דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (מודיעין)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אי זון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי זון ?
4.15
ציון ממוצע
46
חוות דעת בשנה האחרונה
451
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
1
3 חודשים אחרונים
4
0
2
6 חודשים אחרונים
17
0
6
שנה אחרונה
36
0
10
כל הזמן
328
7
116
נמצאו 451 חוות דעת גולשים על אי זון
תמונת משתמש
שם:
Oleg Irina
תאריך:
25/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מרוצה מהקנייה באתר הגיע בזמן מחיר זול מאתרים אחרים תודה רבה
отличный товар доставка вовремя спасибо!
מוצר:
טלוויזיה UE49KU7350
תמונת משתמש
שם:
שוקי
תאריך:
23/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המידע באתר יעיל מאד. המחיר מצויין. הקשר עם החברה מהיר מנומס ויעיל. שאלות ששאלתי נענו בנעימות. המוצר הגיע אחרי פחות מיומיים. חווית הקניה היתה מצויינת. מאד ממליץ על החנות.
מוצר:
תנור אפייה HBG23B320Y
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
26/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואדיב,ההזמנה טופלה ביעילות,קבלתי את המוצר תוך 3 ימים. חשבונית נשלחה במייל.הייתי קונה שם שוב במידת הצורך.
מוצר:
טלויזיה לד 40M21
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
26/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מהיר קיבלתי חוות דעת על כמה חברות ואני מרוצה ממה שבחרתי, המוצרים הגיעו בזמן .השרות שקיבלתי מהנציג רועי היה 10
מוצר:
טלוויזיה,תנור אפיה,כיריים ue55ku7000
תמונת משתמש
שם:
saharynt
תאריך:
09/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה שלי כ"כ גרועה, גם אם לא הכל תלוי בחנות הזאת ואני אפרט: רכשתי מייבש כביסה ב13.12.16 שעד עכשיו לא הגיע, כנראה באשמת היבואן שנתקע בלי סחורה לשווק בגלל טענה שהאנייה לא יכלה לפרוק סחורה בגשם. בשיחות עם שירות הלקוחות של החנות ענה לי כמעט תמיד טיפוס חלקלק בשם רועי שלא ממש שש (בלשון המעטה) ליצור אווירה של אדיבות, גם כשהבטיח לפצות במכשיר חשמלי קטן (קומקום נירוסטה) הוא למעשה נמנע לעשות זאת כל פעם בטענה אחרת, כך למשל בפעם הראשונה אמר שישלח בדואר ולא עשה זאת, פעם שניה ביקש שאגיע עצמאית לחנות ובעצם לא דאג שהסחורה תהיה שם. בפעם האחרונה הוא אמר שיבדוק אם אוכל לאסוף את המוצר מירושלים ואח"כ "נעלמו" עקבותיו (בעצם הפסיק לענות לטלפונים שלי). בקיצור - שם בוודאות כמעט מוחלטת לא אקנה יותר.
מוצר:
מייבש כביסה MDL80-C01
תמונת משתמש
שם:
viky
תאריך:
09/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לטלפון בשירות הלקוחות, פרסמו מקרר 120 ליטר כאשר יש למקרר 90 ליטר נפח וכשהתקשרתי להתלונן, לקח יומיים עד שענו לי ואמרו לי שזה מידה היצרן ואין מה לעשות אם זה, לא יזכו אותי.
מוצר:
מקרר BC129
תמונת משתמש
שם:
Yftach
תאריך:
30/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טלפוני טוב , עזר לי להחליט מה לרכוש
משלוח היה מהיר
התקנה באותו שבוע
תודה רבה
חג שמח
מוצר:
טלוויזיה UA40J5200
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח הגיע תוך כמה ימים.
שרות לקוחות מקצועי ואמין.לכן קניתי פעם שנייה ולהבא אחזור אליו
חווית קנייה עניינית.
מוצר:
מזגן BBSI120
תמונת משתמש
שם:
Yaroslav
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רק משווקים, לא יבואנים. "מוכרים" משאין במלאי. דוחפים מוצרים שיותר יקרים מזה שמצתה בזאפ. מספרים סיפורים, שורפים זמן ומעוד כשה לבטל את העסקה. לא להתקרב.
מוצר:
טלוויזיה UE32K5100
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
shlomobl
תאריך:
20/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרכם טלויזיה ביום שבת והיה כתוב שיגיע תוך 7 ימי עסקים
דיברתי עם נציג למחרת אשר הבטיח לי שלא רק שיגיע תוך 7 ימים אלא גם יעשה מאמץ שיגיע עד יום חמישי
הסברתי לו את הדחיפות היות לטכנאי של חברת הוט אמור להגיע להתקין אצלי הוט ביום ה8 להזמנה וכמובן שלא יוכל לעשות זאת ללא הטלויזיה.
ביום חמישי 5 ימי עסקים לאחר מכן התקשרתי כדי לבדוק מה קורה עם ההזמנה יש להוסיף שכל פעם שהתקשרץי הייתי צריך להתקשר מספר פעמים עד שהיינו לי וגם אם עונים אומרים שיחזרו ולא חוזרים כשסוף סוף השגתי אותם נאמר לי שהטלויזיה תגיע בתחילת שבוע הבא.
למרות שהובטח לי שיעשה מאמץ לחמישי קיבלתי את זה משום שזה עדיין בתוך ה7 ימי עסקים.
ביום ראשון יום עסקים מספר 6 שוב התקשרתי בבוקר כדי לוודא שאין בעיות עם המשלוח חשוב כמובן לאחר מספר נסיונות להשיג מישהו בטלפון המנהל אמר לי שיבדוק ויחזור אלי עד השעה 13:00 כשכמובן לא חזר אלי עד השעה 13:30 שוב התקשרתי 20 פעם עד שמישהו טרח לענות שפתאום נזכרים להגיד לי שההזמנה מתעקבת ומתרצים בכל מני תירוצים שזה אשמת הספק וכו'
לאף אחד לא היה אכפת מכך שאני אדפק כאן אף אחד לא לקח אחריות ואפילו לא המציאו פתרון או פיצוי פשוט אמרו לי אז תבטל את ההזמנה מה שלי אומר שפשוט שמים פס על הלקוח.
תתרחקו מהחנות הזו לפי התגובות שלהם לתלונות כאן מתברר שזה דבר רגיל אצלהם לא לקחת אחריות
לבסוף ביטלתי את ההזמנה וקניתי טלויזיה אחרת במקום אחר.
תתרחקו תתרחקו תתרחקו!
מוצר:
טלויזיה GS50FLED
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
15/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע 15 ימי עסקים לאחר ההזמנה במקום 5 כפי שצוין בהזמנה. מתקין נדרשתי להזמין עצמאית ולהמתין 5 ימי עסקים נוספים. לא קיבלתי טופס אחריות עם המוצר. השירות הטלפוני אדיב ומנומס אבל לא מסוגל לעזור
מוצר:
תנור משולב מיקרו AEG8403001
תמונת משתמש
שם:
Elena
תאריך:
14/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה לאמי,בהתחלה בחרתי בדגם אחר אך נציג שירות לקוחות שכנע אותי לקחת דגם UE32K5100 במחיר גבוה 200 ש''ח מבחירה מקורית.
החלטתי לקבל הצעה שלו כיוון שהשירות התקנה כלול במחיר,כאשר הגיע מתקין הסתבר שאי אפשר לצפות בטלוויזיה מבלי להשתשנש בקאבל HDMI, הקאבל הזה לא היה חלק מן הטלוויזיה ובשיחה לא הסבירו לי שצריך לרכוש את הקאבל לפני הגעתו של המתקין.
המתקין הציע לקנות את הקאבל ממנו במחיר של 220 ש''ח (50 ש''ח בחנות) , סהכ המחיר קאבל מייקר קניה ב15% ,זן הןנאה ,תיזהרו לקנות מוצרים דרך חנות הזו.
תגובת החנות:
אי-זון ספקה ללקוחה את המוצר בזמן ואכן נתנה כהטבה התקנה ומתקן.
לא דובר כלל על כבל ובמייל האוטומטי צויין "ההטבה כוללת התקנה ומתקן".
מצחיק שהחנות מפנקת והלקוח נותן כוכב אחד ודירוג כללי נמוך על דבר שלא קשור לנושא :)
אתם מוזמנים להינות מהשירות שלנו 0778066400. רק זכרו, כשניתן לכם הטבת התקנה - כבל קונים בנפרד :)
מוצר:
טלוויזיה UE32K5100
תמונת משתמש
שם:
דן ברנבוים
תאריך:
08/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה, נציג משירות לקוחות בשם רועי, הציע לי לשדרג את הדגם תוך מתן הסברים ומחיר מצוין. הוא היה סבלני וידידותי. ללא שום ספק הקניון הווירטואלי הטוב ביותר שהזמנתי ממנו.
מוצר:
טלוויזיה UE50KU7000
תמונת משתמש
שם:
sigal
תאריך:
24/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב, שירות יעיל ואדיב. הזמנתי דרך האתר, יצרו איתי קשר טלפוני וענו על כל שאלותי. המוצר הגיע קצת באיחור אבל מדובר בתקופת החגים והכל עובד לבד בארץ.
מוצר:
מכונת כביסה MFG70ES1202/6401
תמונת משתמש
שם:
לירון
תאריך:
24/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי על מנת להזמין מזגן תדיראן עם שנה אחריות, קיבלתי המלצה להזמין מזגן טוב יותר עם 5 שנות אחריות מלאות במחיר זול יותר (של פמילי),
המשלח הגיע אליי אחרי יומיים ללא שום בעיה.
מוצר:
מזגן FAA 26 Titanium שנת 2016
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
23/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה , לפני וגם אחרי הקניה. שקיפות מלאה לאורך כל הדרך. ליווי צעד אחר צעד. מחיר - הכי טוב שמצאנו. קנינו מהם גם מכונת כביסה מיד אחר כך ונמליץ גם לחברינו.
מוצר:
מקרר RF905QBLASP
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
22/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. פניתי עם שאילתא לשירות הלקוחות שלהם. נעניתי לאחר המתנה ממושבת ע"י מוקדנית שהבטיחה שיחזרו אלי, מכיוון שהיא רק מוקדנית. כמובן שלא חזרו.
2. עפ"י תנאי העיסקה האספקה היתה חינם. כך גם הופיע באישור ההזמנה. לאחר ימים מספר התקשרו מהאתר ובקשו לאשר תשלום למוביל. סיפורים היו מכאן ועד להודעה חדשה. הם נסוגו מבקשתם רק כשהשתכנעו שאבטל את העיסקה.
תגובת החנות:
הלקוח גר מעבר לקו וחנויות אחרות סרבו לספק וכך הגיע לאי-זון.
נושא ההובלות למעבר לקו מצויין במגוון החנויות ומופיע בכל דף מוצר בתחתית הדף.
הלקוח יודע על זמני האספקה ומחירי ההובלה בהתאם למיקומו. E-zone קיבלה החלטה לספוג את עלות ההובלה ולהוציא במחיר עלות בשביל להוסיף עוד לקוח קבוע ומרוצה לקהל לקוחותיה.
תגובת הלקוח תמוהה מאוד.
מוצר:
מכונת כביסה WAN20050
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
21/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר בו בחנו מספר פרמטרים , בהם שמנו דגש על משך האחריות אל מול המחיר , החלטנו לרכוש את המכונה הזו (F81258XM LG ) , לאור פרסום באתר שקבע כי ניתן להרחיב את האחריות לשנתיים נוספות ב49 שקלים בלבד .
כשהגיע טכנאי מטעם ברימאג , הוא אמר כי הסכום הוא 200 שקלים ולא 49 כפי שפורסם באתר המוכר ( סכום שאם היה נכתב באתר המוכר , היה גורם לנו לבחור במכונה אחרת ) .
פנינו למוכר בבקשה שיעמוד מאחורי הפרסום שלו , וירחיב לנו את האחריות בסכום שהוא פירסם . בפעם הראשונה הם אמרו שיחזרו אלינו , לאחר שלא חזרו טילפנו שוב , ושוב אמרו שיחזרו אלינו , בפעם השלישית כשטילפנו , הם אמרו שליבואן יש זכות לשנות את התנאים , ולכן הרחבת האחריות כרוכה בתשלום של 200 שקלים ולא כפי שפורסם .
תגובת החנות:
מבצעי היבואנים הינם ע"פ תקנון היבואנים, כמצויין באתר, ובפרט בנושא תאריכי המבצע.
אי אפשר להתייחס לחלק אחד של המשפט ולהתעלם מהמשכו.
תוקף המבצע של הרחבת האחריות מטעם היבואן היה עד 30.10.16 והלקוחה רכשה אחרי תאריך זה.

מוצר:
מכונת כביסה F81258XM
תמונת משתמש
שם:
סלאבה
תאריך:
12/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי טלוויזיה אחרת עם 5 שנות אחריות. המוכר שיכנע אותי לקנות HAIER. הוא הבטיח שיש לה 3 שנות אחריות. אבל אחרי קבלת המוצר נדהמתי לראות שנה אחד בלבד ומחיר של מוצר ב-10% מזה שאפשר להשיג בשוק.
מכוון שקיבלתי קבלה ישר מחברת ניופאן ושרות של ניופאן נמצא במושב שילת כמו החנות אי-זון הבנתי שהחנות שייכת לאחד מהעובדים של ניופאן והוא משקר ללקחות
בהמשך דיברתי עם בעל אי-זון בשם רועי כהן. אז הוא אישר ש"החברה" שלו לא מוכרת, אלה מתווכת בין יבואן ולקוח. ולמרות הבטחתו שלו לא קיבלתי תעודת אחריות ל-3 שנים. בקיצור לא ממליץ לקנות באי-זון.
תגובת החנות:
E-zone הינו עסק שחוסך את פערי התיווך ומקשר ישירות בין היבואן לצרכן.
החנות לא שייכת לשום עובד של ניופאן, אדרבה,
לקוחותיה של E-zone נהנים משירות מקצועי ומהעובדה שהחנות עובדת עם כל המותגים בצורה שווה.
מכיוון שאין חנות פיזית, אין מותגי בית ואין מחסנים - הייעוץ הינו אובייקטיבי ומקצועי לצורכי הלקוח ואין ספק שזהו יתרון ענק.
כבר מעל 4 שנים אנו גאים לשרת את אלפי לקוחותינו ולהמשיך להעניק להם שירות מקצועי, אמין, מהיר והכי חשוב, מחירים אטרקטיבים.
מתלבטים ברכישת מוצר מסויים? חייגו אלינו 0778066400.
מוצר:
טלוויזיה LE-32B8300
תמונת משתמש
שם:
Slavian
תאריך:
08/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה מהיר ומקצועי של נציג השירות.
נציג השירות הסביר לי את החולשות של הטלויזיה שבחרתי בהתחלה והמליץ לי על טלויזיה אחרת.
לאחר ביצוע ההזמנה חזרו אליי עוד באותו היום לתאם אספקה ותוך 5 ימים הטלויזיה הייתה כבר אצלי.
נציג המכירות גם דאג להתקשר אליי כעבור כשבועיים כדי לוודא שאכן הטלויזיה הותקנה ואני מרוצה ממנה.
בסך הכל חוויית קניה טובה מאוד. בהחלט אחזור לרכוש שוב בחנות זו בעתיד.
מוצר:
טלויזיה 55K6000
תמונת משתמש
שם:
אינה
תאריך:
08/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בחנות 2 מוצרים של בוש, מדיח כלים ומכונת כביסה, משום שהציעו אחריות יבואן רשמי במחיר יחסית אטרקטיבי (הופיעו באתר בתור מבצע). חזרו אלי אחרי יומיים לומר שמכונת הכביסה היא דגם ישן שבדיוק יצא מהמלאי (WAE20363IL - דגם שמוכרים בהרבה חנויות, בזאפ משנת 2015) וגם מדיח הם ממליצים לי לבחור דגם חדש יותר (המקורי מ 2014). שני ההצעות היו לא מיבואן רשמי. חשבתי ולמחורת החלטתי בכל זאת להזמין את המדיח המקורי. התקשרתי ונאמר לי שהם טעו וגם המדיח לא במלאי גם כן.
מכיוון שמדובר במוצרים די חדשים (2015 ו 2014 בהתאמה), ומדובר במדיח הכי פופולרי בזאפ כרגע, התקשרתי לחנות אחרת שמוכרת את המדיח מיבואן רשמי. המדיח קיים במלאי ולא ירד בקרוב.
הגעתי למסקנה שבחנות שמתנהגים כמו בענף התיווך, מציעים דברים שהם כבר לא מוכרים כדי למשוך קונים ולהציע להם משהו אחר, או לחלופין, הם החליטו לרדת מהמצבעים שהציעו באתר ולכן שיקרו לי.
מוצר:
מדיח כלים SMV40E70IL
תמונת משתמש
שם:
Sergey
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין תלונות. הכל היה מקצועי ובזמן.
מחיר בחנות עבור מקרר זה היה הנמוך ביותר.
מאוד שמח עם הרכישה
מוצר:
מקרר GM849RSC
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
789
10
11
12
13
14
15
16
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply