דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
3.85
ציון ממוצע
400
חוות דעת בשנה האחרונה
2637
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
12
3 חודשים אחרונים
31
0
35
6 חודשים אחרונים
68
0
64
שנה אחרונה
284
1
115
כל הזמן
1898
22
717
נמצאו 2637 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לוח אם ומעבד בסניף הקריון. בסניף יש מערכת לניהול תורים והוא מתנהל ביעילות ראויה לציון. הרכבתי את לוח האם והמעבד במארז שברשותי והמערכת לא פעלה. פניתי לסניף נשר וביקשתי את עזרתו של אחד העובדים , קבלתי התיחסות יוצא מן הכלל מעבר למקובל במיקצועיות ואנושיות הראויה לציון. עזרה שאיפשרה לי להפעיל את המערכת . ת ו ד ה ר ב ה.
מוצר:
לוח אם ומעבד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איגור מוכר מקצועי, עם תודעת שירות גבוהה מאוד.
אדיב מסביר פנים ותמיד עם חיוך על הפנים
נכס לרשת כן ירבו.
לציין שזו פעם שנייה אני רוכש בסניף ופשוט אין מילים חווית קנייה במלוא מובן המילה
מוצר:
Jbl filip5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות אינטרנטית נוחה הכי טובה שיש
חנות פרונטלית . כמו הגעה לקופת חולים .
אווירה שעושים לך טובה שאתה קונה שם.
אבל אין ברירה הם הכי טובים
מוצר:
Lenovo 300 usb mouse
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נחמדים מאוד עד לרגע שאתה צריך את האחריות שלהם ואז אין עם מי לדבר אין שירות לקוחות אין עזרה יש רק לקנות ולקוות שקיבלת מוצר תקין ולא פגום ושלא זרקת את הכסף לפח
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו מחשב נייח לפני מספר חודשים והגיע לסניף טבריה שלנו בטענה שהמחשב לא עולה. המחשב נבדק בסניף ונמצא שכונן ה SSD אינו תקין, במסגרת האחריות הכונן הוחלף ואף הוצע ללקוח שנסייע לו בהתקנה מערכת ההפעלה מחדש, אך הלקוח השיב שאין צורך בכך. יתכן שהיתה אי הבנה בינו לבין נציג השירות הטלפוני, בכל מקרה בסניף דאגו שיקבל שירות הולם.
אנו נמשיך לשפר את השירות על מנת להוציא את לקוחותינו שבעי רצון, מודים ללקוח על הפידבק.
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הרכישה הייתה מאוד טובה: המוצר הגיע לסניף כפר סבא מרגע ההקלקה באתר תוך כיומיים ממועד הרכישה, וגם כאשר התברר לי כי המוצר הגיע עם תקע בריטי, המוכר לא היסס, ושלח את המוצר חזרה כך שאקבל מסך חדש עם תקע ישראלי תקני. {לאחר הזמנה חוזרת המתנתי כ-יומיים עד שהמוצר הגיע לסניף}. עצן עם קיבלתי בעת הרכישה לינק במייל, ובו תיעוד הסטטוס של המוצר מבחינת היכן הוא נמצא כעת, שזה משהו מאוד טוב ובעיקר נתן לי הרבה מאוד שקט לדעת שהמוצר אכן נשלח.
הדבר היחיד שקצת העיב על הרכישה היא העובדה שבאריזת המוצר לא הגיע תעודת אחריות או ספר הדרכה, אבל את זה אני מתכוון לברר עם החנות בזמן הקרוב. חוץ מזה אין לי מילים רעות להגיד על השרות ובעיקר המהירות שהמשלוח הגיע אלי, ועל כך אני רק יכול להגיד שאפו!
מוצר:
Sharp 40 Inch Full HD TV LC40LE185M By Bruhim
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה קניתי מחשב נייח לילדים (לסרטים וגיימינג) אצל דניאל בסניף רוממה חיפה והייתי מאד מרוצה. השבוע חזרתי וקניתי מחשב נייד חדש לצרכי העבודה שלי. דניאל היה אדיב ונחמד ועזר לי למצוא נייד שמתאים לצרכים שלי ובמחיר סביר. תודה ושנה טובה
מוצר:
מחשב נייד LENOVO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מחשב חדש לעסק מהסניף בנתיבות. קיבלנו שירות מאוד מקצועי והסבר מפורט מנת המכירות בחנות איגור. אין ספק שנחזור שוב
מוצר:
מחשב נייח Intel B001
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו שירות עם חיוך, אדיב, סבלני ומאד מקצועי. אחלה שירות של נציג המכירות שלמה יוסיפון בסניף הר חוצבים בירושלים.
מוצר:
Bosch AHS 50-20 גוזם גדר חיה, טלפון סלולרי LG G6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי Dyson V10 ב 5.9.19. עד היום (23.9.19) המוצר לא סופק וKSP לא נותנים תשובות , לא חוזרים ועצם העובדה שכדי לדבר עם מנהל צריך לשלוח מייל או פקס - פשוט חלם!!

זמני המתנה מעל 25 דקות וכשכבר עונים , לא נותנים תשובות - "זה בבירור..." - 18 ימים אחרי הזמנה...

ממליץ לכולם - לא להתקרב לחברה הזאת - כנראה גדלה מהר מדי בלי להתאים תשתיות
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו שואב אבק וביקש לקבלו במשלוח הביתה, לצערינו חברת השילוח שאנחנו עובדים איתה קרסה, מדובר במקרה מאוד מאוד חריג ולא צפוי, מה שגרם לעיכוב בקבלת המשלוח, אנו מצרים על תחושת הלקוח.
נציגת שירות התקשרה ללקוח, הסבירה לו את הסיבה לעיכוב הבלתי צפוי, ואף הציעה לו כשירות טוב קופון בסך 50 ש"ח לרכישה הבאה אצלינו, וזאת על מנת להוציאו שבע רצון למרות האכזבה המובנת מעיכוב האספקה.
עבורינו חווית לקוח טובה היא ערך חשוב , אנו נלמד מהמקרה על מנת לשפר את התהליכים הלוגיסטיים.

מוצר:
dyson v10 absolute
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סטרימר של xiomi , עשה בעיות מהשבוע הראשון. לאחר שבועיים פניתי לKSP שניפנפו אותי לנותן הישרות מובייל בידי שגם הוא לא חוזר אליי
שרות נוראי
תגובת החנות:
לקוח רכש אצלינו סטרימר, וכשבועיים לאחר הרכישה הגיע לחנות ברמת השרון בטענה שלסטרימר יש תקלה שמתרחשת מידי פעם מה שלא ניתן לאמת בחנות, ולכן הצענו ללקוח שאנחנו נשלח את הסטרימר עבורו לנותן האחריות או לחילופין שיפנה אליהם בעצמו, הלקוח העדיף לפנות בעצמו, וכשחזרנו אליו משירות הלקוחות ציין שהוא נמצא בחו"ל ובשבוע הבא יגיע לנקודה של נותן האחריות באיזור מגוריו כפי שהנחו אותו לעשות, הסברנו לו שנפנה לנותן האחריות ונבקש לזרז את הטיפול בבדיקת המוצר ככל הניתן על מנת לסייע לו.
חשוב לנו מאוד לסייע ללקוחותינו לקבל שירות מהיר ויעיל על מנת להוציאם שבעי רצון.




מוצר:
סטרימר XIOMI S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי את ההזמנה דרך האינטרנט, מודה, במחיר אטרקטיבי, עם איסוף בסניף. התברר, שאיסוף ההזמנה בסניף הוא דרך תור ממוחשב, שנותן עדיפות ללקוחות "חדשים". בפועל, אחרי המתנה של 30 דק' ואפס התקדמות בתור של אוספי המשלוחים, כי היה כמה לקוחות שרצו לקנות דברים בסניף, נאלצתי להגיע פעם נוספת.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באינטרנט טיטולים וביקש לאספם בסניף באר שבע, כאשר הגיע לסניף היה עומס חריג של לקוחות בחנות ולכן נאלץ להמתין יותר מהרגיל, אנו מצרים על תחושתו ומודים לו על הפידבק, בחברתינו עושים הכל על מנת לשפר את השירות ולספק ללקוחחות את ההזמנות בזמן הקצר ככל הניתן, נמשיך לפעול לשיפור יעילות אספקת ההזמנות בסניפים.

מוצר:
מארזים של 36 חיתולים 12-22 קג שלב 5 Huggies Freedom Dry
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 3 מוצרים יחד בKSP.
מנורת תקרה לא עבדה בחצי, למחרת הצטרכתי לחזור להחליפה.
ערסל ישיבה היה נראה טוב, אך כעבור 5 ימים נקרע בקו התפר משני הצדדים (כתוב מומלץ עד 100 ק"ג - אני שוקל 67).
חזרתי לחנות KSP אחרי 7 ימים, חיכיתי בתור 40 דקות בשביל שיגידו לי לפנות לייבואן, והתנערו מאחריות. ניסיון שלילי בהחלט.
טרם פתחתי מוצר שלישי...
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו בסניף נתניה מספר פריטים, בין השאר רכש מנורת תקרה שמסופקת סגורה וחדשה מהיבואן , הגיעה למחרת בטענה שהמנורה לא עבדה והחלפנו לו במקום.
כמו כן רכש אצלינו ערסל שלאחר והשתמש בו במשך שבוע ימים הגיע אלינו בטענה שנקרע לגמרי, במקרה הנ"ל (אחרי פנייתה של הלקוח למוקד שרות ) פנינו לייבואן וביקשנו אישור החלפה או זיכוי כספי, בהמשך לבקשתו של הלקוח יבוצע זיכוי כספי. כלומר הלקוח קיבל מענה מלא לכל בקשותיו .
חשוב לנו שלקוחותינו יקבלו שירות הולם, ולכן פעלנו כדי להוציא את הלקוח שבע רצון.

מוצר:
ערסל ישיבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר נייד למבוגרים , באתר החברה מופיע שהוא תומך בחברת הוט וגם עולה מעט יותר מהרגיל , לאחר הרכישה מתברר שהמכשיר לא תומך בסים של הוט , ביקשתי שיחליפו את המכשיר או שיבטלו עיסקה
התשובה של החברה - אין לנו במלאי מכשיר נוסף ועל ביטול עיסקה תצטרך לשלם 10 אחוז עבור ביטול
שירות גרוע לא מומלץ ( אשמח לתגובה מהרשת )
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו מכשיר טלפון למבוגרים, והגיע לחנות שלנו ביבנה בטעה שהמכשיר לא תומך בסים של הוט מובייל. בדיקה של טענה כזו לוקחת זמן ולכן הוצע ללקוח שהמכשיר ישלח לבדיקה במרכז הארצי שלנו וככל שהוא צודק כמובן נפעל בתאם ונזכה אותו.
אך לצערינו הלקוח סירב ודרש טיפול במקום, לאור זאת שבמכשירו בוצע שימוש , הצענו ללקוח כשרות טוב זיכוי עם ניכוי של 26 ₪ , אך הלקוח סירב לצערינו גם להצעה הזו, חבל מאוד שהוא הציג את הדברים באופן לא מדויק.
חברתינו תעשה הכל כדי לתת שירות טוב ומשביע רצון לכל הלקוחות.


מוצר:
Sansui 8710
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מאוורר למארז באתר האינטרנט עם איסוף בסניף נהריה.
תכננתי לרכוש מקלדת מכנית ופד מואר לעכבר של אותה החברה בסניף נהריה בזמן האיסוף.
ברגע קבלת החבילה דאגתי לפתוח אותה בתוך החנות (למזלי).
האריזה של המאוורר הייתה פתוחה, המאוורר היה מאובק.
לא הסכמתי לקבל את המוצר וביקשתי זיכוי.
המוכר זיכה באותו הרגע.
יש לציין שהיחס די קר וחד.
מיותר לציין שלא רכשתי את המקלדת והפד.
נמשיך לחנויות אחרות כפי שעשיתי בעשור האחרון, חבל על ההזדמנות הנוספת שנתתי להם.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט מאורר למארז.
כאשר הגיע לקבלו טען שהאריזה של המאורר היתה פתוחה והמאורר היה מאובק, יש להדגיש כי חברתינו מקבלת את המוצר חדש באריזה מהספק, במידה ואריזה מגיעה פתוחה מסיבה כלשהי אנחנו מאפשרים ללקוח או לקבל הנחה על המוצר הנ"ל או לבצע הזמנה חדשה או לבטל אותה בהתאם לרצון של הלקוח ,ותמיד משתדלים להיות הוגנים כלפי לקוחותנו.
נשמח לשפר ולהעניק שרות מצוין ללקוחתנו.


מוצר:
Corsair LL120 Dual Light Loop RGB LED 120mm
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להודות לשירות המעולה והסבלני של החנות. חיפשתי דיסק קון קי לטלוויזיה וכמו תמיד המליצו לי על מוצר מעולה.
מוצר:
דיסק קון קי sandik
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות לשבח ולהודות לליאור שפירא על טיפול מקצועי, מסור ואיכפתי שזכיתי לו.
הגעתי לסניף רוממה חיפה לקבל הזמנה שנרכשה באינטרנט, וסיפרתי לליאור שלפני כחודש באתי לסניף לרכוש עכבר אלחוטי והוא נעלם לי ואולי במקרה שכחתי לקחת אותו מהסניף. ליאור ביוזמתו החל לחפש נתונים במחשב וחיפש בחנות במסירות ולא ויתר ואכן מצא את העכבר. יצאתי מרוצה, תודה רבה!
מוצר:
עכבר אלחוטי m185 logitech
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד של אסוס לפני חמישה חודשים במחיר של 5000 שח.
לאחר חמישה חודשים הלך המחשב - נשרף הלוח.לא הגיוני !
Ksp לא מוכנה לקחת אחריות ושלחה אותי למעבדת אסוס בהרצליה.
לידיעתכם- אין אחריות אצל ksp על מחשבים ניידים. שילמת נסעת.
לבית העסק אין טלפון ישיר ואין תודעת שירות.
חסמו אותי בפייסבוק כדי שלא אתן ביקורת שלילית.
ממליץ לכולם לרכוש מחשבים במקום אחר.
אין טעם לרכוש מוצר אצלם אם הם מסירים אחריות
מרגע ששילמתם על המוצר.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו מחשב נייד אסוס שבתוך אריזתו סופקה תעודת אחריות של חברת אסוס ישראל, בתעודת האחריות מצויין במפורש שהאחריות היא דרכם כולל שירות של איסוף והחזרה מהבית הלקוח.
לאחר מספר חודשים מהרכישה פנה אלינו הלקוח בטענה שהמחשב נייד לא תקין, בשירות הלקוחות הוצע לו לפנות לנותן האחריות על מנת שיתן מענה לתקלה, אך הלקוח התעקש שאנחנו ניתן את השירות למרות שלחברתינו אין כלל מעבדה למחשבים ניידים.
חבל מאוד שהלקוח לא שיתף איתנו פעולה, עשינו הכל כדי לסייע.


מוצר:
Asus TUF Gaming
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזנתי את פרטי ההזמנה ביום א.
האתר מבטיח אספקה של עד לכל היותר 3 ימים, ביום ג קיבלתי אישור שההזמנה התקבלה והבטחה שהיא תסופק עד 3 ימי עסקים,
ביום א בחלוף 3 ימי עסקים משלא הגיעה, התקשרתי ונאמר לי שכנראה אקבלה רק ביום שלישי, יום שני למחרת התקשרתי לודא שהכל בסדר והנציג אמר שהוא בדק
ובטוח אקבל ביום שלישי.
יום שלישי בערב משלא קיבלתי התקשרתי שוב לשרות לקוחות ונאמר לי שההזמנה לא הגיעה ומבררים מתי היא תגיע, הובטח לי שיחזרו אלי,
מאחר ולא חזרו אלי עד היום התקשרתי שוב, דיברתי עם נציג שבדק ואמר שהיתה תקלה לוגיסטית והמוצר יגיע אלי כנראה בתחילת שבוע הבא.
כמובן שבשלב זה איבדתי כל אמון בחברה ובמה שנאמר לי ע"י שרות לקוחות שלה וביטלתי את ההזמנה.

מן הסתם החברה תגיב שמדובר בתקלה לוגיסטית נדירה ומצערת (שמעיון בתגובות אחרות אני רואה שזה כבר קרה),
אבל מה שמטריד אותי בכל הסיפור הן ההבטחות הכוזבות שקיבלתי חזור ושוב לגבי מועד האספקה, וזה שהחברה לא טרחה לידע אותי הלקוח על העיכוב הצפוי,
אלא נדרש ממני להתקשר להמתין לנציג ולברר למה המוצר לא הגיע כפי שהובטח.
תגובת החנות:
לצערינו עדיין קיימים מקרים בודדים מתוך אלפי חבילות שנשלחות ברמה יומית, שהמוצר מגיע בטעות לסניף אחר. במקרה הנ"ל הלקוח הזמין אצלינו שעון דופק וביקש לאספו בסניף רחובות. כעבור מספר ימים כאשר לא קיבל הודעה שההזמנה מוכנה פנה לשירות הלקוחות ונאמר לו שלצערינו היתה טעות לוגיסטית שגרמה לעיכוב בהגעת המוצר לסניף , הוסבר ללקוח שאם ירצה להמתין יוכל לקבל את זה יחד עם מחווה שרותית נוספת.

אך הלקוח החליט וביקש לבטל את ההזמנה. אנחנו משתדלים לשפר את השרות הלוגיסטי שלנו ועושים את כל מה שביכולתנו על מנת לתת מענה מהיר ביותר ללקוחותנו.


מוצר:
polar m430
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יעוץ מקצועי, מוכר סבלני, שירותי ואדיב (יגאל)
יצאתי עם מחשב נייח, מסך ואל פסק
ביצועים מעולים. אחזור לקנות שוב.
מוצר:
מחשב נייח ומסך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות זוועתי.
מכשיר שבור - מפנים ליבואן.
מדובר על מכשיר שנמצא שבור בתוך האריזה והם לא לוקחים אחריות.
לא קונה שם בחיים יותר.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלנו שואב אבק דייסון שמסופק עם תעודת אחריות של היבואן ”קאיה”. לאחר מספר ימים מהרכישה הגיע אלינו לחנות בטענה שהשואב משמיע רעשים, לאחר שבוצע שימוש במוצר , גילה תקלת "רעשים" בזמן השימוש .
נציג החנות בדק את הדברים ונמצא שהשיניים שמחזיקות את המברשת שבורות, ואף הציג זאת ללקוחה בחנות. הציעו ללקוח לפנות לנותן האחריות "קאיה" לאור זאת שבוצע שימוש בשואב והתגלה נזק, אנו מבינים תחושת הלקוח שאינה נעימה אך נדגיש כי במקרה זה רק "קאיה" יכולים לבדוק ולהחליט. נשמח לתת מענה ללקוח ולעזור במידת הצורך בפניה לנותן אחריות.

מוצר:
דייסון V10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת תספורת,האופציה היתה לקבל אותו בחנות בראשל''צ-לידי יש סניף,אך הם מתעקשים לשלוח את זה דוקא לסניף מרוחק ממני ב3 ק''מ!
צלצלתי והבהרתי להם שקשה לי להגיע באמצע העבודה עד מערב העיר,וביקשתי שישלחו את זה לסניף הקרוב אלי,
הם טענו שלא ניתן,והאופציה היחידה היא לבטל עיסקה,עם כל כאב הראש שכרוך בזה,ואז לרכוש מחדש שוב!
מה זה השטויות האלה לעזאזל? אם ניתן לבטל ניתן גם לשלוח לסניף קרוב!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה באינטרנט מכונת תספורת וביקשה לאספה מסניף ראשון לציון מערב, כך צויין בהזמנתה במפורש, לאחר 3 ימים פנתה אלינו לשירות הלקוחות וביקשה לקבל את ההזמנה במשלוח עד הבית, הנציגה הסבירה לה שהיא היתה צריכה לבחור זאת בהזמנה וניתן לבטל ולהזמין מחדש ולבחור במשלוח. נדגיש כי כאשר הלקוחה פנתה אלינו ההזמנה שלה כבר היתה מוכנה לאיסוף בסניף שבחרה בו. יחד עם זאת הצענו ללקוחה לבוא לסניף הקרוב אליה ולבצע רכישת המוצר במקום (המוצר היה קיים במלאי של אותו סניף שקרוב אליה) ביקשנו מהלקוחה שבמידה והיא רוכשת בסניף אחר לא לשכוח לבטל את ההזמנה הקיימת.
במקרה הנ"ל השתדלנו לתת את כל הפתרונות היצרתיים שהיו לנו ואכן הייתה יותר מאחת אופציות לקבל את המוצר בצורה מהירה וללא מאמץ כלל ..
מקווים שבפעם הבא אנחנו נצליח להסביר את עצמינו טוב יותר על מנת להביא לשביעות רצונה של הלקוחה.

מוצר:
מכונת תספורת Wahl Cordless Magic Clip 8148
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה דרך האתר. לא חזר אליי נציג מכירות לאישור ההזמנה.
בפנייה בטלפון לנציג מכירות נאמר לי שאני מקום 49 בתור (לא המתנתי...).
את טופס המשלוח לנציג המכירות אי אפשר לשלוח.
שירות גרוע ביותר!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה אצלינו טלוזיה דרך האתר, הזמנתה בוצעה ביום חמישי, בתנאי ההזמנה מצוין שנציג מכירות חוזר ללקוחה במייל בטלפון או ב SMS
לאחר שההזמנה היתה ביום חמישי, לקח זמן עד שחזרו ללקוחה שהחליטה במקום להמתין פשוט לבטל את ההזמנה טרם החיוב.
חשוב לציין שתהליך ההזמנה באתר הוא פשוט , ידידותי ולא דורש פניות נוספות לשרות ,אבל במידה ויש צורך בשיחה עם נציג ישנם כמה דרכים לצור איתנו קשר . יחד עם זאת אנו מודים ללקוחה על הפידבק, נעשה הכל כדי לשפר עוד יותר את השירות .

מוצר:
Samsung UE50RU7400 50 LED 4K
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה מצוין, המוכר היה אדיב ושירותי מאוד.
היה קשוב למה שביקשתי ממנו והראה לי את כל האפשרויות למה ששאלתי
מוצר:
Xbox one
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לסניף לגונה באילת, טיפל בנו בחור בכזו אדיבות, סבלנות ומקצועיות שלא נתקלתי הרבה זמן.
הכל מסודר מאורגן ורץ כמו שעון, באמת נהנתי מהשירות. מה נשאר לומר זה שאפו ענק !
מוצר:
iPhone XR
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מארז Sharkoon TG4 למחשב הנייח שבניתי
אחרי יומיים אני שם לב שמהמאווררים של המארז נוזל שמן. מכל ארבעתם. לאחר הרבה בדיקות ווידאתי שזאת באמת הבעיה והגעתי לסניף
המוכר חסר הידע ענה בזלזול שאין דבר כזה נזילת שמן ממאוורר והקטין אותי ללא סיבה וניסה לנפנף אותי
התעקשתי שזאת הבעיה ושלא הייתי מגיע מבלי לוודא קודם. נאמר שנמכר לי המוצר האחרון במלאי ושאין מה לעשות הוא פשוט הפסיק לענות
אמרתי לו מה אתם עושים אם אני מביא את זה אליכם אמר לי אין בעיה שתביא ותשלם 200 שח בדיקה במעבדה.
בקיצור אם אתם מתכננים לבנות מחשב לא הייתי ממליץ ללכת אליהם אפילו בשביל החלק האחד שהלכתי אליהם. נשארתי עם מחשב חדש שכל מה שאני חושב עליו זה הנזילות שמן האלו וקיבלתי זלזול בפנים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו מארז למחשב, ולאחר מספר ימים פנה אלינו בטענה שנוזל שמן מהמאוררים של המארז, בשירות הלקוחות הוצע לו להביא את המארז לסניף הקרוב לבדיקה, אך הלקוח דרש שהבדיקה תהיה על המקום, הוסבר לו שבדיקה כזאת דורשת זמן ולא ניתן לעשות אותה באותו רגע .
כאשר הגיע לחנות ללא המארז נציג החנות הסביר לו שצריך להביא את המארז לחנות ונוכל לתת מענה אחרי שנבדוק את המוצר.
נדגיש כי אם בבדיקה זו אכן היתה מתגלה בעיה כלשהי במוצר היינו מטפלים בזה בהתאם לכך.
אך הלקוח לצערנו החליט לא להגיע לבדיקה בסניף.
אנו עושים הכל כדי לטפל בלקוחות בצורה טובה ויעילה ככל הניתן וכך פעלנו גם במקרה זה

מוצר:
Sharkoon TG4 Red מארז
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.