דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ניידים (ראשון לציון)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קל דיגיטל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנייד נייד ?
3.98
ציון ממוצע
127
חוות דעת בשנה האחרונה
1123
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
7
0
5
3 חודשים אחרונים
12
0
15
6 חודשים אחרונים
40
0
15
שנה אחרונה
95
0
32
כל הזמן
928
3
192
נמצאו 1123 חוות דעת גולשים על נייד נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סטודנט למדעי המחשב עובד עצות - קיבלתי את ההמלצה הטובה ביותר ואת המחשב הטוב ביותר עבורי .
העובד מייק עזר לי מאוד להחליט איזה מחשב לקחת.
תודה ענקית!
מוצר:
Hp probook 430
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עידן שירת אותי בצורה מקצועית ונפלא. התלבטתי בין כמה מחשבים ולהוביל אותי לתוצאה הטובה ביותר.
עידן היה סבלני ונתן שירות מכל הלב
תודה רבה עידן
מוצר:
X1 carbon
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדובר ברכישה שלישית של העסק שלנו בנייד נייד, טיפול נעים וזריז ע"י מייק ששוב סיפק את הסחורה עם לפטופ איכותי במחיר פצצה

בהחלט ממליץ
מוצר:
LENOVO X1CARBON
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חן עזר לי מאוד בבחירה וגם ברכישת המחשב. בנוסף גם קיבלתי עכבר וכבל HDMI מתנה
מוצר:
מחשב נייד HP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להיזהר בכל מחיר! התנהלות הזויה של שירות הלקוחות שמנוהל ע"י ילדים בני 20-22!

יומיים אחרי התשלום, הודיעו לי שיש "חדשות רעות" והמחשב שעליו שילמתי לא נמצא במלאי. הציעו לי להוסיף 500 ש"ח ולקבל דגם קצת יותר טוב שכן נמצא במלאי. כמובן שלא הסכמתי, והתעקשתי לקבל מחשב אחר באותו מחיר (לי לא משנה מחשב עם מעבד 5 או מעבד 7). לבסוף היו מוכנים לתת לי מחשב אחר (מעט יותר טוב, אבל לא משנה לי בכלל) באותו מחיר. מכאן ואילך הם הרגישו שעשו לי טובה, ושאני סתם סחטן.

המחשב הגיע לביתי מקולקל (מסך מושלג ומלא בשריטות ואבק). זאת לאחר שהתחייבו בפני שהמחשב היה "בקופסא על המדף" ופשוט לא נמכר. בנוסף, קיבלתי מחשב משנת 2015 למרות שהזמנתי דגם של 2017. הזוי!

הם סיננו אותי כל היום לאחר שהבינו שיש בעיה. לאחר מאמצים כבירים לתפוס אותם הם ענו למחרת, ולהפתעתי הציעו שאביא את המחשב מביתי בירושלים לרשל"צ. כששאלתי למה שלא יקחו את המחשב המקולקל ממני, הם ענו כי זה לא לפי "מדיניות שירות המכירות" שלהם או שקר כלשהו. מובן שהתעצבנתי!

כשהגעתי הכל התחיל להתבהר- האנשים בשירות הלקוחות הם ילדים בגיל שעובד במקדונלדס (ועם ניסיון חיים והתנהגות בהתאם). רק לאחר שהגעתי לשם הם טענו שהיו יכולים לאסוף את המחשב מירושלים (עכשיו שיניתם את מדיניות שירות הלקוחות שלכם?). אשתי החולה באה איתי.

קיבלתי מחשב אחר וחדש. אבל הוא לא קרוב בכלל מבחינת איכותו למחשב שהזמנתי בהתחלה. לא יודע למה לקחתי מהם בסוף מחשב? (אני מטומטם כנראה, ובאמת שהייתי צריך כבר מחשב)

תגובת החנות:
הלקוח הזמין מחשב ממבצעיהBlackfriday ולאחר שקיבל התלונן כי המחשב לא מספיק טוב לו, נציגנו הזמינו אותו אלינו בכדי למצוא לו מחשב מתאים, ואכן כך היה, הלקוח הגיע אלינו בליווי אשתו והחליף את המחשב לדגם מתקדם יותר ממה שהזמין, לאורך כל הדרך נציגנו נאלצו להתאמץ מאוד כדי להרגיעו ולהסביר שיקבל שירות טוב גם ללא השפלות ודיבור ציני, נבהיר כי אנו רואים מקרה זה בחומרה ולאחר שבדקנו, הובן שאינו מדייק בטענותיו וככל הנראה זוהי דרכו ומידותיו ואכן נציגנו פעלנו ללא דופי למרות התבטאויות פוגעניות שנאלצו לספוג מהלקוח
מוצר:
Lenovo Thinkpad E480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי מחשב נייח וקיבלתי כל מה שהלקוח אמור לקבל: כבוד , יחס וגישה בצורה מעולה שירות מדהים, אני ממליץ מאוד על הסניף הזה .
5 כוכבים.
מוצר:
מחשב נייח לגיימרנג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נזקקתי לנייד לפני הלימודים ועזר לי בחור בשם אילון שהיה מנומס, אדיב, סבלני וקשוב לכל אחד מהדרישות שלי ועזר לי למצוא את הנייד שהכי יתאים לצרכי. וגם לאחר הרכישה ליווה אותי במעקב על ההזמנה ומתן שירות טלפוני.
בשורה התחתונה, ממליץ בחום! ואם יתמזל מזלכם, אילון יהיה זה שיענה לשיחה שלכם בהזמנה.
מוצר:
מחשב נייד LENOVO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
.חייב לציין אכזבה גדולה משירות הלקוחות.
התקשרתי בכדי להזמין מחשב נייח מוכן ונציג המכירות שכנע אותי לקנות בהרכבה אצלם במחיר טיפה זול יותר ומעבד חזק יותר. ביקשתי את אותו מפרט בדיוק כמו המחשב שתכננתי לקנות רק שהוא הציע לשדרג את המעבד. המשלוח הגיע בדיוק ביום שביקשתי והייתי עד כה מאוד מרוצה, לאחר חיבור המחשב ובהפעלה נוכחתי לדעת שלא קיבלתי מערכת הפעלה כלל וכלל לאחר שביפרוש שאלתי אם אקבל מערכת הפעלה וקיבלתי תשובה חיובית שאקבל מערכת הפעלה ווינדוס עשר.
לבסוף לא קיבלתי לא את מערכת הפעלה. לא צורב דיסקים(היה נוכח במפרט של המחשב שרציתי להזמין בפועל) ולא היה המעבד i7-8700k אלה לפי החשבונית שגם אותה קיבלתי יום וחצי לאחר הקניה כי פשוט לא שלחו לי אותה מעבד i7-8700 רגיל אשר שונה מהמעבדה הקודם.
אני עד כה מרוצה מהשירות ומתקשר לשירות הלקוחות בתקווה שיטפלו בי מהר ויתקנו את הטעות. אך כרגיל אמרו שיחזירו אלי ולאחר שלוש פניות ושלושה ימים לשירות לקוחות אין תשובה..
חבל שכך קרה ואיך לי אפילו יכולת להשתמש במחשב ללא מערכת הפעלה מקווה שתתיחסו..
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ומתנצלים על החוויה, מנהל השירות יצור עימו קשר במהרה על מנת ליישר קו ולטפל בכל בקשותיו, למעלה מעשור שאנו בנייד נייד שמחים תמיד לספק לכם את השירות הטוב ביותר ומעמידים עבורכם מערך שירות רגיש ויעיל שתמיד שמח לעזור, כמו כן אנו שמחים לספק לכם את מלאי מוצרי המחשוב הגדול והמגוון בישראל במחירים הזולים בישראל.
מוצר:
מחשב נייח בהרכבה.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לבטל עסקה, לפני שהגיע אלי המחשב.
לפי האתר שלהם ניתן לבטל עסקה ולקבל את כל הכסף חזרה.

חודשיים מאוחר יותר, אין לא מחשב, ולא את ה-7600 ש"ח שלי חזרה.
עידן ואבי לא חוזרים אלי במשך כל הזמן הזה.
בושה של שירות לקוחות.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה ולאחר יומיים ביקשה לבטלה לטענתה כי מצאה את המחשב במחיר זול יותר, נציגנו הציעו לה להשוות מחיר או להחליף מחשב, זאת למרות שהמחשב שראתה שונה מהותית ממה שהזמינה, אנו מסתדרים עם כל לקוח אך לצערנו במקרה זה נאלצנו לזכות את הלקוחה בקיזוז דמי ביטול, נבהיר כי בניגוד לאמור הלקוחה זוכתה תוך יומיים מרגע הביטול, אנו מצרים על כך שבחרה שלא לדייק באופן כל כך בוטה, בנייד נייד תמצאו תמיד את המחירים הזולים ביותר והשרות הטוב ביותר בתחום המחשבים כבר למעלה מ11 שנים.
מוצר:
מחשב נייד של דל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בחום להתרחק! ! מה שהם כותבים באתר לא נכון! התקשרתי כידי להזמין מחשב מהאתר כתוב שזמן ההספקה הוא יום יומיים לא רק שלא סיפקו בזמן והביאו את זה אחרי חודש כל שבוע אני הייתי צריך להתקשר כידי לשאול מה קורה עם המחשב וכל פעם הם היו דוחים אותי בעוד שבוע הם לא טרחו בכלל להתקשר... בנוסף, על המפרט שהיה באתר הם רצו עוד כסף בנוסף למחיר שהיה כתוב באתר... אם הייתי מזמין מחול זה כבר היה מגיע בזמן! הם אמרו שיפצו אותי עד עכשיו אף אחד לא חוזר אלי למרות שהתקשרתי כבר מספר פעמים

מומלץ להתרחק!!
תגובת החנות:
הלקוח הרכיב מחשב נייח ושילב בו כרטיס מסך 1080gtx שבאותו שלב לא היה זמין בישראל הלקוח שהיה מודע למחסור הארצי בחר בכל זאת להמתין, ברגע שהגיע אלינו הוא הורכב לו במחשב והמחשב סופק לפני המועד, נבהיר כי בהרכבת מחשב נייח ע"פ דרישה מיוחדת אכן במידה ולקוח בוחר לשלב רכיב יקר יותר הוא יאלץ להוסיף על כך כסף, אנו בנייד נייד מספקים את השירות הטוב ביותר בשקיפות מרבית למעלה מ 11 שנה, אנו מתנצלים על תחושותיו.
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עם החנות הזה קרה משהו – ב5 שנים אחרונות קניתי כאן 4 פעמים והכול היה בסדר. פעם החמישי - רק בעיות.
הזמנתי מחשב נייד בתאריך 22.10.18 - ו קיבלתי ב 21.11.18 – חודש המתנה ולאחר אשרות טלפונים והבטחות. כן, הזמנתי משהו מיוחד, דגם כזה לא היה במלאי, אבל חנות החייב להספקה בין 7 ל 13 ימי עסקים. האם הייתי יודע שזה יימשך כול כך הרבה זמן – לא הייתי מזמין אצלם. שבועיים אחרונים לא תמיד ענו לטלפון ולמייל, וכול פעם אמרו שהינה – זה כבר אצלנו, מחר אתה תקבל. וזה היה אומר מנהל טכני שלהם, לא עובד זוטר. מסקנה – זה המדיניות של החנות – להבטיח ולמשוך זמן. גם הבטיחו פיצוי ולא נתנו כלום – כאילו שחכו לשים בחבילה את הפיצוי ו נעלמו.
מחשב שהגיעה בסוף נראה בסדר, אבל גם יש משהו חשוד – חוברת הסבר מסדרה אחרת, חבילה נראה לא טוב, כאילו פתחו אותה כבר. קניה משירה תחושה לא נעימה.
בחיים יותר לא אקנה במקום הזה ולא ממליץ לאף אחד לעשות כך. אנשים לא ישרים, משקרים בפנים ונעלמים.
תגובת החנות:
לקוחות עסקיים מטופלים באופן אישי על ידי מנהל תיק לקוח עסקי וזוכים לשירות אישי ולטיפול מעט שונה, מפאת שמירה על כבוד לקוח שאכן רכש מאיתנו המון מחשבים בשנים האחרונות נעדיף שלא להגיב לגופו של עניין, מנהל התיק יצר עימו קשר על מנת ללבן את העניינים וליישר עימו קו על מנת שירגיש בטוח להמשיך ולרכוש מאיתנו עוד שנים רבות
מוצר:
מחשב נייד DELL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבחר רחב, יעוץ מקצועי', מחירים טובים, ושירות מעולה. ואני לקוחה מרוצה. תודה אילון, על חוויה חיובית!
מוצר:
Lenovo ThinkPad E480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה של מחשב נייח של אינטל ב - 13.11, כמובן שהתקשרתי לרכוש את המחשב ענו מייד ונתנו שירות מהיר,
לאחר שפתחתי את המחשב, אני רואה שלא סופק כבל חשמל, לא קיבלתי דיסק של וינדוס 10 ולא מדבקה עם המספר הסידורי,
המארז פתוח מצד אחד ולא סגור הרמטית.
פניתי לשרות הלקוחות תחילה להבהרה מדוע קיבלתי מוצר פגום וללא כל הרכיבים והשאירו 2 (2 פניות שלא קיבלתי מענה)
למחרת מילאתי טופס שקיים באתר "בקשה להחזר מוצר" ושלחתי במייל לשרות הלקוחות גם כן אין מענה (אפילו של אישור קבלת המייל)
ביצעתי 2 שיחות טלפון נוספות לשרות הלקוחות כדי לברר מה המשך התהליך אך עדיין לא קיבלתי מענה.
שלחתי 2 מיילים ו-4 קריאות פתוחות יש לי מולם כאשר נאמר לי שיחזרו אלי בהקדם.
תגובת החנות:
מכיוון שאנו מנסים לאתר את הגולש ללא הצלחה בכדי להבין במה מדובר ולעזור לו, אנו מזמינים אותו להגיע אלינו למרכז ההפצה ברח' סחרוב 5 ראשל"צ שם ימתינו לו טכנאים מקצועיים ואנשי שירות שישמחו לעזור ולמלא אחר כל בקשותיו, נבהיר כי מחשבים נייחים מורכבים על ידי היבואן ואיננו פותחים או אורזים את החבילה, באם אכן חסר כבל באריזה נשמח להשלים את החוסר ואף לפצות, יחד עם זאת במצבי עומס אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מס' דרכים יעילות ליצירת קשר ופתיחת פניות לרבות קבלת קהל בכל יום בין השעות 9:00 ל18:00.
מוצר:
מחשב נייח אינטל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב, קיבלתי אחרי יומיים, השרות היה מעולה, מהיר ומקיף. תודה רבה איילון, תותח אתה.
מוצר:
E480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בגלל דרישות מיוחדות של המערכת שלנו הייתי צריך מכשיר נייד שעובד עם ווינדוס 7
היום קשה להשיג מכשירים כאלה חדשים - כולם רק עם ווינדוס 10- חברת ניד נייד עשתה כל שביכולתה להשיג לי מכשיר חדש כזה
הטיפול היה אינטנסיבי והם לא הניחו ל לשום מעצור עד אשר נמצא הפתרון.

אין שרות כזה בכל ההארץ
מוצר:
DELL 7450
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה היתה בסדר, אבל השירות מזעזע: היתה לי תקלה במכשיר לאחר חצי שנה ואי אפשר להשיג את החברה - לאחר הרבה פניות מישהו הואיל לחזור. המכשיר נשלח לתיקון והוחזר אחרי שבוע, אבל התקלה לא תוקנה!!! פניות נוספות לחברה לא נענו בינתיים.
אל תקנו אצלם!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב בעל אחריות מלאה של Dell, לאחר 9 חודשים של שימוש פנה למעבדת השירות למימוש האחריות, ההתנהלות התרחשה מול מעבדת השירות ומחוות הדעת אנו מבינים כי לא נענה שם באופן מיטיבי, מנהל שירות יבדוק את טענותיו ויעזור לו ככל האפשר, אנו מתנצלים על אי הנוחות.
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לקנות מחשב נייד. חן ממש עזר לי וכיוון אותי למצוא בדיוק את מה שאני צריכה . יצאתי מהחנות עם מחשב הרבה יותר איכותי מהציפיות שלי! בלי השירות של חן הייתי נאבדת בחנות בין הדגמים.. מעבר לזה הוא היה מאוד נעים ודבר אלינו בגובה העיניים!
מוצר:
Lenovo business v series
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחיים לא נתקלתי בחברה כ"כ גרועה! שירות לקוחות נוראי. בעצם, אי אפשר לומר שיש להם שירות לקוחות כי הם פשוט לא עונים לטלפונים!!!
חוץ משירות הודעות שלא מבין שום דבר מהחיים שלו, אין שם עם מי לדבר!!!!!!!
מתחרטת על הרגע ששילמתי לכם... אם בסוף קיבלתי מוצר שלא הזמנתי וגם אין עם מי לדבר בשביל לבקש שיתקנו את זה אז חבל על הזמן ועל הכסף!!!!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מטען בהזמנה טלפונית אך לצערנו מסרה דגם לא נכון, נעשו ניסיונות רבים על מנת להבין מהו הדגם שהיא צריכה, לבסוף נאלץ נציג השירות שטיפל בה להזמין אותה אלינו עם המחשב, הלקוחה הגיע אלינו והותאם לה המטען הנכון במקום, אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מערך שירות יעיל ומקצועי אשר תמיד נכון לעזור בכל בעיה, למרות התמונה שמצטיירת מעולם לא השארנו לקוח עם טענה פתוחה.
מוצר:
מטען Z570
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד לאחר התייעצות עם בחור סופר מקצועי ואדיב בשם יואב. תוך יומיים המחשב היה כבר אצלי. יואב עשה עבודת יעוץ טכני מצויינת ובעזרתו קיבלתי מחשב שמתאים בדיוק לצרכים שלי. כל הכבוד, יואב !
מוצר:
Lenovo ThinkPad/ 13/ I7-7500u/ 16GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתמצית: אם יש לך בעיה עם המחשב- "תסתדר לבד"
בפירוט: קניתי ב"נייד נייד" מחשב DELL XPS15, מחשב יקר (9,000 ש"ח) לצורכי עבודה.
בזמן בירור הפרטים חזרו אלי כל שניה, הבטיחו לי שזה מחשב מצוין שיישמש אותי באופן נהדר לצורכי עריכת וידאו. החלטתי לקנות דרכם בעיקר בגלל התחייבות לאחריות VIP באתר הלקוח ל-3 שנים (ולא בחו"ל שם המחיר זול יותר אבל אמור להיות מסובך יותר עם האחריות). לצערי גיליתי שלאחר הקנייה - אין עם מי לדבר...
למחשב לקח חודש להגיע, בדיוק כשיצאתי לטיול בן שבועיים, כך שהתחלתי לעבוד אתו רק לאחר 14 הימים בו אני יכול להחזיר אותו. המחשב קורס, פשוט מתמוטט באמצע העבודה, נכבה או מתחיל עצמו מחדש.
למיילים החברה לא עונה, לאחר שהתקשרתי אליהם, נציג חזר אלי והפנה אותי לחברת DELL, "נייד נייד" לא לוקחים שום אחריות.
בחברת DELL הבהירו לי שהמחשב נקנה בחו"ל לכן לא חלה עליו כל אחריות בארץ...שלא לציין שרות VIP לבית הלקוח...
לסיכום: חוסר מקצועיות (או שקרים מכוונים) ושירות לקוחות גרוע, אם קונים דרכם אל תצפו לשום תמיכה או עזרה במידה ותהיה לכם בעיה
תגובת החנות:
בליווי מנהל השירות פנה הלקוח למעבדות דל וקיבל אישור החלפה על המחשב עקב תקלה הקשורה בייצור, אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח נמשיך לחתור כל העת בכדי לספק לכל לקוחותינו את השירות הטוב ביותר גם במצבים מהסוג הזה, לאחר השירות הטוב שקיבל שלח הלקוח לזאפ מס' בקשות הסרה לחוו"ד שלצערנו לא נענו.
מוצר:
מחשב נייד DELL XPS 15
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחברה הזאת!
רכשתי מחשב יקר בעלות של 13000 ש״ח והייתם חושבים שאקבל שירות לפחות סביר נכון? אז זהו שלא! אחד השירותי לקוחות הביזיוניים שנתקלתי בהם. רק היום קיבלתי את המחשב שהובטח לי שיגיע עד 14 ימים מיום ההזמנה ואולי אף קודם ושאלתי את זה שלוש פעמים וביקשתי מהנציג שיהיה בטוח שזה באמת עד 14 ימים כי אני סטודנט ויש לי עבודות להגיש ואם יקח יותר זמן מזה אעדיף מחשב אחר (עברו שלושה שבועות עד שקיבלתי את המחשב), מה גם שאני פיזית הלכתי לקחת אותו מהחנות בגלל שלא היה לי כבר זמן לחכות לעוד יום של משלוח כיוון שאני סטודנט ויש לי עבודה להגיש מחר! לא שלחו לי אפילו אישור הזמנה או קבלה בדוא״ל למרות שביקשתי כמה פעמים ככה שכל פעם שהתקשרתי לעאלק שירות לקוחות הייתי להסביר את המצב שלי מהתחלה כי לא היה לי אפילו מספר הזמנה לתת לנציג שיבין מי אני ומה אני רוצה. מעבר לזה פעם אחת לא הייתה שיחה מיוזמתם לעדכן אותי במצב המשלוח רק אני זה שהייתי צריך כל פעם להתקשר ולהתקשר עד שיצא הנשמה! ופה הקטע הכי גדול, אתה בכלל לא יכול להתקשר לשירות לקוחות שלהם! רק למוקד שיחות שמעביר להם תלונה ואז הם ״חוזרים אלייך״ אחרי שעות ארוכות אם בכלל! ככה שגם אין לך עם מי לדבר! חצי מהפעמים אמרו לי שמעבירים אותי לשירות לקוחות רק כדי שהשיחה תתנתק ולא יחזרו אלי או שפשוט ניתקו לי בפנים במוקד בטענה שאין להם איך לעזור לי מעבר להעברת התלונה ושאני אחכה שיחזרו אלי. חווית רכישה אחת המזוויעות שחוויתי, את הכסף הם ידעו לקחת בשנייה ומאז שום דבר לא עניין אותם ראו הוזהרתם!
תגובת החנות:
צר לנו על החוויה, הלקוח הזמין מחשב של המותג razer (מותג אקזוטי בתחום הגיימניג) באספקה של 14 ימי עסקים ובמחיר הזול בישראל, נדגיש כי המוצר סופק תוך 12 ימי עסקים בלבד, מתיעוד המערכת נראה כי היה קשה מאוד לעמוד בקשר עם הלקוח וגם כעת לא ניתן להשיגו טלפונית, אנו מצטערים על תחושות הלקוח, ננסה להתקשר אליו עד שיענה
מוצר:
Razer blade stealth 13.3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה ושירות מזעזעת
הוזמן מחשב נייד באתר.
לא עונים לטלפון. נציג התקשר רק אחרי 2 הודעות במוקד
מתחייבים לאספקה 1-2 ימי עסקים. בפועל נמסר לי 10-14 ימים
ממועד ההזמנה מנסה ליצור קשר עם החברה כבר 3 ימים ללא הצלחה. בתחילה לגבי מוצר משלים ואח"כ לגבי ביטול. מגיעים רק למוקד והם לא חוזרים
מבירור באתר חברת אשראי בוצעה עסקה אף שהמוצר כלל לא במלאי ולא סופק. לא התקבלה קבלה ו/או חשבונית
תגובת החנות:
הגולש הזמין דגם מיוחד עבורו לפי דרישה, טרם החיוב התקשר נציגנו ושלח את כל תנאיי העסקה במייל, הלקוח אישר את ההזמנה ולאחר יומיים התקשר והלין כי מצא את המחשב במחיר זול יותר, הוסבר כי המחשב נמכר לו במחיר ממש זול ולא נוכל לעשות הנחה, לבסוף לבקשת הגולש ההזמנה עברה לביטול פחות דמי הביטול הנהוגים בחוק, ננסה ליצור עימו שוב קשר על מנת לנסות ולהבין מדוע בחר שלא לדייק בפרטי המקרה למרות השירות האישי שקיבל.
מוצר:
Dell Latitude 7390
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית הקניה של המחשב הנייד מתחילה כשלטלפון עונה בחור בשם אילון. הוא מבין במחשבים. ואני אומר את זה כי לפניו ניסיתי להתייעץ עם עוד מוכרנים בחנויות המחשבים המוכרות לכולם. אני כותב ניסיתי להתייעץ, כי בעצם שאלו אותי על מה אני חושב, ואז אמרו "וואוו, פצצה של מחשב... אני מוכר כאלו הרבה". אחרים המליצו על מחשבים אחרי שאלה אחת בלבד. אילון שונה... הוא מקשיב לך ושואל שאלות מנחות כדי להבין את צרכייך. הוא מתקן ומכוון הדיוטות כמוני שבראשם דגם של מחשב אחד או שני דגמים, ומסביר למה לא כדאי לקחת דגם כזה או אחר, ולמה הוא לא יתאים לצרכים שלי, ואז מציע מחשב שהוא "בנה" אצלו בראש מתשובות שקיבל מהלקוח. ספיציפית, לי אילון הוזיל לי את הרכישה בקרוב ל 1,000 ש"ח. מקצוען אמיתי.
מוצר:
מחשב נייד לנובו ת'ינק פאד E480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר מטען למחשב על פי התיאור והתמונה באתר. נציג המכירות רשם דגם אחר מהדגם הרשום בהזמנה שלי ומכאן נכנסתי לסאגה של ימים ארוכים בלי שקיבלתי את המוצר הנכון, טורטרתי 3 פעמים להמתין לשליח שהביא לי את המוצר הלא נכון, ולאחר זמן הפסיקו לחזור להודעות שהשארתי ואף ניתקו לי שיחות באמצע. בסיכומו של דבר חווית הקניה היתה גרועה ביותר. ואין לי את המוצר שביקשתי וזאת אחרי ששילמתי עליו.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מטען מדגם מסוים והמטען נשלח אליה, למחשבה כמה מטענים אשר מתאימים למתחים, לטענת הלקוחה המטען שקיבלה שונה בצורתו מהמטען שקיבלה עם המחשב ולכן הוחלף לה 3 מטענים שונים בכדי להשביע את רצונה, צר לנו שלבסוף נוצר הרושם שלכאורה סיפקנו שירות לא טוב אנו תמיד משתדלים לספק מענה מהיר ויעיל, בשיחתנו האחרונה עם הלקוחה היא הביעה את שביעות רצונה מהמטען ופנייתה נסגרה.
מוצר:
מטען למחשב נייד DELL XPS 13"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כרטיס מסך וקיבלתי שרות מצויין מיואב,
הרגשתי שאכפת לו שהיה מרוצה וכמובן יצאתי מרוצה,
מבטיח לחזור שוב!
מוצר:
GTX 1050
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.