דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
3.85
ציון ממוצע
400
חוות דעת בשנה האחרונה
2637
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
12
3 חודשים אחרונים
31
0
35
6 חודשים אחרונים
68
0
64
שנה אחרונה
284
1
115
כל הזמן
1898
22
717
נמצאו 2637 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את תוכנת אופיס אצל המוכר אלי בסניף,אשר עזר לי בקבלת האינפורמציה הדרושה,היה סבלני ועזר לי בכול..
אחלה שירות שבעולם..תודה :-)
מוצר:
microsoft office home and students 2019
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מהקניה. עם מחיר מבצע לראש השנה עולה פחות ממה שפורסם באתר. קיבלתי מהר מאוד
מוצר:
שואב אבק DYSON
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת תספורת Panasonic GP80 דרך האפליקציה. קוד הקופון ל50₪ הנחה לא עבד, ושירות הלקוחות לא היה מוכן לזכות.
כמו שאפשר לראות בתמונה- המכונה הגיעה שבורה, ו-KSP מסרבים להחזיר את הכסף. לסיכום: שירות גרוע, מוצר פגום, להתרחק.
תגובת החנות:
חברת KSP דוגלת בלתת שרות הגון לכל לקוח ולהיות גמישה וקשובה לצרכיו, יחד עם זאת במידה והמוצר עבר שימוש (שבמקרה הנ"ל היה ניתן לראות בצורה ברורה) ונגרם נזק למוצר לצערנו לא נוכל לתת מענה במקרים כאלה.
צר לנו על תחושתו של הלקוח , אנחנו נשמח לתת מגוון אופציות חליפיות והוגנות למקרה הנ"ל ,שלא כוללות ביטול או זיכוי עבור מוצר שבור אחרי שימוש.
למרות כל האמור לעיל, חברתינו שלחה את מכונת התספורת לספק לבדיקה, וככל שתאושר החלפה למרות הנזק שנגרם למוצר, נפעל בהתאם ונשמח להחליפו ללקוח למרות שהמוצר לא באחריות עקב הנזק.

מוצר:
Panasonic ER-GP80
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת אפסון דרך האתר: גם קיבלתי את ההצעת מחיר הכי טובה, וגם המדפסת הגיעה אלי עד לבית בזמן לפי ההתחיבות. תודה רבה.
מוצר:
אפסון l382
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי רמקולים מחודשים. הוסבר לי שאלו רמקולים שהאריזה נפגמה או שהוחזרו, אולם עברו בדיקה והם תקינים . כשחיברתי אותם התברר שאינם עובדים. אמנם זיכו אותי אולם כשהתלוננתי בשרות לקוחות של KSP על זה ההם מוכרים מוצר דפוק שלא עבר בדיקה,הם התנערו בהסברים ותרוצים שונים, ואפילו לא טרחו להתנצל. כנראה לא לחינם KSP ממוקמים כל כך נמוך בדרוג שביעות הרצון באתר שלכם
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בחברתינו רמקולים מחודשים ,בתהליך המכירה של מוצר מחודש מסבירים ללקוח בצורה מפורשת שמוצר זה אינו חדש וזאת הסיבה שהמכירה מתבצעת רק בסניפי KSP לצורך וידוא שביעות רצון של הלקוח, הלקוח ידע מראש שהם מחודשים ולא חדשים, כאשר חיבר אותם גילה לצערינו שאינם תקינים, פנה לשירות הלקוחות שלנו, דאגנו שיגיע לסניף הקרוב אליו וזיכינו אותו והוא רכש דגם אחר.
לצערנו ישנם מקרים נדירים שתקלה שהייתה עלולה לחזור ואנחנו תמיד זמנים עבור לקוח על מנת לתת מענה לכל בעיה שתהיה ,אנחנו מודים ללקוח על הפידבק, נשמח להמשיך להעניק לכל לקוחותינו שירות טוב מהיר ויעיל ככל הניתן, מצרים על תחושתו.

מוצר:
רמקולים למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה שלילית . ביום שני 19/8 הזמנתי מכשיר למינציה לאיסוף בסניף רמלה. באתר מתחייבים לספק סחורה עד 3 ימים. משום מה הם החליטו שהתשלום אושר רק ביום שלישי, למרות שסגרתי הזמנה בשני , חשבתי שאקבל בחמישי , מסבירים לך ששלושה ימים לא כולל יום התשלום ותקבל בראשון , ביום ראשון אחרי כמה טלפונים מודיעים שגם בראשון לא יגיע למרות שעברו שלושה ימים לכל הדעות ואז מבטיחים שיגיע בשני , כמובן שגם בשני זה לא מגיע, אז בשלישי התקשרתי וסיפרו לי שבטעות זה נשלח לסניף אחר. התאריך כבר 27/8 כל שיחה לוקח להם מינימום 10 דקות לענות, ושוב הנציג מבטיח לבדוק עם המנהל ולהחזיר תשובה ושוכח ואחרי שעתיים עוד נציג מבטיח ושוכח, מבקש מנהל שיענה לי , התשובה למנהל אין טלפון רק מייל, ואני עדיין ממתין , אין ספק חווית קניה מהסרטים. אך אני כנראה לא אקנה מהם יותר.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו מכשיר למינציה וביקש לאספו בסניף רמלה, לצערינו עקב עיכוב לוגיסטי בלתי צפוי הוא קיבל את ההזמנה באיחור, אנחנו רוצים להתנצל על זמן אספקה ארוך מהמתוכנן. הלקוח פנה מספר פעמים אל שירות הלקוחות וניסו לסייע לו ככל הניתן, דאגנו שיקבל את ההזמנה ולאור העיכוב, ניתן ללקוח קופון כספי בתור מחווה שירותית לרכישה הבאה אצלינו, אנו עושים את כל המאמצים כדי לספק שירות מהיר וטוב עבור לקוחותינו ומודים ללקוח על הפידבק.


מוצר:
מכשיר למינציה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפוש אחר מחשב נייד לעבודתי. וקיבלתי המלצה מהמוכר למחשב בתקציב שלי, המחשב פשוט מעולה ומהיר בהתחשב במחיר.
הופתעתי ממש לטובה.
ממליץ לכולם!
מוצר:
מחשב נייד Asus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טוב מאוד מהיר, זמן אספקה מצוין מחיר טוב אין תלונות הנחה טובה אפליקציה נוחה .......
מוצר:
Ef-808
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות מעולה, שירות ברמה הגבוהה ביותר, איכות מעולה ומחירים טובים, אני אקנה הכל רק כאן
מוצר:
מחשב intel
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מוצרים. לקחו לי את הכסף. באתר רשום שזה יכול לקחת 1-9 ימי עסקים. התקשרתי שבוע אחרי שלא שמעתי מהם והנציג אמר לי שזה "במחסן, מחכה למשלוח".
היום, אחרי 11 ימים(8 ימי עסקים) אני מתקשר שוב ואחרי שחיכיתי 30 דקות על הקו, הנציג אומר לי שאין להם אף אחד מהמכשירים במלאי.

אני אף פעם לא משאיר חוות דעת ואני מנסה תמיד לתת צ'אנס אבל מה שקרה פה זה בדיחה.
הם הציעו לי או לבטל את ההזמנה(אחרי 11 ימים שאני מחכה למוצרים שלי!) או לקנות מכשירים אחרים ואולי כמה אחוזים של הנחה.
קניתי מוצרים באלפי שקלים מKSP לאורך השנים.
כל הכבוד, איבדתם לקוח קבוע.
תגובת החנות:
קודם כל חשוב להתנצל בפני הלקוח על זמן המתנה ארוך מהרגיל, לפעמים ישנם מקרים של עיכובים בהספקת המוצר שלא תלויים בנו , יחד עם זאת אנו משתדלים למצוא פתרונות עבור לקוחותינו ולתת מגוון אפשרויות חלופיות. הלקוח הזמין אצלינו מיקרוגל וטוסטר וביקש לקבלם במשלוח עד הבית.
לצערינו חל עיכוב בלתי צפוי באספקת המוצרים, וכאשר הלקוח פנה אלינו לשירות הלקוחות, נערכה בדיקה ונמצא כי נגמר המלאי של המוצרים שהזמין. הוצע ללקוח להמתין מספר ימים שיחודש המלאי ושנבוא לקראתו בקופון מתנה לרכישה הבאה עקב עיכוב בלתי צפוי, אך הלקוח דרש לבטל את ההזמנה.
מהצד שלנו אנחנו מבטיחים לעשות את כל המאמצים על מנת לשרת את לקוחותינו בצורה הטובה ביותר.

מוצר:
מיקרוגל 23 ליטר Samsung MS23K3513AK 800W צבע שחור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדהים!
חווית קניה מדהימה בksp תלפיות ירושלים. מוכרים אדיווים נחמדים מאוד. ענו לי על כל השאלות בהרחבה ובנימוס. עזרו לי ממש בהתלבטות ועזרו לי להתכוון למכשיר שרציתי.
בקיצור תענוג
מוצר:
שיומי רדמי 7A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת, מבטיחים אספקה 1-3 ימי עסקים והמוצרים לא הגיעו לסניף בו צריך להיות האיסוף.
מעל 10 דקות המתנה בשירות לקוחות ולנציג זה נראה נורמאלי וקצר.
אין אפשרות לאסוף חלק מההזמנה שכבר הגיעה אלא לחכות שכל ההזמנה תאחר את מועד האספקה וךאסוף אותה.
אני לא אקנה אצלם יותר בחיים.
תגובת החנות:
ברצוננו להתנצל על זמני המתנה בקבלת מוצר בסניף , אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת לתת שרות מהיר וטוב עבור לקוחתנו , יחד עם זאת חשוב לציין שהזמנה היגיעה לסניף בזמן וסופקה ללקוח באותו יום , כלומר עמדנו בכל ההתחייבות של עמידה בזמני אספקה.
נמשיך לשפר את השרות בסניפים ולתת מענה מהיר ללקוח.

מוצר:
שעון casio la670wa1, סט שופינים, מלחם חשמלי, מעמד לטלפון, סוללות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 50 שקיות ואקום 30x40 ס''מ CASO. בפרסום נאמר שהן משמשות (גם) להקפאה (והרי זה עיקר הערך של הוואקום), ובפועל צד אחד של השקית פתוח לגמרי ואין שום אמצעי עזר לסגירתו כדי להשתמש בו להקפאה. בקופסה שקיבלתי לא היו שום הוראות שימוש. כמו כן, לא נאמר בפרסום שהיצרן הוא גרמני, שאילו ידעתי על כך, לא הייתי קונה. בסיכום: אל תקנו.
תגובת החנות:
בדקנו את הנושא לעומק, הלקוח הזמין שקיות ואקום שמתאימות לכל סוגי מכונות ואקום של חברת CASO. שקיות מגיעות פתוחות לצורך סגירה דרך המכונה . לצערנו לקוח לא הבין את המשמעות של המוצר ,למרות שהכל מצוין בדף המוצר באתר שלנו.נשמח לפנות ללקוח ולהסביר מה ניתן לעשות עם המוצר הנ"ל


מוצר:
50 שקיות ואקום 30x40 ס''מ CASO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום שירות חם ונדיב מחירים לכול כיס נותנים עזרה והסבר ותמיכה לגבי המוצר לכול הדרך תמשיכו כך
מוצר:
מצלמה לרכב פלוס מקלדת וכבר למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סניף תלפיות בירושלים- 2 נציגים מטעמכם, הראשון אייל בסון, והשני גיל מזרחי, וכן נציגתכם במסנג'ר נופר. אני ממליץ בחום רב על השלושה הללו מטעמכם, קיבלתי יחס אישי ושירות אדיב במיוחד וטוב ביותר. עליכם ועל השלושה הנ"ל נאמר "יישר כוח ענק", אמשיך לקנות רק מכם אני משפחתי ומכריי תבורכו. אין מה לשפר כלל, שירותכם/אתם מושלמים ביותר המשיכו רק כך ותמיד תבורכו..
מוצר:
מחשב נייד DEL G5 5587
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי משקל מטבח ומיקרוגל CASO דרך האתר ואחרי 3 ימים התקשרתי לשרות לקוחות קריר של KSP ואז הודיו לי שהמוצרים נמצאים באילת ויקח לפחות 15 ימים להגיה לחנות בפתח תקווה להוספה עצמית. רק אז ידעתי ובגלל המוצרים לא באים מאוסטרליה, ביטלתי את הקניה כי זה לא שרות ולא חנות רצינית.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בחברתינו משקל ומיקרוגל באינטרנט, לאחר יומיים פנה אלינו וביקש סטטוס הזמנה, שוקף בפניו שעקב כך שאחד הפריטים נמצא רק באילת , זמן האספקה ארוך מהרגיל.

לאחר מכן הלקוח פנה אלינו וביקש לבטל את ההזמנה עקב זמן האספקה הארוך וחברתינו זיכתה את הלקוח באופן מלא.

חשוב לציין שאנו עושים כל מה שביכולתנו על מנת לספק שרות מהיר ללקוח.


מוצר:
CASO MG20, CASO Kitchen Energy Scale
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מksp שני מיקסרים במחיר שהיה די אטרקטיבי בהפרש של דקות בודדות. בנוסף הזמנתי כבר עוד כמה מוצרים על הדרך. קיבלתי אישוק על שני המיקסרים ואף נאמר לי שישלחו לי את המוצר לבית ולא לתחנת איסוף ללא תוספת תשלום. רק אחרי חמישה ימים שלחו לי מייל שאחד מהמיקסרים, אזל מהמלאי. ביקשתי שישלחו אותו שיחזור אבל ksp סירבו וטענו שאצטרך לקנות במחיר חדש גבוה יותר.אני בינתיים, הפסדתי את ההזדמנות לקנות את המוצר באילת. בקיצור ממליץ רק למי שיכולצלהסתכן בזה המוצר לא יגיע או לכל הפחות יאחר לרכוש שם.
תגובת החנות:
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח שביצע 2 הזמנות למיקסר קנווד בהפרש של כמה דקות, אותו הדגם, וביקש לספקם לנקודת איסוף של בוקסיט, ההזמנה עברה לטיפול של מחלקת הזמנות ואחרי בדיקה התגלה שנשארה רק יחידה אחת במלאי, הודענו ללקוח באמצעות מייל שאזל המלאי והלקוח החליט להשאר עם יחידה אחת , נשלחה אליו הודעה נוספת שניתן לקבל את המוצר רק עם משלוח עד הבית ללא תשלום נוסף בגלל גודלו. כמו כן לאחר פניית הלקוח לשירות לקוחות, הוא עודכן שאין צפי לחזרה למלאי.
חבל שהלקוח בחר להציג את הדברים לא כפי שהיו.

מוצר:
Kmix 750
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את השירות הטוב של החנות והסבלנות והעזרה שתמיד אני מקבל.
קניתי משהו קטן משקל מזוודה שעשה את העבודה באופן מושלם.
ממליץ לכולם.
מוצר:
משקל מזוודה omega
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחנות של k.s.p בקניון קרית אונו . קיבלתי שרות מיוחד מ איש מיוחד מאוד שגב שמו . בכל רכישה ממנו (וכבר היו כמה וכמה רכישות ) קיבלתי בנוסף למוצר גם הסבר מפורט ועזרה מכל הלב ואפילו חיוך . שרות אדיר
מוצר:
כיסוי לטלפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום.תודה על שירות גבוע ומקסים של ksp נתיבות. ילד נישאר מאוד מרוצה !! תודה לאיגור.
מוצר:
מחשב נייח גיימינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף זבוטינסקי 137 יש שם מוכר לא סימפטי בעליל!! גרוע מאוד לרשת שיש שם מוכר כזה. פעם הבאה אין סיכוי שאני דורך שם בל"נ
מוצר:
LENOVO 500WIRELESS MOUSE BLACK GX30N71812
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מאוורר ב 430₪ שעל פי הפרסום כלל אחריות יבואן, אך מסתבר שאחריות היבואן דורשת התקנה של חשמלאי מטעמם בסכום של 350₪.

לא ממליץ לרכוש שום מוצר ללא בירור מלא של תנאי האחריות.
תגובת החנות:
תודה רבה על הפיטבק, אנחנו משתדלים בכל מוצר לציין את תנאי האחריות שלו, כולל כל מה שקשור להתקנה או הרכבה שנדרשת על ידי איש מקצוע. לצערנו במקרה הזה הלקוח לא שם לב לתנאי האחריות ששם מצוינים כל הפרטים בנוגע להתקנת המוצר. יחד עם זאת לקחנו אחריות מלאה על הנושא, והלקוח קיבל אישור שבמידה והוא לא מעוניין במוצר הוא יכול להחזיר אותו לחברתינו ולקבל עליו החזר כספי מלא.
אנו נעשה כל מה שביכולתנו על מנת לשמור על הוגנות ומידע שקוף במעמד הרכישה.

מוצר:
מאוורר fly של חברת norther
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום הגענו אימי ואני לסניף קריון בשעות הערב על מנת לקנות מחשב נייד לאחר שהמחשב של אימי הפסיק לעבוד. ניגשנו לנציג בשם אלי ארסט בירג וביקשנו ממנו מחיר למחשב חדש לאחר שיחה איתו הסברתי לו שיש לי מחשב שאינו עובד ואני לא יודעת מה הסיבה.
אלי אמר לי להביא את המחשב והסברתי לו שהמחשב נמצא אצלי באוטו, הוא ביקש שאני אביא את המחשב הישן והוא ינסה לעזור.
לאחר מספר דק שבדק את המחשב אמר לי שאין צורך לקנות חדש אלה להחליף את האר דיסק.
אני חייבת לציין את השירות והאנושיות שיש באלי עזר והסביר לנו מיליון פעם עם המון סבלנות עד שהבנתי מה יש עוד לעשות עם המחשב.
לבסוף לא יצאנו עם מחשב חדש אך יצאנו עם חיוך ושירות מעולה ותיקון של המחשב הישן.
אלי תודה רבה רבה לך כל הכל.
תהיו בטוחים שנחזור לקנות בסניף קריון אך ורק בזכות אלי.
מוצר:
תיקון מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במשקל התגלתה תקלה ביום השני לשימוש. יומים אחרי הקנייה ביקשתי מ קספ להחליף את המשקל אך הם התכחשו לחובתם להחליפו תוך 14 ימים מהקנייה. הם שלחו אותי לחברת השרות "רון לייט" לתיקון. ברון לייט אישרו לי לחזור לחברה ולומר להם שרון לייט מאשרת החלפה. למרות זאת קספ סרבה להחליף. התקלה והשיחות עם שתי החברות מתועדות ואני נאלץ לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות.
תגובת החנות:
אנחנו בחברת KSP קודם כול דואגים לשביעות רצון של לקוחותינו , אנחנו חייבים להודות לשלום על פנייתו אלינו בנוגע לתקלה שקרתה אצלו במוצר שהוא רכש ,כל פנייה כזאת מאפשרת ללמוד ולשפר תהליכי שירות מול לקוח. גם במקרה הנ"ל שלום ביצע איסוף מוצר בנקודת איסוף עצמי וכשהתגלתה תקלה פנה אלינו באופן ישיר לסניף בפתח תיקווה ושם נציג החנות הסביר לשלום על אופן השימוש במוצר. יחד עם זאת במקביל שלום קיבל אישור החלפה מחברת רונלייט שנותנת אחריות על המוצר ואנחנו שמחנו לבצע החלפה עבור הלקוח .מקווים שהנושא נפתר לשביעות רצונו.

מוצר:
משקל אדם YUNMAI MINI M1591
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.