דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
2.48
ציון ממוצע
377
חוות דעת בשנה האחרונה
2958
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
6
2
128
שנה אחרונה
136
5
236
כל הזמן
2005
27
926
נמצאו 2958 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה מאד מאד אדיב חייכני ומסביר פנים.
כל השאלות הטכניות ששאלנו, זכינו למענה.
תודה רבה רבה ויישר כח.
מוצר:
סמסונג גלקסי S10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי אחלה שירות ממור שהיה סופר סבלני וענה על כל השאלות וחיפש לי טת המוצר הנכון לי על פי צרכי.
מוצר:
lg 32ML600M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לאיגור על יעוץ ושירות מקצועי, נדיב וקשוב. מעבר לכל ציפיות שלי. אני ימליצ לכל חבריי על רשת KSP ובמיוחד לסניף נתיבות
מוצר:
הרכבת מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי פעמיים באתר ופעם אחת במייל לשנות מיקום איסוף ולא חזרו אלי. המוצר שרכשתי (LEBOVO L340) הגיע ללא עכבר תקין, לאחר שיחה עם המעבדה של לנובו התקנתי דרייבר וזה לא עזר (ה - TOUCH PAD לא נמצא בכלל במנהל ההתקנים). למרות שאספתי את המוצר היום האחריות החלה לפני חצי שנה לפי לנובו. התקשרתי לשירות הלקוחות של KSP, דיברתי עם בחור בשם אורן שלאחר שביקשתי מנהל ןהחזר ניתק לי את השיחה בפרצוף.
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באינטרנט מחשב נייד לנובו וביקש לאספו בסניף שלנו בראש לציון מרכז , כפי שגם ציין בהזמנתו.
לאחר שאסף את המחשב הנייד, פנה אלינו לשירות לקוחות בטענה כי קיבל אותו עם TOUCH PAD שאינו תקין. נדגיש כי המחשב הנייד הנ"ל מסופק באריזתו עם תעודת אחריות של חברת לנובו, שבה מצויין כי בכל תקלה עליו לפנות אליהם, ואכן הלקוח פנה לשירות של לנובו לפני פנייתו אלינו והם הציעו לו להתקין דרייבים מה שלא עזר לפתור את הבעיה.
בשיחה מול שירות הלקוחות שלנו ציין הלקוח כי לנובו הציעו שיאספו ממנו את המחשב לבדיקתם וזאת מעבר לניסיון לסייע לו בהתקנת דרייבים לאחר , הלקוח הביע את אכזבתו הרבה מכך שהטיפול יארך זמן.
לאור זאת שהלקוח הביע אכזבה מהשירות שקיבל מלנובו ומנציגינו , בוצעה אליו שיחת אחראי בשירות ובה נשאל הלקוח האם קיבל פתרון, וציין כי פתר את הבעיה בעצמו על ידי חיפוש פתרונות טכניים באינטרנט וכרגע ברשותו מחשב נייד תקין.
חשוב לנו מאוד כחברה לספק ללקוח פתרונות מהירים ככל הניתן גם אם המוצר אינו באחריות שלנו וזאת על מנת שהלקוח יהנה ממוצר תקין על מנת שיצא שבע רצון.
במקרה זה לשמחתינו הלקוח הגיע לפתרון הזה בעצמו.

מוצר:
מחשב נייד LANOVO L340
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל מהטוב,
מחיר זול, חווית קנייה באתר נוחה ושירות לקוחות אינטרנט זמין ונותן מענה מהיר.

רע-
איסוף מוצר מהסניף.
האיסוף נעשה מסניף חדרה, כתובת שגויה, החנות נמצאת מול מתחם קניות קטן, שילוט של החנות בכלל לא פונה לרחוב, פונה למגרש מכוניות (למה??)
הכניסה לסניף נראית כאילו החנות סגורה ובתכלס? יותר כמו מחסן מאשר חנות, חווית שירות גרועה ביותר, מההגעה לחנות ועד איסוף המוצר..

מציע למי שמעוניין לרכוש מ-KSP, לבחור במשלוח הביתה או בנק' איסוף.
מוצר:
JBL LIVE 500BT Bluetooth
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף עם מחשב שנדלק ולא עלה הוונידוס, לפני זה הייתי במקום אחר שבוא אמרו לי לאחר בדיקה זריזה שאין מה להציל ולוח האם הלך, כיוון שהמחשב נרכש ב2015 המשמעות הייתה שאין יותר לוחות אם כאלו וצריך לרכוש מחשב חדש ולהשאיר את כרטיס המסך בלבד.
בסניף פגשתי את מרט שהוא מקצוען ברמה גבוהה ביותר עם ניסיון חיים ארוך מאד. לאחר מספר ימים הוא נתן לי הסבר מפורט לגבי התקלה והאופציה לגיבו שנתנה אפשרות לשחזר ולהפעיל את לוח האם ולהמניע מלרכוש מחשב חדש כמו שהסבירו לי במקום אחר. מקצועיות כזאת אני לא זוכר בשום מקום וחשבתי שאין מה להציל במחשב. הודות למרט חסכתי בכך הוצאה גדולה.
מוצר:
בדיקה ותיקון מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף כמה מוצרים לא הייתה בעיה חוץ מזה שתמיד עמדתי לפחות חצי שעה בתור. (גם בשביל מטען)
שהזמנתי משלוח קיבלתי מענה אנושי שגוי בטלפון לבסוף ההזמנה לא הגיעה והנציגה לא נתנה לי מענה נוסף אלא הפנתה אותי למייל. חובבנים יש להם מזל שהמחירים זולים
מוצר:
שיאומי 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר KSP מברשת שיניים אורל בי ג'ניוס 8000. באתר KSP צוין במפורש שלדגם יש 6 מצבים אז לפי זה קניתי.
כשקיבלתי את ההמוצר ראיתי שיש רק 4 מצבי צחצוח. חזרתי לאתר KSP ואני רואה שמופיעים רק 5 סמלים על תמונת המברשת ומעל רשום 6 מצבים.
על המברשת רשום דגם 3765. עשיתי גוגל על הדגם הזה ואני רואה שבחו"ל זה משווק כדגם מסדרה 6000.
התחלתי לחשוד אולי עשו לי עקיצה ושמו מברשת אחרת ולקחו לעצמם מברשת יקרה יותר.
בחנתי את הקופסה של המברשת ואני רואה שבתמונות מופיעים 4 מצבים אבל בכיתוב רשום 5 מצבים.
בקיצור אורל בי ארזו מוצר מסדרה 6000 כסדרה 8000.
KSP רצו עם ההטעיה ופרסמו את המוצר כבעל 6 מצבים, עם תמונה של 5 מצבים.
תגובת החנות:
היות ומברשת השיניים מסופקת מהיבואן , פנייתו של הלקוח הועברה לטיפול היבואן
מוצר:
מברשת שיניים אורל בי ג'ניוס 8000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר סבלני ורציני בעל הבנה במוצר. ענה על כל השאלות בסבלנות רבה. וידא שהטלפון תקין.
מוצר:
Xiaomi Redmi note 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי ,יעיל,מהיר וסבלנות מדהימה .זו לא הפעם הראשונה שרוכש ברשת KSP רכשתי לפניי שנתיים לביתי מחשב נייד ממש מעולה לאוניברסיטה בסניך הירוקה כפר סבא מומלץ בחום .🙏🤗
מוצר:
מדפסת HP 3830
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים! רגוע ומאוד עוזרים עם הסברים צוות סבלני מאוד
תמיד קונה בסניף קריון
מאחלת עבודה נעימה
מנהל חנות תודה רבה על שירות מהיר ונעים
מוצר:
איפון 11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קובי נתן לנו שירות מהיר וקולע, נתן לנו בדיוק את מה שאנחנו צריכים וענה לכל השאלות שלנו
מוצר:
אייפון 11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב סבלני ומהיר מחיר סביר לשוק
שמח להמליץ על הסניף שירות איריס מקצועי ומהיר
מוצר:
Dell
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה למכשירי אלקטרוניקה.
להתרחק מהם בכל מוצר שיש לו מידות (אני קניתי נעליים): שירות לקוחות חובבני, לא בין מה רוצים ממנו. הגיעה מידה שלא התאימה. ביקשתי להחליף. אחרי בירור של 10 דקות בהמתנה הגיעה תשובה שאני צריך לנסוע לחנות שלהם כדי שיבדקו את תקינות הנעליים (עדיין עם הטיקט, בתוך החבילה המקורית) ורק אז הם יכולו לבדוק אם יש בכלל מידה אחרת ואפשר לעשות החלפה. בסוף ויתרתי על החוויה. נתקעתי עם נעל שלא מתאימה והבנה שעם KSP לא מתעסקים יותר
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט זוג נעליים, ובחר לקבלם במשלוח עד הבית. כאשר קיבל את המשלוח ובדק הוא גילה כי קיבל מידה לא מתאימה.
לאור זאת פנה למוקד השירות שלנו ודרש כי נשלח אליו שליח נוסף שיאסוף ממנו את הנעליים הלא מתאימות ויספק לו מידה מתאימה, לצערנו מהלך החלפת נעלים עדיין לא הוסדר ונפלה טעות בהעברת מסר ללקוח.
למדנו את המקרה לעומק ותהליך מתן מענה ללקוח שופר על מנת לתת שרות מלא לשביעות רצונם של כל הלקוחות.
חשוב לציין שבכל מקרה לקוח קיבל פתרון מקביל לצורך החלפה אבל החליט לא לממש אותו.
אני משתדלים תמיד כערך לפעול על מנת להוציא את לקוחותינו שבעי רצון מהשירות אך כדי שזה יקרה אנו זקוקים לשיתוף פעלה מהלקוח.

מוצר:
נעלי אדידס gameday
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל פעם שאני חוזר לחנות אני נהנה מחדש
כיף להיכנס לפה ולקבל שירות מעולה
הזמנתי מחשב לפי 3 ימים הגיע תוך שלוש ימים
במצב מעולה כמו שרציתי המוכר עזר לי לבחור ואני מאוד
מרוצה מהבחירה שלו ושלי ביחד ממליץ מאוד מהיכנס לסניף בנתיבות
לאפילו כדי סתם לשאול שאלה הוא תמיד עוזר בחיוך
וברצון רב
מוצר:
מחשב גיימינג אסוס מציאון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ותמיד עם חיוך.
תמיד אני מקבל הרגשה של רצון לעזור ולקבל את השירות הכי טוב שיש.
קניתי כבר כמה פעמים ציוד לבית שלי ולבית-ספר שאני עובד בו והכל עובד בצורה מעולה.
מוצר:
סווטצ אינטרנט tp link
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איסוף חבילה מהסניף לקח זמן, כחצי שעה רב בגלל שנאלצתי להמתין ליועץ מכירות שיסיים ייעוץ ללקוח.
מוזר ומיותר לחכות על מנת לקבל חבילה
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח על הפידבק על מנת לשפר את השירות. הלקוח מלין על כך שביצע הזמנה באינטרנט וכשבא לאספה מהחנות בעפולה כפי שביקש נאלץ להמתין במשך חצי שעה עקב עומס לקוחות נקודתי בשעה הספציפית שהוא הגיע.
חברתינו עושה מאמץ רב על מנת לספק שירות ומענה יעיל בחנויות, ותקבל את הפידבק הזה מהלקוח על מנת להשתפר ולהתייעל עוד יותר.
חשוב לנו לתת ללקוחות שלנו מענה מהיר בחנויות ככל הניתן בעיקר באיסוף הזמנות על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
קנקן פילטר בריטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי, הסביר בחיוך ובפירוט על כל דגם וההבדלים בניהם. בחור חייכן. ממליץ בחום להגיע לסניף להנות מהשירות
מוצר:
מגן מסך לגלקסי 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מKSP מכשיר Ninja BL682, בשימוש הראשון במעבד מזון הסכין תנקע, מתברר שהסכין הגיע עם בעיה ביצור - היא טיםה עבה מידי, מה שגרם לסכין לשייף את כל המכסה העליון של המעבד מזון.
פניתי לKSP והם הפנו אותי ליבואן, שלחתי ליבואן את המעבד מזון אז הוא חזר מקולקל כי היבואן הוא טוען שאין אחריות על חלקים.
כל התהתליך הזה נמשך חודשיים ואחרי התשובה מיבואן חזרתי לKSP עם בקשה להחלפה למוצר חדש והם אומרים שעברו חודשיים והם לא מוכנים להחליף לי.
התנהלות מאוש מאכזבת מחברה שזכורה לי בעבר כטובה. ממליץ לא לקנות שם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו לפני מספר חדשים בלנדר נינג'ה אותו הזמין באתר שלנו באינטרנט ובא לאספו בחנות בפתח תקווה בדרך רבין.
לפני כחודש לערך פנה אלינו לשירות הלקוחות בטענה כי בהפעלה ראשונית הסכין נתקע ונשחק ומכסה הקערה נשבר לאור זאת.
כמו כן נתקע המוט האמצעי, נדגיש כי המוצר מסופק ללקוח כפי שמגיע אלינו מהיבואן באריזה סגורה ומקורית חדש לחלוטין ובתוך האריזה מצורפת תעודת אחריות מטעם היבואן, לאור זאת הלקוח הופנה אליהם לבדיקתם והוחלפה לו הקערה אך לפי החלטתם הסכים לא הוחלף ולא הוחלף מכסה הקערה השבור כי זה לא באחריות לאור השבר.
לאור פנייתנו החוזרת , הסביר נותן האחריות שהנזק נגרם כתוצאה משימוש לא נכון במכשיר והלקוח הוזמן לפנות אליהם ולרכוש את החלק השבור.
חברתינו פנתה פניה נוספת אל נותן האחריות בבקשה לבוא לקראת הלקוח ככל הניתן ולהוזיל את עלות החלק השבור, ותדאג לעדכנו לכשיתקבל מענה.
אנו מצרים על תחושת הלקוח, אך חברתינו עשתה הכל כדי לסייע מול נותן האחריות וזאת למרות שהבלנדר לא באחריות שלנו, וזאת על מנת להוציא את הלקוח מרוצה.

מוצר:
Ninja BL682
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעולה!
אנשי צוות מקצועיים ואדיבים אשר יודעים להתאים את המוצר לצרכים.
רכשתי את מחשב בהרכבה דרך נציג המכירות מאיר שמאולי, אשר ענה במקצועיות ואדיבות.
בהחלט אחזור לקניה נוספת בעתיד!
מוצר:
מחשב בהרכבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי עם חברה בחנות של k.s.p במתחם רד על מנת להתעניין בפלאפון ובמחשב נייד.
שירת אותנו בחור חסר סבלנות. היה מאוד לא נעים. דיבר בהתנשאות ובזלזול כאשר שאלנו שאלות בסיסיות.
כמובן שבסוף לא קנינו בחנות בעיקר בגלל היחס וחוסר הרצון לשרת ולעזור. פנינו למנהל החנות בתלונה.
לא ברור אם נתלונה נלקחה ברצינות. ופשוט יצאנו מהחנות.
בחרנו חקנות בחנות אחרת.
מוצר:
אייפון 8 פלוס ומחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה. הנני לקוח חוזר ומתמיד. קיבלתי שירות מקצועי אדיב ומכל הלב בסניף עד הלום באשדוד.
מוצר:
Salsport double lacrosse ball
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שנים קונה בסניף עד הלום. צוות של מקצוענים עוזר בכל שאילה. אף פעם לא התאכזבתי מהמלצות שלהם. מקום ההכי אמין בארץ.
מוצר:
Andis 17205
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה טיפה מוזר לקנות פולי קפה בחנות של טלפונים ומחשבים
אבל סוכן ולדי המליץ לי על דגם פולי קפה טוב וזה במד קפה הכי טוב שטעמתי עד היום
מוצר:
Lavazza Grand Espresso Coffee Beans
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, עניני ויעיל. עם זאת, המוכר היה מקסים, קיבלתי הסברים והחייב לבחירה מדוייקת לתכלית לשמה הגעתי. תודה רבה!
מוצר:
33555
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.