דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (36 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשקם אלקטריק ?
3.88
ציון ממוצע
52
חוות דעת בשנה האחרונה
158
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
13
0
2
6 חודשים אחרונים
19
0
9
שנה אחרונה
38
0
14
כל הזמן
80
2
76
נמצאו 158 חוות דעת גולשים על שקם אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי במכירה אישית בטלפון.
קבלתי שירות מנציג בשם עמרי.
יש לציין שהמענה הטלפוני היה זמין בשעת בוקר מוקדמת עוד לפני שחנויות רגילות נפתחות. יש בכך יתרון.
קבלתי שירות מקצועי מאוד, אדיב, יעיל ובמחיר בר תחרות.
כיוון שהרכישה נעשתה בערב חג היה חשוב לי ביותר לקבל את המוצר בדחיפות. עמרי וידא שהמוצר יסופק למחרת היום וגם שטכנאי ההתקנה יגיע בהקדם כדי שלא אתקע עם כביסות בערב החג.
חווית קינה מצוינת - יישר כח.
מוצר:
מכונת כביסה wm14579me
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני פחות משבועיים ניגשתי לנותני השירות בחנות שביריד חבר וביקשתי לקנות מכשיר לעיצוב זקן של רמינגטון, היה מבצע 1+1 כאשר מקבלים במתנה מכונת תספורת, הסכמתי להצעה. כשחזרתי הביתה גיליתי שבמקום מכונה לעיצוב זקן - המוכר שם לי בשקית מכונה להסרת שיער מהגוף (כך גם היה כתוב בקבלה ובזמן הקניה לא שמתי לב לכך כיוון שהאריזות ממש דומות פרט לכיתוב שונה ולתמונות שונות מאחור), ובבירור חוזר המכונה להסרת שיער מהגוף עלתה כ-10 שקלים יותר ממה שהייתי אמור לקנות. התקשרתי לשירות לקוחות וסיפרתי להם על כך, ביקשתי להגיע לסניף במרכז ראשל"צ עקב נוחות, והנציג מסר שהוא מבין על איזה מוצר אני מדבר וישלח לחנות מייל עם פרטי המוצר. יצרתי קשר עם החנות בראשון, אמרו לי להגיע עם המוצר כי יש להם מוצרים של רמינגטון, הגעתי - המוצר לא נמצא בחנות ולכן נאלצתי לעזוב את החנות תוך כך שנמסר לי שבתחילת שבוע הבא(בדיעבד - שבוע שעבר) מגיע משלוח של רמינגטון שבטוח המוצר יהיה במלאי. הגיע המשלוח והגעתי בפעם השניה לחנות - ושוב המוצר לא היה במלאי. עובדת החנות, ענת אמרה לי שיש מוצר אחר ודרשה ממני לשלם הפרש של כ 115 שקלים, לא הסכמתי לכך, בבקשה להיפגש עם ויטלי, מנהל הסניף, מסרה שהוא לא נמצא ויחזור מאוחר יותר. בפעם השלישית הגעתי בחזרה לחנות במטרה להחזיר ולקבל החזר כספי על המוצר להסרת שיער מהגוף - וענת ענתה לי בתשובה שהדבר לא אפשרי בגלל שפתחתי את המוצר שקיבלתי במתנה (מכונת התספורת), שוחחתי עם ויטלי והוא ניסה לבדוק את מחירי המוצרים, ובגלל שב"חבר" לא ענו לו - הוא אמר לי שהוא לא יכול לזכות אותי ושאני צריך לבוא בפעם אחרת. בנוסף לכך הטיעונים שאמרו בפניי ויטלי וענת: "אתה קנית בשקם, מה אתה רוצה? לך לשם ותחליף את זה", "אתה שילמת לי? לא! אתה שילמת לחבר", "אתה מפריע לי בעבודה", "זאת בעיה שלך שאתה לא מסתכל מה אתה לוקח".כשביקשתי להקליט אותם - הפנו אותי לשירות הלקוחות שבטלפון ואמרו שהם לא מדברים בהקלטה. הבעתי את דעתי על השירות שלהם. דיברתי עם נציגת שירות הלקוחות היום בבוקר והיא אמורה לחזור אליי היום או מחר.

עדכון 9/10/11:
אחרי שיחות ממושכות עם אושרת משירות הלקוחות, היום סופסוף קיבלתי את הזיכוי שהובטח לי על המוצרים ובנוסף השארתי את מכונת התספורת אצלי כמתנה שהוענקה לי ע"י שקם אלקטריק. אחרי שגרמו לי להזיע ולהשקיע זמן רב וחשבתי ש"טחנתי מים" הגיע הפיצוי הדרוש. אני מקווה שבשקם אלקטריק יפעלו לשיפור השירות ושמקרים כאלו לא ישובו על עצמם. אני בכל מקרה לא אשוב לקנות בשקם אלקטריק למרות עבודתם עם חבר, אך עם זאת אני שבע רצון מהפיצוי.
מוצר:
מכונה לעיצוב זקן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו 4 מוצרי חשמל גדולים בעקבות מעבר דירה. במעמד הקניה הבהרנו שעדיין איננו יודעים את מועד קבלת המפתח ולכן קבענו מועד טנטטיבי. שאלנו מתי צריך להתקשר עם המועד הסופי ונאמר לנו להתקשר יומיים לפני. התקשרנו שלושה ימים לפני המועד שרצינו את המוצרים (זה היה יום לפני התאריך הטנטטיבי) בשיחה הוצגה לפתע בעייתיות, אך הובטח שיגיע בזמן המבוקש. תיאמנו את ההובלה של הבית לפי ההבטחה וגם את ארבעת הטכנאים והובלה של מוצרי סופר. אך יום לפני התקשרו ואמרו שאולי ולא בטוח ו99 אחוז שכן. ביום ההובלה התקשרו לומר שלא יגיעו המוצרים כפי שהובטח. אכן עוגמת נפש
תגובת החנות:
רשת שקם אלקטריק פעלה לפי כל אמות מידה מקצועיות,
חרף זאת, מעצם היותה רשת הקשובה לתחושות הלקוחות-
השתתפה הרשת, לפנים משורת הדין, בחלק מההובלה
והלקוחה טופלה לשביעות רצונה.
הרשת תמשיך לפעול באמינות ובמקצועיות הטובים ביותר,
נשמח לראות את גברת אורלי ממשיכה לרכוש בסניפינו, כמו עוד מאות אלפי לקוחות מרוצים.

מוצר:
מקרר GM739VQCAW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה ברשת גדולה ]שקם אלקטריק[ מוצר מחברה ידועה [בוש]- ערובה לביטחון הקניה !?.
..... אז לא !
קנינו מדיח כלים רחב בוש SMS30E02EU בחנות שקם אלקטריק סניף גנדן נתניה,
לאחר ההתקנה, מיד לאחר שהטכנאי עזב ראינו כי הדלת מתנדנדת.
עוד באותו היום ביקשנו מהחנות שקם אלקטריק לבטל את העסקה או להחליף את המדיח.
טכנאי שנשלח מ- B.S.Cבדק את המדיח, ואמר לנו כי בדו"ח כתב "הדלת מתנדנדת".
לאחר מספר ימים ולאחר שיחות רבות מידי יום. התקשר אלינו היבואן של B.S.C
(בוש סימנס, וקונסטרוקציהB.S.C -) ואמר כי: "המדיח שלנו תקין,
והם מוכנים להחליף לנו את הדלת" (אם תקין אז למה להחליף את הדלת?).
אבל אינם מוכנים להחליף לנו את המדיח במדיח חדש.
לדעתם זה לגיטימי לתקן \ להחליף את הדלת גם כשהמוצר חדש.
שקם אלקטריק לא רק שלא נקטה יוזמה כפי שמצפים מרשת גדולה, להפך נתנה לנו להתעמת מול היבואן, כאילו שאת המדיח קנינו מהיבואן ולא בחנות שקם אלקטריק.
וסרבה לבטל את העסקה בטענה כי המדיח אצלנו בבית.
למרות דרישתנו וזכותנו על פי החוק לבטל את העסקה. שקם אלקטריק נקטו סחבת
למעלה מחודש וחצי.
רק לאחר התערבות המועצה הישראלית לצרכנות, שקם אלקטריק
ביטלו את העסקה, ופינו את המדיח מביתנו.
אבל גם בשלב זה המשיכו בשקם אלקטריק בהתנהגות אנטי צרכנית
ראשית לא שלחו הודעה לביטול העסקה לחברת האשראי, כך שתשלום נוסף ירד.
שנית הודיע שתחייב אותנו בתשלום ההובלה ע"ס 140 ש"ח.
כמובן שהודענו שאנחנו מתנגדים לכך כי 1) העסקה בוטלה 2) והמדיח אצלם.
לכן אין לחייב אותנו בדמי ההובלה על מוצר שלא נמצא ברשותנו.
ושוב פנינו למועצה הישראלית לצרכנות ........
תגובת החנות:
הלן התייחסות מנהלת שרות לקוחת "שקם אלקטריק" לתלונה:
1.ביום 08.04.11 הלקוחה רכשה מדיח מסוג בוש דגם SMS30E02EU בסניפנו בגנדן.
2.ביום 11.04.11 המוצר סופק לבית לקוח.
3.ביום 17.04.11 הלקוחה פנתה לסניף בטענה שהדלת של המדיח לא יציבה, תואם טכנאי ליום 20.04.11 .
4.ביום 28.04.11 לקוחה בשם ענת פנתה אלינו בטענה שהיה טכנאי ולא עזר, היא ביקשה ביטול עסקה.
5.פנינו לחברת B.S.H האחראית על איכות ותקינות המוצר והחתומה על תעודת האחריות, נמסר כי המוצר נבדק ונמצא תקין לחלוטין.
6.לאור הנאמר בסעיף הקודם, ביקשנו מחברת B.S.H לקבל מכתב תקינות, ביום 17.05.11 התקבל מכתב תקינות וביום 22.05.11 נשלח מכתב בשמי בצירוף התגובה של היבואן.
7.ביום 22.05.11 הלקוחה שוחחה איתי וביקשה את המשך התערבותנו מול היבואן, פניתי פעם נוספת לנציג היבואן והתעקשתי לקבל אישור איסוף מוצר.
8.ביום 26.05.11 קיבלתי אישור מהיבואן לביטול עסקה לפנים משורת הדין, עדכנתי את הלקוחה שאנו נאסוף ממנה את המוצר ושהיא מוזמנת לפנות לחנות ולבחור מוצר אחר.
9.הלקוחה ביקשה ביטול עסקה והחזר כספי, מסרתי לה שזה כרוך בדמי פינוי מוצר ובדמי הובלה, יחד עם זאת לפנים משורת הדין, אישרתי לה פינוי חינם ולא חייבתי אותה על דמי ביטול.
10.ברצוני לציין ולהדגיש שהפניה מהמועצה לצרכנות התקבלה רק לאחר תום הטיפול, דהיינו לאחר שאישרנו ללקוח ביטול עסקה, לא כפי שציין הלקוח בפנייתו.
11.היום בעקבות הפניה מזאפ שוחחתי עם הלקוחה ומסרתי לו פעם נוספת שאין אישור לקבל החזר בגין ההובלה.

לסיכום,
תמוהה בעיניי העובדה שהלקוחה בחרה להציג אותנו כשקם אלקטריק בדרך זו, למרות שלאורך כל הדרך אנו דאגנו לשמור על קשר עם הלקוחות, לולא התערבותנו והתעקשותנו מול היבואן חברת B.S.H האחראית על איכות ותקינות המוצר והחתומה על תעודת האחריות, הלקוחות לא היו מקבלים את האישור הנ"ל.

מוצר:
מדיח כלים SMS30E02EU
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לרכוש את המכונה במכרז אישי.
לאחר שלא זכיתי התקשר אלי נציג והסכמנו על מחיר ותוספת בתנאי שהמכונה תגיע עד יום ראשון כי המכונה שלי הושבתה.
אמנם המכונה הגיע במועד אך ללא התקנה! המוביל אמר שהוא לא מתעסק עם זה וצריך טכנאי. לתומי סברתי שיהיה תאום מאחר והוספתי כסף כדי שהמכונה תהיה אצלי בזמן אך לא חשבתי שלהניח אותה בביתי זה נחשב מאחר ואמרתי במפורש שהמכונה שלי מושבתת ואני זקוק בדחיפות למכונה חדשה והוספתי כסף כדי שמן הסתם המכונה תעבוד אצלי ולא תאוכסן בביתי!
ביום ראשון לאחר שטכנאי לא הגיע התקשרתי לשרות לקוחות למספר שמופיע באתר: אין תגובה, לא עונים כלל. התקשרתי למרכזיה בתקווה שאועבר לשירות, אין תגובה לא עונים. בסופו של דבר התקשרתי למספר ממנו התקשר אלי נציג המכירות ורק שם קבלתי תשובה, נחשו מה? הם עמדו בהסכם, המכונה אצלי, להפעילה עלי להתקשר לבוש ולקבוע אתם מועד לטכנאי.
בושה וחרפה וגם הונאה! אמנם אפשר להתפלפל ולאמר שהם עמדו במילתם אך זו לא תמונה שאפשר להסתכל עליה זו מכונת כביסה ואם אני משלם תוספת עבור אספקה דחופה הרי זה שהיא רק מונחת אצלי לא ינקה את הכביסה שלי.
מאוכזב קשות מחברת "בטוח שקנית טוב", לא ולא, כלל לא בטוח!
לא אחזור על טעותי זו.
תגובת החנות:
שקם מקבלת בברכה כל חוות דעת,
חשוב לציין שהוסבר לעדי במעמד הרכישה שעל מנת להפעיל את המכונה הוא צריך להזמין טכנאי!
כמו כן שזמן הגעת הטכנאי יוכל לקחת יום יומיים מיום הגעת המכונה (המוביל הוא לא המתקין) .
לעדי ניתן גם מספר טלפון לתיאום טכני ומשום מה הוא בחר שלא לציין זאת!
על המכונה מצוין בגדול את מספר השירות ועדי לא ראה זאת.
עדי התקשר לשירות שקם משום מה במקום לשירות היבואן להזמין טכנאי למרות שהוסבר לו אחרת במעמד הרכישה ...
עדי מציין שהוא קיבל שירות מצוין והמכונה הגיעה אליו בפחות מיום ואנו מודים לו על שהוא טרח לציין זאת .
רכישה של מכונת כביסה מצריכה ביקור טכנאי ( מטעם היבואן ) :
על מנת להדריך את הלקוח על אופן השימוש במכונה
על מנת לחבר את המכונה באופן תקין לרשת החשמל והמים.
ביקור טכנאי מאפשר רכישה של שנתיים אחריות נוספות
לצערנו חוסר הבנה של בסיסי של הנאמר מספר פעמים גרם לעדי כעס ואנו מצרים על כך .
מוצר:
מכונת כביסה WAE20262IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום 26.5.2011 התקינו לי בבית מכונת כביסה מדגם INDESIT IWDE7125 שקניתי בחנות אלקטרונית (אתר אינטרנט) של שקם אלקטריק ביום רביעי שבוע קודם. מהפעלה ראשונה של המכונה היא הרעישה בעת סיבוב התוף ברעש בלתי נסבל! וכאשר עברה לסחיטה צפצוף המכונה הזכיר לי אזעקת פיקוד העורף!
מבקש תגובה מהחנות מיידית בנושא.
(הנושא הועבר כתלונה גם ב"זאפ".)
ובבקשה, לא להפנות אותי לניופאן כי שילמתי לכם!!!
יש לי הרגשה שאתם נפרים מציוד דרך האינטרנט.
29.5.2011 היום הגיע טכנאי משירות של ניופאן וטען שרעש המכונה תקין. אם המכונה מרעישה כך אינני ממליץ לקנות מוצר זה לאף אחד!
בכוונתי היה לבטל את העסקה עם שקם בנושא המכונה הזו, נציג שירות של שקם, ע. אמר כי לא ניתן כבר לבטל עסקה ( בביטול עסקה לא יוחזר כסף מלא על המכונה ) וכי המכונה הותקנה כבר - זה אומר שגם אם המכונה לא תקינה לא תוכלו להפטר ממנה בקלות! ( חומר לרפי גינת ) בנוסף הציע לי טכנאי נוסף בכיר יותר מניופאן ( כנראה לתת גיבוי לקודם ) ואם יוחלט על ידו שהמכונה לא תקינה אז היא תוחלף. נראה. בכוונתי להביא 2 טכנאים של מכונות כביסה שיגידו לי שהרעש הזה הוא תקין.
הייתי רוצה להוסיף שגם אתם יכולים מעכשיו לשמוע את הרעש..
http://www.youtube.com/watch?v=wh4XfIrOVhs
יש לזה גם סרטון המשך - יעלה בקרוב לרווחת הקונים ונציגי שקם אלקטריק וטכנאי ניופאן.
וכמו שאומר ידידנו היקר "מה אתם הייתם עושים? ( קונים? ) "
מכל השיחות שלי עם נציגי שקם אלקטריק יצא שאני צריך להזמין מניופאן טכנאי בכיר יותר מזה שהיה היום אצלי בבית. ובנוסף לכל נציג שרות ע. חזר בו בקשר להחזר כספי חלקי.
30.5.2011 התקשרתי לניפאן לבקש איש טכנאי בכיר ע"מ ההציג לו את הבעיה - ניופאן התנערו ממני אמרו שהם לא מקבלים את מה שאני אמרתי ( שהמכונה אינה תקינה ). נשארתי תקוע!
תגובת החנות:
אתר האינטרנט של שקם אלקטריק משווק מוצרים חדשים בלבד ובאריזה מקורית .
אנו עושים מאמצים רבים על מנת שלקוחותינו ייהנו משרות ברמה שונה מהמקובל בארץ.
ללקוח בשם יאן דוידוב סופקה מכונת כביסה משולבת מייבש של חברת אינדיסיט
מוכנה חדשה באריזה מקורית סופקה והותקנה תוך ימים בודדים ע"י ניופאן .
לאחר מספר ימים התלונן הלקוח שבמהלך הסחיטה של המכונה (1200 סל"ד) יש רעש.
המכונה תקינה לחלוטין אך במהלך סחיטה שאורכת מספר רגעים הוא חושב שזה מרעיש
הוא השמיע את הרעש לטכנאי של ניופאן בטלפון ! וביקש שיחליפו לו את המכונה באופן מידי !
הלקוח לא קיבל את חוות הדעת של טכנאי ניופאן , ויצר קשר עם שירות הלקוחות של שקם אלקטריק,
הלקוח טופל באופן צמוד ע"י שרות הלקוחות של שקם אלקטריק לאורך כל הדרך בסבלנות ובהקשבה .
הלקוח מסרב לאפשר לנו לפתור את העניין :
1. יאן לא מכיר ולא מוכן להכיר בחוק הגנת הצרכן אשר עוסק בהחזרת מוצר ( לא ניתן להחליף לאחר שנעשה בו שימוש).

2.יאן לא מכיר ולא מוכן להכיר בחוק עסקת מכר מרחוק ( ביטול עיסקה לאחר קבלת המוצר).
3. טכנאי בכיר שהגיע בפעם השנייה וקבע שהרעש רגיל לחלוטין למכונת כביסה במהלך עבודתה.
4.ליאן לעולם לא הוצע החזר כספי בעבור המכונה .
5.יאן שכח לציין שהוא התקין את המכונה במטבח ! ולכן הרעש מפריע לו כל כך .
אנו באתר שקם אלקטריק שמחים שהלקוחות בוחרים להביע את שביעות הרצון שלהם דרך אתר זאפ.
באופן נדיר הקשר בין התלונה לבין המציאות לוקה בחסר כגון מקרה זה .שקם אלקטריק עושה כמיטב יכולתה לתת שירות שמעבר לשירות היבואן .שקם אלקטריק עשתה ומשקיעה את כל מאמציה על מנת שיאן יהיה מרוצה .
יאן בחר להביע את דעתו בצורה זו בכל זאת ועל זאת אנו מצרים.
כולנו תקווה שחוות דעת זאת שאינה משקפת את השתלשלות האירועים האמיתית תשפיע על דעתכם לקנות באתר ,

מוצר:
מכונת כביסה IWDE7125
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לשקם אלקטריק באיזור קרית עקרון קיבל אותי נציג מכירות בשם אברהים אבו רביע אשר ביצע לי את ההזמנה הוא היה מאוד אדיב ברצוני לציין שהיה מאוד סבלני שהציע לי כמה מסכי טלויזיה ביצע שיקוף למה שרציתי בפועל ..פשוט תענוג לקבל שירות שכזה ..ולאחר שהיתי כבר כמה פעמיים וקיבלתי שירות מנציג אחר בשם -נביל והשירות שלו יוצאת מהכלל מאוד סבלני ואדיב ללקוחות .את היחס הזה מקווה לקבל גם שהטכנאי שירות שיגיע אלי להרכיב את הטלויזיה אשר רכשתי .ובכל פעם שאבוא וארכוש בסניפים שלכם מקווה שהשירות יהיה מקביל ותואם להתייחסות מהנציגים שקיבלתי .וגם שאני עובד בחברה שנותן שירות מאוד חשוב להתייחס לדברי הלקוח .תודה רבה
מוצר:
טלויזיה Philips 42PFL5405H LCD ‏42
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.