נהגו עם לקוחות אחרים שנכנסו אל החנות, ובהכל במקצועיות ובאדיבות.
בהחלט מקום מומלץ שנעים וכיף להיכנס אליו.
מוצר:
טלפון סלולרי S4 I9500 16GB
תמונת משתמש
שם:
smitzafon
תאריך:
28/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות סמסונג נוט 3. בחרתי באופציה עם אחריות יבואן לשנתיים, כולל עדכונים וכל מה שצריך. המוכרים היו מקסימים. המחיר הכי זול בארץ, ובדקתי היטב, ועוד עשו לי הנחה. פשוט מדהימים.
שלא לדבר על המוצר עצמו שהוא פשוט מעולה. איזה כיף לחזור ולקנות שם. ממליצה בחום. אל תחשבו פעמיים. אני חוזרת לשם שוב ושוב ותמיד מסייעים לי ועושים לי מבצעים על מחיר נמוך ממילא. ממש שווה ומומלץ!!!
מוצר:
טלפון סמסונג נוט 3 N900
תמונת משתמש
שם:
minkin83
תאריך:
27/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר ואדיב, אנשים טובים ומקצועיים.
הסבירו על המוצר, בנוסף התקינו לי מגן מסך ונתנו כיסוי גב למכשיר.
ממליץ בחום על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy 4s i9505
תמונת משתמש
שם:
kenmanor
תאריך:
25/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות אדיב ביותר.קיבלתי את ההדרכה על הטלפון וכמו כן תשובות על כל השאלות.זהו מכשיר שני שרכשתי שם וכמו בפעם הראשונה הרגשתי מצויין אחרי הרכישה השניה הן מבחינת המחיר והן מבחינת ההסברה.ממליץ בחום לרכוש שם.
מוצר:
טלפון galaxy s4
תמונת משתמש
שם:
נטע
תאריך:
24/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עם חששות אך נרגעתי מהר מאוד. הצוות בחנות מאוד נחמד ומקצועי, למרות שהיה המוכרת שטיפלה בי הייתה אדיבה וענתה על כל השאלות שלי והסבירה על המכשיר והשירות שלהם ברמה מאוד גבוהה.
גם חווית הקנייה מצויינת, באמת נותנים הרגשה של VIP.
אני את הקניות שלי בעתיד יעשה שוב בחנות ללא ספק, ממליץ גם לכם.
מוצר:
Galaxy S3 I9300
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
23/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש מכשיר לאחר שניגנב לי ,רוצה לומר לכם שעוד לא היה לי חווית קניה כל כך כיפית. רכשתי נווט 2 מכשיר מדהים קיבלה אותי ג'נט עוד לפני ההגעה לחנות שוחחתי איתה בטלפון שידרה אמינות ותשובות לעניין עם הרבה סבלנות . ואף הסבירה שמעבר לאחריות שנה של יצרן ניתן לבטח את המכשיר ב 156 ש"ח לשנה על שבר מסך ,קרורוזיה ,וחומרה (חישוב כלכלי 13 ש"ח לחודש ) משתלם מאוד ....
אחזור לקנות שוב ממליץ ממליץ וממליץ והמון תודות לג'נט.
מוצר:
נווט2 n7100
תמונת משתמש
שם:
Alexei
תאריך:
22/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה ומקצועי ממוכר בשם דניאל.המוצר איכותי,צבת בחנות מתקתקת עבודה, אנשים מקסימים.
יש לי ניסיון לא טוב עם החנויות מסוג זה, אבל אל VIP MOBILE באמת אפשר לסמוך עם איניים אצומות.
תודה.
מוצר:
טלפון סלולרי Iphone 5
56789
10
11
12
13
14
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply