דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
גאדג'טים וציוד היקפי למחשבים וסלולאר (ראשון לציון)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דיירקט ישראליין ס.פ בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדיירקט ישראליין ?
4.39
ציון ממוצע
64
חוות דעת בשנה האחרונה
458
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
1
3 חודשים אחרונים
12
0
2
6 חודשים אחרונים
26
0
4
שנה אחרונה
53
2
9
כל הזמן
421
2
35
נמצאו 458 חוות דעת גולשים על דיירקט ישראליין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הובטח משלוח מהיום למחר, הגיע כעבור 5 ימים.
המוצר בעייתי מאוד להתקנה ומצריך ידע רחב בתכנות, ניסיתי במשך יומיים להפעיל אותו ללא הצלחה.
לבסוף התייאשתי, וביקשתי להחזיר את המוצר, שירות הלקוחות נפנף אותי ולא היה מוכן לשמוע.
תגובת החנות:
הלקוח כתב לנו באלה המילים, ציטוט: "המוצר תקין ועובד, אין בו שום פגם." הלקוח עודכן מראש כי זמן האספקה יתארך וקיבלנו את אישורו לכך. הלקוח כתב לנו בהקשר לצורך שלו במוצר, ציטוט: "פתרתי את הנושא בדרך אחרת ללא שימוש בכרומקאסט". המוצר מגיע ארוז וסגור הרמטית עם לשונית מדבקה המוכיחה כי מעולם לא נעשה בו שימוש ולכן לא ניתן להחזיר אותו לאחר שנעשה בו שימוש וזאת על-פי החוק, אנחנו לא מוכרים מוצרים שאינם חדשים לחלוטין. הלקוח איים עלינו כי במידה ובכל זאת לא נענה לבקשתו להחזרה, ציטוט: "אחרת אמצא אני המון זמן לכתוב את דעתי על השירות שלכם ברשת" שזוהי סחיטה באיומים ופלילית. לא יכולנו להענות לבקשה מאחר ומדובר במוצר תקין לחלוטין גם על-פי עדותו של הלקוח ומאחר ואין לנו אפשרות למכור אותו כחדש וגם החוק עומד לצידנו בכך.
מוצר:
סטרימר גוגל כרומקאסט chromecast
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*דירוג לא נכון*
קיבלתי מוצר שלא הייתי מרוצה ממנו וקיבלתי מענה מהיר ואדיב עם החזר כספי מלא ללא שום בעיות.
חנות מאוד מומלצת 5\5!
מוצר:
אוזניות samsung S3 headphones
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מטען לנייד - סמסונג גלקסי. קיבלתי אותו ונוא עבד אבל משהו במגעים לא היה ממש טווב, לפעמים עבד ולפעמים לא. חשבתי שאולי הבעיה היא בטלפון, אז חיכיתי שאמצא מכשיר אחר שאוכל לבדוק את המטען איתו. לאחר כחודש פניתי לשירות לקוחות והסברתי את הבעיה - הם ביקשו שאשלח את המטען אליהם והם יבדקו. כיוון שזה המטען היחידי שיש לי, ביקשתי שישלחו חדש ובמידה ולא אשלח חזרה מיידית את המטען - שיחייבו אותי - הם סירבו. מה שגרם לכך - שקניתי כבר מטען ממקום אחר - שכמובן עובד כמו שצריך. לא אקנה שם שוב.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מטען לפני כחודשיים, סירבה לשלוח אותו לבדיקה ותיקון/החלפה והתעקשה שנשלח לה חדש מבלי להחזיר לבדיקה את המטען שאצלה בטענה שהיא עדיין משתמשת בו. דרישה לא הגיונית ובלתי מקובלת שלא יכולנו להענות לה.
מוצר:
מטען לנייד גלקסי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מוצר בצבע כחול. המוצר שהגיע שונה בצבעים (רשת לבנה במקום שחורה, מסגרת עור לבנה במקום שחורה וכו.). הצכעים דהויים. המוצר באיכות ירודה. עולה מהמוצר ריח רע וחזק המסריח את כל החדר. עוגמת נפש מרובה. בפניה להחזרתו סירבה החברה להחזר דמי משלוח ששולמו ו גם לאיסוף המוצר על ידיה. נדרש בילבול ראש והוצאה נוספת לארזת ומישלוח המוצר חזרה. יש להימנע מקנייה בחברה זו.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את הכפפות בצבע שהזמין, כחול, בחלק הפנימי של פנים כף היד, הכמעט בלתי נראה לעין, ישנו שילוב צבעים של שחור ולבן והכפפות הגיעו עם שילוב של לבן ורשת לבנה, שינוי מזערי חסר משמעות במיוחד כאשר הוא בחלק הפנימי הכמעט בלתי נראה של הכפפה. הכפפות עשויות עור סינטטי צבוע, ארוזות בניילון סגור הרמטי, ולכן יש צורך לאוורר אותן מספר שעות לאחר פתיחת האריזה. הלקוח התבקש להחזיר את הכפפות חזרה אלינו ולאחר שהתקבלו חזרה הוא זוכה על מלוא התשלום ששילם כולל עלותו הגבוה מאד של השליח שהביא לו אותן.
הלקוח הבטיח לנו להסיר את חוות הדעת הזו ולמרות מספר חוזר ונשנה של הבטחות לא עמד בהבטחתו.
מוצר:
כפפות איגרוף Everlast - 12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיעה בזמן, אבל הכרטיס זיכרון הגיע בקופסת פלסטיק שהייתה בתוך שקית ולא באריזה מקורית.
קשה לי להאמין שהכרטיס חדש, אבל מה שבטוח שאני לא יקנה מהחנות הזאת יותר.
תגובת החנות:
הלקוח מעולם לא פנה לשירות הלקוחות לקבלת שירות כלשהו, לא לפני ולא אחרי הקנייה ולמרות זאת מדרג את שירות הלקוחות רק כ"ממוצע" מה שמעיד על אמינות ירודה של חוות דעת.
ולעיניין הכרטיס, הוא כמובן חדש לחלוטין ותקין לחלוטין כפי שבוודאי הלקוח כבר בדק ואינו מתלונן על כך, הכרטיס מגיע במארז שנקרא BULK שזה מארז קנייה סיטונאי שמאפשר לרכוש את הכרטיסים מעט זול יותר ועלות ההובלה האווירית שלהם נמוכה יותר, בלי קרטונים מיותרים, כבדים ויקרים להובלה. אופן יבוא זה מאפשר להציע לצרכן מחיר מעולה למוצר מעולה.
אנחנו מוסיפים אריזת ניילון נוספת לכרטיס בארץ ושולחים הכל בתוך מעטפה מרופדת מהסיבה היחידה שהמוצר קטנטן ולפעמים הוא מסתתר בעמקי המעטפה וקשה למצוא אותו.
מוצר:
MICRO SD 32GB SDSDQ-032G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי MP3 למים (שמתאים לשחייה). אחרי בדיוק 5 דקות מתחת למים הוא פשוט שבק חיים. כשדיווחתי על כך לערן בצ'אט הוא אמר שהייתי צריכה לטעון אותו כמה שעות לפני(כשהדבר לא כתוב בשום מקום!), אם כי אין שום קשר! אם לא טוענים אותו הוא יכול אולי להפסיק לעבוד, אבל זה לא שקרה! המכשיר נהרס מהמים. הטרטרתי לדואר כדי לשלוח לערו את המכשיר ונשלח לי חדש (לעיר אחרת מזו שביקשתי בצ'אט איתו). וגם המכשיר החדש, אותו טענתי במשך 7 שעות, נהרס בדיוק כמו הראשון אחרי 5 דקות במים!! כשדיווחתי על כך הנציג אפילו לא התנצל ורק אמר שאשלח שוב והוא יזכה אותי, אבל סיים את השיחה מבלי לשאול את הפרטים הדרושים לזיכוי!! נתתי לו אותם ועכשיו אני צריכה שוב להטרטר לדואר כדי לשלוח גם את המכשיר התקול השני, בתקווה לקבל לפחות את הזיכוי על כל הכאב ראש הזה!
תגובת החנות:
לקוחה שלא יודעת לחבר נגן לטעינה ולהפעיל אותו. שלחנו אחר בפעם הראשונה בתקווה שתצליח, ובפעם השנייה שעדיין לא יודעת להתמודד עם טעינה והפעלה הרמנו ידיים ונזכה אותה ברגע שהמכשיר יוחזר אלינו.
מוצר:
mp3 למים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נגן MP נגד מים דרך החנות. ההזמנה היתה נוחה, והנגן הגיע במועד המצופה. כאשר חיברתי את הנגן למחשב, נוצר קצר. לאחר שטכנאי מחשבים בדק את המחשב, ואמר שהנגן הוא הגורם שהוביל לקצר פניתי אל שירות הלקוחות במטרה לקבל נגן חדש במהרה. החנות לא הסכימה לשלוח אלי שליח אשר יאסוף את המכשיר התקול ויביא מכשיר חדש. למרות מפח הנפש שנגרם לי, למרות קביעת טכנאי המחשבים, ואל אף העיכוב בקבלת מוצר תקין, התעקשו בחנות שאגש לסניף הדואר ואשלח להם ראשית את המכשיר לבדיקה (דבר שיגרור עיכוב נוסף בקבלת מכשיר תקין, וכן יצריך ממני מאמצים נוספים).לבסוף משלא הסכמתי לכך, סוכם כי אשלח את המכשיר התקול ואזוכה כספית. לסיכום, החנות נותנת שירות מהיר וטוב, אולם במקרה של תקלות (ואלו קורות)החנות אינה מספקת מענה מהיר, ומצפה מהלקוח לשאת על גבו את זמן הבירורים, ההגעה החוזרת לסניף הדואר וכו'.
תגובת החנות:
הנגן הגיע בחזרה מהלקוחה, נבדק ונמצא תקין לחלוטין, הבעיה כפי שהנחנו מלכתחילה הייתה בשקע ה-USB במחשב של הלקוחה ולא בנגן.
הלקוחה פשוט משקרת בעובדות.
הנגן כרגע אצלה וגם מיידית תוך דקות ספורות מהשיחה איתה קיבלה זיכוי כספי מלא 261 ש"ח (251 ש"ח עלות הנגן + 10 ש"ח עבור המשלוח חזרה על חשבונינו), בכרטיס האשראי שלה (אישור הזיכוי מצורף) והתבקשה לשלוח את הנגן חזרה לבדיקה.
הנגן כמובן שעדיין לא הגיע אלינו חזרה, אבל הזיכוי + עלות המשלוח חזרה, נעשה מיידית.
ולעובדות:
תקלה מהסוג שהיא מציינת יכולה להיגרם גם מהתקן USB לא תקין במחשב שלה ולא בהכרח מהמכשיר שמחברים אליו.
לכן ביקשנו שתשלח את הנגן חזרה ע"מ שנוודא האם התקלה בנגן או לא.
אין טעם לשלוח נגן אחר בטרם בדקנו את הנגן שאצלה ע"מ שלא ליצור מצב שבו נגרם נזק לעוד נגן עקב התקן USB תקול במחשב שלה.
הלקוחה הזמינה את הנגן בדואר (לא שילמה עבור שליח) ולכן ההחזרה צריכה להעשות בדואר.
כרגע המצב הוא שהנגן ברשותה והסכום ששילמה + 10 ש"ח ברשותה.
אנו לא מאמינים שתזכה לשירות כזה מהרבה עסקים.
על הוצאת לשון הרע, בכך שלא ציינה עובדות מהותיות בתלונתה ובכוונה לפגוע בשמנו הטוב, היא תקבל בהקדם תביעה בהתאם לחוק לשון הרע.

מוצר:
נגן MP נגד מים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.