דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (ראשון לציון)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
וי איי פי מערכות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בvipsales ?
4.90
ציון ממוצע
42
חוות דעת בשנה האחרונה
154
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
11
0
0
3 חודשים אחרונים
13
0
1
6 חודשים אחרונים
14
0
1
שנה אחרונה
41
0
1
כל הזמן
141
1
12
נמצאו 154 חוות דעת גולשים על vipsales
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, מקצועי מאוד ואדיב! קניתי אצלהם מזמן מצלמת אינטרנט (מוצר זול) שהייתה לי איתה בעיית התממשקות והח'ברה שם עזרו לי עד הרגע שנפתרה הבעיה והבנתי בדיוק איך אני עושה את הדברים. ממליץ מאוד!
מוצר:
מצלמת אינטרט C210
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשתי את המוצר באינטרנט, גיליתי שהחיוב אינו מיידי ושמספר האשראי פשוט עובר לבית העסק שחייב אותי מס' ימים לאחר הרכישה. יתר על כן, למרות ההתפארות בדף הראשי של האתר בכך שמוצעים 12 תשלומים ללא ריבית. חוייבתי בעסקת קרדיט. כשפניתי לבית העסק טענו בתילה שלא ייתכן ושאין להם אפשרות לחייב בקרדיט, כששלחתי להם הוכחה של החיוב הזה אמרו שיטפלו בעניין ויחזרו אליי, לא חזרו אליי ולאחר מס' ימים גיליתי חיוב נוסף (!!!) באותו סכום של רכישה בכרטיס האשראי. כשפניתי אליהם בעניין אמרו שוב שיבדקו ויחזרו אליי, חיכיתי מספר ימים אך ללא מענה מצדם. פניתי לחברת האשראי לעזרה. כעבור מספר ימים קיבלתי מייל לקוני משירות הלקוחות של החנות שטוען כי אין להם אפשרות לזכות אותי על החיוב הכפול באשראי מסיבה לא ברורה והציעו לי החזר בצ'ק. אציין כי מדובר בחיוב של 1600 ₪ שפשוט סתם לי את מסגרת האשראי.
תגובת החנות:
אנו לא מחייבים מראש את הלקוח עד אשר אנו מוודאים עם הלקוח את הפרטים המדויקים של ההזמנה ושל פרטי המשלוח.
אנו לא מעבירים תשלומים לסתי עסק אחרים אלא משתמשים במסלקה של ספקים (דבר המקובל בכל חברה) ולכן הלקוח ראה שם של חברה אחרת
כי המסלקה היא על שמם. הכן עשו אצלנו טעות וחייבו את העסקה כקרדיט. פנינו לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה ולהעבירה לתשלומים רגילים.
הם הציעו שאנו נחזיר ללקוח את התשלום בצ'ק ולחייב אותו שוב וזה מה שעשינו. אנו חזרנו ללקוח עם כל תשובה אשר קיבלנו והצענו בפניו את כל האפשרויות
אשר אנו קיבלנו. התנצלנו בפני הלקוח בכל פעם והסברנו לו שיש דברים שלא רק תלויים בנו. הלקוח בזמן שפנה אלינו גם פנה לחברת האשראי והכחיש את העסקה של הקרדיט
וכספו חזר אליו מחברת האשראי. אנו התנצלנו לפני הלקוח על עוגמת הנפש שנגרמה לו ואנו הפקנו את הלקחים בחברתנו על מנת שמקרה זה לא יחזור שוב.

מוצר:
מחשב נייד s300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן באינטרנט, שולם דרך PAYPAL (הדרך הנכונה לתשלומים ברשת), והגיע לסניף הדואר הקרוב תוך מספר ימים מועט.
המוצר הותקן ועובד.
תודה.
מוצר:
Wireline Router DHP-307AV
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזמן רציתי להחליף את המחשב שלי,
פניתי לחנות שבעבר כבר רכשתי מהם ראוטר.
ושוב קיבלתי שרות טוב, המלצה נכונה ולא יקר.
יש לציין שהמחיר לא היה הכי זול,אבל שווה.
ממליץ בחום,
אנשים מקסימים,
מקצוענים אמיתיים!
מוצר:
מחשב נייד 5520
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי פעמיים,
כל פעם הייתה לי שאלה אחרת
נציג היה מאוד סבלני
וגם ששאלתי:" האם אפשרלבטל הזמנה לאחר איסוף?"
קיבלתי תשובה:"כן, אבל על תחברי מחשב לחשמל"
מאוד מרוצה גם מהמחשב וגם מהשרות
תודה
מוצר:
מחשב INFINITY I3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לרכוש רישיון לאנטי וירוס,
יום אחרי שביצעתי את הרכישה חזרו אלי לוודא מספר פרטים ועדכנו אותי שהרכישה בוצעה לחידוש רישיון קיים ולא לרישיון חדש.

ביקשתי לבטל את ההזמנה, הנציג הנחמד אמר שאין בעיה ושלח לי גם מייל ביטול.

אחלה שירות.
מוצר:
אנטי וירוס NOD32 5.0 OEM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר מספר רכישות בחנות זו התקשרתי לברר ולקבל המלצה על נגן סטרימר אשר לא מופיע אצלהם באתר. הנציג מסר שיבדוק ויחזור אלי ותוך 5 דקות חזר אלי עם דגם מומלץ לדרישותי ומחיר תחרותי ביחס לשוק. המוצר הגיע מהר ובזמן. בהחלט אני יחזור לרכוש בחנות זו
מוצר:
נגן DVD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית שירות מצוינת.
קניתי מחשב נייד קטן ומשטח העכבר בו לא עבד היטב.
השירות שקיבלתי היה מעל ומעבר: המרכזנית ענתה לי מיד והעבירה אותי מיידית לטכנאי.
הטכנאי בירר, לקח את מספר הטלפון שלי ותוך מספר רגעים חזר אליי עם מספר הטלפון של מעבדת השירות.
השירות הנפלא המשיך גם במעבדה בה קבעו איתי זמן ביקור לטכנאי והודיעו באדיבות שהמוצר תחת אחריות ושהביקור לא יחויב בתשלום.
אחרי כמה חוויות שירות קשות ברשת, הרכישה בVIP מערכות החזירה לי את האמון ברכישה באינטרנט.
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר כשבוע שימוש, הסתבר שהמוצר שקיבלתי פגום ומתנתק כל הזמן. החנות לא הסכימה לבצע החלפה אלא ביקשה שאשלח את המוצר אליהם, על חשבוני (!), ורק לאחר ש- dlink יאשרו שהמוצר פגום, יבצעו את ההחלפה.
אני החלטתי לרכוש מוצר דומה ממקום אחר (שהיה אפילו זול יותר) במקום לשלם על שליחויות, לבזבז זמן על המתנה, כאשר אין שום הבטחה שאקבל מוצר אחר.
אני לא אקנה מהם שום דבר יותר
תגובת החנות:
לקוחה רכשה מוצר DLINK 1360- מוצר מעולה עם 0% החזרות או תקלות.
לפני שהיא פנתה אלנו, היא פנתה ל DLINK ישראל וקיבלה תשובה שלפני החלפת המוצר, יש צורך בבדיקה ( כדי לוודא שבעיה במוצר ולא באינטרנט או תשתית בבית).
יש לציין שDLINK בדקו את המוצר מרחוק ונמצאה שאין בעיה במוצר וכנראה הבעיה בראוטר ( שהוא גורם לניתוק AP / DLINK 1360 , ולכן לא נתנו אישור מידי להחלפת המוצר)
לאחר 25 יום מתאריך רכישה ולאחר תשובה של DLINK , הלקוחה פנתה אלינו עם דרישה להחלפה מידית ( בטענה ש: אם לא, תרשום תגובה שלילית זאפ)
באותה השיחה, הלקוחה ציינה שקיבלה את המוצר בדואר רשום לאחר מספר ימים מהוצאת החשבונית ( זאת אומרת- בזמן!!! ) ולא לפי משהיא כותבת בתגובה (מהירות משלוח: באיחור)
הצעה שלנו ללקוח הייתה: לשלוח אלינו את המוצר ואנו נטפל בהכול מול DLINK ונשלח ללקוחה מוצר לאחר טיפול או לשלוח מוצר ישירות לDLINK ולקבל במקום מוצר חליפי.
הלקוחה סירבה לכל ההצעות...
אין באפשרותנו לשלוח שליח עם מוצר חליפי לכל לקוח ( זאת הסיבה שקיימת אחריות יצרן לכל מוצר באתר)
אנו מקבלים כל ההצעות לשיפור השירות ומתייחסים אליהם במלא הרצינות ועומדים במועדי אספקה כפי שהובטח ,
נשמח לשרתה בעתיד

מוצר:
ACCESS POINT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם!!!
מוצר של DLINK 307 עובד טוב מאוד.
שמאתי מחברים בעבודה שקיים מוצר של DLINK שמעביר אינטרנ על חשמל.
התקשרתי לחנות שמופיע בזאפ עם הרבה מוצרים של DLINK.
דיברתי עם נציג ( שחר), הסבירו לי שאין צורך לקנות 2 זיגות, קיים גם מוצר בודד 306. ביקשתי לשלוח לי 2 מוצרים (306 ו-307). נציג מכירות הסביר לי שזה עובד טוב רק על פזה 1 ( לי יש 3 פזות)
רכשתי לניסיון 307- זוג ( עובד טוב ומהר)
תודה!
שרות מקצועי מאוד.
לא מנסים לדחוף .
מסבירים בסבלנות.

מוצר:
מתאם אינרנ על חשמל 307
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד דרך החנות בהמלצת חברים, המליצו לי לעשות חריטה על מיקלדת במקום מדבקות שתמיד מתקלפות מהמקשים. קיבלתי מחשב אחרי מספר ימים ואפילו קיבלתי אנטי וירוס במתנה. מרוצה מאוד מהמחשב, מהחריטה ומהשירות.
מוצר:
מחשב נייד 509-02
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי המסך ב12.12.11,מהירות המשלוח טוב
דיוק ההזמנה טוב.ב15.12 קיבלתי את המסך ולאחר שקולותהרמקולים נשמעו במו לחישה שורקנית התקשרתי עם מר שחר ממח המכירות
והוא הודיע לי להעביר המסך לחברה וכך עשיתי. ב19ץ12דברתי עם מר שחר אשר אימת קבלת המסך,וביקשתי להחליף אותו במסך אחרגדול יותר בלי רמקולים מר שחר הודיע שקיבל אישורלביצוע החלפה וסוכם ביננו על תוספת הפרש של 55שח. ב20לדצמבר התשקר מר שחר והודיע שבדקו המסך והוא תקין ואין אפשרות החלפה.אני רואה בזה הפרת הסכם.ואפעל בהתאם.
תגובת החנות:
לאחר שיחה עם דוד ברקוביץ, ובהמשך לתלונתו" רמקול במסך- לא תקין" אישרנו את ההחלפה של המסך באישור של היבואן ( בתנאי שמסך לא תקין), וביקשנו לשלוח מוצר אלנו. לאחר יום 1 קיבלנו את המסך ושלחנו אותו למעבדות של יבואן להחלפה ( למרות שמסך התקבל בקרטון קרוע וללא קלקר). לאחר בדיקה במעבדה, התגלע שהמוצר תקין ואין שום בעיה ברמקול ( וזאת הדרך של הלקוח להתנהל ולהגיד שהמוצר לא תקין ולקבל מוצר אחר- טוב יותר). פנינו ללקוח והסברנו שאין אפשרות להחליף מוצר – תקין , לאחר שחובר לחשמל, היה בשימוש , כל החלקים ( דרייבר של המסך, כבל חשמל, קלקר פנימי)- חסרים וקרטון קרוע. לקוח כמובן לא היה מרוצה "שהניסיון" לא הצליח. אנו נותנים שרות טוב ומקצועי. משתדלים לעזור לכל לקוח בכל בעיה ( וגם ניסינו לעזור לדוד, וזאת הסיבה שלא שלחנו אותו לשרות לקוחות היבואן ). אנו ממליצים ללקוח – לבדוק קרטיס קול במחשב.

מוצר:
מסך מחשב סמסונג b2240m
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מהיר ואיכותי מאוד , שאלתי כמה שאלות לגבי המערכת הפעלה האם זה מתאים לי או לא קיבלתי שירות מעולה!!! והכוונה עוד יותר מעולה! ממליץ בחום על שירות וקנייה דרך אתר זה !
מוצר:
תוכנה Windows 7 PRO 64 BIT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב דרך האינטרנט.
לא רציתי לתת כרטיס אשראי וסימנתי "תשלום לנציג בטלפון"
חזר אלי נציג , נתתי מספר כרטיס ושאלתי בנוגע למשלוח חינם.
הוא הסביר לי שמשלוח חינם זה עד 14 ימי אספקה, אבל הוא אנסה לזרז.
אני לא מעמינה ב "אנסה לזרז" , אבל הסכמתי.
ובאמת אחרי כמה ימים ספורים, קיבלתי את המחשב.
התקשרתי להודות לו.
שרות מצויין!!!
כל הכבוד!!!
מוצר:
מחשב נייד RV509 A02IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה קלה ונוחה , ושירות טוב מאוד, חברה אמינה ואיכותית כולל המוצר ממליץ בחום רכישה דרך האתר זה , אשמח רכישה חוזרת בחברה זו .
מוצר:
עכבר אלחוטי למחשב mouse 4000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד סמסונג ,מוצר מעולה,שרות אדיב ואמין וכן מקצועי מאד .
המחיר היה הזול ביותר המוצא בזאפ
זה המוצר שרציתי ולא ניסו "לדחוף"לי מוצר אחר או לשכנע אותי לגבי מוצר אחר.
ביצעתי איסוף עצמי מהחברה הכל זרם כשורה ללא שום בעיות או תקלות
חווית קניה מעולה תמשיכו כך !!!
מוצר:
מחשב נייד RV509 A02IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה , נהנה מכל רגע מהרמקולים !
ממליץ בחום על החברה ועל הרמקולים !!
אמשיך לרכוש מוצרים באתר ....הגעתי לאתר מהמלצות חברים שרכשו .
מוצר:
רמקולים solo7c
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי המחשב הנ"ל השרות אדיב ומהירץ הבעיה בתוך 3 שבועות המחשב התקלקל שוב ושוה (בעיות חומרה). בקשתי את נציגי החנות שיסייעו לי מול שרות דל (הגרוע)אך הדבר לא עיניין אותם - קיבלו עמלה ובזה נגמר העיניין. מחנות כל שהיא הייתי מצפה שיסייעו ללקוח כשנתקל בבעיות שרות.לאור זאת אכזבתי הרבה מהחנות
תגובת החנות:
לאחר שיחה עם הלקוח והסבר כיצד לטפל בתקלה במחשב מול חברת DELL , הופתענו לקבל תגובה דרך זאפ.
אין באפשרותנו לחסוך מהלקוח לפתוח קריאה בחברת DELL ולקבל שרות ישירות ( בדיוק בשביל זה קיימת האחריות של 3 שנים של DELL).

יש לציין שבתחילת השיחה ובשיחות עברו , לקוח שיבח את שרות החנות וציון שאין לו שום טענה כלפינו .
הדבר הנדרש עלי די הלקוח בסה"כ פתיחת קריאת שרות בחברת DELL, שאת המהלך הנ"ל הלקוח לא מעוניין לבצע.
נשמח לשורתו בכל עת.

מוצר:
מחשב שולחני 2310
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהמשך לפנייה 3559 , לאחר שיחה או שתיים עם נציגה בכירה ומקצועית בהחלט הובהר לי שדואר ישראל מהווה חטיבה נפרדת לחלוטין מVIPSALES ולכן מדובר בתקלה טכנית שהאשמה היחידה בה היא דואר ישראל. מרוצה? לא. אבל הדבר ככל הנראה לא תלוי ב VIP , לכן אחזור בי מדבריי הקודמים ואבקש להסירם.
מוצר:
רמקולים FC330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה אמינה, ושירות טוב ויעיל.

רכשתי אנטי וירוס דרך האינטרנט, ואיבדתי את מספר הרשיון.

ללא בעיות או שאלות שלו שוב את מספר הרשיון כדי להתקין מחדש את האנטי וירוס.
לזה אני קורא שירות.
כל הכבוד ל vipsales

אורי
מוצר:
NOD אנטי וירוס 2011
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי , אמין ומעל הכל ישר.
הוסבר לי שהמחשב הוא ביבוא אלקטרה ועם שנת אחריות אחת.
לא ניסו "לדחוף " לי מחשב אחר ש"בדיוק במבצע...." כמו בחנויות אחרות.
המחיר היה בין הזולים ביותר בזאפ.
איבדתי את האחריות והחשבונית וקיבלתי אותם למייל בתוך שעות לאחר הפנייה.
כמו כן התקשרו לבדוק האם אני שבע רצון.
שירות יוצא דופן בימינו.
אין ספק שהותירו לי טעם טוב לאחר הקנייה.
ללא ספק בקנייה הבאה אבדוק מה יש להם להציע.
מוצר:
מחשב נייד HP 4530S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי מהיר ואמין
אני רוצה לציין בפרט איש הקשר אסף סלקטר עמד לרשותנו בסבלנות רבה לקבלת הסברים מקצועיים.ונתן לנו מידע מפוקט ובשקיפות מלאה
מוצר:
מחשב נייד LG R590-GR33 15.6/I3-370/3G/320G/7HP/W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רמקולים למחשב באתר שלהם כשבדקתי טלפוונית לפני שהרמקולים אכן במלאי.
שירות טלפוני מעולה, אחלה נציגים.
עמדו בזמן המשלוח כמו שצריך.
שירות מעולה בכללי.
ממליץ.
מוצר:
רמקולים למחשב FC330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר פצצה, שרות עד הבית ובזמן קצר.
בין לבין קיבלתי גם הסבר מפורט על המכשיר. הכל בנועם ובצורה עיניינית.
לא הפעם הראשונה ובטח לא האחרונה שאקנה שם.
מוצר:
מתאם אינטרנט DHP-307
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.