
לאחר פניות רבות בטלפון לחנויות שונות בחרתי לרכוש בחנות זו. בחרתי בגלל יחס סבלני (שאלותי הרבה שאלות בטלפון), בגלל שקבלתי הסברים מובנים ומקצועיים, וכמובן בגלל מחיר ללא תחרות. ממליץ בחום!

לאחר פניות רבות בטלפון לחנויות שונות בחרתי לרכוש בחנות זו. בחרתי בגלל יחס סבלני (שאלותי הרבה שאלות בטלפון), בגלל שקבלתי הסברים מובנים ומקצועיים, וכמובן בגלל מחיר ללא תחרות. ממליץ בחום!

הגיע באותו היום , מחיר טוב , עזר לי גם לגביי שאלה לגבי הסטנד , בחור נחמד

הזמנתי פסנתר רולנד RP301-SB, הגיע מהר תוך יום וחצי!!, שירות אדיב וטוב, קיבלתי מענה מידי לכל שאלותי גם לאחר הרכישה ובנוסף למחיר הזול ביותר קיבלתי גם כסא פסנתר איכותי במתנה

ענו טלפונית בסבלנות על הרבה שאלות והתלבטויות עד לבחירת המוצר הסופי. הביאו את הגיטרה בזמן כפי שקבענו. תודה😃

שירות ממש טוב פראייר מי שלא קונה שם ברור שהייתי קונה שם עוד פעם ממליץ לכולם

חווית הקניה טובה ומהירה. הצוות עשה הכל כדי לספק לי את המוצר ולתאם פגישה לצורך מסירה. חשיבה מחוץ לקופסה ושירות טוב.

קיבלתי יחס מקצועי ובגובה העיניים מגילי, שענה, הדגים, סחב והדגים באדיבות נדירה למרות הרבה שאלות של מתחיל (מומלץ לתאם מראש). המחיר לעסקת-הקומבינציה היה מצויין! אשמח לחזור ולרכוש שם ציוד נוסף בהמשך.

ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט ביום שישי. התקשרו אלי אחרי שעה. הביאו לי את הגיטרה בתוך מספר שעות מכיוון שהבעלים היה בדרך לצפון. שירות מצוין. אריזה טובה. מוצר ללא דופי.

התקשרתי לחנות ביום שישי והזמנתי בטלפון את האורגנית. שאלתי האים יש אפשרות להזמין משלוח עוד היום וקבלתי תשובת פלא - במידה ואני יכול להגיע לצומת מסויימת לרחוק מחיפה (וחנות נמצאת בתל אביב) אז נוכל לקבל את ההזמנה עוד היום לאחר הצהריים. ובאמת זה נעשה. כבר בשבת ילד ניגן באורגנית החדשה.

שירות מקצועי ואדיב. ענה לכל שאלה וסיפק בדיוק מה שהובטח. מעבר לזה מדובר במחיר הטוב ביותר שמצאתי, רחוק מהאחרים.

המענה היה מהיר המוצר איכותי ובמחיר טוב. גיל היה אדיב מאד. שמחתי מאד לקנות דרככם את הגיטרה ומקווה לקנות אצלכם שוב. תודה על האדיבות.

שירות מהיר ויעיל. התנהגות אדיבה מצד נותן השירות. אני מעוניין לשבח את הטיפול המיוחד שניתן לי על מוצר זה.

גיל היה אדיב , שרותי וסבלני. ענה והגיב למיילים ו SMS . חוויות שירות יוצאת דופן. קנינו כל הכיתה קניה מרוכזת של חליליות - פתר לנו את הבעיה בדקות תודה !

לאחר פרסום חוות הדעת פנתה אלי החברה והגענו להבנות המוצר הוחזר ואקבל זיכוי שהוסכם ביננו לשביעות רצון 2 הצדדים אני מודה לזאפ ולמנהלת החנות שושי על ההתיחסות, חתימה טובה

חווית קניה מושלמת. גיל ענה על כל שאלה ועזר לי להגיע לדגמים שהתאימו לי. ממליץ בחום על מוסיקזול. תודה גיל

האתר נוח וקל לניווט, המחירים הוגנים, וספציפית למוצר שקניתי היה סרטון שהועלה ליוטיוב ע"י מיוזיקזול, שמדגים את היוקוללה

השירות הטוב התחיל כאשר שלחתי לחנות מייל וגיל הגיב לי תוך שתי דקות. בסבלנות הוא הסביר, פירט, ייעץ והמליץ. את כל הרכישה ביצעתי דרך האתר מבלי להסתבך, במבצע מדהים של גיטרה מגבר כבלים קייס, שלא מצאתי לו שום מתחרים. המוצר הגיע תוך יומיים בלבד, והכי חשוב - נראה נפלא ובאיכות גבוהה ממה שחשבתי שיהיה. השורה תחתונה: מומלץ בחום.

תקשיבו החבר'ה שם מדהימים, הכל זרם תיקתק, סבלנות, עזרה ברמה גבוהה, שיגעתי אותם עם האשראי מליון פעם והכל היה באווירה טובה, המוצר הגיע תוך יום לבית, ארוז מעולה, ללא תקלות, בדקתי את המחיר של אותו מוצר בדיוק ברשת הגדולה והם היו יקרים ב 2000 שח!!! אז בקיצור, ריספקט.

קנייה מעולה השירות מעולה המוצר הגיע בזמן וגיל עזר לי בצורה מדהימה ואני מאושר אני בהחלט הולך לקנות שם עוד הרבה דברים

במיוזיקזול קיבלתי שירות אמין מהיר ומקצועי מחירים אטרקטיביים אפשרויות איסוף ומשלוח מגוונות ונוחות המגוון במוצרים גדול ואיכותי, מהטובים בשוק בקיצור חווית קנייה מצויינת ממליץ מאוד לכולם

חנות מעולה! נכנסתי לאתר דרך זאפ כדי לקנות חלילית והתחשק לי לקנות את כל החנות :) הכול ממש זול. אתר קל, מובן ויפה. המשלוח הגיע תוך שבוע. ממליצה בחום :)

אתר מפורט וברור, מענה ישיר מקצועי ואכפתי. המשלוח הגיע ממש מהר, המוצרים היו ארוזים כמו שצריך ואף פריט לא היה חסר! מחיר נוח מאוד! מבעצים מאוד משתלמים! עסק מצויין! כול הכבוד!

השירות היה מקצועי ואדיב. גיל עזר לי מאוד, המוצר שקניתי איכותי מאוד ובמחיר זול. מאוד נהניתי מהקנייה והייתי קונה שוב בחנות הזאת.

תיאמתי את ההגעה בטלפון והמוכר עזר לי להגיע למקום ואף נתן לי את מספר הטלפון של בעלת המקום למקרה שהוא לא יהיה. הציע הרבה עזרים נלווים רלוונטים ובדק את והתעקש שנבדוק את המגבר לפני הרכישה.

מעבר לכך המוצר איכותי ובמחיר הוגן, היחס של שושי היה מעל ומעבר-נשארה אחרי שעת הסגיאה בשבילי ועזרה לי באדיבות ואכפתיות עם המון סבלנות. באמת מקום מקסים!