אני מאוד שמח על השירות אבי נתן לי מענה מצויין והרגשתי שיש למי לפנות !
מוצר:
טלוויזיה סמסונג 50 אינץ
שם:
עדי
תאריך:
30/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך של טושיבה, אחרי שקניתי רציתי להתקין את המסך על זרוע והמסך הגיע ללא ברגים, רציתי לדעת איזה ברגים לקנות כי שום בורג לא התאים וזה לא בורג אוניברסלי או מוכר...התקשרתי לשירות לקוחות וענה לי בחור בשם רועי, השירות שלו פשוט מזעזע... הוא כל הזמן צועק ומתנער מאחריות, אחרי שקניתי את המוצר אין עם מי לדבר, הוא דאג להגיד לי שאני לא יכולה להחזיר את המסך כי הוא לא תקול ושזאת לא בעיה שלו שאני לא יודעת איזה בורג צריך למסך. הוא אפילו לא ניסה לעזור ואיכשהו לברר, הוא חסר סבלנות שכל הזמן צועק ואין מישהו אחר שם שאפשר לדבר איתו , בקיצור אני ממש לא ממליצה לקנות מ E-ZONE חוויה נוראית ואם תצטרכו שירות לקוחות, תקבלו צעקות ודיבור מזלזל וחסר כבוד... ממש אכזבה.
מוצר:
טלוויזיה Toshiba 40S1700 טושיבה
שם:
יערית
תאריך:
27/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, אדיב, אמין ומקצועי. בעלים נחמדים ואדיבים. יש עם מי לדבר, גם מבחינת מענה אנושי אדיב, לכל שאלה וגם מבחינת זמינות בשעות היום. זו רכישה שניה שלי אצלם. אני מרוצה מהמוצרים ומהמחירים שלהם. מתכוונת להמשיך לרכוש דרכם מוצרי חשמל.
מוצר:
מייבש כביסה בלומברג דגם: TAF8239
שם:
יעקב
תאריך:
24/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי הסבר מפורט על הדגמים וההבדל ביניהם הזמנה מאוד מהירה מחיר הוגן הספקה למחרת היום
מוצר:
SIEMENS 12W460 מכונת כביסה
שם:
Ortal
תאריך:
01/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המענה היה מהיר מאוד הנציג היה מאוד אדיב המכשיר הגיע תוך 3 ימי עסקים במקום 5
מוצר:
מכונת כביסה MIELE WDA101
שם:
Oron
תאריך:
27/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות אדיב, נעים וישר מרועי. ביקשתי לוודא מלאי וקיבלתי תשובה מהירה ואמינה. רועי עמד במילה בכל מה שהבטיח. ממליץ בחום!
ביצעתי דרך רועי מאי-זון רכישה נוספת של מקרר, כיריים, מכונת כביסה, מייבש, טלוויזה. חזרתי לרכישה הנוספת בגלל השירות וההמחירים ויצאתי מרוצה פעם נוספת. אחזור שוב. תודה רועי!
מוצר:
Be1531310m
שם:
עידית
תאריך:
12/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כשמגיע, צריך לפרגן...רכשנו מכונת כביסה ומאד נהנינו מהשירות. ההזמנה הגיעה הרבה לפני הזמן המיועד. רועי ליווה אותנו בסבלנות ובמקצועיות. המחיר היה מאד הוגן והרגשנו המון אכפתיות מצדם. ממליצים בחום !
מוצר:
מכונת כביסהMidea MSG70ES1202
שם:
יצי
תאריך:
01/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו משם בחיים הם לא עומדים בזמני היעד במשלוחים וכשמתקשרים אז הם מתרצים שזה חברת שליחויות חיצונית
מוצר:
מייבש
שם:
utar
תאריך:
22/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כבר מזמן לא נתקלתי באנשי מכירות אדיבים ויעילים כמו רועי ואבי. נכון, שלאחר סקר שוק, ידענו במה אנחנו מעוניינים אבל קבלנו ברצון השלמת הסברים. הרכישה בוצעה ביום רביעי בערב, ממש לפני שיגעון ה"בלק פריידיי". המסירה הובטחה ליום שלישי. כאשר במהלך סוף השבוע, המקרר הישן החל לשבוק חיים, התקשרנו ביום ראשון לרועי ובקשנו לזרז את המסירה. והוא עשה זאת! קבלנו את המקרר כבר ביום שני אחה"צ. תוך 20 דקות, מרגע הגעת המשאית, המקרר כבר פעל במטבח וזאת לאחר פירוק והרכבת הדלתות. המקררר מתפקד כשורה,כשאנחנו עדיין לומדים את יכולותיו. נראה לנו שב-E Zone מצאנו לנו ספק קבוע שנמשיך לרכוש דרכו.
מוצר:
LG 489 RWC מקרר
שם:
אפרים
תאריך:
20/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השארתי הודעה לחנות לקבל הבהרה, תוך מספר דקות התקשר אבי. הסביר לי. הטלוויזיה והתקנה תוך מספר ימים. קבלתי התייחסות אישית ושירות מקצועי ויעיל.
מוצר:
טלוויזיה מולר LED 50 4K סמארט
שם:
roman
תאריך:
15/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה! לא להתקרב! בהתחלה רצו לספק המקרר ב 23:00 או "אפילו מאוחר מכך" כלשונו של המוביל. אמרנו למוביל שבשעות כאלה אנחנו לא יכולים לקבל מקרר אלא רק בשעות סבירות. רועי מהחנות שלחק הזמנה התקשר וסיפר את הסיפור הרגיל של משאית שהתהפכה בכביש ולכן המוביל פשוט לא מסוגל להספיק עם כל המוצרים שיש לו לפזר בכל הארץ - ממש מעניין אותנו. לא משנה. ביקשנו לקבל בשעות נורמליות והכל נדחה לשבוע הבא. בשבוע הבא הובטח לנו יום שני ובוטל כי, לדבריו של אותו רועי, בסוף לא היה למוביל מוצרים לצפון. נאמרת לנו שהמקרר הועבר לחברת שליחויות אחרת ונקבלו ביום רביעי. המוביל החדש אכן יצר רושם של יותר מסודר והתריע שעה מראש ביום המתוכנן. המקרר הגיע ארוז יפה. המוביל העמיד אותו בסלון הבית, ביקש לקשקש לו על תעודת המשלוח וברח בהקדם לעיסוקיו. לתדהמתנו תחת אריזה יפה המוצר היה פגום, המקרר הגיע עם סימני שריטות ומכות עליו! נסיון לטפוס את המוביל נכשלו. ביקשנו מאותו רועי להחליף בהול את המקרר הפגום במקרר חדש או להחזיר הכסף, אך קיבלנו תשובה שכנראה הנזק נעשה עלידי מלגזה במחסן והדרך היחידה במקרה כזה היא שאנו צריכים להזמין לעצמנו טכנאי של חברת בוש על-מנת לבדוק המוצר ועל-פי החלטתו יבואו או לא יבואו מתישהו אי-שם להחליף המקרר! (כמובן שעלפי חוק במדינה החנות צריכה לטפל במקרה כזה בעצמה ולדאוג להחליף המוצר או להחזיר את כספו של הקונה) מי שדיבר עד כה בטלפון בצורה אדיבה וסובלנית בעת ביצוע התשלום הפך את סגנון הדיבור לחצוף וצעקני הטוען: "אני לא מחזיר לך שום כסף! חתמתם על תעודת המשלוח מבלי לפתוח האריזה יחד עם המוביל".. שורה תחתונה: החנות מיהרה לחייב את אמצעי התשלום אך סיפקה מוצר פגום ומנסה לזרוק את ההתעסקות והאחראיות על המוצר והשירות עלינו הלקוחות! חוויית קנייה זוועתית שמובילה במקום שימוש משמח במוצר שעליו שילמתם, להתעסקות בבית משפט לתביעות קטנות. אגב החיוב בוצע מחנות "אבי סופר" לכן יש לשער שגם הם עומדים מאחורי המוצר הפגום על כל המשתמע. אגב עד היום לא התקבלה חשבונית למרות שהחיוב מהבאנק כבר בוצע.
תגובת החנות:
שלום רב. הלקוח הזמין מקרר ביום שלישי 7.11 יום למחרת כבר תיאמו ללקוח הובלה ליום חמישי 9.11 בין השעות 7 בערב ל9 בערב. ביום האספקה המוביל נתקע בפקק והתקשר ללקוח ועדכן אותן שיש עיכוב של שעתיים באספקה. הלקוח אמר למוביל שמבחינתו 7 ודקה שלא יגיע וכך היה. חברת ההובלות מספקת לאזור הצפון כל יום שני וחמישי ולכן ההובלה שלא סופקה ביום חמישי כי הלקוח לא רצה לקבל נדחתה ליום שני. גם ביום שני שרצו לספק ללקוח הלקוח לא היה מוכן לקבל כי השעות לא התאימו לו אי לכך נאלצנו על מנת לרצות את הלקוח לספק את המקרר באמצעות חברת הובלות אחרת. הלקוח אינו היה בבית בעת קבלת המוצר אלא בת זוגו הייתה ואמרה למוביל לא לפתוח את המקרר ולשים אותו בצד. הנוהל של פתיחת מוצר חשמלי הוא על ידי טכנאי מוסמך של החברה ולמרות זאת הלקוח החליט לפתוח את המוצר עצמאית גם כשנאמר לו לא לעשות כך. אישור החלפת מוצר גם אם הוא מגיע פגום וקורה שמוצר מגיע פגום מתבצע רק על ידי טכנאי מוסמך של החברה. הובטח ללקוח שהמקרר יוחלף במהרה. חשבונית נשלחה ללקוח אחרי האספקה בדואר ובמייל. איזון תמשיך לשרת את כלל לקוחותיה נאמנה ותעשה הכל אב הכל כדי שהלקוח יהיה מרוצה.
מוצר:
BOSCH
שם:
גולש
תאריך:
15/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Zamir
תאריך:
15/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות הזו החזירה אלי אמון בשירות לקוחות שחשבתי שכבר לא קיים , פשוט היה כיף שאופן קניה היה קל פשוט ומהיר
מוצר:
מיבש כביסה הובר DNC-D913BX-S HOOVER
שם:
leonid
תאריך:
08/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה מסויימת. התקשרו אלי מהחנות והמליצו על חברה אחרת. עשיתי בדיקה והבנתי שזאת הייתה המלצה טובה. אבי עובד בצורה מעולה ומקצועית. מכשיר סופק במהירות .אני מרוצה מאוד וממליץ לכולם על E-Zone.
מוצר:
Samsung 55mu7003
שם:
moshe
תאריך:
29/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה, ראוי לציון אבי נותן השרות וכמובן רועי נותן השרות. ממליץ לרכוש בחום מחברה זו יחס אישי,אספקה מהירה ייעוץ הוגן ,לפי דרישות הלקוח.
מוצר:
AEG
שם:
אורגל
תאריך:
19/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ מאד, הזמנתי מקרר של LG ותנור של זנוסי דרך אונליין מחברת E-ZONE, קבלתי את המוצרים ממש מהר ובמחירים מעולים עם חסכון גבוה. אחלה שירות לקוחות, להם כן אכפת מהלקוח הקטן, עלו והצלחו!
מוצר:
מקרר LG B264 תנור אפיה זנוסי
שם:
Itamar Mor
תאריך:
16/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
עבודה בעיניים הזמנתי טלויזיה דרכם - אחרי כמה ימים הם התקשרו וניסו לשכנע אותי לקנות טלויזיה אחרת כי אין אותה במלאי היא עדיין באתר שלהם וגם בזאפ מריח לא אמין
תגובת החנות:
שלום רב הלקוח הנ"ל הזמין בתקופת החג כאשר המערכת לא התעדכנה במלאים עקב אי ימי עבודה. הזמנות על הדגם הנ"ל שנכנסו לאתר סופקו לפי סדר ההזמנות. הוצע ללקוח דגמים טובים יותר שעולים כמה מאות שקלים יותר ללא תוספת מחיר. המוצר כן הורד מהאתר ברגע שחזרנו לפעילות מלאה. צר לנו שהלקוח בחר להכפיש אותנו למרות מאמצינו לרצות אותו בכמה דרכים. איזון תמשיך לשרת נאמנה את כלל לקוחותיה ועל כך יעידו רוב חוות הדעת החיוביות.
מוצר:
טלויזיה מולר 40 אינץ
שם:
Lior
תאריך:
03/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנייה נוחה וידידותית מאוד שירות מהיר ואדיב ואספקה מהירה מאוד (יומיים אחרי הזמנה) ממליץ בחום
מוצר:
Samsung 55ku7000
שם:
Michael
תאריך:
02/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש מסיבי של רכישת מקפיא, נתקלתי בחברה הזו e-zone נתחיל מבחור בשם אבי ש"הציק" לי בשרות שלו, לא שקט עד שאקבל את המקפיא (שיגע גם את המובילים) בכדי שאקבל את המוצר הזה. לאחר שקניתי דרך האתר השרות היה מהיר עינייני ואכפתי. ממליץ על החברה הזו לכל אחד שמחפש מכשיר חשמלי.
מוצר:
MLFF265
שם:
יפתח
תאריך:
02/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החוויה הייתה מצוינת. הזמנתי באינטרנט, חזרו אלי בטלפון עם הסברים ואפשרויות נוספות, והמוצר הגיע בתוך יומיים משיחת הטלפון.
מוצר:
טלוויזיה פוג'יקום סמארט FJ-43ST1
שם:
Tomer
תאריך:
29/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה דגם מסויים, בזמן שיצרו עימי קשר קיבלתי המלצה לבחון דגם אחר, ביקשתי להמתין עם העסקה כך שאוכל לעשות בדיקה להמלצה. הם היו סבלניים וחזרו אלי כפי שביקשתי מאוחא יותר. קיבלתי שירות מצויין, אבי טיפל בי באופן מקצועית, אחרי כמה ימים שהגיע המוצר לביתי, למחרת אבי התקשר ודאג לתאם עבורי מתקין. ממליץ בחום.
מוצר:
UE43MU7000
שם:
AS
תאריך:
25/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אבי מנהל המכירות מאוד שירותי ומקצועי. הוא עזר בבחירת המוצר המתאים לצרכי, בירר מלאי וחזר אלי במהירות.
מוצר:
מייבש כביסה Hoover VTV581NC80 הובר
שם:
ido tzemach
תאריך:
18/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אלון מאי זון טיפל בהזמנה שלי במסירות ומקצועיות והפגין ידע רב בהחלט אחזור לחנות הזו שוב
מוצר:
65ks9500
שם:
אריה
תאריך:
13/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניה נוחה , עם נציג שרות מקצועי שיודע לעזור ביעילות ומהירות .שירות כולל הזמנת המוצר והזמנת טכנאי להתקנה. הספקה מאוד מהירה
מוצר:
מייבש כביסה AEG T6DBG822M
שם:
יהודה
תאריך:
12/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי 7/9/17 הזמנתי טלוויזיה סמסונג 55" הסוכן הבטיח לי שעד יום 3 12/9/17 זה יגיע ,אחרי 4 שעות טלפנו מסמסונג לתאם אספקת הטלוויזיה ,התקשרתי לסוכן שוב ,והוא תיאם לי הגעת טכנאי, ליום חמישי,,הופתעתי מהשירות וממהירות האספקה,הלוואי וכל נותני השירות יהיו כולם כאלה יהודה אלמוג