המוצר הגיע בזמן שירות לקוחות טוב מענה מהיר התיחסות טובה לבעיות אמינות מעל הכל ותודה לנציג שחר שטיפל בעיסקה יוסי
מוצר:
בטריה לנוקיה נ 95
שם:
גיל
תאריך:
25/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתר פשוט וזמין, מאפשר תשלום גם בכרטיס אשראי וגם בpaypal, נוח וקריא ללא יותר מדי דברים קופצים לעין. משלוח כמובטח ובזמן
מוצר:
סוללה לנייד סוללה לגלקסי S2
שם:
MOSH
תאריך:
19/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לרכוש בטריה לטלפון נייד נוקיה מסוג BP-4L. האתר הציע בטריה תחליפית ובטריה מקורית (במחיר כמעט כפול) רכשתי את המקורית. לצערי, נראה לי כי למרות התשלום על הבטריה המקורית, לדעתי קיבלתי בטריה מזוייפת. אני אומר זאת על סמך כך בדיקה שערכתי בין בטריה מקורית שלי של טלפון הנוקיה, לבין בטריה מזוייפת שנרכשה באתר סיני, והבטריה שרכשתי מחנות זאת נראת בדיוק כמו הסינית המזוייפת. גם בשימוש בטלפון - הבטריה שנרכשה בעלת אורך חיים קצר לעומת בטריה מקורית קודמת.
פניתי אל החנות באמייל אך לא חזרו אלי.
כמו כן גם לא שמתי לב שהדברים בחנות נמכרים ללא מעמ
אני אשתדל לא לרכוש בחנות זאת שוב
תגובת החנות:
אם הלקוח היה פונה אלינו (לא פנה) היינו מסבירים לו היכן ההבדלים בין סוללה מקורית לסוללה חליפית. זה בסדר ולגיטימי לחקור, לפקפק ולשאול שאלות, אך אם היה מבקש תשובות היינו יותר משמחים לענות. להשתמש במונח "לדעתי הסוללה מזוייפת" זה לא בדיוק הנחה "מדעית" ונכונה. אנו מוכרים את הסוללות הללו כבר 3 שנים ולא היו טענות על האיכות. מידי פעם יש בעיות גם בסוללות מקוריות ואנו מחליפים ללקוח את המוצר ללא שאלות או התחמקויות. לגבי הטענה שהמחירים ללא מע"מ, זה ממש לא רציני ובוגר: כל מי שנכנס לאתר רואה את המחירים המלאים כולל מע"מ, כפי שנהוג במדינת ישראל. להשמיץ לא עולה כסף... אבל למזלנו עשרות הפידבקים החיוביים (98%) מראים שבכל זאת השירות שאנו נותנים טוב ואנו נמשיך לעשות זאת.
מוצר:
בטריה לטלפון נייד BP-4L
שם:
צבי
תאריך:
11/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש ספק באתרים סיניים מסתבר שכאן מתחת לאף יש סוכנות עם מלאי גדול של סוללות ומטענים למחשבים ניידים . כל מה שמופיע באתר קיים וזמין ומקבלים אותו בתוך ימים ספורים המחירים שפויים .
מוצר:
מטען למחשב לנייד PAVILION
שם:
אורח
תאריך:
11/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להפתעתי כל מה שמופיע באתר קיים במלאי , כל הפריטים שרכשתי באיכות טובה ומתפקדים . ספק שניתן לסמוך עליו. עדיף קניה מקומי עם זמן תגובה של מספר ימין ולא הימור בדילאקסטרים שאי אפשר לדעת מי מקבלים ואי אפשר להחזיר.
מוצר:
מטען/ספק כח חליפי למחשב נייד PAVILION DV4
שם:
טל
תאריך:
13/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להזמין תמיד קל.לקבל פחות רכשתי לפני שבוע ויום סוללה מ PC2 עד היום (שבוע ויום) לא קיבלתי את מה שהזמנתי זאת לאחר שבאתר מפורסם שזמן האספקה הוא שלושה ימים. צלצלתי לחברה שטענה שהיא שלחה וזה כנראה "נגנב" ושהם ישלחו שוב,לי ולבעלי היה ברור שהחבילה לא נשלחה מלכתחילה אחרת לא היו ממהרים לשלוח שוב.אני לא הסכמתי להמתין עוד שבוע כדי שזה יגיע וביטלתי את ההזמנה אצלהם.מי שלא יודע לתת שירות ולעמוד במאחורי זמנים ואספקות שלא יתחייב ללקוחות אני אישית לא קונה שם יותר. לא הפתיע אותי לראות שכעבור יום הם שינו את זמן האספקה ל - 21 יום..
תגובת החנות:
עשרות חוות הדעת החיוביות מראות שלא מדובר בניסיון "לעבוד על הלקוחה" בטח כשמחיר המוצר 25 ש"ח. ללקוחה הוצע לשלוח את המוצר בדואר רשום אך היא החליטה לחסוך את עלות המשלוח וביקשה לשלוח בדואר רגיל שבו אין לנו וגם לה אפשרות לבדוק היכן נמצא הפריט. 95% מהמוצרים מגיעים תוך 2-3 ימי עסקים ולכן כאשר הלקוחה התקשרה לאחר 8 ימים שהמוצר לא הגיע, הבנו שכנראה המוצר אבד. מיד כמובן לקחנו אחריות (למרות שבמפורש מצויין שהאחריות על הלקוח במידה ולא נשלח בדואר רשום) והצענו לשלוח מיידית סוללה נוספת ללא תשלום ובדואר רשום (על חשבוננו). אני לא חושב שיכולה להיות דרך טובה יותר לטפל בעניין ועשינו כל מה שאפשרי ואף מעבר לכך.
מוצר:
סוללה
שם:
אוהד
תאריך:
13/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה E72, לא הגיעה אחרי 8 ימים למרות שאתר הובטח כי יגיע תוך 3 ימים. העיקר שכבר חייבו את הכרטיס ויזה, סתם מתחייבים לזמן אספקה מהיר
תגובת החנות:
בגלל שהלקוח שילם על דואר רשום, צויין במופרש באתר של דואר ישראל שהסוללה הגיעה לסניף לאחר 2 ימים עסקים (אפילו לפני מה שהתחייבנו). הלקוח לא אסף את הסוללה מסניף הדואר ולאחר שבוע וחצי הסוללה הוחזרה אלינו עקב "אי דרישה". בשיחה עם הלקוח, הוא ציין שהוא ציפה שהסוללה תגיע עם שליח למרות שהוא בחר בדואר רשום.
מוצר:
סוללה E72
שם:
אבנר
תאריך:
17/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הסוללה בנייד שלי מחזיקה מעט יותר מ- 24 שעות, לכן הזמנתי סוללה חדשה. לזכות החנות, ההזמנה הגיעה מאד מהר. הבעיה שהסוללה שנשלחה לא עובדת. מילא קורה שמוכרים מוצר שלא עובד, אבל מבאס שגם לאחר שבוע, לא עונים למייל ששלחתי בנידון. אני כבר אקנה נייד חדש.
מוצר:
סוללה bl-5b
שם:
Igenson
תאריך:
11/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה בקלות ובנוחיות, אישור ההזמנה הגיע אחרי כמה שעות ועוד כמה שעות אחריו הגיעה החשבונית ועוד כמה שעות אח"כ "עדכון"... קצת יותר מדי אימיילים בשביל פריט פשוט אחד. זה מלחיץ... לטלפון שמפורסם באתר עונים במוקד קבלת הודעות וכמה שעות אחרי השארת ההודעה, חזרו אלי מהחנות.
ת'כלס - 48 שעות מרגע ההזמנה המוצר היה אצלי ביד! למופת!
מוצר:
סוללה לטלפון סלולרי BP-5L
שם:
ערן
תאריך:
30/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות אמיתי נמדד כאשר משהו לא הולך כשורה. תקלות ובעיות תמיד יכולות לקרות, השאלה היא מה רמת השירות כאשר צצה בעיה. במקרה שלי עם pc2 נשלחה אלי סוללת לפ-טופ חדשה אך לא תקינה. תהליך החלפת הסוללה, הפיצוי וההבנה מצד pc2 היה פשוט מצוין. הלוואי וכל נותני השירות בארץ היו כאלה.
מוצר:
סוללת לפ-טופ חליפית 6 תאים
שם:
יאיר
תאריך:
16/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבוע שלחתי להם מייל (באמצעות "צור קשר") די כעוס. רכשתי אצלם סוללה לפני מעט יותר מחצי שנה (לא מקורית, אבל חדשה) - היא כבר הגיעה למצב של צורך להטעינה פעמיים ביום (תקופת האחריות בדיוק פגה ולא הייתי מודע לכך). ביקשתי שיבחרו מה הם מעדיפים: לשלוח סוללה לא מקורית חדשה, לשלוח מקורית (ואשלים את המחיר) או להחזיר לי את הכסף.
למחרת בבוקר התקשרה נציגת שירות, אמרה מיד שזה לא תקין שהסוללה כבר במצב כזה ושהיא שולחת לי סוללה חדשה.
קצר, תכליתי, שירותי. עשר. כן יירבו.
מוצר:
סוללה לנוקיה 6070
שם:
yonimmi
תאריך:
05/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת לנייד T40, הגיעה מהירות תוך הזמן המובטח.
בהזמנה אחרת, הזמנתי סוללה תואמת למחשב נייד לנובו SL510. המחשב סירב להטעין את הסוללה. פניתי לשחר מ PC2, ששלח לי סוללה אחרת מיידית אך גם איתה המחשב סירב לעבוד. שחר החליף לי לסוללה מקורית של לנובו, אבל לא מדגם המאושר לנייד הספציפי הזה וגם היא לא התאימה. בסיכום החזרתי לו את הסוללות וזוכיתי על ההזמנה. מה שמוכיח שיש חברות היודעות לתת שירות כמו שצריך כשמשהו לא עובד. נשארתי לקוח של PC2 בגלל שקיבלתי שירות טוב כאשר הדברים לא עבדו. בבירור מול IBM הסתבר שיש רכיב שמזהה אם הסוללה מאושרת או לא למחשב.
מוצר:
מקלדת ללנובו T0 T40
שם:
אלדן
תאריך:
21/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני חייב לציין שהשירות ומהירות השליחה של החנות הנ"ל היו פשוט יוצאות דופן. ביום ראשון נתקעתי כאשר המטען של המחשב הפסיק לעבוד. הזמנתי ביום ראשון בערב וביום רביעי המטען כבר היה אצלי בעלות של 179 שח למטען מקורי, במקום 250 שראיתי במקומות אחרים וגם לא היו מקוריים. חששתי קצת שהמטען לא יתאים אך הובטח לי שאם כך הדבר אני יקבל החזר כספי מלא ללא עלות. יישר כח
מוצר:
מטען למחשב נייד A305
שם:
sharon.g
תאריך:
21/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה קיבלתי את המטען תוך ימים ספורים. לא היה כבל חשמל. התקשרתי אמרו לי שהייתי צריכה לסמן באתר שאני רוצה ולהוסיף עשרה שקלים אך ישלחו לי מיד ללא חיוב כספי. ואכן כך היה. חוויית שרות נעימה.
מוצר:
מטען למחשב נייד
שם:
menahem
תאריך:
18/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שחר יצר איתי קשר מידית והמליץ לי על מטען טוב יותר שלא מתחממם באותו מחיר, מחיר שהוא זול כבר למחרת החבילה נשלחה והגיעה כעבור יומים, ישר כוח
מוצר:
מטען למחשב נייד 19.5V
שם:
איתן
תאריך:
21/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מעולה. הזמנתי סוללה לסלולרי שלי שהגיעה תוך יומיים בדואר. הזמנה פשוטה באתר וקבלת מייל לאישור ההזמנה וחשבונית. נעניתי במיידי על כל שאלה שעלתה לגבי זמן טעינה ראשונית ועוד. בהחלט ממליץ ואקנה שם בעתיד.
מוצר:
סוללה לסלולרי BP-4L
שם:
קובי
תאריך:
16/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר שלהם סוללה חילופית למחשב הנייד שלי הזמנה קלה המוצר הגיע אחרי יומיים מיום ההזמנה לסניף הדואר הקרוב אליי
שירות מהיר וקל מומלץ !
מוצר:
סוללה חליפית 9 תאים למחשב נייד T61P
שם:
אנדרי
תאריך:
05/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כניתי בחנות פיסי2 כבר כמה פעמים וכול פעם המוצרים הגיו בזמן ונטריזה מקורית ושלמה. מוצרים ביאכות טובה. אני ממליץ אל חנות זות.
מוצר:
מדפסט
שם:
צביקה
תאריך:
05/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב מקצועי ומהיר כשחשבתי שהיא לא פועלת נשלחה לי מיד מצלמה חדשה,קיבלתי הסבר טלפוני והמצלמה פועלת לשביעות רצוני. השרות אדיב המשלוח מהיר וההזמנה בוצעה בזריזות
מוצר:
מצלמת רשת
שם:
חיים-מאיר
תאריך:
05/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחרונה נאלצתי להחזיק 2 טל' ניידים ולכן החלטתי להשמיש מכשיר ישן שהיה ברשותי, אךפג תוקפה של הסוללה, היקלדתי את מספרה בגוגל ומצאתי שהיא קיימת בחב' PC2 , השארתי פרטים באתר שלהם. ומהר מאוד שבו אלי ולאחר כ-3 ימים המוצר היה אצלי בתיבת הדואר. מדהים. וזה המקום לומר להם תודה על השירות והמוצר שהופתעתי לטובה גם מהמחיר .
כל הכבוד.
מוצר:
סוללה bl-4c
שם:
עמוס
תאריך:
09/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד
מענה טלפוני מהיר בשרות לקוחות משלוח בדואר תוך שלושה ימים יחס חם מאוד מכול אחד\ת שעונים לטלפון
בכף
עמוס חזאזי
מוצר:
סוללות BP-4L
שם:
ben65
תאריך:
26/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה לנוקיה...כמובן שלא רשמתי את הכתובת שלי כמו שצריך.לאחר מספר שעות התקשרו אלי ואמרו לי שאם תיהיה בעיה במשלוח אז הם ישלחו לי סוללה נוספת. ניסיתי להסביר למטלפנת שאני אשם ולכן היתי רוצה לשלם על הסוללה שוב במידה והיא לא תגיע אך היא התעקשה לשלוח לי סוללה ללא חיוב. כאמור הסוללה הגיע לאחר יומיים ללא כל בעיה. אני קונה הרבה באינטרנט ואפילו גם מוכר דרך זאפ והשירות שקיבלתי ב PC2 ממש אמריקה.
מוצר:
סוללה BL-4CT
שם:
shachar
תאריך:
25/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום א' הזמנתי סוללה לנוקיה e71. בחרתי ב-pc2 כי הם התחייבו למשלוח חינם תוך 3 ימים - זמן שהיה הקצר ביותר מבין החנויות האחרות. ביצעתי את הרכישה ושילמתי דרך אתר האינטרנט. לאחר זמן קצר התקשרה אלי נציגה של pc2 ומסרה לי שהסוללה עוד לא שוחררה מהמכס ושתשוחרר תוך יום-יומיים ושאלה אם אני מסכים. חישבתי שעד סוף השבוע תגיע אלי הסוללה, והסכמתי.
ביום ה' (4 ימים לאחר ביצוע ההזמנה), לאחר שהסוללה לא הגיעה, טלפנתי למוקד החברה. המוקדנית אמרה שאינה יכולה לעזור לי ושאדבר עם שחר - מנכ"ל החברה - ונתנה לי את הטלפון שלו. שחר באופן מפתיע לא היה זמין. השארתי הודעה במוקד ושחר חזר אלי במייל. הוא כתב לי שאם אני לא רוצה להמתין יותר, אין לו בעיה לבטל את העסקה (תודה רבה באמת - זה לא הוא שצריך את הסוללה לעבודה). אבל אם אני עוד מעונין בסוללה היא תישלח אלי ביום א'. אמרתי שאני מעונין - להזמין סוללה ממקום אחר כבר לא היה משתלם...
באופן מפתיע, גם ביום א' (שבוע לאחר מועד ההזמנה!!) הסוללה עוד לא הגיעה. רק ביום ב' קיבלתי מייל שהסוללה יצאה לכיווני. ורק ביום ג' היא סוף כל סוף הגיעה אלי.
ההרגשה היתה שמזלזלים בי. רק אחרי הקניה הם מודיעים שהסחורה לא ברשותם. ולאחר מכן עוד מציעים לי לבטל את העיסקה. פשוט בושה. אין שירות לקוחות אמיתי - לדברי המוקדנית, המוקד לא שייך ל-pc2, הם רק שוכרים שירותי מוקד חיצוני שלא יכול באמת לתת מענה ראוי והוא רק מחלק את מס' הטלפון של שחר (המנכ"ל).
אציין שבכל תחלופות המייל שהיו לי עם שחר לא קיבלתי שום התנצלות מחברת pc2 על אי העמידה בהתחייבותם.
אני לא קונה שם יותר - סבל מתמשך.
תגובת החנות:
ללקוח הוסבר במעמד הרכישה שכרגע הסוללות תקועות במכס וזמן השיחרור יכול להיות בין יומיים לשבועיים (תלוי במכס ולא בנו). הלקוח העדיף לקחת את חלק שמדובר על יומיים... בנוסף, עקב ההמתנה, שלחנו ללקוח סוללה מקורית במקום החליפית שהזמין. לאורך כל זמן הטיפול בלקוח, הוצע לו אין ספור פעמים את האפשרות לבטל את העסקה כי אנו לא רוצים לגרום לו לעיכוב או בעיה. בכל הפעמים הלקוח החליט שהוא רוצה להמתין. הסוללה נשלחה ביום א' כפי שהובטח ללקוח. המייל המעדכן על הסאטוס ההזמנה מגיע כמה שעות אח"כ ולכן הלקוח ראה זאת ביום שני. והעבודה היא שהלקוח קיבל את הסוללה ביום שלישי בבוקר. הלקוח קיבל סוללה מקורית שעולה באורנג' או סלקום כ 200 ש"ח וזאת תמורת 37 ש"ח.
מוצר:
סוללה לפלאפון נוקיה e71 bp-4l
שם:
דייויד
תאריך:
22/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
1. יותר זול מהסוללה המקבילה באתרים בחו״ל 2. תשלום דרך פייפאל. 3. משלוח מהיר (תוך יומיים הסוללה הייתה אצלי) 4. מוצר איכותי. 5. מיד עם ביצוע הרכישה קיבלתי מייל עם פרטי הרכישה, לינק לחנות ולמוצר. 6. חודשיים לאחר ביצוע הרכישה התגלתה בעיה בסוללה, בתגובה למייל ששלחתי להם הם כתבו שהוציאו לי סוללה חדש. הסוללה הגיעה יום למחרת, הייתה תקינה.
זו חווית קניה ושירות ברמה שלא הכרתי כאן בארץ! דייויד
מוצר:
סוללה לטלפון נייד BP-4L
שם:
יאן
תאריך:
20/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני הזמנה התקשרתי לחנות וביררתי אם יש להם במלאי סוללות נטענות. הם אמרו לי שכן ולכן הזמנתי. אחרי שבוע כאשר ראיתי שלא שלחו לי כלום התקשרתי אליהם ושאלתי מה קורה עם הזמנה, אמרו לי שסוללות רק אתמול הגיעו למלאי ונשלחו לאלו שהזמינו לפניי. שאני אצטרך להמתין עוד ויפצו אותי במצלמת אינטרנט. בקיצור קיבלתי אחרי שבועיים בערך.
תגובת החנות:
מיד על קבלת ההזמנה יצרנו קשר עם הלקוח ועידכנו שאנו מחכים למשלוח שישוחרר מהמכס והעניין יכול לקחת זמן ואם הוא מעוניין, נוכל לבטל מיידית את ההזמנה. בגלל שאנו מציעים את המחיר הזול בישראל + הצענו ללקוח פיצוי על ההמתנה, הלקוח ניאות להמתין "כמה שצריך" על פי הגדרתו. לא מובן מדוע הוא מתלונן אם ידע מראש את התנאים.