דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
4.03
ציון ממוצע
531
חוות דעת בשנה האחרונה
2530
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
14
0
6
3 חודשים אחרונים
47
1
24
6 חודשים אחרונים
128
1
40
שנה אחרונה
400
4
127
כל הזמן
1847
22
661
נמצאו 2530 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה מעולה, שרות נעים מהימן, מסביר פנים. חזרנו באותו יום שוב לקנות מכשיר נוסף.זה הסימן.
מוצר:
Mate 20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו תמיד חווית קניה יוצאת מן הכלל אחלה של שירות תמיד אדיבים מוכנים לעזור בכל שאלה
מוצר:
זיכרון ram hyperx predator rgb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה מוצר, שירות מעולה בסניף המוכר עזר לבחור את המוצר המתאים. בטוח אחזור לקנות שם שוב
מוצר:
Logitech trackball
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות למרות שקניתי בשיא הלחץ של בלק פרידיי
השלט של האקס בוקס עובד כמו שצריך הגיעה בזמן במצב מעולה תודה רבה למוכר שהודיע לי בזמן.
מוצר:
שלט xbox one
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר בסניף תל-אביב המסגר היה נחמד ועזר לבחור LEGO לבן שלי.
בן היה שמח.
ממליצה מאוד.
מוצר:
Lego Creator 31057
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בבואי לסניף, הופתעתי לגלות כי המחשב אותו בחרתי הינו פריט מחודש- בגלישה באתר במובייל, אין זכר להיותו של הפריט מחודש.
כאשר שאלתי את המוכר הזועף בסניף באם ארכוש גם מסך וציוד היקפי ב-ksp, האם אזכה להטבה כלשהי, הוא אמר כי שום הטבה לא תהיה, שלח אותי להזמין את יתר ההזמנה באתר, והלך לחדר האחורי בחנות בכדי לספר בלגלוג למוכר השני על תהייתי, כמו גם על מקרים נוספים שהיו לו בסניף בהר חוצבים. לאחר מספר דקות, הוא חזר אלי בכדי להשלים ההזמנה. שילמתי מקדמה, והומלץ לי להגיע לסניף לאסוף המחשב. נאמר לי כי בתוך מספר ימים אקבל הודעה התבשר לי לבוא לסניף.
ביום בו התקבלה ההודעה, הגעתי לסניף כשעה לפני מועד סגירתו, אז ננזפתי ע"י אותו מוכר זועף כי הגעתי בשעה מאוחרת מדי. המוכר (שמאוחר יותר הזדהה בשם בדוי, וטען כי אחרי 20 לקוחות כמוני, מותר לו לנהוג בגסות) פתח את המחשב, הדליקו, ופניו נתכרכמו. הרגשתי שמשהו במחשב אינו כשורה, אך המוכר לא שיתף מידע בתחילה. רק לאחר מספר דקות ולאחר ששאלתי האם המחשב בסדר, המוכר שיתף אותי כי ישנה מערכת הפעלה מותקנת על המחשב, אף כי לא שילמתי עליה. הוא אמר כי אאלץ לבוא למחרת לאסוף המחשב. אציין כי כל "גיחה" לסניף גוזלת ממני זמן יקר, וכי לשם אותו ביקור בסניף נאלצתי, ביום לחוץ, לצאת מוקדם מעבודתי. אמרתי למוכר כי קיבלתי הודעה להגיע לאסוף המחשב, וכי "הפתרון" אותו הציע אינו מקובל עלי- לא התכוונתי לספוג על עצמי בזבוז זמן יקר בגין אי סדרים ב-ksp.
נתבקשתי ע"י אותו מוכר להתפנות מהחנות, בעוד המוכר השני אמר שיאפשר לי לשוחח עם מנהל כשיסיים עם לקוחותיו. המוכר הזועף הזמין שוטר, שלא הבין לשם מה הוזמן, אם נאמר לי להמתין לשיחה עם מנהל. יודגש כי בשום אופן לא השתוללתי בסניף- כפי שעובד ksp טען באזניי לאחר המקרה. כל שאבקש הוא כי מי ממנהלי ksp יאזין להקלטה מאותו אירוע.
נסיונות להשיג מנהל שיגיב למה שארע עלו בתוהו, אף כי הובטח לי פעמיים כי מנהל ייצור עמי קשר. בשיחה השלישית, נאמר לי לשלוח בקשה דרך האתר. כך עשיתי, אך ללא הועיל. הוצע לי שיישלח צ'ק עבור המקדמה ששלמתי- מדוע לא זיכוי אשראי, כפי ששלמתי?
תגובת החנות:
נדגיש כי טענת הלקוח כי לא ידע שהמחשב שרצה לרכוש הוא מחודש ממציאון אינה נכונה, שכן בעת שהגיע הלקוח לחנות בבקשה לרכישת המחשב צויין במפורש בגוף החשבונית שסופקה לו כי המחשב הוא מחשב מחודש ממציאון. לא רק זאת, לאור זאת שמדובר במחשב שאינו חדש הלקוח שילם סכום משמעותית נמוך. כאשר הגיע לחנות המחשב שהזמין, כגילוי נאות נפתחה אריזת המחשב לבדיקתו של הרוכש. נדגיש כי המחשב שבחר לרכוש הלקוח מגיע ללא מערכת הפעלה WIN 10(כפי שמצוין באתר האינטרנט וגם כפי שמצויין בחשבונית הלקוח), אך בעת שנפתח המחשב בחנות נראה כי הגיע עם מערכת הפעלה. הוסבר ללקוח שדגם זה לא מגיע עם מערכת הפעלה ולכן עלינו להסירה ולאחר הסרתה נספק לו את המחשב. הלקוח לא קיבל את הדברים ודרש לקבל את המחשב עם המערכת ההפעלה וזאת למרות שלא שילם עליה. לאור זאת שהחנות היתה עמוסה בלקוחות, ולא ניתן היה להסיר את מערכת הפעלה בו במקום. הוסבר ללקוח שלמחרת המחשב ישלח אליו ישירות עם שליח וזאת ללא תשלום מצידו.הלקוח לא קיבל את דברי הנציג והפריע ללקוחות אחרים לקבל שירות, לכן הנציג נאלץ להזמין את המשטרה. לבסוף הלקוח ביקש לבטל את העסקה ולכן זוכה זיכוי כספי מלא.
מוצר:
מחשב נייח lenovo legion t-530
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה , מקצועי ואמין . קניתי מחשב נייח . ממליץ בחום , ותודה לשי המוכר . ממליץ בחום על קי אס פי סניף קריון .
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שרות בסבלנות ובנדיבות ובמאור פנים ומכרו לי מה שרציתי לא ניסו לשכנע אותי על משהו אחר
מוצר:
סמסונג ג'י 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצל רוסלן ברמה"ש.
בחור מקסים וידען.
נתן שירות מעולה וסבלני. מאוד ממליץ להגיע להתייעצות ורכישה.
מוצר:
טלפון נייד Huawei p20 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה קונה בושם בסניף שאול המלך,משמח שירות טוב מהנציג ומהיר מהחברה וכמובן מחיר נמוך משמח עד יותר!!!!!תודה רבה וממליצה בחום!!!!
מוצר:
בושם לאישה 100 מ''ל Elizabeth Arden Green Tea או דה פרפיום
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג השירות בחנות היה נחמד מאוד ועזר לנו למצוא את הטבלט הכי מתאים בשבילנו בזול.
מוצר:
Lenovo Tab 7 TB-7504 X
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת, לאחר הרכישה גיליתי כי הפלאפון נעול על השפה האיטלקית ללא כל יכולת לעבור לתפריט הראשי.
לאחר ששבתי לחנות והמוכר ניסה בכל כוחו לפתור את הבעיה, החלטתי שאני רוצה זיכוי!. זאת גם היתה בעיה כי הממונים עליו עליו לא הכישרו באופי הבעיה ורצו לבדוק פתרונות נוספים. לאחר כחצי שעה נוספת רק ניתן לי זיכוי (שלא כלל את מגן המסך שהתקנתי).
סיכום החוויה: פרט לבחור שעבד בחנות וניסה לסייע לי, נתקלתי באין סוף קשיים, החל מהמוצר, שירות לקוחות עלוב וזלזול נפשע בזמן שלי.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו מכשיר טלפון גלאקסי S9 ,שנפתח מולו כגילוי נאות בחנות במעמד הרכישה,
והגיע לחנות מספר שעות לאחר הרכישה בטענה שהמכשיר היה נעול על השפה האיטלקית,
חברתינו בדקה עבורו את הנושא מול היבואן מובייל BD, ובאישורם הלקוח זוכה זיכוי כספי מלא.

מוצר:
סמסונג גלקסי S9 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה
מאוד סבלניים ומעוניינים לעזור לכל אחד
הדגם מעולה ונראה שנשמר היטב בחנות
ממליץ לכל חבריי
מוצר:
P20 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאיר מסניף בילו נתן לי שירות טוב אני ממליץ עליו מאוד מקצועי אמין סומך עליו מאוד
מוצר:
J5330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מאליהו סניף בית שמש..שירות מעל ומעבר אדם נאמן בקיא במקצוע ויחס חם..אחזור לקנות שוב ואמליץ לאחרים
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Best KSP store I have visited! The salesman Nikita was very helpful and honest. Great service, staff also speaks English
מוצר:
Mi power bank 10 amp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה אדיב נעים ומקצועי רכשתי מחשב נייד ועכבר אלחוטי, סופק מיידית ,זוהי רכישה שלישית או רביעית באותו סניף והשרות תמיד באייכות גבוהה
מוצר:
מחשב נייד Dall 5579
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות מחברים ומצאנו איש יקר מאוד שעזר מכל הלב מלא שמחת חיים.. בעקבות יחס האישי המלצתי לכל חבריי
מוצר:
Mate 20 lite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם אוזניות תקולות והם פשוט לא מוכנים לתת לי שירות אפילו שעברו יומיים מאז שקניתי להזהר לא להתפתות למחירים נמוכים הם מתנערים מכל אחריות וזורקים אותך לכלבים!
תגובת החנות:
דברי הלקוח אינם נכונים כלל.
הלקוח רכש בחברתינו אוזניות שסופקו לו בתוך האריזה עם תעודת אחריות של ביקונקט, כעבור יומיים הגיע לסניף חברתינו בפתח תקווה בטענה שהאוזניות תקולות , חברתינו בדקה את הטענה בחנות והיא לא אומתה. הלקוח טען שיש ברשותו אישור החלפה למוצר, חברתינו בדקה ובהיותו בחנות טרם התקבל אישור כזה, הסברנו ללקוח שכאשר יתקבל אישור, נחליף לו את האוזניות, ואכן כשהגיע אישור מביקונקט , פעלה חברתינו בהתאם לאישור, ולבקשת הלקוח זיכינו אותו זיכוי כספי מלא.
נדגיש כי חברתינו פעלה על פי אישור נותן האחריות , ולכן לא ברור מדוע בחר הלקוח להשמיץ אותנו ללא כל סיבה.

מוצר:
jabra elite sport
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ואדיב, קיבלנו מענה על כל שאלה שהייתה והסברים. הסניף הכי טוב באילת, מומלץ בחום.
מוצר:
הואווי מייט 20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מקצועי מאד, עם יחס לבבי שטרם ראיתי כמותו.
מוכרים כמו גל ורדי, שנתן לי את השרות, יכולים ללא ספק להצעיד אירגונים וחברות קדימה.
ללא ספק אמשיך לקנות ב-KSP, ובאותו הסניף.
מחמאות לגל!
מוצר:
ASUS Zenbook 14
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש ממושך של כרטיס מסך למחשב עריכה, פניתי לקנות בסניף הר החוצבים בירושלים.
מטבע הדברים באתי עם הרבה שאלות גם לגבי הכרטיס וגם לגבי זיכרון ה RAM למחשב.
סייע לי בחור נחמד בשם יונתן שנתן תחושה שמאוד רוצה ושמח לעזור. בסופו של דבר קניתי רק את הכרטיס ללא ה RAM ויצאתי בהרגשה שעשיתי בחירה נכונה.
תודה על השרות והנעימות.
משה.
מוצר:
msi rtx 2070 armor oc
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע מאוד.
רכשתי את התוכנה Symantec Norton Security Online Deluxe ל3 מכשירים בשפה העברית מחברת KSP, קיבלתי בתוך הקופסה קוד שלא ניתן לעשות איתו כלום.
התקשרתי לחברת נורטון, נאמר לי שרכשתי תוכנה עם קוד ישן, אבל הם ישלחו את הקוד החדש .
קיבלתי קוד לגרסה באנגלית ולא בעברית, כפי שהובטח לי בחברת KSP וגם נרשם בחשבונית.
מחברת נורטון נאמר לי שהם יודעים על מהלך זה של KSP, ועל מנת לקבל את הגרסה באנגלית הייתי צריך לרכוש ישירות מהאתר של נורטון את הגרסה בעברית ולא דרך חברת KSP.
במקום להודות על הטעות מצד חברת KSP, הם ביקשו הקלטת קול של חברת נורטון אשר מאשרת כי התוכנה באנגלית ולא בעברית.
תמוה הדבר שחברת KSP לא יודעת מה היא קונה מהספקים שלה.

לאחר שליחת הקלטה קולית של התמיכה בנורטון והעברה לחברת KSP, לקח כמעט שבועיים עד שחזרו אליי ואמרו לי שתומך מחברת נורטון יחזור אליי כדי לטפל בבעיה.
חזרה אליי תומכת מחברת נורטון מחו"ל, היא ניסתה להפוך את הגרסה לעברית ולא הצליחה. בנוסף, גרמה לתוכנה לקחת רישיון נוסף על אותו מחשב.
לאחר יותר משעה עבודה על המחשב מרחוק של התומכת, היא מסרה, שזאת בעיה שלי שרכשתי את הגרסה מחברת KSP ולא ישירות מחברת נורטון לגבי העברית ואין מה לעשות, אשאר עם הגרסה באנגלית.
בנוסף, עקב התקנת שני רישיונות על המחשב אז עלולה להיווצר בעיה בעת התקנת התכונה על שני מחשבים נוספים (התוכנה נרכשה עם 3 רישיונות).
חברת KSP מסרבת להחזיר את הכספי ונשארתי עם גרסה שונה ממה שרכשתי.
תגובת החנות:
נדגיש כי חברתינו עשתה הכל כדי לסייע ללקוח. .
הלקוח רכש בחברתינו תוכנת אנטי וירוס של חברת נורטון שמסופקת באריזה סגורה כפי שמגיעה מהיבואן.ועל האריזה צויין שהתוכנה היא בשפה האנגלית.
לאחר מספר שבועות מהרכישה, פנה אלינו הלקוח בטענה שהתוכנה היא באנגלית והוא זקוק לה בשפה עברית. חברתינו פנתה ליבואן על מנת שמהתמיכה יצרו קשר עם הלקוח, נציין כי חברתינו היתה בקשר רציף עם הלקוח, וכאשר מהתמיכה מסרו שלא ניתן להשתמש בתוכנה בשפה העברית עקב חוסר תאימות עם שפת מערכת ההפעלה. פנתה חברתינו ליבואן ודרשה כי יאשר לנו לזכות את הלקוח וכשהתקבל האישור הלקוח זוכה כספית זיכוי מלא.

מוצר:
Symantec Norton Security Online Deluxe ל3 מכשירים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע מאד, לא עונים בטלפון, וכשעונים משאירים אותך למעלה משעה על הקו, תור ארוך בחנות.
תגובת החנות:
נדגיש כי בחברתינו תודעת שירות גבוהה , הלקוח הגיע לחנות חברתינו בירושלים תלפיות בתקופה מעט אחרי הבלאק פריידי שבה היה עדיין עומס רב של לקוחות גם בסניפים וגם במענה הטלפוני, כשיש עומס במענה הטלפוני ניתן להשיג אותנו גם באמצעות פניה במייל או בפייסבוק.

מוצר:
קולנוע ביתי סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הרבה חיפושים והתלבטויות הגעתי לksp לרכוש מחשב נייד בירושלים הר חוצבים בהתלבטות בין כמה מחשבים. יהונתן (המוכר שקיבל אותי) נתן לי שירות vip עם ככ הרבה סבלנות בשניות עזר לי להחליט על מחשב הכי טוב עבורי. ממליצה בחום!!!
מוצר:
lenovo 320s-13ikb מחשב נייד
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.