דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
3.85
ציון ממוצע
400
חוות דעת בשנה האחרונה
2637
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
12
3 חודשים אחרונים
31
0
35
6 חודשים אחרונים
68
0
64
שנה אחרונה
284
1
115
כל הזמן
1898
22
717
נמצאו 2637 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרועה,

מוסר לא סופק והודעה על כך שהמוצר חסר במלאי הגיעה אחרי שבועיים וחצי בלבד!
תגובת החנות:
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח, שהזמין מגהץ ושולחן גיהוץ. לצערינו השולחן הגיע שבור מהספק מה שגרם לעיכוב באספקה, שכן חברתנו רצתה להזמין מוצר חדש עבורו. הלקוח פנה אלינו לשירות הלקוחות, ועודכן שלאור זאת שיש חוסר במלאי של המוצר ונאלץ להזמין עובור מוצר חדש מהספק יתכן ויהיה עיכוב, לכן הציעה חברתנו ללקוח שנבוא לקראתו בהנחה על המגהץ. הלקוח בחר שלא להמתין להגעת המוצר החליפי ולבטל את כל העיסקה וזאת למרוח שאמר לנו שהפתרון שהוצע הוא לשביעות רצונו. חברתינו תדאג לזכותו.
מוצר:
300271 Morphy Richards
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך אתר האונליין מנורה חכמה של שיאומי שנשלחה לסניף ksp באזור מגוריי.
המנורה לא עבדה כראוי, שלחתי אותה מס׳ פעמים לנותן אחריות הרשמי חברת המילטון, כל פעם היא נבדקה ונמצאה תקינה, אך אני חזרתי לקבל את אותה מנורה שלא עובדת, שיחות עם התמיכה הטכנית לא הועילו, הבטחה של מנהל לקבל מנורה חדשה גם לא יצאה לפועל.

ksp התנערו מאחריות, וטענו שזה לא בעיה שלהם, שאני צריך להתנהל מול נותן האחריות

תגובת החנות:
נדגיש כי דברי הלקוח אינם מדוייקים כלל, הלקוח רכש בחברתינו מנורה שסופקה באריזה עם  תעודת אחריות של היבואן המילטון, לטענת הלקוח המנורה לא מסתנכרנת עם הסמרטפון שלו, חברתינו הפנתה  אותו לנותן האחריות לבדיקתם. הלקוח אכן פנה לנותן האחריות ומבדיקת המוצר נמצא שהינו תקין לחלוטין. הלקוח הגיע לחנות שלנו בבאר שבע עם המסמך בדיקה שקיבל מהיבואן שבו צויין במפורש שהמוצר נמצא תקין, למרות זאת הלקוח הגיע לחנות ודרש להחזיר את המוצר ולקבל את כספו, נציג החנות הסביר לו שהמוצר תקין בהתאם לבדיקה שנערכה אצל נותן האחריות וככל שהיו מאמתים תקלה ומאשרים החלפה חברתנו הייתה פועלת בהתאם לאישורם. על מנת לסייע ללקוח, חברתנו העבירה פניה ליבואן בבקשה לאפשר לספק ללקוח מוצר חדש ו/או זיכוי והנושא בבדיקה מול היבואן, אך לצערינו גם פתרון זה לא היה מקובל על הלקוח. חבל שהלקוח בחר להציג את הדברים כך ולא כפי שהיו.
מוצר:
MI Bedside Lamp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך טלוויזיה 65 אינץ'. קיבלתי הודעת סמס שיביאו ביום ד' בין השעות11:00-16:00. כמובן שלא הביאו וסתם בזבזתי יום עבודה. כשהתקשרתי, נאמר לי שיביאו מחר. וככה הסיפור חזר על עצמו שלושה ימים, כאשר כל יום אומרים בטוח יביאו מחר. בסופו של דבר ביטלתי את ההזמנה כי אמרו שלא הבטיחו לי כלום וKSP לא אחראית לחברת המשלוחים והם לא יכולים להבטיח שזמן ההספקה יהיה מדוייק.
השירות שקיבלתי היה רע, דיברו איתי בצורה לא נעימה ומעכשיו לא אקנה שום דבר ב-KSP.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוחה אך דברי הלקוחה אינם מדוייקים, נשמח להעמיד את הדברים על דיוקם.  
הלקוחה הזמינה בחברתינו טלויזיה בגודל 65 אינץ' שמסופקת ע"י חברת שילוח, כאשר חברת השילוח ניסתה לתאם עם הלקוחה את הגעת המוצר מספר פעמים אך הלקוחה לא ענתה להם, לאחר מכן פנתה אל חברתנו-לשירות הלקוחות, אנו פנינו עבורה לחברת השילוח וביקשנו לתאם בהקדם למועד אחר, אך גם כאשר נקבע לה מועד אחר השליח שניסה ליצור קשר עם הלקוחה לא נענה לכן שוב נאלצה חברת השילוח לקבוע מועד אחר לאספקת המוצר ללקוחה. נדגיש כי חברתינו סייעה לה ככל האפשר ואף ביקשה מחברת השילוח לזרז את הטיפול באספקה ככל הניתן, למרות זאת הלקוחה לא הסכימה לקבל את המוצר ודרשה לבטל עיסקה. לאור זאת חברתינו תדאג לזכותה.
מוצר:
QLED�65Q6FN
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר רכישת פלאפון חדש ב8.5 , בחנות ksp לאחר הדלקתו הוברר כלא תקין. כשחזרנו לחנות , סירבו להחלפתו בחדש או לביטול עסקה ומאז כבר מעל שבוע אני ללא טלפון. הטלפון חזר ממעבדה ושוב אינו תקין ומצד הרשת, אין טיפול בכלל! זלזול וחוסר אכפתיות
תגובת החנות:
נדגיש כי דברי הלקוחה כפי שהוצגו אינם מדויקים. הלקוחה רכשה בחברתינו מכשיר טלפון גלאקסי 10 שמסופק בתוך האריזה עם תעודת אחריות של היבואן מובייל ישראל בה מצויין שלקבלת תמיכה או לכל תקלה יש לפנות אליו ישירות. כעבור מספר ימים מהרכישה ולאחר שביצעה שימוש במכשיר מהרכישה פנתה אלינו בטענה שיש תקלה במכשיר, לאור העובדה שחברתינו אינה מוסמכת לאמת תקלה מהסוג הזה, הופנתה הלקוחה אל נותן האחריות לבדיקת המכשיר. חברתינו הסבירה ללקוחה שככל שתאומת תקלה במוצר שאינה נבעה משימוש, חברתנו תעשה הכל על מנת שהיבואן יאשר החלפת המכשיר עבורה. המכשיר נבדק במעבדת היבואן ונמצא תקין לחלוטין למרות זאת הלקוחה הגיעה שוב לחנות בטענה שאינו תקין, כשירות טוב ולאור זאת שמדובר בפניה חוזרת הוחלט להחליף ללקוחה את המכשיר לחדש. חבל שהלקוחה לא ציינה שהוחלף עבורה המכשיר בחדש בחוות הדעת. נדגיש כי חרתנו עשתה הכל על מנת לסייע לה ככל האפשר בניגוד מלא לדברים שרשמה.
מוצר:
גלקסי s10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מחשבים עם בשמים במחיר שלוקח את סופר פארם מדהים פשוט.
מבחר לא הכי גדול בסניף אבל אפשר להזמין הכול. והשירות מעולה וסובלני. ממליצה!!
מוצר:
בושם invivtus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
. מזהיר אתכם !
הזמנתי חלקים למחשב במעל 10,000 וחייב להגיד שלאורך כל הדרך הייתה התנהלות בזיונית:
הזמנתי משלוח עד הבית(ושילמתי עליו גם) ולאחר מכן הודיעו לי בגלל שההזמנה יקרה אני חייב לאסוף (אז למה שילמתי על משלוח?)
עיכבו את איסוף ההזמנה מעל לשבועיים
כשבאתי לחנות ביקשתי שיעברו איתי על כל החלקים לראות שהכל הגיע והמוכר סירב(בטענה שלא עושים את זה בחנות)
והחלק הכי חמור-הגעתי הביתה , פותח את הקופסא ואין בפנים את המעבד!!(הזמנתי i9 והוא לא הגיע!)
קיי אס פי כמובן מכחישים ואומרים שהמעבד הגיע ולפנות לחברת שילוח שעובדת איתם.
מפה לשם אני צריך לתבוע - תודה קיי אס פי ואנשים יקרים תזהרו
תגובת החנות:
דברי הלקוח אינם מדויקים כלל, נשמח להעמיד את הדברים על דיוקם, הלקוח הזמין בחברתינו מספר חלקים למחשב ולאחר שיחה עם נציג המכירות הוא ביקש להגיע לחנות על מנת לאסוף את המוצרים מסניפינו בתל אביב ולבטל את השליחות. לאור זאת, הלקוח זוכה זיכוי מלא על השליחות. כאשר הגיע הלקוח לחנות -בעל כרטיס האשראי לקבל את המוצרים, נציג החנות הציע לו לבדוק אותם לפני עזיבת הסניף על מנת לוודא תקינותם של החלקים שהזמין. הלקוח מיהר ועזב את החנות בחופזה ללא שביצע כל בדיקה לחלקים וזאת למרות שקיים שילוט על קירות בית העסק לפיו הוא מתבקש לבדוק את תקינותם החיצונית של המוצרים טרם עזיבתו את החנות. כעבור מספר ימים מקבלת המוצרים הוא הלין שהמעבד לא סופק, חברתינו ערכה בדיקה ונמצא כי כל החלקים סופקו.
מוצר:
חלקים למחשב להרכבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לבת שלי טלפון konrow אמרו לי שאי אפשר לראות ,רק לקנות באריזה סגורה
הטלפון על הפנים, חצי מהפונקציות שרשומות לא עובדות ולא מכרו מה שכתוב בקופסה
הטלפון התפרק והתקלקל תוך 3 חודשים ואין אחריות מחברת סיגנט
סיגנט = אין אחריות בכלל,זהירות! לא עונים בכלל לטלפונים
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו מכשיר טלפון konrow  לפני מספר חודשים, ופנה אלינו לשירות הלקוחות כי לטענתו לא הצליח להשיג את השירות של נותן האחריות-סיגנייט. חברתנו העבירה פניה לסיגנייט בכדי שיחזרו אליו ויסיעו לו. חברת סיגנט חזרו ללקוח לאור פנייתינו ואישרו להחליף את המכשיר לחדש לפנים משרות הדין. בהגיעו לחנות זוכה הלקוח זיכוי כספי למרות שבהתאם לתנאי האחריות של היבואן הם מחוייבים רק לתקן עבורו את המכשיר. אנו מצרים על תחושת הלקוח וחברתנו עשתה הכל על מנת להוציאו מרוצה, לכן לא ברור מדוע רשם תגובה זו.
מוצר:
סלולרי konrow
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ביום ראשון בצהריים מכונת גילוח. ביום שלישי בבוקר קיבלתי SMS שהמכונה הגיעה לנקודת האיסוף שסיכמנו.
מחיר זול בהשוואה לחנויות אחרות (הכי זול או בהפרש של 1 שח). קומיוניקטיבי. מהיר. כמו שצריך.
מוצר:
מכונת גילוח פיליפיס S7370/12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי קצת מפונק לגבי בחירת מקלדת והם עזרו לי במשך הרבה זמן ונתנו לי לבחון ולהתרשם מכל מה שהיה להם בחנות - מבלי להאריך יותר מידיי - פשוט מלכים!
מוצר:
logitech wireless desktop mk710
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף ירושלים קינג גורג' אצל מוכר שמואל ומאוד נהנתי מהשירות והאמינות והסבר על כל הצעה וכמובן על ההנחה שקבלתי
מוצר:
huawei y6 prime 2018
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מדהים ואמין. קשוב ללקוח וסבלני. תודה רבה אני בטוח אחזור שוב, זכות השירות והאמינות
מוצר:
Huwawi p smart 2019
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד
רכשתי מחשב נייד בסניף הר חוצבים,קיבלתי שרות מקצועי ואדיב ביותר ממוכר בשם יהודה,עזר לי מאד במספר משימות ובהדרכה-מומלץ ביותר
מוצר:
מחשב נייד אסוס 14"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניתי שעון , למרות שהובטח הספק עד8 ימי עסקים קיבלתי אחרי 15 ימי עסקים(20ימים קלנדרים)
וזה אחרי שיחות ברמה יומית , כל פעם נאמר לי "בדקנו היום אתה מקבל" וברור שלא קיבלתי. זה אומר שגם משקרים ללקוח כדי שהוא לא יבטל את הזמנה.
גם שולחים לך הודעה להיות בבית בין שעות מוגדרות . ובסוף לא מגיעים
המתנה למענה בשירות לקוחות מאוד ארוכה .גם שעונים עושים לך טובה שמדברים אתך . לא התנצלות על עיכוב או משהו כדי שלקוח הרגיש שמטפלים בו.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו שעון וביקש לקבלו באמצעות שליח עד הבית שמסופק ע"י חברת שילוח.
הלקוח פנה אלינו לאחר ההזמנה אל שירות הלקוחות וטען שההזמנה לא סופקה, חברתינו עשתה את כל המאמצים על מנת לסייע בפנייתו והעבירה פניה אל חברת השילוח ועדכנה את הלקוח מתי ההזמנה תסופק.
יצרנו קשר עם הלקוח שנית ולצערינו לאור זאת שנגרם עיכוב באספקת המוצר אליו שנבעה אצל חברת השילוח כשירות טוב זיכינו אותו על דמי המשלוח, ובנוסף ניתן לו קופון בסך 50 ש"ח לרכישה הבאה אצלינו, הלקוח יצא שבע רצון מהפתרון הנ"ל.
מוצר:
שעון יד Emporio Armani AR5905
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב ושואב אבק רובוטי, חייב לציין שהשירות של איגור היה מעולה ואדיב עם הרבה סבלנות לשאלות החופרות שלי :)
איגור המליץ בדיוק לצרכים שלי והרושם היה שיש על מי לסמוך בקניה גם אם אני לא מכיר את המוצרים היטב.
המחשב וגם השואב הגיעו תוך מספר ימים, פחות משבוע כפי שהתחייבו.
ממליץ בחום!
אבי
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התנערות טוטאלית מהאספקה לאחר ביצוע הרכישה. עובדים עם חברת ליחויות גרועה ביותר (סטאר אקספרס) ומתנערים מכל אחריות לזמני האספקה.
תגובת החנות:
דברי הלקוחה אינם מדויקים, הלקוחה הזמינה בחברתינו פח חכם וביקשה לספקו אליה במשלוח באמצעות חברת שילוח, באותו יום שפנו אליה מחברת השילוח ונאמר לה שהמשלוח יסופק בערב, פנתה אלינו הלקוחה לבירור לאור זאת שעד השעה 17 המשלוח עדיין לא סופק, חברתינו שלחה פניה לבירור , ושירות הלקוחות שלנו חזר ללקוחה וציין בפניה שאכן המשלוח יסופק באותו היום רק מאוחר יותר. בבירור מול הלקוחה אכן קיבלה את המשלוח באותו היום!
חברתינו מצרה על תחושת הלקוחה אך נדגיש כי הלקוחה קיבלה מאיתנו שירות מעל ומעבר.
מדי חודש חברתנו מספקת באמצעות קבלני המשנה שנבחרו עשרות אלפי חבילות בשיטות שילוח שונות ומגוונות תוך עמידה בזמני השילוח המוגדרים אך לצערנו זה בלתי נמנע שבהיקפים כאלו יתרחשו לעיתים עיכובים
מוצר:
פח חכם עם חיישן אטומטי 45 ליטר Eko Mirage EK9278MT-45L
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסון !!! קניתי כרטיס זיכרון של SanDisk Extreme Pro SDXC 128GB למצלמה שלי (Sony 7A iii) במחיר של 220 ש"ח
והכרטיס לא עובד מהיום הראשון עם המצלמה שלי!
בחרתי את הכרטיס לאחר שקיבלתי יעוץ בחנות של איזה כרטיס לקנות.
הם לא מוכנים להחליף את המוצר או לזכות אותי! נתקעתי עם כרטיס זיכרון שלא עובד!!!
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות שלנו בהרצליה בתאריך 11.04.2019 וביקש לרכוש כרטיס זכרון למצלמה שברשותו אותה בחר שלא להביא לחנות.
נציג החנות הסביר ללקוח איזה דגמים של כרטיסי זיכרון קיימים למכירה בחברתנו והלקוח בחר לרכוש את הדגם הנ"ל וזאת ללא שערך בדיקה מול החברה ממנה רכש את המצלמה איזה כרטיסי זיכרון יתאימו למצלמה שברשותו.
ביום 5.05.19, כעבור יותר משלושה וחצי שבועות הגיע הלקוח לחנות עם כרטיס הזכרון (ללא אריזת המוצר) בטענה שהוא לא מתאים לדגם של המצלמה שברשותו. הלקוח כלל לא הביא את המצלמה שברשותו על מנת להציג את הבעיה ודרש זיכוי כספי במקום וזאת ללא שאיפשר לנציג החנות לבצע בדיקה לכרטיס הזיכרון. למרות זאת לאחר פניית הלקוח לשירות הלקוחות, הוצע לו להביא את הכרטיס לבדיקה בחנות וככל שימצא כי הכרטיס תקול ו/או לא עובד עם המצלמה שברשותו יזוכה על כרטיס הזיכרוןעל מנת לסייע בפנייתו.
מוצר:
כרטיס זיכרון - SanDisk Extreme Pro SDXC 128 GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה הרבה בחנות קי אס פי סניף קינג ג'ורג'
השירות סבבה מחירים מצויינים, המוצרים בהזמנות מגיעים בדרך כלל תוך יומיים.
מוצר:
מתאם רשת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי הרבה זמן וכאב ראש התבזבז על מוצר שלא עבד מעולם.
קניתי קוטל יתושים של חברת טופסון דגם TP-16, גיליתי כעבור כמה שבועות שהקטלן לא מחשמל "הורג" יתושים צשהו שם לא עבד.
אחרי 40 דקות המתנה לנציג KSP הבנתי שבשביל לקבל אחריות על המוצר אני בכלל צריך להתקשר ליבואן ולא אליהם.
אחרי שדברתי עם היבואן בטלפון 03-9628907 הוא אמר לי שאני יכול ללכת לסניף KSP בשביל להחליף את המוצר.
ליתר בטחון התקשרתי שוב ל KSP ואחרי שהמתנתי עוד 40 דקות הסתבר שהם לא יכולים להחליף לי את המוצר בלי מייל רשום מהיבואן.
כשדברתי שוב עם היבואן לפי הטלפון שסופק לי על ידי KSP גיליתי שהוא לא מבין ויודע להתעסק במיילים, מוזר שגוף (בנאדם) כזה נותן שירות ולא יודע איך להתעסק במיילים, הפתרון שלו היה שאני יכול להתקשר לבת שלו, היא מבינה בזה.
ניסיתי להתקשר 6 פעמים לטלפון שבמפתיע אין ממנו מענה ועכשיו אני מחכה שהבת של בית טופסון תחזור אלי בשביל להעביר אישור החלפה ל KSP.
כל הכאב ראש הזה ובנתיים אני תקוע עם מוצר בן חודש, שמעולם לא עבד וכרגע אין לי מה לעשות איתו ואיך להחליף אותו.
עם חווית שירות כזאת נוראית הייתי מייעץ לעל מי שמתכוון לקנות מוצר מ KSP שיבדוק טוב טוב את האותיות הקטנות, כי אחרי שאתה קונה מהם מוצר במילים אחרות אתה יכול לחפש את החברים שלך.
תגובת החנות:
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח, שרכש אצלינו קוטל יתושים שמסופק באריזתו עם תעודת אחריות של היבואן. כעבור חודש מהרכישה פנה אלינו בטענה שהוא לא תקין, הוסבר ללקוח שבהתאם לתעודת האחריות שמגיעה בתוך אריזת המוצר עליו לפנות לנותן האחריות לקבלת שירות למוצר. הלקוח פנה לנותן האחריות ונותן האחריות שלח אישור אל חברתנו להחליף ללקוח את המוצר בחדש. חברתנו פעלה בהתאם לאישור שהתקבל והחליפה ללקוח את המוצר בחדש, כך שלא ברור מדוע הלין הלקוח על השירות שקיבל.
מוצר:
קטלן יתושים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים נכנסתי לסניף המסגר לקהות חלק למחשב .קיבלתי שירות מהיר ומקצועי מנציג בשם רומן.אשמח לחזור שוב.
מוצר:
Mx500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח את איציק מסניף תלפיות ירושלים. אמש אני ובן זוגי רכשנו טלפון נייד והשרות שקיבלנו היה פשוט יוצא מן הכלל. נציג המכירות איציק היה אדיב שרותי ומקצועי. יצאנו מאוד מרוצים וחווית הקנייה הייתה מעל ומעבר.
מוצר:
Huawei mate 20 lite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יהודה קוטשנוף המדהים מצא מחשב שענה על צרכיי. הסביר באדיבות וסבלנות על המחשב. אחזור לחנות הזאת לכל דבר שאצטרך. אמליץ עליו בפה מלא..5 כוכבים
מוצר:
טאבלט lenov d 330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב עם מערכת הפעלה UBUNTU במחיר מעולה, המוכר בחנות היה אדיב מאוד, שורה תחתונה = 5 כוכבים
מוצר:
DELL Inspiron 3567
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה על החנות מחירים מאוד נוחים עם פריסת תשלומים ענקית.
עזרה גדולה מאוד של המוכר עם סבלנות והסברים מעולים על המכשירים וההבדלים. התלבטתי בין ה- xr ל- x. בסוף קניתי את הxr. מרוצה מאוד!
מוצר:
אייפון xr
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I had the most amazing experience at ksp tel aviv.. the staff are incredible very friendly and willing to help.. I had to download windows on my computer and wasn't able to because I wasn't sure how to do it.. I walked into the shop and one of the staff members sat down with me an helped me step by step... I would definitely recommend all my friends to come to your store.. Thank you for such great service..
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הפלאפון בסניף קריון, התלבטתי מאוד, המוכר עזר לי לבחור והסביר לי בצורה פשוטה ומובנת את ההבדל בין הדגמים ועזר לי לבחור את הפלאפון שמתאים לי. אני מרוצה מאוד מהקנייה ואחזור שוב.
מוצר:
s10
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.