דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
2.48
ציון ממוצע
377
חוות דעת בשנה האחרונה
2958
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
6
2
128
שנה אחרונה
136
5
236
כל הזמן
2005
27
926
נמצאו 2958 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ויחס אישי, הנציג מקסים צרנוב היה נעים ומקצועי, רכשתי מחשב נייד ומדפסת, ידע להתאים את המחשב לפי צרכיי כלקוח, תודה
מוצר:
מחשב נייד dell
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות עם מגוון רחב של מוצרים. סניף גדול ומסודר עם שירות אדיב מאוד.
נענה לכל שאלה שהייתה לי. ממליץ.
מוצר:
מחשבון casio
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצויין מנציג בשם תומר שהיה מקצועי ואדיב מאוד, ענה על כל השאלות ועזר לי בבחירת המוצר. למעשה זו לא הפעם הראשונה שאני מגיע לסניף ומקבל שירות מתומר, ובכל אחת מהפעמים היתה לי חוויית קניה מצוינת, וקיבלתי המלצות טובות ומנומקות כאשר התלבטתי בין כמה דגמים. נציגים כאלה מעלים את החשק להמשיך לקנות ברשת. יישרו כח.
מוצר:
Hemilton ToasterOven 70L 2280W HEM-123
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון 11 128GB בצבע ירוק בסניף של KSP בפתח תקווה (המכבים 17). השירות היה פשוט מעולה והצוות היה מקצועי וענה על כל שאלה כמו שצריך ובסבלנות רבה! בנוסף, באותו זמן שקניתי זה היה המחיר הכי זול שמצאתי בארץ. קניתי עם הטלפון גם כיסוי ומגן במחירים מצויינים!
בית העסק הבטיח שאני אקבל את המכשיר עד 7 ימי עסקים (היה צריך להביא לסניף שבו רכשתי מהמחסן) ובתוך יום אחד בלבד המכשיר כבר היה שם והיה מוכן!
שירות מעולה עם צוות מעולה!
מוצר:
Iphone 11 128GB Green
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתקלתי בבחור מקסים, שרותי ואדיב.
קיבלתי סברים מפורטים עם המון סבלנות לכל שאלה ועניין
ממליצה בחום.
אני בהחלט אגיע לכאן שוב.
מוצר:
Transcend StoreJet 25H3B 1TB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנת אקספרס בסניף עפולה ונציג בשם אלירן שאנחנו תמיד קונים אצלו נתן שירות מהיר ואיכותי
מוצר:
C740 yoga
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו הבוקר טלפון שיאומי בחנות בדיזינגוף. טיפל בנו תומר ששירת אותנו בנועם ובסבלנות (הדביק מעולה את מגן המסך!!!!). חוות הקניה היתה נעימה ממש. התור התנהל בצורה מסודרת ומהירה
מוצר:
Xiomi note 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה
שירות סבלני ונעים
מ- ג׳יימי:)

שהיה מאד נחמד ומסביר פנים
המחיר מצויין
ומקווה שהכל יעבוד
מוצר:
Radiomi שואב אבק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה קשוב ועזר לקבל החלטה שהכי התאימה לי. היתה קנייה מהירה ויעילה, תודה רבה
מוצר:
Lenovo L22e-20 Wled VA 21.5 Inch מסך מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מתג חכם ביום שני. ביום שלישי המתג הותקן על ידי חשמלאי מוסמך. שעתיים אחרי שזה הותקן הוא מת (אין בו סימני חיים).
מזמין את החשמלאי ליום רביעי. התוכנית הייתה שהוא יוציא את המכשיר ואני קופץ ל-KSP שליד ביתי, מחליף את המכשיר וחוזר לחשמלאי שיתקין אותו.
ב- KSP נאמר לי שהם לא יכולים להחליף מכשיר פגום שנקנה אתמול ושעלי ליצור קשר עם היבואן. אחרי דיבור של כמה דקות הם היפנו אותי לצד השני והמלא של הקבלה בגודל A-4 להראות לי את כל נהלי החברה שאיש לא הראה לי בזמן הקניה וגם לא חתמתי על שום "נהלים".
ההיתחסות של KSP לנהלים הם כאילו שהם ניתנו בהר סיני ואין לכופף אותם, העונש הוא מות.
אחרי דיבור עם היבואן הוסכם שהם שולחים לי מוצר חדש ואני מחזיר את הישן. חבל ש-KSP סרבו לעשות זאת בגלל "הנהלים"
לסיום. KSP הם חברת שרות מכירות והנוהל שלהם הוא לא לתת שירות לקוחות.
בלי שרות לקוחות לפחות אני לא חוזר נ ק ו ד ה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו בחנות ברמת החייל סוויצ'ר לדוד שמש שמסופק באריזה סגורה ואטומה מהיבואן, כאשר בתוך האריזה מצורפת תעודת אחריות שבה מצויין שבכל טענה לתקלה פונים לנותן האחריות.
הלקוחה פנתה אלינו לחנות ברמת החייל לאחר שחשמלאי מטעמה ניסה להתקינו וגילה כי הוא לא תקין.
נציג החנות שיקף לה שאין לנו שירות תמיכה למוצרים אלה בחנות, ולכן לא נוכל לאמת תקלה והפנה אותה אל נותן האחריות.
מניסיון במקרים אלה לרוב נותן האחריות מאשר להחליף לחדש סמוך לרכישה וזה מה שקרה במקרה זה, כפי שהלקוחה ציינה בעצמה.
יחד עם זאת אנו מודים ללקוחה על הפידבק שיסייע לנו ללמוק ממקרה זה על מנת לשפר את השירות כדי שהלקוחות שלנו יצאו מרוצים.

מוצר:
SMART GRADE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ מאוד !
שירות מקצועי, מהיר, נעים ואיכותי
לקוחה של החברה כבר מספר שנים, כתובת ראשונה מבחינתי לכל הקשור במחשבים.
מוצר:
מחשב נייח, ssd,
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בכרמיאל,סניף מעולה,הכי טוב באזור.
כל סוכני המכירות אדיבים,עוזרים, סבלניים ונותנים שירות מעולה, זמן ההמתנה לא ארוך ובפעמים שכן הוא מנוהל היטב על ידי מערכת תורים ממוחשבת.
מוצר:
מנורות לדים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע!
קניתי מכשיר פלאפון בסניף בית שמש, למחרת רציתי להחליף אותו לדגם מתקדם יותר.
המוכר - ליאור, לא הסכים בטענה שהפלאפון היה, כביכול בשימוש, למרות שלא ניתן לומר "היה בשימוש" אחרי יום.
בנוסף, הצביע לי על איזה שריטה במכשיר שהוא בעצמו כנראה גרם לה כאשר הכניס סוללה וסים.
יתכן שפעל לפי החוק, אבל זה היה מגעיל.
התוצאה: לקוח לא מרוצה, לקוח שלעולם לא יחזור, לקוח שלעולם לא ימליץ!
KSP, יצאתם צודקים, אבל מאוד מאוד קטנים!
בהצלחה בהמשך.
מוצר:
EasyPhone 3g NP-66 Black
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות רעה מאד, בקשנו לשנות שם של קבלה ונענו בשלילה, אפס רצנו לסייע ללקוחות שרכשו אצלם מחשב.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה אצלינו מחשב נייד של חברת DELL באינטרנט בסוף חודש נובמבר בשנה שעברה כלומר 2019.
נדגיש כי בהזמנתה היא ציינה שביקשה את שם החשבונית על שמה.
בתאריך 29.1.20, פנתה אלינו לשירות הלקוחות וביקשה לבצע שינוי שם בחשבונית, הנציגה שיקפה בפניה בשיחה שגם התחלפה שנה וגם הסתיים מזמן חודש נוממבר ולכן על פי חוקי המס עם כל ההבנה והרצון לסייע הדבר אינו אפשרי כלל, ואלה נהלי החברה הברורים.
אציין כי לשיחה הטלפונית התפרץ מי מטעם הלקוחה שלצערינו צעק על הנציגה, סירב לקבל את התשובה, ואף איים להשמיץ את חברתינו בכל מקום אפשרי.
חשוב לנו לתת שירות הולם לכל הלקוחות שלנו, חבל מאוד שהלקוח בחר להגיב כך, ולגרום לחברתינו נזק תדמיתי.

מוצר:
מחשב דל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד עוזרים ואדיבים, שירות ברמה גבוהה. עונים על כל השאלות וסבלניים. ממליצה מאוד על הרשת בכלל והסניף בדיזנגוף סנטר בפרט.
מוצר:
TP-Link nMax 802.11n Universal N Range Extender 300mbps TL-WA850RE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נעים ויעיל ע״י אנשי מקצוע מיומנים שמכירים את התחום ויודעים מהם המוצרים שהם מוכרים.
מוצר:
שיאומי קומקום חכם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים טובים שירות מעולה ואמין אספקה מהירה . בסניף ירושלים הר חוצבים נציג בשם תומר פשוט מקסים נותן שירות יוצא מן הכלל חייכן אדיב ומקצועי
מוצר:
מחשב גיימינג מומלץ. סטרימר שיאומי אקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לרכוש מספר פריטים בKSP לגונה - אילת. תור של שעה. אין מקומות לשבת להמתין. גם אחרי שרכשנו. לקח עוד רבע שעה שיביאו את המוצר. לפני שבאנו בדקנו באתר שיש את הפריטים בסניף, אבל מסתבר שהאתר לא מספיק מעודכן.
מוצר:
מקציף חלב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין
הגעתי עם מכשיר תקול
וסידר לי את המכשיר
בדוק שאחזור לרכשיות עתידיות בסניף נתיבות
תודה רבה על השירות המדהים גם עם כך שחיכיתי חצי שעה בסוף יצאתי מרוצה
מוצר:
סלולר שעוני. 8 64 gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה יחס אינושי טוב מאוד
משלוח הגיע תוך 3 ימים היה אמור להגיע תוך 10 ימי עסקים
מוצר:
Lenovo yoga c740
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחשב היה מוכן תוך 3 ימים.
לאחר שהתקנתי את מערכת ההפעלה, פעל מעולה (להפתעתי).
למחרת הגעתי לרכישת מוצרים משלימים כמו: צורב, כבלים וכו'.
שני אנשים שהיו בתור לפני, לא ידעו מה רוצים וצלצלו לבני משפחה והטיפול בהם נמשך זמן רב. המוכר בחנות, גדי, בסבלנות אין קץ הסביר שוב ושוב מה הם צריכים במקצועיות רבה.
כל הכבוד!
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סניף קינג ג'ורג' בירושלים, מוכר מקסים בשם אבי קלוג, נתן לי חווית שירות מצויינת, היה סבלני והסביר באופן ברור ומפורט, ידע לתת מענה מצויין לדרישות הטלפון שקניתי וכל זה עם חיוך והרבה נעימות, ממליצה בחום!
מוצר:
Xiaomi redmi 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר יעיל ומקצועי, נהנתי מאוד ואמליץ גם לחברי לקנות בksp נצרת, זמן המתנה קצר ושירות טוב
מוצר:
עידן מקלדת לוגי k400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר יותר עבר חודש והוא טרם הגיע
אין כ"כ שרות לקוחות טלפוני וגם במייל בקושי ויש מענה
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר אוזניות וביקש לקבלם בנקודת איסוף של חברת PICKUP.
הזמנה זו בוצעה בסמוך לתקופת מבצעי הבלאק פריידי העמוסה במיוחד.
לאחר קרוב לחודש שלא קיבל את ההזמנה פנה אלינו למחלקת הזמנות וקיבל מענה במייל שעקב העומס החריג יקבל את ההזמנה בזמן חריג מעבר למה שהתחייבנו לספק.
עקב תקלה לוגיסטית נדירה במערכות של חברת PICKUP נוצר מצב שבו הלקוח לא ידע שההזמנה מוכנה אצלם לאיסוף כי לא קיבל הודעת SMS, ולכן הם נאלצו להחזיר את ההזמנה אלינו למחסנים.
יצרנו קשר טלפוני עם הלקוח משירות הלקוחות והוסבר לו שברגע שההזמנה תחזור למחסנים שלנו ובהתאם לבקשתו נוציא אותה עבורו עם שליח עד הבית כמחווה שירותית ועל מנת שיצא שבע רצון, נציג השירות יעקוב באופן אישי אחרי הפניה הזו ויעדכן את הלקוח, הלקוח קיבל זאת בהבנה.
חשוב לנו במקרים ייחודיים לבוא לקראת הלקוח ככל הניתן ולספק שירות הולם על מנת שלקוחותינו יצאו מרוצים, כך נהגנו במקרה ספציפי זה.

מוצר:
אוזניות סטריאו Silver Line SL-555ST
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשנו כרטיס מסך בהרבה מקומות.
וכולם דיברו איתנו על המחיר ולא התמקדו בסוג המחשב ובסוג הכרטיס המסך שביקשנו.
לא היינו מרוצים מהתשובה והמידע של המוכרים.
לעומת זאת נכנסנו לחנות K.S.P והוא קודם כל בדק את ההתאמה בין המחשב ולבין הכרטיס מסך.
נדבקשנו מהבחור לבדוק שוב את סוג המחשב על מנת להתאים את המוצר שיעבוד לשביעות רצוננו והרכבנו את המוצר למחשב והכל עבד יפה עם ההסברים שלו והוא עזר בצורה מסודרת ומאוד היינו מרוצים מהשירות.
עכשיו אנו קונים רק מהבחור המקצועי הזה.
מוצר:
כרטיס מס 1660 ti
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.