דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
2.48
ציון ממוצע
377
חוות דעת בשנה האחרונה
2958
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
6
2
128
שנה אחרונה
136
5
236
כל הזמן
2005
27
926
נמצאו 2958 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלא תעיזו לרכוש באנטרנט ולגשת לאסוף בחנות.
אין להם מנגנון מסודר לאיסוף ואתה נאלץ לעמוד בתור לפי סדר ההגעה לחנות!
פשוט תאלצו לעמוד בתור עם כולם.
בימי קורונה זה פשוט 2-3 שעות.
בושה!
K.S.P הוא גם תחנת שירות ותיקונים של מכשירים סלולארים.
תמיד יש תור ענק למכשירים באחריות שנמסרים לתיקון.
יש גם תורים של אנשים שבאים לבחור מחשב חדש או טלפון חדש שזה לפעמים עד חצי שעה לאדם.
כלומר, אני רכשתי מוצר באנטרנט, שלמתי ורק באתי לאסוף, זמן ההמתנה בממוצע עולה על שעתיים.
כדאי?
את זה לא מבפרים באתר שלהם, אחרי רכישה כתוב, הגעה לחנות לאיסוף קל.
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט מברשת שיניים ובחר לקבלה באיסוף עצמי בחנות הקרובה לביתו בנתניה.
ההזמנה בוצעה בתקופת הקרוונה העמוסה במיוחד עקב הנחיות משרד הבריאות שבה חברתנו עובדת במתכונת מצומצמת.
בתקופה זו כאשר לקוח מזמין אצלנו באתר לאיסוף עצמי וההזמנה מוכנה, הוא מעודכן ב SMS לבוא לאסוף וכן נשלח אליו לינק לקביעת תור וזאת על מנת לצמצם את זמן ההמתנה .
אנו נערוך בדיקה פנימית על מקרה חריג זה שבו הלקוח ציין כי לא קיבל לינק לקביעת תור מראש, ואנו מצרים על הרגשתו עקב העובדה שנאלץ להמתין זמן רב.
אנו מודים ללקוח על הפידבק אותו ניקח עבור שיפור השירות.
גם בתקופה עמוסה זו חשוב לנו מאוד שהלקוחות שבחרו להזמין אצלינו ולבוא לאסוף בחנות הקרובה יקבלו שירות מהיר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מברשת שיניים חשמלית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החס על כספו - לא יקנה ב-KSP
בצעתי רכישה באתר ב-1.4.2020
הסיבה שקניתי דווקא שם, כי הם ציינו 5 ימי עבודה, והייתי צריכה לקבל את המוצר בדחיפות.
עבר חודש שלם!!!
המשלוח עדיין לא יצא לדרך, עדיין בתהליך איסוף מהמחסן
אתם עושים צחוק מהלקוחות
השירות שלכם מתחת לכל ביקורת
פניתי שוב ושוב ונעניתי- הפניה בטיפול...
העיקר את התשלום הם גבו מיידית

כמובן בטלתי היום את הקניה, יש גבול לסבלנות!!!
(אחרי שהלוויתי להם את כספי במשך חודש שלם)
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט מספר פריטים ובחר לקבלם במשלוח עד הבית.
ההזמנה בוצעה בתקופת הקרוונה העמוסה במיוחד עקב הנחיות משרד הבריאות והעובדה שחברתנו עובדת במתכונת מצומצמת.
במקרה זה חל עיכוב לוגיסטי חריג שנבע מעומס חריג על המרכז הלוגיסטי שלנו לאור המצב.
הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות מאחר וההזמנה לא סופקה כעבור זמן ארוך מהרגיל, ודרשה לבטלה.
לאור בקשתה אנו נדאג לספק לה החזר כספי מלא ומעבר לזה כמחווה שירותית הוצע לה קופון לרכישה הבאה בחברתנו על מנת שתצא מרוצה.
גם בתקופה זו חשוב לנו מאוד לבוא לקראת לקוחתינו במידת האפשר על מנת שיצאו שבעי רצון.

מוצר:
נגן mp3 סאנדיסק ועוד מוצרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות גרועה.
הזמנתי מחשב נייד וקיבלתי מחשב נייד פגום (כלל לא נדלק)
פניתי אליהם- זרקו אחריות על היצרן כשKSP הם אלו שקיבלו את הכסף והם אלו שסיפקו לי מוצר פגום.
למרות הכל, פניתי ליצרן- קיבלתי אישור החלפה של המחשב נייד.
עד היום לא חזרו אליי- כבר שבועיים שאני מחכה.
תגובת החנות:
הלקוחה בחרה להזמין אצלינו באתר האינטרנט מחשב נייד ובחר לקבלו במשלוח במשלוח עד הבית
ההזמנה בוצעה בתקופת הקרוונה העמוסה במיוחד עקב הנחיות משרד הבריאות והעובדה שחברתנו עובדת במתכונת מצומצמת.
לאחר מספר ימים פנתה לשירות הלקוחות שלנו בטענה שהמחשב הנייד לא תקין, ניתן נדגיש כי המחשב הנייד סופק עם תעודת אחריות של חברת לנובו בתוך אריזתו ומצויין שבכל תקלה יש לפנות אלהם לקבלת שירות.
לאור זאת שעקב הנחיות משרד הבריאות הסניפים שלנו היו סגורים לקבלת קהל, הוצע ללקוחה להמתין לפתיחתם או לפנות ללנובו נותן האחריות על מנת לקבל פתרון מהיר.
כאשר התקבל אישור ההחלפה מלנובו לאור פניית הלקוחה, הוצע ללקוחה שנזמין לה מחשב נייד חדש אך היא דרשה החזר כספי מלא ,וחברתנו תדאג לזכותה.
גם בתקופה עמוסה זו, חשוב לנו מאוד לספק ללקוחתנו פתרונות מהירים ויצירתיים וזאת על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מחשב נייד לנובו S540-15IML
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל, פעם היו גדולים. הזמנתי טלוויזיה לא הגיע בזמן. משלמים לא מעט כסף ולא מקבלים שירות. ביטלתי הזמנה. מצטער שלא קראתי לחוות דעת לפני קניה.
מוצר:
Sony KD49XG7096BAEP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצע הזמנה לפני 3 שבועות . עדיין לא סופק. אין שום מענה באף ארוץ תקשורת שחברה מציעה באתר שלה. אני קונה הרבה שנים והפעם כוכב אחד על השירות לקוחות לאחר קניה.
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט מספר פריטים ולקבלם במשלוח עד הבית
ההזמנה בוצעה בתקופת הקרוונה העמוסה במיוחד עקב הנחיות משרד הבריאות והעובדה שחברתנו עובדת במתכונת מצומצמת.
לאחר מספר ימים שההזמנה לא סופקה ללקוח, הוא פנה לשירות הלקוחות שלנו בטענה זו, נציגתנו בדקה והתברר שעקב טעות לוגיסטית חריגה מאוד, אחד המוצרים שהזמין נגמר בכל הרשת.
לאור זאת הלקוח הוזמן לחנות הקרובה אליו , וכמחווה שירותית באנו לקראתו במחיר של מוצר חלופי במקום זה שאזל מהמלאי וזאת על מנת שיצא שבע רצון.
גם בתקופה עמוסה זו, חשוב לנו מאוד לבוא לקראת לקוחותנו במידת הצורך על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מספר מוצרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מוצר פגום ומלוכלך! אין מענה בשירות לקוחות, לא בטלפון, לא באתר בצ'ט, לא בפייסבוק.
מאכזב מאוד. רציתי גם לקנות שם פלאפון ואוזניות בלוטוס אבל עכשיו שאני רואה איך הם מתנהלים
לא קונה שם יותר בחיים.
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט קומקום ולקבלו באיסוף עצמי בחנות בהרצליה הקרובה לביתו. ההזמנה בוצעה בתקופת הקרוונה העמוסה במיוחד עקב הנחיות משרד הבריאות והעובדה שחברתנו עובדת במתכונת מצומצמת.
כאשר קיבל אותו פנה לשירות לקוחות בטענה שהקומקום הגיע מלוכלך, והידית מתחממת בצורה בלתי סבירה.
לאור תלונתו אושר לו לגשת לחנות שבה בוצעה הרכישה וסופק לו זיכוי לרכישת מוצרים אחרים לבחירתו.
צר לנו על תחושת הלקוח אך נדגיש כי עשינו כל מה שניתן על מנת לספק לו פתרון מהיר.
גם בתקופה עמוסה וחריגה זו חשוב לנו מאוד לתת מענה ללקוחותנו מהר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
קומקום gold line
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד ב5000 אלף שקל מחשב lenovo legion לגימריים המחשב הגיעה אלי שבור מרוסק בתוך הקופסא אין מענה כבר יותר משבוע בשום צורה שהיא מטעם ksp הכסף כבר ירד ואני עם קופסא ובתוכה מחשב מרוסק ניגשתי לסניף השולח בחדרה והם פשוט סירבו להסתכל לפתוח את השער יושבים נציגים בלי לתת מענה רק למכור באונלין זה מה שהם יודעים תתבישו לכם שירות לקוחות ksp אני ממתין עוד יום וניגש עם העניין לעורך דין אני דורש מענה יחס וטיפול
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט מחשב נייד לנובו, ובחר לקבלו במשלוח עד הבית שמסופק ע"י חברת שילוח. ההזמנה בוצעה בתקופת משבר הקרונה העמוסה מאוד עקב הנחיות משרד הבריאות והעובדה שחברתנו עובדת במתכונת מצומצמת.
כעבור מספר ימים מקבלת ההזמנה הלין מול שירות הלקוחות שלנו שקיבל מחשב נייד מרוסק, דאגנו לבצע בדיקה מול חברת השילוח מהר ככל הניתן, וכעבור מספר ימים הלקוח הוזמן לחנות הקרובה לביתו בחדרה להחזיר את המחשב הנייד והוזמן עבורו מחשב נייד חדש.
אנו מצרים על כך שהלקוח מלין על זמן טיפול ארוך, אך נדגיש כי עשינו הכל על מנת לספק מענה מהיר בהחלפת המחשב המרוסק וזאת על מנת שהלקוח יצא שבע רצון.
גם בתקופה עמוסה וחריגה זו, חשוב לנו לתת ללקוחתנו מענה מהיר ככל האפשר על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מחשב נייד lenovo legion y540
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המנעו מקנייה! הוזמן כבל ונקודת גישה ב 31/3 , חויב באותו יום ולא סופק. אין כל תגובה משרות לקוחות למרות מספר הודעות שהועברו במסנגר ובצט, בטלפון הם לא ניתנים להשגה. גם קורונה זה לא תירוץ לגביית כספים והעלמות. נראה שהם בקריסה טוטלית, הזהרו!!!!!!!!
מוצר:
נקודת גישה, כבל רשת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר כרטיס מסך, ספק כוח ועוד כמה דברים קטנים
שילמתי דרך האתר והעסקה אושרה
למחרת החלטתי להוסיף כמה דברים נוספים להזמנה. ניסיתי ליצור קשר בטלפון, ללא כל מענה או תוך כניסה לרשימת המתנה עם ניתוקים בלתי פוסקים מצידם
הדרך היחידה היתה ליצור קשר דרך צ'אט בפייסבוק, עם מענה איטי להחריד, בממוצע יום למחרת
נאמר לי שאי אפשר לשנות הזמנה קיימת, למרות שהאופציה קיימת בפירוש במענה האוטומטי. ניתנה לי האופציה לבטל הזמנה קיימת ולבצע אחת חדשה, מה שעשיתי, או לפחות ניסיתי לעשות
מהרגע שביקשתי לבטל את ההזמנה, למרות שציינתי במפורש כי אני מתכוון לבצע הזמנה חדשה עם פריטים נוספים, הפסקתי לקבל מענה בצ'אט. רק לאחר שבוע עשו לי טובה וענו, רק כדי לוודא שאני רוצה לבטל, ומיד עניתי בחיוב. ושוב נותק הקשר.
אחרי כ 3 שבועות מביצוע ההזמנה קיבלתי סמס שההזמנה שלי מוכנה למשלוח, מיד עליתי מול החנות בצ'אט וכתבתי שזה לא מקובל אלי ואני דורש ביטול. כמובן ללא מענה
מיותר לציין כי לכל אורך ההתכתבות איתם, המשכתי לנסות ליצור קשר טלפוני על בסיס יומי, ללא כל הצלחה.
למחרת קיבלתי טלפון מהשליח שבא למסור את החבילה. קיבלתי אותה כי כבר התייאשתי והייתי צריך את הרכיבים
מה שבטוח הוא שזאת תהיה ההזמנה האחרונה שלי ב KSP, אחרי שהייתי לקוח נאמן שלהם במשך שנים
התנהלות בזויה שלהם, שגם המצב הנוכחי בארץ לא מצדיק אותה
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט מספר פריטים ולקבלם במשלוח הביתה.
ההזמנה בוצעה בתקופת משבר הקרונה החריגה מאוד בהתאם למגבלות משרד הבריאות.
בתקופה זו חברתינו עובדת במתכונת מצומצמת מה שמביא לעיכובים במתן מענה לקוחות.
הלקוח פנה לשירות הלקוחות מספר ימים לאחר ההזמנה וביקש לשנותה ולהוסיף פריטים, נציגתנו סיפקה לו מענה שבתקופה זו לא ניתן לשנות הזמנה ויש לבטלה ולבצע הזמנה חדשה.
לאור תלונת הלקוח יצרו איתו קשר, ובשיחה הוא הלין שביקש לבטל את ההזמנה אך עקב מענה איטי מאוד בקשתו לא התקבלה וההזמנה סופקה לו כפי שהזמין.
בשיחה הלקוח גילה הבנה למצב, וציין כי נאלץ לקבל הזמנה שביקש לבטלה.
אנו נלמד ממקרה זה וניקח אותו כפידבק לשיפור השירות, על מנת שבמקרה ולקוח בעתיד יבקש לבטל הזמנה בקשתו תבוצע בהקדם.
חשוב לנו מאוד גם בתקופה עמוסה זו, לשפר את השירות ולתת ללקוחותינו מענה מהיר על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
כרטיס מסך, ספק כוח, כבלי עזר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית! רכשתי סוני פלייסטשיןן שאמור להגיע אליי תוך 7 ימי עסקים. שבועעים אחרי הרכישה , עדיין לא קיבלתי אישור שההזמנה יצאה למשלוח...במשך השבועיים כל יום אני מנסה להשיג אותם ואין שום מענה. לא בטלפון\טופס פניות\פייסבוק\בסניף עצמו מנפנפים אותי. כלום! עכשיו לפני הם יגיבו ויאמרו שהם בעומס בגלל תקופת הקורונוה אז לצורך השוואה רכשתי מעוד 3 מקומות נוספים מכשירי חשמל דומים ושם היה מענה קולי\מענה למיילים וזמינות מהירה שלהם עוד באותו היום. אז הכל תירוצים
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, יצרנו איתו קשר ולאור זאת שאת הקונסולה שהזמין אין לנו לצערנו בכל הרשת, הוצע לו כמחווה שרותית לאור ההמתנה הארוכה שלו לקבל במשלוח נוסף קונסולה משודרגת ויקרה יותר משמעותית ללא תוספת תשלום.
אנו נדאג לעקוב אחרי הפניה עד שהלקוח יקבל את הקונוסולה המשודרגת.
חשוב לנו מאוד כחברה לספק ללקוחותנו פתרונות מהירים ואף לבוא לקראתם על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
סוני פלייסטיישן 4 סלים עם 2 שלטים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אייפון חדש כי הנוכחי נשבר ואני ללא טלפון בכלל! בתקופה קשה זאת (ימי קורונה) עברו 10 ימים למרות שחוייבתי מיד הטלפון לא הגיע וגם לא עונים לשרות בטלפון , במייל או במסנגר
שרות נוראי וגרוע לא מומלץ להתקרב אליהם למרות שהם זולים!!!!
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על תחושת הלקוחה, שירות הלקוחות יצר איתה קשר והיא ביקשה לבטל את ההזמנה לאור זאת שזמן האספקה היה ארוך והתקשתה לקבל מענה,
לבקשתה היא זוכתה זיכוי כספי מלא.
גם בתקופת הקורונה העמוסה במיוחד, חשוב לנו להיות קשובים ללקוחותינו ולחזור אליהם במידת הצורך על מנת שיצאו מרוצים.
מוצר:
אייפון XR
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב של סמסונג מKSP. מרגע ההזמנה עד הרגע שקיבלתי אותו קיבלתי את השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים שלי. ניסיתי לדבר עם השירות לקוחות במשך יומיים רצופים, בטלפון , מייל ולא חזרו אלי. שכבר חזרו אלי בשירות שיחה חוזרת, המתנתי 15 דקות על הקו ושסופסוף הגיע תורי נתקו לי את השיחה.
חייבו לי את הכרטיס אשראי, ולקח להם יומיים אחרי לתאם איתי איסוף מהסניף, בזמן הזה כמובן לא עונים. מסתבר שלKSP יש עובדים לחייב כרטיסי אשראי אבל אין אנשים לטפל בלקוחות. בסוף אכן קיבלתי את המסך לפי ההתחייבות שלהם, אבל השירות היה מזעזע. אם אתם לא הולכים לסניף אל תזמינו בחיים KSP.
אציין שהמוכר בסניף ממנו הזמנתי היה ממש נחמד, הקשיב לי, ואפילו הוא היה די בהלם מההתנהלות של KSP.
לא אזמין יותר KSP באינטרנט.
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח על הפידבק, בימים אלה של משבר הקורונה קיים עומס חריג מאוד על המענה הטלפוני מה שגרם ללקוח זמן המתנה חריג. אנו נבדוק את הטענה של הלקוח על שירות שיחה חוזרת וזאת על מנת לשפר את השירות ככל הניתן.
אנו שמחים על תחושת הלקוח שבסניף שניגש השירות של נציג החנות היה טוב ואדיב, חשוב לנו מאוד לשמור על זה.
חשוב לנו כחברה לשפר את השירות גם בימים אלה של עומס חריג על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.

מוצר:
מסך מחשב Samsung C24F390FHU
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת ברד לילדים, הבטיחו לי שיגיע לפני פסח, בסוף פסח הגיע חבילת קפה! לא עונים לטלפונים בכלל. שלחתי מייל וקבלתי מייל חזרה לשלוח צילום של מה שקבלתי, שלחתי להם צילום לפני הרבה ומאז לא שמעתי כלום.
שלחתי כמה מיילים-לא מתייחסים!!!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה אצלינו באתר האינטרנט מכונת קפה. הזמנה זו בוצעה בתקופת משבר נגיף הקורונה העמוסה במיוחד שבה עבדנו במתכונת מצומצמת מבחינת כח אדם וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
עקב טעות לוגיסטית חריגה מאוד, קיבלה מוצר לא נכון ואף פנתה בטענה זו למחלקת הזמנות. עקב העומס הרב, זמן הטיפול היה חריג , והלקוחה דרשה לבטל את העיסקה ולזכותה, לאור פנייתה המוצר השגוי
יאסף מביתה ואנו נדאג לזכותה כספית זיכוי מלא.
צר לנו על תחושת הלקוחה שמלינה על זמן המתנה ארוך למענה עקב העומס החריג
אך נדגיש כי חברתנו עשתה הכל על מנת לספק לה מענה מהיר למרות העומס.
גם בתקופה עמוסה זו, חשוב לנו מאוד לספק ללקוחותנו מענה מהיר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מכשיר להכנת ברד Gold Line ICE CRUSHER ATL-8010
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הקומקום שהוזמן במהירות, התברר שהוא שבור. לא ניתן ליצור קשר עם מחלקת השירות הלקוחות. ממש מצטער על הרכישה.
תגובת החנות:
הלקוחה בחרה להזמין אצלינו קומקום חשמלי באתר האינטרנט ובחרה לקבלו במשלוח עד הבית בתקופת משבר הקורונה שבה החנויות שלנו היו סגורות לקבלת קהל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
לאחר מספר ימים כאשר קיבלה אותו פנתה לשירות הלקוחות בטענה שהקומקום סופק לה עם סדק, הנציגה סיפקה לה מענה שכאשר יפתחו החנויות תוכל לגשת לחנות הקרובה אליה עם הקומקום באריזה המלאה, ואכן כאשר נפתחו החניות הלקוחה ניגשה לחנות בחולון , הנושא נבדק ולבקשתה קיבלה זיכוי כספי מלא.
גם בתקופה עמוסה זו, חשוב לנו להיות שקופים והוגנים עם לקוחותנו כאשר הם מקבלים מוצר שבור ולזכותם על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
קומקום נירוסטה 1.7 ליטר Electrolux Expressionist EEWA7300 2400W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני שבוע וחצי מחשב נייד של דל במחיר של כמעט 4000 שקל.
לאחר שימוש של כשעה! המחשב התריע על תקלה במאוורר. מספר נסיונות של חיוג לשירות הלקוחות שלכם הסתיימו בניתוק מיידי של הקו עקב עומס, ולאחר מס' נסיונות נוספים ושעה וארבעים (!!) של המתנה קיבלתי מענה מנציגה שהמליצה לי לשלוח מייל עם תיאור המקרה ולחכות לתגובה.
התגובה הגיעה לאחר שלושה ימים, שם נכתב לי לפנות לשירות הלקוחות של דל, שבעצם לא מובן לי מדוע, הרי רכשתי מחשב חדש אצלכם וקיבלתי אותו פגום! פניתי לחברת דל ישראל - לצורך בדיקה חומרתית אשר העלתה כי המחשב אכן פגום, וקיבלתי אישור שנשלח גם אליכם, להחלפת המחשב בחדש.
בשלב הזה אני חסר אונים, הסניפים שלכם סגורים לקבלת שירות, אין מענה טלפוני, גם להודעה ששלחתי לצ'אט עם נציג טרם קיבלתי מענה.
הגעתי לסניף שלכם ברמת אביב, ולאחר מכן גם לסניף ברמת גן בשניהם קיבלתי את אותה תשובה ולא היו מוכנים להחליף את המחשב בטענה שאלו הנהלים עקב חשש למגע במוצרים שהיו אצל הלקוח (קורונה).
שאלתי היא מה אני צריך לעשות ועד מתי אחכה לקבלת מחשב חדש? כאשר כבר עברו שבועיים מאז שרכשתי אותו ועדיין אין לי מחשב, פשוט לא הגיוני, ומכעיס. האם הלקוח צריך לרדוף אחריכם בשביל לקבל מענה או שירות מינימלי??
היכן נשמע דבר כזה?
אם אין לכם מספיק כח אדם - תעצרו את המכירות!!
איך ייתכן כך לזלזל בלקוחות שלכם?
לכם גולשים, ממליץ לחשוב פעמיים לפני שרוכשים בקיי אס פי, המחיר הזול התברר כיקר, מצטער מאוד מאוד שלא הוספתי כמה שקלים יותר, לקנות ברשת אחרת... מקווה שהועלתי למישהו מהרוכשים כאן.
לסיכום, כוכב אחד, וגם זה רק כי הייתי חייב.
התאכזבתי מאוד נוכח השירות הגרוע שלכם, תוך ניצול המצב בטענה של עומס עקב הקורונה. מצפה לטיפול מהיר שלכם, תוך יצירת קשר איתי.
לתשומת ליבכם, במידה ולא יצרו עימי קשר מיידי, אגיש תלונה במועצה לצרכנות, ובמקביל אפנה להליך משפטי.
הגיע הזמן שתתחילו להתייחס ללקוחות שלכם בצורה ראויה.
פשוט המום מהשירות הגרוע.
עוד לקוח שנפל בפח.
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט מחשב נייד של חברת דל ועוד מספר פריטים, בתקופת משבר הקורונה העמוסה במיוחד.
לאחר מספר ימים פנה לשירות הלקוחות בטענה לתקלה בהפעלה הראשונית של המחשב הנייד, ודרש להחזירו ולקבל החזר כספי מלא.
נציגתנו ציינה שעקב הנחיות משרד הבריאות הסניפים סגורים לקבלת קהל, וניתן ללקוח מענה שברגע שהסניפים יפתחו יוכל לגשת ולקבל שירות מהיר ככל האפשר.
חברתנו אף העבירה פניה ליבואן כדי לסייע ללקוח עוד לפני שניגש לחנות וכאשר התקבל אישור החלפה ונפתחו הסניפים לקבלת קהל, הלקוח הוזמן לחנות הקרובה אליו וחברתנו דאגה לזכותו זיכוי כספי מלא.
אנו מצרים על תחושת הלקוח שמלין על זמן הטיפול, אך נדגיש כי מדובר בתקופה חריגה מאוד שבה יש הנחיות מגבילות ממשרד הבריאות, והשתדלנו ועשינו הכל על מנת לתת ללקוח פתרון מהיר בהתאם למגבלות אלה.
גם בתקופה עמוסה מאוד במשבר הקרונה אנו משתדלים לספק ללקוחתינו פתרונות מהירים ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מחשב נייד dell inspiron 5490 i7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
03.04 הזמנתי מוצר ליום הולדת של ילד. לקחתי 20 יום מראש בגלל חגים ומצב בארץ.
16.04 קבלתי תשובה:
שלום רב,
זמן האספקה, כפי שצוין באתר האינטרנט בעת ביצוע ההזמנה, 1-7 ימי עסקים (מיום החיוב, לא כולל ימי שישי, שבת וחגי ישראל). יחד עם זאת יש לציין כי נעשה את מיטב המאמצים על מנת לספק את ההזמנה בהקדם האפשרי. במיוחד בהתחשב במצב בארץ.
23.04 שאלתי שוב אבל לצערי עם אפס תגובה.
היום 24.04 ומוצר עדין לא הגיע.
אם אתם לא מסוגלים לספק מוצרים בגלל המצב כלשהו פשוט תהיו שקופים מול לקוחות ואל תימכרו . היו הרבה אלטרנטיבות אבל בחרתי KSP ומצטער מאוד.
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט ולקבל את הזמנתו במשלוח הביתה ע"י חברת שילוח בתקופת משבר הקורונה העמוסה מאוד, כאשר אזרחי המדינה היו סגורים בבית עקב סגר כללי.
בתקופה זו היו עומסים לוגיסטיים גדולים מאוד הנובעים מהסגר, מה שגרם לעיכובים מעקב לזמני האספקה הרגילים.
חברתנו עשתה ככל שביכולתה על מנת לספק את ההזמנה של הלקוח מהר ככל הניתן וזאת בהתחשב בנסיבות החריגות, ואנו מצרים על המתנתו הארוכה לאספקה.
יצרנו קשר עם הלקוח שציין כי אכן קיבל את הזמנתו וגילה הבנה לעיכוב הלוגיסטי.
גם בימי הקורונה והעומס החריג, חשוב לנו מאוד להשתדל לעמוד בזמני האספקה ככל הניתן על מנת שלקוחותינו יצאו מרוצים.

מוצר:
Plantronics RIG 600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום ,אני חייב לומר שיצא לי לרכוש בksp לא מעט פעמים , השירות שלכם ירד לתת רמה . ביצעתי הזמנה לפני כשבוע (הזמנה מס 4317120).
התבקשתי לשלם דמי משלוח , עבר כבר כשבוע שלם מאז שביצעתי את ההזמנה בסטטוס הזמנה ניתן לראות כי ההזמנה שלי אפילו לא נארזה ומתכוונת לצאת לשליחות. התקשרתי אליכם מספר פעמים ללא מענה , חיכיתי על הקו כשעה ולאחר שענה לי נציג הוא ניתק לי אחרי דקה.
זו הפעם האחרונה שארכוש דרככם.
זה זלזול בלקוח ובכספו ,במיוחד בתקופה הזאת !
תתביישו לכם.
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוח שבחר להזמין באתר שלנו ולקבל את ההזמנה במשלוח ע"י חברת שילוח, והמתין לא מעט זמן למענה. בימים אלה בעקבות משבר הקורונה קיים עומס חריג מאוד במענה הטלפוני מה שגרם להמתנה הארוכה.
נדגיש כי באתר צויין שדמי המשלוח הינם בסך 22 ש"ח כגילוי נאות, ואף צויין זמן אספקה . יצרנו קשר עם הלקוח והוא ציין כי ההזמנה סופקה לו בזמן שחברתנו התחייבה.
גם בימים אלה של משבר הקורונה חשוב לנו מאוד שהלקוחות יקבלו מענה מהיר ככל הניתן ואם יש צורך אנו חוזרים אליהם על מנת לקצר את ההמתנה כדי שיצאו מרוצים.

מוצר:
מעשנה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
i ordered the chair in 12 and reserved it in 23.
i tried to contact K.S.P by calling them & by email, they didn't answer.
the chair came broken.
WARNING: try to find another company to buy the chair.
מוצר:
Gaming Chair
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו לרשת הזאת....פשוט זוועת עולם.
אין שרות, משלוח לא מגיע כעבור למעלה משבועיים שהם מתחייבים ל 1-7 ימי עסקים
אי אפשר לתפוס אותם בטלפון. במייל עושים טובה שעונים כעבור שבוע...למייל!!!! וגם טורחים לציין בלי התחייבות על כל משפט שני
מוחקים פוסטים בפייסבוק שאנשים לא יבינו למרות שממשיכים לפרסם...
פשוט התגלו במערומיהם בשעה ששאר הרשתות רק שיפרו את השרות שלהם בחסות הקורונה
לא אתקרב יותר לחנויות שלהם
זוועה
ראו הוזהרתם

תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט מספר פריטים גדול וביקש לקבלם במשלוח עד הבית
ההזמנה בוצעה בתקופת הקרוונה העמוסה במיוחד עקב הנחיות משרד הבריאות והעובדה שחברתנו עובדת במתכונת מצומצמת.
לאור זאת שוקף ללקוח באמצעות מייל שנשלח אליו שזמן האספקה ארוך מהרגיל.
ואכן כפי ששוקף לקח זמן חריג לספק את ההזמנה והלקוח פנה לשירות הלקוחות וביקש לבטלה ואנו נדאג לספק לו החזר כספי מלא.
שקיפות ומתן מענה מהיר ללקוחותנו גם בתקופה עמוסה וחריגה זו חשובים לנו מאוד כחברה על מנת שהלקוחות שלנו יצאו שבעי רצון.

מוצר:
Samsung Galaxy Tab A 2019 32GB SM-T515 ועוד מוצרים רבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מגיע לכם אפילו כוכב אחד, רכשתי מיקרוגל ויום אחרי ניסיתי לדבר עם מישהו משירות הלקוחות, השיחות מתנתקות ואין דרך להגיע לנציג במשך ימים ניסיתי לקבל מענה אנושי ופשוט אין שירות, לבסוף קיבלתי sms להגיע לאסוף את ההזמנה ולקבוע תור לאיסוף דרך לינק שהם שולחים ומתקבלת הודעת שגיאה! כמובן שאין שם עם מי לדבר ובלי לקבוע את התור לא ניתן להגיע לאסוף את המוצר!
החוויה שלי היא שקניתי מוצר מחנות רפאים שאין בה אף עובד חוץ מהעובד שמחייב את האשראי, ממליצה לא להסתבך איתם ולא לקנות משם דבר!
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על תחושת הלקוחה שלא קיבלה מענה מספר ימים, אך נדגיש כי חברתנו עובדת כרגע במתכונת מצומצמת לאור הנחיית משרד הבריאות.
הלקוחה הזמינה באתר שלנו מיקרוגל, וביקשה לאספו בחנות בנתניה, לאור זאת שציינה שהתקשתה להשיג את שירות הלקוחות, יצרנו איתה קשר והיא ציינה שהיא כבר מעודכנת שניתן לאסוף את ההזמנה.
למחרת יצרנו איתה קשר שנית, על מנת לאמת שקיבלה את המוצר, אך הלקוחה ציינה שלאור זאת שלא ניתן עדיין להכניס לקוחות לחנויות ואספקת המוצרים היא לפתח החנות, הלקוחה ביקשה באותו מעמד לבטל את ההזמנה ואנו נדאג לזכותה כספית החזר מלא.
גם בתקופת הקורונה העמוסה מאוד, תודעת שירות וחזרה ללקוחות מהר ככל הניתן מהווה ערך חשוב עבורינו כחברה על מנת שהלקוחות שלנו יצאו מרוצים.

מוצר:
מיקרוגל מכאני 20 ליטר Midea MM720CJ7 700W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי הודעה ב sms עם כתובת boxit וסיסמה, בפועל הדלת לקופסה נפתחה אבל לא היה בא כלום
מוצר:
מקלדת עם חוט של מיקרוסופט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם עכבר, מסך, מקלדת ופד במחיר של קצת יותר מ2000 שח ופשוט אי אפשר להשיג אותם!!! המקלדת הוזמנה בנפרד והגיע לאחר שבוע בפוקס אבל אין שום טעם במקלדת בלי כל שאר המוצרים...
אי אפשר לבטל כי לא עונים, אי אפשר לדעת מה הסטטוס הזמנה כי לא עונים, אי אפשר לאסוף כי לא עונים, פשוט אי אפשר כלום כי אין מענה *בשום מקום*! לא נתקלתי בדבר כזה בחיי... ניסיתי להשיג אותם בכל דרך אפשרית ואין מענה. בלעה אותם האדמה.. שירות הכי גרוע שקיבלתי בחיי! אל תזמינו מהם, חבל על הכסף.
מוצר:
עכבר אלחוטי corsair,מקלדת k95 corsair, מסך 144 הרץ-סמסונג, ופד לעכבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות של SONY שעלו לי כמעט 1100 שקלים. מיותר לציין שעד שטיפלו לי בהזמנה עבר שבוע, חיכיתי יותר משבועיים להזמנה וכאשר קיבלתי אותה הופתעתי לגלות שהאוזניות לא עובדות כלל. ניסיתי ליצור קשר עם החברה אך "זמן ההמתנה ארוך מהרגיל" ואז השיחה מתנתקת. ניסיתי ליצור עמם קשר גם דרך הפייסבוק, גם שלחתי אי-מייל וגם פניתי אליהם פעמיים דרך הטופס של שירות הלקוחות באינטרנט, אך ללא הצלחה כי אף אחד לא חוזר אליי כבר שבועיים מאז שקיבלתי את האוזניות.
לבסוף ענו לי בצ'אט של שירות הלקוחות והפנו אותי ליבואן הרשמי של האוזניות שלי בכדי שאקבל מענה כי מהם, לטענתם, אין מה לקבל.
כשאני פונה אליהם בפוסט בפייסבוק הם איכשהו טורחים ממש מהר למחוק את הפוסט, אבל לענות לי להודעה אין סיכוי!
פשוט בושה של חברה, בושה של שירות לקוחות. זלזול מוחלט בנו כאנשים שהשקיעו את מיטב כספינו והחלטנו לפרנס את החברה הזו.
מוצר:
Sony Wireless Noise-Canceling Headphones Black WH-1000XM3BM 4548736081
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מספר 4272397 עדיין לא הגיע!
לקח להם 3 שבועות להכין אותה, למרות שכל המוצרים הוי במלאי.
כבר יומיים סטטוס ההזמנה - עבר לחברת המשלוחים ובדרך ללקוח.
ואיפה זה??????
ומי חברת המשלוחים הזאת????? יש להם טלפון???????
KSP לא עונים לטלפון בכלל, אבל לחייב אותי ידעו ברגע של ההזמנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מבחינתי גנבו לי כסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אלכסיי
תגובת החנות:
אנו מצרים מאוד על תחושת הלקוח שבחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט מספר פריטים ולקבלם באמצעות חברת שילוח חיצונית במשלוח הביתה.
הלקוח לא קיבל מענה לגבי סטטוס הזמנה עד שלבסוף הצליח לקבל מענה מנציג שירות שלנו שציין כי ההזמנה בטיפול ותסופק ע"י חברת השילוח.
יצרנו איתו קשר שנית, שוקף בשיחה שאנחנו תחת עומס חריג מאוד, הלקוח גילה הבנה, וציין כי סך הכל הרגיש חוסר וודאות מאחר ולא ידע האם זה יסופק ומתי.
במהך השיחה הלקוח ציין כי ההזמנה סופקה וגילה הבנה למרות שהיתה חריגה קלה מהזמן שהתחייבנו לספקה.
גם בתקופת הקורונה העמוסה במיוחד חשוב לנו מאוד לגלות הבנה לתחושת לקוחותנו תוך תודעת שירות גבוהה ולתת להם מענה מהיר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים

מוצר:
מסך מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה לפני כשבועיים. נאמר לי שיגיע השבוע. כמובן שהמוצרים עוד לא הגיעו ואין עם מי לדבר. בטלפון לא עונים גם לא בצאט או בפייסבוק. העיקר בשביל למחוק בפייסבוק יש להם עובדים. חבל שלא מודיעים על עיכוב בעת ההזמנה ושלא יהיה שירות בכלל. פעם אחרונה בהחלט שאזמין מהם.
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוחה, בתקופת נגיף הקורונה חברתנו עובדת במתכונת מצומצמת לאור הנחית משרד הבריאות, מה שגורם לעיכובים במענה ובאספקת הזמנות.
הלקוחה הזמינה אצלינו גריל גז וקסדה באתר האינטרנט, וביקשה לקבלם במשלוח עד הבית. לאחר מספר ימים הצליחה לקבל מענה משירות הלקוחות וציינה שההזמנה טרם סופקה, אנו בודקים את הסיבה מול חברת השילוח והנציגה שמטפלת בפניה זו תדאג לעדכן את הלקחה מתי ההזמנה תסופק וכן ללוות את הפניה עד אספקתה.
גם בתקופה עמוסה זו, תודעת שירות ויחס אישי ללקוח ומעקב אישי עד תום הטיפול בפניה מהווים עבורינו כחברה ערכים חשובים מאוד על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.

מוצר:
מנגל גז וקסדה
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.