דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
4.03
ציון ממוצע
531
חוות דעת בשנה האחרונה
2530
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
14
0
6
3 חודשים אחרונים
47
1
24
6 חודשים אחרונים
128
1
40
שנה אחרונה
400
4
127
כל הזמן
1847
22
661
נמצאו 2530 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלולרי מסוג iphone XR. הנציג היה סבלני ,אדיב מאד ומקצוען. בסה"כ חווית קניה טובה מאד.
מוצר:
Iphone XR
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Ksp חברה מעולה, הגעתי למצב שכל המחשב שלי והדברים מסביב מאצלם. המחירים טובים, השירות טוב, הם הרכיבו לי את המחשב ואני מרוצה. אפשר לראות את הידע של העובדים ולהרגיש שהמחשב שלך בידיים בטוחות.
מוצר:
מסך Asus VG248QZ 24 inch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי גרוע ביקום. בחיים לא קונה יותר ברשת הזאת ורק בגלל שאין לך משהו לדבר איתו במידה ויש בעיה קטנה....בואו נראה אתכם מדברים עם החנות אחרי שיצאתם ממנה, קניתי בסניף שלהם בחשמונאים מסך מחשב ועוד כמה פריטים.
כאשר התקנתי את המסך לא עלתה התצוגה ניסיתי להתקשר לחנות אבל לא הייתה תשובה כמה פעמים אחר כך לשירות לקוחות והסברתי לה שאני רק רוצה לשאול שאלה לגבי המסך ואולי הם שכחו לתת לי את החוברת הסבר(כי היא לא הייתה מצורפת) והמוכר פתח את הארגז לפני שנתן לי את המסך והיא כל הזמן אמרה לי תביא את המסך שיבדקו בחנות הסברתי לה שאין צורך כי יש לי רק שאלה לפני שאני חוזר לחנות שרק שעתיים זה הפקקים להגיע לשם, היא כל הזמן התעקשה שאין עם מי לדבר, KSP הגדולים רשת ענקית אבל בשביל שאלה קטנה תבזבז שעתיים בטלפון בשביל לקבל תשובה שאין עם מי לדבר...סכ"ה 4 שעות שעתיים לנסות לפתור את הבעיה לבד ועוד שעתיים בטלפון(הכל מוקלט). בלית ברירה הייתי חייב לחכות ליום למחרת שיפתחו את החנות הבחור שהיה שם פתח את האריזה תוך כדי שהוא פותח אני תמיד שומע את הטלפון מצלצל אני שואל אותו למה אתה לא עונה אז הוא אמר לי שהם לא עונים לטלפונים פשוט ככה...פתח את אריזה חיבר למחשב לחץ על כמה כפתורים והמסך עלה...אמרתי לו שבשביל הדקה הזאת שהוא לחץ על הכפתורים במסך היו נחסכות לי 6 שעות(2 בלנסות לסדר ולהבין מה הבעיה 2 בלדבר עם הנציגה בטלפון ועוד 2 בלא ללכת לעבודה ולחכות שיפתחו את החנות) עם יד על הלב לא היה שווה לקנות ב KSP , אני לשם לא נכנס יותר ולא משנה הכמה שקלים חיסכון
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח אך נדגיש כי לא דייק דבריו כלל.
הלקוח רכש בחברתינו מסך בחנות בתל אביב ופנה לשירות הלקוחות בטענה שהמסך לא עובד אצלו. נציגת השירות הפנתה אותו לסניף לבדיקה והסבירה ללקוח שאין לנו דרך לסייע לו בטלפון אלא רק בחנות
ואכן כאשר הלקוח הגיע לחנות , נציג החנות בדק את המסך, והראה לו שהוא תקין לחלוטין. הטיפול בלקוח בסניף היה מהיר וחברתינו עשתה הכל כדי לתת לו עדיפות, חבל שהלקוח בחר להציג אותנו באור שלילי למרות שעשינו הכל כדי לסייע.

מוצר:
דל U2414H
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהנתי מאוד לקנות ממיקי את המוצר. נתן שירות ואכפתיות מכל הלב. לא מובן מאליו לקבל שירות כזה. הסברתי לו את הצרכים לבקשתי והוא נענה בהתאם. תודה רבה רבה ראוי לשבח!
מוצר:
סמארטפון וואוי8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איתי אלפסי נתן לנו שירות נעים ומקצועי ובחרנו לרכוש מחשב נייד ומכשיר סלולרי.
תודה לאיתי :-)
מוצר:
מחשב dell vostro i3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג בשם איתי אלפסי, מקצועי, נעים הליכות, סבלני ועם חיוך רחב.
החנות קטנה מאוד וצפופפה אבל הכל מתגמד למול האווירה הנעימה.
מוצר:
Huawei Watch GT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום ! רכשתי מחשב נייד של DELL כמה אביזרים נוספים, באילת בסניף רימונים. אני לקוח ותיק של ksp, בעיקר מאשקלון-מקום מגורי. ואחרי רכישת המחשב בסניף רימונים זה רק מחזק את דעתי ורצוני להמשיך ולעבוד עם רשת ksp. בסניף רימונים קיבלתי שירות מעולה, ומדהים מבחור מדהים ומוכשר בשם ''אור ביטון'' ! הבחור הפגין ידע רב וסבלנות אין קץ, וענה לכל שאלותי הרבות. לאחר ביקורי במקומות מאכזבים אחרים - פשוט נדהמתי מהייחס המיוחד והנפלא של אור , שהוא פשוט מקסים ומיוחד. הוא ביוזמתו גם אמר לי למשל, שאני זכאי להטבת הנחה בסך של 50 ש''ח נוספים, בגין רכישה של מעל 2000 ש''ח, מה שבסניף הלגונה - היסתירו ממני. למה, מדוע ? הרי זה גם מופיע באתר. מזל שניכנסתי לחנות זו .היה לי ממש כיף. ונישאר לי טעם של עוד -ממש. תודה לאור ביטון. אשמח שדבריי אלה יועברו גם אליו אישית, כי הוא באמת שווה כל פירגון. יישר כוח גדול.
מוצר:
Inspiron 5570 i5 8250U 256GB SSD 15.6 FHD 8GB AMD 530......
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוח מהיר, המנהל אחלה של גבר ועוזר עם הידע שלו בתחום וגם ממש כיף לקנות פה
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה. מוכרים אמינים. לא דוחפים מוצרים מבלי להתחשב בלקוחות. בזמן שחיכיתי בתור ראיתי שהמוכרים ממש מנסים למצוא פתרונות שטובים ללקוחות. אחלה חבר'ה
מוצר:
מכונת פופקורן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לסניף הר חוצבים הירושלמי. הייתי זקוק לייעוץ מקצועי ברכישת מחשב נייד. קיבל אותי במאור פנים ובסבלנות, יהודה. שהשתדל להבין את צרכי , התאים לי מחשב מצוין שהגיע, תוך כמה ימים. והכל עם חיוך ומאור פנים. אין ספק שהייתה לי חוויה מהנה ונעימה ברכישה, ולכן ללא ספק שאהיה לקוח חוזר.
שלום
מוצר:
מחשב נייד לנובו ideapad330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לקנות מחשב חדש ללימודים. הייתי חייבת אותו במהירות כי המחשב שלי לא עמד בעומס ואני לא יכולה לעבוד בלי מחשב.
הזמנתי אותו אצל עובד בשם אבי קלוג. קיבלתי ממנו יחס אדיב וחיוך חם.
מכיוון שלא היה במלאי אמרו לי שאדרש להמתין מספר ימים אבל אבי עזר וקיבלתי את המכשיר בתוך יומיים(!)
נהנתי מהשירות ובטוח אהנה מהמחשב:)
מוצר:
Msi gl63
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אווירה נעימה! שירות אדיב ומהיר. המוצר הגיע מהר ובריאות מצוינת! המוכרים גם עזרו לי עם הנשיאה של הארגז הכבד לרכב.
מוצר:
Sharkoon skiller sgs5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר להכנת וופל בלגי, דרך האתר, היה בעיה בחשבון ולא כבדו את האשראי
בחברה שלחה אליי מייל בו הם מבקשים שאני ייתן כרטיס אשראי אחר או יסדר את מסגרת האשראי
וצירפו לינק שבו אני מאשר שסדרתי את מסגרת האשראי

באותו יום הבעיה טופלה וקבלתי אישור שהם ינסו לגבות מחדש
אחרי כמה 4 ימים שאני רואה שאין חיוב התקשרתי לשירות הלקוחות

אחרי 20 דקות של המתנה ! הנציג אומר לי שהם ביטלו את ההזמנה בלי לנסות לגבות שוב{אע"פ שקבלתי אישור שהם ינסו שוב}
וגם לא טרחו לומר לא במייל ולא בטלפון שההזמנה בוטלו וסתם נותנים ללקוח לחכות !

ע"י ההתנהלות הזאת הם הפסידו לקוח שכן הזמנתי מחנות אחרת, ויותר לא הזמין מהם לעולם !
תגובת החנות:
הלקוח הזמין באתר חברתינו מכשיר להכנת וופל בלגי, כשניסינו לחייבו התקבל סירוב מחברת האשראי, חברתינו שלחה אל הלקוח מייל שבו התבקש להכניס פרטי אשראי אחרים, וגם בניסיון חיוב הנוסף התקבל סירוב מחברת האשראי, נאלצנו לבטל את ההזמנה, אנו מצרים על תחושת הלקוח אך נדגיש כי ככל שניסיון החיוב היה מצליח היינו מחייבים אותו והעיסקה היתה מאושרת.

מוצר:
Crystal WM355
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמת ip. של מוטורולה, האריזה הגיע פתוחה ומלוכלכת ניכר היה שזו מצלמה שכבר היית אצל מישהו, אני רואה בזה זילזול בלקוח, אישית אני לא אקמה אצלם יותר.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח שהזמין בחברתינו מצלמה שמסופקת באמצעות שירות איסוף מבוקסאיט וטוען שכאשר המוצר נאסף הוא סופק לו פתוח ומלוכלך.
חברתינו משווקת מוצרים חדשים בלבד, אך נדגיש כי ככל שהלקוח היה פונה אלינו בטענה זו היינו מנסים לסייע לו בהחלפת המוצר או בזיכוי כספי,
חבל שהלקוח בחר להציג את הדברים כך ולהציג אותנו באור שלילי ללא סיבה ובלי שפנה כלל.

מוצר:
Motorola FOCUS86-W Wi-Fi Home Video Camera
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ברוממה מחשב בהרכבה, בלי שום בעיות, הזמנה -> חיוב -> הרכבה -> SMS לאסוף ואפילו דניאל ובוגדן הנחמדים כפרה עליהם עזרו לי לסחוב את המחשב והקופסאות שאיתו מחוץ לסניף כשבאתי לאסוף אותו.
מוצר:
מחשב גיימינג בהרכבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באינטרנט שואב אבק דייסון לפני למעלה משבועיים. לאחר שבוע ואף יותר , הם יצרו קשג טלפוני לברר מה מספר הטלפון של בעל הכרטיס כי בסהכ רשמתי בהזמנה את הנייד שלי ולא של בעלי אשר הינו בעל הכרטיס. לאחר כמה ימים, נשלח מהם גם סמס אימות לזיהוי שהיינו צריכים להשיב לו, הייתי בטוחה שההזמנה כבר בדרך אלי אחרי כל זה, אך היום התקשרתי והנציג של ksp הסביר לי ששלחו אלינו שוב סמס לאימות היום והכרטיס עדיין לא חוייב וההזמנה בכלל לא יצאה אלי! ביקשתי כמובן לבטל את ההזמנה, הנציג לא היה מופתע וגם לא הביע התנצלות.
מבחינתי אני מאוד מאוכזבת ולא ממליצה על החנות הזאת.
אה, וכדי להשיג אותם טלפונית בשירות לקוחות תתכוננו לחכות הרבה זמן יחסית, רק בפעם השלישית שהתקשרתי אליהם הייתה לי את הסבלנות והזמן לחכות למענה של נציג.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה באתר האינטרנט שלנו שואב אבק דייסון, כאשר בתנאי ההזמנה מצויין שהזמנה לא מהווה עיסקה, עיסקה נעשית רק שחברתינו מודיעה ללקוחה במייל בטלפון או ב SMS שהיא חוייבה, במהלך הטיפול בהזמנה חברתינו ביצעה אימות פרטי בעל כרטיס האשראי מול חברת האשראי, ובמהלך האימות נשלח SMS לבעל הכרטיס, אך לא נתקבלה תשובה ממנו לאישור SMS זה , חברתינו אף שלחה מייל והתריעה בפני בעל הכרטיס שכל עוד לא יענה להודעת ה SMS לא נוכל להמשיך בעיסקה.
כעבור מספר ימים כאשר אושרה העיסקה והלקוחה חוייבה, פנתה אלינו הלקוחה וביקשה לבטל את ההזמנה ולזכותה וחברתינו פעלה בהתאם וזיכתה את הלקוחה.
חברתינו מצרה על תחושת הלקוחה, אך נדגיש כי פעלנו בהתאם לתנאי ההזמנה., והלקוחה לא דייקה בדבריה.
מוצר:
דייסון v10 מוטורהד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מעלה ומהיר ע"י בחור בדם אלי ... תודה רבה ואני ממליץ לפנות אליכם בעתיד. גם אספר לחברים שלי.. ממש תודה רבה ובהצלחה
מוצר:
Rtx2080ti
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות ממש מעולה ממוכר בשם שמואל, היתה לי תקלה במכשיר שקניתי, הוא שירת באדיבות , ואף עזר לי בבדיקת המכשיר החדש שקניתי-יצאתי ממש מרוצה -ממליץ בחום על סניף ksp ירושלים מרכז😍
מוצר:
טאבלט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה בKSP משנת 2008 לפחות .רכשתי בסך הכול ברשת מוצרים ל20-30 אלף שקל. באוגוסט רכשתי קורקינט חשמלי -המוצר גרוע ביותר.הבאתי אותו לתיקון פעם אחת-החליפו. מה שהוחלף הייה עוד יותר גרוע-למרות שהייה רשום שקורקינט יכול לסחוב 100 קילו במשך כי 40 דקות-בת שלי ששוקלת אולי 40 ק"ג נסעהאיתו ונתקעה כעבור 7 דקות (לאחר שעשיתי "טעינה מלאה" למכשיר) היום קיבלתי אותו מתיקון-לפי מה שנמסר בKSP כתבו להם שקורקינט תקין והשתמשתי במטען לא מקורי. אבל השתמשתי אך ורק במטען שקיבלתי ביחד עם קורקינט. שוב התקשרתי ויבואן-לא נתנו לי הסבר מה תיקנו בקורקינט.
לא ציפיתי למוצר כול כך גרוע מרשת KSP
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח אך כי חברתינו עושה ככל הניתן כדי לסייע לו .
הלקוח רכש בחברתינו קורקינט לפני מספר חודשים שסופק באריזתו עם תעודת אחריות של חברת בנדה.
כעבור מספר חודשים מהרכישה פנה אלינו בטענה כי המוצר אינו תקין, פנה לבנדה ובאישורם המוצר נשלח אליהם דרכינו לבדיקתם והחלטתם, כאשר הוחזר , בנדה טענו שהוא תקין, סיפקנו תשובה זאת ללקוח.
חברתינו יצרה קשר עם הלקוח לאחר שאסף אותו מאיתנו ומדבריו עולה כי הקורקינט עדיין לא תקין, חברתינו פעלה שוב בהתאם לאישור שקיבלנו מבנדה ונעביר את המוצר אליהם לבדיקה שנית והחלטתם.
נדגיש כי חברתינו רק מעבירה את המוצר לבנדה כשירות ללקוח וככל שזה תלוי בנו נעשה הכל כדי לסייע לו למרות שההחלטה היא של ספק האחריות בלבד

מוצר:
קורקינט חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לקנות שואב אבק חדש ושמעתי הרבה על חברת דייסון שהם מאוד מומלצים וראיתי שמוכרים אותו במחיר טוב בקיאספי לכן נכנסתי לסניף בקריית אתא ופניתי לאחד הנציגים לגבי השואב אבק, הוא הסביר לי מה ההבדל בין כל הדגמים ואיזה מברשות יש לכל שואב מכיוון שיש לי בעלי חיים בבית עם המון פרווה הייתי צריכה משהו מיוחד שיעזור לי לנקות את זה ובסוף קניתי את הדגם של דייסון אבסולוט ואני מאוד מרוצה ממנו, השירות היה מעולה וזריז.
מוצר:
שואב אבק דייסון v8 absolute
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף בעפולה שירות אדיב ומקצועי צוות מוכרים סבלני שעונה על כול השאלות ובאמת נותנים לך הרגשה שיש על מי לסמוך
מוצר:
פלאפון נייד xiaomi mi a2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כמה פריטים במהלך הבלק פרידיי בסניף כפ"ס המוכר היה מאוד נחמד ידע להמליץ וגם העיר לתשומת ליבי על חוסר תאימות קטן בין הפריטים שרציתי.
מוצר:
אוזניות SENNHEISER HD4.30
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לקנות מחשב מקצועי במסגרת עבודתי כמעצב פנים.
זכיתי לייחס אישי מגולן איש המכירות שהיה סבלני וקשוב. ניתנה לי האפשרות להיות במקום ולראות בטרם נסגר המארז ולדעת שהכול נעשה כפי שביקשתי
התוצאה - לקוח מרוצה שיחזור לקנות ולהמליץ.
יישר כוח
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קומקום, לא רק שהגיע באיחור של שבועיים, המוצר הגיע באריזה פתוחה, עם שריטות ופגם במכסה שלא נפתח כראוי. פניתי בבקשה שיחליפו אותו, ו-KSP התנערו מאחריות והעבירו את האשמה ליבואן. ביקשתי שיתנהלו מול היבואן למצא פתרון, אך סירבו וביקשו תמונות, ואמרו שחובת ההוכחה (כי אנחנו הרי בבית משפט) שהמוצר פגום היא עלי. אני, מבחינתי, שילמתי את הכסף להם ולא ליבואן. ניתקו לי את השיחה. לא אקנה שם עוד. אם אינכם מסוגלים לספק מוצרים תקינים שנבדקו, אל תשמשו כמתווך. זה חלק מהאחריות כשאתם מחליטים למכור מוצרים. יש אמאזון וזה עדיף, גם המוצר היה מגיע יותר מהר וגם אפשר להחזירו בלי שאלות מיותרות ותוכחות. פניתי ישירות ליבואן שהסכים להחליף את המוצר.
תגובת החנות:
נדגיש כי הלקוח לא דייק בדבריו, נשמח להעמיד את הדברים על דיוקם.
הלקוח הזמין בחברתינו קומקום חשמלי שמסופק עם תעודת אחריות בתוך אריזת המוצר וביקש לקבלו באמצעות שליח, לאחר מספר ימים פנה אלינו לשירות הלקוחות בטענה כי המוצר הגיע עם פגם במכסה ושלא נפתח כראוי, נציג חברתינו ביקש ממנו לשלוח תמונות על מנת שנוכל לסייע לו מול היבואן - נותן האחריות, אך לצערינו הלקוח סירב לשתף פעולה והחליט בעצמו לפנות ליבואן שהחליף לו את המוצר בחדש.
חברתינו מצרה על כך שהלקוח בחר שלא לשתף פעולה שכן במידה והיה עושה זאת היינו מנסים לסייע לו בהחלפת המוצר מול נותן האחריות.

מוצר:
קומקום Normande
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קומקום חשמלי ב-2.12. התחייבות להספקה הייה 7 ימי עסקים.
עברו כבר 10 ימי עסקים בהתאם להתחייבות החברה לספק את המוצר (רשום באתר האינטרנט).
התקשרתי לנציג - הנציג ניפנף אותי בזה שיקיבלתי מייל לפיו החברה לא תעמוד בהתחייבות ותאריך זמן המשלוח ב14 ימי עסקים והתעקש על כך שאשלח מייל למנהל כלשהו. הנציג לא היה מוכן לפתור ולספק את המוצר בזמן. הנציג ניתק את השיחה בסוף.
החברה עדיין לא סיפקה את המוצר עליו שלימתי!
שירות לקוחות גרוע ביותר, החברה לא עומדת בתנאיי עסקה ולא מוכנה לעמוד בה כלל.
תגובת החנות:
נדגיש כי הלקוח אינו דייק בדבריו כלל, נשמח להעמיד את הדברים על דיוקם.
הלקוח הזמין בחברתינו באינטרנט קומקום חשמלי וביקש לאסוף אותו בסניף ק.אונו.
בניגוד לטענתו חברתינו עמדה בזמני האספקה וסיפקה את המוצר תוך 5 ימים והלקוח בא לאספו לשביעות רצונו המלאה.. ולכן כלל לא ברור על מה הוא מלין.

מוצר:
קומקום חשמלי 1.5 ליטר Philips HD4646W צבע לבן
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.