דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלמגור תקשורת בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלמגור ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
54
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
29
0
25
נמצאו 54 חוות דעת גולשים על אלמגור
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
03/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול הגעתי לחנות כדי לרכוש את המכשיר מהדגם הנ"ל.
כאשר קיבלתי את המכשיר הקופסא הייתה פתוחה וללא חוברת, כששאלתי מדוע אין חוברת המוכר אמר שככה זה מגיע.
שאלתי האם הפלא מחודש אמרו שהוא חדש.
כשהגעתי הביתה והסתכלתי על הפלא ראיתי שיש עליו שריטות רבות. כמו כן יש ברשותי את האריזה של הפלא הקודם שרכשתי מאותו דגם בדיוק מאיבורי לפני שנה ושם היתה חוברת בעברית, מכאן די ברור לי שהפלא שקיבלתי לא היה חדש אלא מחודש והשתמשו בו בעבר
ונערכו בו תיקונים ושינויים.
אני סבור שהמוכר ידע שהפלא מחודש ולמרות זאת מכר אותו כי אחרת לא יכול להיות שאני אקבל פלא עם אריזה פתוחה וללא חוברת.
לדעתי כל מי שרוצה לשמור על כספו ולהימנע מעוגמת נפש ,שלא יתקרב לחנות הנ"ל גם אם המחירים נראים אטרקטיבים ,כי מה שעולה בזול בסוף עולה יקר.
למזלי המחיר שקניתי לא היה יקר במיוחד ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה עם הייתי קונה אייפון .

אגב
צבעו של הפלא הוא שחור ולכן לא ראיתי בחנות את השריטות הרבות שבגב המכשיר .
תגובת החנות:
נאמר ללקוח שהמכשיר מגיע בלי חוברת בעברית ,המכשיר היה עם נילונים בפנל הקידמי +אחורי לכן נראה שהלקוח לא רואה שיש נילון ??? למרות זאת הלקוח לא ביקש לבטל את הקניה לכן נראה לנו שהלקוח מונע ממניעים לא כשרים . למרות זאת אנחנו נישמח לטפל בלקוח הנל בצורה הרצינית ביותר עם יפנה אלינו.....
מוצר:
פלאפון 2720 2720
תמונת משתמש
שם:
orit
תאריך:
10/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המכשיר כשחלק אחד מתפרק. למרות שבתמונה יש אוזניות לא נשלחו אוזניות, המטען לא עבד ואני לא יודעת אם זה בעיה של הפלאפון או של המטען. כשרציתי להתקשר לא ענו. שלחתי מייל וגם לא התייחסו.
תגובת החנות:
אורית שלחה לנו את המכשיר ב-16-8-2012 בתענה שמטען לא עובד, אנחנו בלי לשאול שאלות שלחנו לאורית ב-17-8-2012 מכשיר חדש. במישלוח הראשון אורית קיבלה חשבונית מס קבלה למרות שהיא תוענת שלא קיבלה, אנחנו חושבים שאורית קיבלה שרות טוב מאוד.
מוצר:
Sony Ericsson w705
תמונת משתמש
שם:
איציק ר.
תאריך:
24/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה! רכשתי 2 מכשירים מחודשים בטלפון, ההזמנה הייתה קלה, לאחר יומיים קבלתי אותם בדואר, בדקתי וניסיתי אותם. משום מה הפלסטיקה לא נראתה לי תקינה ומכיוון שישנה אחריות של פלאפון למוצרים, התקשרתי לחנות מיד באותו יום, ביקשו ממני להחזיר את המוצרים לבדיקה ללא הרבה שאלות, לאחר 3 ימים קיבלתי שני טלפונים אחרים במצב מצויין! לשביעות רצוני המלאה ולכן אני לא רואה סיבה שלא לרכוש בעתיד מוצרים מחנות זו.

איציק
מוצר:
טלפון סלולרי 3120C
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
11/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי מאוד להזמין את המוצר מסוג אייפון, לצערי לאחר ההרשמה לאתר, בחירת המוצר וניסיון לביצוע הרכישה - אני מקבל שגיאות (בדקתי על 3 מחשבים שונים, בדפדפנים שונים, 2 מערכות הפעלה שונות)

התקשרתי לחנות והסברתי להם שיש תקלה באתר- נענתי בתשובה שהכל בסדר והם מקבלים הזמנות (אוקיי- ומה עם לעזור לי?)

בניסיון לבצע רכישה דרך הטלפון, הנציג ענה לי באדיבות ואמר שהוא מצטער אך אין אפשרות לבצע הזמנה בטלפון.

אם הרכישה דרך האתר בעייתית, איך אני אבצע הזמנה?

אני רוצה להיות לקוח, רוצה לבזבז את כספי בבית עסק זה. למה להקשות? להיפך- כשרואים שלקוח מתקשה לבצע רכישה יש לעזור לו ולהוציא אותו מרוצה. התחושה שלי הפוכה.

"למזלי" לא הצלחתי לבצע רכישה, ואני שמח שכך כי אם כך מתייחסים ללקוח שפותח את ארנקו ורוצה לפרנס את העסק- אין לדעת כיצד נוהגים בשירות הלקוחות אחרי המכירה.

מוצר:
טלפון סלולרי Iphone 3GS 16GB
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
11/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר שהיה בשימוש רגיל.
התקלקל פעמיים ללא שום סיבה נראית לעין.

בפעם השנייה שהמכשיר הועבר לחנות לתיקון נאמר שיחזרו אליי. נאלצתי לרדוף אחרי בחנות כדי להבין מה הבעייה. נטען שהטלפון אינו בר תיקון.
בקיצור - קניתי מכשיר ואחרי פחות משנה כספי ירד לטמיוןץ

לעולם1 לעולם לא אקנה שוב חמנות זו.
תגובת החנות:
הלקוח קנה סמסונג 5603 .
המכשיר הגיעה לתיקון 6-6-2012 שהמסך שבור ומכשיר עם קורוזיה קשה . (מים במכשיר)
אחריות יצרן לא כוללת נזק לקוח או קורוזיה אם זה שימוש רגיל מה זה זה שימוש לא רגיל?????.

מוצר:
טלפון נייד
תמונת משתמש
שם:
אברהם
תאריך:
05/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר PDA מסוג סמסונג I780.
המכשיר הגיע אלי ערב יום היכרון לחללי צה"ל.
המכשיר הגיע 2 ימים אחרי ההזמנה!!! שירות אנשי החנות היו 100%.
מוצר:
PDA I780
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
17/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאמגור הגעתי (דרך זאפ) לאחר שביצעתי כבר 2 הזמנות של 2 מכשירים ב P1000 ע"י הספק "אורפרק".חשוב לציין שאת חווית הקניה הגרועה שעברתי דרך "אורפרק (שבגינה כמובן שביטלתי את העסקה)
זכיתי "תקן" ע"י אלמגור.הוזמנו 2 מכשירים מחודשים סמסונג S5603 וסוני אריקסון AINO ההזמנה בוצעה בזריזות וכך גם ההזמנה,שהגיעה לאחר יום עסקים 1.לעת עתה,אין לי ספק שאני אחזור וירכוש בחנות זו ולא יתפתה למחיריםנמוכים שמפורסמים ע"י ספקים עם רמת שרות של בסטה בשוק של יפו!
מוצר:
מכשיר סלולרי AINO
תמונת משתמש
שם:
Vlad
תאריך:
14/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קשה מאוד לקרוא למה שהולך בחנות הזו חווית קניה אלא אם כן היא חוויה שלילית.
בת זוגתי רכשה בחנות הנ"ל טלפון סלולארי של סוני אריקסון.
לכאורה הכל נראה תקין ולגיטימי. אך לאחר מספר ימים המסך של הטלפון התחיל לרצד בצורה מחרידה. מפאת חוסר זמן הגענו לחנות שלושה שבועות לאחר הרכישה וביקשנו להחליף את המכשיר. בעל החנות ניסה להתנער מהאחריות הזו בטענה כי עברו מעל שבועיים ולפי חוק הוא לא יכול להחזיר לנו את הכסף או לחליף את הטלפון באחר. מיותר לציין שבעל החנות פשוט היה יכול לנהוג בצורה טיפה יותר אתית ולרצות אותנו כלקוחות החנות היות ורכשנו מכשיר חדש לחלוטין וציפינו לקבל מכשיר חדש ותקין.
כאשר נלקח מאיתנו המכשיר לתיקון אצל היבואן, הובטח לנו שהתיקון לא יקח יותר משבוע. נכון לכתיבת שורות הללו, עברו מעל שבועיים מאז. כל פעם שניסינו להתקשר נאמר לנו שהמכשיר יגיע היום או מחר. כאשר ניסינו לנהוג בצורה טיפה יותר אסרטיבית, בעל החנות שוב ניסה להסתתר מאחורי החוקים בטענה שהיבואן אשר אמור לתקן את המכשיר מתחייב לתקנו עד שבועיים.כל זה אחרי שבעל החנות הבטיח לנו שהתיקון לא יקח יותר משבוע.
עם שירות לקוחות כזה קלוקל קשה לי להאמין שנחזור לרכוש בחנות הזו בעתיד.
תגובת החנות:
המכשיר נישלח ליבואן לעידכון גירסא בעקבות עדכונים שהלקוח ביצע.
המכשיר חזר לאחר 14 ימי עבודה .
הלקוח קיבל את המכשיר לשביעות רצונו.

מוצר:
טלפון סלולרי Xperia X10 Mini
תמונת משתמש
שם:
Ori
תאריך:
03/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לציין שאני מצפון הערץ, הזמנתי דרך אתר של החנות שני פלונים Sony Erricson Xperia mini ביום שישי, סגרתי אחרי דקות ספורות עם הבעל החנות עמצי תשלום. הזמנתי גם אפשרות שאת המוצרים יביו "עד הבית הלקוח". ביום שני בבוקר הפלפונים היו כבר אצלי. עם כל האפשרויות שהזמנתי באתר.
מאוד מרוצה מהשירות גם באתר וגם בטלפון. דרך עגב המיחר גם היה הכי זול בין כולם.
תודה על הטיפול המסור.
מוצר:
טלפון סלולרי X10 Mini
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
01/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בד"כ איני נוהג לחוות דעתי בצורה שכזאת וגם משתדל לא להיות מושפע מדעות אחרים אך מרגיש צורך לתקן את הרושם השלילי שנוצר מקריאת חוות דעת אחרות, לגמרי במקרה הגעתי לחנות לאחר שיטוט בזאפ לצורך רכישת שני מכשירים גאלאקסי מיני לילדיי, קיבלתי שירות מהיר והרגשתי במקום אמין, ביקשתי במיוחד שיהיה עברית מלא, היגעתי הביתה ולא הייתה עיברית ולא ידעתי איך להעלותה,כשקראתי חוות דעת על החנות הייתי בטוח שנפלתי, אך לא, חזרתי, וקיבלתי הדרכה איך מעלים את השפה מהתפריט ואפילו שי שני מגיני מסך מ ת נ ה, כל הכבוד המשיכו להיות אדיבים ואמינים.........
מוצר:
סמארטפון גאלאקסי מיני - 2 יח'
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
06/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הנמוך ביותר למוצר בהשוואה לאחרים. הזמנתי את המוצר ולמוחורת חזר אלי נציג שירות בדק פרטים וכעבור 4 ימים המוצר הגיע אלי.
ופה התחילו הבעיות...
האריזה הייתה סרוטה, מדבקה שהייתה דבוקה אליו הוסרה, לא היה חוברת משתמש, הטלפון היה סרוט ואפילו היה טביעת אצבע מבפנים.
במילים אחרות טלפון מחודש למרות שהזמנתי חדש!!!
ניסיתי מס' פעמים ליצור קשר עם החנות אך הם לא עונים.
שהגעתי לחנות הנציגת שירות אמרה שהיא לא יכולה לבטל את ההזמנה, רק המנהל יכול ושאבוא מחר. לאחר שהתעקשתי היא ניסתה ואכן הצליחה.
אני ממליץ למנהלי האתר להוריד את הקישור לבית עסק זה בעקבות התלונות שלי ועוד רבים.
מוצר:
טלפון סלולרי W205
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
19/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לפני ארבעה שבועות.
שירות טוב בחנות יחס וסבלנות.
המחיר היה אטרקטיבי, התקין לי עברית במקום.
גירסת אנדרואיד חדשה מול חנות אחרת שקניתי ומספקים גירסה ישנה יותר.
אבל..... הטלפון עושה לי בעיות, ניסיתי להתקשר כשלושים פעמים לחנות ואין מענה, בתעודת האחריות לא ברור למי פונים - אין טלפון של היבואן ואני תקוע עם מכשיר שבגדול עובד אבל צריך תיקון.
חבל.
מוצר:
טלפון סלולרי mini galaxy
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
21/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצרתי קשר טלפוני עם החנות ע"מ לרכוש פלאפון נייד, ובקשתי לבדוק אם קיים דגם מסויים במלאי. הפקידה שדברה איתי בדקה בזריזות והודיעה לי שיש. קפצתי לחנות, בדקתי את הנייד החדש, וקיבלתי עליו הסברים ותשובות לכל שאלותיי.
מוצר:
פלאפון נייד 1280
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
13/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות כדי לברר שדגם שאני רוצה נמצא במלאי וקיבלתי תשובה שכן
הזמנתי את המוצר Nokia 6303i
אבל קיבלתי את הדגם הישן 6303
נעלצתי ללכת לסניף הדואר כדי לשלוח את המוצר בחזרה בסוף קיבלתי את זיכוי
אני לא חושב שהמחירים הנמוכים שהם מציעים מצדיקים את הטירחה
אני קונה די הרבה בחנויות שונות ואף פעם לא קרה שקיבלתי לא מה שהזמנתי
בחנות הזה אני לא קונה יותר
מוצר:
Nokia 6303i 6303i
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
29/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בתחילה דרך האתר מכשיר טלפון סלולרי של נוקיה- מדגם 2760 שנמכר אצלם במחיר ממש אטרקטיבי.
לאחר כשבוע קיבלתי את ההזמנה בדואר ארוזה כיאות, אך כשפתחתי את האריזה הופתעתי לגלות כי נשלח אליי בכלל מכשיר נוקיה מדגם אחר- 2720 (שמחירו נמוך יותר) למרות שחויבתי בפועל על הדגם המקורי שביקשתי.
מיד התקשרתי אליהם, ענתה לי נציגה חביבה שהתנצלה על הטעות והציעה לי לשלוח אליהם את המכשיר (כמובן על חשבוני..) כדי שישלחו לי במקומו את מה שהזמנתי במקור.
לאחר סקירה קצרה של המכשיר שבפועל קיבלתי (2720) החלטתי כבר להישאר עם זה וביקשתי זיכוי באשראי על ההפרש, אכן זוכיתי כעבור מס' ימים.
למרות ההפתעה הלא נעימה במשלוח- בסה"כ אני מרוצה משירות הלקוחות שלהם ויש סיכוי שעוד אזמין מהם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי 2720
תמונת משתמש
שם:
תמרה
תאריך:
04/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון נשלח יום אחרי שהזמנתי והיגיע תוך כמה ימים.
התקשרתי עם שאלה לגבי הטלפון ונעזרתי על ידי מוכרת נחמדה, בעלת ידע וסבלנות.
מוצר:
טלפון סלולרי C905
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
05/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר וקיבלתי אותו לאחר שבוע במקום שלושה ימים.

קיבלתי מוצר משומש , הטלפון לכאורה חדש מבחוץ אך בתוכו היו מספרי טלפון שיחות יוצאות ונכנסות והודעות משימוש קודם במכשיר...

שירות הלקוחות לא עונים בטלפון רוב הזמן.
וכשאמרתי לנציג השירות שהטלפון משומש הוא אמר שאני טועה וזה לא יכול להיות...
הוא לא היה מוכן לפצות אותי , ובנוסף היה חוצפן מספיק לומר לי שאני יכול לשלוח את זה חזרה לחנות ולבטל את העסקה כשאני אשא גם בעלות המשלוח...
בקיצור , חנות רועה ,שירות גרוע, הימנעו מלקנות אצל גנבים ונוכלים!
מוצר:
טלפון סלולרי סוני אריקסון k750
תמונת משתמש
שם:
רינה
תאריך:
09/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתחילה ההיתי מבולבלת ולא ידעתי איזה מכשיר לקנות. לאחר שבדקתי כמה אפשרויות התקשרי לאלמגור והתלבטתי בין כמה מכשירים.
השירות היה מעבר למצופה, נציג החנות המליץ לי על כמה מכשירים (אפילו זולים ממה שאני בחרתי)והסביר לי איזה מכשירים מתאימים לחברת פאלפון ואיזה לא.
כשהגעתי לחנות המוכרים עזרו לי והראו לי מבחר של מכשירים במחירים מעולים (כמו באתר)
לבסוף אני ממליצה בחום על החנות, השירות מצויין וסבלני והמחירים ממש טובים
מוצר:
טלפון סלולארי c3053
תמונת משתמש
שם:
רחמין
תאריך:
05/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצויין מכל הבחינות: המחיר הכי נמוך, קל להזמין באתר, שרות טוב (התקשרו אלי כדי לברר משהו בקשר להזמנה), המוצר הגיע בזמן. ממליץ לקנות אצלם.
מוצר:
טלפון סלולרי 6070
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
03/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר nokia 5030 ביום שישי, ביום שישי, ביום שני התקשרו אלי מהחנות ואמרו שהמכשיר אזל, הציעו לי לקנות מכשיר בצבע אחר ולהוסיף 59 ש"ח, כמובן שסירבתי.
אציין שלאחר שבוע המוצר עדין נמצא למכירה בחנות זו
תגובת החנות:
בתגובה לחוסר במלאי של המכשיר 5030.

היו כמה ימים שהמכשיר הזה לא היה במלאי, כרגע הוא מפורסם באתר כי הוא נמצא במלאי.


מוצר:
טלפון סלולארי 5030
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
20/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את הסלולארי שרציתי בחנות של אלמגור במחיר הזול ביותר. לאחר כיומיים לאחר הזמת המכשיר באתר החברה, התקשרה אליי נציגת החנות וטענה שאין להם את ערכת המוצר שהזמנתי, אך יש להם את אותו המוצר בערכה אחרת (יקרה יותר כמובן) ועליי להוסיף כסף. נראה שאלמגור עושה פה "תרגיל" על הלקוחות כאשר היא מציגה מוצר כזול ביותר מבין כול החנויות ולאחר הקנייה מנסה להוציא מהלקוח עוד סכום כסף מסוים. הייתי ממליץ לכול מי שזמנו יקר לו להימנע מקנייה באלמגור
מוצר:
מכשיר סלולארי 2730
תמונת משתמש
שם:
נילי
תאריך:
11/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הפלאפון מהחנות בדגם לבן ללא תוספת תשלום, יום למחרת התקשרה אלי נציגת החברה ואמרה שאין להם במלאי את המכשיר בצבע לבן(דבר שלא ציינו באתר) אלא רק בצבע כחול בתוספת תשלום של 70 ש"ח.
לאחר ששאלה אם אני רוצה להזמין אותו ועניתי שלא אז אמרה שתבטל את ההזמנה אולם באתר עדיין מופיעה ההזמנה וגם שלחתי אי-מייל אם בקשה לאישור על כך ולא קיבלתי תשובה.
וזה לאחר שהתאכזבתי מהם מאוד כי עשיתי הרבה בירורים על איזה מכשיר ועד שהזמנתי לכך זמן ובסוף לא קיבלתי.
מוצר:
מכשיר סלולארי 2690
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
04/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות ישרה ואמינה קניתי מכשיר סלולרי והיה חסר בו אוזניה ואף שפתחתי אותו בפניהם במקום והייתי צריך לראות שחסר לא שמתי לב והלכתי הביתה וטילפנתי למחרת והוזמנתי באדיבות לקבל אוזניה אצלם בלא שום בעיה השירות עצמו וזמן ההמתנה טובים מאוד
מוצר:
טלפון סלולרי c3053
תמונת משתמש
שם:
מילי
תאריך:
17/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרכוש טלפון נייד, לאחר שוידאתי שיש להם במלאי. לאחר שהגעתי ואחרי המתנה בתור במשך כחצי שעה נמסר לי מחיר שונה ממה שכתוב באתר.
הטענה היתה שהמכשיר מיוצר באירופה ולא בסין, לא עזר שאמרו לי שיש במלאי ושהגעתי במיוחד.
בחוצפה כזו לא נתקלתי אף פעם- ומקווה שגם לא אתקל.
תגובת החנות:
לפי דברי הלקוחה,רכשה j105 בתאריך 14/03/2010 (לפני 7 חודשים).
מכשירי סוני אריקסון מיוצרים אך ורק בסין ולכן יכול להיות שינוי במחיר במידה ויש צבעים שונים למכשיר.
מוצר:
טלפון נייד j105
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
21/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות פירסום המחיר בזאפ במחיר 1100 ש"ח
+תוספת של 119 ש"ח עבור תוספת לזיכרון של
8 מגה אלמגור לקחו 1350 ש"ח הפרש של 131 ש"ח החנות מטעה את הלקוחות ולא אמינה מספרת סיפורים מסיפורים שונים שמה שרשום בזאפ זה מוצר סיני והם מספקים מוצר אירופאי.אני ממליץ לזאפ להוציא את החנות מהאתר
תגובת החנות:
ראשית אנו מצטערים על אי ההבנה שנגרמה ללקוח,
למרות שהוסבר ללקוח שיש ערכות יותר מהודרות (הכוללות יותר אביזרים) ולכן מחיר המכשיר יותר יקר, הלקוח הסכים לשלם את ההפרש ולכן התבצעה העסקה.
שנית, לגבי איכות השירות: כאשר הלקוח הגיע לחנות והתלונן שהמגן מסך שקנה אינו נדבק טוב (המגן מסך לא היה מודבק כמו שצריך), הדבקנו לו אחד חדש וללא תשלום.
מוצר:
טלפון סלולרי 5800
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply