דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
4.14
ציון ממוצע
534
חוות דעת בשנה האחרונה
1914
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
22
0
5
3 חודשים אחרונים
71
0
26
6 חודשים אחרונים
153
0
65
שנה אחרונה
420
1
113
כל הזמן
1380
18
516
נמצאו 1914 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי זכרון 32G של G Skill עם אחריות לכל החיים.
כאשר הזכרון התקלקל - KSP אמרו שהאחריות מוגבלת לזמן חיי המוצר ומכיוון שהם לא מוכרים את החברה יותר - אי אפשר לכבד את האחריות. הם הסבירו ששרטת לקוחות לא מדבר עם לקוחות ואין מה לעשות. פשוט מזלזלים בלקוחות.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
G.Skill micro SDHD 32G card with adaptet
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תמיד קניתי את הציוד הנוסף שלי כגון מקלדות ועכברים של רייזר, ואוזניות מ KSP. אף פעם לא אוכזבתי מהם.
לכן יום אחד לשדרג את המסך שלי ממסך 60HZ למסך 144HZ, מסך בשווי 2000 ש"ח.
התרגשתי לקבל אותו וחסכתי במשך הרבה זמן למסך הזה - רק כדי להתאכזב לאחר שלקחתי אותו הביתה וגיליתי שהוא פגום.
כאשר אתה קונה משהו חדש והוא פגום אתה מצפה להחלפה מיידית ואפילו סליחה מהחנות - נכון?
אז זהו שבמקרה של K.S.P לא. הלכתי לסניף שממנו קניתי את המסך ופשוט הזדעזעתי מהשירות לחלוטין, אנשים אנטיפטיים קרים, שלא מנסים אפילו לעזור ולראות מה הבעיה!, מילא תנסו להראות את עצמכם אכפתיים, אבל פשוט לקחו את המסך ל"מעבדה" שלהם מאחורי הסניף ולא מצאו לכאורה שום בעיה.
לאחר הכחשת הבעיה פניתי ל ASUS להחלפת המסך. לאחר שבוע וחצי בלי מסך קיבלתי מסך חדש.
GUESS WHAT? גם הוא פגום ! איזה כיף !
עכשיו אני מחכה להחזר הכספי שלי - קיבלתי את הטראומה שלי מKSP.
לסיכום - שירות קר, נחמדים רק כאשר קונים את המוצר, אחרי זה אל תצפו ליותר מידי, איכות ירודה של מוצרים, עשו לעצמכם טובה ותמנעו מ KSP.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוחה, אך הפרטים שציינה אינם נכונים, שכן המסך שרכשה וטענה שאינו תקין נבדק ונמצא תקין לחלוטין ! למרות זאת שהמסך נמצא תקין הוא הוחלף לה בחדש באופן חריג לפי אישור היבואן. כעבור מספר ימים טענה את אותה טענה גם לגבי המסך החדש. חשוב להדגיש שמדובר במסך איכותי מאוד של חברת אסוס אך למרות כל האמור הוחלט באופן חריג לזכותה זיכוי כספי מלא שכן המסכים שסופקו לה תקינים לחלוטין וגם אם יוחלף לה שוב המסך בחדש היא תטען את אותה טענה שוב - שהוא תקול, נדגיש כי לא הייתה תקלה במסכים שסיפקו לה, הם פשוט לא מתאים לה !!! השירות שקיבלה הוא מעל ומעבר וחבל שהיא מציגה את הדברים באופן שגוי ואף בחרה להכפיש את החברה.
מוצר:
מסך asus pg248q
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שאי אפשר לצרף פה תמונה.
רכשתי 2 מאווררים יחסית יקרים למארז או לקירור מים. אחד מהמאווררים הגיע פתוח. כבר כשהאריזה היית סגורה היה ניתן לראות שאחד מהמאווררים ממוקם הפוך בפנים. הניילון היה פתוח, הברגים היו חסרים. ואחד הגיע סגור וחדש כמו שצריך.
תגובת החנות:
אנו מצרים על הרגשת הלקוח אך לצערנו אין הדברים שרשם מדוייקים, שכן בעת הרכישה הלקוח בודק את המוצר שרכש, פותח את האריזה ומוודא תקינות החיצונית המלאה של המוצר והאביזרים הנילווים שהינם קיימים וזאת בהתאם למצויין בשילוט על קירות החנות. יש להדגיש כי אריזת המוצר שקופה, כך שטענתו באשר למוצר אינה נכונה ואינה הגיונית בעליל
שכן ניתן לראות את המוצר דרך האריזה השקופה !!! נדגיש כי למרות שטענותיו של הלקוח אינן נכונות, לפנים משורת הדין הוא החזיר את המוצר וקיבל עליו זיכוי כספי מלא.
מוצר:
noctua NF-P12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף אילת הלגונה אצל המוכר עידו מספר מוצרים, על כולם קיבלתי הסבר מפורט, המלצות ושירות מעולה, מוכר תותח ומחירים מעולים. הייתה לי חוויה מאד חיובית ואני ממליץ בחום לקנות שם.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מחשב נייד Asus i5 8250U, זיכרון חיצוני Transcend ואוזניות אלחוטיות NOA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת בלילה, כעבור פחות מ 12 שעות קיבלתי אותה עם שליח אלי הבייתה, השליחות ללא עלות הנחה של 10 ש"ח עקב רישום לרשימת התפוצה,
אני מאד מרוצה, שרות מהיר וטוב ומחירים זולים מאד.
מוצר:
סט מקלדת ועכבר אלחוטיים Logitech Combo MK270 Retail
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויות הקנייה בסדר, אבל זה לא מסתיים כאן.
כאשר אני קונה בחברה גדולה ומוכרת כמו KSP אני מצפה שיעמדו מאחורי כשיש בעיה עם נותן האחריות, אחרת למה לא לקנות יותר זול אצל מישהו אחר בזאפ ?
נותנים את אותה תשובה של נותן האחריות , מאוד מרגיז.
מדובר בטאבלט לנובו חדש של חודשיים ששקע טעינה נשבר עקב הכנסת כבל (שזה מה שצריך לעשות, לא ? ).
נותן האחריות CPM הציע ברוב חוצפתו תיקון יותר יקר מהטאבלט ו KSP פשוט נתנו לי את אותה תשובה.
שתדעו שלא רק מחיר משחק תפקיד, גם השירות שלאחר מכן, אז תסיקו את מסקנותיכם, אולי שווה כבר לקנות במקום זול יותר כי גם ככה אין גב.
תגובת החנות:
צר לנו שזו היא הרגשת הלקוח, אך האחריות למוצר אותו רכש ניתנת ע"י חברת לנובו והמעבדה מטעמה, ומאחר ונגרם נזק למוצר ע"י הלקוח או מי מטעמו וזאת בהתאם לבדיקה שנערכה למוצר במעבדת השירות של חברת לנובו, קבעה המעבדה מטעמם כי התיקון למוצר אינו במסגרת אחריות היצרן. הלקוח פנה אל חברתנו על מנת שנעזור לו בנידון, חברתנו העבירה פניה לחברת לנובו בבקשה לסייע ככל האפשר ללקוח בתיקון הטאבלט, חברת לנובו השיבה שלאור זאת שהנזק שנגרם ע"י הלקוח או מי מטעמו נגרם לרכיב שיושב פיזית על גבי הלוח ראשי עלות התיקון גבוהה שכן יש הצורך בהחלפת לוח האם ראשי לדברי המעבדה מטעמם. נדגיש כי גם אם הלקוח היה קונה את הטאבלט הנ"ל בחברה אחרת עדיין התשובה של חברת לנובו לא הייתה משתנה והתיקון למוצר היה שלא במסגרת האחריות ובתשלום לאור הנזק שגרם הלקוח למוצר. נדגיש כי כשירות טוב הציעה חברתנו הנחה ברכישת טאבלט חדש מאותו סוג.
מוצר:
Lenovo TAB 4 TB-8504F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך lenovo y27 והחוויה הייתה פשוט נוראית, בחנות עשו "הצגה" כדי להראות שהמסך תקין אבל המסך שבור מבפנים וטוענים שאנו הקונים אלה הם שגרמו לנזק, פשוט חוצפה. המוכר אומר לי " אני מאמין לך שאתה לא גרמת לנזק אבל תוכל לרכוש מסך חדש ביותר זול", הם רוצים רק את הכסף שלנו ושנקנה עוד ועוד מהם- ודרך אגב זאת לא הפעם הראשונה או השנייה שאני קונה מוצרים מהם ואחרי מעט זמן הם מפסיקים לעבוד, וכדי לקבל מהם אחד חדש צריך לעמוד על שלך במשך המון זמן ולהוכיח להם שאתה לא זה שגרמת לנזק. עדיף לשלם עוד קצת כסף וללכת לחנות טובה יותר עם מוכרים אדיבים ושבאים לקראתך.
תגובת החנות:
צר לנו שהלקוח בחר להציג הדברים באופן מטעה לחלוטין, שכן בעת הרכישה, כגילוי נאות נציג חברתנו פתח עבור הרוכש את אריזת המסך לבדיקתו המלאה, שהינו שלם - ללא כל פגם וכל האביזרים הנילווים הגיעו באריזה. הלקוח עזב את החנות שבע רצון לאחר הבדיקה שביצע. כעבור מספר ימים של שימוש במוצר חזר הלקוח לחנות בטענה שישנם מספר פיקסלים במסך, מבדיקה שנערכה בחנות, נראה שאין מדובר בפיקסלים אלה בשבר פנימי למסך שנגרם ממכה שספג המסך. על מנת לסייע ללקוח נשלחה פניה ליבואן בבקשה לבדוק אפשרות להחליף את המוצר ללקוח למרות הנזק שנגרם למסך, חברתנו עשתה ותעשה הכל על מנת לסייע ללקוח בהחלפת המסך בחדש, אך ככל שהיבואן יקבע כי הנזק נגרם משימוש לקוי של הלקוח חברתנו לא תוכל לשנות את החלטתו של היבואן בנידון.
מוצר:
LENOVO Y27F Curved LED VA 27 inch DP HDMI Free Sync gaming monitor
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-7.03 באילת סניף אילת לגונה קניתי טלפון חשבוניות מס 162126, מוכר אלכסנדר, קיבלתי שירות והסבר על המכשיר מאולה. תודה, אביטל גושנסקי
מוצר:
Xiomi mi a1 64gb gold
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום פלאפון בסניף קריון. אין לי מילים על השירות!
אלמוג היה סבלני, הסביר לי שוב ושוב גם כששאלתי את אותה השאלה בפעם המיליון, דאג שאצא מרוצה ופשוט יצר חווית קניה מעולה!!
תודה רבה רבה!
מוצר:
xiaomi redmi note 5 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה על השירות לאיש מכירות אייל. מכשיר עובד מעולה. מאוד מהיר. ממליץ על החנות. שירות מצויין.
מוצר:
Transcend StoreJet 25h3p 1tb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נפלא, אתר פשוט ויעיל וכולל אופציות שונות למשלוח ואיסוף. בהחלט ממליצה ואזמין בעתיד.
מוצר:
משקל מזוודות דיגיטלי נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאוד שלילית ... אני הזמנתי לפני שבוע וחצי מחשב נייד ונאמר שהמוצר יגיע עד 6 ימי עסקיים . לאחר מכן נודע לי שיהיה עיקוב כי המוצר מגיעה מסניף באילת. לאחר בירורים חוזרים הסתבר בכלל שאין אותו במלאי. לא הציעו הצעה אחרת ולא עזרו לנו למצוא מוצר אחר במקום. מאוד לא אמין ושירות מאוד קר. אני מקווה שישנו את הגישה.
תגובת החנות:

הלקוח הזמין מחשב נייד מסוג לנובו בחברתנו באמצעות הזמנה באינטרנט.
לאחר הזמנתו קיבל הודעה באמצעות מייל שבה צויין בפניו שזמן האספקה יהיה ארוך מהרגיל.
לאחר ברורים שערכנו התגלה לצערנו שהדגם הספציפי של המחשב הנייד זה אזל ממלאי.
חברתנו הציעה ללקוח לבחור מחשב נייד אחר או לחילופין להמתין שהלפטופ אותו הזמין יחזור למלאי.
הלקוח בחר להמתין, ולאחר שהלפטופ חזר למלאי הוא סופק ללקוח.


מוצר:
Lenovo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחשב נרכש ב18.2.18 הגיע אליי המשלוח ב26.2.18 תקול אם חצי מהמקלדת לא עובדת, אחרי שיחה עם DELL נאמר לי שהם יעבירו את הפרטים לKSP בשביל לבצע החלפה למחשב תקין.
אחרי יומיים של ניסיונות לתפוס את סניף האקספרס בטלפון ללא הצלחה בתכתבות במיילים הבנתי שהם מחכים לתשובה של DELL.
היום בתאריך 4.3.18 התקשרתי בשעה 10 לDELL לוודא שהם העבירו את ההפנייה לKSP מDELL נאמר לי שהם העבירו את זה עוד בשבוע שעבר והם יעבירו שוב עכשיו, התקשרתי שוב לסניף אקספרס והפעם סופסוף ענו לי, אחרי שיחה עם הנציגה היא אמרה לי שיש כבר פנייה מDELL(ככה שהגיע להם הפנייה מלפני שבוע)
לאחר עוד כמה בירורים היא אמרה שתחזור אליי עוד היום כשיהיה תשובה, כמובן שהיא לא חזרה אליי.

שלחתי להם עוד מייל שאני רוצה לבטל ולקבל החזר כספי ולמייל הזה הם ענו באותו יום בזמן שכל שאר המיילים לקח יום במינימום לענות.

וככה מאבדים לקוח קבוע.

אני לקוח קבוע שלהם שבחיים לא נתקל בבעיות איתם אבל זה פשוט היה השירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם מכל חנות אפשרית פשוט זוועה.
תגובת החנות:
שלום רב,
הפרטים שרשם הלקוח אינם מדוייקים, שכן בעת שפנה הלקוח אל חברתנו בטענה שקיבל אישור החלפה למחשב DELL שברשותו,
חברת DELL לא העבירה אל חברתנו אישור להחלפת המחשב.
על כן, על מנת לסייע ללקוח בפנניתו, חברתנו שלחה פניה אל היבואן לבירור באם יש אישור להחליף עבור הלקוח את המחשב בחדש.
כעבור מספר ימים התקבלה תשובה שלא קיים אישור להחלפת המחשב של הלקוח, חברתנו שלחה פניה נוספת ליבואן על מנת לסייע ללקוח,
כעבור מספר ימים נוספים התקבל אישור להחלפת המחשב בחדש עבור הלקוח. נדגיש כי למרות שהאישור שהתקבל מהיבואן הוא להחלפת המחשב בלבד,
לאור בקשת הלקוח הוא זוכה זיכוי כספי מלא לשביעות רצונו.
מוצר:
מחשב נייד DELL INSPIRON 7577
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח קבוע של KSP סניף רמת גן (מאחר ואני גר לא רחוק מהחנות ואני עובד בתחום המיחשוב אני מבקר שם לא מעט).
חוץ מהמחירים המצויינים מה שיותר חשוב זה השירות המצויין האדיב והמקצועי שיש בסניף הזה, לא משנה מה קורה תמיד אני יוצא מרוצה.
הנה לדוגמא המקרה האחרון שבגללו אני כותב חוות דעת: קניתי לאמא שלי מחשב ובחרתי במארז גדול (מארז גיימרים) כשקיבלתי את המחשב והלכתי להתקין אותו גיליתי שבגלל הגודל הוא לא נכנס למקום היעודי בשולחן המחשב...חזרתי לחנות, לעובד אדיב ומקצועי בשם מתן, שאפילו התנצל שייקח 4 ימים להכין את המחשב במארז החדש (בפועל היה מוכן תוך יומיים), קיבלתי זיכוי על ההפרש והכי חשוב קיבלתי שירות חלק ומצויין ופתרו לי את הבעיה בלי קשיים מיותרים.

חשוב גם לציין שזה לא מקרה חד פעמי של שירות אדיב ומקצועי בחנות, תמיד זה ככה בסניף הזה וחשוב לשתף עסקים כאלו. כל הכבוד!
יהונתן.
מוצר:
Desktop intel Core i3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי של הנציג דימה. נתן לנו יעוץ מקצועי בנוגע למחשב נייד. מומלץ מאוד!
מוצר:
מחשב נייד אסוס x510
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*לא לקנות-חווית קניה גרועה מאוד ושירות גרוע*
ההזמנה לא הגיעה בזמן (עדיין לא הגיעה, כבר איחור של 3 ימים). השירות לקוחות "איבד את ההזמנה" במשך יומיים.
לאחר 3 ימים מהיום שכבר ההזמנה הייתה אמורה להגיע (10 ימים לאחר שהזמנתי) "מצאו" את ההזמנה והציעו שישלחו את זה עד יום שלישי- כלומר באיחור של שבוע, ללא פיצוי כלל.
מיותר לציין שביליתי שעות איתם בטלפון לנסות להבין לאן נעלמו המוצרים.
תגובת החנות:

אכן לצערנו חל עיכוב במסירת ההזמנה ללקוחה וזאת בשל כשל לוגיסטי נקודתי.
יש לציין כי עם התבררות הכשל ניתן עדכון ללקוחה לגבי מועד האספקה (הוצאה עבורה חבילה חדשה) וכן הוצע פיצוי.

אנו מספקים למעלה מאלפי חבילות מדי חודש בחודשו ללקוחות בערוצי שילוח רבים ומגוונים אך לצערנו לעיתים מתרחשות תקלות נקודתיות.


מוצר:
ipad pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה קשה . אי אפשר להשיג את החנות ומטרטרים אותך כמו פינג פונג ואין עם מי לדבר חוץ ממרכז שבו יושבים פקידים שלא ממש עוזרים

לא ממומלץ בשום אופן מבחינת שירות לפחות
תגובת החנות:
צר לנו על הרגשת הלקוח, אך הדברים שרשם אינם נכונים שכן הוא שכח שכרטיס האשראי שמסר בעת ההזמנה לא ניתן היה לחייב והתקבל סירוב, לכן מאוחר יותר- עוד באותו יום
יצר נציג חברתנו קשר עם הלקוח ומסר פרטי כרטיס אשראי נכונים לחיוב, והוזמן עבור הלקוח המחשב לשביעות רצונו, כך שלא ברור על מה מלין הלקוח שכן לא ניתן היה לחייב את כרטיס האשראי שלו.
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצרים ב ksp לפעמים זולים, אבל השירות גרוע. קניתי כרטיס זיכרון פגום, שלא עובד עם אף מצלמה. צילמתי את השגיעה בוידאו כדי להראות לתכנאי, אבל הם פעם שנייה מוציאים לי אותו ממעבדה ואומרים שהוא תקין כי עשו לו פורמט בתוך המחשב, ובצורה כזאת הוא עובד (לא עם מצלמה). צריך להגיע אליהם 3 פעמים כדי שיחליפו מוצר פגום, וגם אז זה לא קורה. בושה על השירות, חבל על הכסף. פעם קניתי אצלהם בדרך קבע, אבל לא רואים אותך ממטר
תגובת החנות:
צר לנו על הרגשת הלקוח אך הפרטים שרשם הלקוח אינם מדוייקים כלל, שכן בעת שהביא את הכרטיס לחנות בפעם הראשונה הוא נבדק ונמצא תקין לחלוטין וזאת לאחר שבוצע לכרטיס איתחול (פירמוט), הכרטיס עבד ללא דופי, על הוא הוחזר ללקוח. נדגיש כי רק כעבור מספר חודשים לאחר שהלקוח ביצע במוצר שימוש והוא עבד לו באופן תקין, חזר עימו לחנות שוב בטענה לתקלה. הכרטיס ונמצא שאכן קיימת בו תקלה, על כן הוחלף הכרטיס עבור הלקוח בחדש במסגרת האחריות לשביעות רצונו.
מוצר:
Sandisk extreme 600x 64GB Class 10 90mb/s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מהנה מאוד המוכר אלקס היה נחמד מאוד עוזר וחביב למרות השעה המאוחרת והתור הגדול שבמקום
מוצר:
איפון x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סט אלחוטי של מקלדת ועכבר עבור עבודה משרדית. הנציג אלמוג היה סבלני אדיב ונחמד מאוד והמליץ לי במקצועיות רבה.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
סט אלחוטי מקלדת ועכבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את מתן מסניף כפר סבא על שירות יוצא דופן תוך הקשבה לצרכים והתאמת המחשב המדויק וביצוע כל הבדיקות הרלוונטיות עד לקנייתו בפועל.

יישר כןח.

תודה,

שמרית איילון.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
Asus Vivobook 15 X510UQ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בסניף קריון. תוך יומיים המחשב כבר היה מוכן והמוכר בשם אלמוג היה מקצועי מאוד והמלצותיו מעולות. נהנתי לקנות אצלו.
ללא ספק אחזור לסניף.
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזה של hisense דגם מעולה ומומלץ איכות נהדרת ממליץ בחום על הטלוויזיה ועל השירות בירושלים מרכז
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טליוויזה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לKSP יש אפשרות לרכוש
מוצרים תחת קטגוריה של "מציאון" (למשל מחשב שעבר טיפול במעבדה וכו')
ואז המחיר יותר זול מהמחיר המקורי. לפני חצי שנה - שנה (בערך) רכשתי מהם
מחשב נייד מציאון - ובפירוט המחשב נייד היה כתוב שניתן להרחיב את הראם עד ל16.
(המחשב מגיע עם 8 ראם). מכיון שאני מעוניין לרכוש מחשב שיחזיק לי לכמה שנים טובות
הפרט הזה היה חשוב לי - אפשרות השדרוג ל16 ראם. בנסיון לשדרג את הראם יצרתי קשר
עם אסוס - ולהפתעתי אסוס אמרו שלא ניתן לשדרג ל16 ראם.
ובאתר KSP ובחנות נאמר שכן ניתן. לבסוף אסוס ישראל שלחה פנייה ישירה לKSP על מנת שישנו
את המפרט של המחשב שרכשתי (ועוד כמה מחשבים דומים) שלא ניתן לשדרג את הראם. ובעקבות כך
KSP שינו את המפרט של המחשב הזה - ושל עוד כמה מחשבים אחרים שהופיעו באתר האינטרנט שלהם.
התאכזבתי והחזרתי את המחשב לKSP והם זיכו אותי. ביום ראשון האחרון הגעתי לחנות ושילמתי מקדמה
על מחשב מציאון אחר, לפני ששילמתי, בדקתי מה הוא כולל. באתר החברה ובחנות נאמר לי שהוא מגיע
עם MINI DOCK. יש בידי דף שהודפס לי בעת תשלום המקדמה וכתוב בפירוש שהוא מגיע עם
asus mini dock. היום שהגעתי לאסוף את המוצר לא היה בו הminidock ומנהל החנות ניסה
להתקשר למנהלים שלו לבדוק מה אפשר לעשות - ובסוף פשוט זרק לי "אפשר לבטל את העסקה"...
הסברתי לו שזאת לא פעם ראשונה שזה קורה לי איתם. ומעצבן לקנות מוצר ובסוף לא מקבלים מה שכתוב
כבר פעם שנייה. המנהל עשה קצת טלפונים גמגם קצת ולבסוף אמר לי "תבטל את העסקה"... הרגשתי שפשוט
דורכים עלי. לא הוצע לי שום חלופה. איך קורה דבר כזה שאני משלם
על מוצר ולא מקבל מה שהובטח לי כבר פעם שנייה???? והפעם בכלל היה חסר חלק שהיה כלול ברכישה. איך זה קורה????
לכל הפחות הייתי מצפה שיציעו פיצוי או חלופה...דבר שלא קרה, קיבלתי יחס מזלזל מאוד, אני כנראה לעולם
לא יחזור לחנות הזאת -בכלל בכלל לא ממליץ לרכוש שם- אני ירכוש את המוצר בחנות המתחרה יש בדיוק באותו מחיר,
שלום ולא להתראות!!!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
תגובת החנות:
‏‫צר לנו שהלקוח בחור להציג הדברים באופן שגוי ומטעה ואף מנסה לפגוע בשמה הטוב של חברתנו. אם נעמיד דברים על דיוקם, הלקוח ביקש לרכוש בעבר מחשב נייד ממציאון (מחשבים ממציאון הינם מחשבים משומשים ו/או מתוקנים ויתכן ומגיעים ללא אביזירים נילווים -לכן נמכרים בהנחה משמעותית כפי שמסבירה חברתנו ללקוחות טרם הרכישה), המחשב סופק לו לשביעות רצונו לאחר שנבדק על ידו באופן יסודי במעמד הספקתו. כעבור זמן מה ולאחר שביצע בו שימוש מלא , טען הלקוח שחברתנו הטעתה אותו ולא ניתן לבצע הרחבת הזיכרון במחשב. מבדיקה שערכה חברתנו אל מול היבואן -אין הדבר נכון, ניתן היה לבצע שידרוג הזיכרון במחשב אותו בחר לרכוש, למרות כל זאת ולאור בקשתו להחזיר את המחשב לאחר שביצע בו שימוש מלא - זוכה הלקוח זיכוי כספי מלא על המחשב למרות שאין חברתנו מחוייבת לכך בהתאם לחוק.
לפני זמן מה, ביקש הלקוח לרכוש מחשב נוסף ממציאון, בידיעה מלאה שמחשב מציאון הינו מחשב מחודש/משומש/מתוקן ויתכן ויהיו חסרים אביזרים נילווים שלא כפי שמגיעים במידה ונרכש מחשב חדש, לכן מחשב ממציאון נמכר במחיר מוזל משמעותית !
כגילוי נאות, נציג החנות הציג בפני הלקוח את המחשב לבדיקתו המלאה והסביר לו כי המחשב מגיע עם מטען בלבד, הלקוח ביקש לבטל את העסקה לאור זאת שלא מגיעים אביזרים נילווים שמגיעים בקניית מחשב חדש.
‏הלקוח בחר שלא לקבל את המחשב או לחילופין לקבל זיכוי לרכישת מחשב חדש , על כן הוחזר כספו במלואו
מוצר:
asus zenbook flip s
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר