דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
2.48
ציון ממוצע
377
חוות דעת בשנה האחרונה
2958
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
6
2
128
שנה אחרונה
136
5
236
כל הזמן
2005
27
926
נמצאו 2958 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כשלשה חודשים עמדת עגינה למחשב נייד עם אחריות לשנה, חיבור הHDMI שבשבילו רכשתי את המוצר הפסיק לעבוד ומאז אף אחד לא עונה לי בשירות הלקוחות. לא במייל, לא בצ'אט, לא דרך הפנייה באתר, לא בפייסבוק ולא בטלפון.
פשוט שירות מזעזע
מוצר:
מיני עמדת עגינה STLAB U-1100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בלי להרחיב במילים הזמנתי לפני שבועיים חלקים למחשב שום דבר לא הגיע אין מענה בשירות לקוחות,אין מענה בהודעות זה פשוט בזיון שחברה בסדר גודל כזה מתייחסת ככה ללקוחותיה.
ממליץ לא להתקרב ולא להזמין מהם חבל על העצבים.
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על תחושת הלקוח, אך נדגיש כי חברתנו פועלת כרגע במתכונת מצומצמת לאור הנחיית משרד הבריאות, דבר שעלול לגרום לעיכובים באספקת הזמנות.
הלקוח בסופו של דבר הצליח לקבל מענה משירות הלקוחות שלנו כעבור מספר ימים ואף ציין שקיבל את ההזמנה שלו וקיבל מענה לגבי תקופת האחריות לפריטים השונים שהזמין אצלינו.
גם בתקופה עמוסה זו של נגיף הקורונה, חשוב לנו מאוד לתת ללקוחותינו מענה מהיר ככל הניתן וזאת על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מחשב גיימינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מספקים את ההזמנה כבר עבר חודש מהחיוב!!! אין מענה לא בשירות לקוחות ולא במוקד הזמנות!!! שמים פס על הלקוחות
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט בלנדר ובחר לקבלו במשלוח במשלוח עד הבית
ההזמנה בוצעה בתקופת הקרוונה העמוסה במיוחד עקב הנחיות משרד הבריאות והעובדה שחברתנו עובדת במתכונת מצומצמת.
לאור זאת קיבל אותו בזמן החורג מהתחייבות חברתנו לזמן אספקה.
יצרנו קשר עם הלקוח, שגילה הבנה, והוצע לו כמחווה שירותית לקבל קופון לרכישה הבאה בחברתנו על מנת שיצא שבע רצון וזאת לאור החריגה מזמן האספקה.
גם בתקופה עמוסה זו , חשוב לנו מאוד לבוא לקראת לקחותינו אם יש סיבה לכך על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
בלנדר משולב מעבד מזון נינג`ה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב והגיע (באיחור של כמה ימים אבל מילא)
המחשב חובר והתברר שאינו תקין. מה גם שהורכב בצורה לא תקינה (ניתן לראות מאחורי המחשב)
מאז אני מנסה ליצור איתם קשר. שירות לקוחות טלפוני מנתקים אותך תמיד אחרי 29 דקות המתנה / כשאתה מגיע ל-82 בתור (אחרי שהתחלת ב-120!!)
בחנות לא עונים טלפונית. שירות ממש מבזה.
מוצר:
מחשב בהרכבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מ ksp שני מוצרים.
אחד מהם כבר ב 5.4.20.
לא קיבלתי שום מוצר.
פניתי במייל, השארתי פניה באתר, שלחתי פקס והתקשרתי עשרות פעמים- אף אחד לא מגיב ולא עונה.
בושה.
ממליץ לא להתקרב לחברה הזו.
תגובת החנות:
חברתנו עקב משבר הקורונה ולאור הנחיית משרד הבריאות עובדת במתכונת מצומצמת. מה שעלול לגרום לעיכובים באספקת ההזמנות.
וכן לעומס חריג במענה הטלפוני. ניתן לפנות אלינו גם במענה דיגיטלי בפייסבוק במייל ובצ'ט אונליין על מנת לקבל מענה מהיר יותר.
יצרנו קשר עם הלקוח, שאישר שההזמנה סופקה בינתיים, לאור העומס הרב חל עיכוב באספקה ולאור זאת הוצע ללקוח קופון בסך 50 ש"ח לרכישה הבאה בחברתנו כשירות טוב.
גם במצב של משבר הקורונה כשאנחנו עובדים תחת עומס חריג מאוד, חשוב לנו לבוא לקראת לקוחותנו אם יש צורך ,על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
עמדת טעינה ואוזניות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי גרוע שיצא לי להיתקל בו
לא יודעים לתת שירות
לא יודעים מה הולך בחברה
וזאת לא הזמנה ראשונה
מוצר:
נוט 10 פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי 6990 על מחשב שבכלל לא קיבלתי. עד היום.
חודש אני בהמתנה לאחר שהייתה שגיאה בתשלום.
כשקיבלתי את המחשב, לאחר חודש וחצי, התברר שהוא לא המחשב הנכון.
מאותו רגע, עבר שבוע וחצי ושום פיתרון או התיחסות לא סופקו.
עברתי 4 נציגים שונים כשכל אחד מהם הבטיח הבטחות שווא לגבי יצירת קשר וניתק את השיחה כאשר עברתי לממתינה, המנהלים לא מנהלים והם בטלנים בני בליעל.
אני תקוע עם מחשב שהוא לא מה שהזמנתי, בלי יכולת להחליף. כי פיזית אין עם מי לדבר, הם פשוט חוסמים.

הם גנבו לי כסף - אין לזה מילה אחרת.

חברים - להתרחק מהם כמו מאש.
מוצר:
Dell g5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את האמת שכבר לא איכפת לי מזה שהמוצר לא הגיע.
הזלזול בלקוח הוא פשוט לא נתפס לא עונים בשירות לקוחות לא מגיבים למיילים ניסיתי בכל דרך אפשרית להשיג וכשרושמים להם בפייסבוק תגובה הם מוחקים ולאחר מספר פעמים הם פשוט חסמו אותי ...
בושה שירות הכי גרוע שנתקלתי בו
לא להתקרב אליהם עדיף לשלם טיפה יותר ולקבל שירות נורמאלי
מוצר:
עכבר דגם sharkoon פד ומתאם לאוזניות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החיוב ירד יום אחרי ההזמנה, עבר שבוע וחצי המשלוח עוד לא הגיע, אין לא מצליח לקבל תשובה בשום ערוץ תקשורת, בקשה לביטוח עסקה דרך האתר שלהם נותרה ללא מענה כבר כמה ימים.
מוצר:
מגוון מוצרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם הייתי יכול לתת אפס כוכבים זה מה שהייתי נותן הזמנתי הזמנה באתר k.s.p בתאריך 1/4 ורשום באתר שלהם שיגיע המשלוח תוך 2-7 ימי עסקים אבל k.s.p הנחמדים שלחו הודעה ואמרו שיגיע רק ב26/4 אשכרה נתנו לי לחכות חודש להזמנה אחת של שולחן ומקלדת
היה עדיף כבר להזמין מאייבי אם היייתי יודע שזה יקח כל כך הרבה זמן
ומתי שאני מתקשר לשירות לקוחות זה אומר שיש עומס יתר ומתנתק מדעת עצמו.
מוצר:
Speedlink scarit
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חודש עבר מאז ההזמנה שעשיתי ולתפוס אותם בטלפון זאת משימה בלתי אפשרית שעה וחצי בטלפון עד שהצלחתי להשיג אותם וגם אז הבעיה לא נפתרה.
שירות מזעזע! אל תתקרבו!
תגובת החנות:
חברתנו עקב משבר הקורונה ולאור הנחיית משרד הבריאות עובדת במתכונת מצומצמת. מה שעלול לגרום לעיכובים באספקת ההזמנות.
וכן לעומס חריג במענה הטלפוני. ניתן לפנות אלינו גם במענה דיגיטלי בפייסבוק במייל ובצ'ט אונליין על מנת לקבל מענה מהיר יותר.
לאור זאת שההזמנה התעכבה הלקוח ביקש לבטלה ואנו נדאג לזכותו זיכוי כספי מלא ככל שנאמת שאכן לא סופקה לו החבילה.
גם בתקופה עמוסה זו , חשוב לנו מאוד להיות קשובים לבקשת הלקוחות על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
כבל HDMI וקטלן יתושים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החווית קנייה הכי לא נעימה שהיית לי עד היום לצערי לא נראה לי שהתקרב למקום הזה שוב מתחייבים לעד מספר ימי עסקים ולאחר שעבר אני מנסה לתפוס אותם ללא הצלחה זמני המתנה מטורפים של שעה זה לא הגיוני בעליל מאוד מאוכזב מהם ובאון אישי לא ממליץ
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, אנו נמצאים בתקופה לא רגילה עקב משבר הקורונה, יש עומס רב גם במענה הטלפוני , גם על המרכז הלוגיסטי הנובע מהנחיות משרד הבריאות.
חברתינו פועלת במתכונת מצומצת עקב הנחיות אלה. יצרנו קשר עם הלקוח שציין כי הזמין אצלינו כונן SSD שסופק לו. הזמנה זו התעכבה עקב העומס הרב ולאור זאת כמחווה שירותית הוצע ללקוח קופון הטבה לרכישה הבאה בחברתנו על מנת שיצא שבע רצון.
חשוב לנו במקרים חריגים של עיכוב בזמני אספקה לבוא לקראת לקותנו על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מספר מוצרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים, הזמנתי באינטרנט מעל לשבועיים, לא רק שלא קיבלתי את ההזמנה, לא קיבלתי שום עדכון לגבי ההזמנה.
לא עונים לא לטלפונים (התקשרתי מעל 30 פעמים), לא למיילים ולא בפייסבוק!


Awful service, ordered online from there over 2 weeks ago, no answer on the phone(I called over 30 times), email or Facebook, didn't get any update on my oder!!
Don't order anything from there
תגובת החנות:
הלקוחה בחרה להזמין אצלינו באמצעות אתר האינרטנט שעון, בתקופת משבר הקורונה העמוסה במיוחד שבה חברתנו פעלה במתכונת מצומצמת מבחינת כח אדם,
עקב הנחיות משרד הבריאות.
אנו מצרים על תחשות הלקוחה, שהלינה על כך שההזמנה לא סופקה בזמן חריג.
יצרנו איתה קשר, ולפי דבריה ההזמנה עדיין לא סופקה, חברתנו תפנה לחברת השילוח על מנת לספק את ההזמנה בהקדם בתיאום עם הלקוחה
אנו נלווה את הפניה הזו מול הלקוחה עד אספקת ההזמנה.
לאחר בדיקתנו יצרנו קשר עם הלקוחה שנית והתברר שההזמנה סופקה כעבור מספר ימים בזמן חריג מאוד.
לאור העיכוב באספקה, וכמחווה שירותית יוצע ללקוחה לקבל קופן הטבה לרכישה הבאה בחברתנו.
גם בתקופה עמוסה לאור משבר הקורונה חשוב לנו לבוא לקראת לקוחתינו ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים

מוצר:
שעון חכם Garmin Vivoactive 4S 40mm - צבע זהב ורוד עם רצועת סיליקון ל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע שראיתי בחיים שלי לא עונים למיילים לא עונים בכלל לטלפון סה בכלל לא נותן להמתין וזה מנתק הזמנתי אוזניות לפני חודש וזה לא הגיע אומרים כבר שבוע שזה בדרך אלי ושום דבר לא היגיע פעם אחרונה בשבילי
מוצר:
אוזניות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא כדאי להזמין זה לא עד שבעה ימי עסקים זה משבעה ימי עסקים. (מנסיון כואב) ואם זה מאלת זה מתחיל משבועים שווה לשלם קצת יותר הם לא עונים לטלפון תמיד תור של 120 ממתינים על אף שיש הרבה מזמינים (שיעסיקו יותר עובדים מצידי). והם לא שמים לב להזמנות שבוטלו.
מוצר:
מחשב לנובו s145
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת ינואר 2020 קניתי טרמוס חשמלי Hemilton, שמשך האחריות עליו הוא ל-36 חודשים.
המוצר היגיע במהירות לחנות והשתמשתי בו עד אתמול. ב-18.4 שלושה חודשים בלבד לאחר הקניה
המיחם יצא מכלל שימוש. אין מענה אצל היבואן הרשמי המילטון בטלפון, גם לא בנקודת השירות ולא
בKsp. מה אני עושה? איך להתקדם?
אודה לתשובה מוסמכת.
מוצר:
Hemilton Thermos 5L 750 W White HEM-160
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר ב-5/4/20 תוך הבטחה שיגיע בין 5-7 ימי עסקים . הטיפול בהזמנה ע"י נציג מכירות בוצע רק יומיים אח"כ -ב7/4/20 וכן נאמר בגוף ההזמנה כי " העסקה הושלמה - ההזמנה מטופלת כעת במחסן לטובת ליקוט ואריזה" .בניסיונות ההתקשרות ולאחר המתנה של שעה וחמישים דקות השיחה פשוט נותקה על ידם וכן בכל הנסיונות להשיג שירות טלפוני, התקליט אומר שיש עומס פניות והשיחה מיד מנותקת, מבלי לאפשר להשאיר פרטים כדי שנציג יחזור . כמו"כ שלחתי מספר פניות במייל , ובגוף ההזמנה אף מצויין שפניתי אליהם 3 פעמים, אך אף אחד לא טרח לענות לפניות שלי ולהסביר מדוע יש עיכוב באספקת המוצר. בלשונית " פנה לצוות המכירות" בגוף ההזמנה הבחירה היחידה של נושא הפניה הוא "ביטול הזמנה" אין שום אפשרות לבצע בירור פשוט בגוף ההזמנה בעוד נושאים תחת הכותרת "מעקב אחר הזמנה". בפעם היחידה שהצלחתי לשוחח עם נציג, לאחר המתנה על הקו של שעה, הוא אמר שאין את המוצר במלאי והזמינו עבורי מהחברה שכנראה לא בטוח שכלל יש את המוצר בארץ. אם אין במלאי , אז מדוע להציג אותו באתר כמוצר שקיים ,ולכתוב שהוא נמצא במחסן לטובת ליקוט ואריזה??. ולגבות כסף כאילו הוא במלאי?? ואם יש עיכוב כלשהו , תקלה כלשהי , אפשר לפנות ללקוח ולהציע חלופות ולא להתעלם מהפניות . לצערי התאכזבתי מאוד מהשירות של KSP. חבל שחברה ותיקה כל כך ,נוהגת שלא בשקיפות מול הלקוח ומותירה רושם של חברה שפשטה את הרגל. אני יכול להבין ולהכיל שאין את המוצר במלאי, אני יכול להבין שאולי יש טעות באתר , הכל אפשר להבין ולהכיל, הכי הרבה ,אבטל את העסקה וארכוש במקום אחר או אבקש להחליף מוצר במוצר אחר אפילו יותר יקר ,אך, הטענה העיקרית שלי היא :חוסר היחס של החברה לפניות שלי, ומניעה מכוונת של החברה לאפשר ללקוחות לבצע בירורים ביתר קלות, בכך שהיא בפועל מנתקת את השיחות. בתקופה שבה אין אפשרות להגיע לסניפים היה מצופה שאספקת המוצרים תהיה מהירה כפי שהרבה חברות השכילו לעשות . חברת KSP לא התאימה עצמה למצב החירום במשק ולמצוקת הלקוחות שזקוקים למוצר חיוני כמו כיריים גז,ולא דאגה לעדכן את מלאי המוצרים כפי שמתברר .
מוצר:
כיריים גז 4 להבות מידאה 60G40M005SFT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון Xiaomi Redmi note 8 דרך האתר שלהם,

שליח התקשר אלי אחרי כמה ימים - לא הספקתי לענות לו ולא היה שום תיאום מראש,

אחרי זה התקשרתי אליו ואמר שהוא יחזיר לחנות,

כשהתקשרתי למוקד אחרי מספר ימים לא היה להם מושג מה המצב, (כל פעם זה לחכות לפחות שעה)

אמרו שיבדקו,

התקשרתי עוד פעמיים ואותה תשובה,

אחרי חודש של המתנה - נשברתי וביטלתי את ההזמנה,

ממש ממליץ לא להזמין מהם בזמן הקורונה.
מוצר:
Xiaomi Redmi 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו מksp

לפני החג הזמנתי מסך גיימינג של lenovo g34w-10 שעלה 2400 בעצמו. לטענתם הובטח 1-7 ימי עסקים והבנתי שבגלל החג זה יקח שבוע וחצי בערך.
אחרי שעברו ה7 ימי העסקים המובטחים ניסיתי להשיגם והתקשרתי יותר מאלף פעמים! למוקד בניסיון להבין איםה ההזמנה שלי או האם אפשר לביטולה.
אחרי שלוש שעות של המתנה ענה לי נציג שאמר שכרגע אין להם את המוצא במלאי והסביר לי שצריך להזמין מהיבואן (מה הסיכויים שעוד משהו יזמין מסך ב2400 שקל באותו הזמן שלי) ואמר לי שהוא לא יכול לבדוק או לבטל את ההזמנה ושעלי לפנות לשירות לקוחות עבור ביטול או לשלוח מיילים והביא לי את המייל והוסיף אותי בתור לשירות לקוחות שמייד אמר את אותה ההודעה שנאמרה לי כבר יותר מאלף שיחות האחרות "שבגלל המצב זמני ההמתנה גבוהים מהרגיל ונשא מאוחר יותר" וקחו בחשבון שאני מתקשר מהשניה הראשונה שהמוקד נפתח כל היום כבר 4 ימים ברצף וזה תמיד אותו הדבר.
ולפני מספר הימים המסך גם "נעלם" להם מהאתר ולא ניתן למציאה שם יותר
לפי האתר התשלום חוייב והמוצר כבר במשלוח והעיקר אין להם במלאי
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה אצלינו באתר האינטרנט מסך לנובו, בתקופת משבר הקורונה, בתקופה זו חברתינו עובדת במתכונת מצומצמת ולאור זאת יתכנו עיכובים באספקת ההזמנות.
לאור עיכובים אלה פנתה הלקוחה אלינו למחלקת הזמנות וביקשה לבטל את הזמנתה
ואנו נדאג להשיב לה את מלוא כספה.
לאור המצב היו זמני המתנה במענה הטלפוני ארוכים מהרגיל, אנו עושים כל מאמץ לספק מענה מהיר ככל הניתן לכל לקוחותנו, ניתן לפנות אלינו גם בפניה דיגיטלית, בפייסבוק בצ'ט או במייל.
גם בתקופה עמוסה זו חשוב לנו מאוד לספק שירות טוב ומהיר ללקוחותנו על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
Lenovo g34w-10 144Hz gaming monitor
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות של אפל , אומנם חיכיתי כ30 דקות עד שענו לי אך קיבלתי שירות מצוין ,סבלני ונעים מנציג בשם מיכאל.
תודה מיכאל:)
מוצר:
APPLE אוזניות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מלא חומרה וציוד ועד שלא היה לי תקלה לא ניסיתי להשיג אותם
עכשיו מנסה להשיג מספר טלפון לדבר עם שירות ולא מצליח
הביאו לי מוצר שלא תואר נכון באתר
מוצר:
מסך מחשב sasmung ultrawide
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק ב-22/3, אחרי יומיים התקשרתי לברר מתי ההזמנה תגיע. אמרו שתוך 8 ימי עסקים ואין לי מה לדאוג. אחרי 10 ימי עסקים התקשרתי לבדוק מה קורה אמרו לי שמתחילים לספור רק מהיום שבו חייבו אותי (מסתבר שחייבו אותי רק ב-25/3), כאילו זו בעיה שלי שהם לוקחים את הזמן.. מאז התקשרתי מספר פעמים, כל פעם לפחות שעה וחצי בהמתנה רק כדי שיגידו לי שזה מגיע ממש עוד כמה ימים. בסוף החלטתי לבטל, שלחתי הודעהבפייסבוק פלוס מייל פלוס הודעה באתר ולא חזרו אליי כמה ימים. התקשרתי ואחרי שעה וארבעים דקות של המתנה ענה לי נציג ואמר לי שאני אקבל את הזיכוי רק עוד 14 ימי עסקים. פשוט שירות בושה וחרפה.
מוצר:
Bissel Crosswave Pet Pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם אתם מוצר בKSP ומוצר עובד ללא בעיות אז הכל סבבה.
אבל אם יש לכם מקרה אחריות תתכוננו לגיהנום.
קניתי מקלדת יקרה עם בעיה בכפתור ! 6 חודשים לקח להם עד שהביאו לי חדשה.
3 פעמים לקחו לי אותה למעבדה והחזירו עם תשובה שהיא נבדקה ותקינה ))))
אפילו נציג שלהם היה בהלם כי הוא באצמו ראה את הבעיה !
בסופו של דבר בחור בשם ליאור (מנהל בשירות) החליט ללא לשאול אותי שהוא מביא לי מקלדת חדשה של חברה אחרת ! מקבל הודעה שהמקלדת שלי מחכה לי בסניף. אני רץ לשם אחרי עבודה רעב ועייף מחכה בתור איזה 30 דקות והם נותנים לי מקלדת אחרת לגמרי ! לא אותה חברה ! נציג מתקשר לליאור הזה מנהל שירות ושואל אותו, אז הוא עונה לו אז שיקח זאת היא גם מכנית :DDDD זה פשוט גועל נפש !
זה רק מקרה 1 מרוב שקרו לי עם רשת זו
עובדה ! שלמתי 700 ש"ח על מקלדת ו-6 חודשים הייתי עם ישנה שלי כי רוב הזמן מקלדת הייתה בבדיקות ב-KSP !
חוץ מזה הנלה של KSP כאשר מוכרים לך משהו מתעקשים שתשאיר להם ב-ZAP חמשה כוכבים ! חברה ללא בושה !
מוצר:
HYPERX - MECHANICAL KEYBOARD ALLOY ELITE RGB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כבל ב26.3.הובטח עד 6 ימי עבודה.לא קבלתי עד היום.ולא ניתן ליצור קשר.ממש בושה..לא מתאים לעסק רציני
מוצר:
כבל רשת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים אין חשק בכלל לקנות מהם עד שהם עונים לוקח שעתיים ועונים לא יפה בחוסר נעימות לא מספקים את השירות המתאים אני מחכה למשלוח כבר מעל לשבועיים ועדיין לא קיבלתי אותו
מוצר:
עכבר ומקלדת רייזר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.