דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד נופש ומחנאות (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
Avi
08/05/2014
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חברה פגשתי בחנות שנתנו לי שרות vip ושעשו לי אחלה דיל על תרמיל פטרול של שורש
יצאתי מרוצה בטוח שאחזור

אבי מאיקאה
תרמיל פטרול wxp35
משה
18/04/2014
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי גריל גז איכותי ברמה מעבר לסטנדרט,רכשתי גריל גז אינפררד של CHAR BROIL - רמת גימור טובה מאד, לא סיני-יתרון של פזור חום אחיד.
הגעתי לחגור ראשל"צ במוצאי שבת - קיבל אותי טל- הפגין חביבות וידע מקצועי
הבטיח אספקה לפני ערב פסח,
כבר למחרת בבוקר יום אב 09:00 התקשר שהגיע הגריל וניתן לבוא לקחת.
במקום עוד ציוד משלים של אוהלים מחצלות כיסאות קמפינג- ציוד לחייל ולנסיעות חול,
צוות צעיר ומקצועי אווירה טובה ופעילה .
בקיצור הגריל עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר
גריל גז T36G
יאיר
12/03/2014
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות על מנת להצטייד לקראת טיול ארוך, קיבלנו שירות מעולה, צחי המוכרן נתן לנו תשומת לב מלאה והסברים מפורטים על כל מוצר ומוצר והמחירים היו זולים משמעותית מהמתחרים, מומלץ
נעליםם DISCOVERY GTX
Shlomo
10/02/2014
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות השרות היה מצוין ועיניני על אף שהמחיר הוצג לי לפני כן כאשר הגעתי לקופה הופתעתי כי המוצר היה בהנחה נוספת אותה קבלתי
כך שיצאתי מאוד מרוצה ואני נהנה מהמוצר ששהוא נעים ונוח לנעילה
bgkhho scovery
אהרן
31/01/2014
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום חמישי בלילה סכין 15 ס"מ וכמובן לא ציפיתי שיתחילו לטפל בהזמנה שלי עד השבוע שאחרי כי כבר סופשבוע.
ביום שני בבוקר התקשרו אלי להודיע לי שאין במלאי את הסכין שרציתי ולשאול מה אני רוצה לעשות.
הציעו לי את הסכין בגודל הבא (18 ס"מ) באותו מחיר של זה שהזמנתי, הזהירו אותי שהוא לא בדיוק כמו הסכין שהזמנתי ושלחו לי תמונה של הסכינים שיש להם כדי שאוכל לראות. התברר שהסכין שהציעו לי באמת לא מתאים למה שרציתי (הלהב לא רחב יותר מהידית אז אי אפשר לקצוץ בנוחות)
הסברתי להם שאני רוצה סכין לקיצוץ ובסוף הציעו לי את הסכין בגודל הבא (19 ס"מ) במחיר הנחה מיוחד. לקחתי שניים :)
הסכינים הגיעו ביום חמישי ארוזים היטב בתוך ניילון בועות וקרטון קשיח ונראים מצויין.

בקיצור, קיבלתי מה שרציתי, המשלוח היה מהיר ויצאתי מאוד מרוצה מהעסקה. והשירות לקוחות היה פשוט מדהים. אנשים מאוד נחמדים.
בכיף אני חוזר לקנות שם.
סכין מטבח 19 ס"מ 5.2003.19
shalom
22/12/2013
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך המרשתת מעיל דובון זית ביום חמישי 12 בדצמבר 2013 והגיע אלי גלויה בדואר ביום שישי 20 בדצמבר בציון הכללי אני מרוצה מאוד אני אחזור לקנות בעתיד בחנות המעיל שהגיע אלי יפה מאוד ואופנתי ממליץ בחום לכל מי שרוצה להנות מבגדים ומוצרים איכותיים
מעיל דובון זית לא ידוע
רן
21/12/2013
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות וחיפשתי לקנות מוצ'ילה, תיק יום ומכנס מטיילים.
הצוות הנהדר (במיוחד דרור וטל!) מצאו לי את הקומבינציה הכי טובה וישר הבינו לליבי שלא באתי להוציא את כל חסכונות חיי.
עם המון צחוק תוך כדי, יצאתי משם בתחושה כיפית ובעיקר שמצאתי את כל מה שאני צריך לטיול שלי - בלי לבזבז על שטויות ועם התאמה מושלמת לצרכים שלי.
תרמיל, תיק, מכנסיים 70
Tamar
19/12/2013
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב! נכנסתי בשביל לקנות מוצרים לטיול לדרום אמריקה ומצאתי מוצרים איכותיים במחירים נמוכים מאשר בשאר החנויות שבהן חיפשתי. השירות היה מעולה- יחס אישי לכל קונה. חוץ מאיחור קל המוצר שהזמנתי, חווית קנייה הייתה מעולה.
מוצ'ילה-תיק טיולים voyager
ליאת
04/09/2013
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקנות נעליים למטרת טיול טרקים, קיבלתי שירות מצויין ואדיב. במיוחד המוכר צחי היה סבלני ואדיב. הוא דאג להזמין את הנעליים שביקשתי, ותוך יום הם הגיעו לחנות. בנוסף המבחר בחנות גדול מאוד והמחירים זולים יחסית לשאר החנויות.
נעליים aut
Ofir
27/08/2013
תיאור חווית הקנייה:
אנשים מדהימים!!!! חוץ מהמחיר הזול..והמוצרים האיכותיים...פשוט כל כך כיף להיות שם! ממש רוצים לעזור. אני קניתי שם הרבה דברים לטיול של חודש וחצי לדרום אמריקה בסכום של 1600 ש"ח! אז גם כשחזרתי כעבור כמה ימים להחזיר פריט אשר היה מיותר לדעתי...החליפו לי בחיוך ואהבה!! פשוט מומלץ!!!!
מיותר ללכת למקומות מתחרים..כי פשוט אין תחרות.....
תרמיל גב p60
Yogev
11/08/2013
שירות בחנות מצויין!!!
אני ואישתי קנינו סנדלי שורש גובי.
טל האחראי והעובדים נותנים שירות מעולה וכייפי ואפילו הנחה קטנה- מגיע להם פירגון.
כן יירבו מקומות שכאלה,
יוגב.
סנדלי שורש gobi
shazbak
10/08/2013
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ציוד לקמפינג ראשון שתכננתי עם המשפחה.
המוכר היה מאוד אדיב ועזר לי לבחור את הציוד המתאים.
המחיר היה נמוך ועוד עשו לי הנחה.
אוהל בן רגע 4 אנשים חגור בן רגע ל 4 אוהל
צהלה
14/07/2013
תיאור חווית הקנייה:
מכיוון שרצינו לעשות קנייה ראשונה של ציוד קמפינג, החלטנו להגיע פיזית לחנות, ומזל שכך. בעלי החנות- אנשים מקצועיים ובעלי תודעת שירות מדהימה, הנחנו אותנו לגבי מוצרים ודגמים - הציעו לנו דברים שלא חשבנו עליהם ,ווידאו שלא נקנה שטויות... גם במחיר הם היו יותר מהוגנים, לא חייבו אותנו על הפריטים הקטנים, עיגלו לנו את החשבון ונתנו לנו פריסה מאוד נוחה של תשלומים.
יצאנו עם אוהל, מזרונים מתנפחים ומזרוני ספוג,כיסאות קמפינג של מודן, מנשאי מים של שורש ועוד כמה פיצ'יפקעס.
טל , אלירן (קבוק) ושאר החברים- בהחלט נחזור אליכם גם בקנייה הבאה.
אוהל ל-8 instant tent
theWorldIsBig
04/07/2013
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב וענייני. מחירים טובים מאוד והתקבלה הנחה בשל קנייה גדולה. היחס היה פשוט מקצועי ביותר, ללא ספק חנות שאחזור אליה בעתיד לצורך רכישה של ציוד תרמילאות וכדומה.
מכנס מתפרק 33924 radian
aviad
15/06/2013
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי מבאר שבע במיוחד לחנות רק בשביל לקנות את הסנפירים ,הגעתי לחנות שיש בה הכל ( מבחר עצום של ציוד לצליה ובמחירים טובים שווה ביקור).
השירות שקיבלתי היה מעל ומעבר ,קיבלתי הסברים על הציוד שרצי וקיבלתי המלצות לציודת שהכי התאים לי מכל הבחינות (מקצועי ביותר )
המוכרים מבינים ענין ואינם מסנים למכור לך מה שאתה לא צריך , מתאים לך את הציוד לפי מה שאתה צריך .

תודה רבה לכל החברה מהחנות
סנפירים reptor
Tal
27/05/2013
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה ביום רביעי בלילה. למחרת התקשרתי לחנות לשאול מתי להערכתם המוצר יגיע, ונאמר לי שככל הנראה בראשון-שני. כבר ביום שישי (!) השליח יצר איתי קשר כדי למסור את המוצר.
יש לציין שההתחייבות של החנות היא עד 7 ימי עסקים, אבל זה היה זריז ביותר להפתעתי ולשמחתי. מעבר לכך, האדם עימו שוחחתי בטלפון (לצערי איני יודעת את שמו) היה מאוד אדיב ושירותי.
נקודה חיובית נוספת היא האפשרות לשלם ב- PayPal באתר.
טרם התנסינו במוצר שהזמנו, אך בינתיים אנחנו מאוד מרוצים - מהשירות, מהזריזות, וכמובן מהמחיר האטרקטיבי.
מנשא לתינוק Jolly Comfort I
פנחס
05/05/2013
תיאור חווית הקנייה:
חנות יפה מקסימה פרגון ענק לטל וצח ולכול צוות החנות.. החנות מספר אחד בארץץ בסוף אפילו פרגנו לי בהנחה תודה רבה נתרא בפעם הבא :)
רובה דייג בושט אספדון
אביב
14/04/2013
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש משקפי שחיה, עזרו לי לבחור מוצר בחיוך וסבלנות.
מכרו את המוצר במחיר יותר נמוך מהמחיר שמצאתי באינטרנט, פשוט שירות מעולה.

ממליץ בחום.
משפי שחיה Vista
hagai
10/04/2013
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה של המוצר הייתה, בין היתר, בסיוע צוות החנות באמצעות הטלפון. עודכנתי כי בעת שהמוצר יגיע לחנות אקבל הודעה. המוצר הגיע במהירות המרבית ואכן ההודעה נמסרה, וכאספתי אותו זכיתי לשירות מעולה בחנות מטל.
אוהל אוהל Salewa Denali IV
עמרי
08/04/2013
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי מראש על מנת לוודא שהמוצר במלאי, המוכר אמר שכן ושאני מוזמן לבוא.
הגעתי לחנות, שהייתה עמוסה, אך גם הייתה ערוכה לכך והיו די מוכרים שיעזרו לי.
המוכר בחנות שאל שאלות על מנת לאתר את צרכיי ולא פסח ודאג גם לומר לי על מגרעות המוצר בהתאם לשימושים שציינתי.
המוכר אולם היה מכירתי אך לא באופן שיכול להטריד (וכידוע - הגבול הוא דק מאוד)
במועד הקניה עזרו לי לפתוח את האוהל על מנת שאראה שהוא אכן תקן וגם איך לפתוח אותו באופן נכון על מנת שלא אשבור אותו (מסתבר שזה אפשרי).
הודגש בפניי כי אין אחריות על מוצר שכזה אך באותה נשימה נאמר לי כי אם היה ונוצר פגם כלשהו שאצור עמם קשר כי למרות שאין אחריות עדיין אולי יוכלו לעזור לי במידה ואתקל בפגם.
הקניה הייתה זריזה, עניינית, מקצועית ושירותית.
לבצע קניה כשהמוכר אחרי יום עבודה שלם בזמן לחץ של החג ובכל זאת לקבל שירות אדיב עם חיוך הוא לא עניין של מה בכך, ללא ספק חנות שאמליץ עליה.
אוהל בן רגע ל-5
Eddy
26/02/2013
אחלה חנות.

אני קונה בה כבר כמה שנים - יש מבחר ענק של מוצרים.

בחנות תמיד מוכנים לעזור עם כול השאלות שאפילו לא קשורות למוצרים אלא לדייג וכו'

צוות בחנות מצוין, במיוחד צחי - עוזר בכול דבר. אם יש איזה בעיה (שזה מקרה נדיר) פותרים מהר ואיכותי.

מיקום טוב- יש חניה.

ממליץ בחום.
חכה,רולר,סרבל..
ספיר
05/02/2013
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האתר, המשלוח הגיע בזמן.
לאחר כמה ימים נפרם חוט בנעל.
הגעתי לחנות והחליפו לי לנעל חדשה בלי שום בעיה.
שירות מקסים וחייכני, המון תודה לתמירי!
נעליים פלדיום
לאוף
28/01/2013
תיאור חווית הקנייה:
ב24/6/12 קניתי נעלי טיולים של KEEN לבני (בן 14 וחצי) ב-580 ש"ח. הנעליים כמעט שלא ננעלו בתקופת הקיץ והחל מספטמבר, ננעלו למס' טיולים קצרים בנגב. באוקטובר החלה הסוליה להתפורר, להתקלף ולהתפרק באזורים שונים (כשהגפה העליונה נותרה מושלמת לחלוטין). בסוף נובמבר החזרתי את הנעליים לחנות, בה קיבל את פני תמיר שטען מייד, בלי להקשיב, ש"הנעל כבר אינה באחריות" . הוא אף הוסיף ואמר (יש עדים..) שכשהוא קונה לבן שלו נעליים הוא לא מצפה שיחזיקו מעמד יותר מחודש. לאחר דין ודברים ארוך וממושך הנעליים נשלחו אל היבואן (שורש) וגם שם נטען שהנעל אינה באחריות. רק מנהלת שרות הלקוחות של שורש (ליאת) בדקה את הענין שוב ולעומק, שמעה את הסיפור (שהרי הנעל בקושי ננעלה) והסכימה לזכות אותי אצל פקל חגור. כשהגעתי לחנות קיבלתי מאותו תמיר יחס מחפיר. הוא זיכה אותי מיידית עם פרצוף של שאט נפש באמצעות כרטיס האשראי במלוא סכום הרכישה וכשניסיתי לחפש לילד נעליים אחרות בחנות, הוא הבהיר לי חד משמעית שאינו מעוניין למכור לי נעליים כלל וכלל .
תגובת החנות:
הגברת הנכבדה נכנסה לחנות עם נעליים בלויות וטענה שקנתה אותם לפני חודש
ללא הצגת חשבונית ודרשה זיכוי כספי במקום.
לאחר בדיקה נוספת התברר כי את הנעליים היא רכשה ביוני אשתקד ולפיכך הנעליים בני חצי שנה.
ובמשך התקופה הזו בנה נעל אותה דרך קבע.סבירות גבוהה שבתנאי המדבר במשך כל אותה התקופה הנעל תתבלה
לאחר בדיקה נוספת לא ניתן היה להחזיר את כספה במקום כמובן,אך שלחנו את הנעל ליבואן לראות אם יש דרך
לרצות את הלקוחה,בהפעלת לחץ רב מצידנו ושיחות אין ספור עם הדרג הבכיר אצל היבואן,הוסכם להחזיר
לה את כספה במלואו לפנים משורת הדין, לאחר חצי שנה בה הנעל היתה בשימוש.מאחר והלקוחה שהציגה את עצמה כד"ר מכובדת התיחסה בזלזול וביהירות עד כדי ביזוי כלפי המוכרים בחנות ולא מסרה פרטים נכונים לגבי אותה קניה נבצר מאיתנו לתת לה שירות בשנית.בברכה תמיר מילר וצוות פקל

נעלי טיולים
משה
16/08/2012
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאיסוף עצמי עבור אוהל מורחב קולמן וכדי לבחון מוצרי קמפינג נוספים, קיבלתי שירות מצויין מטל שליווה אותי לאורך כל הקנייה בסבלנות.הסביר במקצועיות על כיסאות, שולחנות, צלייה, בישול ודברים נוספים שהתעניינתי בהם. לא דחף את הכי יקר למרות שאני אוהב לקנות דברים טובים חסכתי בקנייה בחלק מהמקרים.קיבלתי גם הנחה כי הקנייה הייתה גדולה.
אוהל 8 אנשים מורחב
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply