דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
4.03
ציון ממוצע
531
חוות דעת בשנה האחרונה
2530
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
14
0
6
3 חודשים אחרונים
47
1
24
6 חודשים אחרונים
128
1
40
שנה אחרונה
400
4
127
כל הזמן
1847
22
661
נמצאו 2530 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי קצת מפונק לגבי בחירת מקלדת והם עזרו לי במשך הרבה זמן ונתנו לי לבחון ולהתרשם מכל מה שהיה להם בחנות - מבלי להאריך יותר מידיי - פשוט מלכים!
מוצר:
logitech wireless desktop mk710
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף ירושלים קינג גורג' אצל מוכר שמואל ומאוד נהנתי מהשירות והאמינות והסבר על כל הצעה וכמובן על ההנחה שקבלתי
מוצר:
huawei y6 prime 2018
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מדהים ואמין. קשוב ללקוח וסבלני. תודה רבה אני בטוח אחזור שוב, זכות השירות והאמינות
מוצר:
Huwawi p smart 2019
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד
רכשתי מחשב נייד בסניף הר חוצבים,קיבלתי שרות מקצועי ואדיב ביותר ממוכר בשם יהודה,עזר לי מאד במספר משימות ובהדרכה-מומלץ ביותר
מוצר:
מחשב נייד אסוס 14"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניתי שעון , למרות שהובטח הספק עד8 ימי עסקים קיבלתי אחרי 15 ימי עסקים(20ימים קלנדרים)
וזה אחרי שיחות ברמה יומית , כל פעם נאמר לי "בדקנו היום אתה מקבל" וברור שלא קיבלתי. זה אומר שגם משקרים ללקוח כדי שהוא לא יבטל את הזמנה.
גם שולחים לך הודעה להיות בבית בין שעות מוגדרות . ובסוף לא מגיעים
המתנה למענה בשירות לקוחות מאוד ארוכה .גם שעונים עושים לך טובה שמדברים אתך . לא התנצלות על עיכוב או משהו כדי שלקוח הרגיש שמטפלים בו.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו שעון וביקש לקבלו באמצעות שליח עד הבית שמסופק ע"י חברת שילוח.
הלקוח פנה אלינו לאחר ההזמנה אל שירות הלקוחות וטען שההזמנה לא סופקה, חברתינו עשתה את כל המאמצים על מנת לסייע בפנייתו והעבירה פניה אל חברת השילוח ועדכנה את הלקוח מתי ההזמנה תסופק.
יצרנו קשר עם הלקוח שנית ולצערינו לאור זאת שנגרם עיכוב באספקת המוצר אליו שנבעה אצל חברת השילוח כשירות טוב זיכינו אותו על דמי המשלוח, ובנוסף ניתן לו קופון בסך 50 ש"ח לרכישה הבאה אצלינו, הלקוח יצא שבע רצון מהפתרון הנ"ל.
מוצר:
שעון יד Emporio Armani AR5905
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב ושואב אבק רובוטי, חייב לציין שהשירות של איגור היה מעולה ואדיב עם הרבה סבלנות לשאלות החופרות שלי :)
איגור המליץ בדיוק לצרכים שלי והרושם היה שיש על מי לסמוך בקניה גם אם אני לא מכיר את המוצרים היטב.
המחשב וגם השואב הגיעו תוך מספר ימים, פחות משבוע כפי שהתחייבו.
ממליץ בחום!
אבי
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התנערות טוטאלית מהאספקה לאחר ביצוע הרכישה. עובדים עם חברת ליחויות גרועה ביותר (סטאר אקספרס) ומתנערים מכל אחריות לזמני האספקה.
תגובת החנות:
דברי הלקוחה אינם מדויקים, הלקוחה הזמינה בחברתינו פח חכם וביקשה לספקו אליה במשלוח באמצעות חברת שילוח, באותו יום שפנו אליה מחברת השילוח ונאמר לה שהמשלוח יסופק בערב, פנתה אלינו הלקוחה לבירור לאור זאת שעד השעה 17 המשלוח עדיין לא סופק, חברתינו שלחה פניה לבירור , ושירות הלקוחות שלנו חזר ללקוחה וציין בפניה שאכן המשלוח יסופק באותו היום רק מאוחר יותר. בבירור מול הלקוחה אכן קיבלה את המשלוח באותו היום!
חברתינו מצרה על תחושת הלקוחה אך נדגיש כי הלקוחה קיבלה מאיתנו שירות מעל ומעבר.
מדי חודש חברתנו מספקת באמצעות קבלני המשנה שנבחרו עשרות אלפי חבילות בשיטות שילוח שונות ומגוונות תוך עמידה בזמני השילוח המוגדרים אך לצערנו זה בלתי נמנע שבהיקפים כאלו יתרחשו לעיתים עיכובים
מוצר:
פח חכם עם חיישן אטומטי 45 ליטר Eko Mirage EK9278MT-45L
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסון !!! קניתי כרטיס זיכרון של SanDisk Extreme Pro SDXC 128GB למצלמה שלי (Sony 7A iii) במחיר של 220 ש"ח
והכרטיס לא עובד מהיום הראשון עם המצלמה שלי!
בחרתי את הכרטיס לאחר שקיבלתי יעוץ בחנות של איזה כרטיס לקנות.
הם לא מוכנים להחליף את המוצר או לזכות אותי! נתקעתי עם כרטיס זיכרון שלא עובד!!!
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות שלנו בהרצליה בתאריך 11.04.2019 וביקש לרכוש כרטיס זכרון למצלמה שברשותו אותה בחר שלא להביא לחנות.
נציג החנות הסביר ללקוח איזה דגמים של כרטיסי זיכרון קיימים למכירה בחברתנו והלקוח בחר לרכוש את הדגם הנ"ל וזאת ללא שערך בדיקה מול החברה ממנה רכש את המצלמה איזה כרטיסי זיכרון יתאימו למצלמה שברשותו.
ביום 5.05.19, כעבור יותר משלושה וחצי שבועות הגיע הלקוח לחנות עם כרטיס הזכרון (ללא אריזת המוצר) בטענה שהוא לא מתאים לדגם של המצלמה שברשותו. הלקוח כלל לא הביא את המצלמה שברשותו על מנת להציג את הבעיה ודרש זיכוי כספי במקום וזאת ללא שאיפשר לנציג החנות לבצע בדיקה לכרטיס הזיכרון. למרות זאת לאחר פניית הלקוח לשירות הלקוחות, הוצע לו להביא את הכרטיס לבדיקה בחנות וככל שימצא כי הכרטיס תקול ו/או לא עובד עם המצלמה שברשותו יזוכה על כרטיס הזיכרוןעל מנת לסייע בפנייתו.
מוצר:
כרטיס זיכרון - SanDisk Extreme Pro SDXC 128 GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה הרבה בחנות קי אס פי סניף קינג ג'ורג'
השירות סבבה מחירים מצויינים, המוצרים בהזמנות מגיעים בדרך כלל תוך יומיים.
מוצר:
מתאם רשת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי הרבה זמן וכאב ראש התבזבז על מוצר שלא עבד מעולם.
קניתי קוטל יתושים של חברת טופסון דגם TP-16, גיליתי כעבור כמה שבועות שהקטלן לא מחשמל "הורג" יתושים צשהו שם לא עבד.
אחרי 40 דקות המתנה לנציג KSP הבנתי שבשביל לקבל אחריות על המוצר אני בכלל צריך להתקשר ליבואן ולא אליהם.
אחרי שדברתי עם היבואן בטלפון 03-9628907 הוא אמר לי שאני יכול ללכת לסניף KSP בשביל להחליף את המוצר.
ליתר בטחון התקשרתי שוב ל KSP ואחרי שהמתנתי עוד 40 דקות הסתבר שהם לא יכולים להחליף לי את המוצר בלי מייל רשום מהיבואן.
כשדברתי שוב עם היבואן לפי הטלפון שסופק לי על ידי KSP גיליתי שהוא לא מבין ויודע להתעסק במיילים, מוזר שגוף (בנאדם) כזה נותן שירות ולא יודע איך להתעסק במיילים, הפתרון שלו היה שאני יכול להתקשר לבת שלו, היא מבינה בזה.
ניסיתי להתקשר 6 פעמים לטלפון שבמפתיע אין ממנו מענה ועכשיו אני מחכה שהבת של בית טופסון תחזור אלי בשביל להעביר אישור החלפה ל KSP.
כל הכאב ראש הזה ובנתיים אני תקוע עם מוצר בן חודש, שמעולם לא עבד וכרגע אין לי מה לעשות איתו ואיך להחליף אותו.
עם חווית שירות כזאת נוראית הייתי מייעץ לעל מי שמתכוון לקנות מוצר מ KSP שיבדוק טוב טוב את האותיות הקטנות, כי אחרי שאתה קונה מהם מוצר במילים אחרות אתה יכול לחפש את החברים שלך.
תגובת החנות:
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח, שרכש אצלינו קוטל יתושים שמסופק באריזתו עם תעודת אחריות של היבואן. כעבור חודש מהרכישה פנה אלינו בטענה שהוא לא תקין, הוסבר ללקוח שבהתאם לתעודת האחריות שמגיעה בתוך אריזת המוצר עליו לפנות לנותן האחריות לקבלת שירות למוצר. הלקוח פנה לנותן האחריות ונותן האחריות שלח אישור אל חברתנו להחליף ללקוח את המוצר בחדש. חברתנו פעלה בהתאם לאישור שהתקבל והחליפה ללקוח את המוצר בחדש, כך שלא ברור מדוע הלין הלקוח על השירות שקיבל.
מוצר:
קטלן יתושים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים נכנסתי לסניף המסגר לקהות חלק למחשב .קיבלתי שירות מהיר ומקצועי מנציג בשם רומן.אשמח לחזור שוב.
מוצר:
Mx500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח את איציק מסניף תלפיות ירושלים. אמש אני ובן זוגי רכשנו טלפון נייד והשרות שקיבלנו היה פשוט יוצא מן הכלל. נציג המכירות איציק היה אדיב שרותי ומקצועי. יצאנו מאוד מרוצים וחווית הקנייה הייתה מעל ומעבר.
מוצר:
Huawei mate 20 lite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יהודה קוטשנוף המדהים מצא מחשב שענה על צרכיי. הסביר באדיבות וסבלנות על המחשב. אחזור לחנות הזאת לכל דבר שאצטרך. אמליץ עליו בפה מלא..5 כוכבים
מוצר:
טאבלט lenov d 330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב עם מערכת הפעלה UBUNTU במחיר מעולה, המוכר בחנות היה אדיב מאוד, שורה תחתונה = 5 כוכבים
מוצר:
DELL Inspiron 3567
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה על החנות מחירים מאוד נוחים עם פריסת תשלומים ענקית.
עזרה גדולה מאוד של המוכר עם סבלנות והסברים מעולים על המכשירים וההבדלים. התלבטתי בין ה- xr ל- x. בסוף קניתי את הxr. מרוצה מאוד!
מוצר:
אייפון xr
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I had the most amazing experience at ksp tel aviv.. the staff are incredible very friendly and willing to help.. I had to download windows on my computer and wasn't able to because I wasn't sure how to do it.. I walked into the shop and one of the staff members sat down with me an helped me step by step... I would definitely recommend all my friends to come to your store.. Thank you for such great service..
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הפלאפון בסניף קריון, התלבטתי מאוד, המוכר עזר לי לבחור והסביר לי בצורה פשוטה ומובנת את ההבדל בין הדגמים ועזר לי לבחור את הפלאפון שמתאים לי. אני מרוצה מאוד מהקנייה ואחזור שוב.
מוצר:
s10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב31/10/18 קניתי מחשב נייח עם כל החומרה מksp .
לאחר מספר חודשי שימוש היתה בעיה בכרטיס מסך שרכשתי (Gtx 1080) ,פניתי לסניף הקריון שיתקנו לי את הכרטיס מסך .לאחר המתנה קצרה של כשבוע התקשרו אלי מהסניף ואמרו לי שהכרטיס ישלח לבדיקה במעבדה המרכזית ולכן בעקבות הזמן הרב שאני ללא המחשב הביאו לי כרטיס מסך חלופי .
לאחר שמצאו כי הכרטיס מסך תקול החליפו לי לכרטיס מסך מדגם אחר (Rtx 2070) במסגרת האחריות.
*חשוב לציין לטובה את השרות לקוחות של ksp שדאגו לעדכן אותי את סטטוס התיקון בכל פעם שפניתי אליהם וכמובן את שי מסניף הקריון שדאג לתת לי שרות מקצועי ולעזור לי לפתור את הבעיה במחשב.
מוצר:
Rtx 2070
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון נייד נוט 7 בשבוע שעבר . חזרתי היום בגלל החג וסופש ושני ימי מילואים . מספר להם שהטלפון תקול . הבחור בדלפק בודק ואכן מסכים איתי . מתקשר אל ההנהלה שלו על מנת לנסות להחליף ואו למצא פתרון . אבל שימו לב KSP מתנערים מאחריות .
חבל .
אני לא אקנה שם יותר .
הם מסתתרים אחרי טיעון שאם פתחת את האריזה אין אחריות / איך נדע אם המכשיר תקין כשהאריזה סגורה ???
זהירות זהירות זהירות ....
תגובת החנות:
טענת הלקוח אינה נכונה, הלקוח רכש בחברתינו מכשיר טלפון נייד נוט 7, והגיע לחנות בחולון כאשר המטען של המכשיר עובד לסירוגין, הלקוח דרש החלפת המטען בו במקום אך לחברתינו אין מטען מתאים למכשיר זה ולכן הפננו את הלקוח לנותן האחריות על מנת שיוכלו לטפל בו והחליף לו את המטען בחדש.
מוצר:
נוט 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גועל נפש, חזירות וגרידיות לשמה! אותי הם איבדו כלקוח!!!!
רכשתי בסניף המסגר 2 לפטופים דסקטופ צג 34 רחב סה''כ כ10,000 ש''ח רכישה. מה עוד שזו לא פעם ראשונה שאני רוכש ברשת (עד כה רכשתי בהרבה עשרות אלפי ש''ח בשנים האחרונות). מסיבות שונות החלטנו להחזיר לפטופ אחד שעלותו מסך הקניה 2600 ש''ח. ניסו לחייב אותנו ללא בושה ב20% מערך הרכישה בתואנה שפתחנו את המדבקה מה שלא היה ולא נברא! מי שפתח את מדבקות אריזות המחשבים היה המוכר ביום הקנייה ומבלי דאף ביקשתי זאת אלא על דעת עצמו תוך שהוא אומר ''נפתח בכדי לוודא שהכל תקין''...
כשהתקוממתי על נסיון החיוב פנה המוכר אל שרות הלקוחות, שאושרו לו לחייב אותנו ''רק'' ב100 ש''ח חצי אחוז מעמלת הסליקה (מדוע בכלל?!?). ואז חייב ב185 ש''ח. בפעם האחרונה שבדקתי, חצי אחוז מ2612 ש''ח הם 13 ש''ח בלבד. כלומר חייבו אותנו ב3.25% עמלת סליקה. חמדנים שאיבדו בשל כך לקוח.
בנוסף, אבדוק אפשרות לתביעה ייצוגית. אני משוכנע שאני לא הראשון שנוהגים בו כך ואני מתכוון לבדוק זאת באמצעות הרשתות חברתיות. בושה וחרפה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו מחשב נייד לנובו, המחשב וספק לו לשביעות רצונו. כעבור שבועים לערך, הגיע הלקוח לחנות בבקשה להחזיר את המחשב הנייד, אישרנו קבלת המחשב והלקוח זוכה זיכוי כספי לפי חוק, לצערינו בחישוב הזיכוי נפלה טעות בתום לב.
כאשר גילינו את הטעות החישובית הוחזר ללקוח ההפרש.
מוצר:
Lenovo 330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעמיים שאני מזמין מ KSP בחודשיים האחרונים ופעמיים שהם מאבדים את ההזמנה שלי.
אחרי שעות של שיחות טלפון והזמנות חוזרות של אותו מוצר, כמובן שהמשלוח מתעכב במעל שבועיים.

שירות נוראי עם אנשים שמדברים כמו רובוטים שהידיים שלהם כבולות. עדיף בלי מענה טלפוני אם המענה טלפוני לא יכול לעשות כלום.
כל השיחות שלי מוקלטוצ כולל אישורי הזמנה וכולל איבוד ואיחור המשלוח.
תגובת החנות:
דברי הלקוח אינם נכונים, שכן הוא הזמין הזמנה של מסך בחברתינו שסופקה לו באמצעות חברת שילוח. לאחר שסופק לו המסך וביצע בו שימוש מלא, הגיע הלקוח לחנות בטענה שטעה בדגם המסך והוא מעוניין להחזירו. למרות שאריזת המוצר קרועה והמוצר ניתן למכירה כמשומש ובאריזה קרועה, חברתינו באה לקראת הלקוח וזיכתה אותו זיכוי כספי, חבל שהלקוח הציג הדברים באופן שגוי ובחר להשמיץ את חברתינו.
מוצר:
Intel NUC, 21" Monitor
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מאוד מהקנייה. המוכר גל ורדי היה אדיב ושירותי מאד. הוא הסביר בצורה מאוד ברורה לגבי המוצר ולגבי אופן השימוש בו. אני ממליץ עליו בחום.
מוצר:
Probox2 Air Plus Android TV BOX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה!
בתאריך 10/04/2019 קניתי מסך של DELL, דגם 2717D.
בתאריך 19.04.2019 (כעבור 9 ימים) חזרתי לחנות לאחר שהתגלתה בעייה בתיפעול המסך. לאחר בדיקה בחנות, הסתבר שהתקלה נבעה מכשל בכבל המחבר בין המסך למחשב.
לתדהמתי, התבקשתי לשלם עבור כבל חדש סך של 30 ש"ח!!!
מאחר ואצה לי הדרך (ערב חג הפסח), לא התווכחתי הרבה ושילמתי 30 ש"ח.
שתי שאלות:
1. מדוע הייתי אמור לשלם עבור הכבל החדש? הרי יש אחריות!
2. האם חנות ברשת כה גדולה כמו K.S.P, אינה יכולה לגלות מעט שאר רוח ולתת לי את הכבל ללא עלות על חשבונה? בסך הכל 30 ש"ח... :(
יצאתי משם עם טעם מר שהתווסף למרור של ליל הסדר.
תגובת החנות:
לקוח הגיע אל חברתינו בבקשה לרכוש מסך DELL למחשב שלו, הלקוח כלל לא שאל במעמד הרכישה באם הכבל שמגיע עם המסך יתאים למחשב שבביתו, הוא פשוט הגיע וביקש לרכוש דגם מסך ספציפי כפי שציין בפניתו. בעת הרכישה, כנהוג בחבתרנו, כגילוי נאות המסך נפתח לבדיקתו של הרוכש על שיוודא שהמוצר שקיבל ללא פגמים והגיעה באריזה הציוד הנילווה. הלקוח כלל לא ציין במעמד הקניה שכבל החיבור למחשב שלו לא מתאים לו ופשוט עזב את החנות שבע רצון.
כעבור 9 ימים הגיע לחנות בטענה שהוא לא יכול לחבר את המסך למחשב ודרש לכבל כבל מתאים לחיבור למחשב. הנציג סייע ללקוח ומכר לו כבל שביקש, לכן לא ברור על מלין הלקוח שכן הוא ביקש ספציפית לרכוש מסך מדגם זה ובעת שבדק את המוצר במעמד הקניה טרם עזיבתו את החנות כלל לא טרח לברר הוא הכבלים שמגיעים באריזת המסך יתאימו לו.
מוצר:
מסך מחשב, DELL 2717D
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רמקולים שרכשתי ומהיום היום הראשון היו ניתוקים ולכן ביקשתי שיחליפו לי את המוצר במוצר תקין. לאחר שלא הסכימו בטענה שהם צריכים לבדוק את המוצר אז שלחתי לבדיקה מחוסר ברירה.
המוצר חזר בטענה שהוא תקין לחלוטין שזה קצת הזוי כי די הייתי יסודי בבדיקה ,אז בדקתי שוב ולאחר נסיונות ארוכים הכוללים החלפת אינפוט , חיבור מכשירים שונים בבלוטוס ואפילו החלפתי כל משדר סיגנל כל שהו וכרטיסי קול. דבר אחד בטוח...תמיד היו ונשארו ניתוקים המוצר פשוט מאוד תמיד היה לא תקין. הם מסרבים להחליף או להחזיר את כספי ואני תקוע עם רמקולים לא תקינים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו רמקולים איכותים של מיקרולאב מדגם solo 11. כעבור שבועיים מהרכישה הביא אותם לחנות בטענה שהם אינם תקינים, נדגיש כי בבדיקה שבוצעה בחנות הם נמצאו תקינים לחלוטין. למען הסר ספק הם נשלחו למעבדת נותן האחריות וגם בבדיקה מקיפה של מספר ימים במעבדת נותן האחריות לא אומתה כל תקלה במוצר, לכן הרמקולים הוחזרו ללקוח.
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח כי ככל שהיינו מוצאים תקלה ברמקולים הם היו מטופלים כיאות במסגרת האחריות אך לאור זאת שלא נמצאה תקלה במוצר הם הוחזרו ללקוח. ככל שהמוצר ימצא תקול במהלך תקופת האחריות הלקוח יקבל שירות מלא והמוצר יטופל במסגרת האחריות.
מוצר:
Solo 11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום על ksp אילת סניף רימונים אילת.
רכשנו 2 מכשירים סלולריים,השרות מעולה,
יחס אדיב ומקצועי ביותר,תודה מיוחדת לאורי גדה ori gada
על הסבלנות והאדיבות.
צוות מנצח עלו והצליחו וחג פסח כשר ושמח
אביעד שוורץ
מוצר:
טלפון נייד huawei mate 20 lite
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.