דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
4.02
ציון ממוצע
487
חוות דעת בשנה האחרונה
2622
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
13
0
12
3 חודשים אחרונים
38
0
39
6 חודשים אחרונים
75
1
58
שנה אחרונה
366
1
120
כל הזמן
1892
22
708
נמצאו 2622 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הי!
חיפסתי מסך טוב ובזול - כמו כולם. חברים הציעו לחפס ב-KSP. לא לקח לי הרבה זמן להחליט שאני רוצה את המסך שקניתי. לא מזמן המסך היראה לי פס לבן בצד שמאל. אמרו לי שהתיקון יקח מהשהו כמו 10 ימים. להפתעתי התקשרו עלי כבר אחרי 3 ימים וקיבלתי מסך תקין.חנות מקצועית וזולה. אין ספק שהמשיך לקנות בחנויות הרשת ואמליץ לחברים שלי.
מוצר:
מסך 948D
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אל הסניף ברעננה בידיעה מראש מה אני מחפש. לא לקח הרבה זמן. שירות טוב ויעיל, לא ממש נחמד אבל בשביל מחיר כזה זה פחות חשוב. מעניין מה היה קורה אם לא הייתי יודע בידיוק מה אני מחפש והייתי מבקש קצת יותר עזרה, אבל סך הכל חוויה נחמדה. ואגב, המחיר ששילמתי אפילו נמוך מהמחיר שנקוב באתר!
מוצר:
iPod Touch 3rd Gen 8GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קניה של כונן קשיח בסניף רמת אביב.
לא הצלחתי להרכיב את הכונן לבד.
חזרתי לסניף שם הרכיבו לי את הכונן באדיבות.
מוצר:
כונן קשיח Caviar Blue
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המחשב בקנייה פרונטאלית, מסניף של החברה, בכרמיאל.
סה"כ, המוכרים אדיבים ומקצועיים (משה, אלכס, אולג ועכשיו גם מני), שירות טוב, אין תלונות... קניתי שם חוץ מהמחשב עוד כמה מוצרים ובסה"כ מתפקוד הסניף וזמינות המוצרים, אני מרוצה. מבחינת תפקוד החברה יש כמה בעיות קלות כגון למשל, מדיניות ההנחה על מזומן של החברה, היא מוזרה ביותר לדעתי (על חלק מהמוצרים כן יש הנחה חלק ועל חלק לא ואם כבר יש אז בשיעור נמוך מאוד לדעתי, אשר ממש לא מצדיקה את הפרסומת הבומבסטית של ההנחה, באתר החברה, בקיצור שיטה לא הכי תקינה לדעתי) וגם מחסור האפשרות לראות בפועל את המוצר שאתה קונה, מעט מרתיע בייחוד בקניית מוצרים היותר יקרים כדוגמת הנייד שקניתי וכו'. לא יודע מה קורה בסניפים אחרים של החברה, אבל מרבית המוצרים זמינים לאיסוף מיידי ככה שזה גם פלוס מסויים למרות שלפעמים משלמים על כך במחיר יחסית גבוה יותר של המוצר (בחלק מאוד קטן של המוצרים).
סה"כ הסניף עצמו מתפקד טוב בעוד שלחברה עצמה יש כמה בעיות קטנות לפתור בנוגע לדברים שציינתי.
ציון 4 מתוך 5.
מוצר:
מחשב נייד DV6 2130ej
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח קבוע של KSP. רכשתי את רוב המוצרים עבורי ועבור החברים שלי בסניף נתניה. חייב לציין שלא קיבלתי שירות מהיר יותר באף רשת אחרת... הסבר מקצועי, שירות מהיר, מחירים זולים. גם כאשר התקלקל הנתב נתנו לי טיפים לתפעול (למרות שהאחריות לא בסניפי החברה, אלא בחברת פיקוק).
מוצר:
router 6204
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בראשון לציון ביום רביעי בערב מהמלצה של חבר, כמו כל בן אדם שבא לקנות מוצר פופלארי נאלצתי לחכות בתור כרבע שעה (!) רק בכדי לראות ולשמוע שהמוכרים מרוכזים ללקוח שבא לקנות מחשב (שזה שיחה של לפחות 20 דקות) הכל טוב ויפה עד ששאלתי את אחד המוכרים אם אפשר לקנות את המוצר ולא לחכות בתור שכולם יקנו מחשב או אם יש קופה מהירה. מכאן הטון של המוכר ששמו אלכסי התחיל לאיים ושאג ש"פה אין שום קופה מהירה !!!" ואם אני רוצה להמתין בתור אז "שאני ישב בשקט ולא יעשה בעיות" (?!).
אני מבין שעל דיסק און קי אין כזה רווח גדול ועליי לשתוק בכדי לקבל את המוצר, רכשתי אותו מאותו אלכסי(שלא היה סימפטי לאורך כל הקניה).
ולחשוב שרציתי לקנות מחשב באותו שבוע וגם האחיינית שלי רוצה לפטופ, עכשיו אני יודע איפה לא לקנות.
רק בקשה לי אלייך אלכסי מסניף ראשון, נכון שלא כולם רוצים מחשבים או עוד מכירה שהיא הרבה אחוזים למשכורת שלך, אבל יש דבר שנקרא שרות לקוחות ואם אני הייתי מקבל יחס חם ממך יכול להיות שהלוגו שלכם היה על המחשב שלי היום ועל עוד כמה מחברי.
אני פונה לכל אותם האנשים שרוצים לקנות בזול : יש מחיר כבד לזה וזה ניקרא שרות גרוע.
תגובת החנות:
מר דוד הגיע למשרדי חברת קי.אס.פי מחשבים ראשל"צ בשעות העומס, באותו רגע נכחו לקוחות רבים חלקם באו לרכוש מספר רכיבים חלקם אף מחשב שלם, נאמר ללקוח ע"י נציג המכירות שכאשר יגיע תורו יקבל את מלוא השירות, אך הלקוח לא קיבל את דבריו והתחיל להתלהם מול שאר הלקוחות, לכן התבקש מאלכסיי נציג המכירות שלא יעשה בעיות.

מר דוד יכול היה פשוט להזמין את המוצר דרך האתר עם מישלוח לביתו ובכך לחסוך את זמן ההמתנה בסניף,נשמח לעשות את השירות עבורו אם יצור עימנו קשר או יועברו פרטי הלקוח (מספר הטלפון) על מנת לבצע הזמנה.

מוצר:
דיסק און קי cruzer 8 giga
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרמקולים שנרכשו בסניף KSP ב18.1 ברמת אביב היו פגומים. כשהחזרתי את המוצר טענו בחנות שאני גרמתי לנזק. השרות היה גרוע מתנשא וחסר נימוס . נאלצתי לחכות 2 שעות עד שהמוכר יצור קשר עם מנהל שרות לקוחות שהיה עסוק. הציעו לי לשלם מחיר עלות עבור רמקולים נוספים.
לבסוף לקחתי את המוצר הפגום מבלי לקבל תמורה.
מוצר:
רמקולים A200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 25/1/10 רכשתי מסניף ב"ש לוח אם של חברת אסוס. כאשר הגעתיופתחתי את החבילה. הבחנתי במדבקה פרסומית של חברת אסוס על הלוח אם. כאשר התחלתי בזהירות רבה להסיר את אותה מדבקה, הבחנתי שקבל של הלוח מודבק עימו.
כאשר הגעתי לחנות יום למחרת על מנת שיחליפו את המוצר הפגום. החברה התנערה מאחריות וטענה בפניי שאני הלקוח ביצעתי את הנזק ללוח.
אין לתאר את היחס המעליב עוגמת הנפש והכעס שנגרם לי מצד החנות שטוענת שאני זה שחיבלתי בלוח.
כמו כן החברה דורשת ממני הלקוח לטפל בבעיה מול היצרן. הרי שילמתי ממיטב כספי לחנות ולא עבור היצרן.
לסיכום המחירים בחנות מעולים. ואבל כמו שלכל פלוס יש מינוס השירות היחס ואי לקיחת אחריות אינם בהחלט הצד החזק שלהם.
ממליץ לכם להשקיע עוד 200 שקל ולקנות מחנות שתדע לעמוד לצדכם.
תגובת החנות:
1. בתאריך 25.01.10 רכש הלקוח לוח-אם מסוג Asus P7P55D Deluxe בקיי.אס.פי מחשבים ב"ש.

2. את המוצר קיבל הלקוח כאשר יצא את חברתנו במצב חדש לחלוטין ועל כך חתם בחשבונית הרכישה בנוסף ישנו שלט ברור וגדול בעמדת קבלת
המוצרים בו מצויין באופן ברור ביותר :

" לקוח יקר !
הינך מתבקש לבדוק ויזואלית את תקינותו החיצונית של המוצר בעת קבלתו.
שים לב !
אין החברה אחראית על כל נזק הנראה לעין לאחר עזיבתך את החנות "

3. הלקוח חזר לסניף עם הלוח-אם כאשר נראה בו נזק פיזי, על פי תנאי האחריות מצויין כי למוצר אשר ימצא בו נזק פיזי לא יוחלף אך למרות זאת
לפנים משורת הדין הסכימה חברת קיי.אס.פי מחשבים להחליף את הלוח בחדש ללקוח וזאת עוד לפני שנשלחה חוות דעת זו לכן לא ברור על מה מלין הלקוח
הרי הוחלף לו המוצר בחדש.
מוצר:
לוח אם p7p55d deluxe
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכבתי את המוצר דרך אתר האינטרנט אך כדי להיות בטוח שאני מקבל חלקים מקוריים הלכתי ישירות לחנות (לעתים קרובות הרשתות הגדולות משתמשות ברכיבים לא מקוריים או משומשים כדי להוזיל עלויות).
המחשב הוזמן ולאחר איחור במועד האספקה, הגיע לי מחשב מקולקל הביתה. ניסיתי להתקשר פעמים רבות לחנות אך לא היה מענה לא במרכזיה ולא בחנות עצמה. לאחר יומיים הצלחתי לתפוס אותם והם ביקשו שאחזיר לחנות לבדיקה והחלפה. המחשב נבדק ונטען שהוא תוקן. כשהגעתי איתו הביתה ראיתי שהמחשב עדיין מקולקל (בעיה בספק כח). ניסיתי ליצור קשר שוב וכמובן שרק לאחר שבוע של טלפונים נשנים וחוזרים ענו לי בחנות. החזרתי שוב את המחשב, והפעם לקח להם יותר מ 3 שבועות!! להחליף את הספק כח.
המלצתי הכנה היא שלא לקנות בשום אופן מחנות זו (ובכלל מהרשתות הגדולות). עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולקבל שירות וציוד טוב. מה שזול - יקר מאוד..
תגובת החנות:
על פי מספר חשבונית הרכישה נראה כי המוצר נרכש על שם חברה ולא כפי שצויין בפנייה על שם הלקוח.
הזמנת המחשב התבצעה בתאריך 19.06.09 ,המחשב סופק כאשר הוא תקין בתאריך 21.06.09 כיומים לאחר ההזמנה עם חלקים מקוריים לחלוטין !!!!
לאחר כשלושה חודשים לערך הגיע המחשב לסניף ונמצא כי ספק הכח אינו תקין, לכן הוחלף ספק הכח במחשב וזאת על פי תנאי האחריות.
מוצר:
מחשב שולחני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר לאל פסק. כעבור יום התקשר אלי מישהו ואמר שיתקשרו אלי מהסניף הרלוונטי לעדכן מתי יהיה ניתן לאסוף את המוצר. במשך מספר ימים אף אחד לא התקשר אלי, וכאשר ניסיתי להתקשר לסניף, אף אחד לא ענה (ולא חזרו להודעות שהשארתי).

מאחר ולא הצלחתי להשיג אף אחד בטלפון, ניסיתי לפנות לחנות דרך האתר שלהם, אולם גם שם ללא הועיל. לאחר מספר שבועות, ביצעתי הזמנה שנייה דרך האתר לאותו מוצר, בתקווה שאולי להזמנה החדשה ישימו לב ויחזרו אלי אולם גם זה לא עזר.

בסופו של דבר, לאחר מספר שבועות ומעל ל-10 נסיונות הצלחתי סוף סוף לתפוס מישהו מהחנות. הנציג דיבר בחוסר סבלנות ובאופן מאוד לא נחמד, ואמר שהמוצר לא במלאי והם גם לא מתכוונים להביא אותו יותר (למרות שהם עדיין ממשיכים לפרסם אותו). ששאלתי מדוע לא עדכנו אותי, הוא אמר שמאחר והם לא חייבו אותי הם לא מחוייבים לעדכן אותי...

בקיצור, גם מתעלמים במשך מספר שבועות, גם לא ניתנים להשגה בטלפון/באתר, וגם במידה ולא יכולים להשיג את המוצר חושבים שהדרך הכי נכונה היא פשוט להתעלם ולא לעדכן את הלקוח שממתין לשווא.

תגובת החנות:
בנוגע לפנייתו של הלקוח הנושא נבדק ונמצא כי ניסו ליצור קשר עם הלקוח מספר פעמים אך ללא הצלחה ואף גם הושארה הודעה,יתרה מזו
במידה והלקוח ניסה ליצור קשר עם סניף ספציפי ולא נענה ניתן להשאיר הודעה קולית שאליה אנו חוזרים ביום למחרת.
לאחר מספר ניסיונות הצלחנו להשיג את הלקוח אך הוא טען כי אינו מעוניין במוצר ורכש אותו במקום אחר.
כפי שמפורסם גם באתרנו ניתן לראות און ליין את מלאי המוצרים בכל סניף וסניף וכי המוצר הינו במלאי למכירה.

מוצר:
אל פסק PRPC 750
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא התאים לי, יום למחרת הבאתי את המוצר באריזה מקורית וביקשתי לקבל זיכוי לקניית מוצר אחר באותה חנות, המוכר לא הסכים כי "חסרים ניילונים של אריזת כבלים(!!!)", כמוכן המליץ לי לפנות להגנה לצרכן אם יש לי בעיה כלשהי וסירב למסור את פרטיו, בשירות לקוחות אמרו לי שאני משקר והנציג גם כן סירב למסור פרטים שלו.
ביחס כזה לקונה עוד לי נתקלתי במדנתנו הקדושה
מוצר:
רמקולים למחשב BXR1221
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות על מנת לרכוש כונן קשיח 320GB של Western Digital למחשב נייד. לאחר ששאלתי למוצר, הובאו בפניי מספר סוגים ודגמים. כאשר ביקשתי את אחד מהם, נאמר לי שאין במלאי, כשביקשתי סוג אחר, גם כן לא היה להם. אז מדוע הוצגו בפניי כל הסוגים, אם אין אף אחד מהם? רק בילבלו בשכל.
בנוסף לכך, לאחר ששאלתי אם קיים אצלהם כונן 320GB של WD עם מהירות סיבוב של 10,000RPM החלו לצחוק עליי ולרדת עליי, שאין דבר כזה, שאני חי בסרט ושאלך לקנות באותו מקום שראיתי את זה (היחס היה מאוד מגעיל ומעליב, לא רק מצד אותו מוכר שדיבר איתי, אלא גם ממוכר אחר שסיפר לו על כך).
קודם כל, הייתי שם בהרגשה שהם עושים טובה שהם מוכרים לי. לא פלא שהתגובות כאן בזאפ מוכיחות את עצמן.
וכן, מוטב שהמוכרים יהיו יותר מעודכנים במוצרים שהם מוכרים, וגם אם לא מכירים או לא מעודכנים, אז שלא יגיבו בצורה כזאת שלילית, כאילו נכנסתי לחנות וקיללתי אותם.

דבר נוסף, אני רוצה לציין שאני מתעסק בחומרה של מחשבים, תוכנה, תכנון מערכות ותכנות, כך שביקרתי בהמון חנויות, מחסנים וחברות בתחום המכירה של חלקי מחשב, ואף פעם לא נתקלתי ביחס כזה מעליב ופוגע.

ללא ספק לא אזכור זאת ואחשיב חברה/רשת זו בעדיפות נמוכה ביותר.
כמובן גם אמליץ גם לכל חבריי, מכריי וחברות שת"פ שאני עובד עימם לא לעשות עסקים עם KSP.

ההפסד הוא כולו של KSP.
מוצר:
כונן קשיח 2.5 פנימי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 23.11.09 נכנסתי לסניף רמת גן של רשת K.S.P במטרה לרכוש כונן קשיח חיצוני 2.5" בנפח 500 גיגה.
המוכר בחנות היה אדיש ולא רצה לעזור. הוא המשיך להפנות אותי לאתר האינטרנט לצורך תשובות למרות שאני עומד מולו בחנות וחיכיתי לא מעט זמן בתור. המוכר סרב להראות לי את הפריטים שעניינו אותי ולא עניין אותו אם אני אקנה או לא.
חמורה עוד יותר הייתה חוסר התגובה של מחלקת שירות הלקוחות במייל המופיע באתר של החנות ככתובת לשליחת תלונות. גם לאחר פנייה נוספת.

לצערי תודעת השירות בארץ לוקה בחסר וזו פשוט הפכה להיות מחלה.
אני ממליץ לכל אדם שמעט אכפת לו להמנע מרכישה בחנות זו גם אם המחיר שיאלץ לשלם יהיה גבוה בכמה שקלים.

מוצר:
כונן קשיח חיצוני נייד HXMU050DA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בתאריך 5.10.09 מחשב סלוני ברשת KSP סניף ביל"ו. כשהתקנתי את המחשב בבית שמתי לב שכניסות ה-USB בקדמת המחשב לא עובדות, בנוסף, כניסת מיקרופון ואוזניות מלפנים לא עובדות. לאחר שניסיתי להתקשר לסניף מספר פעמים ללא הצלחה, או שקיבלתי תשובות כגון "אני אחזור אליך", סוף סוף נאמר לי להביא את המחשב חזרה לסניף (כחודש לאחר הקנייה). לאחר שהטכנאי טיפל במחשב נאמר לי שה-USB הקדמי תקין אך יציאות המיקרופון והאוזניות לא תקינות עדיין. אני החלטתי לקחת את המחשב במצב זה, סוכם שבשבוע הבא אחזור ע"מ לתקן את כניסות האודיו הקדמיות. מספר ימים לאחר מכן, חיברתי דיסק קשיח חיצוני ליציאת USB קדמית. היציאה לא עבדה, הדיסק החיצוני לא זוהה ע"י 3 מחשבים שונים לאחר החיבור ליציאת ה-USB התקולה. דיסק קשיח נוסף שחובר ליציאת ה-USB התקולה חדל גם הוא להיות מזוהה ע"י מחשבים נוספים (6 שונים). לאחר מקרה זה הבנתי שיציאת ה-USB כנראה מקצרת והורסת דיסקים קשיחים שמחברים אליה. כדי לאשש טענה זו, חיברתי DISK ON KEY שאני לא צריך ליציאת ה-USB המדוברת ואכן, לאחר מכן ה-DISK ON KEY נהרס. חזרתי ל-KSP ושטחתי את טענותיי. נאמר לי שהמדבקה שעל מכסה המארז פתוחה וכנראה שמישהו שיחק עם החיבורים של ה-USB הקדמי ללוח האם. לאחר שדיברתי עם לירן משירות הלקוחות הבנתי שכל האשמה נופלת עליי ("אולי לא חיברת טוב את הדיסק הקשיח?"), אני נשארתי עם 2 דיסקים קשיחים לא עובדים וללא כל פיצוי. לאחר שהטכנאי בדק את יציאת האודיו הקדמיות הוחלט שצריך להחליף את לוח האם (זה המצב כרגע). לא אקנה ב-KSP שוב ואמליץ לחבריי לא לקנות ב-KSP. כך לא מתייחסים ללקוח ששילם כסף וציפה לקבל מוצר תקין. זהו השירות הגרוע ביותר שקיבלתי אי פעם.
תגובת החנות:
1. בתאריך 30.09.09 רכש הלקוח מחברת " קי.אס.פי מחשבים צומת בילו בע"מ" מערכת מחשב על פי חשבונית מס' 50525 , את המוצר קיבל כשהוא חדש ותקין לחלוטין ובכפוף לתנאי העסקה והאחריות המוסכמים, להם הסכים מראש ועליהם חתם.
2. בתאריך 18.11.09 כחודש וחצי לאחר הרכישה הגיע הלקוח לסניף עם המחשב וטען כי חיבור ה-USB בקדמת המחשב אינו תקין וכתוצאה מכך נשרפו לו מספר רחיבים שחיבר.
3. חשוב לציין כי לפני קבלת המחשב לבדיקה במעבדה נראה כי דלת המארז נפתחה וזאת על פי הבחנת הטכנאי כי המארז נפתח ונקרעה מדבקת האחריות שבא מצויין:
" נזק למחשב אחרי הסרת המדבקה עלול לגרום לביטול האחריות"
4. לאחר בדיקה התברר כי הלקוח הוציא מתוך המארז את הדיסק הקשיח שרכש עם המחשב ולכן לא ניתן היה לקבוע באופן חד משמעי מהיכן נובעת התקלה רק לאחר שהותקנה מערכת הפעלה על גבי דיסק קשיח של המעבדה, הפלא ופלא חיבור הסאונד וחיבור ה-USB בקידמת המחשב מתברר כי הם תקינים לחלוטין ועובדים עם כל התקן המתחבר אליהם, הסיבה לכך שלא פעלו כראוי נובעת מהגדרות מערכת ההפעלה שהתקין
הלקוח )או מישהו מטעמו( בלבד ולא כתוצאה מרכיבי החומרה במחשבו.
5. יצרנו קשר עם הלקוח, נאמר לו להגיע לסניף ולאמת כי המחשב תקין לחלוטין וחיבוריו
הקדמים עובדים.
6. הלקוח אסף את מחשבו ויצא את הסניף שבע רצון.
7. לאור האמור לעיל אין בסיס לתלונתו ולא ברור על מה מלין הלקוח, הרי מחשבו תקין
לחלוטין וקיבל שירות ראוי ואף מעל הסביר בנוסף הוא לא חוייב על כך.
8. נשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
מוצר:
מחשב סלוני HTPC -
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את המחשב הנוכחי החלטתי לקנות ב'KSP'. ההזמנה המקוונת בוצעה ללא בעיות.

שירות הלקוחות במקרה של תקלה- זה כבר עניין אחר. לקחתי את המחשב לסניף תלפיות, שם נקנה. איש השירות נראה אדיש, כאילו טיפול בלקוחות נמצא בסוף מעייניו.
הסברתי את התקלה, ומייד הודיעו לי: "זו יכולה להיות בעיה בווינדווס". הסברתי בנימוס שאם המחשב לא נדלק כשלוחצים על הכפתור, זו ממש לא בעיה בווינדווס. "אה".

בשלב זה איש השירות הודיע לי שאבחון התקלה יימשך 7 ימים, ועוד 10 ימי עבודה עד הגעת חלקי חילוף. פרק זמן שערורייתי, על אחת כמה וכמה כשמדובר ברכיבים נפוצים שקיימים על המדף במעבדה מול עיני הלקוח. בימינו אי אפשר להסתדר בלי מחשב במשך 3-4 שבועות, כך שיש כאן בעיה רצינית.
לפני שיצאתי, איש השירות אמר פעם נוספת שאם התקלה בווינדווס, "זה לא מעניין אותם". כך הוא ניסח זאת, ולדעתי לא ראוי לדבר כך עם לקוח. יצאתי מאוכזב.

בינתיים עברו 11 יום מאז שהפקדתי את המחשב במעבדה. כמובן שהם לא פנו אלי מיוזמתם, והתקשרתי מספר פעמים לבקש עדכונים. בכל פעם התקשו לאתר את המחשב שלי במעבדה ("בטוח שאתה מתקשר לסניף הנכון?"), ולבסוף הודיעו לי שטרם נגעו במחשב. פשוט כך.
אני מקווה שהמחשב יוחזר תקין לבסוף.

בכל אופן, אין לי שום כוונה לרכוש משם מוצרים נוספים. (מדובר בסניף KSP תלפיות. יתכן שבסניפים אחרים המצב פחות גרוע.)
מוצר:
מחשב לפי מפרט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניכנסתי לרשת כדי לקנות מחשב נייד לאחיינית שלי, לבקשתה של אחותי.
היות והמחשב היה מתנה לא הראנו לאחיינית את המפרט של המחשב, ובחרנו במחשב,
Lenovo מדגם G550.
בחנות בקשנו לפתוח את האריזה כדי לראות שהכל תקין.
כאשר האחיינית ראתה את מפרט המחשב היא אמרה שהוא חלש מדי לצרכיה, ושהיא רוצה שנשדרג לה אותו.
מרגע שפנינו לחנות ולאחר מכן ללירן משירות לקוחות זכינו ליחס מזלזל ומשפיל, וקיבלנו מהם הרצאות על מדיניות ההחזרות השערורייתי שלהם.
לאחר שיחות חוזרות ונשנות, שנמשכו ארבעה ימים, לירן משירות לקוחות אמר שהוא מוכן לשדרג את המחשב תמורת קנס שלפי חישובי מהווה 12 אחוז ממחיר הקניה, מאחר שהמדבקה שיש על אריזת הקרטון של המחשב אינה שלמה.
אמרנו שלא אכפת לנו שהמחשב המשודרג גם יהיה עם מדבקה לא שלמה, אבל הם לא מסכימים, כי הם מדביקים מדבקה חדשה על המחשבים המוחזרים.
מיותר לציין כי הקנס שנדרשנו לשלם מופקע, ואין רשת נוספת בארץ שמתייחסת כך ללקוחותיה.
אם צריך לסכם את חווית הקניה במשפט אחד:
הלקוח מקבל יחס טוב עד הפקת החשבונית, לאחר הפקת החשבונית היחס משתנה ב-180 מעלות, ואין עם מי לדבר.
תגובת החנות:
1. חברתנו מוכרת מוצרים חדשים בלבד. כאשר לקוח מבקש להחזיר סחורה שאינה פגומה, לאחר רכישתה הדבר נעשה ע"פ מדיניות החזרות החברה.
2. מדיניות ההחזרות של החברה מוצגת ע"פ החוק באופן בולט בעמדות המכירה וליד עמדת קבלת הטובין וכן בתנאי האחריות שבגב חשבונית הקניה שהלקוח אישר בחתימתו בעת הרכישה.
3. ע"פ מדיניות ההחזרות, אין החזרת בחורה שאינה פגומה לאחר רכישתה אלא בהסכמת החברה ובזיכוי 10% לפחות ולא פחות מ-25 ש"ח ממחיר הרכישה ובתמורה יינתן זיכוי לרכישה בלבד.
4. הלקוח הנ"ל רצה להחזיר מחשב נייד לאחר שנעשה בו שימוש ואריזתו המקורית נפתחה. נייד זה נמכר לאחרים בגילוי נאות כמשומש ומכאן בין השאר הצורך בהפחתה בסכום הזיכוי.
5. הערותיו הגזעניות וההשמצות הגובלות בהוצאת דיבה והתנסחותו גסת הרוח בתלונתו ראויים לגינוי חריף.
6. לאור האמור לעיל אין בסיס לתלונתו ואנו דוחים אותה על הסף.
מוצר:
מחשב נייד G550
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות שבראשון לציון חיכינו רבע שעה בתור ואז ניגשנו למוכר לפני שהגענו הסתכלנו באתר וראינו בערך איזה מחשב אז הראנו לו ושאלנו אותו מה יש להוסיף להוריד וכולי והוא בכלל לא התעניין הרגשתי שהמוכר רק רצה שנזמין ואז יתפנה התוא הגדול שיש שם. הזמנו את המחשב ביום שישי אמרו לנו שלוקח 3 ימי עבודה .התקרשנו ביום שלישי ואמרו שיחזרו אלינו .חזרו אלינו ביום רביעי בשעה חמש וחצי כשהחנות נסגרת בשבע והלכתי בלחץ להביא את המחשב הגעתי ממש בשבע והם היו לחוצים הם נתנו לי מהר את המחשה והלכתי הבייתה בלי לבדוק את הכל.הגעתי לביתי פותח את הקופסא ומגלה כי זה לא המארז שביקשתי המארז שביקתי היה עולה יותר 250 שקל בחנות. הייתי כולי בבאסה .יום חמישי הגעתי אליהם להחליף והם אומרים לי זה לא נכון זה לא יכול להיות הזמנת חבילה שלא הגיוני שיש בה את המארז הזה והם לא מוכנים להחליף לי (והמארז שהם הביאו לי במקום היה מכוער תיכו לא היה סיכוי שאני יבחר כזה) בקיצור התקשרתי למנהלים שלהם דיברתי איתם הם מתחילים לגרום לי לשקר הם אומרים לי..אבל אמרת ככה ואמרת ככה..מעצבנים מאוד אני ממש התעצבנתי ואמרתי להם שאני רוצה לבטל אתה העסקה אחרי ויכוח סוער "ובקול גבוה" הם אמרו לי שהם יחזרו אליי.לאחר שעה הם חוזרים אליי..טוב אין מה לעשות אבל בשבילך נבטל את העסקה.
מוצר:
מחשב e4500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם 2 מחשבים
השירות שקיבלתי בזמן הקניה היה אדיב
והייתי מאד מרוצה מחווית הקניה.

2 המחשבים חזרו למעבדות שלהם
אחד פעם אחת והשני פעמיים.
הכל בטווח של שנה ובמסגרת האחריות.

הכל הפעמים הרגשתי מאד לא טוב מקבלת
השירות בזמן האחריות.
הטכנאים מאד לא נחמדים ומדברים לא בנימוס.
הם חסרי סבלנות, אינם מנדבים מידע
ויש הרגשה ש- "אין עם מי לדבר".
בנוסף, זמני התיקון ארוכים מאד (!) .
מוצר:
מחשב 3 Giga
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מסך LCD בחנות בת"א.
החנות מומלצת מאוד בזכות שירות הלקוחות בעת אספקת המוצר (יפורט בהמשך).

איש המכירות (ניר) לא היה מדהים: מסר פרטים לא נכונים לגבי תיקון המוצר בעת תקלה ואילץ אותי להמתין מעל 10 דקות בזמן ששוחח בנייד כנראה עם אמו על ביטוח (לכולנו יש אמא, אבל לא חייבים לדבר איתה בזמן העבודה). בקניית המוצר הובטח לי שהמסך ייבדק ויוחלף במקרה של פיקסל אחד - או יותר – שרוף.

אנשי שירות הלקוחות – שחר וחן – בדקו את המסך שקניתי. הם עשו את עבודתם ביסודיות ובסבלנות. הם החליפו ארבעה (!) מסכים אשר בכל אחד מהם התגלה פיקסל בודד שרוף עד שלבסוף נמצא מסך תקין. בעת הבדיקה היה לחץ מצד שאר הקונים ושעת הסגירה התקרבה. לא שמעתי מצדם "הצעות" לקחת מסך עם נקודה בודד פגומה אלא עמידה עניינית בהבטחה שניתנה בעת הקנייה.

שרות כזה בהחלט ראוי להערכה.
מוצר:
מסך מחשב LCD SyncMaster 710N "17
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות זולה ואמינה יחסית. אני קונה לרוב בסניף בחיפה (איסוף עצמי).
יש לברר זמינות המוצרים במלאי לפני הזמנה / הגעה לחנות, מאחר שקצב המכירות בחנות מטורף והמוצרים נגמרים מהר.
שירות טלפוני אדיב (סניף חיפה עונים באדיבות).

שימו לב לבצע שלהם, כי אם יש מוצר דומה במלאי בחנות ממשית אחרת, ייתנו במחיר הנמוך + הנחה 50% (ראו עמוד ראשי).

שימו לב שהמחירים באתר הם עבור מזומן, ועבור כרטיסי אשראי תחוייבו בתוספת מחיר(!).
מוצר:
צורב DVD 4163B
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי צורב די וי די לפני יומיים - השירות היה סביר בהחלט- הצורב עובד והמחיר סבבה - הכי זול שיכולתי למצוא.

יש לציין כי אני רוכש הרבה חלקים להרכבת מחשבים מחנות KSP ועד היום לא היו לי בעיות - אני מכיר את החנות כבר כ 8 שנים (מהוותיקים).

עדיף לקנות בחנות עם וותק שלא נעלמת למחרת היום כך לפחות יודעים שיש אחריות למוצר ולא תישאר עם מוצר זול אבל ללא אחריות- החנויות הקטנות נפתחות ונסגרות במהרה.

מוצר:
צורב די וי די 3520A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בין החנויות הזולות בארץ, מציע מגוון רחב יחסית של מוצרים,
נפתחו הרבה סניפים ברחבי הארץ לאחרונה, אני אישית נסעתי חצי שעה לקריות וקניתי צורב שבזמנו היה הכי זול בKSP. וגם מחשב שלם עם כל החלקים הכי איכותיים קניתי אצלם והם עשו לי הנחה משמעותית .
מוצר:
צורב LG 4163B
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.