דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (36 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשקם אלקטריק ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
197
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
104
2
91
נמצאו 197 חוות דעת גולשים על שקם אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
Ariel
תאריך:
21/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום שקם אלקטריק,
שמי אריאל ריכטר מ'ס הזמנה 597001478.
ב 11/08 הזמנתי שואב אבק בתקווה שאני אקבל אותו עד 7 ימי עסקים ועברו כבר 9 ימי עסקים!. במשך יומיים אני בשיחות עם השירות לקוחות הנוראי שלכם שאתמול ב20/08 הבטיח לחזור אלי עם תשובה מתי יגיע אלי המשלוח והבטיח לחזור אלי עם פיצוי ולא חזר אלי.
היום דיברתי עם שתי בחורות זהבית ומור בחורות מאוד נחמדות שממש לא אשמות בכל מה שקרה פה חוץ מזה שנתנו לי להמתין 15 דקות על הקו ושזהבית בכלל לא ענתה לי אחרי שאמרה לי להמתין,
לאחר שמור חזרה אלי עם תשובה ואמרה לי שלא אקבל שום פיצוי ושהמשלוח שלי יגיע רק עוד יומיים כלומר לאחר 11 ימי עסקים !!!!.
אולי הזמנתי שואב אבק ב 170 שקל אבל זה לא אומר שאני צריך לקבל יחס כזה מזלז ולהמתין במצטבר שעה וחצי ביום בשביל לקבל שירות (מוזמנים לבדוק את הפירוט שיחות!).
לצערי נאלצתי לבטל את ההזמנה כי יש גבול לכמה שאני מוכן לעבור התעללות כזאת מחברה שאמורה לתת שירות ושעוד מרשה לעצמה להגיד שיש להם את השירות הכי טוב ברינגטון ההמתנה.
את המייל הזה אני אעביר ואפרסם בכל קבוצה וכל מקום אפשרי בשביל למנוע מאוד אנשים לעבור התעללות כזאת.

פעם ראשונה שאני חווה דבר כזה ועוד מחברה שאתה מצפה ממנה לתת מעבר ממה שאתה מצפה.


תודה רבה והמשך שבוע טוב.
מוצר:
שואב אבק BT-585
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
18/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה וחרפה של חברה! הוזמן תנור בתאריך 12.6 הבטיחו אספקה תוך 3 ימים ,לאחר שבוע שלא יצרו איתי קשר ניסיתי להשיג אותם במשך 3 ימים רצופים בשעות שונות ,אין מענה בשירות לקוחות, כל הזמן מבטיחים שתיכף תורך מגיע ואז מעבירים אותך להשארת הודעה. עדין מחכה..
מוצר:
פוינט 4555
תמונת משתמש
שם:
ilan
תאריך:
15/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דגם חדיש של קולט אדים LV-S-824
אך קיבלתי LV-S-24, דגם ישן זול ב 200 שח.
פניתי אל החנות להחליף את המוצר.
חוסר מקצועיות ועגמת נפש.
מוצר:
קולט אדים ארובה Ly Vent LV-S-824
תמונת משתמש
שם:
Eihab
תאריך:
28/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התאכזבתי לא עמדו בזמנים ועדיין מחקה להחזר כספי לא להתקרב לשקם אלקטריק מול זכרון בכלל
מוצר:
NF/EF6 דגם 6243
תמונת משתמש
שם:
Tova
תאריך:
28/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני יותר מחודש ביצעתי עסקה עם שקם אלקטריק בסניף תל-חנן, נשר, שכללה מקרר 2 דלתות היברידי של חברת שארפ,
ביום שלישי 22.08.17 הייתי אמורה לקבל את המקרר בין 13:40 ל16:40 (חלון זמן שהם הגדירו). אינני גרה באזור אליו הייתה ההובלה ותכננתי את סדר היום שלי עפ"י חלון זמנים זה. לצערי, ההובלה הגיעה רק ב18:45 וזאת לאחר שהתקשרתי מספר פעמים לחברת ההובלות Logisteam כדי לברר מה קורה עם ההובלה ומדוע המוביל לא מגיע. לאורך כל היום לא קיבלתי שום עדכון מיוזמתם על האיחור הגדול. חוויתי עוגמת נפש מכיוון שנאלצתי לבטל תוכניות ולהישאר באזור המרוחק ממקום מגוריי.
בנוסף לעוגמת הנפש שחוויתי מהם נאלצתי להתמודד עם יחס מזלזל במשך כבר יותר מחודש של טלפונים בלתי פוסקים גם לשירות הלקוחות שלהם, גם לשקם אלקטריק וגם לחברת ההובלות. בכל פעם נאלצתי להתמודד עם זמן המתנה ארוך על הקו וכן הבטחות ש"יחזרו אליי". כמובן שעד היום אף אחד לא חזר אליי.
אנו מאוכזבים מאוד מהשירות שקיבלנו מהם, ובכלל נלחמים כאן על העיקרון. מרגע שהלקוח משלם הוא כבר לא מעניין את החברה וניתן לזלזל בו ובשירות הניתן לו.
מוצר:
מקרר שארפ
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
11/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר האינטרנט, באתר היה רשום שיתאמו מולי את המשלוח.
יום לאחר ההזמנה התקשר אליי השליח ואמר שהוא אצלי עוד חצי שעה, אך לא תיאמו מולי, הוא אמר שיתאמו מולי שוב משלוח.
התקשרתי לשירות לקוחות, מחלקת תיאום משלוחים, כי לא תיאמו מולי שום משלוח והם אמרו שיתקשרו אליי לתיאום משלוח, ביקשתי לבטל את ההזמנה כי הקו טלפון אליו התקשרתי היה תיאום משלוחים ולא "אנחנו נחזור אלייך מתישהו".
טרם קיבלתי ביטול הזמנה ומאז התקשר אליי שוב היום עוד שליח שציין שהוא אצלי עוד חצי שעה.
שירות משלוחים שלא מתאם הגעה.
שירות לקוחות שלא יודע לתת תשובות.
ביטול הזמנות שלא עובד.
0 מ-5
מוצר:
שואב אבק V6
תמונת משתמש
שם:
ElNene
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לברוח לברוח לברוח!!!
קניתי בשקם אלקטריק את כל מוצרי החשמל לבית (לצערי). היה איזו אי הבנה במכונת כביסה ועשו לי את המוות. בהתחלה לא רצו לקבל את המוצר בחזרה - כנגד חוק הגנת הצרכן ורק לאחר הרבה שיחות ותסכול החזירו לי את הכסף - לקחו פחת של 15% ללא הצדקה (לטעמי) מכיוון שלא נגעתי במוצר ולא חובר לחשמל. אבל אם זה מה שעושה להם טוב ללב וזה עושה להם את ההבדל... שייהנו מה 15% אני לא רוצה שום קשר יותר עם שקם אלקטריק !!!!
מוצר:
מכונת כביסה Whirlpool FSCR 80211
תמונת משתמש
שם:
שקד
תאריך:
18/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשורה התחתונה- ממליץ לא לקנות משקם אלקטריק.
הזמנתי מקרר משקם אלקטריק סניף סגולה, ושילמתי במקום, כולל על הובלה. בעת ההזמנה, התחייבו כי המקרר יגיע לכל המאוחר תוך 7 ימים, וההתחייבות הזו מופיעה גם באתר הרשת. לא בלבד שהמקרר לא הגיע, אלא, שלאחר שהתקשרתי ביוזמתי לשירות לקוחות כדי להבין מדוע לא הגיע, אז נמסר לי כי המקרר בכלל לא במלאי, וכי נדרש קודם לייבא אותו! אני כרגע ללא מקרר בדירה, ואמרתי להם שאני לא יכול לחכות עד שייבאו אותו (אין להם מושג כמה זמן זה ייקח), ושאני רוצה מקרר דומה אחר. מאז הם מסננים אותי ומורחים אותי. טרם קיבלתי מענה.
מוצר:
מקרר 8372
תמונת משתמש
שם:
Halil Olimpi
תאריך:
19/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו וביטלנו ללא קבלת המוצר עוד באותו היום . גילנו שהמחיר היה הרבה מעבר למחיר המוצע מוצר זה ביחס לחנויות דומות . לא נלקח המוצר עדל למילים אלו מעל שבוע הננו מחכים לזיכוי בחשבון. הונאה איננו מבינים איך אנשים אלה ישנים בלילה . להונות לרמות בטריקים ש"אני אבקש אישור חריג למחיר זה" . אינני ממליץ לקנות בחנות זאת ובחברה זאת שכן שרות הלקוחות שלהם גרוע . היזהרו !!!!!!
מוצר:
מזגן פלטיניום 210
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
01/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
קניתי במרץ 2015 מקפיא אקאי 6000
אחרי חצי שנה הפסיק לעבוד בגלל בריחת אוויר, הזמנתי שרות ומילאו אויר
היום המקפיא הפסיק לעבוד גם בגלל בריחת אויר, האחריות נגמרה לפני חודש, השרות מוכנים לתקן רק בתשלום!!
מכרתם לי זבל של מקפיא שכל חצי שנה בורח לו האויר, עכשיו כולם מתנערים ואומרים שהוא לא באחריות, זה נכון , אבל מקפיא אמור לעבוד עשר שנים ללא תקלות ואם מכרתם לי זבל הייתי מצפה שתחליפו לי את המקפיא.
בקניה הבאה אזכור אותכם!!
מוצר:
מקפיא 6000
תמונת משתמש
שם:
איתם
תאריך:
24/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר הנ"ל ב-29.10.2015 בשעות הבוקר. בפרטים בזאפ היה כתוב שלוקח 7 ימי עסקים עד שאמור להגיע. אחרי שעברו כ-10 ימי עסקים יצרתי קשר עם שירות לקוחות טלפונית ובמייל. בטלפון אמרו שיחזרו אליי טלפונית עוד באותו יום אבל זה מעולם לא קרה. למייל חזרו אליי אחרי יום ואמרו שיקח למוצר 14 ימי עסקים עד להגעה. אמרתי לעצמי שאולי התבלבלתי וחיכיתי בסבלנות. ב-23.11 (18 ימי עסקים אחרי מועד ההזמנה) החלטתי לבדוק מחדש מה קורה עם ההזמנה ושלחתי מייל. למחרת (היום בו שורות אלו נכתבות), כאשר עדיין לא קיבלתי תשובה, החלטתי גם להתקשר. התקשרתי בשעות הבוקר ושוב אמרו שיחזרו אליי טלפונית עוד באותו יום. עד עכשיו לא קיבלתי שיחה אחת מהם.
כדאי לציין שלמעט מספר הזמנה ואת הפרטים שלה לא קיבלתי שום אפשרות למעקב אחרי ההזמנה (למרות שמצויין במייל שהם כן מעניקים שירות כזה). גם שביקשתי לדעת מה סטטוס ההזמנה שלי נעניתי רק בכך שזמן האספקה שלו הוא עד 14 ימי עסקים. בלי מספר מעקב ובלי יכולת לדעת מה קורה איתה.
לא ממליץ לאף אחד לקנות בחנות הזאת. חווית קניה נוראית.
מוצר:
מקדלת ועכבר אלחוטיים MK270
תמונת משתמש
שם:
שררית
תאריך:
24/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 31/10/15 רכשתי בחנות שקם אלקטריק בקניון הדר בירושלים מקפיא. נאמר לי שהסחורה נמצאת בנמל וכי אקבל את המקפיא תוך שבועיים, ולא יאוחר משלושה שבועות.
לפני כשבוע לאחר שלא יצרו עימי קשר לגבי ההובלה וכבר עברו כשבועיים וחצי מאז מועד הרכישה, התקשרתי לחנות ולאחר מספר שיחות שבהן לא נעניתי נאמר לי ע"י המוכר שיש עיכוב והוא מתקשר לספק וחוזר אלי. לאחר שלא חזר אלי עד שעות הערב ניסיתי להתקשר ולאחר מספר שיחות ענה לי מוכר אחר ואמר לי שהמוכר שדיברתי איתו עסוק ויחזור אלי. לשאלתי למה הם לא עונים הוא ענה שהם משתדלים לענות "ככל יכולתם" לשיחות. כמובן שנאלצתי להתקשר שוב באותו ערב לאחר שלא חזרו אלי וכשסוף סוף הצלחתי לדבר עם המוכר הוא אמר שלא תפס את הספק וינסה להתקשר אליו למחרת.
למחרת בשעות אחה"צ לאחר שלא קיבלתי כל תשובה נסעתי לחנות ונאמר לי שהמוצר נמצא במכון התקנים וזה יקח עוד שבועיים - שלושה עד לקבלתו.
היום (24/10/15) כמעט ארבעה שבועות לאחר רכישת המוצר, לא התקשר אלי אף אחד וגם בחנות כמובן שלא עונים. אינני מבינה איך שקם אלקטריק, כרשת גדולה המפרסמת את עצמה כל הזמן, מרשה לעצמה למכור מוצרים כאשר הם יודעים שאפילו לא שוחררו מהנמל ואף להבטיח מועד אספקה כשלא ידוע כלל מתי הסחורה תשוחרר.
ממליצה להתרחק מחנויות הרשת בשל השירות הגרוע וחוסר ההתייחסות לאחר שהם קיבלו את הכסף במלואו.
מוצר:
מקפיא ליבהר 1376
תמונת משתמש
שם:
אשר
תאריך:
20/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה. המכונה לא מסירה כתמים, גם לא כתמים קלים. ניסיתי מגוון של חומרי ניקוי, וכלום לא עוזר.
התקשרתי לשירות הלקוחות, ואין תשובה. 20 דקות על הקו, ואין תשובה. ניסיתי שוב ביום אחר, ושוב ביום אחר, 20 דקות על הקו ואין תשובה.
הגעתי לחנות, המוכר התווכח עם מנהל החנות מי אמור לשלוח אימייל לשירות לקוחות. בסוף מנהל החנות שלח אימייל, אך זה לא עזר כלום. שירות הלקוחות כלל לא התייחסו ולא חזרו אליי.
התקשרתי לחנות, דיברתי עם מנהל החנות, והוא אמר שזה פשוט ככה, והוא לא יעזור לי עוד. עברו כמה שבועות, שירות הלקוחות לא מתייחסים כלל, ואני נשארתי עם בעיה (ששילמתי עליה מעל 1500 ש״ח), ללא פתרון.
תגובת החנות:
שבוע טוב,

הלקוח פנה לסניף שלנו והתלונן שהמכונה לא מנקה את הבגדים כמו שצריך.

טכנאי מטעם נותן השירות שביקר בבית הלקוח ובדק את המכונה קבע כי המכונה תקינה לחלוטין.

בברכה,

שירות לקוחות
שקם אלקטריק
מוצר:
מכונת כביסה ETL 6081
תמונת משתמש
שם:
bgbg3
תאריך:
03/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לעולם לא יקנה בחנות הנ"ל יותר !! , אבא שלי קנה לי ליום הולדת מיקסר של קיצניד , כולל חבילת vip , הנציג מחירון הציג לאבי , מפרט רחב של בונוסים שמקבל רוכש חבילת הvip , כאשר רציתי לממש את החבילה ( דרך ניופאן )נאמר לי שמה שהציע לי הנציטג מכירות זה מבצע ישן , וחלק גדול מהדברים שהחבילה כלולה , אני לא יקבל , לאחר שיחה ( מוקלטת ) עם נציג המכירות , הנציג הודה שהוא עשה טעות , והוא יכול להחזיר לי את הכסף על החבילת vip , אמרתי לי לו שאני מסכים אבל בתנאי שאני מחזיר גם את המיקסר , ומבטל את כול העסקה , והוא לא הסכים , בגלל שפתחתי את המוצר , פשוט רמאות , התביעה בדרך
מוצר:
מיקסר KSM150
תמונת משתמש
שם:
שקוף
תאריך:
30/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בגני התערוכה21.8.15 טלויזיה פיליפס נאמר לי תוך 5 ימים הטלויזה אצלך עד היום 30.8.15 לא התקשרו לא עונים בשרות לקוחות. שרות הכי גרוע שפגשתי במדינה.
מוצר:
טלויזיה PFH5509
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
27/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפול מחפיר בבקשה, אי-יכולת לתקשר עם האחראיים (שירות לקוחות נוראי).
אמנע מקנייה אצלם בעתיד ומציע כך גם לאחרים.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
תמונת משתמש
שם:
Tony had
תאריך:
02/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיוט.. הזמנתי מקרר ביום רביעי. ההובלה הבטיחו כי המקרר יגיע יום א הקרוב. ביום א בבוקר לאחר שלקחתי חופש נזכרו בעשר בבוקר להתקשר להגיד שיש תקלה במחסן וכי המקרר יגיע ביום שלישי.
שירות לקוחות עונה לאחר 57 דקות המתנה בטלפון. כמובן שנתנו מליון תירוצים.
מצטער שהתקרבתי לחנות הזו ואדאג שאף אחד מקרובי לא יגיע לשם
שמרו נפשותיכם
תגובת החנות:
שלום רב,

מרגע פניית הלקוח אלינו הוא טופל באופן אישי ע"י מנהלת הסניף.

הלקוח קיבל את המוצר ביום ובשעות שתיאמנו אתו ובמעקב צמוד של מנהלת הסניף עד להגעת המוצר לביתו.

בברכה,
שירות לקוחות
שקם אלקטריק

מוצר:
מקרר Rt35
תמונת משתמש
שם:
לינוי
תאריך:
07/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שחיפשתי מקרר בכל רמת גן,הצלחתי למצוא בשקם אלקטריק בקניון איילון מקרר lg במחיר מצוין עם פריסת תשלומים נוחה,יועצי המכירות היו מנוסים סבלניים ומביני עניין ,אספקה מהירה ויש עם מי לדבר.. מומלץ!!
מוצר:
מקרר emp28grl
תמונת משתמש
שם:
Gabriel
תאריך:
11/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות של שקם אלקטריק! שירות מהיר אדיב ומקצועי והכי חשוב המחיר הכי זול שקיבלתי.. אין ספק שקיבלתי את מלוא תשומת הלב והיחס הנדרש..
מוצר:
מסך 50 אינצ' h6400
תמונת משתמש
שם:
Maor
תאריך:
27/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה חששתי לאור התגובות אבל בסוף יצאו הכי קליברים בשרות ובמחיר.
המחיר היה הזול ביותר שקיבלתי באזור שם או באינטרנט כמובן אחריות ל 3 שנים.
הובטח לי אספקה מהירה וכבר אחריי יום יצרו קשר לתיאום הובלה שהגיע כבר יום אחריי...המוכר בחנות נורא נחמד מקצועי ומשדר אמינות.
אותי קניתם.
מוצר:
טלויזיה UA55H6400
תמונת משתמש
שם:
yair
תאריך:
26/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במעמד המכירה מספרים סיפורים יפים על אחריות ושירות. ברגע שיש תקלה אין עם מי לדבר ! פשוטו כמשמעו. נסו להשיג את שקם אלקטריק בטלפון במייל או בפקס אין מענה!
מוצר:
2 מזגנים קלאסיק 10
תמונת משתמש
שם:
ora
תאריך:
26/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את שואבי האבק בחנות שקם אלקטריק במודיעין ישפרו בתאריך 15/4/2015נאמר לי שהמוצרים יגיעו תוך יומיים
עד היום לא הגיעו המוצרים וכשניסיתי לברר בחנות מועד אספקה נאמר לי שאינם יודעים
מוצר:
שואב אבק Dc51. Dc34
תמונת משתמש
שם:
Naor
תאריך:
13/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 טלויזיות מיריד חבר בשקם אלקטריק השרות היה מעולה שם עזרו לי והכל אחרי חודש אני עדיין מחכה לטלויזיות שרות לקוחות לא עונה אין עם מי לדבר פשוט נעלמו הטלויזיות ואין אף אחד שמוכן לענות לי
מוצר:
2 טלויזיות 49vle84715h
תמונת משתמש
שם:
alman023
תאריך:
07/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר ולמחרת החזרתי אותו, אמרו לי שתוך יומיים הכסף יוחזר לכרטיס.
אני כבר שלשו חודש רץ אחריהם שומעה שקרים כמו מחר נחזור עליך ,נברר ,ניתוקים בפנים וכו...
מוצר:
תנור אמבטיה 63216
תמונת משתמש
שם:
Maxim
תאריך:
05/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 20.1.15 יבואן של פיליפס אסף טלוויזיה לצורך ביטול עסקה.. מאז אני מנסה להחזיר כסף שלי משקם אלקטריק, ללא שום הצלחה. שירות הלקוחות ארצי לא עונים בכלל ,מאחר 7 וחצי דקות המתנה שיחה מתנתקת אוטומטית .רק היום ניסיתי להתקשר 24 פעמים, אף אחד לא עונה בכלל.חנות שממנה קניתי טלוויזיה, בראשון לציון אומרת שאין מה לעשות,חייב להשיג שירות ארצי.הובטח לי 3 מועדי החזרת כסף, כמובן שלא הוחזר עדיין כלום..נשארנו ללא כסף וללא טלוויזיה..
תגובת החנות:
שלום, בהמשך לשיחתך עם שירות לקוחות.
הזיכוי טופל: בכרטיס אשראי ובמזומן.
מוצר:
טלוויזיה 55pfs7509
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply