דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
3.85
ציון ממוצע
400
חוות דעת בשנה האחרונה
2637
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
12
3 חודשים אחרונים
31
0
35
6 חודשים אחרונים
68
0
64
שנה אחרונה
284
1
115
כל הזמן
1898
22
717
נמצאו 2637 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מעולה החל באיפיון של מחשבים מאד איכותיים אצל בוגדן ועד ההרכבה והמסירה אצל טל. זמינות לטיפול בשאלות ובבעיות. מומלץ בחום!
מוצר:
מחשבים איכותיים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יודע שזה רק כבל רשת. אבל עדיין אני חייב לציין שתמיד אני מקבל שירות טוב ושירות סובלני מאנשי המכירות!
וגם פה הסבירו לי בדבר כול כך פשוט כמו כבל רשת שיש עוד פרמטרים להסתכל עליהם cat 5\6\7 בקיצור עזרה גדולה כמו תמיד.
מוצר:
כבל רשת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף ירושלים מרכז סטרימר של שיאומי ממליץ בחום על השירות של שמואל ועל צוות הסניף
מוצר:
Mi box
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בושם לגבר 100 מל Azzaro Wanted By Night או דה פרפיום המוצר יגיע אלי מהר מאוד והשירות VIP, המחירים מאוד טובים האתר הזה בטוח 100% אוהבים אותכם KSP תמשיכו כך כל הכבוד
מוצר:
בושם WANTED BY NIGHT מ"ל 100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בושם היום לבן הזוג שלי, קיבלתי שירות מדהים ממור, בסניף בקרית חיים
היה תענוג לקנות אצלו ולקבל שירות עם חיוך
מוצר:
בושם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, עוזרים במה שהם יכולים, שקט ואין לחץ.
הרכבה מצויינת וכל דבר שתיקנו - עובד.
מוצר:
TRX 2060
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון ואביזרים נוספים עבורו ביניהם סוללה ניידת. בבית ראיתי שהאריזה פתוחה וכתוב על גבי האריזה שאין להשתמש במוצר אם האריזה פתוחה והמדבקה לא מודבקת היטב. חזרתי לחנות שם נאמר לי כי ככה זה בכל האריזות אך המוכר לא היה מוכן להראות לי אריזה אחרת שבאמת גם פתוחה. בנוסף ציין המוכר כי אני כנראה לא דובר אמת. לאחר שהבנתי כי אין לי עם מי לדבר (בתור לקוח שאינו דובר אמת) עזבתי את החנות כשהסוללה שרכשתי במחיר מלא נותרה בידי המוכר בחנות. לסיכומו של דבר קניתי ושילמתי מחיר מלא עבור מכשיר שנמצא בידי המוכר וללא אפשרות להנות מהרכישה. כמובן שלא אחזור לחנות ולרשת על מנת לא לשלם עבור סחורה שתישאר בידי המוכר בחנות ואני משלם עבורו.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו סוללת גיבוי, כעבור חודש לאחר הרכישה הגיע לחנות במודיעין בטענה כי הסוללה שסופקה לו לפני חודש הגיעה באריזה פתוחה ומדבקת המוצר לא מודבקת היטב.בניגוד לטענת הלקוח הראו לו בחנות אריזה של סוללת גיבוי חדשה מאותו סוג והוצג בפניו המוצר כפי שהוא מגיע מהיבואן, להפתעתנו לא רק שהלקוח לא קיבל את הדברים הוא פשוט החליט לנטוש את המוצר בחנות זאת למרות שנציג המכירות הבציר בפניו שחברתנו לא תהיה אחראית למוצר שנמצא חודש ברשותו. חבל שהלקוח בחר להציג את הדברים באופן שגוי ובכך להשמיץ את חברתינו.
מוצר:
Xiaomi powerbank 20000 mah
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ופגשתי שם את אבי המוכר שהיה אדיב ומקצועי. אחלה שירות, ממליצה בחום על אבי ועל הסניף!
מוצר:
וואוי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהאתר את הצמיד ספורט של שיאומי, שהגיע במהרה לסניף. המוכרים בסניף שירתו אותי במהירות, נוחות והיו בכללי מקסימים אחד אחד!
מוצר:
Xiaomi mi band 2 black
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קונה תמיד בקי אס פי ממליץ בחום על השירות בסניף ועל איכות המוצרים תמיד לבוא לסניף
מוצר:
A7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות איכותי, מקצועי והדיב. צוות מגובש ומיומן.
תמיד כיף להגיע גם לסניף מזרח וגם לסניף שאול המלך!
מוצר:
HP laserjet pro M130fn
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני בדרך כלל אוהבת לקנות אצלכם, אבל הפעם ארצה לציין ולשבח את חווית השירות המצוינת שקיבלתי ממור בסניף בקרית חיים. שירות אדיב, מקצועי, סבלני ואישי
מוצר:
בושם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין אדיב ומקצועי! סניף נתיבות
נציג מכירות המליץ על הקונסולה הכי מתאימה לנו
תודה רבה!!!
מוצר:
מייקרוסופט xbox one
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה מעל ומעבר למצופה בסניף הרצליה מרכז
מוכר אדיב סבלני שעזר לי מאוד
בהחלט אחזור לשם בעתיד ואמליץ לחברים
מוצר:
זכרון של Kingston DDR3 8 GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עזר לי בחור בשם ספיר גולדברג, ישר כשהגעתי התפנה אלי לעזור לי עם בקשתי ב חיוך ובנימוס. תודה רבה.
מוצר:
Cable Aux
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסניף מרכז בירושלים מאד נעים לקנות. האנשים אדיבים ויש להם סובלנות להסביר ךאנשים. בסך הכל קניה טובה ונעימה.
מוצר:
Levono
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לפתוח ולהגיד תודה רבה ל-KSP ובמיוחד למוכר שעזר לי עם המוצר והתייחס אליי בצורה הכי מקצועית שאני יכול לחשוב!
תודה רבה, חשבתי שאני אבוד ועזרתם לי מאוד.
אז ככה: קניתי לא מזמן מסך גיימינג די יקר של ASUS מסניף KSP בנתיבות.
המוצר נקנה לאחר בדיקה והשוואה מקיפה בין חנויות מתחרות (ללא תשומת לב רבה מדי לתג מחיר של המוצר אלא יותר לביקורות ולדירוג).
הגעתי למסקנה שמ-KSP אני אקנה את המסך וכך עשיתי - ואני לא מתחרט על זה אפילו לשנייה!
כשהגעתי לחנות, דבר ראשון שהבחנתי בו זה במוכר נחמד מאוד שהקדיש עבורי זמן יקר מתפקידו להסביר לי בצורה מפורטת לגבי המסך, צורת הטיפול, אחריות וכולי... כשהגעתי לבית נתקלתי בבעיה בפאנל של המסך.
כמובן שהתחלתי להילחץ ולא ממש ידעתי מה לעשות. פניתי לשירות הלקוחות של ASUS ולאחר יומיים של טלפונים הם ביקשו ממני לפנות לנציג לקוחות של KSP לתמיכה נוספת. התקשרתי לנציג (שדרך אגב ההמתנה לא הייתה יותר מ-דקה וחצי) ולו הסברתי לגבי הבעיה, סיפקתי לו את מספר החשבונית ותמונות של המסך לאימייל. לאחר מספר ימים, הנציג פנה אליי בחזרה וביקש ממני להחזיר את המסך לסניף שממנו רכשתי לבדיקה מעמיקה. כמה ימים לאחר מכן חזרו אליי וביקשו ממני לאסוף מסך חדש לגמרי שהוזמן עבורי עקב התקרית המצערת! כמובן שהמוכר, בשביל להוריד ממני את החששות, הציע להתקין את המסך בסניף ולבדוק ביחד שהפאנל תקין (כמובן שהוא היה). יש לציין ששום דבר פה לא היה מובן מאליו ואילולא התהליך הזה, יכולתי לצאת פה עם אישומים מחמירים ואפילו לשלם על הבדיקה של המעבדה ותיקון הפאנל. KSP עזרו לי מאוד ואין לי מילים לתאר את השירות המעולה שהם סיפקו לי. בהחלט אקנה שם שוב!
מוצר:
מסך גיימינג Asus PG27VQ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה מצויינת. איש המכירות ניתאי מקצועי ושירותי מאוד. הלפטופ שרכשתי לא היה במלאי. תוך יומיים סופק עם כל ההתקנות לשמחתי הרבה.
מוצר:
Lenovo IdeaPad 330s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרכם קיטורן שזרם האדים שלו חלש ואינו קרוב אפילו לעמוד בסטנדרטים הבסיסים. הערה: איני מגזים ועובדה שאני משתמש שנים לשביעות רצוני המלאה בקיטורן קטן יותר וזול יותר, אבל רציתי להתמש בקיטורן גדול יותר.
KSP אקספרס לא עזור לי בנושא. לא בבירור המהותי ולא בנוחות הטיפול כי בעצם לא טיפלו בו, הודיעו לי שאם אתעקש שיטפלו אינם מתחייבים שהטיפול יקח פחות מחודש. וכל התהליך היה כרוכך בטיחחה וטירדה וגזל ממני שבועיים.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בחברתינו קיטורן, המוצר סופק לו לפי המתחייב ע"י חברתנו. מספר ימים לאחר קבלת המוצר פנה אלינו בטענה שהמוצר חלש מידי ולא תקין. למרות שבהתאם לתעודת האחריות שנמסרה לו באריזת המוצר לפיה עליו לפנות לנותן האחריות לבדיקת טענתו, הצענו לו על מנת לסייע לו להגיע לחנות הקרובה אליו. מבדיקת המוצר בחברתנו לא אומתה כל תקלה במוצר, המוצר נמצא תקין. חברתינו הציעה ללקוח שנעביר עבורו את המוצר ליבואן לבדיקתו, הוסבר ללקוח שיתכן וזמן הבדיקה/הטיפול יכול להתארך וככל שהיבואן יאמת תקלה המוצר יוחלף לו בחדש. לאור דרישת הלקוח לקבל את המוצר חזרה, הוחזר המוצר אליו והוא יפנה ישירות ליבואן לבדיקה.

מוצר:
קיטורן שארק 3901
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה !
המוכר היה מאוד אדיב ועזר לי בכל שאלה שהייתה לי
מאוד סבלני ונמרץ
מוצר:
Huawei band 3 pro black
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום על החנות רוכש תמיד מוצרים ונהנה מהשירות של שמואל מוצרים נהדרים ואיכותיים מ
מוצר:
86925
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות טוב ומקצועי אין על הסניף במיוחד רוני שתמיד עוזר לי לבחור את הכי טוב והסניף ממש מסודר עם

מוצר:
הרד דיסק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר בשם יגאל נתן לנו הסבר מפורט על הדגמים ועזר לבחור דגם לפי צרכים שלנו
מוצר:
Nokia 105 TA-1010
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומעולה שיוצר אווירה נעימה ומזמינה.
הסברים ותהליך רכישה גלוי וברור בלי אותיות קטנות ובלי חתולים בשק. מקפידים לומר לפתוח את האריזה ולבדוק את תקינות המוצר במקום. מבררים את צורך הלקוח בכך מסייעים לו לבחור מוצר מתאים לצרכיו.
מוצר:
Garmin vivosmart hr gps black extra large
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.