דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
2.48
ציון ממוצע
377
חוות דעת בשנה האחרונה
2958
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
6
2
128
שנה אחרונה
136
5
236
כל הזמן
2005
27
926
נמצאו 2958 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל ברצוני לשבח את המוכר ואיש השירות איגור מ ksp באמת שירות שלא נתקלתי בו בעבר מוכר טוב עם מידע יוצא מן הכלל!!
מוצר:
מחשב נייד לנובו יחד עם חבילת הטבות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקיי. אס. פי. אני מציע רק למי שרוצה יחד עם המוצר לקבל הרבה כאבי ראש. קניתי בסניף עד הלום - אשדוד. לפני ששילמתי כסף המוכר ולד היה נחמד מאוד, מרגע שחשבונית הודפסה, טוב שלא שלח אותי קיבנמט - סירב לבדוק מוצר לפני מסירתו. בבית כאשר פתחתי מוצר, התברר שהוא לא נטען כראוי. חזרתי למחרת, והתחיל פינג-פונן. סירבו גם להחלפת מוצר, וגם להחזר כספי. כאשר דרשתי לפי חוק זכויות הצרכן, המוכר בשם -ולד אמר שחנות שלו לא מכבדת את החוק הזה, ובכלל אין לו שום קשר לתקינות מוצר. הם שולחים ליבואן ורק שם יחליטו האם להחליף מוצר. כמובן עם יחס כזה ללקוחות סירבו לממש את זכותי ביטול עסקה, וגם במקרה ביטול החברה מנקה 20% מסכום העסקה, ושאר הכסף אולי יחזירו והכל בהתאם להחלטת היבואן. לשירות לקוחות אין דרך להגיע, עם לא להמתין על הקו לפחות חצי שעה.
בקיצור, לאחר שבוע פלוס של כאבי ראש וטרטורים אין בידי לא כסף ולא מוצר, כנראה אצטרך ללכת עם זה לבית משפט, אחרת אין סיכוי לקבל החזר.
סיכום, עדיף לשלם כפליים ברשת אמינה ולא להתקרב לחנות הזאת.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו שואב אבק בחנות באשדוד עד הלום.
לאחר מספר ימים הגיע לחנות עם המוצר באריזה המלאה, וטען כי שואב האבק אינו נטען כראוי. נדגיש כי בעת הרכישה סופקה בתוך אריזת המוצר תעודת אחריות ובה צויין כי בכל תקלה יש לפנות לנותן האחריות קריסטלינו.
למרות זאת הוצע ללקוח שנשלח את המוצר למרכז שלנו לבדיקה ואימות תקלה, אך הלקוח דרש בדיקה והחזר כספי בו במקום, ולכן לאור זאת שהמוצר אינו חדש הוצע לזכותו כספית במקום בניכוי גבוה ואם במידה וימצא שהוא צודק ותאומת תקלה יוחזר לו ההפרש אך לצערינו הלקוח לא הסכים גם לכך.
שואב האבק אכן נשלח לבדיקה ולאור אימות התקלה הלקוח עודכן ב SMS שיכול להגיע לחנות ולקבל מוצר חדש או החזר כספי מלא.
מתן מספר פתרונות ומענה מהיר ככל הניתן מהווים עבורינו ערכים חשובים מאוד על מנת שלקוחותינו יצאו מרוצים.

מוצר:
Xiaomi Dreame V8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה ב17.12 כאשר זמן האספקה היה כתוב עד 10 ימים.
לאחר כמה ימים התקשרתי ללא עצבים וללא כעס לברר מדוע לא הגיע (המתנתי יותר משעה ורבע על הקו).
המוקדנית לא הסכימה לומר שום דבר חוץ מ"אנחנו בתווך האספקה" ולבסוף אמרה שהמוצר כבר ארוז ויוצא אלי תוך יום יומיים.
כמובן שלא הגיע... התקשרתי שוב לאחר שבועיים ושוב המתנתי על הקו (הפעם שעה וחצי!!) ושוב הייתי רגוע ולא כועס (חבל).
הפעם המוקדן אמר לי שזה בדרך אלי וכבר נאסף על ידי חברת המשלוחים (שוב שקר)
אתמול החלטתי לשלוח מייל מעט זועם על היחס המזלזל וביקשתי שיצרו קשר בהקדם (המתנתי לפני כ45 דקות על הקו טלפון אבל לא היה לי עוד זמן לזה...).
כמובן שלא ענו, לא התקשרו ושום דבר לא הגיע.

היום 16 יום אחרי ההזמנה ו9 ימים אחרי שהבטיחו לי שזה מגיע תוך יום יומיים
אני כבר חושב שאפשר לומר שאני ממש לא ממליץ לאף אחד להתקרב לחברה הזו.
מקווה שיחזרו אלי בהקדם ושאני אסיים את הסיוט הזה כבר ואני לא מאחל לאף אחד לעבור את זה.

לך תדע אם בכלל ישלחו לי את הטלויזיה?
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו טלוזיה באתר האינטרנט וביקש לקבלה במשלוח עד הבית.
חברתינו שיקפה ללקוחות באתר את הזמן אספקה למוצר זה.
לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות לבירור סטטוס הזמנה, אחרי בדיקה שערכנו התברר כי ההזמנה כבר בידי חברת השילוח ולאחר שפנינו אליהם בבקשה לזרז התברר כי חל אצלם עיכוב לוגיסטי בלתי צפוי ושההזמנה תסופק תוך מספר ימים.
ואכן בטווח הימים שתואם מול הלקוח ההזמנה סופקה.
לאור החריגה מטווח ימי האספקה , יצרנו קשר עם הלקוח והוצע לו קופון לרכישה הבאה אצלינו כמחווה שירותית על מנת שיצא שבע רצון, אך לצערינו הלקוח ציין כי אינו מעוניין בקופון.
עמידה בזמני אספקה שהובטחו ללקוחות מהווה ערך חשוב מאוד עבורינו כחברה ובמקרים חריגים משתדלים לבוא לקראת הלקוחות ככל הניתן. כך פעלנו במקרה זה.

מוצר:
טלוויזיה חכמה Xiaomi Mi TV 4S 55 Inch UHD 4K L55M5-5ARU
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי טוב בישראל. אין דברים כאלה. חסך לי הרבה כסף וזמן. Ksp זה מזמן לא רק מחשבים. אפשר לקנות הכל. גם קפה מסתבר
מוצר:
קפה לוואצה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר. המחירים משתנים כל רגע. הכנסתי לסל, ואז הפריטים פשוט נמחקו ממנו - באתי להכניסם שוב והם במחיר גבוה יותר. אז פניתי לשרות הלקוחות - הם רק הבהירו לי שיש מבצע חדש (עם הנחה קטנה יותר) - הרי בגלל זה פניתי. שרות לא יעיל ולא מכבד.
תגובת החנות:
הלקוח רצה להזמין אצלינו באתר האינטרנט קפלוסות קפה, יש להדגיש כי המחירים משתנים מעת לעת על פי שיקולי החברה
הוספת פריט לסל באתר שלנו עדיין לא מהווה עיסקה או הזמנה, הזמנה מתבצעת כאשר הלקוח מסיים לבצעה ומקבל מספר הזמנה, כל עוד זה לא קורה, המחירים יכולים להשתמנות לכאן או לכאן, או לרדת או לעלות.
אנו מצרים על תחושת הלקוח , אך נדגיש כי לאור זאת שלא סיים את הזמנתו אין חברתינו מחוייבת לספק לו את המחיר טרם השינוי, כל עוד לא קיבל מספר הזמנה כאמור.
שקיפות מול הלקוחות מהווה עבורינו ערך חשוב מאוד על מנת שהלקוחות יצאו שבעי רצון.

מוצר:
קפסולות קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עומדים בלוחות הזמנים. חודש וחצי לא מצליח לקבל מוצר שהזמנתי ושילמתי בגינו מחיר מלא. שירות לקוחות גרוע, במקרה הטוב 45 דקות המתנה וגם אז מספרים על מה שכתוב באתר ללא כל מידע נוסף. הנציגה אמרה לי להגיע לסניף למרות שבאתר מופיע שהמוצר עדיין לא הגיע. הגעתי לסניף בקריית חיים, חיכיתי ש 45 דקות המוצר היה בסניף אך סירבו למסור לי אותו בטענה "כי לא קיים במערכת". המוכרים סירבו להזדהות והתנהגו כמי שלא יודעים מה זה שירות ונימוס. בסוף יצאתי ללא המוצר.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו שואב אבק באתר האינטרנט במסגרת תקופת הבלאק פריידי העמוסה במיוחד, וביקש לאספו בחנות בקריית חיים.
נדגיש כי שוקף לכל לקוחותינו שהזמינו באתר בתקופה זו שיתכנו עיכובים בזמני האספקה עקב העומס הרב.
הלקוח מלין כי הגיע לחנות בקריית חיים כאשר הודענו לו שההזמנה מוכנה אך עקב תקלה נקודתית ייחודית ובלתי צפויה שהיתה באותו רגע בחנות לא התאפשר לספק לו את ההזמנה באותו הרגע ולכן נאלצו נציגי הסניף להזמין את הלקוח לאיסוף ההזמנה במועד אחר.
יצרנו עם הלקוח קשר לאור חווית הרכישה, והוצע לו לקבל קופון לרכישה הבאה בחברתינו כמחווה שירותית על מנת שיצא מרוצה.
שקיפות מול לקוחותינו ורצון טוב לבוא לקראתם במידת האפשר, מאפשרים לחברתינו להוציא לקוחות שבעי רצון.

מוצר:
שואב אבק אלחוטי נייד Dreame V9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להמליץ על שרות הלקוחות של ksp.
הייתה לי תקלה באוזניית בלוטות ולמרות שהספק לא ענה להודעות שלי,
איש השרות
ליאור
המשיך וניסה להשיגם, גם אחרי שאני התייאשתי ואכן הוחלפה לי האוזנייה.

תודה רבה לך ליאור על שלא וויתרת ובדקת איתי בסוף משמרת שלך, גם כאשר אני כבר חשבתי לבטל הכל.
מוצר:
Plantronics E55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בושם בתאריך 18.12.19 באמצעות שליח.
הבושם לא הגיע 2 פניות באמצעות האתר לא עונים.
בטלפון סיוט לא עונים אחרי המתנה של 20 דקות מנתקים כאשר משאירים מספר טלפון לחזרה לא חוזרים.
ההזמנה שולמה חשבונית לא הגיע מספר הזמנה במקום מספר חשבונית.
מצורף טופס מעקב הזמנה.
מאוכזב.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר 2 בשמים וביקש לקבלם במשלוח עד הבית.
באתר שוקף זמן אספקה של בשמים אלו, אנו מצרים על תחושת הלקוח שטען כי ניסה לקבל מענה לסטטוס הזמנה ולקח זמן עד שקיבל מענה עקב עומס רב.
לאור תלונתו יצרנו עם הלקוח קשר טלפוני, והתברר כי ההזמנה סופקה לו בחריגה קלה של יום או יומיים מהתחיבותינו. לאור זאת הוצע ללקוח לקבל קופון לרכישה הבאה אצלינו כמחווה שירותית, אך הוא מבחינתו דחה את ההצעה עקב אכזבתו מזמן ההמתנה למענה.
שקיפות מול לקוחותינו , ורצון טוב לבוא לקראתם במידת הצורך חשובים לנו כחברה עד מאוד על מנת שלקוחותינו יצאו מרוצים.

מוצר:
בושם לגבר 100 מ''ל Bvlgari Man או דה טואלט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר ההזמנה מהירה לא הגיע באותו היום כמו שהם אמרו פניתי מספר פעמים לשירות לקוחת ואין מענה בשום מקום לא בטלפון לא לפייסבוק ואין אופציה לדבר אם החנות ישרות גם אם אתה רוצה לבטל את העסקה אף אחד לא עונה לך
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט מוט גימבל וביקש לקבלו במשלוח מהיר שמסופק באותו היום או למחרת בהתאם לבקשת הלקוח.
במקרה זה צויין בהזמנת הלקוח שהוא מעוניין לקבל את המוצר למחרת בין השעות 14-16.
ואכן למחרת פנה הלקוח אל שירות הלקוחות שלנו וציין כי קיבל את ההזמנה בזמן שביקש. כמו כן שוקף לו בשיחה מול נציג השירות שהוא יכול להכנס למייל ולראות את סיכום ההזמנה שלו ואת השעות והתאריך שביקש לקבלה.
בניגוד לדבריו קיבל מענה גם מנציג שירות הלקוחות וגם בפייסבוק.
חבל שבחר להציג את הדברים לא כפי שהם.
מתן מענה מהיר ללקוחותינו ושקיפות מהווים אצלינו ערכים חשובים מאוד כחברה.

מוצר:
Dji osomo mobile 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת! אתמול בשש בערב, התקשרתי לדעת מה קורה עם ההזמנה שלי , הייתי מספר 50 , 50!! ולא ניתן היה להשאיר מספר טלפון!! עברו 7 ימי האספקה אך המפזר חום שהזמנתי לחיפה ! לא לכפר נידח לחיפה! עדיין לא הגיע! כל הנציגים מזרזים את הטיפול בהזמנה הנדירה הזאת אך ללא הועיל ! פעם ראשונה ואחרונה שאני רוכשת משהו אצלם דרך האינטרנט! פשות זלזול בלקוחות!!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה אצלינו באתר האינטרנט מפזר חום, וביקשה לאספו בבוקסיט.
לאחר ההזמנה וכפי שצויין באתר שלנו בשקיפות מלאה וגם במייל שקיבל הלקוח, צויין כי זמן האספקה הוא עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע העיסקה בפועל.
הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות וביקשה לזרז את האספקה, ולאור פנייתה ההזמנה יצאה לבוקסיט כפי שביקשה וסופקה לה בזמן.
אנו מבינים את תחושת הלקוחה אך נדגיש כי סייענו לה ככל הניתן על מנת שתקבל את ההזמה בהקדם ואכן כך קרה.
שקיפות מול לקוחותינו וסיוע להם ככל הניתן מהווים ערכים חשובים לנו כחברה.

מוצר:
מפזר חום
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות של KSP זה כמו מסע אחורה בזמן לשנות השבעים.
רכשתי נגן ב-2.12 דרך האתר וביקשתי לאסוף בסניף בת"א. באתר היה רשום שהמוצר נמצא במלאי של הסניף ממנו ביקשתי לאסוף. לא ברור למה אי אפשר לספק מוצר שנמצא כבר בסניף...
לקחו שלושה וחצי שבועות עד שקיבלתי את המוצר, וזה אחרי מאבק עיקש של שיחות טלפון, מיילים שלא נענו וניסיונות ליצור קשר דרך האתר (לא עובד). השירות הטלפוני הביא אותי לרמות ייאוש שמעולם לא הכרתי. התקשרתי 5 פעמים למוקד. כדי לקבל מענה אנושי, המתנתי כל פעם לפחות 45 דקות (תמיד הייתי מספר 90 בתור), הנציגים לא היו יעילים בכל מקרה, כל הזמן חזרו על המנטרה שיש עומס ושצריך להמתין.
באיזשהו שלב התייאשתי וביקשתי לבטל את העסקה לפי חוק - אבל הם בכלל לא התייחסו לבקשה שלי ולא זיכו אותי. רק אחרי שהתרעתי על הפרת הסכם, הם ניאותו להתייחס לפנייתי. כבר חודש הם מתרצים את העיכובים בעומס של בלאק פריידי - נראה לי הזוי לגמרי.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה אצלינו באינטרנט נגן בתקופת הבלאק פרידיי העמוסה במיוחד. נדגיש כי בתקופת המבצעים הללו פורסם באתר האינטרנט שלנו שיתכנו עיכובים בזמני האספקה.
כמו כן שוקף ללקוחותינו שההזמנה היא לא מהמלאי של הסניף בהכרח אלא מסופקת ממלאי של מחלקת ההזמנות.
הלקוחה פנה לשירות הלקוחות מספר פעמים וביקשה לזרז את האספקה ככל הניתן , גם במענה הטלפוני היה עומס חריג ולכן הלקוחה נאלצה להמתין זמן חריג.
הלקוחה באחת הפניות ביקשה לבטל את ההזמנה עקב זמן האספקה הארוך מבחינתה, אך לפני שהספיקו לזכותה פנתה שנית וביקשה לאסוף את המוצר בסופו של דבר ואכן קיבלה אותו.
יצרנו עימה קשר לאחר אספקת ההזמנה, והוצע לה כמחווה שירותית לקבל קופון לרכישה הבאה בחברתינו על מנת שתצא מרוצה, אך לצערינו היא סירבה לקבל את הקופון.
שקיפות מול לקחותינו, ורצון טוב לסייע להם ככל הניתן מהווים ערכים חשובים מאוד לחברתינו על מנת שהלקוחות יהיו מרוצים.

מוצר:
נגן SANDISK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום שרות מצוין
קבלתי שרות סבלני ואיכותי משחר ששון
ועבודה מקצועית
הבחור שהרכיב את המכשיר היה אדיב ומקצועי הסביר לי על החלקים שהרכיב ממליץ בחום
הבטיח אספקה מהירה ןעמד בהבטחה
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף דיזנגוף סנטר בשל בעיה במחשב. למרות שעבר זמן האחריות קיבלתי שירות מעולה. נציג בשם בן עזר לי וניסה את כל הדרכים על מנת לפתור את הבעיה שאיתה הגעתי ואכן נפתרה. אני סטודנטית והמחשב מאוד קריטי לי כך שלגמרי הציל אותי. קיבלתי שירות מצויין אין ספק שאחזור.
מוצר:
מתאם אינטרנט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה לא לקנות מהחנות.
לא סיפקו לי מוצר כבר חודש ולא עונים לטלפונים ולפניות.
עדיף להוסיף קצת כסף ולקנות בחברה אמינה
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה אצלינו באתר האינטרנט טלוזיה, וביקשה לקבלה במשלוח עד הבית.
הזמנה זו בוצעה במסגרת תקופת מבצעי הבלאק פריידי העמוסה מאוד, ולפיכך חברתינו שיקפה ללקוחות באתר האינטרנט שלנו שיתכנו עיכובים בזמני האספקה עקב העומס הרב.
הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות וציינה כי חברת השילוח ניסתה לספק לה את הטלוזיה אך באותו היום היא לא היתה בבית, נציג השירות ניסה לתאם לה מועד אספקה אחר מול חברת השילוח על מנת לסייע לה אך הלקוחה לא הסכימה להמתין לתיאום זה וביקשה לבטל את העיסקה ולפיכך דאגנו לזכותה כספית זיכוי מלא.
אנו מצרים על תחושת הלקוחה עקב זמן האספקה הארוך, אך נדגיש כי עשינו הכל על מנת לסייע לה
שקיפות מול לקוחותינו מהוה ערך חשוב מאוד לנו כחברה על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.

מוצר:
43 Tcl smart tv
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המחשב מהמציאון של ksp ,
המוכר בחור בשם בן היה סופר נחמד ועזר בצורה מאוד נעימה ובלי דחיפה לשום דבר מסויים, ההזמנה בוצעה בסניף בדיזינגוף סנטר
המחשב הגיע יומיים אחרי ובן ועוד בחור שהוא אחד המנהלים פתחנו ביחד את המחשב בדקו שהכל עובד כמו שצריך והכל טוב ואפילו עזרו בהתקנת ועדכון הווינדוס וכל הדרייברים ומה שצריך. ממליץ מאוד תמיד משאירים הרגשה טובה לא מוצר ראשון שלי משם.
מוצר:
Lenovo ideapad s145
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר מעבד מזון של פיליפס ביום שני 23 בדצמבר במחיר הזול ביותר שקיים באתר, המכשיר הגיע ביום ששי בשעות הבוקר לביתי, מרוצה מאוד חויה מצוינת.
מוצר:
מעבד מזון פיליפס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר אדיב,בזכותו גיליתי שחשוב לקנות דיסק חיצוני למחשב - עם בולם זעזועים,
למניעת הרס המכשיר אם הוא נופל.
בזכות העצה שלו קניתי דיסק חיצוני של חברה שלא הכרתי, אך סמכתי על המוכר והעצה לגבי בולם זעזועים.
מחיר הגון,
המכשירים שקניתי שם תמיד החזיקו מעמד הרבה זמן.
מוצר:
דיסק חיצוני TRANSCEND 25H3 1TB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפוש אחר מכשיר פלאפון חדש קיבלתי המלצה לפלאפון מדהים של שיאומי במחיר מעולה!
שירות סובלני ואדיב עזר לי מאוד.
מוצר:
xiaomi redmi note 8 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצרים איכותיים
מאוד מרוצה מהאוזניות
אבל ממליץ בחום לעשות עידכון גירסה דרך האפליקצה של huawei
מוצר:
אוזניות Huawei freebuds lite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר מקצועי אדיב שמח לעזור מסודר אם יש שאלות ישמח לענות ולתת עצה אמיתית בהתאם למצב של השוק
מוצר:
Jimmy jv51
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב30.11 רכשתי מקבילים - מוצר ספורט, נאמר כי זמן אספקה עד 12 ימי עסקים שמזמן חלפו, המוצר לא סופק, פניתי דרך אתר, פניתי פיזית לסניף - התשובב היא "הנושא בטיפול, יחזרו אליך",אף אחד לא חזר והתוצאה היא - הכסף שולם, המוצר לא סופק- מדהים
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט מקבילים - מוצר ספורט ,בתקופת הבלאק פריידי העמוסה במיוחד, וביקש לאספה בחנות בבאר שבע,
עקב העומס הרב, לקח זמן חריג לספק את ההזמנה הזו הספציפית, אנו עושים מאמץ מיוחד ונדאג לכך בתיאום עם הלקוח שההזמנה תסופק במהלך שבוע הבא לפי הערכתינו.
נציג שירות הלקוחות יצר קשר עם הלקוח ועדכן אותו על זמן האספקה הצפוי וימשיך לעקוב באופן אישי ולהיות בקשר רציף עם הלקוח עד אספקת המוצר.
לאור העיכוב באספקה ולאור תחושת הלקוח, הוחלט לבוא לקראתו במחווה שירותית ולהציע לו קופון לרכישה הבאה בחברתינו על מנת שיצא שבע רצון.
שקיפות מול לקוחותינו, יחס אישי, ואם יש צורך גם לבוא לקראת לקוח, מהווים ערכים חשובים לנו כחברה, על מנת להוציא את לקוחותינו מרוצים.

מוצר:
73166
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהלך מבצעי Black Friday הזמנתי מחשב נייד
המחשב הגיע מהר, ומכיוון שלא יכולתי לאסוף אותו לפני, אספתי אותו רק היום !
להפתעתי הנציג (איגור) בחנות היה אדיב ומקצועי, ואף עזר לי לבחור את תוכנת האופיס המתאימה לי ביותר (דבר שחסך לי הרבה כסף)
תודה רבה, ולהתראות בקרוב
מוצר:
מחשב נייד לנובו אופיס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע, אין על מי לדבר המתנה ארוכה מאודדד לנציג
17 ימים לקח להזמנה להגיע ובסוף הגיע למקום לא נכון!!! לא להתקרב!!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט טוסטר וביקש לאספו בנקודה של בוקסיט.
עקב שינוי לוגיסטי שנערך בבוקסיט, נסגרה נקודה זו , ולכן ההזמנה הגיעה לנקודה אחרת של בוקסיט שלא התאימה ללקוח מבחינת מרחק, ולכן ביקש לבטל את ההזמנה ואנו נדאג לזכותו כספיית.
נציג חברתינו עוקב אחרי תהליך הזיכוי ויעדכן את הלקוח בהתאם, אנו בקשר רציף עם הלקוח על מנת לתת לו יחס אישי לאור החוויה שחווה.
כמו כן לאור חווית הלקוח יצרו איתו קשר משירות הלקוחות והוצע לו לקבל קופון לרכישה הבאה בחברתינו כמחווה שירותית לשביעות רצונו המלאה.
יחס אישי, שקיפות מול הלקוח, וליווי תהליך באופן אישי, ואם ניתן גם לבוא לקראת הלקוח חשובים לנו מאוד כחברה על מנת שלקוחתינו יצאו מרוצים.

מוצר:
טוסטר יונדאי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת פשוט אכזבה , אין מענה-לא במייל ולא בטלפון רק אחרי שעה , משלוח באיחור גדול , והמוצר עם אחריות של מעבדה ולא של היצרן .
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט בתקופת הבלאק פריידי העמוסה במיוחד. שוקף לו במייל שקיבל מייד לאחר ההזמנה שזמני האספקה ארוכים מהרגיל, במהלך הבלאק פריידי עקב עומס חריג במענה הטלפוני לקח ללקוח זמן חריג לקבל סטטוס הזמנה.
יצרנו קשר עם הלקוח, שוקפו לו הדברים, הוא ציין בשיחה שהוא שבע רצון מהמענה ומכך שקיבל את ההזמנה בסופו של דבר בזמן שהתחייבה חברתינו.
ולמרות שההזמנה סופקה בזמן שהתחייבנו יצרנו קשר עם הלקוח והוצע לו קופון לרכישה הבאה אצלינו, הלקוח יצא מרוצה מאוד.
חשוב לנו מאוד להיות שקופים וגלויים מול לקוחותינו על מנת שיצאו שבעי רצון.

מוצר:
GWS -9115 S BOHCS
6789
10
11
12
13
14
15
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.