דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד הגברה, מקרנים, כלי נגינה (3 סניפים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מרכז הסאונד
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במרכז הסאונד ?
4.33
ציון ממוצע
6
חוות דעת בשנה האחרונה
184
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
0
6 חודשים אחרונים
4
0
0
שנה אחרונה
5
0
1
כל הזמן
156
3
25
נמצאו 184 חוות דעת גולשים על מרכז הסאונד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרן מצוין מחברת מרכז הסאונד מחיר זול שירות מהיר ומצוין אספקה מיידי במקום ללא המתנה אני מאוד מרוצה וממליץ בחום
מוצר:
מקרן 525
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השלישית שאני קונה מוצר במרכז הסאונד ברחוב זבוטינסקי רג. ובכל פעם נפעם מחדש מהשירות המעולה שלהם. מחירים זולים ואיכות מוצרים גבוהה!
מוצר:
בידורית sbp6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי למרכז הסאונד קיבלתי שירות מצוין ומחיר הכי טוב שמצאתי לאחר בירורים במספר מקומות , החנות והמחסן נגישים ואפילו חניה בחינם ברחוב ז'בוטינסקי
מוצר:
כיפת אורות 24
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם שניה שאני חוזר לקנות מקרן כלל האביזרים הנדרשים בחנות ברמת גן לאחר חוויה מוצלחת ושירות נאמן בקניה הראשונה.
גם שירות מסור ומחירים סבירים בהחלט
מוצר:
מקרן 5155
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף מרכז הסאונד בעיר רמת גן ביקשתי מוצר מסוים ומסך למקרן במקום קיבלתי וגם קיבלתי מחיר טוב ואספקה מיידית במקום ללא שיהוי
מוצר:
מסך חצובה 1.8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס אדיב אנשים נפלאים אמינים יהודה בהזמנות ורזיאל בסניף חיפה אני רוצה לציין שהגיע מקרן אם סדק והוא הוחלף ללא שאלות יהודה אישר ודאג ולאחר מכן התקשר ושאל על היחס והשירות מזמן לא נתקלתי באמינות ושירות ישר ואמין תודה ליהודה מסניף ראשי דיברתי איתו רק בטלפון השירות והיחס היה פשוט אמין וניפלא תודה רבה
מוצר:
מקרן ומערכת קריוקי JS 2.44
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נפלא ומקצועי מאוד.
תודה רבה על היחס החם והסבלנות הרבה.
אמליץ בחום ואחזור שנית.
לכל הצוות יהודה , אשר ואוראל אתם אלופים!
מוצר:
מקרן Q6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נאמר לי בטלפון שההזמנה תגיע תוך יומיים עד ארבעה. וידאתי זאת כמה פעמים, ולכן הסתמכתי על כך. לאחר כשבוע(!) התקשרתי לשאול מה קורה עם ההזמנה, נעניתי בתשובה ש״לא היה את זה במלאי״ - מיותר לציין שאף אחד לא טרח להודיע לי. הובטח לי שאקבל זאת יום לאחר מכן. שבוע ויום לאחר ההזמנה, עדין לא הגיע המשלוח, וכשהתקשרתי קיבלתי יחס מקומם כשביקשתי לבטל את דמי המשלוח (שכן הייתי כבר באיזור החנות כמה וכמה פעמים מאז ההזמנה), ומשפטים כמו ״תגיד תודה שאני לא מחייב אותך על המשלוח אקספרס שאני שולח לך היום״. למחרת השליח עצמו התקשר ממספר חסום להגיד לי שלא בטוח שהוא יבוא היום, ולא חזר אלי עד יום לאחר מכן, בזמן שאמרתי לו שלא אוכל לקבל את ההזמנה. הבאתי מישהו במיוחד כדי לאסוף את המשלוח, שהגיע לאחר יותר משבוע וחצי מיום ההזמנה. התקשרתי לשירות הלקוחות, ולאחר שעניתי לשאלה ״נו אז מה אתה רוצה שנעשה?״, אני כבר שבוע מחכה שיחזרו אלי. בקיצור, אני מרגיש שהתייחסו אלי בזלזול מוחלט, ששילמתי על משלוח ללא סיבה, ואף אחד כבר לא יחזיר לי את הכסף שבזבזתי על השכרת מיקרופון לאירועים שהסתמכתי על המיקרופון הזה בשבילם. חבל שזה היחס שקיבלתי מרשת כל כך גדולה. אני לא אחזור לשם.
תגובת החנות:
המוצר נשלח ללקוח ע"י חברת "כץ משלוחים".
מ"כץ משלוחים" נמסר לנו, כי היות ומדובר בתקופה של חגים, לכן יש עיכובים.
העניין יצא מתחת שליטה, ברגע שהמוצר נמצא אצל חברת המשלוחים, ואין לנו, הרבה מה לעשות.
עם זאת, יצא מטעמנו, רכב "ספיישל". כך שכל העיסקה מבחינתנו היא הפסדית, ולכן חבל וצר לנו שלאחר
כל המאמצים בוחר הלקוח הנ"ל להשמיץ.
מוצר:
מיקרופון SM58
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה ראשונה שלי וללא ספק לא אחרונה, שירות אמין מקצועי ויעיל, קיבלתי תשובות לכל השאלות , מהרגע כניסה לחנות היחס היה מדהים וההתאמה של המכשיר לצרכיי בדיוק רב, מומלץ מאוד .
מוצר:
מקרן כיס Q6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים זולים, שירות טוב, ציוד איכותי, אחריות לתקופה גבוהה משהוצע במקומות אחרים, צוות מקצועי מאוד. קיבלתי המלצה מצויינת לקניית מקרן שתאם בדיוק את טווח המחירים שלי, באיכות הקרנה מעולה. ממליץ בחום.
מוצר:
מקרן PJD5155
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ממרכז הסאונד מערכת הגברה רמקול ומיקסר וסטנד ואני מרוצה מאוד מהשרות שלהם והמחירים שלהם. אני לקוח קבוע מזה מספר שנים וכל פעם נהנה מחדש
מוצר:
רמקול מוגבר 500a
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות של ציוד הגברה הכי טובה בארץ
אמינים בצורה לא נורמלית
מחיר הכי זול בארץ בהתחייבות בדקתי במלא מקומות
הייתי ממליץ בחום על החנות
מוצר:
רמקול jst Jst 15
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה ובטח לא האחרונה שאני רוכש בבית עסק זה. אני קונה לחברה בה אני עובד ציוד מולטימדיה, ומקבל שם שירות מצוין ומחירים תחרותיים.
מוצר:
מקרן Q6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מקצועי ועונה על כול דרישה פשוט כייף להשתמש בוא כול פעם מחדש.
חוות דעת על השרות המקצועיות והכי חשוב התדרוך להשתמש באופן מקצועי .זה הפעם ה3 שאני חוזר לחנות והיום או מחר זאת תהייה פעם 4 . אין מילים בפי לומר את אופן החשיבות של יחס המוכר לצרכן זאת דוגמה להערכה תודה
מוצר:
מיקסר ברינגר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש בזאפ, הגעתי לחנות הנ״ל לרכוש מגפון ליישוב בו אני מתגורר. קיבלתי ייעוץ מדויק מבלי שינסו לדחוף דברים. אחזור לשם שוב.
מוצר:
מגפון מקצועי 35w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אל החנות בטעות עקב הפנייה כושלת של אתר עולם הסאונד (שמסתבר שעולם הסאונד ומרכז הסאונד זה אותו דבר או משהו בסגנון), תכננתי לקנות מיקסר BTS 8 ערוצים בעולם הסאונד.
נכנסתי לכנות והתברר שזה מרכז הסאונד ולהם אין את המוצר שרציתי. הגענו להסדר עם אחד המוכרים ולבסוף קניתי מוצר דומה וקיבלתי מהם כרטיס ביקור עם הכתובת של עולם הסאונד( כתובת שונה מהמקום בו הייתי) בקיצור חנות מוזרה אבל פחות או יותר טובה.
מוצר:
מיקסר PROFESSIONAL PA7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך הקרנה ידני 1.8 מבחור בשם יהודה.
השירות מעולה והיחס אישי ומהיר מאוד .
חבר'ה מקצוענים ומבינים בסחורה שהם מוכרים.
אני קונה אצלם באופן קבוע ומאוד מרוצה.
מוצר:
מסך הקרנה ידני 1.80
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקרופון במרכז הסאונד לאחר ייעוץ והכוונה מקצועית והתאימו לי את המיקרופון לצרכים שלי. אני ממליץ מאוד על רשת מרכז הסאונד.
מוצר:
מיקרופון 36
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולם לא הייתה חוויית הקנייה שלי גרועה כמו מהחנות הזו.
להתרחק!
הזמנתי גנרטור מדגם LUTIAN LT2500, כעבור יום קיבלתי שיחה עם הצעה להחליף לגנרטור אחר יקר יותר עם הספק יותר נמוך , ביקשתי לשלוח לי אימייל שאני אתבונן.
כעבור מספר קצר של ימים חזרתי אל החברה באימייל ובטלפון שבכוונתי לקבל את הנרטור שהזמנתי ולא אף הצעה אחרת. נענתי בחיוב.
כאדם שקונה רבות באינרנט חיכיתי למשלוח (החברה "מתחייבת" ל4 ימי אספקה), עבר שבוע, עברו שבועיים, עברו שלושה שבועות ואין גנרטור, התקשתי לחברה לראות מה קורה עם העניין, הנציג פנה אלי ביחס מזלזל (אם אפשר לקרוא לזה יחס) וטען שהגנרטור נשלח לפי יום. שאלתי מדוע כל כך מאוחר והוא סירב לתת לי תשובה. ביקשתי לדבר עם המנהל והוא טען שהמנהל יתקשר אלי. עבר עוד שבוע ועדיין אין גנרטור ואין שום שיחה מהמנהל. שוב התקשרתי, המנהל במקרה ענה לטלפון ושוב ברגע שהצגתי את עצמי, אותו יחס מזלזל. המנהל טען כי היו בעיות במלאי (למרות שהם בוודאי לא דאגו ליידע אותי בכך) ובעיות בהובלה ואין מה לעשות.
ביקשתי לבטל את העסקה כי הבנתי שאני לא הולך לקבל גנרטור מהחברה בקרוב.

בקיצור הסיכוי שאקנה מהם שוב הוא אפסי, ממליץ לכל מי שרואה את ההודעה הזו להתרחק מהחנות.
לתגובת החברה ההולכת לבוא, אל תנסו לסבן את הדברים ולהציגם בעין יפה, סיפרתי את הסיפור אחד לאחד כפי שקרה ויש לי הוכחות (שיחה מוקלטת ואימיילים)
תגובת החנות:
לאחר הזמנת הלקוח, נציגנו פנה אליו, הלקוח לא היה בטוח שהמוצר הנ"ל יתאים לו.
כשהוצע לו דגם אחר שיתאים לו, הלקוח ביקש לחשוב, והודיע שיחזור וייעדכן.
עבר הרבה זמן, ורק אז החליט. כאשר הוא החליט, היה חוסר זמני במלאי של 4 ימים.
הלקוח ביקש לבטל את העיסקה, וכל כספו הוחזר לו במלאו - ואף ללא דמי ביטול !
מוצר:
גנרטור LT2500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקרופון באתר.
לאחר שבועיים לא השתנה סטטוס ההזמנה באתר של הספק.
שלחתי פניה דרך האתר של הספק, ולא התקבלה כל תגובה לעניין.
לאחר שלושה ימים פניתי ל-paypal ופתחתי מחלוקת על התשלום בדרישה לבטל את התשלום.
בתוך 5 דקות קיבלתי עדכון אוטומטי מהמערכת של הספק שההזמנה מבוטלת, אך הכסף טרם הוחזר.

בקיצור, יש שם מישהו מאחור, אבל שירות זה לא הצד החזק שלו!
לא הייתי קונה מהם.
מוצר:
מיקרופון SW-636
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השכרתי מקרן לאירוע ביום חמישי בעלות של 300 ש"ח כאשר הייתי צריך להחזיר אותו ביום שישי.
ביום שישי התקשרתי בבוקר ושאלתי אותם עד איזה שעה הם פתוחים, הנציג אמר לי עד השעה 13:00.
בשעה 12:50 הגיע בחור מטעמי להחזיר את הציוד והחנות הייתה סגורה, ביום ראשון באנו שוב להחזיר את המקרן והנציג במקום אמר שהם פתוחים עד 12:45 אם אין לקוחות.
מספר ימים לאחר מכן ראיתי שחוייבתי על המקרן שוב.
התקשרתי לבדוק מה פשר החיוב ושם נאמר כי אין מה לעשות וזה מה יש.
חוויה גרועה ביותר, לא אחזור לקנות שם שוב.
תגובת החנות:
הלקוח שכר מקרן לשימוש עצמי ליום.
כחלק מתנאי ההשכרה, על הלקוח להחזיר את הציוד עד 09:30 בבוקר יום שישי.
למרות זאת ניתנה לו האפשרות לפנים משורת הדין, להחזיר את הציוד גם לאחר מכן עד השעה 13:00, (שעת הסגירה ביום ו')
למרות זאת הציוד לא הוחזר באותו יום. ובסופו של דבר החוזר רק ביום א', ולכן חויב בעבור יום נוסף.
אין ללקוח להלין בטענותיו, אלא על עצמו.
מוצר:
השכרת מקרן השכרה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רכשתי במרכז הסאונד מערכת הגברה ומקרן צוות החנות נתן שירות מצויין והשיב על השאלות בסבלנות. המחיר הוגן מאוד כולל הוספת מוצרים נלווים ללא הוספת תשלום.
ממליץ בחום.
מוצר:
מקרן X03 H555A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרן בחנות ברמת גן, אשר המוכר הציג לי את המוצרים והעדיפויות, בחרתי במוצר שהומלץ ואני ממש מרוצה.
במהלך הדרך היו מספר תקלות אצלי בבית (לא במוצר) ואשר דאג לפתור לי אותם, התקשר מיוזמתו לבדוק שהדבר נפתר ואף נתן לי כבלים נוספים ללא תוספת תשלום על מנת שאוכל להשתמש במקרן בביתי וכל זאת עם המון סבלנות ורצון שאהיה מרוצה.
בנוסף לא מצאתי מחירים מתחרים.
ממולץ
מוצר:
מקרן X3-H555B
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי טל למרכז ההזמנות כדי להשוות מחירים ושם נאמר לי ש 400 שח זה המחיר ויש כרגע מבצע על המוצר !! שזה חצי מחיר ממה שראיתי בזאפ

רשמתי לפני והגעתי לאחר 3 ימים לחנות . המוכר - אשר הראה לי את המוצר ונתן לי הסבר מקיף ומפורט שמאוד עזר לי עם טיפים להטענה ולשמירה על המוצר . כמו כן שאל אותי אם אני בטוח שנאמר לי 400 שח . שאלתי אותו האם זה מחיר ממש זול והוא אמר שלא משנה - אם זה מה שאמרו לי במרכז הזמנות זה ימכר במחיר זה !!!
הרגשתי שזה מחיר זול מדי עבור המוצר .לכן אשר חיפש את הקלטות השיחה אבל לא מצא אותה אלא רק ראה את השיחה אצלי ביומני השיחות .
אמרתי לו שאולי אפשר לברר במרכז אבל הוא ממש התעקש למכור לי במחיר מוזל זה כיוון שכך נאמר לי אפ על פי שלא שמענו את הקלטת השיחה !!!
הוא אמר לי שאדם שמגיע ונאמר לו מחיר מסוים - מצפה לקנות במחיר זה וכך ימכר המוצר במחיר זה !!
אני ממש הופתעתי מהגישה והייתי מרוצה מהשירות מהמוצר מהקניה ומהמחיר .
אשר המוכר היה אדיב בצורה בלתי רגילה ולכל אורך הדרך היה לטובת הלקוח .
מוצר:
מקרופון KMF 670
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות התחיל משיחת הטלפון, בה אדיר, המוכר, ענה על שאלותיי בסבלנות וגם זיהה את צרכיי ואת המוצר הנכון עבורי.
אציין, שהתקשרתי למקומות אחרים נאמר לי שאין את המוצר והוא חסר כרגע.
בבואי לחנות הצוות היה מקצועי והסביר לי את האפשרויות הקיימות עבורי.
חווית הקנייה שלי הייתה טובה ובתור מרצה למודעות ותקשורת, אוכל רק להביא אותם כדוגמא לשירות נכון והקשבה.
מוצר:
מדונה 671
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.