דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
משחקי מדע וטבע ומתנות ייחודיות (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אומגה סינטק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באולטק ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
140
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
127
1
12
נמצאו 140 חוות דעת גולשים על אולטק
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
08/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה הקשרתי כדי לוודא משלוח מהיר.
טיפל בי בחור בשם ירון שדאג להוציא את המשלוח באותו היום, בנוסף גם נתן הצעה אטרקטיבית לשידרוג.
המוצר אכן הגיע תוך כמה ימים
מוצר:
נגן MP3 לשחיהה GO 4GB
תמונת משתמש
שם:
denis
תאריך:
14/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאתר אולטק דרך זאפ. עניינו אותי מספר מוצרים והגעתי לחנות. השירות היה מהיר ואדיב, קניתי רמקול, זרוע למצלמה וכרטיס זכרון. הכל עבד בסדר גמור. לאחר שבועיים הגעתי שוב לחנות כי נדמה לי שהרמקול אינו מתפקד היטב. איש המעבדה בדק לי אותו במקום ואכן אישר את שהרמקול הספציפי שהיה לי קצת לא עושה את העבודה כמו שצריך. בו במקום הציעו לי והחליפו לי את הרמקול ברמקול חדש זהה לרמקול שקניתי . עכשיו הכל עובד מצויין. הייתי מאד מרוצה מהשירות לפני ואחרי הקניה ולכן החלטתי להמליץ גם לאחרים על חנות זו. אני כמובן אבקר בה שוב בעתיד כי בלי שום קשר לשירות המצויין יש שם דברים מעניינים ומיוחדים. תודה!
מוצר:
זרוע למצלמה, רמקול נייד, כרטיס זכרון i cube
תמונת משתמש
שם:
Asher
תאריך:
14/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נעשתה בטלפון בצורה מקצועית ומהירה צילצלתי אחרי יומיים לשרות לקוחות לוודא סטטוס ההזמנה לא חיכיתי הרבה זמן למענה והטיפול היה מהיר ומקצועי
מוצר:
מתאם usb לטאבלט
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
22/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר החברה, היה קל ונוח למצוא ולהזמין. לאחר כחצי שעה קיבלתי טלפון שמאשר את ההזמנה. תוך פחות משבוע המוצר הגיע.
מוצר:
מטען USB במחזיק מפתחות
תמונת משתמש
שם:
אביחי
תאריך:
10/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה אוכל לסכם את חווית הקניה באתר אולטק כך: הזמנה קלה וברורה באתר, אישור על ההזמנה הגיע מיד, מס' הדואר הרשום למעקב אחר ההזמנה הגיע בבוקר למחרת למייל והמשלוח הגיע לסניף הדואר יומיים לאחר ההזמנה. הופתעתי לטובה. יפה מאד!
מוצר:
תושבת לרכב ארוכה
תמונת משתמש
שם:
Sergey Efimov
תאריך:
03/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצוע הזמנה היה פשוט, מייד קבלתי מייל אם פרטי ההזמנה למעקב.
יום למחורת כרב קבלתי קוד של מעקב דואר רשום.
כיף לקנות במקום שהכול זורם.
מוצר:
ITsupplier - פנל קידמי משולב מפצל USB, קורא כרטיסי זיכרון, FireWire,
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
02/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי רמקול שיהיה בו גם נגן כדי שאפשר יהיה לשמוע מוזיקה ישירות מדיסק און קי. מצאתי באתר אולטק כמה רמקולים ניידים ובסוף בחרתי ברמקול טיובה שהיה הכי נראה לי. סה״כ אני חייב לציין את האתר לטובה. הרישום לאתר וההזמנה היו קלים ונוחים. קיבלתי במייל מעקב בסיסי על ההזמנה, המוצר הגיע בזמן וארוז היטב נגד פגיעות. גם שירות הלקוחות שלהם ענה מייד והיה אדיב כאשר התקשרתי לשאול שאלה לגבי תפעול הרמקול. סה״כ הייתה חוויה טובה. אם אצטרך לקנות מהם שוב בהחלט אשקול לחיוב.  
מוצר:
רמקול טיובה טיובה
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
09/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי נגנים לשחייה. ראיתי כי יש לאתר אולטק מספר נגנים שונים של חברות שונות.החלטתי לבקר במקום. קצת היה קשה למצוא את המקום אבל בסופו של דבר הגעתי. היו בחנות נגנים שונים לשחייה נגד מים. בסוף בחרתי בנגן השחייה של חברת JLAB, נראה לי מתאים. היום כבר עבר כמעט חודש ואני מאד מרוצה ממנו-קניה מוצלחת מאד. גם השירות של החנות היה סבבה לגמרי. הם היו סה"כ בסדר גמור, המוצר בסדר גמור, האתר והחנות בסדר גמור. אין תלונות מה צריך יותר מזה?
מוצר:
נגן שחייה נגד מים 4GB
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
23/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני בדרך כלל לא נוהג לכתוב חוות דעת, הרי ביננו למי יש כוח להשחית את זמנו הפנוי רק כדי לכתוב ביקורת חיובית על קניה שהיית מרוצה ממנה? בכל אופן אני חורג ממנהגי כיוון שחווית הקניה שהייתה לי בחנות של האתר אולטק הייתה באמת חריגה לעומת שירות הלקוחות שאנו רגילים בה לצערנו בארץ. עשיתי הזמנה באתר לרמקולים וציינתי שברצוני לאסוף את המוצר. כבר אחרי מספר שעות התקשרתי לשאול אם אוכל לבוא לאסוף את המוצר שהזמנתי ונענתי שאני יכול להגיע כיוון שהוא נמצא במלאי.כשהגעתי לחנות - היפה כשלעצמה ראיתי את מגוון הרמקולים הגדול שהיה שם והחלטתי לרכוש רמקולים אחרים. נציג החנות עבר איתי כמעט על כל הרמקולים לבקשתי.כאשר רציתי לשמוע את הסאונד שלהם הוא השמיע ללא היסוס והסביר לי בסבלנות יתרה על כל רמקול אשר תהיתי לגביו.(אני נודניק לא קטן) ועל ההבדלים בין רמקול לרמקול. בסופו של דבר החלטתי לרכוש רמקול אחר ממה שהזמנתי וכיום שלושה שבועות לאחר הרכישה אני מאד מרוצה מהרמקול ומהסאונד. אני ממליץ בחום על חנות זו יש שם הרבה גאדג'טים מגניבים. אתר אולטק אותי לפחות יזכה לראות שוב כלקוח חוזר.
מוצר:
רמקול נייד GOROCK
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
31/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באולטק עכבר בצורת מכונית למחשב לקח לו שבוע להגיע כשהוא הגיע ישר חיברתי אותו למחשב כדי לראות שהוא עובד ושהכל בסדר כמו שכל לקוח שקונה מוצר עושה הוא לא עבד טוב, מיד התקשרתי לחנות ונציג השירות שענה לי אמר אם העכבר לא עובד תקבל את כספך אם העכבר עובד אך לא מוצא חן בעיניך אז תקבל זיכוי לקנייה בחנות שלחתי להם את העכבר חזרה הוא הגיע אליהם והם אפילו לא טרחו לחזור אלי אני התקשרתי אליהם ענה לי מישהו הוא אמר שהוא בדרג שם הכי גבוה הוא אמר שהוא בדק את העכבר והוא עובד מצויין אמרתי לו אוקיי אם העכבר עובד לדעתך אני לא אתווכח אבל תתן לי זיכוי כמו שנציג הלקוחות אמר לי ביום ההזמנה הוא לא היה מוכן וויתרתי על המוצר וחמישים שקלים הלכו לפח, הם לא התחשבו בחוק שאומר שעד 14 ימים מיום ההזמנה מותר להחזיר מוצר הוא אומר שעצם העובדה שניסיתי את המוצר ברגע שהוא הגיע רק בשביל לראות אם הוא עובד אז אי אפשר להחזיר את הכסף או לקבל זיכוי וגם שאמרתי לו שאני מוותר על המוצר אז זה לא עניין אותו והוא טרק לי את הטלפון בפנים ממש לא עניין אותו שיש לקוח פגוע כל עוד הוא קיבל את הכסף שלו אז מבחינתו הכל בסדר וגם במהלך השיחה הוא אמר "המטרה שלי היא להרוויח כסף" רק חבל שהם לא עושים את זה בצדק.
תגובת החנות:
המוצר חזר אלינו בטעינה כי אינו עובד. בדקנו את המוצר ומצאנו כי הוא תקין לחלוטין. ניסינו לתפוס את הלקוח במשך כמה ימים אך ללא הצלחה. לאחר מכן בשיחה עם אחד הנציגים שלנו הודה הלקוח כי אכן אינו נוהג לענות לשיחות ממספר חסוי. (המרכזיה שלנו מוציאה מס' חסוי) הסברנו ללקוח כי המוצר תקין לחלוטין וגם ביררנו איתו את צורת השימוש בו והנו מדוע חשב שלא תקין – הלקוח ניסה להשתמש בעכבר האופטי על גבי שולחן בעל ברק חזק ומשטח לא אחיד. הסברנו לו שעכבר אופטי עשוי להתיקל בקושי לעבוד בצורה חלקה על משטחים מסוג זה אך הדבר לא סיפק אותו. ביקשנו מהלקוח לסור אלינו לאסוף את המוצר או לחילופין שנשלח לו את המוצר בעלות דמי משלוח של דואר. הלקוח סירב בכל תוקף לבוא אלינו וגם לשלם על המשלוח. הסברנו לו בנימוס! כי אלו האפשרויות היחידות ואין אנו חייבים לשלוח על חשבונינו מוצר שלא היה בו שום פגם ונשלח אלינו ללא סיבה. בשלב זה הלקוח דרש לבטל את העסקה וטען כי זכותו לעשות זאת לפי החוק. הוסבר ללקוח כי החוק תקף אך ורק לגבי מוצר שלא היה בו שימוש. ומכיוון שפתח את אריזת המוצר, השתמש בו, בדק אותו ואף שלח לנו אותו ללא אריזתו המקורית. לא נוכל לעשות כך ואף אין החוק מחייב אותנו לכך. הלקוח איחל לנו איחולים מאוד לא נעימים ומכובדים והשתמש בשפה גסה מאוד. בשלב זה בחרנו לנתק עימו את השיחה. גם עכשיו ולאחר כל זאת הלקוח מוזמן אלינו לאסוף את המוצר.
מוצר:
עכבר למחשב
תמונת משתמש
שם:
Mazal
תאריך:
29/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה שאני קונה באתר אולטק. הייתי מרוצה בעבר מהשירות והזמנתי גם עכשיו רמקול לבן שלי. למרות שלא רציתי לשלם בכרטיס אשראי השירות לקוחות בא לקראתי ושילמתי להם באמצעות העברת כסף בדואר ישראל. המשלוח הגיע עם שליח עד הבית. ממש מהר הרמקול ממש טוב והבן שלי מרוצה ממנו. הכל עבר חלק וכמו שצריך בעסקת אינטרנט ללא תקלות. רק תשבוחות... בעתיד לא אהסס לקנות מהם שוב 
מוצר:
רמקול rx28 Rx28
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
24/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר אולטק מקלדת אלחוטית לאייפד. ההזמנה הייתה נוחה וברורה. הגעתי למקום כדי לאסוף את המוצר. החנות והחדר תצוגה מרשים. ממש חנות צעצועים למבוגרים. נציג החנות הסביר לי בסבלנות ואורך רוח על המוצר. רכשתי בנוסף למקלדת גם תושבת לרכב לאייפד, כיסוי לאייפד ומגן מסך. בסך הכל הייתה לי חווית קניה טובה. מידי פעם אקפוץ לשם לרכישות נוספות. ממליץ
מוצר:
מקלדת אלחוטית לאייפד
תמונת משתמש
שם:
יפעת
תאריך:
12/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבן שלי קיבל מתנת יומהולדת את המסוק הנ"ל, אחרי יומיים בדיוק של שימוש נאות ועל פי כל הכללים במסוק, מתג הפעלה של המסוק פשוט נפל, רק לסבר את האוזן החלק בגודל של מ"מ*מ"מ ובלעדיו ניתן לזרוק את המסוק לפח. פניתי לשירות הלקוחות כי הרי ברור שמוצר טוב לא מתפרק אחרי יומיים. ואז התבררה התמונה- אין אחריות על המסוקים?! גם אחרי יומיים!נאמר לי שאם אני רוצה אפשר לתקן זאת בתשלום!!,כל זה והמסוק עדיין לא נבדק עלידם.
אז אני אומרת איפוה השירות ללקוח,תבדקו טוב טוב מה קורה אם........ לפני שאתם קונים כי הכסף לא גדל על העצים...
תגובת החנות:
1.הלקוחה אכן רכשה בחנותינו את המוצר הנ"ל מסוק מיני עם שלט רחוק Sky Dancer.
2.הלקוחה פנתה אלינו לאחר יומיים בבקשה לממש את האחריות, מסיבה כי המוצר נפגע פיזית בזמן הפעלתו.
3.בשיחת הטלפון אמרה הלקוחה כי נתנה לבנה בן 7 לשחק במסוק, למרות שצוין גם על גבי האריזה וגם במדריך למשתמש שהמוצר זה מתאים לגילאים בוגרים יותר.
4.בשיחה עימה ניתן היה להבין שהמתג נשבר לאחר הפעלת המסוק והתרסקותו על הקרקע ולא כפי שטוענת כאן הלקוחה שהוא "פשוט נפל".
5.עובדה כך שהלקוחה בעצמה כתבה כי היא הפעילה את המסוק במשך יומיים והוא היה תקין.
6.הובהר ללקוחה שהאחריות לא חלה על נזק משתמש לא במסוקים ולא בכל מוצר אחר.
7.הלקוחה בכל זאת הוזמנה על ידינו להביא את המסוק למעבדה שלנו על מנת לבדוק האם אפשר לעזור לה ואם ניתן בכלל לתקן את המוצר, אך היא סירבה.
8.אנו בהחלט מבינים את הלקוחה ואף ניסינו ללכת לקראתה אך אין באפשרותינו לממש אחריות שלא קיימת.
9.בשום אופן לא נאמר ללקוחה שאין אחריות על המסוקים אלא נאמר לה שאין אחריות על שבר- דהיינו אין אחריות על נזק משתמש.
10.נמשיך לשרת בנאמנות את כל לקוחותינו על פי אמות החוק והצדק אך לא נוכל להיכנע לכל גחמה של לקוח אשר רוצה לגלגל את האחריות שלו לפתחנו.

מוצר:
מסוק sky dancer מיני 3/3.5 ערוצים
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
31/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בחנות אולטק אשר בפתח תקווה. התעניינתי בקניה של משדר FM.
השירות שקיבלתי היה מסביר פנים וסבלני. ענו על כל שאלותיי.
לאחר הקניה התקשתי בהפעלתו של המשדר שרכשתי והתקשרתי למוקד שירות הלקוחות של האתר. גם שם זכיתי למענה סבלני והסבירו לי כיצד עלי להשתמש בו בצורה הנכונה.
תודה לכם. ללא ספק אחזור וארכוש בחנות זו כשיזדמן לי
מוצר:
משדר FM
תמונת משתמש
שם:
אבירם
תאריך:
24/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורא כרטיסי זיכרון ו- SIM וכן מטען iPhone 1900 mA . כל המוצרים הגיעו בזמן בדואר רשום, ואז התברר:

1. קורא כרטיס הזיכרון אינו עובד ואינו מזהה כרטיסי זיכרון. כמובן שבדקתי זאת על כרטיסי זיכרון שונים ואף בדקתי את כניסת ה- USB עם קוראים אחרים. כך שבוודאות הבעיה אינה המחשב שלי או כרטיסי הזיכרון שלי, אלא המוצר עצמו

2. מטען ה- iPhone אינו מטעין. החיבור למכשיר אינו יציב (ה- iPhone מזהה טעינה ואז פתאום, אף ללא שנוגעים בו, הוא מפסיק לזהות טעינה – וכמובן שבדקתי לאחר הסרת הכיסוי של ה- iPhone, אשר עלול להרחיק את המגעים). ויותר חמור – אין בכלל טעינה ! גם שכאשר ה- iPhone מראה טעינה – בפועל אין טעינה ואחוז טעינת הסוללה כלל אינו עולה. כמובן שאין שום בעיה עם ה- iPhone בטעינה רגילה (דרך USB או דרך מתאם החשמל).

דיברתי עם שרות הלקוחות, שלחתי כהנחייתם את המוצרים חזרה, ונציג החנות (ארנולד כמדומני) התקשר אלי לאחר שבדק ולדבריו מצא כי הכל תקין והבעיה היא בכלל אני. לא עזרו כל ההסברים שלי ששלחתי חזרה את המוצרים כי הם לא עבדו ואף וידאתי זאת באופן מוחלט (ואני קצת מבין במחשבים). המסר של ארנולד היה חד משמעתי: או שתבוא לקחת את המוצרים מהחנות עצמה (בפתח תקווה), או שיחייבו אותי על אחסנה אצלם (!!) . ולבסוף ניתק לי השיחה בפנים.

באמת שירות אדיב ומקצועי לתפארת.
מאחר ועלות ההגעה אליהם, כולל נסיעות, תעלה לי בהפסד שעות עבודה יותר מאשר ערך כל העסקה, מבחינתי שיזרקו הכל לפח.

בשורה התחתונה: המלצה חד משמעית להתרחק מהם
תגובת החנות:
1. הלקוח החליט שהמוצרים אינם תקינים למרות שלא טרח ליצור קשר עם התמיכה הטכנית של החנות.
2. הלקוח שלח את המוצרים לחנות ולאחר בדיקה טכנית מקצועית המוצרים נמצאו תקינים לחלוטין.
3. הלקוח הוזמן לחנות לקבל הדרכה אישית על המוצרים ולברר את העניין אך סירב.
4. ללקוח הוסבר שהוא יכול לבוא לאסוף את המוצרים מהחנות או שהמוצרים ישלחו אליו
פעם נוספת בעלות סמלית של 10 ₪.
5. ללקוח הוסבר שאם הוא לא יכול בזמן הקרוב לאסוף את המוצרים החנות תשמור אותם במשך 45 יום(!).
6. במקרה והיה נבדק ונמצא שהמוצרים אכן אינם תקינים היו נשלחים ללקוח מוצרים חדשים בחינם ופיצוי.
7. מדיניות החנות היא שנציג שרות אינו יכול לסיים שיחה מיוזמתו ואם כן הוא מסתכן בפיטורים.
8. הלקוח עדיין מוזמן ליצור קשר עם החנות ולפתור את העניין על הצד הטוב ביותר.

מוצר:
סוללת חירום ל- iPhone
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
12/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצרתי קשר עם החברה על מנת לקבל פרטים טכניים על המוצר, נעניתי ע"י בחור בשם אסף שנתן הסבר מפורט וידע לכוון אותי למוצר שחיפשתי. גם לאחר הרכישה השירות שקיבלתי כלקוח היה אדיב ושירותי ובהחלט יגרום לי לחזור ולרכוש דרכם מוצרים נוספים
מוצר:
מסוק לאייפון i-Helicopter
תמונת משתמש
שם:
efraim
תאריך:
17/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברכב שלי אין כניסה לאודיו חפשתי דרך לשמוע מוזיקה מMP3 ברכב. ראיתי בזאפ חנות בשם אולטק שמוכרת מכשיר שמשדר מהנגן לרדיו של הרכב וכן משמש כדיבורית בלוטוס לרכב ע"י שידור לרדיו של הרכב.
התלהבתי מהמכשיר משום שהוא יאפשר לי גם לשמוע מוזיקה מהנגן וגם ישמש לי כדיבורית.
בפועל המכשיר לא מילא אף אחת מהפונקציות הנ"ל המוזיקה הייתה באיכות נוראית (וגם כשניסתי לשנות תחנות זה לא עזר) ובשיחות הפלפון אנשים לא שמוע אותי (המיקרופון ממוקם על המכשיר עצמו והוא רחוק מהפה).
כך שהוצאתי הרבה כסף על מכשיר שבפועל לא עובד.
באולטוק לא היו מוכנים לקבל את המכשיר בחזרה בטענה שבבדיקות שהם עשו הוא עבד.
המכשיר הכן עובד אבל הוא לא פונקציונלי.
מסקנה: אם אתם מחפשים פתרון פונקציונלי (ולא פריט לאוסף הגאדג'טים שלכם)תתרחקו מאולטק.
תגובת החנות:
· בניגוד למה שהלקוח טוען הוחלף המכשיר למוצר חדש לחוליטין באריזה חתומה.

· גם מהמוצר החדש הלקוח לא היה מורצה ולכן הונחה להחזירו לחנות כדי שנוכל לזוכותו.

· המוצר הגיע ללא אביזרים נילווים.

· המוצר נמצא תקין בבדיקה טכנית.

· הלקוח הוזמן לחנות לקבל הדרכה על המוצר ולברר את כל הטענות שהעלה אך הוא סירב.

· לפי מדיניות ההחזרות של החנות ניתן לזכות לקוח על מוצר בתנאי שהמוצר חוזר אלינו ללא סימני
שימוש ועם כל האביזרים הנילווים.

· אם הלקוח היה טורח להחזיר את המוצר בשלמותו או להגיע לחנות ולהסביר למה הוא חושב שהמוצר אינו תקין
כמובן שכספו היה מוחזר לו.

· הלקוח עדיין מוזמן לבוא ולישר את ההדורים עם החנות ולצאת מרוצה כמו כל שאר לקוחותינו.

מוצר:
דיבורית בלוטוס + משדר רדיו FM לרכב
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
20/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטען סולרי .
המטען מתימר להטעין MP3 וטלפונים סלולרים.
הכנסתי אותו לטעינה בלילה ולמחרת הכנסתי אותו ל MP3 שלי לצורך הטענתו. מרגע שביצעתי זאת המכשיר שלי השתתק והפסיק לפעול.
צלצלתי לחברה והודעתי להם על התקלה והם הציעו לי להחזיר להם את המוצר ואת ה MP3 שלי כדי שיוכלו לברר.
עשיתי זאת.הם חזרו אליי והודו שהמכשיר הסולרי לא תקין ומאחר ואין להם במלאי הבטיחו להחזיר לי את כספי.ביחס ל MP3 שלי הם התכחשו למה שקרה לי והם אינם מוכנים לפצות אותי על המוצר שניזוק. הנני לציין ש הMP3 הוא בן שנה בלבד.
לתשומת לבכם!!! עם אנשים כאלה לא עושים עסקים
תגובת החנות:
הלקוח רכש מטען סולרי לנגנים, לטענתו המטען לא היה תקין וכן גרם נזק לנגן שלו.
הלקוח ביקש פיצוי על הנגן אשר ניזוק לכאורה על ידי המטען שרכש.

מבדיקה מקצועית של המטען ושל הנגן של הלקוח על ידי המעבדה עלו המסקנות הבאות:
1. המטען מטעין באופן סולרי בצורה מושלמת.

2. המטען לא מטעין בחיבור לחשמל כפי שהיה אמור להטעין.

3. בשום פנים ואופן המטען הסולרי לא יכול היה לגרום לבעית התוכנה כפי שהופיעה בנגן.

4. אין כל קשר בין התקלה שנתגלתה במטען לבין התקלה שהלקוח דיווח שהתרחשה בנגן שלו.

5. המטען חובר למספר נגנים ופלאפונים ולא גרם נזק לאף אחד מהם.

יש להדגיש כי בעקבות התקלה החלקית במטען הסולרי, כספו של הלקוח הוחזר לו במלואו.
מכיוון שהנגן של הלקוח על פי בדיקת המעבדה לא ניזוק ממוצר החברה, כמובן שאין סיבה שהלקוח יפוצה על ידי חברתנו כפי שדרש .
למרות רצוננו לשרת את הלקוחות על הצד הטוב ביותר ולמרות שמדיניות החברה היא לקחת אחריות על מוצריה ואף לפצות את הלקוחות במקרה הצורך, אין אנו יכולים לפצות לקוחות על דברים שבדיקה מקצועית של מעבדה מראה שאין אנו אחראים להם.
אמות מידה אלו של לקיחת אחריות על מוצרינו ימשיכו להנחות אותנו גם בעתיד אך לא נוכל להיענות לגחמות של לקוחות המנסים לנצל מצבים מסויימים כדי לדרוש פיצוי שאינו מגיע להם.
מוצר:
מטען סולרי
תמונת משתמש
שם:
אראל
תאריך:
16/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי רמקולים ניידים איכותיים. ובאולטק מצאתי את הכי טובים במחיר סביר.
ביצעתי הזמנה. המוצר הגיע מהר מאוד עם שליח!! מצויין באתר 7 ימי המתנה וקיבלתי את המוצר אחרי יומיים שלושה..ואני גר בגולן!!
לאחר זמן נתקלתי בבעיה עם המוצר ושלחתי מייל לחנות עם הפרטים וקיבלתי מייל חזרה אחרי יום וחצי עם פתרון!! בקיצור שירות מעל המצופה.
אגב יחסית זול אצלם ויש להם מלא מוצרים מעניינים. ממליץ בחום!!
מוצר:
רמקולים ניידים rx28
תמונת משתמש
שם:
osher
תאריך:
21/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהירות המשלוח הייתה כפי שצוין באתר - המוצר הגיע אחרי 7 ימים, שירות הלקוחות היה טוב מאוד, אחרי האכזבה הראשונית מהמוצר קיבלתי מענה מיידי והובטח לי להחליפו ולזכות אותי בדמי המשלוח לחנות.
תגובת החנות:
מקרה כגון זה הינו נדיר ביותר בחנותינו כפי שיכולות להעיד שאר חוות הדעת
של לקוחותינו המרוצים ללא יוצא מן הכלל.
חבל שהלקוח במקום לפנות אלינו ולברר את המגיע לו:
משלוח אלינו על חשבונינו +מוצר חדש ותקין + פיצוי,
פירסם חוות דעת הפוגעת במוניטין המצויין של החברה.
כמו כן לעניות דעתי חנות לא נבחנת על פי קלות ההזמנה ושרות מכירות
וגם לא על תקלה חד פעמית היכולה לקרות לכל חברה בתחום.
אלא נבחנת בעיקר על לקיחת אחריות על טעויותה ונכונותה לשמור את לקוחותיה מרוצים.
אני סמוך ובטוח שגם לקוח זה יצא בסופו של דבר ממשרדי החברה מרוצה.
מוצר:
מנורת שולחן
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
15/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר לאחר בחירה מחיר מהאופציות הנוספות באתר.
קיבלתי לאחר יום דף מעקב וקישור לדואר
ולמחרת כבר קיבלתי את המוצר.
ההזמנה דרך האתר היתה קלה ופשוטה.
כך שכל ההזמנה והמשלוח לקחו 3 ימים.
ולסיכום אני מאוד מרוצה מהמוצר שקיבלתי, מהחנות ודרך השליחה שלה.
מוצר:
גיטרה מעוצבת לWII
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
06/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי משטח קירור למחשב שיכלול גם מפצל USB ואצלם מצאתי במחיר הכי זול.
קצת לא היה לי ברור מתי אני מקבל אותו, כי היה רשום באתר "זמן אספקה: 5 ימים" וכמה שורות מתחת "משלוח תוך 7 ימי עסקים". סה"כ מרגע ההזמנה ועד שהמוצר היה אצלי, עבר שבוע בדיוק.
בגדול, אין תלונות.
אגב, יש להם אתר מעולה לחובבי הגאדג'טים שביננו..
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
30/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר ייחודי למטרת עבודה
לאחר שקניתי מוצר התברר שלא התאים לצרכי,פניתי טלפונית לצוות,נענתי במהירות ואדיבות,המוצר הוחלף ללא שאלות מטרידות,וקיבלתי מוצר חליפי מצויין.
החנות קובעת סטנדרט מיוחד של איכות ושרות כן ירבו.
מוצר:
מיקרוסקופ דיגיטלי a112
תמונת משתמש
שם:
יאן
תאריך:
04/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מוצר ספציפי ומצאתי אות כאן בחנות במחיר נמוך וללא דמי משלח.
בסך הכל מרוצה מהשירות ומהמוצר.
ממליץ למי שהמחיר חשוב לו.
מוצר:
משדר FM
תמונת משתמש
שם:
gil
תאריך:
23/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד
קניתי בחנות עצמה, כך שאינני יכול לחוות דיעה על הטיפול בהזמנות טלפוניות.
היחס היה מאוד אדיב וענייני, החנות מסודרת בצורה נוחה.
אני מרוצה מן המוצר שקניתי.
שמח להודות על השירות הטוב.
מוצר:
אזנית בלוטוס סטראופונית av890
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply