דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (36 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשקם אלקטריק ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
197
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
104
2
91
נמצאו 197 חוות דעת גולשים על שקם אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
vera
תאריך:
06/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר Dyson 52 allergy בסניף של שקם אלקטריק בצומת ביל"ו.
אמרתי במפורש שאני צריכה דגם עם חובט, המוכר הבטיח לי שבדגם הזה יש חובט וההבדל היחיד בינו לבין דגם ה Animal הוא מברשת נוספת לספות.
הגעתי הביתה וראיתי שאין בדגם חובט, התקשרתי לחנות ואמרו לי שהמוכר שטיפל בי (לב) יחזור אלי, זה לא קרה.
התקשרתי עשרות פעמים לחנות ואיש לא ענה, גם בשירות הלקוחות הארצי לא ענו!!!
לקחתי את השואב וחזרתי איתו לחנות, שם הבטיחו לי שלמחרת ייצרו איתי קשר מ Dyson ואוכל לרכוש את המברשת בנפרד, לא הייתי מרוצה אבל הסכמתי. כמובן שהם לא התקשרו, התקשרתי בעצמי ו Dyson לא ידעו בכלל על מה מדובר ואמרו לי שאין להם כזו מברשת במלאי.
שילמתי הרבה כסף עבור מוצר שלא משרת את הצרכים שלי, אני מאוד ממליצה לאנשים לא להתקרב לחנות עם מוכרים לא מקצועיים ויחס כזה ללקוח משלם.
מוצר:
שואב אבק DC 52
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
19/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי קניה טלפונית אצל בחור בשם יובל בחנות במלחה בירושלים. אמר ששם לי את המכשיר בצד עם השם שלי. כשהגעתי אחרי שעתיים הסתבר שהמכשיר נמכר והיה האחרון. אמר שיצא לרגע והמכשיר נמכר. הגעתי במיוחד-חוסר מקצועיות, חוסר רצינות, . אכזבה גדולה.
תגובת החנות:
אורי שלום,
לאחר בדיקה שביצענו מול הסניף, אכן המוצר נמכר ללקוח אחר עקב טעות המוכרן.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה - ונשמח במידה והקנייה עדיין רלוונטית לבצע את העסקה ולשלוח את המוצר לבית הלקוח ללא עלות.

אושרי
מנהל תחום אינטרנט - שקם אלקטריק
מוצר:
אופה לחם 106401
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
15/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה אין כל אפשרות ליצור קשר עם החנות - באף טלפון לא עונים, בפקס אין מענה וגם בדואל.

לקח חודש (!!) לקבל את ההזמנה, ובשבוע האחרון השארתי 4 הודעות שיחזרו אלי בדרכים שונות מה שלא קרה. ביום שהתכוונתי להודיע לחברת האשראי לבט את החיוב הגיע הפריט ללא התנצלות או הסבר.

צריך להיות מטורף לתת תשלום לברה שאין עימה כל אמצעי קשר לאחר מעשה!
מוצר:
טוסטר אובן מקט 232971
תמונת משתמש
שם:
חב
תאריך:
10/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות בעקבות פרסום על מבצע, "קנה טלוויזיה וקבל אחת נוספת מאותו יצרן בגודל 33 אינטץ ובתוספת של 99 שקלים". נכנסנו לחנות שקם אלקטריק במתחם רמי לוי בבאר שבע. מוכר בשם אמיל הציע לנו את הטלוויזיה נתן לנו הנחה מסוימת. שלמנו בעבור הטלוויזיה. קבלנו מסרון מחברת האשראי שהסכום נוכה. המוכר הלך למחסן להביא את הטלוויזיות וחזר בפנים נפולות עם מנהל החנות שאמר שאינם יכולים לכבד את העסקה במחיר שסוכם. הם בטלו את העסקה. לא קבלנו שום מסמך על הביטול. אמרו שנראה את ההחזר בכרטיס האשראי. גם התנצלות ראויה לא קבלנו. במדיניות ביטול של החנות, קונה שמבטל עסקה מחויב ב-100 שקלים. מה מחייב את המוכר שמבטל עסקה? ואיך זה שלא ניתן להחזיר את הכסף לחשבון ולקבל אישור על ההחזר. הזהרו. אל תתקרבו לחנות הזו
מוצר:
טלוויזיה 26 אינטץ UA46F5500
תמונת משתמש
שם:
cohen.do
תאריך:
05/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמות גדולים. אחריות דפוקה.
לפני כחודשיים רכשנו טלוויזיית 58 אינץ חכמה של טושיבה. החיבור לאינטרנט אינו מתפקד. אגב, אותה בעיה לקרוב משפחה שרכש יחד איתי. מזה כחודשיים אני מנסה ליצור קשר עם השירות ולא מצליח. אלמ מפנים לניופאן, שמפנים לאלקטרוניקס פרו, שלא שמים על הלקוחות שלכם.
היום הבטיחו לחזור אלי, וכמובן שזה לא קרה.
אני מתכוון להגיש תביעה נגד החברה.
אני מאוכזב מאוד.
תתביישו לכם,
דורון
מוצר:
טלוויזיה 58L7365
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
01/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע ביותר!!!
המכונה התקלקלה, נלקחה לתיקון לאחר שבועיים המתנה, לא ניתנה מכונת כביסה חלופית, כמובטח! שירות המעבדה מתחת לכל ביקורת!! לא רק שלא עמדו בזמן המובטח, השירות הניתן ע"י הנציגים היה פשוט מתחת לכל ביקורת!!!!
ממליצה להמנע מקנית מוצרים של חברת אלקטרה!
מוצר:
מכונת כביסה AWOC7210
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
30/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לברוח כמו מאש.
כנראה שירות הלקוחות הגרוע בהיסטוריה. חודש טרטרו אותנו, שיקרו לנו, וזלזלו ברמה לא נתפסת, בכל פעם הבטיחו שהנה, תוך כמה ימים אנחנו נקבל טלפון שיבשר שהמוצר מחכה לאיסוף, ובכל פעם חיכינו וחיכינו ושום טלפון לא הגיע. גם לא לאחר שהתלננו בפייסבוק ודיברנו עם בכירים בחברה.
לחברה אין שום יחס לרוכשים, שמבחינתם זה רק עוד חשבונית.
היחס התחיל רק יום לאחר שביטלנו את ההזמנה, שכן "החשבונית המהלכת" בורחת להם מהידיים.
ממליץ להימנע בעיקר מרכישה בסניף בקניון איילון. המנהל שם אדם דוחה שזלזל בנו ועשה טובה שבכלל הסכים לבטל את ההזמנה
מוצר:
טוסטר CTOV2003GR
תמונת משתמש
שם:
Ami
תאריך:
16/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו אצלם!!
קנינו תנור אפיה ב-25.3. נכון למועד כתיבת חוו"ד זו, 22 יום לאחר מכן, לא קיבלנו את המוצר, ולא קיבלנו כל הודעה או התייחסות מהחברה
ניסיונות רבים מספור להשיג את שירות הלקוחות כשלו - הם פשוט אינם עונים.
ממאות ניסיונות - נעננו פעמיים: פעם אחת הבטיחו לחזור אלינו ולא חזרו, ובפעם השניה שלחו אותנו אל היבואן, ששלח אותנו אל חברת ההובלות, ששלחה אותנו חזרה במעגל קסמים מלבב אל שקם אלקטריק (כי מעולם לא קיבלו בקשה להוביל אלינו מוצר כלשהו).
חויית הקניה הגרועה ביותר שנתקלתי בה, ונראה שאין מנוס אלא להגיש תביעה משפטית.
מוצר:
תנור אפיה HB65AB522F
תמונת משתמש
שם:
לינוי
תאריך:
17/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במוצאי שבת ה-15/3/14 אני ובן זוגי רכשנו תנור משולב, מקרר,ומכונת כביסה.
בזמן שביצענו העסקה הנציג ששמו אורן מור התחייב בפנינו לתאם הגעה עם חברת ההובלות ( כאשר ציינו בפניו שרק בצהריים או בערב ניהיה בבית) בין שעות הצהריים לערב. היום קיבלנו הודעה שהמוצרים שרכשנו משקם אלקטריק יגיעו אלינו בין השעות 09:50-13:50 ולא כמו שתיאמנו מול הנציג , התקשרתי לחנות וביררתי מה העניין הנציג שמכר לנו לא היה אבל נציג אחר ששמו איגור כן היה באותו היום בחנות וביקשתי ממנו שיתאם שוב הגעה מול חברת ההובלות כפי שהובטח לנו,
הנציג אמר שלא הובטח לנו שום דבר ושלא ביכולתם לדבר עם חברת ההובלות כלל ואם אנחנו רוצים זה ידחו לנו את מועד ההגעה, או שנבטל את העסקה.
מן הסתם שאנחנו לא צריכים להיות אלו ששוברים את הראש מול המובילים ששילמנו סכום מכובד של כסף!
כשהנציג מתחייב הוא אמור לעמוד מאחורי ההבטחות שלו!
לא ציפינו לתשובות כאלו וליחס כזה,
לא ממליצה לרכוש בשקם אלקטריק בכלל !!!
מוצר:
תנור משולב,מקרר,מכונת כביסה LX6090 TD7100 EM823ARRS
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
05/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנת המכשיר נעשתה ב-14.12.13 .עד 05.01.13 לא הגיע המכשיר . סטטוס ההזמנה באתר לא מציין דבר חוץ מצורת ההזמנה .השארתי שתי הודעות באתר ואף אחד לא חזר אלי . התקשרתי לשרות לקוחות ב02.01.14 והבטיחו לחזור אלי . כמובן שלא חזרו . נסיונות נוספים להתקשר לשרות הלקוחות גם דרך המרכזיה עלו בתוהו . אף אחד לא עונה שם . אנחנו במאה ה-21 ובשירות כזה גרוע לא נתקלתי כבר הרבה זמן .הם השקיעו כסף באתר וחסכו בכל מה שמסביב וכך זה גם נראה .תתרחקו מהזמנות מאתר זה . קשה להאמין שחברה כל כך גדולה מזלזלת בצורה כזו בלקוחות שלה .
מוצר:
מכשיר סודה סטרים דגם רבולושן
תמונת משתמש
שם:
odelia
תאריך:
26/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי כמעט שבועיים שלחו רדיאטור אחר מזה שהוזמן (דגם אחר).
מאז אני מנסה להשיג אותם...
לפעמים אין תשובה, לפעמים יש אפשרות להשארת הודעות, לפעמים מדברת עם פקידים שאומרים שיטופל ולא חוזרים, החשבונית על שם אלקטרה אבל הם מפנים לשקם.
שלחו למרבית האירוניה אימייל שמבקש חות דעת על איכות השירות. הסברתי את הפרטים של הבעיה - כמובן שאף אחד לא מתקשר!

הזהרו מחנות זו!!!!!!
מוצר:
רדיאטור YL-A06FT
תמונת משתמש
שם:
Hagai
תאריך:
08/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה וכשלא נתקלתי במתי המוצר יגיע ולא קיבלתי שום מייל בנידון ניסיתי במשך כמה ימים להשיג את שירות הלקוחות של שקם אלקטריק כדי להגיד להם שאני רוצה להעשות איסוף עצמי כי דחוף לי. לא הצלחתי לתפוס אף אחד מהשירות לקוחות, כל הזמן הגעתי לשירות לקיחת הודעות של שקם אלקטריק ואף אחד לא חזר אלי בשום שלב למרות שהתרעתי שזה דחוף! לבסוף הזמנתי את המוצר במקום אחר וכסוף סוף הצלחתי תפוס מישהו בשקם אלקטריק היא אמרה לי שהיא מצטערת ושהם היו עמוסים ולא הספיקו לחזור אלי ושהם יבטלו לי את העסקה ויעשו לי החזר כספי.
היום כשלושה חודשים מאוחר יותר כשגיליתי שעדיין לא זיכו אותי ניסיתי לתפוס אותם במשך כמה ימים, ושוב נתקלתי בשירות לקיחת הודעות שאף אחד לא חוזר אלי ממנו. אחרי שהיום פרסמתי להם בפייסבוק הודעה זועפת סוף סוף התקשרו אלי, אמרו שיחזרו אלי תוך כמה ד' ומאז לא שמעתי מהם, למות!!! המלצתי, בשום פנים ואופן אל תזמינו מוצר משקם אלקטריק
מוצר:
מכונת קפה u c50
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
31/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי והגיע בזמן בלי בעיות מיוחדות. אולם אני לא בטוח שהמחיר שלהם הוא הכי תחרותי שיש בשוק. אני ראיתי פה מחירים יותר זולים וממליץ להשוות מול האחרים.
מוצר:
מכונת קפה F411
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
03/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר בשם טל לוי, היה סבלני ואדיב בכל תהליך המכירה. מצאתי את המוצר שחיפשתי וקניתי אותו. טל לא טרח לומר לי לפתוח את האריזה ולבדוק את שלמות המוצר בחנות. כדי להרכיב את היריים במקום היה צורך קודם לפרק את הכיריים הישנות. אחרי הפרוק הוצאתי את הכיריים החדשות מהאריזה ואז מצאתי ששבאחת הפינות האמייל של המשטח העליון קבל מכה וציפוי האמייל נפל. לא הייתה לי ברירה אלא להמשיך בהרכבה כי אחרת לא היה לי אמצעי בישול. התקשרתי לטל וספרתי לו את הענין ובקשתי לברר מה ניתן לעשות. טל לא היה בטוח שניתן לעשות משהו אבל הוא הבטיח לבדוק אצל הספק ולחזור אלי. טל לוי מעולם לא חזר אלי ויש לי עכשיו כיריים חדשים עם פנה דפוקה ומכוערת.
מוצר:
כיריים גז G7200W
תמונת משתמש
שם:
עומרי
תאריך:
03/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מדיח משקם אלקטריק שבנס ציונה.התבקשנו לאסוף אותו עצמאית.לאחר שפתחנו את המוצר בבית גילינו שהמוצר פגום(מכה בצידו השמאלי).יצרנו קשר עם החנות נאמר לנו שמכיוון שפתחנו את המוצר לבד יש צורך בטכנאי של ELECTRA.לאחר מכן הזמנו טכנאי של ELECTRA שבדק את המוצר ואישר שהמוצר פגום! הטכנאי דיבר עם נציגת שיווק מחברת ELECTRA והיא אמרה ״שאין מה לעשות ואם אתם רוצים ניתן לכם פיצוי-קוצץ ירקות.
אז יצרנו קשר עם שקם אלקטריק הסברנו את השתלשלות האירועים והם לא מוכנים לקבל את המוצר בחזרה.
מוצר:
מדיח כלים על השיש EDW6320W
תמונת משתמש
שם:
אפי
תאריך:
23/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטלויזיה באתר של שקם-אלקטריק.
במהלך העסקה שוחחתי עם עומרי, מנהל האתר,
מספר פעמים. עומרי הראה חמימות וחביבות גבוהה,גילה סבלנות והבנה למוטרדות שלי וענה באופן מקצועי לשאלותי הרבות
עוד לפני ביצוע העיסקה.בהחלט מנהל ראוי לשבח ושגריר מצוין לרשת בה עובד.

נקודה למחשבה - ראוי שאלקטרה וכל המשווקים שלה יפעילו קבוצת לחץ על פיליפס
במטרה להיטב עם השוק הישראלי(תמיכה בעברית), שהרי מדובר במוצרים איכותיים אומנם אךגם לא זולים...
מוצר:
טלויזיה 55PFL7007
תמונת משתמש
שם:
tamar
תאריך:
31/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הקניה, עקבתי הרבה זמן דרך אתר זאפ על המחירים והחנויות שמוכרים את המוצר, וברגע שהשקם אלקטריק פרסמו, ישר יצרתי קשר טלפוני ובררתי כמה דברים חשובים בשבילי, וקיבלתי מענה זריז לשאלות שלי, ובנוסף גיליתי מהשיחה שהם נותנים אחריות של שנתיים, ישר הזמנתי, לאחר כשעתיים יצרו איתי קשר שיש בעיה עם הכרטיס אשראי הבעיה טופלה על ידי כבר באותו היום, והובטח לי שהמוצר מגיע אלי תוך 3 ימים (ללא תוספת מחיר למשלוח), עברו שלושה ימי עסקים ולא קיבלתי, יצרתי קשר והייתי בלחץ בגלל כל התגובות שכתבו אנשים אחרים כאן, אבל לשמחתי, ולאחר שהנציג של שקם אלקטריק בירר מה הבעיה קיבלתי שיחה יום אחרי זה על הבוקר שהמוצר מחכה לי בסניף הדואר בכפר.

שמחתי לקנות בשקם אלקטריק ואמשיך לקנות בעתיד.

הערה קטנה לחנות: כדאי שיפרטו יותר על המוצרים שהם מציגים באתר האינטרנט.
מוצר:
טלפון סלולרי xperia go
תמונת משתמש
שם:
עדין
תאריך:
20/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר מעולה יודע את עבודתו,היגיע בזמן,אך פגום פיזית,וכאן מתחילה הבעיה ,הוחלף במקרר מתצוגה .וההובלה שולמתי אני.מחוסר ברירה.עד לרגע כתיבת חוות דעת זאת ב20.10 לא קיבלתי תשובות ונשארתי עם מקרר מתצוגה!כאשר שלמתי עבור חדש!
מוצר:
מקרר 330WSR12X1
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
19/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זכיתי לשירות מקצועי ומהיר גם באתר של שקם אלקטריק וגם על ידי נציג המכירות בטלפון, אספקת המוצר בוצעה בזמן קצר
מוצר:
מכונת קפה Lattissima Plus F411
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
13/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי טלפונית
עונה בחור מאוד נחמד וסבלי בשם גדעון
מוסר את כל המידע ומסביר
המוצר הגיע בזמן
גדעון עונה לכל שאלה מקיים את כל מה שמבטיח אדיב
כל הכבוד לסבלנות ולאיכות השירות
הלוואי שכולם היו כמוהו
כל הכבוד לשקם אלקטריק.
מוצר:
מכונת קפה לטיסימה
תמונת משתמש
שם:
גלינה
תאריך:
13/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי במכירה אישית בטלפון אחרי תחקיר רציני של המודלים שונים והשוואת מחירים החלטתי לקנות דרך שקם אלקטריק כי המחיר לאותו מודל שרציתי היה הנמוך ביותר, קיבלתי שירות מהיר ויעיל: עברו רק כשישה ימים מאז שהתקלקלה לי המכונה הקודמת והיום אני כבר מכבסת בחדשה.כמו שהובטח ע"י הנציג, המכונה הגיעה יומיים אחרי ביצוע ההזמנה עם התראה באס-אמ-אס על שעת ההגעה יום לפני. הנציג תמיד היה זמין בטלפון ועזר לי בכל שאלה. אני מרוצה מאוד מכל תהליך הקנייה, וממליצה על החנות בחום!
מוצר:
מכונת כביסה wm 14s795
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
05/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי תנור BUILD ID בשקם אלקטריק, כאשר אחרי שבוע וחצי (ורק אחרי שהתקשרתי כול יום) קיבלתי הודעה שהמוצר לא קיים במלאי ולא יסופק. קיבלתי הצעה למוצר חילופי (יקר יותר). אחרי שביקשתי החזר כספי (אשר שולם במזומן) קיבלתי תשובה שישלח עליי שיק הביתה תוך שבעה ימי עסקים והחנו תלא מחזירה כסף מזומן, לא משנה מה היה התשלום המקורי של הלקוח. בעל החנות התנהג בצורה מאוד לא הולמת וגסה אשר לא משאירה בכלל טעם לחזור לחנות. מאוד לא ממליץ את הרשת חנויות הזאת
מוצר:
תנור אפפיה BUILD IN 777
תמונת משתמש
שם:
Naama
תאריך:
05/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר השוואת מחירים הזמנתי מכונת קפה דרך שקם אלקטריק באינטרנט. כבר בתחילת ההליך ענה בחור אדיב ושירותי בשם גידו, הסביר, בדק, בירר וסייע לי לבחור את המוצר המתאים. מאחר ורציתי איסוף עצמי ולא משלוח, טרח גידו עוד יותר ודאג לכל הפרוצדורה.
לבטח ארכוש דרכם שוב!
חווית קניה אמיתית.
מומלץ!!!
מוצר:
מכונת קפה סיטיז אנד מילק
תמונת משתמש
שם:
צחי
תאריך:
04/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ. חווית קנייה מושלמת. התקשרתי לקבל הצעה על מקרר, קיבלתי מחיר זול יותר ב 1,000 שקלים מהמחיר בחנות. הצוות (עומרי וגידו) ביצע את ההזמנה ולמחרת קיבלתי טלפון לתיאום מועד האספקה.
לאחר שבוע פניתי בבקשה לקבל העתק חשבונית - בקשתי טופלה מייד.

אין לי ספק שאחזור לקנות בשקם אלקטריק באינטרנט.
מוצר:
מקרר 5588
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply