דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכשירי סלולאר וציוד נלווה (פתח תקווה)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
הצלצול
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהצלצול ?
4.91
ציון ממוצע
482
חוות דעת בשנה האחרונה
1243
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
29
0
0
3 חודשים אחרונים
97
1
2
6 חודשים אחרונים
262
1
3
שנה אחרונה
472
2
8
כל הזמן
1122
14
107
נמצאו 1243 חוות דעת גולשים על הצלצול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור מעמיק בדבר הסלולרי שאני מעוניינת לקנות בדקתי בזאפ והגעתי לחנות הצלצול בפ"ת.
אכן המחירים זולים ורמת השרות גבוהה.
דויד ונתי טיפלו בנו על הצד הטוב ביותר, ענו לכל שאלותינו באופן מעמיק ומקצועי.
כמובן שאני אמליץ לכל מכריי לקנות רק בחנות זו וללא ספק הרכישה הבאה שלי תהיה בצלצול.
חברה' .... שאפו
מירב ודורון
מוצר:
מכשיר סלולארי Smart Phone Galaxy SII
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Everyone who works there is polite and relaxed. They give each customer all the time the customer needs,, even when they are crowded- they don't rush you! They explained whatever I asked about the phone, downloaded some apps for me and even took care of setting me up with my new Internet supplier! I highly recommend the store! The service is excellent!
מוצר:
Smart Phone Galaxy SIII 9300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד
לא לקנות שם ראו הוזהרתם בשום פנים ואופן לא ליקנות שם!!!
הייתי בחנות הצילצול כשברצוני לרכוש מכשיר סמסונג גלאקסי 3 אני רוצה לציין שמההתחלה היחס שם היה ממש לא ראוי להערכה כאשר באתי עם 2 ילדי הקטנים הם נתנו תחושה של קצרי רוח כשיבקשתי לרכוש את המכשיר גלאקסי לקח להם 20 דקות עד שהוציאו אותו וכבר שבאתי לרכוש אותו במשך 40 דקות הסתגרו להם 2 מוכרים בתוך החדר בטענה שהם צריכים לשנות לגרסה עיברית מה שמאוד מוזר לייבש הרבה זמן בגלל גירסה ? בכל אופן הרחתי משהו מסריח בלי יכולת להצביע עליו תקראו לזה אינטואיציה תקראו למחרת הלכתי לחברה שלי שעבדה בסלקום מכיוון שהטלפון הזה לא עבד כל היום לא יכולתי להוציא שיחה בלי אינטרנט ממש מכרו לי קיפאון ומאוד מבינה בפלאפונים והיא בדקה את המכשיר וללא ספק היא אמרה שהוא מחודש והם רק החליפו את הפלסטיק מקדימה ומאחורה יש להם כבר את השיטות שלהם כשבאתי לחנות כעבור יום ביקשתי את כספי בחזרה וענתה לי תשובה של איזה בחורה צינית שהתנהגה בזלזול כאילו אני עובדת אצלה ואמרה אם פתחת את המכשיר אי אפשר להחליף לך וגם תחכי בתור אמרתי לה שאני עם 2 תינוקות ישנים ושהיא תבקש משאר הלקוחות ולא נראה לי שתהיה להם בעיה היא אמרה לי תחכי בתור כמו כולם זה ייקח חצי שעה לאחר מיכן המוכר אמר שלא בטוח שהוא יחליף כי נעשה בו שימוש אמרתי לו שלא נעשה בו שימוש כי מלכתחילה המכשיר אינו עבד ואמרתי לו שאני לא יוצאת מהחנות עד שאני לא מקבלת החזר כספי והוא אמר לא תקבלו החזר כספי ותעופו מיפה בצורה כל כך וולגרית ושכונתית שבטח לא מתאימה לדבר ככה ובטח לא למי שמפרנס אותך בכל מיקרה בסופו של דבר קיבלתי את כספי אחרי משהו כמו שעה ומשהו בחנות (מציעה לכל אחד פה אל תתקרבו למקום הזה עדיף ליפעמים להוציא עוד 100 200 שקל אבל לקבל יושר )
תגובת החנות:
שלום רב . נתחיל בזה שגלקסי 3 לא קיים מחודש לא בעולם ולא בישראל חוות דעת זו שנכתבה ע״י you היא פרי דמיון הגולש ושום דבר ממה שכתוב אינו אמת! אנו רואים בחומרה רבה מעשים אלו שיכולים להעשות ע״י כל אחד. .. ואנו בספק אם כלל רכש משהו אצלנו.. 6 אנשי מכירות ו2 טכנאים אינם זוכרים אירוע שכזה ! איך 2 אנשי מכירות 40 דק בחדר?! החנות בתפוסה מלאה כל היום ודי מוזר לי ש2 אנשי מכירות ששכרם ב40 דק האלו מגיע לגובה רווח המכשיר יכנסו לתוך החדר , תמוהה . אם כן רכש אצלנו הגולש/ת הוא ממש לא כפי שמציינים הכותבים . בשוק הסלולר יש המון תחרות ולפעמים אלו התוצאות

שימו לב כל לקוח אשר רכש או עתיד לרכוש סלולרי בצלצול מוזמן לאמת מספר סידורי אשר מופיע בהתקן ע״י *#06# מול אתר היצרן
בכבוד רב .הצלצול
מוצר:
טלפון סלולרי 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אתמול ע"מ לקנות מכשיר, קיבל אותי אחד בשם אור.
לפני שאפרט לכם, אני חייבת לציין שעמדתי בחנות הזאת למעלה משעתיים יחד עם חברה מול אור המוכר, והוא לא איבד את הסבלנות לרגע!!!! הוא היה מרוכז רק בנו ובמה שהיינו צריכות (וזה לא שלא היו שם עוד אנשים..) וראיתי שככה הוא עשה עם שאר הלקוחות אח"כ, המליץ על מכשירים, חיפש לנו מגנים למכשיר שוב ושוב עד שמצאנו מה שאנחנו אוהבות ורוצות.
שמתי לב שכל מי שנכנס שם קיבל שרות מדהים!! (ולא רק מי שבא לקנות...)
בקיצור, גם אם יש יותר זולים מהם (ולא שהם יקרים...) אני ממלציצה בגדוללל!!!
יחזור לקנות שם שוב על בטוח, ואמליץ לכל החברות!
מוצר:
פלאפון s3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוחחתי עם בעל החנות ביום רביעי בלילה, ביצעתי את ההזמנה ביום חמישי בבוקר והמוצר הגיע לביתי כבר ביום שישי בצהרים. לכל אורך הדרך, היחס היה אדיב, סבלני ומקצועי. החיסרון היחיד נגע לקלות ההזמנה - לא ניתן היה להשלים את הקניה הטלפונית בבוקר אלא רק בצהרים, ומכיון שלא היה לי טלפון סלולרי (הוא טבע באסלה יומיים קודם לכן) המשמעות הייתה שנדרשתי להישאר בבית על מנת להתקשר עימם בטלפון הנייח (בסופו של דבר, אישתי דיברה עימם בעבורי). יש לציין כי למרות זאת, לא אהסס לקנות מחנות זו שוב בעתיד.
מוצר:
סמארטפון galaxy s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מידי פעם במסגרת עבודתי אני מתבקשת לרכוש לעובדי החברה מכשירי פלאפון. אני רוצה לציין ששירות הלקוחות מעולה. המוצר מצויין והמשלוח הגיע בבמהירות.
זו היתה חווית קניה פשוטה ונעימה.
מאז, כמובן שרכשתי מכשירים נוספםי ואני ממליצה בחום !!!
מוצר:
טלפון סלולרי 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום!!!!!!!
לאחר בירור מעמיק בדבר הפלאפון שאיני מעוניין לקנות כישראלי ממוצע בדקתי בזאפ איפה אני יכול למצוא את המחיר הזול ביותר לשם קנית הפלאפון המבוקש,והינה אני מוצא את המחיר הזול ביותר בחנות הצלצול בפ"ת.
לשמחתי הרבה הלכתי לחנות עם מזומן בכיס בכדי לרכוש את הפלאפון ,כשהגעתי לחנות קיבל את פני מוכר שעל פניו נראה נחמד שרוצה להעניק את השרות הטוב ביותר עבורי.
לאחר הרכישה חזרתי הביתה שמח וטוב לב.
אני רכושני ושמרן מאוד כך ששום נזק או קורוזיה ממים לא חלו במכשירי מיום הקנייה ועד רגע התקלה,יום אחד חיברתי למכשיר כבל פשוט ותמים של מערכת סטריאו למכשיר ופתאום המכשיר קרס מאליו אני מוכרח לציין שאת הכבל חיברנו לפלאפונים אחרי ושם דבר לא קרה להם,רק הפלאפון שלי קיבל קצר שהתגלה בעקיפין ממעבדה אחרת כקורוזיה מחשמל,ולא כמו שהמוכר אמר לי שזה לא יכול להיות קשור לקורויזה מהחשמל אלא כנראה שזו קורוזיה ממים האומנם בשתי המקרים האחריות מתבטלת כתוצאה מקורוזיה אך שבוע שלם לקח לחנות לומר לי בסופו של דבר שהמכשיר עבר קורוזיה ואין לנו מה לעשות עם המכשיר שלך אלא לזרוק אותו לפח,מייטב כספי נזק לפח באין התחשבות מצד החנות לגבי השתתפות על מכשיר חדש כמו שעושות החברות המבוססות כדוגמת :פלאפון ,אורנג ו,כו...
וכל זאת שלא עברו 4 חודשיים על המכשיר חדש שיצאה מהקופסא.....
אני ממליץ בחום רב עקב היחס והשירות להתרחק מן החנות הזאת שלא מכירה אותך לאחר שקיבלה ממך את הכסף שלך...
בברכה לקוח מאוכזב !!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
פלאפון mini 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלולרי חדש. משום מה המוכרת ביצעה איפוס הגדרות יצרן לפני שמסרה לי. לשאלתי מדוע? טענה שהיא מרעננת לי את המכשיר!
לקחנו את המכשיר הביתה ולהפתעתנו היו תמונות על המכשיר (לא מספר קטן של תמונות שמצלמים לנסיון בחנות) אלא מסודרות בתיקיות היתה שם אף תיקיית whatsapp.
חזרתי לחנות והם החזירו לי את הכסף וטענו שלא קרה כלום! האם לא ביזבזתי זמן יקר להגיע לחנות ולחזור להחליף, האם הזמן שלי לא שווה ?
המוכר בחנות טען שכאשר מתקינים עברית מכניסים כרטיס זכרון וכנראה היו עליו תמונות והן הורדו כאשר התקינו את העברית....כעת אני שואל מדוע המוכרת ביצעה איפוס הגדרות יצרן למכשיר חדש? מדוע היא צריכה לעורר את המכשיר? האם מדובר בדוב שישן שנת חורף?
מדוע החליפו את המכשיר באופן מיידי ואפילו לא ניסו לשכנע שאכן מדובר במכשיר חדש?
לצערי החנות לא משדרת אמינות ומציע להתרחק ממנה.
תגובת החנות:
יעקוב הוא אכן אדון נחמד שהיגע לרכוש סמסונג אדוונס שאכן היה חדש ! לצערנו כשצורבים עברית במכשיר יש צורך בחלק מהמכשירים לבצע פעולה זאת עם כרטיס זכרון , ומדי פעם בכרטיס זכרון ישנה עוד מדיה שנכנסת למכשיר בצריבה, יעקוב הוא לא היחיד שחזר לחנות עם תענה כזאת באותו היום, אבל היחד שלא הבין את הסיבה..כהסברנו ליעקוב שהתמונות נכנסו למכשיר בשוגג הוא סרב להאמין ביקש את כספו ופיצוי . ראשית התנצלנו והסברנו את המקרה אך כשבנאדם כועס ובצדק אנו משתדלים לצאת הכי בסדר ונותנים לו את מבוקשו . יעקוב ביקש פיצוי .. ונענה בכך שבמידה ויקח את המכשיר שאכן חדש ואפשר לאמת זאת ד״א, הוא אכן יקבל פיצוי ..
שאל יעקוב איזה פיצוי ?! ולאחר שקיבל תשובה שלא סיפקה אותו ככ החליט להחזיר בכל זאת את המכשיר, יעקוב לא ככ אהב את הקלות בה מחזירים לו את כספו וטען שזמנו יקר והגיע עד לכאן, אך טעויות קורות ולשם כך אנו טוענים שלא קרה כלום מבחינתינו ומזכים את התשלום במיידי!
לסיכום יעקוב אנו מתנצלים מקרב לב על עוגמת הנפש אנו חנות יבואן שמוכרת אלפי סמארטפונים מדי חודש ושום דבר אינו נעשה בזדון, אנו למדים מטעויות כל יום מחדש ובונים תודעת שירות גבוהה יותר . נשמח אם תשוב :)
מוצר:
סמארטפון galaxy advance
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים !...
החל מהשיחה הראשונה עם כל השאלות והפרטים ענה לי לשיחה בחור בשם משה שנתן לי הרגשה מהשיחה הראשונית שכיאילו אני כבר לקוח קבוע שלו ממש היה נעים לשוחח ולקבל מידע בכיף .
למרות היותי מעיר אחרת ללא ספק החלטתי שלשם אני מגיע לאחר מספר ימים הגענו אני ואשתי התקבלנו בכיף על ידי צוות אשי מכירות מעולה ידעו מה להציע מבלי לנסות למכור לי יותר מדי הכל בכיף ממש ישר כח !!
בעוד מס׳ חודשים אשדרג לאשתי את המכשיר ללא ספק זה יהיה בצילצול ! שווה את הנסיעה .מאיר
מוצר:
Galaxy 3 אס 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות הצלצול על מנת לבצע טרייד אין מאיפון 4 שברשותי לגלקסי 3
קיבל אותי מוכר מאוד נחמד שמו דוד הסביר לי בסבלנות על מפרט המכשיר הראה לי שלל מגנים מעולים ואפילו עשה לי הנחה קטנה על המגנים.
ללא ספק אני אמליץ לכל החברים שלי לרכוש רק בחנות זו וכמובן שהרכישה הבאה שלי תהיה בצלצול.
נהנתי מיחס אדיב ומהמחיר הכי זול.

מוצר:
galaxy s3 i9300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היחס היה מאוד טוב. המוכר נתן שירות מהיר ויעיל . היינו מאוד מרוצים. הגענו במיוחד מנס ציונה
לחנות כדי לרכוש את המכשיר השני במשפחה בחנות זו.
ישר כוח !!
מוצר:
פלאפון S3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר נרכש בחנות, למרות שטוענים שקיימת אחריות על המוצר האחריות לא שווה כלל. לאחר שלקחתי את המוצר הביתה גיליתי שהוא נמכר לי עם תקלה, לאחר שפניתי אליהם בבקשה לביטול עסקה נעניתי בתשובה שאין סיכוי למרות שהחוק אומר שניתן להחזיר מוצרים תוך 14 ימים ולמרות שהמוצר נמכר עם התקלה.
אני בחיים לא ארכוש שם ומקווה שעוד רבים כמוני.
מוצר:
טלפון סלולאריים Galaxy 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גלאקסי S3 מחנות הצלצול (או שאולי הzilzul כמו שאומר השם באנגלית), הגעתי אליהם בגלל המחיר הזול בזאפ ואז התחיל לחץ מצד כל נציגי החנות איתם דיברתי, גם בטלפון טרם הגעתי

וגם אחרי ההגעה, לקחת את הגרסא העברית של גלאקסי S3 בתוספת של 129 ש"ח, תוך סיפורים מעשיות ושקרים גסים על כך שאי אפשר לקרוא עברית כלל במכשיר כי כל העברית בכל ההודעות

הפוכות.
אני איש טכני שמכיר את מערכת ההפעלה אנדרואיד ולכן פקפקתי בטענה הזאת, התקשרתי לעוד חנות כדי לוודא שאכן אין בעיות תאימות ואכן התברר בסופו של דבר שזה שקר מוחלט. המוכר ניסה

בכל כוחו לערער את ההחלטה שלי: אמר שאני אהיה חייב לפרוץ את המכשיר ולצרוב מערכת הפעלה אחרת ואז האחריות תפוג תוקף, טען שהטלפונים באנגלית שהם מוכרים זה רק בשביל עובדים זרים

שלא צריכים עברית (!!!) וכמעט הצליח לשכנע אותי. חקרתי אותו מה בדיוק הוא טוען שלא בסדר וטענה כללית של "כל העברית הפוכה" פתאום הפכה ל"זה מיושר לשמאל" שזה משהו אחר לגמרי

והרבה פחות חמור, ובסופו של דבר הסתכם ב"הכותרות של הג'ימייל יהיו הפוכות ובמקום שלום יופיע לך םולש" מה שהתברר כאמור גם כן כשקר מוחלט (אני קורא ג'ימייל בסדר גמור).
בסופו של דבר לא נפלתי בטיעונים השקריים ולקחתי את הגרסא באנגלית ואני לא מצטער לרגע. התקנתי מקלדת עברית, התקנתי גם תוכנה בשם MoreLocale 2 שהופכת את התפריטים לעברית

(למרות שאני לא באמת חייב) והכל עובד כמו שצריך בלי שום פריצה, ועם האחריות שלהם עדיין בתוקף.
בהזמנה הבאה אני אקנה בחנות אחרת שאנשיה לא משקרים לי בפנים במצח נחושה ולא דוחפים לי דברים שאני לא באמת צריך כדי להגדיל את הרווחים. המחיר האטרקטיבי הבסיסי לא שווה את זה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קחו בחשבון שהאחריות של הצילצול לא שווה . מייד כשיש תקלה בלי קשר מהי מנסים להטיל את האשמה עליכם. כל דבר כמעט "זה לא באחריות".
בתיקון שביצעתי על החלפת שקע טעינה, דפקו לי את האנטנה. רמת הקליטה ירדה לחצי. לקח לי שלושה שבועות לעלות על זה . שילמתי 250 ש"ח למעבדה פרטית, שיסדרו לי את הקליטה
מוצר:
טלפון סלולרי NOTE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,רכשתי בחנות זו 2 מכשירי סמסונג גלקסי S3.לפני מס' ימים אחד מהמכשירים הושבת כליל. פניתי מיד לחנות עם חשבונית המס/קבלה. המוכר ניער אותי בתחילה בטענה כביכול שהחשבונית אינה מהווה אחריות. בעת הקנייה לא ניתנה לי תעודת אחריות מעבר לחשבונית עצמה. לאחר דין ודברים כשהסכים לבסוף להכיר בחשבונית כתעודת האחריות, ניסה לנער אותי בטענה שכביכול יש קורוזיה במכשיר. לא הייתה שום קורוזיה במכשיר וזהו קשקוש. הדבר ניבדק במעבדה אחרת ונמצאה בעיה שונה בניגוד לחוות דעתו של בעל החנות שעמד על דעתו שעלי לשלם בעבור תיקון במסגרת האחריות סך 400 ש"ח אחרי הנחה(דרש יותר בתחילה אך כביכול התחשב בי....)התקלה שהייתה במכשיר הייתה נתק במגעים(כלול באחריות). יש לציין שהמכשיר ברשותי שמור במיוחד( ללא שפשופים, אין בו קורוזיה וגם מעולם לא הייתה ,הוא ללא שריטות וגם לא נפל מעולם). זוהי דרכו של בעל החנות להתנער מאחריות ולהרוויח על הדרך כמה לירות...אני מזהיר שלא לקנות טלפון סלולארי מחנות שלא תכבד את האחריות במקרה הצורך. יש מספיק חנויות בסביבה
מוצר:
טלפון נייד גלקסי s3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום הגעתי לחנות כדי לרכוש שני מכשירי טלפון. מחיר המפורסם היה 1099 ש"ח. לפני הגעתי שאלתי כמה יעלה לי שידרוג למערכת הפעלה גרסה 4.1.2 ונאמר לי שזה בחינם. כאשר הגיעה עת התשלום התבקשתי לשלם 1300 ש"ח למכשיר כולל מדבקת מסך וכיסוי. שאלתי למה הסכום גבוה כל כך ונאמר לי שזה כולל עברית. אני הסברתי, שאני לא צריך עברית מלאה אלה אני רוצה רק שידרוג מע' הפעלה אך המוכר התעקש שאני חייב לקחת את המכשיר עם השידרוג לעברית, אחרת לא יהיה לי אף פעם עברית ואי אפשר יהיה להתקין באתיד את הגרסה 4.1.2 שהופתח שיתקין לי רק בעוד שבועיים כשיצע גרסה רשמית. לדעתי, גם על זה מוכר הגון היה צריך להגיד בזמן ששאלתי על השידרוג כי זה אומר שאני צריך לנסוע לשם עוד פעם (לחבר שלי במקום אחר כבר לפני שבועיים התקינו את הגרסה הזאת בחינם) ממה שידעתי לפני ושבדקתי בכמה מקומות לאחר הרכישה אין קשר בין הדברים ואין חובה בתמיכה מלאה בעברית על מנת להדפיס בעברית ולשדרג את המכשיר. לדעתי הוציאו ממני במרמה 200 ש"ח על משהו שלא הייתי צריך.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S Advance
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סלולרי, שהתגלתה בו תקלה - זה קורה.
לאחר ניסיון (שלא עלה יפה) לתקן אותו, החליפו למכשיר חדש.
מובן מאליו - ודאי!
אם כך היו נוהגים משווקים אחרים? - ספק!
כך, שמגיע להם הערכה על מעשיהם.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מהיר, כל שאלה נענתה והרגשתי שיש עם מי לדבר. רמת האחריות גבוהה ויש מבחר של אקססוריז כך שגם קניתי בנוסף את כל מה שרציתי. המחירים לא יקרים.
מוצר:
פלאפון one x plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצוענים, מתייחסים בכבוד ללקוח ולצרכיו! לפני מס' חודשים רכשתי שם את הפלאפון שלי ומאז ממליצה עליהם בחום לכולם.
היחס בצלצול הוא מדהים! רכישת המכשיר היתה נוחה ונעימה והמשכתי לקבל שירות מצויין גם לאחר הרכישה.
כשנזקקתי (אתמול) לתיקון שבר במסך התקבלתי מיד והתיקון (מסך) נעשה במקום וללא עיכובים.
צוות אדיב ומסור! ממשיכים ללוות ולסייע גם לאחר הרכישה.
מוצר:
פלאפון- טלפון סלולרי galaxy note n-7000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למה לא כדאי לקנות בחנות הזו מוצרים של HTC
ב14-2
רכשתי מכשיר חדש כנראה לא תקין
לפי מדיניות החברה לא ניתן להחזיר ברגע שנעשה שימוש ראשוני. רק לפנו לאחריות
שבמהלך הקנייה נאמר אחריות בלי בעייה.

אחרי כמה ימים שלא ניתן לתפוס את האחריות טאץ גרופ הגעתי לשם ושמתי את המכשיר שבמסגרת אחריות עולמית שזה עולה 150 שח.

שם נאמר לי שאני צריך להמתין עד 5 שבועות.
בנתיים כבר כמעט חודש עבר ואין לי מכשיר.

לא ממליץ.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנותינו בפ״ת על מנת לרכוש את ה htc one x plus הנחשק , במעמד הרכישה נאמר מפורשות שברגע הדלקתו של המוצר האחריות תתנהל מול טאצ׳ גרופ ישראל( יבואנית רשמית htc) מה שנחשב כפלוס אצל חובבי הסמרטפונים , כשהלקוח נתקל בבעיה עם המכשיר וטא׳צ גרופ הרצליה נמצאה בחוסר מענה מיד הנהלת הצלצול מיהרה לצור קשר עם htc אנגליה על מנת לסדר ללקוח את העניינים וכך דאגה ללקוח לקבל שירות אחריות מלא תוך כדי טיפול ועידכון הלקוח בכל הפרטים , מעבר לזה קצרה ידינו מלטפל בנושא . את הדין אמורה לקבל טא׳צ גרופ ישראל ולא הצלצול , עשינו כל שביכולתינו לעזור זהו משמעותה של אחריות יצרן. צר לנו אם נפגעת מכך ״הצלצול״
מוצר:
טלפון סלולרי ONE X PLUS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמרו ששלחו לי קאבל usb ולא שלחו, נאלצתי לשלם ולקנות חדש, המטען, התפרק לי אחרי חודשיים,השירות ממש לא משהו, מתייחסים בזלזול וחוסר כבוד. חוץ מזה שבאתי אחרי שלושה חודשים לחנות, כי המכשיר פתאום לא הגיב לפעמים והייתי צריכה כל הזמן לכבות ולהדליק אותו מחדש, ובלי לבדוק לעומק, המוכר אמר לי שיש לי יותר מידי אפליקציות, וזו הבעיה, אני ממש לא בטוחה שזו הכעיה, כי מחקתי הרבה ועד היום זה קורה לי.
חוצמזה שאני לא אוהבת אפליות, ולי לקחו 100 שח על העברית בפלאפון, לא משנה שכשהפלאפון הגיע לא היה בו עברית והתקשרתי אליהם, והסבירו לי איך ומה לעשות כדי להתקין (על הסבר אני משלמת 100 שח??) אבל כראיתי שלקוח אחר כתב פה שלא לקחו לא כסף על זה , את זה כבר לא אהבתי..
מוצר:
פלאפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 המכשיר גלקסי שלוש מיני מהחנות אחד מהם היה פגום, נמצא לאחר 3 שבועות. החליף לאחד חדש כאשר הבדיקה המינימאלית וללא מחלוקת.
הכל מאוד מקצועי וידידותי.
המלץ חנות טובה ושירות נפלא









מוצר:
טל סוללרי Galaxy S3 mini
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי בחנות זו בגלל המחיר והמלצות באתר, ידעתי איזה מכשיר אני רוצה והחנות הייתה בין הזולים.המוכר נחמד מאוד ואדיב,סובלני,ישר שנכנסתי לחנות ראיתי איך המוכר מתייחס באופן סובלני לכל הקונים למרות התור, דיבר בסובלנות כלפי כל אחד.המוכר הוציא גלקסי 3 מיני חדש מהאריזה,התקין לי בחינם עברית מלאה במכשיר(מה שבחלק מהחנויות מבקשים 100 ש'ח)נתן מתנה גם מדבקת מגן מסך איכותית!!!
מומלץ בחום !!!
אחלה שירות !!!
אחלה חנות !!! וגם יש חניה מסביב
ניר
מוצר:
סלולרי galaxy s iii mini
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מאוד טוב ואמין. בחורה אוריאן מאוד נחמדה ואדיבה. הסבירה בסבלנות כל יתרונות המכשיר. תפעול המכשיר. העבירה זכרונות . ממש שירות מעולה. המחיר גם. בנוסף נתנו לי מתנה . מומלץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY S3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נוט 2 לפני כשבוע.
ויתחיל את ההמלצה שלי מכך שהחנות והמוכרים פשוט אמנים וזה מה שהיה לי הכי חשוב בקניית מכשיר אלקטרוני, כי לא משנה איזה סוג או חברה קונים חייבים שרות ואחריות אמינים.
בחרתי בחנות זו בגלל המחיר והמלצות באתר, ידעתי איזה מכשיר אני רוצה והחנות הייתה בין הזולים, היו יותר זולים אבל כשהתקשרתי המכשיר לא היה במלאי ונשאר רק היקר יותר, או שלא היו המלצות על החנות באתר ולכן את החנויות האלה ישר פסלתי.
התקשרתי לחנות המכשיר היה במלאי ובמחיר שהיה נקוב באתר לכן הגעתי. בחנות היו עוד אנשים וחיכיתי בתור כחצי שעה אבל זה גם נתן לי אינדיקציה לקניה.
קודם כל כולם מקבלים את אותו שירות גם לקוחות חדשים שבאים לקנות וגם לקוח שבאים לקבל שירות/אחריות והשירות הוא טוב ואדיב, היתי נוכח כאשר בחור שבחר בהמלצת המוכר מכשיר וגילה אחרי כשבועיים כי המכשיר אינו תומך בשיחת וידאו , בלי שום בעיה ו/או צעקות , המוכר החליף לו למכשיר אחר וגם את המגנים של המכשיר החדש נתן לו חינם.
הייתי בשוק כי פני כן הייתי בחנות אחרת בבת ים והמוכר לא היה מוכן לקבל מכשיר תקול והבחורה הייתה צריכה ממש לריב איתו כדי להפעיל את האחריות.
אחרי הקניה חזרתי לחנות כמה פעמים אבל זה בגלל העברית באנדרואיד ותמיד קיבלתי שירות טוב.
נכון להיום, 10/1/13 אני מרוצה גם מהמחיר וגם מהשירות ומקווה שזה לא השתנה.
בכל מקרה יעדכן כאן בהמשך איך קיבלתי שירות אם הצטרך אותו.
ממליץ על החנות לכולם ותפסיקו להתווכח על המחיר זה לא יעזור גם ככה הם זולים.
מוצר:
מכשיר סוללרי note 2
43
44
45
46
47
48
49
50
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.