דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (ראשון לציון)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
וי איי פי מערכות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בvipsales ?
4.79
ציון ממוצע
38
חוות דעת בשנה האחרונה
213
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
11
0
1
שנה אחרונה
36
0
2
כל הזמן
198
1
14
נמצאו 213 חוות דעת גולשים על vipsales
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי להזמין נקודת גישה,
לא הייתי בטוחה מה אני צריכה.
המליצו על מוצר יחסית לא יקר.
עובד מעולה!

לימור
מוצר:
CISCO WAP020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מסך DELL, קיבלתי אחרי יומיים עם שליח, למרות שבדרך כלל שליחים לא מגיעים לשטח לא בתחומי קו הירוק.
אחרי עבודה של יומיים , מסך הפסיק לעבוד., התקשרתי לחנות , אבל ידעתי ב 100% שאצטרך לטפל בבעיה מול יבואן.
ו...הופתעתי לטובה...
בחנות אספו את המסך ושלחו לי מסך חדש ... בלי וויכוח ובלי בירוקרטיה מיותרת...
אמרו שזה מגיע לי כי לא עברה שבוע מיום הקנייה וזה נקראה DOA" "
הייתי כבר מוכן לטיפול ארוך וקשה מול יבואן " DELL"
הפתעה טובה
מוצר:
מסך DELL 24U2412M 24U2412M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

רכשתי ROUTER של CHECK POINT, לאחר מספר ימים ביטלתי את ההזמנה מסיבה שלא הייתה תלויה בי.
ב VIP ביטלו לי הזמנה וקיבלתי זיכוי מלא .
לאחר שבוע ימים התקשרתי להזמין את אותו מוצר ושוב טיפלו בי בסובלנות למרות הביטול וזיכוי.
לא כעסו, לא ביקשו תשלום על ביטול הזמנה, זאת הסיבה שבסוף הזמנתי מהם.
לפעמים סובלנות משתלמת

מוצר:
CHECK POINT 730 730
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מספר הצעת מחיר להחלפת ראוטר בגלל בעיות אינטרנט במשרד ואי יכול להתחבר מרחוק.
רציתי להזמין והתקשרתי לויאייפי בגלל שהמחיר היה הכי טוב.
במהלך הזמנה סיפרתי שיש לנו בעיות במשרד ואנו מצפים שראוטר חדש יפתור את הבעיה.
נציג ביקש אפשרות להתחבר לראוטר שלנו לצורך בדיקה קצרה.
לאחר בדיקה ושינוי הגדרות בראוטר- הכל עובד תקין ומשתמשים התחילו להתחבר מהבית.
באותה שיחה, קיבלנו המלצה לחידוש אחריות ראוטר כולל תוכנות פנימיות וכמובן חידשנו
זה היה הרבה יותר זול מלהחליף ראוטר.
תודה

מוצר:
BUNDLE 1Y 8X5 FORTI 80C 80c
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לקבל יעוץ בנוגע לבעיות ברשת , חשבתי אולי יש צורך בהחלפת שרת.
הסברתי את הבעיות שקיימות ברשת.
קיבלתי הסבר מדויק איך לבדוק מהירות האינטרנט ומהירות עבודה ברשת מקומית.
בסוף, לא החלפתי שרת, החלפתי רק נתב ישן שלנו ושדרגתי מהירות אינטרנט ( באותו מחיר)
ניראה שהכל עובד תקין.
חסכתי!!!
מוצר:
CHECK POINT 750 750
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לנו בעיה ברשת אלחוטית כבר הרבה זמן.
מוצרים שהותקנו עד עכשיו ללא ממש פתרו את הבעיה ( ניתוקים כל הזמן)
פנינו לויאיפי , והם המליצו לנו על CISCO WAP 321 AP המוצר הזה גם תומך במספר רשתות, כך שניתן להגדיר רשת נפרדת לאורחים
עברו חודשיים מיום ההתקנה והכל עובד תקין!
ממש תודה!

מוצר:
CISCO WAP 321 AP 321
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האמת שקיבלתי הצעת מחיר לפרויקט מזמן.
אבל לא היה זמן וגם רציתי לבדוק עוד הצעות.
בדקתי, והמחיר היה טוב.
אישרתי את הפרויקט, קיבלתי ציוד והתקנה.
קיבלתי לוח זמנים ותהליך עבודה מסודר בכתב.
הכל עובד תקין , ולא פחות חשוב , עמדו בלוח זמנים .
כל הכבוד!!!

מוצר:
שרת HP ML350 350 G9 SERVER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי ל VIP לחידוש אחריות ושרות לראוטר ישן שלנו,
במחיר של חידוש, המליצו לי להחליף ראוטר כולל מודולים לדגם חדש.
בנוסף, עשו התקנה במהירות וכמעט לא הייתה השבתה של העבודה בחברה שלנו.
על הדרך, בדקו מהירות האינטרנט, גיבויים ותקינות של ציוד התקשורת – וגם קיבלנו המלצות.
המחיר ששילמתי היה בהרבה יותר זול מכל מקום אחר שבדקתי.
מרוצה ואמשיך להזמין מהם!
מוצר:
CHECK POINT 730 730
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריך להחליף דיסקים במחשבים ולא ממש ידעתי איך מתחילים
פניתי למספר חנויות וקיבלתי הצעות מאוד יקרות , ביקשו ממני רישיונות והתקנת של התוכנות מחדש.
שפניתי לוי אי פי , אמרו לי שקיימת אופציה ל " CLONE DISK" ואז אין צורך בהתקנות מיותרות אבל זה לא מצליח בכל המחשבים ואז צריך להתקין הכל מחדש.
לא התחייבו , אבל הצליחו בגדול! זה עדיף על אופציה שמתחייבים אבל לא מצליחים.
כל הכבוד חברים!
מוצר:
דיסק קשיח PANTHER 2.5 HD 240 SSD SSD240
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריך דגם ספציפי של רכזת. התקשרתי למספר חנויות וכולם ניסו "לדחוף " לי מוצרים אחרים, כנראה זמינים במלאי בחנות.
התקשרתי ל VIP , והם הזמינו לי מוצר בדיוק דגם שביקשתי ללא ניסיון למכור מוצר אחר.
לא היה מדובר על מוצר יקר , פשוט אני רוצה לשמור על מוצרים זהים במשרד שלנו.
בגלל שהמוצר יחסית זול, הופתעתי לטובה שהזמינו עבורי יחידה בודדת .
מאוד מרוצה,
הגעתי לאסוף יום למחרת.
מוצר:
רכזת LTW - GS608 NETGEAR GIGA GS608
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה, מהיר ויעיל.
קיבלתי תשובות לכל השאלות בקשר למחשב
הגיע עם שליח יום אחרי הזמנה, בדיוק בין השעות שקבענו.
ביקשתי במייל לינק לאתר לבדיקת אחריות, וגם זה קיבלתי תוך זמן קצר.
כל הכבוד!
מוצר:
מחשב נייח HP 285 285
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חששתי לעשות הזמנה דרך האינטרנט, אבל רכשתי מהם בעבר והכל היה בסדר.
למרות החששות , קיבלתי המלצות מדויקות וחיסכוניות.
ציוד הגיע תוך יומיים.
מרוצה מאוד.
מוצר:
ALTARO תוכנת גיבוי ALTARO STD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היינו צריכים לעשות פרויקט רציני, כולל שרת, אלפסק, מערכת גיבוי.
התקשרתי, התעניינתי, קיבלתי הסבר מלא על התהליך .
התכוונתי לרכוש מוצרים אחרים , בחלקם – יקרים יותר, בחלקם זולים יותר,
חשבתי לרכוש אל פסק הרבה יותר יקר.
אבל, הכל לטובה , מערכת עובדת ...
מוצר:
אל פסק Gamatronic G-Net 19RM 2kVA 2000VA GNET 2K 19RM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריך דחוף להחליף מחשב בחברה שאני עובד ,
קיבלתי הצעות מחיר ממספר חנויות ( לא הגבלתי בסכום או מפרט)
אבל הסברתי בכל חנות וחנות שאני צריך להתקין תוכנות הנהלת החשבונות במחשב.
רק ב וי.איי.פי שאלו שאלות נכונות ( האם תוכנות לDOS, פלאגים...) והמליצו על מחשב שמתאים בול לצרכים שלנו ( לא יותר מדי , אבל גם לא פחות)
המחיר לא היה הכי זול, אבל גם לא חיפשתי הכי זול.
הם עושים עבודה מעולה ומקצועית ,
ומכירים את הדרישות/ בעיות של חברות.
ברכישות הבאות שלנו אפנה אליהם שוב!
מוצר:
מחשב LENOVO S510 S510
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי לכולם,
מכיר את VIP הרבה שנים , לפעמים רוכש, לפעמים מתייעץ ...
תמיד מקבל מוצרים בזמן עם שליח, ולפעמים אפילו טכנאי מתקין .
עונים לכל השאלות , שולחים לינקים למוצרים .
הפעם חשבתי לרכוש מוצר הרבה יותר יקר, אבל קיבלתי הסבר ש " חבל על הכסף" ,
סיפקו, התקינו , עובד...
מרוצה מאוד!
מפרגן להם עם התגובה
מוצר:
CHECKPOINT 750 Security Appliances 750 NGTP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החודש התקלקל לנו אל פסק של השרת,
התקשרתי ל וי.אי.פי ורכשתי יחידה.
עד שקיבלתי אל פסק שהזמנתי, התקינו לנו מוצר חליפי/ זמני ( ללא חיוב נוסף) , כך שיכולתי לעבוד רגוע ולא לדאוג בגלל נפילות מתח.
מוצר:
אל פסק Gamatronic G-Net 2kVA 2000VA G-Net 2kVA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לנו תקלה של נפילת רשת,
התקשרתי ל VIP , הגיעו תוך שעתיים עם הראוטר, ותוך שעה הכל חזר לעבוד.
תודה!

מוצר:
CHECK POINT 730 730
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ראוטר של סיסקו למשרד. תהליך הרכישה היה קל והמוצר הגיע תוך יומיים.
הבעיה התחילה כששלחו מתקין שאין לו מושג בהתקנה של מוצרי סיסקו ולאחר שהוא ניתק את המשרד לשעתיים מהאינטרנט ולא הצליח להתקין את הראוטר נאמר לנו שצריך מתקין אחר ושמכיוון שכל המתקינים בחופש זה ייקח עוד שבוע שבועיים !!!
מדובר על מוצר שעולה קרוב ל-3,000 ש"ח וזאת פשוט חוצפה.
בפעם הבאה - תגידו שאתם לא יודעים להתקין, או תגידו שזה ייקח שבועיים מראש ואל תנסו לפתור את הבעיה ע"י שליחה של בנאדם לא מקצועי שבמקרה הטוב לא יצליח להתקין ובמקרה הגרוע היה מתקין עקום את המוצר והיינו סובלים שנים אח"כ מחיבור חלש.
בקיצור, חובבנים.
אמנם הציעו ביוזמתם שנחזיר את המוצר ויזכו אותנו על הכסף (וזה מה שעשינו), אבל זה לא שינה את העובדה שהחוויה כולה היתה גרועה.
תגובת החנות:
עלות המוצר ללקוח הייתה כ-3,000 ₪ , אך הסכום הנ"ל לא כלל את התקנה ( והלקוח לא חויב עבור ההתקנה)
נאמר ללקוח שהמתקין של מוצרי סיסקו בחופשה, אבל הלקוח היה צריך דחוף את התקנת המוצר.
ניסינו לעזור ( ללא עלות) ..
לא הובטח ללקוח התקנה מהירה, כך שלא ברור הקשר של עלות המוצר ( כ-3000 ש"ח) להתקנה

אנו מנסים לעזור לכל הלקוחות גם בהתקנה וגם בתמיכה

מוצר:
נתב (ראוטר) 887VA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים!

חשבתי שאנשים מגזימים בתגובות שלהם אבל כנראה שלא.
אמרו לי שיגיע המשלוח תוך שבועיים והוא עדיין עוד לא הגיע.

היום התקשרתי ואמרו לי שהנה מחר הוא מגיע לחנות. נקווה לטוב.
תגובת החנות:
הוסבר ללקוח מראש ,שהציוד אינו זמין בסיסקו בארץ, וצריך להזמין את המוצר : טלפון IP
מחו"ל ( כחודש אספקה מרגע ההזמנה)
הלקוח הסכים והציוד הוזמן.
לא ברור לנו ממה הלקוח לא מרוצה...
אנחנו תמיד מאפשרים ללקוח לבחור , ופורסים בפניו את כל האינפורמציה בנוגע לאספקה ,ומעדכנים בכל השלבים. בדרך ..

נכון לרגע זה ולאחר בדיקה , הלקוח קיבל את הציוד!

מוצר:
טלפון IP 512G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
28.3.15 בוצעה הזמנה בחנות הוירטואלית, היום 7.4.15 יום שלישי טלפנתי לחנות ולדברי המזכירה אין להם את המוצר בחנות ויש עיכוב אצל הספק אשר יספק את המוצר לחנות רק ביום ראשון הבא, מה שאומר שהמוצר לא יגיע 14.3.15, בהזמה צוין שהמוצר יגיע לאחר 5 ימי עסקים לאחר ההזמנה, מה שלא קרה עד עכשיו ולא יקרה בהמשך, לא הייתי קונה בחנות שמפרסמת מוצר ואין לה אותו במלאי.
תגובת החנות:
באתר קיימים למעלה מ- 2000 מוצרים ,כמובן שלא כל המוצרים זמינים במלאי ,ומוזמנים לאחר הזמנת הלקוח אצל ספקים שונים ( ככה הדברים פועלים בחנויות המוכרות דרך האינטרנט)
הלקוח לא חויב, לאחר הזמנתו , הלקוח קיבל הודעה מידית על חוסר המוצר במלאי, כך שלא מובן כעסו של הלקוח.
אנו משתדלים לתת שרות הכי טוב לכל הלקוחות שלנו, אך לא אחראים על מלאים של הספקים.

מוצר:
ארון תקשורת u4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אל פסק לפני 4 ימים ואתמול אני מקבל מייל מפיי פאל על החזר כספי
רק היום שהתקשרתי לוי אי פי סייל הבנתי מהם שאין להם במלאי וידברו איתי
שאלתי למה לא הודיעו לי והנציגה התעקשה ששלחו מייל וכנראה שהבעיה אצלי שלא קבלתי למרות כמובן שאת כל הפרטים בשביל התלונה אני שואב מהמייל אבל אותה זה לא מעניין.
לא סיפור גדול אבל זה לא התנהלות רצינית. אני צריך את המוצר לעסק דחוף והם לא מסוגלים לעמוד בזה והיחס ללקוח מביך. אני לא קונה מהם יותר
מוצר:
אל פסק SCE-1000 1000VA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של שתי מצלמות לפני כמעט חודש אולי אפילו יותר מחודש, כעבור מספר ימים אכן קיבלתי מצלמה אחת ונמסר לי מהחנות כי המצלמה הזהה השנייה לא נמצאת במלאי ועליי לחכות בסביבות השבוע וחצי, לאחר שבוע וחצי יצרתי קשר עם החנות ונאמר לי שהמצלמה תגיע בעוד 4 ימי עסקים כמובן שאחרי שעברו ה4 ימי עסקים ולא קיבלתי את המצלמה צלצלתי שוב לחנות ונאמר לי כי מחר המצלמה תהיה אצלי
כמו שניתן להבין לא דובים ולא נעליים, לא קיבלתי את המצלמה עד היום
אתמול שוחחתי שוב עם בחורה בשם אלנה שמסתבר שהיא מנהלת החנות והיא הבטיחה לחזור אליי עם תשובה באותו היום...כמובן שאלנה לא חזרה אליי ואני זה שהייתי צריך לחזור אליה כדי להבין איפה המצלמה נמצאת
בסופו של דבר אלנה מצאה את הפתרון של ביצוע זיכוי
צר לי אך לא ככה מתנהלת חנות ובטח לא מול חברה שרצתה להזמין 25 מצלמות אבטחה מאותו הדגם. לא ממליץ בשום אופן לקנות בחנות.
משיטוט בדף הפייסבוק של החברה ניתן לראות כי אני לא הלקוח היחידי המתלונן על אי הגעת המוצר.
תגובת החנות:
לאחר קבלת ההזמנה של הלקוח , נמסר ללקוח שרק מצלמה אחת נמצאת במלאי והשנייה יכולה להגיע במהלך חודש אוגוסט ( והלקוח הסכים להמתין)
הלקוח דיבר איתנו לפני יומיים ואכן, הבטחנו לברר ולחזור אליו.
במהלך בירור עם דואר שליחים , מדוע החבילה לא הגיע אליו וליעדה : התקשר הלקוח בכעס והצענו לו לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי עבור מצלמה, יתרה מזאת , דיברנו בשיחת ועידה , עם חברת השליחויות , שטענו , שיומיים מנסים לספק את החבילה ללקוח, אך הוא לא נמצא במקום והבטיחו לספק דבר ראשון על הבוקר.
הלקוח- סירב וזיכינו את ההזמנה.
לא ברור לנו על מה כועס הלקוח ( הודענו לו מראש שהמוצר חסר, הצענו לזכות את ההזמנה)
מתנצלים על אי ההבנה , ואי נוחות הלקוח , וכן מתנצלים בשם חברת השליחויות שניסו לספק את המוצר , אך הלקוח לא היה במקום.

מוצר:
מצלמת אבטחה D-Link DCS-5020L
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות הנ"ל דרך השוואת מחירים בזאפ, כאשר המחיר שדרשו עבור המוצר היה מהזולים ביותר. הזמנה קלה ומהירה. המוצר נשלח ביום העסקים שלאחר הקניה וקיבלתי קוד לצורך מעקב משלוחים אל תיבת הדוא"ל.
מוצר:
כרטיס מסך GeForce GTX 660 GV-N660OC-2GD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מתגי רשת HP באיסוף עצמי.
המחיר היה אטרקטיבי והשירות שקיבלתי היה מהיר, אדיב, ומקצועי.
בהחלט ממליץ לרכוש מוצרים בחנות זו.

מוצר:
רכזת רשת/ממתג V1910-24G-PoE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התרשמות חיובית. בקשו לברר איזו גרסה קודמת יש לי כדי למנוע בעיות.
שלחו לי את מפתח המוצר במייל.
אך בין הבירור להזמנה המחיר עלה.
מוצר:
מערכת הפעלה חלונות 8 שדרוג
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין