דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ננוקס ישראל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקינג פי סי ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
70
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
57
1
12
נמצאו 70 חוות דעת גולשים על קינג פי סי
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
05/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומקצועי. המשלוח הגיע תוך זמן קצר.
לאחר בירור הם נמצאו הזולים ביותר.
תוך שעות ספורות חזרה אליי נציגה לתאום המשלוח
מוצר:
ראוטר TLWR841N
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ohads
תאריך:
25/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזאפ מופיע מחשב עם 160G. בפועל, אין להם זיכרון כזה והם מחייבים לשדרג ל 500G בעלויות נוספות.
לא הוגן ולא שירותי
מוצר:
מחשב אישי E6300\2G\160G
תמונת משתמש
שם:
אכמו
תאריך:
23/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה ומהירה. משלוח חינם עד חמישה ימים, בחרתי להוסיף סכום קטן למשלוח עם שליח עד הבית, למחרת התקשרו לוודא את ההזמנה ולאחר יום נוסף החבילה הגיעה אלי. מצוין.
מוצר:
Windows 7
תמונת משתמש
שם:
עמנואל
תאריך:
12/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר את 2 מוצרים, שזה היה ב- 20:45 למחרת בבוקר אני מתקשר אם הכול בסדר אומרים לי בשירות לקוחות שהזמנה שלי אמורה להגיעה תוך 3 ימי עסקים אוקי שזה בעצם נאמר מולכם שאני מקבל ביום שלישי בצהוריים. הגיעה יום רביעי אני מתקשר בבוקר כרגיל אחרי 10 בערך, ואז אומרים לי שנוצרה תקלה כול שהיא המוצרים כמו שהבנתי עוד לא נקלטו ולפני יום אמרו לי שכן נקלטו ופתאום נוצרה תקלה מעניין, העלה לי חשש אולי כאן מנסים לרמות אותי והתחלתי לדאוג. הישרות לא מתנהל כראוי צר לי
מוצר:
מעבד וזיכרון למחשב E8400
תמונת משתמש
שם:
Alex Gentman
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום ראשון בבוקר למחרת כבר היה לי במייל מספר של דואר רשום למעקב הגיע ממש מהר בקיצור פעם שניה שאני קונה שם וגם לא האחרונה
מוצר:
ראוטר TL-WR841ND
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
26/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה מקצועי ונחמד מאוד- סיפקו לי בדיוק מה שביקשתי - לא ניסו לשכנע אותי שמשהו אחר יתאים - לא אמרו לי לשאול את בעלי (כי איך אישה תדע להחליף ספק כוח...)
חוויה מאוד נעימה.
מוצר:
ספק כוח 550 WATT
תמונת משתמש
שם:
ניסים
תאריך:
08/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקינג פי סי לאחר שראיתי בזאפ שהם מוכרים את הרמקולים של מיקרולאב במחיר הזול ביותר.

בהתחלה היה ממש קשה למצוא את החנות, אבל אחרי שהתקשרתי לחנות לבקש הסברים מצאתי את החנות בשנייה.

המוכרים בחנות היו סבלניים מאוד ,ענו לכל השאלות שלי וכיוונו אותי לרמקולים המתאימים ביותר לצרכים שלי.

המוצר שהחלטתי לקנות לא היה במלאי, לכן ביקשתי שיזמינו אותו לחנות. -יום למחרת- המוצר הגיע לחנות וכבר בצהריים הגעתי לקחת אותו. המוצר הגיע ארוז באריזה המקורית וחדש לגמרי.

ההתרשמות הכללית שלי מהחנות מצוינת, המוכרים מבינים עניין ועונים לכל השאלות.

לסיכום, אני בטוח אחזור לחנות כשאצטרך לקנות משהו ואני ממליץ עליה בחום.
מוצר:
רמקולים למחשב X-15
תמונת משתמש
שם:
איילת
תאריך:
23/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי את כרטיס המסך, אך לא ידעתי אם הוא מתאים למחשב.
בסבלנות רבה קיבלתי הסבר איך לבדוק אם הוא מתאים.
אחרי שהחלטתי לקנות אותו הסתבר שלא היה אותו במלאי באותו יום. אחרי שהסברתי שאני ממש רוצה את הכרטיס לעכשיו הם במיוחד הלכו והביאו לי כרטיס כזה.
שירות מעולה ואנשים נחמדים :)
וגם כמובן מחירים טובים.
אני אחזור שוב.
מוצר:
כרטיס מסך HD 6870
תמונת משתמש
שם:
מיכאל ר
תאריך:
16/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מעבד למחשב מסוג I7 860 TREY intel. קיבלתי את המוצר בדואר מבוטח, ולדעתי המשלוח יחסית מאוד מהיר! תודה!
ממליץ בחום!
מוצר:
מעבד I7 860
תמונת משתמש
שם:
איל
תאריך:
10/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Office מחנות זו כי המחיר היה טוב. התברר שהמחיר טוב כי זאת גרסת OEM. זה לא היה כתוב בשום מקום, וגם התמונה היא תמונה של קופסה, בעוד מה שקיבלתי היה רק הדיסקים.

בקיצור, די רמאות. החלטתי לשמור את המוצר כי בכל זאת אני צריך אותו, ואני מקווה שזה מספיק חוקי, אבל אני בספק אם זה בסדר מצד קינג פי סי למכור בצורה כזאת תוכנה שכתוב עליה בפירוש שהיא צריכה להיות מצורפת לחומרה.

מבחינת תהליך הקנייה לא היתה לי שום בעיה, ולא הייתי בקשר עם שירות הלקוחות, אבל לא הייתי קונה שוב בחנות שלא מספרת את כל האמת באתר שלה, כי מי יודע אילו הפתעות יהיו בקניות הבאות.
מוצר:
תוכנה Office 2003 SBE Hebrew
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
11/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הרמקולים כמתנת יום הולדת לאחותי הקטנה. הגעתי לחנות שנמצאת במרתף מעופש בתוך חניון חשוך בלי שום שילוט. קיבלתי שירות קר ואדיש והייתי צריך לבקש מספר פעמים שיטפלו בי. לבסוף רכשתי את המוצר. רציתי להפתיע את אחותי ביום הולדתה עם הרמקולים ולהתקין אותם על המחשב שלה בזמן שהיא בבית הספר. פתחתי את האריזה ולתדהמתי גיליתי שהחוברת הוראות ואפילו הכיתוביות על הרמקולים עצמם - הכל ביפנית. והכי גרוע, התקע לחשמל גם היה יפני ולא יכלתי לחבר את הרמקולים לחשמל! חשבתי אכזבה עצומה ותסכול עמוק כי לא יכולתי להפעיל את הרמקולים בלי ללכת ולקנות מתאם מיוחד. לא הייתה לי אפשרות לקנות מתאם באותו יום ואחותי המסכנה לא קיבלה מתנת יום הולדת. רק למחרת הצלחתי להשיג מתאם מיוחד ולהפעיל את הרמקולים. יצרתי קשר עם החנות והנציג רק התנער מאחריות, הרים את הקול ואמר לי שוב ושוב שהוא לא אחראי על מה שהיה בתוך האריזה כי אורזים את זה ביפן והוא רק המוכר. הייתה לי חוויית קנייה מזעזעת, בחנות השאירו אותי לבד לשבור את הראש מאיפה להשיג מתאם לתקע יפני, הפסדתי הרבה זמן ואחותי קיבלה את המתנה באיחור והייתה עצובה. בחנות לא עמדו מאחוריי המוצר שלהם אלא מיהרו להתנער מאחריות. לא לקנות בחנות הזו!
תגובת החנות:
לקוח בשם דן הגיע אלינו יחד עם אחותו על מנת לרכוש רמקולים. תחילה הוא ביקש רמקולים אחרים שלא היו במלאי, נציגנו ביקש ממנו להמתין בזמן שהוא מברר עם היבואן אם ניתן להזמין לו אותם. לאחר מספר דקות נציגנו הודיע ללקוח שהוא הזמין לו את הרמקולים ואם הוא רוצה להמתין, יביאו לו אותם תוך מספר דקות (היבואן נמצא רחוב לידנו), בזמן ההמתנה הוא התחרט וביקש לרכוש רמקולים אחרים, שכן הצבע של הרמקולים שהזמין לא היה לרוחו. לאחר התייעצות ארוכה עם אחותו החליטו לרכוש את הרמקולים שרכש.
כאשר הלקוח יצר קשר עם החנות, הוסבר לו באדיבות שאין צורך במתאם לרמקולים וכי ניתן לחבר אותם ללא מתאם, עוד הוצע לו להגיע עם הרמקולים לחנות כדי שיראו לו כיצד לחבר אותם ואף הוצע לו להחזיר אותם לחנות, אך הוא סירב לכל הצעה שניתנה לו, במשך כל השיחה הוא רטן על כך שההוראות ביפנית ושהוא לא יודע לחבר אותם והוא לא היה מוכן לשמוע שום הסבר או הצעה. בכל זאת נציגנו הסביר לו שחוברת ההוראות המצויה בתוך הקופסה מגיעה יחד עם הרמקולים מהיבואן, ויש הוראות באנגלית על גבי האריזה.כמו כן הוצע לו להיעזר בנו אם משהו לא ברור לו, אך הוא לא היה מוכן לשמוע שום הסבר וניתק לנו את הטלפון.

מוצר:
רמקולים למחשב fc-570
תמונת משתמש
שם:
תמר
תאריך:
12/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה פשוטה. התוכנה נשלחה דרך קישור מייל. לאחר שנתקלתי בבעיה בזמן הורדת התוכנה ,נעזרתי טלפונית באורן (בעל החנות) שנתן שירות מצויין,מקצועי מאוד, סבלני ונעים .
מוצר:
אנטי וירוס 32
תמונת משתמש
שם:
קוסטה
תאריך:
12/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר דרך האתר,יום למחר הגיעה המייל שהבקשה טופלה,האתר היתחייב לספק את המוצר תוך 7 ימי עבודה.לאחר 3 שבועות המוצר לא הגיעה,הכרטיס חוייב.החנות סגורה ואין מענה לא למיילים ולא לטלפונים.
למרות,בעבר קיבלתי שירות מצויין
תגובת החנות:
מר' קוסטה ביצע הזמנתו באתרנו בתאריך ה 23/4/2011 (יום שבת)
חשבונית הופקה יום למחרת ביום א' (מצ"ב) כאשר עוד באותו יום נשלח קוד הפעלה לאנטי וירוס באמצעות מערכת המסרים של האתר לכתובת האלקטרונית אותה ציין מר' קוסטה בהזמנתו
בהערות למוצר כתוב בצורה מפורשת כי אנו שולחים קוד הפעלה בלבד, אך באם הלקוח בוחר זאת באפשרותו לקבל את הדיסק בתוספת של 10 ש"ח בדואר רשום, אפשרות שלא צויינה על מר' קוסטה
כמוכן אספקת המוצר הינה תוך יום עסקים אחד ולא 7 ימי עסקים כפי שציין הלקוח

לראייה להלן קישור למוצר באתרנו

http://www.kingpc.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=751&catId=124

בתאריך ה 11/5/2011 יצר הלקוח עימנו קשר בטענה שלא סופק לו המוצר ובתגובה נשלח לו בשנית קוד ההפעלה, הפעם דרך המייל שלי (נציג שירות הלקוחות והמכירות בחברה)
עולה סטירה מתגובתו של מר' קוסטה אשר טוען כי למחרת הגיע מייל שהבקשה טופלה והרי שהודעה השניה היא זאת שמכילה את קוד ההפעלה למוצר
(ההודעה הראשונה היא אישור הזמנה)
החנות פעילה, קיים מענה טלפוני, מענה למיילים ולהודעות קוליות
מוצר:
אנטי וירוס
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
07/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחברה ונציג אדיב בשם אורן שוחח איתי. הוא היה מקצועי מאוד ומייד התאים לי את הנייד שרציתי. החנות זולה והמחשב הגיע יום למחורת!!!!
רציתי להביע תודה והערכה על הטיפול
המשיכו כך
יוסי
מוצר:
dell
תמונת משתמש
שם:
dvir
תאריך:
01/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כנראה עדין לא מוכרים כי לא כותבים פה הרבה חוות דעת עליהם, אבל אני רכשתי מוצר לאחרונה רמקולים MICROLAB X13 והשירות מצוין הובטח שיגיע עד 5 ימים והגיע יום למחורת(לומרות שלא היה מי שיקבל את המשלוח ולכן הביאו לי את זה ביום אחר).
מוצר:
רמקולים x13
תמונת משתמש
שם:
סלביק
תאריך:
08/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפנות בוקר של יום שלישי. בשוגג, ביצעתי טעות בהזמנה באתר, התקשרו מהחנות לאחר כמעט 12 שעות משעת ההזמנה (בסביבות 11:30 בבוקר) וציינו בפניי שכנראה נפלה טעות בהזמנה, לאחר דו-שיח קצר ולעניין הוציאו לי הזמנה חדשה, שאת פרטיה קיבלתי בדוא"ל דקות ספורות לאחר השיחה.
לא עברה יממה מאז הההזמנה המעודכנת, כאשר מעט אחרי 8 בבוקר ביום רביעי, מצלצלים אליי בדלת לקחת ולחתום על הדואר הרשום של החבילה.

הערה: המוצר שהגיע הוא אכן המוצר הרצוי, אך יש לציין שהוא לא באריזתו המקורית.
מוצר:
זכרון DD3 KVR1333D3N9/2g
תמונת משתמש
שם:
Zeev
תאריך:
09/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג השירות התקשר יום לאחר ההזמנה כדי להודיע שיש לשלוח את הרמקולים עם שליח בגלל משקלם וזה כרוך בתוספת תשלום. הרמקולים הגיעו כמה ימים לאחר שאישרתי את תוספת התשלום, כפי שהובטח.
מוצר:
רמקולים למחשב FC330
תמונת משתמש
שם:
Genadiy
תאריך:
12/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות על הפנים!
במקום 3-4 ימים זה לקח יותר מחודש. במקום דיסק המבוקש קיבלתי מוצר אחר, ואחרכך דיסק משומש ופגום.שקרנים ולא אחראים.
לא מומלץ בכלל!!!!!!
מוצר:
Windows XP Heb
תמונת משתמש
שם:
gilad
תאריך:
20/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה טלפוני תוך שניות.
המחשב הגיע אלי ביום שאחרי ההזמנה.
היתה בעיה עם חברת המשלוח (UPS) והם התאמצו מאוד לעזור.
נראה שהם מאוד מתאמצים עבור השירות.
מוצר:
מחשב נייד HP Pavilion dm3-1010ej
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply