דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דוקטור פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
329
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
188
4
137
נמצאו 329 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
תמונת משתמש
שם:
אושרת
תאריך:
13/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעשיתי סקר באינטנרט החלטתי ללכת לחנות של ד"ר פון כדי לקנות מכשיר חדש.
השירות שקיבלתי היה מאוד מקצועי, השוואה בין דגמים שונים של מכשירים, יתרונות וחסרונות של כל מכשיר. והתאמת המכשיר הטוב ביותר עבורי חיבס לתקציב שלי. שלמה היה מאוד סבלני ומאוד נחמד.
ממליצה להכינס אליהם לחנות - יחס טוב ומחירים הוגנים.
מוצר:
טלפון נייד גלקסי W
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
10/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשבדקנו את המחירים המומלצים באינטרנט לקניית הגלקסי S2 גילינו שהחנות הייתה בזמן הקניה (כחצי שנה עברה) בין הזולות עם מחיר של 2260 ש"ח למכשיר. הגענו ע"מ לרכוש 2 מכשירים. בפועל במעמד הקניה המוכר נתן לנו תחושה שלא ניתן לצאת מהחנות בלי מגן מסך (120 ש"ח!!!), נרתיק (200 ש"ח!!! עשוי סקיי) ועדכון תוכנה (100 ש"ח) המוכר הצהיר "אתם תשימו את המכשיר בכיס, הוא יישרט וישבר לו המסך, מסכים כאלה אני מקבל יום יום" אמר והציג מכשיר שבור. "תעדכנו גם תוכנה כי מה שמגיע עם המכשיר זה לא בעברית, כולם עושים את זה". למרות שהמחיר למגן המסך ולנרתיק מופרז, נגיד שע"כ הכל כשורה... במעמד התשלום, הוא גבה מאיתנו 3356 ש"ח עבור כל מכשיר. עד היום לא הצלחתי לעשות את החשבון שהוא עשה. היינו בהתלהבות של הקנייה ויכול להיות שיצאנו גם תמימים, אבל מה שבטוח שבעלי החנות יצאו לא אמינים!!!
הסכום מוכח בחשבונית!!!
תגובת החנות:
אם גבינו מהלקוח את הסכום הזה וזה גם מאוד הגיוני שגלקסי 2 לא עלה לפני חצי שנה 2250 אלה מינימום 2700 היום המכשיר עולה 2224 ללא עברית וזה המחיר הכי זול בשוק אני לא יודע מאיזו סיבה הוא כותב את זה אחרי חצי שנה כי אם הוא הרגיש שעבדנו עליו בכסף וזה לא סכום קטן היה חוזר למחרת ולא ניזכר אחרי חצי שנה ומעולם הוא לא דיבר איתנו ולא פנה אלינו בשום טענה כזאת חנותנו לעולם לא גבתה משום לקוח כסף שלא מגיע לנו.
מוצר:
סמארטפון galaxy sII
תמונת משתמש
שם:
רביד
תאריך:
07/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך השוואת המחירים של זאפ. המחיר הוא מהזולים אם לא הזול שראיתי באתר. נמוצר הינו מחודש ובחנות ציינו זאת עוד ששאלתי על המוצר, מעיד על אמינות ורצינות. בנוסף השירות היה מקצועי מאד ותכליתי. חווית הקנייה הייתה טובה מאד ברוח טובה , אני אחזור לכאן בשנית.
מוצר:
איפון 4 4
תמונת משתמש
שם:
נעמה
תאריך:
04/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוות הדעת שלי על ד"ר פון היא שלילית ביותר, ואני ממליצה למי שלא רוצה לקרוא את הסיפור המלא לקרוא את הסיכום למטה.
הזמנתי מד"ר פון סמארטפון מסוג בלקברי 9700, ההזמנה הייתה נוחה והמכשיר הגיע בלי בעיות.
הבעיות התחילו כששמתי לב לתקלות הקלדה במכשיר. הייתי לוחצת על מקש והיו מופיעות לי כמה אותיות במקום אחת, וזה מאוד הפריע. יש לציין שהבעיה התחילה פחות מחודשיים לאחר קבלת המכשיר. התקשרתי לחנות, אמרו לי שיש צורך לשלוח את המכשיר למעבדה. נסעתי לחנות, שם השארתי את המכשיר, לאחר כמה ימים אספתי אותו, והיה נראה לי שהתקלה נפתרה. אלא שלאחר מספר ימים, מקסימום שבועיים, התקלה חזרה.
שוב נסעתי לחנות והשארתי את המכשיר. לאחר מספר ימים התקשרתי ונאמר לי שהחליטו להחליף לי את המכשיר בחדש. מאוד שמחתי, באתי לחנות ואכן ניתן לי מכשיר שונה מהראשון.
לאחר מספר שבועות, בפתאומיות וללא סיבה נראית לעין, מסך המכשיר הפל ללבן עם ציור של סוללה עם איקס עליה במרכז המסך, ולא הייתה דרך להשתמש בו או להוציא אותו מהמצב הזה. בשלב זה בחנתי את הסוללה ושמתי לב שהיא לא מקורית של RIM, אלא סוללה של חברה לא מוכרת (אחרי זה הבנתי שגם המטען שניתן לי הוא לא מקורי). שוב נסעתי לחנות, ושם הצגתי למוכר את הבעיה ואמרתי לו שהסוללה שהוא מכר לי היא לא מקורית, ושבטח זאת הסיבה לבעיה. מה עשה המוכר? הוציא blackberry 9700 "חדש" מהקופסא, הוציא את הסוללה, והחליף בין הסוללות. הסוללה ה"חדשה" הזאת שניתנה לי היא אמנם מקורית של RIM אבל הייתה מודבקת עליה מדבקת אחריות של חברת אורנג', שכבר פג תוקפה, אז.. אתם מבינים. אני עד עכשיו לא יודעת למה הסכמתי לקבל את הסוללה הזאת.
בכל מקרה, הפעם עבר זמן יחסית ארוך (אולי חודש!) עד שנתקלתי בעוד תקלה, שהופיעה בליווי הודעת שגיאה במכשיר. חיפשתי באינטרנט פתרון לבעיה והבנתי שצריך לעדכן מערכת הפעלה למכשיר. זוהי פעולה פשוטה שניתן לבצע בקלות בעזרת תוכנת המחשב של RIM, אך במקרה שלי זה לא הצליח. לקחתי את המכשיר לחנות שוב, שם אמרו לי שבאמת צריך לעדכן מערכת הפעלה, ושוב שלחו למעבדה. כשאספתי את המכשיר גבו ממני 50 שקל, על זה שכביכול פגעתי במכשיר כשניסיתי לעדכן את מערכת ההפעלה שלו וסיבכתי את הטיפול בו.
החזירו לי את המכשיר ללא עברית (בכלל, גם לא להקלדה). כשהתקינו עברית על המכשיר (במקום), חשבתי שהכל בסדר והלכתי. לאחר מכן הסתבר לי שזה גרם לבעיות רבות במכשיר, כאשר עכשיו הוא במצב שלפעמים המצלמה לא עובדת, לפעמים לא ניתן לשנות הגדרות, לפעמים המכשיר לא מצליח להתחבר לרשת הסלולארית, ובקיצור, המכשיר נדפק לחלוטין ולא ניתן להשתמש בו בצורה שוטפת ורציפה.
החלטתי שאין טעם יותר לחזור לחנות. אין לי כוח יותר לנסוע לשם כל פעם להביא את המכשיר ושוב לאסוף אותו, אני חיילת ואין לי הרבה זמן לזה. הבנתי שכל התיקונים שלהם חסרי ערך וגורמים לתקלות נוספות במכשיר. מספר חודשים בודדים לאחר קניית המכשיר, אני כבר מתכננת לקנות אחד אחר (כמובן שלא בד"ר פון).


לסיכום, למרות שבכל פעם שחוויתי תקלות במכשיר המוכרים שלחו אותו למעבדה, בפועל התקלות לעולם לא הסתדרו לפרק זמן הגיוני, תמיד חזרו תקלות שונות, ולבסוף הטכנאים פשוט חיסלו טוטאלית את המכשיר. זאת בנוסף למכירת אביזרים לא מקוריים. ממליצה להתרחק מחנות זו, שהיא אמנם זולה אבל במקרה שהמכשיר שקניתם שם מתקלקל, אתם לבד!
מוצר:
סמארטפון bold 9700
תמונת משתמש
שם:
נתן
תאריך:
27/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דר פון לאחר שהייתי בכמה חנויות הנמצאות באזור מגוריי (רג) על מנת לקנות gallaxy 3 למרות שהיה עומס לקוחות בחנות קיבלתי עם הרכישה הסבר מפורט ומקיף לגבי תפעול המכשיר עם הרבה סבלנות ומענה מקצועי לכל שאלה כמו כן הוסבר לי מראש ולפרטי פרטים מה מחסה האחריות ומה לא וזאת כדי שלא יהיו אי הבנות התרשמתי לטובה מחיר הוגן יחס לבבי ובעיקר מקצועיות המחסה את כל מה שצריך לדעת
מוצר:
סלולר gallaxy s3
תמונת משתמש
שם:
אברהם
תאריך:
09/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר של הפריט בזאפ היה.299 ש"ח, באתי הבוקר לקנות את הפריט המוכר בישר לי כי המחיר הוא 399 ש"ח,ובטעות רשום פחות.שילמתי סך של 390 ש"ח
בנוכחותי התעסק המוכר במחשב ובקלידים וכשבאתי הביתה המחיר שונה.

את המסקנות מזה אני משאיר לשיפוטכם.

רק חבל שזאפ מבלי משים מעורב בזה.
מוצר:
סלולר c2-01
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
26/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה רכשתי מהם 2 טלפונים מוטורולה רייזר. טלפון אחד לאחר שסיימתי שיחה איתו נכבה ולא נדלק שוב. שלחתי לחנות היות והטלפון באחריות הבטיחו תשובה תוך 3 ימים .
אחרי שבוע וחצי של תירתורים וכמובן ללא שום הבנה מצידם להביא טלפון חלופי אפילו שביקשתי ,הם מודיעים לי כי אין אחריות כי במעבדה אמרו שהטלפון נפל ויש לו סדק פנימי .
כמובן שהכל שקרים הטלפון בחיים אבל בחיים לא נפל לי מה גם שיש לו מגן מיוחד שעולה 250 שקל.
ואם לא די בזה גם קיבלתי את הטלפון חבול הפנל שליד המצלמה שבור והפנל האחורי שרוט כאילו הטלפון עבר תאונה ולהזיכרכם מדובר בטלפון חדש בשימוש 4 חודשים .רואים שמי שהוא חובבני בעליל טיפל במכשיר .
ניסית להסביר שבחיים הוא לא נפל והם טועים אך כלום לא עזר והם ממשיכים עם התירוצים שלהם . תראה אין לנו עיניין לשקר יש מעבדה והיא בודקת ומחליטה וגם לנו יש אחריות על המכשיר אז מה אכפתלנו להחליף לך .
ובכן זה שקר מבדיקה שעשיתי כשהם מחליפים מכשיר גם להם זה עולה כסף ולכן הם התחמקו מזה בשקרים שיש סדק פנימי .
ואכן לקחתי את הטלפון למעבדה אחרת מקצועית עם וותק של כמה שנים טובות פתחו אותו לידי וביקשתי שיראו אם יש לי סדק וכמובן אין סדק ולא כלום ובעיני ראיתי שאין כלום הכל שקרים.
אבל לחברה הלא אמינים מדר פון לא מעניין הם משקרים בלי למצמץ הם יתנו לך שירות עד שאתה צריך אותם .
כמובן תקלות פשוטות הם מתקנים אבל כשזה מגיע לבעיה המצריכה להחליף טלפון תשכח מהם .
בקיצור במילה אחת לא אמינים וזה בלשון המעטה לא להתקרב .
יש להם לכל דבר תירוצים , אחי גם לי יש אחריות, אחי זה לא אני זה המעבדה , אחי ואחי ואחי
ורק תירוצים לא יותר
מוצר:
פלאפון רייזר
תמונת משתמש
שם:
boaz
תאריך:
23/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי במהלך השנה האחרונה 3 מכשירים מדוקטור פון. בשלושתם ההזמנה הייתה נוחה, המשלוח הגיע בזמן והמחיר היה הוגן. המכשירים עצמם עובדים מצויין. אבל- בפעם הראשונה שהייתי צריך שרות מהם קיבלת יחס מזעזע. ניסיתי לשדרג את גירסאת מערכת ההפעלה ולא הצלחתי. מבדיקה בכל מיני פורומים מסתבר שהייבואן שינה משהו בהגדרות המכשיר שלא מאפשר שידרוג לבד, אלה רק דרך החנות. התשובה שקיבלתי מהאשה שענתה לי לטלפון (בזלזול רב) הייתה שאני עושה משהנו לא נכון ושעלי לבוא לחנות, ושם, תמורת 200 ש"ח יעזרו לי לשדרג גירסא (הגירסא דרך אגב, מופצת על ידי גוגל בחינם). לאחר שחטפתי לא מעט צעקות (שלוו במילה 'אדוני' בשביל שתשמע מנומסת) הועברתי לטכנאי שאמר לי שאין אפשרות לעשות עידכון לבד אלה רק דרך החנות. אמרתי לו שהוא טועה והוא אמר לי שאני לא יודע על מה אני מדבר. בקיצור, חבל, עד עכשיו המלצתי עליהם לכל מי שחיפש לרכוש מכשיר סלולרי. ומעכשיו אני ממליץ לכולם להתרחק מהם כמו מאש.
תגובת החנות:
הסברנו ללקוח יפה שאם הוא יעשה גירסה לבד הוא יכול להרוס את המכשיר כבר היו מקרים שלקוחות ניסו לעשות לבד והרסו את המכשיר .בקשנו מהלקוח שיגיע אלינו ואנו נשדרק לו את הגירסה וזה על אחריותנו וזה בעלות של 100 שח ולא כמו שהוא אומר 200 את התשלום אנו גובים בגלל שטוכנה מקורית עולה לנו כסף ומה שמורדים בפורומים זה לא תמיד עובד ולא מקורי.תודה צוות ד"ר פון
מוצר:
סמסונג גלקסי S2
תמונת משתמש
שם:
yair
תאריך:
19/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ-4 חודשים רכשתי בחנות מכשיר galaxy nexus, לאחר מספר חודשים בודדים התחילה בעית טעינה במכשיר, המכשיר לא נפגע או נחשף למים בשום שלב. הגעתי לחנות ולמרות שהבעיה מוכרת בעולם ומדווחת באתרי טכנולוגיה מוכרים (http://crave.cnet.co.uk/mobiles/samsung-galaxy-nexus-owners-report-battery-problem-50006595/) כבעיה מוכרת של הדגם, נאמר לי בצורה יפה (ללא כל בדיקה של המכשיר) שהבעיה היא קורוזיה, אשר אינה כלולה באחריות, ונרמז שגם אם זו לא הבעיה הם יאמרו שזה המקרה וכמובן שלי אין דרך להתווכח איתם.

בקיצור הקניה הייתה קלה ומהירה כבמון אך "תעודת האחריות" של החנות אינה שווה את הנייר עליה היא מודפסת. עדיף לשלם קצתיותר על המכשיר ולקנות מחנות אמינה.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy nexus
תמונת משתמש
שם:
ע
תאריך:
12/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר זאפ טלפון סלולרי שהוגדר כבעל תמיכת עברית. למחרת התקשרה אלי מישהי מהחנות בשם לואי ואמרה שאצטרך להוסיף עוד 100 שח כדי לקבל תמיכה בעברית. אמרתי לה שעל פי החוק החברה מחויבת למה שפרסמה, והמכשיר אותו הזמנתי כלל תמיכה בעברית ולא יתכן לבקש תוספת תשלום על מה שהוגדר כחלק מהעסקה. הפקידה הרימה עלי את הקול וכשביקשתי בנימוס שלא תצעק עלי ניתקה לי בפרצוף. התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם מנהל. היא התחמקה ואמרה שהוא לא נמצא ושלא ידוע מתי הוא יהיה. בקיצור תתרחקו מהחנות הזו. לא אמת בפרסום ולא שירות לקוחות.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי מיני
תמונת משתמש
שם:
Ziv
תאריך:
09/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המלצה של חברים טובים, נכנסתי היום בבוקר לחנות והתחדשתי במכשיר חדש, שירות מעולה + חיוכים + מקצועיות ואדיבות ומחיר הוגן, בואו נעשה זאת פשוט:
עמנואל ואביב הם מעל ומעבר לכל נותן שירות
שאי פעם הכרתם..

כל הכבוד !
מוצר:
טלפון סלולרי S III
תמונת משתמש
שם:
אלנתן
תאריך:
03/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה עצמה פשוטה מאוד ונעימה- הייחס מצויין והמחיר טוב.
הבעיות מתחילות לאחר הקנייה- לא קיבלתי שירות לאורך תקופה ארוכה לגבי תמיכה תכנית ותקלות.
המוקד לא חזר אלי.
תגובת החנות:
אנו משתדלים להתייחס ולתת שירות לכל לקוח אנו מצטערים ומבקשים סליחה מהלקוח
שלא הצלחנו לחזור אליו עקב עומס

מוצר:
סלולרי יאנג
תמונת משתמש
שם:
udi
תאריך:
01/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון מחודש,מהיום הראשון היו לו תקלות,הבאתי אותו לאחר שלושה שבועות לתיקון, אחרי שלושה ימים אמרו שהוא תוקן,הגעתי, והיו לו את אותן תקלות,השארתי אותו,חזרתי לאחר שלושה ימים,לאחר שהתקשרתי ואמרו לי שהחליפו לחדש, כשהגעתי (בפעם השלישית) ראיתי שהחליפו אותו לטלפון שנראה מיושן ומשומש מאוד,לא היה מקובל עלי,השארתי אותו והלכתי.הם לא חשבו לנכון אפילו לדבר איתי מאז(הטלפון אצלהם עדיין!!!)
לא ממליץ לקנות מהם,אני קיבלתי מהם שירות נוראי.
בנוסף,לאחר שחיכיתי יותר מחודש שיפנו אלי, פניתי אליהם,במטרה לקבל את המכשיר,והם טענו שהמכשיר בכלל אצלי, וטרחו להחמיץ פנים ואמרו שהם יודעים שכתבתי עליהם בזאפ.
פשוט חוסר יושר,ממליץ בחום לא לקנות שם,אני בודאי שלא אתקרב אליהם.
מוצר:
טלפון סלולרי 6131
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
20/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
קובי
תאריך:
19/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ניסית להשיג את מכשיר בכמה חנויות ללא הצלחה כי לכולם נגמר במלאי.
אפילו הזמנתי מהאתר של דים פון שמתחייב לספק תוך 5 ימים והתקשרו אלי להודיע שאין.
החלטתי לצאת לתל אביב וממש במקרה עברתי ע"י החנות בר"ג.
לא התכוננתי לקנות רק נכנסי לשאול כמה עולה.
התרשמות ראשוני הייתה שזו חנות מקצועית.
המוכר פתח את זאפ וישר אמר לי קח לפי המחיר הכי זול שקיים!
דנתי יצאתי מהחנות בדקתי במקומות אחרים אך בסוף חזרתי לשם.
זוהי חנות מקצועית שמטפלת היטב בלקוחות.
כל האנשים בחנות נראו מרוצים.
ואני קניתי שם את הטלפון
בסה"כ נראה לי שמצאתי את חנות הטלפונים החדשה שלי.
מוצר:
Galaxy Note N7000 Galaxy Note N7000
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
18/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בזיון, לפני הכל תרשו לי לומר לכם שאין לי פה שום אינטרס , כמו כן אני יודע שבעלי החנות תרשום איזה תגובה מוחצת להוציא את עצמם בסדר, מי שרוצה להאמין שיאמין לי, מי שלא תמשיכו להיות פראיירים. החנות מורידה את המחיר ע"מ שתיהיה הכי זולה בזאפ. ביצעתי את ההזמנה, יום לאחר מכן הנציגה מתקשרת אליי לאימות הזמנה ולאישור תשלום, היא מתחילה בכך שמסבירה לי שהמכשיר רק תומך בעברית ולא עם עברית מלאה, אני אומר לה שאני יודע, היא ממשיכה מנסה להגיד לי שתמורת 150 ש"ח נוספים זה יגיע עם עברית מלאה , אני מיידע אותה שאני יודע איך זה עובד, ואם ארצה אני אעשה את זה לבד (התקנת עברית באופן עצמאי זה תהליך של 6 דקות מהבית) לאחר שהיא ראתה שאני מבין עניין ויודע מה זה בדיוק הקטע של עברית, היא שיקרה ואמרה טוב אז אין לנו בלי עברית במלאי יש רק עם עברית , במידה ואתה לא רוצה אני אבטל את ההזמנה, שתבינו גולשים יקרים, עברית או לא הכל זה עניין של צריבת מערכת הפעלה (רום) זה משהו שעושים במחשב בשניות, בקיצור אני לא הולך להרחיב דיבור, תזהרו משקרנים, שימרו על עצמכם ועל כספכם!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s2
תמונת משתמש
שם:
sharon
תאריך:
17/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו החנות הגרועה ביותר שיצא לי לבקר בה בחיי! שירות לקוחות מזעזע, המנהל ערס שמרגיש שמותר לו לעשות הכל, והלקוח תמיד טועה. האתר לא מייצג את המחירים האמיתיים ובטח שלא את "חוויית" הקנייה הקלוקלת בה נתקלתי.
הגעתי לחנות לאחר בדיקה דקדקנית באתר ZAP של כל המחירים והתמחרים בקטגוריה של המותג הספציפי, גלקסיS 2 ולאחר שצילצלתי לחנות של DR פעמיים ושוחחתי איתם על המוצר, זמינות במלאי, המחיר ותנאי התשלום (חלוקה לתשלומים).
כשהגעתי לחנות גיליתי שהמחיר שכתוב באתר ZAP ובאתר החנות אינו נכון ככל! נאמר לי בטל' כי המחיר הוא 2,146 ש"ח ובעבור חלוקה ל5 תשלומים ישנה תוספת של 3% על המחיר.
בפועל, מעבר לתוספת על החלוקה לתשלומים, מסתבר שבעל החנות "מעמיס" על המחיר שלל תוספות שהוא מגדיר כחובה ושבלעדיהן האחריות על המוצר מתבטלת. בתחילה הוא מסביר שהמכשיר מגיע ללא עברית ובעבור עברית יש לשלם עוד 100 ש"ח, אם אתקין לבד עברית האחריות שלו מבוטלת. לאחר שהסכמתי, הוא אמר שהוא מתקין גרסא חדשה של המכשיר שבלעדיה המכשיר איטי ומבזבז סוללה. התקנה זו עולה עוד 150 ש"ח. כמוסן שגם אותה אסור לי לעשות לבד, אחרת אאבד את האחריות. ואז הוא הסביר שכל תוכנה שאתקין על המכשיר למעשה תבטל לי את האחריות והראה לי סעיף בתעודת האחריות שלו שאומר שהתקנת תוכנה מבטלת את האחריות על אותה תוכנה, לא על המכשיר. כשאמרתי לו זאת הוא אמר שהוא מחליט מה שבא לו ושינה בכתב יד את הסעיף על גביי תעודת האחריות.
לאחר מכן, כשהתקדמנו עם הרכישה הוא אמר שבעבור התשלומים ישנה תוספת גבוהה יותר של אחוזים ממה שנאמר לי בטל' ומופיע באתר שלו. ושוב, הוא קובע לא מה שכתוב או נאמר בטל'.
לבסוף, הקש ששבר את גב הגמל הייתה תוספת נוספת של 5% אחוזים שהוא דרש בעבור גיהוץ כרטיס האשראי שלי.
בסופו של דבר, יצאתי מהחנות בתחושה נוראית של שוד לאור יום ויחס שכונתי של מוכר בשוק ולא של חנות שאפשר לסמוך עליה. זאת לאחר שנסעתי אליה במיוחד.
אני ממליצה לכם בחום להעיף אותה מהמקום הראשון ולפרסם את חוות הדעת הזאת, כדי שאנשים ידעו למה הם נכנסים, לפני שהם נתפסים במלכודת הדבש של DR.
מוצר:
galaxy s 2 s 2
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
15/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מהגרועות בחיי
פשוט חנות של נוכלים
לדוגמא נסעתי במיוחד לקנות שם בגלל המחיר שפורסם ונאמר לי בחנות שזה לא כולל עברית אלא אם תוסיף עוד מאה שקלים למחיר .
ודאי שלא אחזור לשם שנית.
מוצר:
פלאפון גלאקסי יאנג
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לד"ר פון ממש במקרה, בז'בוטינסקי 85 ר"ג, עקב שבירת המסך של האייפון.
זכיתי לשרות פשוט מצוין, אדיב, שירותי ומקצועי ע"י בחור חביב מאוד העונה לשם אביב.
ממליץ בחום על החנות לכל מי שמחפש מקצועיות ומחירים אטרקטיביים!!!
מוצר:
אייפון 4S
תמונת משתמש
שם:
מנחם
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי אכזבה גדולה ,אין החנות מכבדת ותומכת במוצר שנקנה אצלה.מכשיר שהתקלקל חמישה חודשים לאחר הקניה והמעבדה לא הצליחה לתקן ואמור להיות בשנת אחריות נזרק לפח ללא תמורה היות והחנות כאמור אינה רוצה להכיר באחריותה,כל הקונה בחנות מסתכן ביחס דומה.
תגובת החנות:
המכשיר נשבר לאחר שנפל. על שברים לא חלה אחריות הוסבר ללקוח שהמכשיר מושבת עכב השבר אנו מצטערים שהלקוח חושב שיש לו אצלנו ביטוח.
כל אחריות שתקפה באחריות יצרן אנחנו מתפלים ואף מחלפים מכשיר במקרה הצורך.

מוצר:
מכשיר סלולרי w995
תמונת משתמש
שם:
רינה
תאריך:
04/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדר פון לאחר שרכשתי רכישה פזיזה בהי פון שבפולג של שלושה מכשירי סמסונג. התברר לי שיש פער של 1400 ש"ח בין המחיר שרכשתי למכירים שהציעו לי דר פון. נאלצתי להפסיד 300 ש"ח עבור ביטול העסקה בהי פון בפולג,
אך זכיתי בעסקה דומה במחיר הרבה יותר אטראקטיבי ועם שרות מעולה! תודה רבה על קניה מוצלחת.

היום נאלצתי לחזור לחנות לאחר שבוע, משום שלא הייתי מרוצה מהמצלמה של הסמסונג.
המוחר הסכים להחליף לי את המכשיר ללא תוספת עמלה. והציע לי מכשיר איפון 4S יד שניה במחיר מעולה. הכולל מטען לרכב ולבית, אוזניות וכאבל USB. השירות היה מצוין! כל כך חשוב לדעת איפה קונים ואני שמחה שקניתי בדר פון
מוצר:
galaxy s plus gio
תמונת משתמש
שם:
בר
תאריך:
03/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני קצת יותר מחודש Samsung Galaxy Nexus לאחר שמכשיר הגלקסי S שלי נגנב.
המכשיר עצמו הינו ללא תקלות. אבל כמו שאספר מיד שירות הלקוחות רע מאד ואמנע מלעשות עסקים איתם בעתיד.
הגעתי לחנות בר"ג וביקשתי מכשיר סלולרי מתקדם והמוכר הציג לי את הנקסוס ודיי כיוון לקנייה שלו. הוא לא הציע לי מכשירים אחרים אלא רק ביוזמתי כששאלתי על מכשירים אחרים. המוכר מצידו הציע את אחד המכשירים היקרים ביותר בחנות- הנקסוס- ומיד ציין בגאווה שמדובר במכשיר של חברת גוגל. חששתי קצת, 'חשבתי שמדובר במכשיר של סמסונג' אמרתי. -'גם של סמסונג וגם של גוגל'. עדיין לא הבנתי למה הוא טורח לציין את זה ברור שהמכשיר של סמסונג וברור שזה של גוגל זה עם אנדרואיד.. רק אחרי שלקחתי את המכשיר הבייתה וגיליתי עד כמה הוא גרוע קראתי קצת וגיליתי ש:
"מטרת הסדרה היא להוות מכשירי דגל ולהביא "חווית אנדרואיד" מוקדמת למפתחים ולמשתמשים, בכך שהם המכשירים הראשונים הנושאים את גרסת מערכת ההפעלה אנדרואיד המתקדמת ביותר. ‏[1] בניגוד לסמארטפונים אחרים הנושאים את מערכת ההפעלה אנדרואיד שבדרך כלל עוברים התאמה ושינוי של ממשק האנדרואיד הסטנדרטי סדרת הנקסוס נושאת את גרסת האנדרואיד ללא כל התאמה מצד חברות החומרה, ופתוחים לביצוע שינוי בדרגת הרשאות של מנהל ‏[2], ללא חסימות. " [מוויקיפדיה].
אם הייתי יודעת את זה לא הייתי קונה ואמרתי את מאוחר יותר כשהתלוננתי בפני המוכר/המנהל שלמה שהוא הטעה אותי. כנראה ראה את החשש בפנים של כשאמר שזה מכשיר של גוגל וניסה לחזור מדבריו כדי שלא אתחרט ואקח את המכשיר.
למעשה מדובר במכשיר שנבנה על פי הספציפיקציות של גוגל ופשוט נבנה על ידי סמסונג, וכדי לא להתחרות ביצרניות האחרות כמו סוני וסמסונג וכו' גוגל משתדלת לא ליצור מכשיר שבאמת יוכלו להתחרות בהם. המכשיר מאד לא ידידותי למשתמש ומכוער למידי מבחינה עיצוב הממשק. אין בו למשל תוכנה של הקלטת קול ושל רדיו כמו שהיה לי בגלקסי 1 שנגנב לי. יש לו אפליקציית טלפון ואפליקציית אנשי קשר מסורבלות. הוא עצום בגודלו פשוט ענק כמו אבן מעצבנת ומכוערת שאתה נזכר כמה אתה לא אוהבת אותה וכמה היא עלתה לך. ובנוסף בחנות ביקשתי ממישהו שבא איתי לבדוק רגע אם קיים כיסוי למכשיר של OutterBox שזה החברה הכי טובה באיביי, והמוכר מייד אמר לא לא אין אני אומר לך ואני מוכר כאלה של outtebox.. יש לי של caseMate הם הכי טובים בואי תראי אני מפיל את הטלפון ולא קורה כלום. והוא הפיל את הטלפון. בפועל התברר לי אחרי זה שכן קיים כיסוי כמו שרציתי והמוכר פשוט שיקר ואני ממש שונאת את הכיסוי שקניתי בחנות [בטח גם קניתי ביוקר] כי הוא לא נח וכדי להפעיל את המכשיר צריך לחיצה חזקה.

כשבוע לאחר הקנייה לאחר שהתייאשתי מכל הניסיונות להתרגל למכשיר והבנתי שהוא חרא התקשרתי לחנות וסיפרתי להם הכל אז אמרו לי תבואו נחליף לך. אבל בפועל הם יכולים להחליף לי ב400 שקל פחות כי השתמשתי בו ובאותו זמן המחיר של המכשיר ירד בכמה מאות נוספות [כשקניתי אותו לפני כחודש הוא עלה 2800! היום הוא בסיביבות 2300]. בכל מקרה כשהגעתי לחנות ביקשתי לדבר המנהל שהבנתי שקוראים לו שלמה והגיע מישהו צעיר שטען שהוא המנהל ושהוא שלמה למרות שמאוחר יותר התברר לי שהוא כנראה לא באמת המנהל.

היחס היה לא רציני מרגע הקנייה ועד שבאתי להתלונן..


שורה תחתונה - לקנות במקום אחר!
תגובת החנות:
המכשיר נרכש לפני יותר מ3 חודשיים הלקוחה ביקשה מכשיר מתקדם והצענו לה מכשיר גלקסי נקסוס
שהוא מכשיר מצוין הלקוחה חושבת שהוא פחות טוב וזכותה. הלקוחה רצתה להחליף את המכשיר והסכמנו
רק שהיא רצתה להשתמש במכשיר שלושה חודשים בלי להפסיד קצת כסף אמרנו לה בהפסד 400 שח מהקניה אנחנו נחליף לך את המכשיר כי
גם לקוח אחר שיקנה את המכשיר שלה אנחנו נמכור אותו בתור משומש פחות 400 שח לא הבנתי מה פשענו.

מוצר:
Galaxy Nexus 19250
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
30/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלפון ביום רביעי, בחמישי התקשרו נתתי להם פרטי אשראי והודיעו לי שאקבל את המוצר בראשון (הזמנתי בדואר אקספרס), ביום שני התקשרתי והודעתי שטרם קיבלתי אמרו שזה נשלח בדואר, אני מתקשר ביום רביעי אמרו שבכלל אין הזמנה, ואחרי הפרסום בזאפ הם מודיעים לי בטלפון שכרטיס האשראי לא עבר, הייתה אי הבנה והם לא חייבו אותי בתשלום, אך ההזמנה שהזמנתי לא נרשמה בגלל תקלה בכרטיס אשראי (לטענתם זה לא קשור לזמינות המוצר), לסיכום אני ממש מאוכזב מהשירות שלא הודיעו בכלל שלא יוכלו לספק.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Y S5360
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
29/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה נעשתה לפני כ10 ימים בחנות לאחר סקירה דרך אתר ZAP .
הוצעו לי אלטרנטיבות ולא לחצו לכיוון דגם מסוים מה שהראה על נייטרליות וכיבוד דעתו של הקונה .
ההסבר למכשיר אותו רכשתי היה מקצועי , עניני וכל שאלה נענתה בסבלנות .
לאחר מכן ערכתי 2 ביקורים לבירורים והסברים נוספים וכמה שיחות טלפון תמיד נעניתי ברצון .
מוצר:
סלולרי NOTE
תמונת משתמש
שם:
ERAN
תאריך:
28/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוית קניה,ׁׂהרגשת שירות מדהימה
בפועל-ג ר ו ע ז ו ו ע ה
כמו שוק!!!
אפאחד לא יודע מהנעשה בחנות(כ-4 מוכרים טכנאים)
מכשיר שלי שכב שם בתיקון למעלה חודש!!!!!
הגעתי 7 פעמים,כל פעם תירוץ אחר למה לא תוקן\קולקל משהו נוסף וכו' וכו' קיצר-סיוט!!!
בנוסף-המכשיר היה באחריות של תוך שנה והם רצו לגבות תשלום-"לא על כזה קלקול האחריות" ובחוזה מפורש שכולל הכל ללא נזקי מים-וכאן זה לא המקרה!!!
לבסוף לאחר מריבה "ויתרו" לי על התשלום
תגובת החנות:
הלקוחה הגיע אם מכשיר שנפל ונשבר הלקוחה היתה צריכה לשלם על התיקון אבל בגלל שהיה עיכוב קטן
בתיקון למרות שהיא היתה צריכה לשלם על התיקון הבנו לה פיצוי והיא לא שילמה על התיקון אנו מבקשים סליחה על העיכוב
ועל אי הבנה

מוצר:
פלאפון ZYLO
789
10
11
12
13
14
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply