דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
כלי נגינה (תל אביב)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מוסיכל 88 כלי נגינה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במוסיקזול ?
4.71
ציון ממוצע
14
חוות דעת בשנה האחרונה
240
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
5
0
0
שנה אחרונה
13
0
1
כל הזמן
234
0
6
נמצאו 240 חוות דעת גולשים על מוסיקזול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד מרוצה מכל הדברים יחד במיוחד מהגיטרה שהיא עילוי ועונה על דרישותיי הראשוניות .
קניתי אותה על סמך הסתכלות אינטרנטית , ועבור עלותה היא מעל ומעבר .
מוצר:
גיטרה Omen 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החבר'ה במיוזיקל פשוט מקסימים.
שירות לקוחות מצויין: היענות מהירה מאוד ואדיבה במייל ובטלפון.
אפילו עזרו לי לכוון את הגיטרה.
צליל מצוין של הגיטרה
מוצר:
גיטרה -
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בבוקר את הפסנתר עם אביזרים נלווים וכבר באותו הערב הכל היה אצלי.
שושי היתה אדיבה ומקסימה, ספקה לי אינפורמציה והמלצות לעניין מבלי לנסות למכור לי בכוח אביזרים נוספים או לקחת דווקא את אלו היקרים יותר.
אחלה חויית קניה, תודה רבה!
מוצר:
פסנתר חשמלי p35
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו נרתיק של גיטרה מהאתר musiczol.co.il וכאשר קיבלנו את הנרתיק הוא הגיע אלינו חתוך לעומק 3 תאים ועד לריפוד. יצרנו קשר עם החנות וסיכמנו שנשלח להם את הנרתיק הפגום בדואר חזרה ונקבל נרתיק תקין. אולם מרגע שבעל החנות - גיל קיבל את הנרתיק, הוא טוען שאנחנו פגמנו בנרתיק כאשר פתחנו את הארגז ואינו מוכן לספק לנו נרתיק תקין או לבטל את העסקה. יש לציין שהנרתיק היה עטוף בשקית בתוך הארגז והשקית הייתה שלמה ורק הנרתיק חתוך, וכן שהחתכים בנרתיק מאוד עמוקים ולא סביר שבפתיחה ביתית של ארגז (ודרך שכבה נוספת של לשוניות הארגז) ניתן לגרום לנזק כזה. סגרנו את הארגז ושלחנו אותו בחזרה. כרגע הארגז אצלו, והוא מציג תמונות מבוימות אשר לטענתו מציגות שאנחנו פגמנו בנרתיק בפתיחה.
כרגע גיל מסרב לביטול העסקה או לשלוח לנו נרתיק חדש למרות שלדבריו הסכום ששילמנו על הנרתיק הוא יותר מפי 2 מהמחיר שהוא קונה אותו כך שממילא הוא אינו מפסיד כסף. ההצעה שגיל הציע לנו היא לשלם עוד סכום של 120 שקלים על מנת לשלוח לנו מוצר תקין (בנוסף ל- 206 שקלים שעלה הנרתיק ולדמי המשלוח חזרה שכבר שילמנו). אנחנו איננו מעוניינים להגדיל את הרווחים שלו על חשבוננו ועל כן סירבנו.
בנוסף נציין שהנרתיק שקיבלנו הוא אינו הנרתיק אותו ראינו בתמונות כשהזמנו באתר שם הוא הציג מותג ידוע אלא חיקוי. לאחר מכן קראנו בתקנון של האתר שהתמונות אינן מייצגות את המוצרים ולכן נוכל להאשים רק את עצמנו שלא קראנו אותו אך היינו שמחים לפרסם זאת לאחרים שוודאי אינם קוראים לעומק את כל האותיות הקטנות בתקנון..
מציעים לכם לחפש מקום אחר להזמין ממנו
תגובת החנות:
כאשר בחנו את הנרתיק שהעביר לנו הלקוח, גילינו כי הקרע היה בדיוק במיקום הפתח המודבק ע"י נייר דבק, ובדיוק במימדיו של הפתח. ניכר היה על האריזה כי נפתחה באמצעות חפץ חד. שלחנו ללקוח תמונות שמוכיחות זאת אך הוא בחר להכחיש. נציין כי ברשותנו שיחה מוקלטת עם חברתו של הלקוח בה היא אומרת ש"פתחה את האריזה עם מספריים של קלמר".

בכלל ההתקשרות עם הלקוח היתה רצופה אי דיוקים מצידו כמו למשל:
טענתו כי "גיל מרוויח פי שתיים על הנרתיק" אינה עומדת בקנה אחד עם חישוב מתמתי פשוט בו מחיר העלות שהוצע ללקוח לשלם הוא 120 שח בעוד הוא שילם 189.
טענתו כי הוא פתח פתיחה בייתית סבירה מעוררת תמיהה, מאחר ובידינו הקלטה שבה הוא טוען כי פתח את החבילה בציפורניים, ומאוחר יותר באותה שיחה טוענת חברתו כי החבילה נפתחה עם מספריים של קלמר.
אלה הם אינם אי הדיוקים היחידים בהם לקה הךקוח וברשותנו תמונות, מסמכים והקלטות המוכיחים את כל אלה.

עפ"י הגיון בסיסי וכשאר החנויות בענף, מיוזיקזול אינה מפצה לקוחות על נזק שנגרם על ידם. ההצעה לפיצוי על אי הנעימות וכיסוי עלויות המשלוח הועברה טרם שהסתבר לנו כי הנזק נגרם ע"י הלקוח עצמו.
 
עם זאת, וחרף העובדה כי התקשורת עם הלקוח היתה רצופה באי-דיוקים עובדתיים (האופן בו נגרם הנזק למוצר, פער המחיר שאינו "פי שתיים" כדבריו ועוד) ובאיומי הכפשה, הצענו ללקוח לפנים משורת הדין נרתיק במחיר עלות, עם משלוח על חשבוננו.  צר לנו כי הלקוח בחר לסרב להצעה זו.
 
מיוזיקזול מאמינה במסחר הגון מול לקוחותיה, כפי שאנו נוהגים מאז ומתמיד וכפי שניתן לראות משלל הביקורות עלינו באתר. לצערנו, במקרה זה נתקלנו בהתנהלות לא הגונה מצד הלקוח.
מוצר:
נרתיק מרופד דלוקס לגיטרה אקוסטית RCG500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נפלא מגיל בעל העסק. שיתוף פעולה וסבלנות. העלה פתרונות רלוונטיים במסגרת הצרכים שתארתי, ובמסגרת המלאי. לא חסך מאמצים בתיאור המוצרים השונים. שיתף פעולה באופן מושלם. ההזמנה נסגרה בכרטיס אשראי אחה"צ, סופקה בשליחות עוד באותו ערב (!!).
בפרוש דוגמא ומופת לרמת שרות העולה על כל הציפיות, ואף מעבר לכך! בהחלט ראוי לכל שבח ותודה!
מוצר:
תיק מרופד לגיטרה קלאסית RG4000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הפסנתר ביום ראשון בצהרים, שעתיים לאחר מכן התקשרו מהחנות לוודא פרטים, ולמחרת ביום שני בערב קיבלתי את הפנסתר, למרות שהתחייבו על שבעת ימי עסקים קיבלנו לאחר יום בודד, ובאופן כללי השירות היה טוב במיוחד
מוצר:
פסנתר חשמלי cdp 120
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפסנתר התקבל בזמן שנקבע. היו לו מספר קלידים בעלי רעש מכני מוזר. הפסנתר נשלח לבדיקה/תיקון במעבדה והתופעה חזרה. בשרות הלקוחות הוחלט לספק לי במקום מכשיר חדש אחר מאותו דגם. עכשיו המקלדת מושלמת. תודה על השירות האדיב והיעיל. אם אקנה בעתיד עוד כלי נגינה סביר להניח שאפנה קודם כל לגיל מחנות מוזיק-זול.
מוצר:
פסנתר חשמלי Px350
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות יעילה וזריזה בקבלת הזמנה. קיבלנו יעוץ מקצועי על כלי הנגינה שביקשנו לרכוש. עלות המשלוח בדואר רשום הייתה 17 ש"ח. לאחר מספר דקות ביקשנו להוסיף להזמנה עוד מוצר (לא יקר) אבל שמכביד על משקלה של החבילה בצורה משמעותית. המשלוח במשקל החדש אמור היה להיות 49 ש"ח בדואר שליחים. כאשר התחרטנו וביקשנו לא להוסיף את המוצר השני (כי לא רצינו לשאת בעלויות המשלוח החדשות) הודיעו לנו הבעלים שהם ישאו בהפרש. כעבור פחות מ48 שעות הגיע אלינו המוצר מתל אביב עד פתח ביתנו שברמת הגולן לשביעות רצוננו המלאה. אנחנו מתפעלים מאד מהשרות , הזריזות והנדיבות.
מוצר:
יוקללה ועוד אביזרים sv-10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מעוניין להחזיר את המוצר לפי החוק- לא השתמשתי בו ולא חיברתי אותו לחשמל והחנות מסרבת לקבלו חזרה.
בשיחת הטלפון הראשונה הסברתי שהחוק מגדיר שניתן להחזיר מוצר אחרי 14 יום גם אם אריזתו נפתחה בתנאי שלא חובר לחשמל- נעניתי בצעקות ובתשובה שלילית.

בשיחה השניה (ניסיתי לתת עוד הזדמנות לפני תגובה פה), המוכרת צעקה עליי שאני משקר ובטוח חיברתי אותו לחשמל, אין לי איך להוכיח שלא ולכן אני לא יכול להחזיר את המוצר.

בנוסף, לפני הקנייה הבטיחו לי בטלפון מחיר חבילה על פסנתר וסטנד, ואחרי שהגעתי לחנות הם הסבירו שטעו וזה לא כולל את הסטנד.
אציין שבמהלך המכירה המוכרת הייתה מאוד נחמדה, אך זה לא משנה את כל מה שקרה לפני או אחרי כן.
אם החנות תקבל את המוצר חזרה אשמח להוריד את התגובה
תגובת החנות:
לגבי "מחיר החבילה" – ללקוח נאמר מספר פעמים בשיחות טלפון טרם הגעתו לחנות שהמבצע ישן וכבר אינו בתוקף.

לגבי השימוש במוצר – ראשית, הלקוח עצמו ציין בשיחת הטלפון הראשונה בה הוא רצה להחזיר את הסטנד, שהוא השתמש במוצר, וכי "בזמן שהוא מנגן על הפסנתר, הוא לא יושב טוב על הגומיות". הצענו לו לבוא ולהחזיר או להחליף את הסטנד.

כאשר הלקוח איים שהוא יכתוב עלינו תגובה רעה בזאפ בתור אמצעי לחץ שיאלץ אותנו להסכים לדבריו, החלטנו שאנו לא ממשיכים להתנצח. כפי שניתן לראות בשלל הביקורות, מיוזיקזול מחויבת לכלל לקוחותיה ותמיד העניקה שירות / החליפה מוצר כאשר היתה לכך הצדקה.

מוצר:
פסנתר חשמלי p105
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר חודשים קניתי פסנתר חשמלי של ימהה P-155. זו הייתה חווית קנייה מוצלחת.
גיל מוכר מקצועי, רציני, סבלני ואדיב מאוד. היו לי שאלות רבות לפני ואחרי הקנייה, ועל כולן נעניתי בחביבות רבה ובמקצועיות.
המשלוח היה מהיר, מדויק ויעיל, על אף שאני גרה בצפון הארץ.
מוסיקזול - חנות פשוט מצוינת ומומלצת בחום רב.
מוצר:
פסנתר חשמלי P-155
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גיל מקצוען אמיתי! לאורך ההיכרות רבת השנים איתו. תמיד יש תחושה שאצל גיל זה מרגיש בבית. מקום שטוב ונעים לחזור אליו ולהתחדש בעוד כלי נגינה שעושה טוב על הלב. גיל אדם אכפתי. איש מקצוע נעים לשיחה. מעניק הרגשה בטוחה ללקוח. הרגשה שיש על מי לסמוך! הרגשה שהוא יכוון וינחה אותך למוצר הנכון ביותר עבורך. בקיצור, נדיר במחוזותינו. ממליץ מכל הלב!!
מוצר:
מיקסר Aria stb jb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מדהים ! הצקתי המון למוכר ושאלתי אותו מלא שאלות (ברמות של 2 - 3 שיחות כל יום) והוא בכל זאת ענה לי באדיבות והיה מאוד נחמד .
הגיטרה הגיע מש כמעט בזמן , הגיטרה הגיעה בדיוק כמו שהיה כתוב עם הסט מיתרים שהיה צריך להגיע .
החנות פשוט מצוינת , ממליץ לקנות בה .
מוצר:
גיטרה חשמלית SH-ST1CLEARANCE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר השעות הערב המאוחרות. למחרת בבוקר התקשרתי לחנות והבטיחו לי שההזמנה תצא עוד באותו היום עם שליח. אחה"צ כבר נתנו לי מספר משלוח ולמחרת בבוקר ההזמנה כבר היתה אצלי. שירות מעולה ומהיר ומחיר מצוין, ממליץ בחום.
מוצר:
פסנתר חשמלי CDP220
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה קל להזמין וגם לאחר ההזמנה המשיכו להיות בקשר על פרטים כמו צבע, שלא ישר חשבתי עליהם. הם תמיד היו זמינים וסבלניים. נהניתי לקנות אצלם, גם כי המחיר ממש הכי זול מכולם.
מוצר:
פסנתר דיגיטלי PX850
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הילד רצה לנגן על גיטרה(מנגן כבר על חלילית)ונזכרתי שיש ברשותי גיטרה ישנה במחסן הצריכה בדיקה והשלמת איבזור(מיתרים גשר וכיונים)לאחר השוואת-מחיר בזאפ ,פניתי טלפונית למספר חנויות שלא מיהרו לעזור ורק הסכימו למכור לי את החלקים ללא הרכבה וכיון,ואז טלפנתי למוסיקזול וענה לי גיל וכבר מההתחלה הוקסמתי מהגישה,הנימה,הקשבה,יעוץ,והרצון לעזור, הגעתי למקום עם הגיטרה,וקיבלתי שרות 10 עם הרבה סבלנות וסובלנות טיפל וסידר את הגיטרה בצורה הטובה ביותר, לאחר שסיים כולל כיונים ובדיקה מלאה,קיבלתי גיטרה כמו חדשה.השרות המעולה ביותר שקיבלתי למרות שלא רכשתי כלי נגינה במאות שקלים ואני בטוח שכל פעם שאחפש בתחום הזה,הטלפון הראשון יהיה לגיל ממוסיקזול.
מוצר:
גיטרה לא רלונטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל המוכר היה מקצועי ואדיב וסבלני לשאלות הרבות שלי. המשלוח הגיע מהיר מהצפוי והמחיר הרבה יותר זול מכל מקום אחר שבדקתי- (גם יחסית לקניה בחו"ל שעם המשלוח יוצא יותר יקר)
מוצר:
מגבר אקוסטי Roland AC-60 AC-60
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שליחת המוצר כמה שעות בלבד מרגע ההזמנה.
הייתה בעיה עם פגם קטן במוצר - שירות שלקוחות היה אדיב ומאוד מפרגן.
מאוד נהניתי לקנות בחנות זו ובהחלט אשוב לקנות בעתיד.
מוצר:
פסנתר חשמלי SP170S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחד עם האורגנית רכשתי אביזרים נוספים. הכל הגיע כנדרש וארוז היטב. שרות אדיב, אספקה מהירה, עסק ממוקד לקוח. מקווה שתהיה התייחסות דומה בנוגע לאחריות. התרשמות כללית טובה מאוד.
מוצר:
אורגנית E343
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצל גיל ושושי 2 פסנתרים חשמליים וקיבלתי שירות מעולה. הם היו זמינים מאוד לכל השאלות והבירורים (והיו לי הרבה), הודיעו לי מראש על האיחור במשלוח של אחד הפסנתרים ואף עזרו לי עם ההובלה. שירות מאוד מקצועי ואמין, מאוד מומלץ.
מוצר:
פסנתר חשמלי P155
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרגע הפניה ועד לסיום הרכישה קיבלתי שרות מקצועי, אמין ואדיב שנדיר למצוא כמותו.
התקשרתי לשאול האם ניתן להוביל את הפסנתר במונית. נעניתי שניתן אך כיון שלא כל נהג מונית מסכים להוביל את הכלי, יש נהג שהם עובדים איתו וניתן לבדוק אם הוא פנוי.
גיל ( אני מקוה שאיני טועה בשם ) חזר אלי לאחר שבירר עם הנהג והודיע שהנהג פנוי וכי אני יכול לבוא ולאסוף את הכלי.
בחנות עצמה קיבלתי שרות אדיב ואירוח חם ואנושי. גיל עזר גם להעמיס את הפסנתר על המונית.
חווית הקניה היתה לחלוטין לא מכירתית או אגרסיבית. להיפך, הכל היה פשוט אנושי, אדיב וחם ועם זאת מאוד מקצועי ומדויק.
ממליץ בחום.
מוצר:
פסנתר חשמלי PX-850
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי וחזרו אלי תוך כמה דקות. שירות מצויין מהיר ואדיב, ומחיר הרבה יותר זול מכל חנות אחרת שראיתי. וגם קיבלתי כיסוי לפסנתר מתנה :)
מוצר:
פסנתר חשמלי PX-135 לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מוצר ספציפי ללא קשר אישי או ייעוץ (מוצר זה קיים אצל חברים ולכן בחרנו בו מראש).

המוצר הגיע בתוך 24 שעות! כל הכבוד!

לפיכך רק הצעה אחת לשיפור - אם אתם מסוגלים לספק כל כך מהר, במידה והמוצר נמצא במלאי, מדוע לא תתחייבו על זמן אספקה קצר בהרבה (כרגע מתחיייבים על 7 ימים). כך תוכלו גם לאתגר את עצמכם ולהוביל מול המתחרים, וגם לספק את היצר של הלקוחות שרוצים את המוצר כאן ועכשיו.
מוצר:
אורגנית psr e333
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ברשת פסנתר עבור הבן שלי ו"ניתקלתי" בחנות זו. רציתי להשלים מספר פרטים לפני ביצוע ההזמנה וקיבלתי מענה טלפוני מהיר ומקצועי. מיד הובהר לי שהפסנתר אינו במלאי וכי יגיע בתאריך מסוים. יום לפני המועד החזוי קיבלתי הודעה כי הפסנתר הגיע ואני מוזמן לקבל אותו.
לאחר שפתחתי את הפסנתר גיליתי כי קיימת בו בעיה, פניתי באותו ערב לגיל וקבענו מועד להחלפתו בחדש. סה"כ קיבלתי את הרושם שמדובר בעסק מקצועי, אמין שחשוב לו לתת יחס הוגן ללקוחותיו.
מוצר:
פסנתר חשמלי P155
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גיטרה חצי לילדים. קיבלתי שרות מצוין על ידי גיל ושוש. הצ'אט באמת 24/7 והתגובה מהירה ועיניינית. מקצוענים, נעימים, מהירים,מחירים טובים.
מוצר:
גיטקה 1/2 A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשנו גיטרה בס לבן אחד, חזרנו למיוזיקזול לקנות מערכת תופים לבן השני.
כרגיל תהליך הקניה היה מהיר ופשוט, דיברנו עם גיל בטלפון, והוא המליץ לנו על כמה דברים שיתאימו לצרכינו. הוא גם עשה לנו הנחה יפה, ומאוד עזר לנו בלהתאים את המוצר לצרכינו, ולאו דווקא למכור לנו את הכלי הכי יקר.
מהפגישות והטלפון איתו קיבלנו רושם של נציג אמין וישר, שמעוניין לאמץ אותנו בתור לקוחות שלו לטווח הארוך, ולשם כך לא אכפת לו אפילו לוותר על כמה שקלים.
בכלל - כל אינטרקציה עם גיל או שושי, תמיד נותנת הרגשה טובה, שאתה עושה עסק עם אנשים ישרים ונחמדים.
והכי חשוב - לאחר הקניה התגלתה תקלה במוצר. התקשרנו אליהם, והם מייד אמרו שאין כל בעיה, וטיפלו בתקלה במהירות ובמסירות.
ככה צריך להראות שירות.
אמנם אין להם חנות מפוארת עם עובדים שלובשים עניבות, אבל בשירות הם מספר אחת.
ממליץ בחום להתקשר אליהם בכל פעם שאתם זקוקים לכלי נגינה, גם אם אתם לא מוצאים אותו באתר שלהם. (אנחנו קנינו מהם גיטרה בס כשעדיין לא הופיעו אצלהם בסים באתר).
מיוזיקזול - הרווחתם ביושר לקוח מרוצה וממליץ!!!
מוצר:
מערכת תופים אלקטרונית HD008
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין