דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר • קונסולות משחק • מחשבים (תל קציר)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
חינם פלוס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בחינם פלוס ?
3.93
ציון ממוצע
14
חוות דעת בשנה האחרונה
245
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
5
0
1
שנה אחרונה
10
0
4
כל הזמן
186
1
58
נמצאו 245 חוות דעת גולשים על חינם פלוס
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
02/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני נרתיקי סיליקון לסמארטפון ושילמתי 50 ש"ח עבור משלוח מהיר שאמור להגיע תוך 3 ימי עסקים.
אחרי 5 ימי עסקים ההזמנה עדיין לא הגיעה.
התקשרתי לברר והתברר שהם שלחו את זה בטעות בדואר רשום והבטיחו לי שיחזירו לי את הכסף עבור המשלוח המהיר.
ההזמנה הגיעה אחרי כשבועיים (אחד מהנרתיקים היה בצבע שונה מזה שהזמנתי).
יצרתי איתם שוב קשר בוואטסאפ ושאלתי מה קורה עם הזיכוי.
הם טענו שהמשלוח עלה 20 ש"ח והציעו לי לקבל 30 ש"ח החזר או 60 ש"ח זיכוי לקניה חוזרת.
כמו כן הציעו לי לשלוח לי נרתיק בצבע הנכון *במקום* הזיכוי (כלומר, הם טעו פעמיים והציעו "לפצות" אותי רק על טעות אחת).
בשלב הזה בדקתי שוב את אופציות המשלוח באתר וראיתי שכמו שחשבתי, משלוח בדואר רשום בכלל לא אמור לעלות 20 ש"ח אלא להיות בחינם. אמרתי שמגיעים לי 50 ש"ח ולא 30.
בתגובה לזה הם טענו שהמשלוח יצא בדואר רשום מהיר ועלה 35 ש"ח (קודם הם טענו שזה עלה רק 20 ש"ח) ובגלל זה היה בלבול.
הבנתי שהם לא אומרים את האמת וביקשתי שיחזירו לי 50 ש"ח באשראי (לא בזיכוי לקניה נוספת כי כבר לא היתה לי שום כוונה לקנות אצלם שוב).
בתגובה הם הציעו לי 100 ש"ח בזיכוי לקניה חוזרת או 30 ש"ח בחזרה.
הבהרתי שוב שאני לא מעוניין בזיכוי לקניה חוזרת ושיחזירו לי כמה שהם חושבים שמגיע לי. הם אמרו שיעבירו לי את הזיכוי בביט תוך יומיים. אמרתי שאם הם לא מעבירים לי את הכסף בביט תוך 15 דקות אבין מזה שהם לא מתכוונים להחזיר לי אותו בכלל ואסיק את המסקנות המתבקשות.
עד לרגע זה הכסף לא הגיע, לא 50 ש"ח וגם לא 30.
תגובת החנות:

תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
נרתיק סיליקון (x 2)
תמונת משתמש
שם:
Pini
תאריך:
15/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי, מבחר רחב של מוצרים, ללא ספק אמשיך לרכוש שם בהחלט ממליץ לקנות משם
מוצר:
נרתיק קשיח למכשיר Galaxy note 10 plus
תמונת משתמש
שם:
חזי
תאריך:
08/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי המוצר בזאפ התקשרתי הזמנתי לפי המחיר בזאפ היה במלאי תוך 4-5 הדוור מסר לי את העט בדואר רשום
מוצר:
עט לנובו ACTIV PEN 2
תמונת משתמש
שם:
Adir
תאריך:
02/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר כיסוי לטלפון הנייד. הגיע מהר בדואר ישר לתיבה בבית. לצערי היה בלבול קל בדגם אבל קיבלתי מענה מהיר ואדיב בשירות הווטסאפ ואני מאמין שיגיע כיסוי מתאים ממש בקרוב
מוצר:
כיסוי לנייד huawei p20 pro
תמונת משתמש
שם:
גליק
תאריך:
28/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות יוצא מן הכלל, הזמנתי בטעות כיסוי לא נכון לטלפון הסניף באור עקיבא ענה לי גם טלפונית וגם וואטסאפ ביקשו ממני לשלוח חזרה ושלחו לי את הדגם הנכון ללא תוספת תשלום על משלוח נוסף.
מוצר:
נרתיק קשיח לגאלקסי s20 פלוס
תמונת משתמש
שם:
Jonathan
תאריך:
21/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מוצר פגום שלא באשמתם.
בעל החנות היה זמין בווטסאפ ולמרות בעיות בדואר, ברגע שהחבילה הגיעה אליו הוא אישר החלפה של המוצר בלי בעיה.
מוצר:
רצועת יד מתכת (מגנטית) לשעון Apple Watch
תמונת משתמש
שם:
galoren1980
תאריך:
21/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מדהים.
חיפשנו אזניות גימיינג לבן שלנו, מצאנו משהו באתר ופנינו לחברה בווטסאפ כדי שיעזרו לנו.
ביצענו הזמנה וכעבור יומיים היא הייתה אצלנו בבית.
ממליצה ממש בחום. אין שירות כזה.
מוצר:
אוזניות
תמונת משתמש
שם:
Meir
תאריך:
23/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בעקבות חיפוש לסוללה די נדירה,קיבלתי יחס מעולה ומהיר ואחרי חיפוש של כמה דקות חזרו אלי שאפשרי להשיג,2 דקות רכישה ו4 ימים כבר המוצרים אצלי והכול סבבה,בהחלט אחזור לקנות מהם!
מוצר:
סוללה נטענת bst-15
תמונת משתמש
שם:
gdysy28
תאריך:
06/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי יחס נהדר, הסבר מדויק ומאוד סבלני.
שרות מהיר ואמין הגיע ממש מהר
משלוח בחינם
מומלץ בחום רב.
מוצר:
אוזניות ותיק לדיסקים
תמונת משתמש
שם:
d4rk.0wn
תאריך:
04/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תיק ללפטופ וקיבלתי תיק אחר לגמרי בטענה ששלחו מוצר יותר מקצועי מההזמנה ( שאלו אותי טלפונית עם שיחה מוקלטת איזה גודל המחשב וביקש שישלח אותו דגם אותו עיצוב במידה יותר גדולה ללא חיוב נוסף )
וקיבלתי תיק שונה לגמרי ולא נוח לעבודה
וזה לא נגמר לאחר שיחות טלפון הוכחות והתעקשות הוחלט שאו אשלח את המוצר בחזרה בדואר או לנסוע לחנות באור עקיבא שלא הצלחתי למצוא אותה(כמובן שחויבתי בדמי משלוח מהיר 50 שקל)
וטענה שהם לא חנות שאי אפשר להגיע אליהם ולהחליף אלא רק לשלוח בדואר
חשוב להדגיש שבחשבונית שקיבלתי לא רשום פירוט דגם לתיק שקיבלתי
תגובת החנות:


תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.

הלקוח רכש בתאריך 31/05/2021 תיק צד/כתף מדגם DLC-115 למחשב נייד 15/15.4/15.5/15.6" מבית Case Logic בעלות של 275 ש"ח.

נציג החברה יצר קשר עם הלקוח על מנת לבדוק שאכן המחשב שברשותו יתאים לתיק שהוא רכש.

הלקוח מסר את מידות המחשב לנציג החברה ולאחר בדיקה קצרה מצא כי התיק שהלקוח רכש קטן.

בתאום מלא עם הלקוח ולשביעות רצונו המלאה, הוחלף ללקוח התיק לתיק גדול יותר של אותה החברה שאכן יתאים לגודל המחשב שברשותו.

הלקוח הודה על העזרה והטיפול בהזמנה.

יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח וכעבור 3 ימי עסקים נמסר המוצר ללקוח.

לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי התיק לא מוצא חן בעינו וכי הוא מבקש להחליף לתיק אחר.

נציג החברה שוחח עם הלקוח והציע ללקוח את האפשרויות הבאות:

1. להגיע לנקודה איסוף לצורך החלפה.
2. לשלוח את התיק בחזרה לצורך החלפה.
3. אנו נשלח ללקוח תיק חדש והוא ישלח בחזרה את התיק שהוא קיבל.
4. להישאר עם התיק שהוא קיבל + לקבל זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 200 ש"ח.

הלקוח השיב כי הוא מעדיף את האפשרות הרביעית שהיא להישאר עם התיק + לקבל זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 200 ש"ח.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************


מוצר:
תיק צד דגם Dlc-115 מבית case logic
תמונת משתמש
שם:
פרנקי
תאריך:
18/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ להזמין - עבר חודש ולא קיבלתי את ההזמנה שלי.

הזמנתי קייס לטלפון מהאתר. באתר רשום ״זמן אספקה - עד 10 ימי עסקים״. התקשרתי אחרי 13 ימי עסקים, הבן אדם אמר לי שזה 15 ימים וזה עוד יישלח (בלי לבדוק את הפרטים של ההזמנה שלי ותוך כדי שהוא דיבר עם לקוחה שהייתה בחנות). עכשיו עבר חודש מאז ההזמנה המקורית. בדקתי את האתר ורשום שם ״נשלח ללקוח״ - ה״לינק למעקב״ שבור ואין את הקוד של המשלוח כך שאי אפשר לדעת מה קרה שם.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.

הלקוח רכש בתאריך 18/4/2021 נרתיק לטלפון סלולארי מדגם OnePlus 5 בעלות של 99 ש"ח.
יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר רשום שמספרו RR872083298IL (אנו מתחייבים לזמן אספקה של עד 10 ימי עסקים)

לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי לא קיבל את הנרתיק, לאחר בדיקה קצרה של מספר המעקב של החבילה,
נמסר ללקוח כי יקבל בימים הקרובים את הנרתיק.

הלקוח הודה על העזרה והטיפול בבעיה.

לאחר כתיבת החוות דעת הבנתי שהלקוח עדין לא קיבל את הנרתיק.

שוחחתי עם הלקוח ובמקביל פניתי לדואר ישראל על מנת לקבל תשובה בנושא ומאחר ולא נעננו ולא קבלנו תשובות מספקות
הוחלט לקחת אחריות מלאה על הנושא.

נציג החברה שוחח עם הלקוח והציע ללקוח את האפשרויות הבאות:

1. לשלוח ללקוח נרתיק נוסף ללא עלות.
2. לתת ללקוח פיצוי + זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 200 ש"ח.

הלקוח השיב כי כבר רכש נרתיק חדש במקום אחר וכי יחליט לגבי ההצעה ויעדכן אותנו

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
נרתיק קשיח Nillkin לטלפון OnePlus 5
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עזיז
תאריך:
29/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה , מענה טלפוני מהיר , קניתי אוזניות ריזר , וגם מצלמות אבטחה ביתית ,המשלוח הגיע מהיר האוד ..
אני ממליץ בחום
.
מוצר:
אוזניות רמקול
תמונת משתמש
שם:
Mark Zlochin
תאריך:
20/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו לי מוצר שונה ממה שהזמנתי - כשכתבתי להם על זה במייל, פשוט התעלמו ולא "טרחו" אפילו לענות.

בקיצור - להתרחק...

נ.ב. רק כשבאתי לכתוב את הדירוג, ראיתי ששי עוד מלא אנשים שנתקלו באותו מצב בדיוק - חבל שלא קראתי את התגובות לפני שהזמנתי
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.


**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
נרתיק סיליקון לטלפון סלולארי מדגם: Xiaomi Mi Note 10 Lite
תמונת משתמש
שם:
ג'ו
תאריך:
14/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזנייה שהתגלתה כלא תקינה. פניתי למוכר, שהציע שאשלח את המוצר המקולקל בחזרה אליו.
ומאז, אני תקוע במבוי סתום, היות והוא מסרב למשוך / לקבל את החבילה.
שלחתי בחזרה את האוזנייה בדואר כבר פעמיים, אל כתובת אותה הוא אישר לי בטלפון. על פי הרישומים של הדואר, הוא קיבל מספר הודעות על פריט שממתין לו, אני אפילו מסרתי לו את מספר החבילה על מנת שימשוך אותה מסניף הדואר. כשאני מנסה לברר בטלפון, על אף שבידי את כל ההוכחות האפשריות על שליחה תקינה של המוצר אל בית העסק, הנציג טוען שלא התקבל דבר, או לחלופין, מבטיח ש"מחר" הוא יעבור בדואר.
הוגשה תלונה במועצה הישראלית לצרכנות ויינקטו הליכים משפטיים
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.


**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
אזנייה ג'אברה Storm Jabra
תמונת משתמש
שם:
Wissam
תאריך:
08/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי את ההזמנתי לפי בקשתי בזמן ומחיר סבירים . יש להם שירות לקוחות בוואטספ שעונים
מוצר:
רצועה לשעון חכם
תמונת משתמש
שם:
עינת
תאריך:
13/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ויומיים שלושה הוא כבר בגיע אלי והוא מצויין. התקשרתי לבדוק איך מתקבלת החשבונית וקיבלתי תשובה מהירה ואדיבה.
מוצר:
מעמד שולחני מקצועי מדגם OL-1S Lapt
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
03/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לרכוש מהם בכלל ‼️, הם שולחים מוצרים לא כפי שמוזמן, מבקשים על חשבוני לשלוח את המוצר ששלחו למרות שזה לא המוצר שהזמנתי, שלחו פעם שנייה מוצר לא נכון ובשירות הלקוחות הם צועקים ומקללים ולא מוכנים לבטל עיסקה ולא להחזיר את תשלום השליחה של המוצר שנשלח אליי בטעות.
ראו הוזהרתם‼️


תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.


**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
Symmetry otterbox Samsung galaxy note 9 case
תמונת משתמש
שם:
Yoav
תאריך:
02/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לאורן ולכל הצוות על השירות, התקשרו לומר שהמוצר הגיע ולמחרת קיבלתי את זה, מגן otter לסמסונג, מחיר מצוין
מוצר:
otterbox defender for samsung note 10 plus
תמונת משתמש
שם:
Ori
תאריך:
21/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות רייזר בלוטות חדשים קבלתי מוצר פגום(בעיה בתווך של האוזניות ניתוק כל כמה שניות) המוצר עצמו הגיע אלי באיחור ולאחר שבקשתי שיחליפו הובטח לי על ידי הנציג שאקבל החזר על המשלוח אם אצא זכאי וכן יחליפו לי (מה שכן קרה) ולאחר שהחליפו לי התקשרתי לבקש את כספי על השליחה ונאמר לי שרק אחרי שהוא יראה את התגובה שלי בזאפ הוא ישלח לי (לאחר מכן הזכרתי לו כי הבטיח לי והתגובה שלי בזאפ אין שום קשר להחזר הכספי שלי)
אבל חוץ מהשירות החסר מענה שקבלתי הדבר הכי נורא היה היחס של הנציג במשך כל שיחת השירות סיפק תשובות חסרות מענה לבעיה שלי חברים את הכל שלו בכל פעם שבקשתי ממנו לחזור על דבריו כי לא הבנתי אותו כמו שרציתי הרים את קולו משמעותית כאילו אני הבעיה בשיחה (ממש חוסר רצון איכפתיות לעזור)
נ.ב
חלק מהשירות המופלא היעיל של זאפ הוא לא רק מציאת המוצר שאתה צריך במחיר טוב אלא גם האמינות והשירות הטוב של החנות שבאמת חשובים באותה המידע כמו המחיר, לא נתתי לזה מספיק תשומת לב וזה היה טעות) מקווה שהדעה שלי תגרום לך לחשוב עוד קצת לפני שאתה קונה וחינם פלוס.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.


**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
razer hammerhead true wireless/ אוזניות בלוטוס של רייזר
תמונת משתמש
שם:
Елена
תאריך:
11/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החל מה -2 בדצמבר 2020 סטטוס ההזמנה "נשלח ללקוח" היום הוא 11 בינואר 2021, ועדיין לא קיבלתי את ההזמנה שלי. כתבתי בתמיכה פעמיים, אף מכתב אחד לא נענה. אי אפשר לעקוב באתר דואר ישראל מכיוון שאין מספר מעקב.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.


**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
נרתיק סיליקון לטלפון סלולארי מדגם: Huawei P Smart 2019
תמונת משתמש
שם:
jasport25
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות שלא מכבד את בעליו.
ידעו לקחת את הכסף מאוד מהר אבל להשיבו כי הוחזר המוצר ..לא!! רצו להמשיך לגבות כסף שלא מגיע להם, ומוכנים להגיע לבית משפט בגלל חוסר רצון להיות הוגנים עם הלקוח. לא עומדים בתקנות להגנת הצרכן שהם עצמם מפרסמים באתר שלהם. מי שרוכש מהם שם את כספו על קרן הצבי.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.


**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
Backbeat fit 3100
תמונת משתמש
שם:
יוסין
תאריך:
27/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת החנות techtoys בשם אחר, קניתי מהם באתר הנפרד שלהם techtoys, התייחסו אלי.בזלזול ודיברו בצורה מאוד מגעילה כשהתקשרתי להתלונן על איחור במשלוח שעליו שילמתי כסף, כשהתקשרתי להתלונן על כך, דיברו אלי מגעיל ובתקופנות תוך כדי צעקות של "תבטל את הקניה, לא איכפת לי, אתה תשלם לי 200 שקל על ביטול"ויותר מכך, להתרחק.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.


**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
Lenovo
תמונת משתמש
שם:
סבסטיאן
תאריך:
08/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הוגן מאוד, הגיע מהר ושירות לקוחות מהיר ואמין. בהחלט אמשיך לרכוש בחנות הזאת בעתיד. ממליץ מאוד
מוצר:
נרתיק עור לטבלט סמסונג s6 lite
תמונת משתמש
שם:
Anthony
תאריך:
25/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מאוד טובה שירות אדיב מקצועי והסחורה ברמה גבוהה תודה רבה ואם יש בעיה עוזרים בלי לחשוב פעמיים
מוצר:
רמקול פיליפס נייד
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply