דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

מוסיקזול (MusicZol)

כלי נגינה (תל אביב)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מוסיכל 88 כלי נגינה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במוסיקזול ?
5.00
ציון ממוצע
37
חוות דעת בשנה האחרונה
185
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
0
6 חודשים אחרונים
15
0
0
שנה אחרונה
37
0
0
כל הזמן
181
0
4
נמצאו 185 חוות דעת גולשים על מוסיקזול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש נובמבר 2017 , אורחים שלי מחו"ל הגיעו לחנות "מיוזיקזול" ברחוב אלפסי 32 בת"א במטרה לקנות גיטרה כהפתעת יום הולדת לביתם. המוכר, אדם בשם גיל מלמוד שהיה בחנות שאל אותם אם הם מבינים בגיטרות והמליץ להם על גיטרה חדשה ב1800 ₪. הם קראו על החברה שמייצרת הגיטרות (seagull) והבינו שהם חברה טובה ובהתאם להמלצתו רכשו אותה. לאחר מכן בבחינה של הגיטרה בבית התגלו עליה כתמים בעץ שלה, פנייה לגיל מהחנות נענתה במענה שהוא יבדוק אפשרות לניקוי הכתמים ואם לא הוא יוכל לפצות בסט של מפרטים ו"קאפו" לגיטרה.
לפנייה הבאה בנושא ואפשרות לבוא לחנות לבדוק אופציית תיקון לא טרח כבר מר גיל מלמוד לענות כלל.
כתוצאה מכך הם ביצעו בדיקה מעמיקה יותר שהעלתה ממצאים מפתיעים:

1. הגיטרה יוצרה לפני כעשר שנים ונמכרה כחדשה.
2. הגיטרה יצאה פגומה עוד מהמפעל ולכן סומנה באות F במספר הסידורי של הגיטרה (מידע זה הגיע אליהם לאחר התייעצות עם מומחה גיטרות אחר)
3. לא היה כל גילוי נאות מצד בעל החנות אודות פרטים אלו, כמי שמוכר גיטרות אין אפשרות שלא ידע על כך ובחר מיוזמתו להסתיר מידע חשוב זה מאנשים שאינם מבינים בגיטרות.
כאשר הגענו לחנות ועימתנו אותו מול הטענות הוא אמר שזו הסיבה שהיא נמכרה ב1800 ולא ב2200 כפי שהמחיר הרשמי שלה צריך להיות, מיותר לציין שגיטרה פגומה בת 10 שנים לא שווה יותר מכמה מאות שקלים כמקובל בשוק (וזאת מהתייעצות עם שני מוכרי גיטרות), בכל אופן חובה היה לעשות גילוי נאות ולספר על כך שהגיטרה פגומה עוד במעמד הרכישה.


לאחר מכן ביטלנו מידית את העסקה, גיל עוד רצה לקבל 100 ₪ דמי ביטול אותם התעקשנו לא לשלם כי לפי החוק מוצר שנמכר כפגום זכאי להחזר מלא. (ולא יכולנו שלא לחשוב שמטרת התעלמות מההודעות הייתה כדי ש-14 הימים שבהם אנו זכאים לביטול יחלפו).



כמובן שעל בזבוז הזמן, הנסיעות ועוגמת הנפש לא קיבלנו החזר.

אנו מקווים שהוא לא מכר את הגיטרה הפגומה לאנשים אחרים שהינם חסרי ידע בנושא ורצינו להזהיר מכל קנייה בחנות זו.



תגובת החנות:
הביקורת רצופה באי דיוקים, שאותם ניתן להוכיח בעזרת השיחות שמוקלטות אצלנו והתכתבות בוואצאפ שעדיין שמורה אצלי. א - הלקוחות הגיעו במיוחד עבור הגיטרה הזו. לא התייעצו, ולא שאלו, אלא רק שאלו אם היא במלאי, ובאו לקנות אותה. ב - בהתכתבות בוואצאפ כתוב במפורש שהם מוזמנים לבוא אלינו ושאנחנו נראה מה ניתן לעשות. ג - המחיר של הגיטרה נמוך ב-20 אחוז מערך השוק שלה, והטענה כי המחיר הוא כמה מאות שקלים לא נכון, היות וזו גיטרה חדשה לגמרי, שלא יצאה מהקרטון עד שהלקוח קנה אותה. והכי חשוב, מה שנועם שכח לספר לכם, זה שהוא הגיע אלינו למחסן, הוצעה לו החלפה, וכשהוא ביקש את כספו בחזרה, התשובה היתה - בסדר גמור. כשהוא הפנה אותי למקום בחוק שאומר שאני לא רשאי לגבות דמי ביטול, לא התווכחתי והוא קיבל את כל כפסו בחזרה. התפרץ כמו רוח סערה, והוא והחברה שלו קיללו, לכלכו וצעקו. הם רצו את כספם בחזרה וקיבלו אותו, מה שלא הפריע להם להמשיך לעמוד עוד דקות ולקלל וללכלך. יוני אף הגדיל לעשות וחזר בלי החברה שלו, על מנת להמשיך ולהטיף מוסר, גם אחרי שהוא קיבל את כספו בחזרה במלואו.
כמו שניתן לקרוא עלינו במאות הביקורות, אנחנו מקפידים על שירות טוב ואיכותי, אנו מצטערים על החוויה של יוני
מוצר:
גיטרה קלאסית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר פרסום חוות הדעת פנתה אלי החברה והגענו להבנות
המוצר הוחזר ואקבל זיכוי שהוסכם ביננו לשביעות רצון 2 הצדדים
אני מודה לזאפ ולמנהלת החנות שושי על ההתיחסות,
חתימה טובה
מוצר:
אורגן CTK7000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו נרתיק של גיטרה מהאתר musiczol.co.il וכאשר קיבלנו את הנרתיק הוא הגיע אלינו חתוך לעומק 3 תאים ועד לריפוד. יצרנו קשר עם החנות וסיכמנו שנשלח להם את הנרתיק הפגום בדואר חזרה ונקבל נרתיק תקין. אולם מרגע שבעל החנות - גיל קיבל את הנרתיק, הוא טוען שאנחנו פגמנו בנרתיק כאשר פתחנו את הארגז ואינו מוכן לספק לנו נרתיק תקין או לבטל את העסקה. יש לציין שהנרתיק היה עטוף בשקית בתוך הארגז והשקית הייתה שלמה ורק הנרתיק חתוך, וכן שהחתכים בנרתיק מאוד עמוקים ולא סביר שבפתיחה ביתית של ארגז (ודרך שכבה נוספת של לשוניות הארגז) ניתן לגרום לנזק כזה. סגרנו את הארגז ושלחנו אותו בחזרה. כרגע הארגז אצלו, והוא מציג תמונות מבוימות אשר לטענתו מציגות שאנחנו פגמנו בנרתיק בפתיחה.
כרגע גיל מסרב לביטול העסקה או לשלוח לנו נרתיק חדש למרות שלדבריו הסכום ששילמנו על הנרתיק הוא יותר מפי 2 מהמחיר שהוא קונה אותו כך שממילא הוא אינו מפסיד כסף. ההצעה שגיל הציע לנו היא לשלם עוד סכום של 120 שקלים על מנת לשלוח לנו מוצר תקין (בנוסף ל- 206 שקלים שעלה הנרתיק ולדמי המשלוח חזרה שכבר שילמנו). אנחנו איננו מעוניינים להגדיל את הרווחים שלו על חשבוננו ועל כן סירבנו.
בנוסף נציין שהנרתיק שקיבלנו הוא אינו הנרתיק אותו ראינו בתמונות כשהזמנו באתר שם הוא הציג מותג ידוע אלא חיקוי. לאחר מכן קראנו בתקנון של האתר שהתמונות אינן מייצגות את המוצרים ולכן נוכל להאשים רק את עצמנו שלא קראנו אותו אך היינו שמחים לפרסם זאת לאחרים שוודאי אינם קוראים לעומק את כל האותיות הקטנות בתקנון..
מציעים לכם לחפש מקום אחר להזמין ממנו
תגובת החנות:
כאשר בחנו את הנרתיק שהעביר לנו הלקוח, גילינו כי הקרע היה בדיוק במיקום הפתח המודבק ע"י נייר דבק, ובדיוק במימדיו של הפתח. ניכר היה על האריזה כי נפתחה באמצעות חפץ חד. שלחנו ללקוח תמונות שמוכיחות זאת אך הוא בחר להכחיש. נציין כי ברשותנו שיחה מוקלטת עם חברתו של הלקוח בה היא אומרת ש"פתחה את האריזה עם מספריים של קלמר".

בכלל ההתקשרות עם הלקוח היתה רצופה אי דיוקים מצידו כמו למשל:
טענתו כי "גיל מרוויח פי שתיים על הנרתיק" אינה עומדת בקנה אחד עם חישוב מתמתי פשוט בו מחיר העלות שהוצע ללקוח לשלם הוא 120 שח בעוד הוא שילם 189.
טענתו כי הוא פתח פתיחה בייתית סבירה מעוררת תמיהה, מאחר ובידינו הקלטה שבה הוא טוען כי פתח את החבילה בציפורניים, ומאוחר יותר באותה שיחה טוענת חברתו כי החבילה נפתחה עם מספריים של קלמר.
אלה הם אינם אי הדיוקים היחידים בהם לקה הךקוח וברשותנו תמונות, מסמכים והקלטות המוכיחים את כל אלה.

עפ"י הגיון בסיסי וכשאר החנויות בענף, מיוזיקזול אינה מפצה לקוחות על נזק שנגרם על ידם. ההצעה לפיצוי על אי הנעימות וכיסוי עלויות המשלוח הועברה טרם שהסתבר לנו כי הנזק נגרם ע"י הלקוח עצמו.
 
עם זאת, וחרף העובדה כי התקשורת עם הלקוח היתה רצופה באי-דיוקים עובדתיים (האופן בו נגרם הנזק למוצר, פער המחיר שאינו "פי שתיים" כדבריו ועוד) ובאיומי הכפשה, הצענו ללקוח לפנים משורת הדין נרתיק במחיר עלות, עם משלוח על חשבוננו.  צר לנו כי הלקוח בחר לסרב להצעה זו.
 
מיוזיקזול מאמינה במסחר הגון מול לקוחותיה, כפי שאנו נוהגים מאז ומתמיד וכפי שניתן לראות משלל הביקורות עלינו באתר. לצערנו, במקרה זה נתקלנו בהתנהלות לא הגונה מצד הלקוח.
מוצר:
נרתיק מרופד דלוקס לגיטרה אקוסטית RCG500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מעוניין להחזיר את המוצר לפי החוק- לא השתמשתי בו ולא חיברתי אותו לחשמל והחנות מסרבת לקבלו חזרה.
בשיחת הטלפון הראשונה הסברתי שהחוק מגדיר שניתן להחזיר מוצר אחרי 14 יום גם אם אריזתו נפתחה בתנאי שלא חובר לחשמל- נעניתי בצעקות ובתשובה שלילית.

בשיחה השניה (ניסיתי לתת עוד הזדמנות לפני תגובה פה), המוכרת צעקה עליי שאני משקר ובטוח חיברתי אותו לחשמל, אין לי איך להוכיח שלא ולכן אני לא יכול להחזיר את המוצר.

בנוסף, לפני הקנייה הבטיחו לי בטלפון מחיר חבילה על פסנתר וסטנד, ואחרי שהגעתי לחנות הם הסבירו שטעו וזה לא כולל את הסטנד.
אציין שבמהלך המכירה המוכרת הייתה מאוד נחמדה, אך זה לא משנה את כל מה שקרה לפני או אחרי כן.
אם החנות תקבל את המוצר חזרה אשמח להוריד את התגובה
תגובת החנות:
לגבי "מחיר החבילה" – ללקוח נאמר מספר פעמים בשיחות טלפון טרם הגעתו לחנות שהמבצע ישן וכבר אינו בתוקף.

לגבי השימוש במוצר – ראשית, הלקוח עצמו ציין בשיחת הטלפון הראשונה בה הוא רצה להחזיר את הסטנד, שהוא השתמש במוצר, וכי "בזמן שהוא מנגן על הפסנתר, הוא לא יושב טוב על הגומיות". הצענו לו לבוא ולהחזיר או להחליף את הסטנד.

כאשר הלקוח איים שהוא יכתוב עלינו תגובה רעה בזאפ בתור אמצעי לחץ שיאלץ אותנו להסכים לדבריו, החלטנו שאנו לא ממשיכים להתנצח. כפי שניתן לראות בשלל הביקורות, מיוזיקזול מחויבת לכלל לקוחותיה ותמיד העניקה שירות / החליפה מוצר כאשר היתה לכך הצדקה.

מוצר:
פסנתר חשמלי p105
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה! נכנסתי לאתר דרך זאפ כדי לקנות חלילית והתחשק לי לקנות את כל החנות :) הכול ממש זול. אתר קל, מובן ויפה. המשלוח הגיע תוך שבוע. ממליצה בחום :)
מוצר:
חלילית סופרן עם ספר לימוד ASR-B301
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפסנתר התקבל בזמן שנקבע. היו לו מספר קלידים בעלי רעש מכני מוזר. הפסנתר נשלח לבדיקה/תיקון במעבדה והתופעה חזרה. בשרות הלקוחות הוחלט לספק לי במקום מכשיר חדש אחר מאותו דגם. עכשיו המקלדת מושלמת. תודה על השירות האדיב והיעיל. אם אקנה בעתיד עוד כלי נגינה סביר להניח שאפנה קודם כל לגיל מחנות מוזיק-זול.
מוצר:
פסנתר חשמלי Px350
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שתי גיטרות לילדי.
גילי מקצועי, נעים ושירותי.
והמחירים - הזולים ביותר שמצאתי
ממליצה בחום על בית העסק :)
מוצר:
שתי גיטרות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש ממש ממליצה לקנות מהם!
מרגישים שעומדים מול אנשים ולא מול חנות שכל מה שאכפת לה זה הכסף.
השירות מעולה!! עושים את כל המאמצים שלהם לטובת הלקוח.
אשריהם! שיזכו רק להמשיך ולהצליח!
מוצר:
YAMAHA P105 פסנתר חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אדם ישר מאוד.
מגיע מאוד מהר.
הבנה בכל הכלים לפרטים הקטנים. כל הכבוד. רק המשך להצליח
מוצר:
תופים אלקטרוניים ימנה dtx400k
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום על חנות מיוזיקזול
רכשתי השבוע גיטרה חשמלית עבור בני.
מהשיחה הראשונה עם גיל קיבלתי שירות
מקצועי וענייני
גם כל תהליכי התשלום והמשלוח היתבצעו
בקלות במהירות ובאדיבות
תענוג ! 👐
מוצר:
גיטרה חשמלית BE 1301 - חבילת מבצע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גיל קבע איתי פגישה בסניף תל אביב ושירת אותי במקצועיות סבלנות ואדיבות. חווית קנייה נעימה ביותר. כל הכבוד!!!
מוצר:
אורגנית Yamaha PSRE263
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את האורגן באתר השרות ושילוח מהיר, אתר נוח להתמצאות, דילים טובים ומחירים זולים. תודה.
מוצר:
Yamaha psr363
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה פשוט מושלמת. תודה רבה לגיל על השירות מקצועי ואמין. מרגע הפניה ועד לסיום הרכישה הכל היה מדויק ואדיב. ממליץ בחום בכל פעם שאתם זקוקים לכלי נגינה.
מוצר:
פסנתר DGX 660 B
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי יוקללה לבת שלי לשיעור בבית הספר. יוקללה יפה ומצויירת לפי הטעם של ביתי והצליל מדוייק וטוב.
גיל עזר לנו ברכישה וכאשר נתקלתי בבעית רכישה באתר, גיל עזר לי טלפונית ב22.00 לערך.
מומלץ מאוד
מוצר:
יוקללה סופרן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מנצח עבור גיטרה שכטר omen extreme.
אספקה מיידית, שירות אדיב. המוצר חדש ותקין ללא רבב.
מוצר:
schecter omen extreme
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים מקצועים ונחמדים, עונים מיד. שרות טוב.

אני צריך לכתוב עוד 8 מילים וטין לי מוסג מה להגיד חוץ מזה שאני מרוצה מהשירות וממליצה לחברה שלי שעכשיו גם בוחרחת פסנתר לקנות בחנות הזה
מוצר:
פסנתר Yamaha P-115
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום בשעה 19:44 סט פדלים לפסנתר חשמלי. כעבור שעה מתקשר אלי גיל ממוסיקזול ומוודא שאני נמצא בביתי בשעה 22:00.
לא ציפיתי לשום דבר ולפתע אני מקבל טלפון מגיל שמחכה לי מתחת לבניין עם המוצר שרכשתי כמה שעות קודם לכן.
שירות מצויין ומחיר נהדר! ממליץ!
מוצר:
YAMAHA LP5A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום לרכוש ממיוזיקזול!!! השירות אדיב ומדוייק, המשלוח היה אמור להגיע תוך שלושה ימים אם לא אני שלא יכולתי לקבל ספציפית באותו יום. המענה מצויין וחם ודואגים לכם מההתחלה ועד הסוף ואפילו אחרי הרכישה, והמחיר נמוך בהרבה מאתרים אחרים- שווה לחלוטין.
אם יש לך התלבטויות- אין לכם סיבה!
מוצר:
פסנתר חשמלי Yamaha P45
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה!!! היו זמינים גם באתר וגם בטלפון, היו נחמדים, ענו על הכל ועזרו מאוד, ואפילו שלחו את הפסנתר החשמלי שקניתי עוד באותו יום ללא תשלום.
מוצר:
פסנתר חשמלי Yamaha P-45
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פסנתר חשמלי YAMAHA P-45 וקיבלתי אותו בצפון הארץ תוך מספר ימים.
שרות מצויין והמחיר הכי זול שמצאתי.
הפסנתר מצויין והילדה מנגנת בהנאה רבה :-)
מוצר:
YAMAHA P-45
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדרך כלל אני לא כותבת המלצות אבל כשמגיע- מגיע.
רכשתי מעמד לגיטרה דרך האתר. כבר אז קיבלתי שירות תוך שניות דרך הצ'ט. גם בטלפון קיבלתי שירות נעים וטיפול אישי בהובלת המוצר. באמת מעל ומעבר!
בנוסף, מסקר שוק שעשיתי הם אכן הזולים ביותר.
ממליצה בחום!
מוצר:
סטנד לגיטרה עם תומך צוואר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים מעולים, הזמנתי גיטרה שהגיעה תוך כמה ימים ספורים, במצב טוב מאוד השירות היה אדיב והיו מוכנים לענות לי על כל שאלה
מומלץ בחום!!!!
מוצר:
גיטרה קלאסית אסטוריאס עם נרתיק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מצוין, קל ונוח לרכישה דרך האתר.
שרות אדיב ומהיר.
המיוחד הוא שהמשלוח חינם והגיע תוך יומיים!
ממליצה בחום!!
מוצר:
אורגנית YAMAHA PSR-E363
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהירות משלוח, מענה אנושי חם... שירות מצויין אין מילים.. הזמנתי ברביעי בצהריים (ואני גר מעבר לקו הירוק) קיבלתי אחרי חצי שעה הודעה מחברת המשלוחים! (לא מהחנות) שישנה חבילה שממתינה.. ביום ראשון לפני הצהריים קיבלתי הכל... הייתה בעיה עם מחבר מסויים שלחתי הודעה תוך 10 דקות קיבלתי תשובה שישלח עוד אחד בדואר.... בקיצור מומלץ בחום לקנות בחנות הזו!
מוצר:
אורגנית ימהה YAMAHA PSR-E363
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה קל להזמין בדיוק מה שמתאים לי דרך האתר. הגיעה תוך כמה ימים. כשהיו בעיות בטיפול של חברת הובלה, פניתי למוסיקזול והם סידרו את הכל תוך דקות.
חווית הרכישה היתה מעולה.
מוצר:
Yamaha YPG 235
מוצרים נוספים הנמכרים במוסיקזול
חוות דעת של מוצרים פופולריים במוסיקזול
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר