דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (36 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשקם אלקטריק ?
3.88
ציון ממוצע
52
חוות דעת בשנה האחרונה
158
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
13
0
2
6 חודשים אחרונים
19
0
9
שנה אחרונה
38
0
14
כל הזמן
80
2
76
נמצאו 158 חוות דעת גולשים על שקם אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בגני התערוכה21.8.15 טלויזיה פיליפס נאמר לי תוך 5 ימים הטלויזה אצלך עד היום 30.8.15 לא התקשרו לא עונים בשרות לקוחות. שרות הכי גרוע שפגשתי במדינה.
מוצר:
טלויזיה PFH5509
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפול מחפיר בבקשה, אי-יכולת לתקשר עם האחראיים (שירות לקוחות נוראי).
אמנע מקנייה אצלם בעתיד ומציע כך גם לאחרים.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיוט.. הזמנתי מקרר ביום רביעי. ההובלה הבטיחו כי המקרר יגיע יום א הקרוב. ביום א בבוקר לאחר שלקחתי חופש נזכרו בעשר בבוקר להתקשר להגיד שיש תקלה במחסן וכי המקרר יגיע ביום שלישי.
שירות לקוחות עונה לאחר 57 דקות המתנה בטלפון. כמובן שנתנו מליון תירוצים.
מצטער שהתקרבתי לחנות הזו ואדאג שאף אחד מקרובי לא יגיע לשם
שמרו נפשותיכם
תגובת החנות:
שלום רב,

מרגע פניית הלקוח אלינו הוא טופל באופן אישי ע"י מנהלת הסניף.

הלקוח קיבל את המוצר ביום ובשעות שתיאמנו אתו ובמעקב צמוד של מנהלת הסניף עד להגעת המוצר לביתו.

בברכה,
שירות לקוחות
שקם אלקטריק

מוצר:
מקרר Rt35
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שחיפשתי מקרר בכל רמת גן,הצלחתי למצוא בשקם אלקטריק בקניון איילון מקרר lg במחיר מצוין עם פריסת תשלומים נוחה,יועצי המכירות היו מנוסים סבלניים ומביני עניין ,אספקה מהירה ויש עם מי לדבר.. מומלץ!!
מוצר:
מקרר emp28grl
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות של שקם אלקטריק! שירות מהיר אדיב ומקצועי והכי חשוב המחיר הכי זול שקיבלתי.. אין ספק שקיבלתי את מלוא תשומת הלב והיחס הנדרש..
מוצר:
מסך 50 אינצ' h6400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה חששתי לאור התגובות אבל בסוף יצאו הכי קליברים בשרות ובמחיר.
המחיר היה הזול ביותר שקיבלתי באזור שם או באינטרנט כמובן אחריות ל 3 שנים.
הובטח לי אספקה מהירה וכבר אחריי יום יצרו קשר לתיאום הובלה שהגיע כבר יום אחריי...המוכר בחנות נורא נחמד מקצועי ומשדר אמינות.
אותי קניתם.
מוצר:
טלויזיה UA55H6400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במעמד המכירה מספרים סיפורים יפים על אחריות ושירות. ברגע שיש תקלה אין עם מי לדבר ! פשוטו כמשמעו. נסו להשיג את שקם אלקטריק בטלפון במייל או בפקס אין מענה!
מוצר:
2 מזגנים קלאסיק 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את שואבי האבק בחנות שקם אלקטריק במודיעין ישפרו בתאריך 15/4/2015נאמר לי שהמוצרים יגיעו תוך יומיים
עד היום לא הגיעו המוצרים וכשניסיתי לברר בחנות מועד אספקה נאמר לי שאינם יודעים
מוצר:
שואב אבק Dc51. Dc34
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 טלויזיות מיריד חבר בשקם אלקטריק השרות היה מעולה שם עזרו לי והכל אחרי חודש אני עדיין מחכה לטלויזיות שרות לקוחות לא עונה אין עם מי לדבר פשוט נעלמו הטלויזיות ואין אף אחד שמוכן לענות לי
מוצר:
2 טלויזיות 49vle84715h
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר ולמחרת החזרתי אותו, אמרו לי שתוך יומיים הכסף יוחזר לכרטיס.
אני כבר שלשו חודש רץ אחריהם שומעה שקרים כמו מחר נחזור עליך ,נברר ,ניתוקים בפנים וכו...
מוצר:
תנור אמבטיה 63216
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 20.1.15 יבואן של פיליפס אסף טלוויזיה לצורך ביטול עסקה.. מאז אני מנסה להחזיר כסף שלי משקם אלקטריק, ללא שום הצלחה. שירות הלקוחות ארצי לא עונים בכלל ,מאחר 7 וחצי דקות המתנה שיחה מתנתקת אוטומטית .רק היום ניסיתי להתקשר 24 פעמים, אף אחד לא עונה בכלל.חנות שממנה קניתי טלוויזיה, בראשון לציון אומרת שאין מה לעשות,חייב להשיג שירות ארצי.הובטח לי 3 מועדי החזרת כסף, כמובן שלא הוחזר עדיין כלום..נשארנו ללא כסף וללא טלוויזיה..
תגובת החנות:
שלום, בהמשך לשיחתך עם שירות לקוחות.
הזיכוי טופל: בכרטיס אשראי ובמזומן.
מוצר:
טלוויזיה 55pfs7509
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר Dyson 52 allergy בסניף של שקם אלקטריק בצומת ביל"ו.
אמרתי במפורש שאני צריכה דגם עם חובט, המוכר הבטיח לי שבדגם הזה יש חובט וההבדל היחיד בינו לבין דגם ה Animal הוא מברשת נוספת לספות.
הגעתי הביתה וראיתי שאין בדגם חובט, התקשרתי לחנות ואמרו לי שהמוכר שטיפל בי (לב) יחזור אלי, זה לא קרה.
התקשרתי עשרות פעמים לחנות ואיש לא ענה, גם בשירות הלקוחות הארצי לא ענו!!!
לקחתי את השואב וחזרתי איתו לחנות, שם הבטיחו לי שלמחרת ייצרו איתי קשר מ Dyson ואוכל לרכוש את המברשת בנפרד, לא הייתי מרוצה אבל הסכמתי. כמובן שהם לא התקשרו, התקשרתי בעצמי ו Dyson לא ידעו בכלל על מה מדובר ואמרו לי שאין להם כזו מברשת במלאי.
שילמתי הרבה כסף עבור מוצר שלא משרת את הצרכים שלי, אני מאוד ממליצה לאנשים לא להתקרב לחנות עם מוכרים לא מקצועיים ויחס כזה ללקוח משלם.
מוצר:
שואב אבק DC 52
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי קניה טלפונית אצל בחור בשם יובל בחנות במלחה בירושלים. אמר ששם לי את המכשיר בצד עם השם שלי. כשהגעתי אחרי שעתיים הסתבר שהמכשיר נמכר והיה האחרון. אמר שיצא לרגע והמכשיר נמכר. הגעתי במיוחד-חוסר מקצועיות, חוסר רצינות, . אכזבה גדולה.
תגובת החנות:
אורי שלום,
לאחר בדיקה שביצענו מול הסניף, אכן המוצר נמכר ללקוח אחר עקב טעות המוכרן.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה - ונשמח במידה והקנייה עדיין רלוונטית לבצע את העסקה ולשלוח את המוצר לבית הלקוח ללא עלות.

אושרי
מנהל תחום אינטרנט - שקם אלקטריק
מוצר:
אופה לחם 106401
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה אין כל אפשרות ליצור קשר עם החנות - באף טלפון לא עונים, בפקס אין מענה וגם בדואל.

לקח חודש (!!) לקבל את ההזמנה, ובשבוע האחרון השארתי 4 הודעות שיחזרו אלי בדרכים שונות מה שלא קרה. ביום שהתכוונתי להודיע לחברת האשראי לבט את החיוב הגיע הפריט ללא התנצלות או הסבר.

צריך להיות מטורף לתת תשלום לברה שאין עימה כל אמצעי קשר לאחר מעשה!
מוצר:
טוסטר אובן מקט 232971
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות בעקבות פרסום על מבצע, "קנה טלוויזיה וקבל אחת נוספת מאותו יצרן בגודל 33 אינטץ ובתוספת של 99 שקלים". נכנסנו לחנות שקם אלקטריק במתחם רמי לוי בבאר שבע. מוכר בשם אמיל הציע לנו את הטלוויזיה נתן לנו הנחה מסוימת. שלמנו בעבור הטלוויזיה. קבלנו מסרון מחברת האשראי שהסכום נוכה. המוכר הלך למחסן להביא את הטלוויזיות וחזר בפנים נפולות עם מנהל החנות שאמר שאינם יכולים לכבד את העסקה במחיר שסוכם. הם בטלו את העסקה. לא קבלנו שום מסמך על הביטול. אמרו שנראה את ההחזר בכרטיס האשראי. גם התנצלות ראויה לא קבלנו. במדיניות ביטול של החנות, קונה שמבטל עסקה מחויב ב-100 שקלים. מה מחייב את המוכר שמבטל עסקה? ואיך זה שלא ניתן להחזיר את הכסף לחשבון ולקבל אישור על ההחזר. הזהרו. אל תתקרבו לחנות הזו
מוצר:
טלוויזיה 26 אינטץ UA46F5500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמות גדולים. אחריות דפוקה.
לפני כחודשיים רכשנו טלוויזיית 58 אינץ חכמה של טושיבה. החיבור לאינטרנט אינו מתפקד. אגב, אותה בעיה לקרוב משפחה שרכש יחד איתי. מזה כחודשיים אני מנסה ליצור קשר עם השירות ולא מצליח. אלמ מפנים לניופאן, שמפנים לאלקטרוניקס פרו, שלא שמים על הלקוחות שלכם.
היום הבטיחו לחזור אלי, וכמובן שזה לא קרה.
אני מתכוון להגיש תביעה נגד החברה.
אני מאוכזב מאוד.
תתביישו לכם,
דורון
מוצר:
טלוויזיה 58L7365
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע ביותר!!!
המכונה התקלקלה, נלקחה לתיקון לאחר שבועיים המתנה, לא ניתנה מכונת כביסה חלופית, כמובטח! שירות המעבדה מתחת לכל ביקורת!! לא רק שלא עמדו בזמן המובטח, השירות הניתן ע"י הנציגים היה פשוט מתחת לכל ביקורת!!!!
ממליצה להמנע מקנית מוצרים של חברת אלקטרה!
מוצר:
מכונת כביסה AWOC7210
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לברוח כמו מאש.
כנראה שירות הלקוחות הגרוע בהיסטוריה. חודש טרטרו אותנו, שיקרו לנו, וזלזלו ברמה לא נתפסת, בכל פעם הבטיחו שהנה, תוך כמה ימים אנחנו נקבל טלפון שיבשר שהמוצר מחכה לאיסוף, ובכל פעם חיכינו וחיכינו ושום טלפון לא הגיע. גם לא לאחר שהתלננו בפייסבוק ודיברנו עם בכירים בחברה.
לחברה אין שום יחס לרוכשים, שמבחינתם זה רק עוד חשבונית.
היחס התחיל רק יום לאחר שביטלנו את ההזמנה, שכן "החשבונית המהלכת" בורחת להם מהידיים.
ממליץ להימנע בעיקר מרכישה בסניף בקניון איילון. המנהל שם אדם דוחה שזלזל בנו ועשה טובה שבכלל הסכים לבטל את ההזמנה
מוצר:
טוסטר CTOV2003GR
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו אצלם!!
קנינו תנור אפיה ב-25.3. נכון למועד כתיבת חוו"ד זו, 22 יום לאחר מכן, לא קיבלנו את המוצר, ולא קיבלנו כל הודעה או התייחסות מהחברה
ניסיונות רבים מספור להשיג את שירות הלקוחות כשלו - הם פשוט אינם עונים.
ממאות ניסיונות - נעננו פעמיים: פעם אחת הבטיחו לחזור אלינו ולא חזרו, ובפעם השניה שלחו אותנו אל היבואן, ששלח אותנו אל חברת ההובלות, ששלחה אותנו חזרה במעגל קסמים מלבב אל שקם אלקטריק (כי מעולם לא קיבלו בקשה להוביל אלינו מוצר כלשהו).
חויית הקניה הגרועה ביותר שנתקלתי בה, ונראה שאין מנוס אלא להגיש תביעה משפטית.
מוצר:
תנור אפיה HB65AB522F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במוצאי שבת ה-15/3/14 אני ובן זוגי רכשנו תנור משולב, מקרר,ומכונת כביסה.
בזמן שביצענו העסקה הנציג ששמו אורן מור התחייב בפנינו לתאם הגעה עם חברת ההובלות ( כאשר ציינו בפניו שרק בצהריים או בערב ניהיה בבית) בין שעות הצהריים לערב. היום קיבלנו הודעה שהמוצרים שרכשנו משקם אלקטריק יגיעו אלינו בין השעות 09:50-13:50 ולא כמו שתיאמנו מול הנציג , התקשרתי לחנות וביררתי מה העניין הנציג שמכר לנו לא היה אבל נציג אחר ששמו איגור כן היה באותו היום בחנות וביקשתי ממנו שיתאם שוב הגעה מול חברת ההובלות כפי שהובטח לנו,
הנציג אמר שלא הובטח לנו שום דבר ושלא ביכולתם לדבר עם חברת ההובלות כלל ואם אנחנו רוצים זה ידחו לנו את מועד ההגעה, או שנבטל את העסקה.
מן הסתם שאנחנו לא צריכים להיות אלו ששוברים את הראש מול המובילים ששילמנו סכום מכובד של כסף!
כשהנציג מתחייב הוא אמור לעמוד מאחורי ההבטחות שלו!
לא ציפינו לתשובות כאלו וליחס כזה,
לא ממליצה לרכוש בשקם אלקטריק בכלל !!!
מוצר:
תנור משולב,מקרר,מכונת כביסה LX6090 TD7100 EM823ARRS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנת המכשיר נעשתה ב-14.12.13 .עד 05.01.13 לא הגיע המכשיר . סטטוס ההזמנה באתר לא מציין דבר חוץ מצורת ההזמנה .השארתי שתי הודעות באתר ואף אחד לא חזר אלי . התקשרתי לשרות לקוחות ב02.01.14 והבטיחו לחזור אלי . כמובן שלא חזרו . נסיונות נוספים להתקשר לשרות הלקוחות גם דרך המרכזיה עלו בתוהו . אף אחד לא עונה שם . אנחנו במאה ה-21 ובשירות כזה גרוע לא נתקלתי כבר הרבה זמן .הם השקיעו כסף באתר וחסכו בכל מה שמסביב וכך זה גם נראה .תתרחקו מהזמנות מאתר זה . קשה להאמין שחברה כל כך גדולה מזלזלת בצורה כזו בלקוחות שלה .
מוצר:
מכשיר סודה סטרים דגם רבולושן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי כמעט שבועיים שלחו רדיאטור אחר מזה שהוזמן (דגם אחר).
מאז אני מנסה להשיג אותם...
לפעמים אין תשובה, לפעמים יש אפשרות להשארת הודעות, לפעמים מדברת עם פקידים שאומרים שיטופל ולא חוזרים, החשבונית על שם אלקטרה אבל הם מפנים לשקם.
שלחו למרבית האירוניה אימייל שמבקש חות דעת על איכות השירות. הסברתי את הפרטים של הבעיה - כמובן שאף אחד לא מתקשר!

הזהרו מחנות זו!!!!!!
מוצר:
רדיאטור YL-A06FT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה וכשלא נתקלתי במתי המוצר יגיע ולא קיבלתי שום מייל בנידון ניסיתי במשך כמה ימים להשיג את שירות הלקוחות של שקם אלקטריק כדי להגיד להם שאני רוצה להעשות איסוף עצמי כי דחוף לי. לא הצלחתי לתפוס אף אחד מהשירות לקוחות, כל הזמן הגעתי לשירות לקיחת הודעות של שקם אלקטריק ואף אחד לא חזר אלי בשום שלב למרות שהתרעתי שזה דחוף! לבסוף הזמנתי את המוצר במקום אחר וכסוף סוף הצלחתי תפוס מישהו בשקם אלקטריק היא אמרה לי שהיא מצטערת ושהם היו עמוסים ולא הספיקו לחזור אלי ושהם יבטלו לי את העסקה ויעשו לי החזר כספי.
היום כשלושה חודשים מאוחר יותר כשגיליתי שעדיין לא זיכו אותי ניסיתי לתפוס אותם במשך כמה ימים, ושוב נתקלתי בשירות לקיחת הודעות שאף אחד לא חוזר אלי ממנו. אחרי שהיום פרסמתי להם בפייסבוק הודעה זועפת סוף סוף התקשרו אלי, אמרו שיחזרו אלי תוך כמה ד' ומאז לא שמעתי מהם, למות!!! המלצתי, בשום פנים ואופן אל תזמינו מוצר משקם אלקטריק
מוצר:
מכונת קפה u c50
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי והגיע בזמן בלי בעיות מיוחדות. אולם אני לא בטוח שהמחיר שלהם הוא הכי תחרותי שיש בשוק. אני ראיתי פה מחירים יותר זולים וממליץ להשוות מול האחרים.
מוצר:
מכונת קפה F411
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.