דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ניידים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קל דיגיטל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנייד נייד ?
3.71
ציון ממוצע
69
חוות דעת בשנה האחרונה
1469
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
3
3 חודשים אחרונים
20
0
7
6 חודשים אחרונים
30
0
13
שנה אחרונה
46
2
21
כל הזמן
1180
7
282
נמצאו 1469 חוות דעת גולשים על נייד נייד
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
15/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מורדכי נתן לי שירות מעולה ודאג לכל הפרטים שצריך
פשוט תענוג לעבוד עם מקצוען אני מאוד מרוצה ממליץ בחום
מוצר:
Lenovo FLEX 15 Premium I7-1000-32GB נייד מחשב
תמונת משתמש
שם:
Ariel
תאריך:
14/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה איתנו נציג בשם מייק מסניף ראשון, ממליצה בחום, שירות מהיר, יחס אישי, מתייחסים לכל דבר קטן וחשוב, נותנים הטבות למוצרים שנקנים.
מוצר:
מחשב נייח לגיימרים
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
07/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 מחשבים ניידים של לנובו (חזרתי אליהם אחרי רכישה מוצלחת של טינקפד מלפני 6 שנים שעדיין עובד מצויין) שירות מצויין של מייק ומחיר מעולה!
מוצר:
לנובו טינקפד מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
hanishel2020
תאריך:
01/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך המלצה לנציג בשם חן שהיה מקסים , נדיב , מקצועי ושירותי והפליא ..
מוצר:
Hp מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
28/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לבן שלי מחשב נייח גיימינג. קיבלתי מיואב שירות אדיב, סבלני ומקצועי. המחשב היה מוכן תוך 24 שעות!
תודה רבה יואב! בהחלט ממליץ לכולם לקנות בניידנייד.
מוצר:
מחשב נייח גיימינג
תמונת משתמש
שם:
arik.daher515
תאריך:
26/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעל ומעבר
יש אוזן קשבת ובמיוחד נציג בשם יואב עם רמת שרות מעולה ואוזן קשבת לצרכי הלקוחות .
מומלץ בחום .
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
sali1990t
תאריך:
24/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף נייד נייד בראשון על מנת לקנות לאשתי מחשב .
קיבלתי יחס אדיב ומקצועי מי צוות נייד נייד . מרדכי מנהל השירות של החברה עזר לי לבחור בסבלנות מחשב לפי הצרכים שאני באמת צריך .
אני לא אחד שרושם ביקורות . אבל מה שגרם לי לכתוב באמת ביקורת טובה זה שהיום התקשרתי לסניף על מנת לקבל שירות כדי לדעת איך לאפס את המחשב .
הם הסבירו לי בסבלנות בדיוק איך לפתור את הבעיה ולאפס את המחשב.

אני רוצה להגיד תודה רבה לנייד נייד ולמנהל השירות מרדכי









מוצר:
lenovo 14 SMB
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
30/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס מעולה של צוות המוכרים יחס אישי ואנושי שירות מהיר ואדיב ממליץ בחום על ניד ניד
מוצר:
Thinkpad
תמונת משתמש
שם:
urielparavi75
תאריך:
23/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בשירות-צריך להשאיר אלפי הודעות שיחזרו אליך והשירות שלהם בווטסאפ של חברת ההפצה,רק לפרוטוקול-אף אחד לא עונה שם.לענייני-לאחר שביצעתי את העסקה עם הנציג מכירות "עידן",ביקשתי ממנו שישלח חשבונית,אז הוא אמר לי: אמרתי לך מהתחלה שהיא תגיע רק כשתקבל את המשלוח-מה שלא היה ולא נברא (הוא הוקלט ורק בשבוע הבא לאחר מכן שהתעקשתי שישלח, היא נשלחה) .באתר רשום שהמוצר צריך להגיע תוך 2 ימי עסקים ולאחר שהבנתי שתוך 2 ימי עסקים הוא לא יגיע,התקשרתי בשנית(תוך כדי שאני משאיר אלף הודעות למוקד וזה תמיד כך שם) לשאול מה עם זה,אז חברו עונה לי:עידן אמר לך שאתה צריך לשלוח בווטסאפ צילום של הת"ז שלך לאישור ולא שלחת(מה שלא היה ולא נברא,כי שוב, הכל היה מוקלט-הם רק ביקשו אסמכתא של העברת התשלום וזה נשלח כבר).בכל אופן שאלתי אותו מתי זה יגיע,אז הוא ענה: 3-4 ימי עסקים-כשעידן אמר לי 3 ובאתר רשום יומיים.לאחר שהבנתי עם מי יש לי עסק, אמרתי לעידן שאני מעוניין לבטל את העסקה-באתר רשום שאפשר לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי מלא עד 14 ימים והוא אמר לי אתה לא יכול,משום שההזמנה נשלחה אליך(כשזה היה ביום ראשון ואני ביצעתי את ההזמנה ביום רביעי לפני).לאחר בדיקה בדואר,מסתבר שהם שלחו אותה רק ביום ראשון-כלומר שכשהוא אמר לי שהיא נשלחה ממקודם לפני זה,בפועל היא נשלחה רק באותו יום-ושוב הוא שיקר.בנוסף,הוא אמר לי שזה יגיע עם שליח עד אליי לבית ובפועל זה הגיע בדואר(מיותר לציין שזה לא הגיע בזמן,אלא רק ביום שישי בשבוע לאח"כ,כשבפועל יכולתי לאסוף את זה רק ביום ראשון הבא ושוב,הכל מוקלט).לעניין המחשב-מספר סידורי של hp אין לו-מה שאומר שאחריות ישירה מבית hp אין לי.בנוסף, הווינדוס שהותקן בו בכלל של לנובו(להמחשה, זה כמו שאקנה ג'ינס של קסטרו עם מדבקה של פוקס).יתרה מזאת, במפרט היה רשום שהווינדוס של pro ובפועל קיבלתי ווינדוס של home-גרסה פחות טובה ולגולת הכותרת, הדרייבר של ההתקני קול לא מזהה אוזניות והייתי צריך להתקין דרייבר חדש (ואם הווינדוס פלוס והדרייברים היו מ hp-זה לא היה קורה. זה קרה בגלל שיש שם מיקס של דרייברים ותוכנות שהם לא ממקור אחידhp-).
תגובת החנות:
צר לנו לשמוע על החוויה, מחשבי Hp NoteBook זמינים במלאי שלנו לרכישה ואיסוף מיידי, האיחור נבע מקושי לתאם משלוח עם הלקוח אשר מתגורר בשומרון במקום ללא כתובת מוגדרת, נדגיש כי אנו מספקים חשבונית במספר דרכים לרבות תעודת ההזמנה הרשמית הנשלחת בוואטסאפ או במייל בטרם הגעת המוצר, למוצר אחריות יצרן רשמית של HP שכוללת תמיכה מלאה ונשמח לעזור תמיד בכל שאלה הקשורה בתפעול נכון של המחשב
מוצר:
hp notebook 15
תמונת משתמש
שם:
Itamar
תאריך:
22/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ויעיל.
המחשב היה מוכן בזמן לפי כל הדרישות.
תודה לעידן על השירות! ם
מוצר:
מחשב לנובו
תמונת משתמש
שם:
khhch0258
תאריך:
13/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עידן הגבר סידר לי מחשב נייד במחיר ריצפה
ממליץ בחום
תודה גם על השירות הטוב
מוצר:
מחשב נייד 3020 לנובו
תמונת משתמש
שם:
liran dan
תאריך:
06/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנהאונליין למוצר באיטנרנט. שילמתי באמצעות פייפל מיידי הוספתי את המחיר למשלוח מהיר.
כעבור כשעה התקשר ואלי ואמרו לי ביטלנו לך את ההזמנה. המחיר היה "טעות" בעיניהם. אך אם לטעמי רכבתי במחיר המוצר והוא מתאים בעייני. כחברה אחראית הם מחוייבים לספק את המוצר!

מתקשרים כמה פעמים רבים ומנתקים את הטלפון . שירות על הפנים ויחס מזלזל .
תגובת החנות:
טענות הגולש נבדקו ומתיעוד המערכת אין כל עדות לניסיון לגבות תשלום מהגולש, אנו מצטערים על תחושות הגולש, במידה וחש צורך נשמח אם יפנה אלינו שוב ונשמח לעזור ככל הניתן
מוצר:
msi pro we63
תמונת משתמש
שם:
אה
תאריך:
01/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מציע להתרחק מהחנות הזו . אם תהיה לכם בעיה במוצר שהזמנתם ותצטרכו שירות לקוחות, תמצאו את עצמכם רודפים אחרי אנשים שטורחים לחזור ללקוחות שלהם רק כשמודבר על לקיחת כסף ולא יותר. גם אם המכישירים שלהם זולים יחסית, המחיר שתשלמו על עוגמת הנפש גבוה ויקר בהרבה. להלן הסיפור:

רכשתי ממייק מחשב DELL PRECISION בעלות של מעל 14 אלף ש"ח לעסק שלי. לאחר שלושה שבועות של המתנה (כמובן ללא שום עדכון מצידם), הגיע אלי מחשב סוג ב', ללא מצלמה או מיקרופון מובנה (בהתאם לבדיקת טכנאי של DELL) .כל זה למרות שרשום אצלהם באתר שקיים. זאת ועוד: גם הרמקולים היו תקולים. טיפול בבעיה שלי דרכם היה תהליך ארוך ומפתל ונמתח על גבי כמעט שלושה שבועות . נאלצתי לרדוף אחריהם כל הזמן, להשאיר הודעות ( לא ניתן להתקשר אליהם ישירות), ווטסאפים, מיילים וטלפונים- והם לא תמיד טרחו חזרו אלי או שחזרו רק אחרי מספר רב של פניות.

לבסוף מרדכי (כנראה בעל החנות או האחראי שם) הועיל בטובו לחזור אלי ולהציע לי מצלמה חיצונית (כן ממש כמו שבתחילת שנות האלפיים היינו משתמשים וזה למחשב נייד הכי חדיש בשוק היום).
ביקשתי שיחליפו לי את המכשיר שיהיה תואם למה שהבטיחו או לקבל פיצוי על קבלת מחשב סוג ב' שלא תואם את מה שרשום אצלהם באתר ועל הזמן הרב שהלך על התמיכה הטכנית, ההתקנות החוזרות והתקלות מול חברת DELL. אבל מרוב שהטיפול נסחב ומתח את העצבים החלטתי לבסוף מרוב יאוש לרדת מכל העניין. אפילו את המצלמה שהם הסכימו לשלוח אני לא מעוניין לקבל. הדבר היחידי שאני יכול לעשות זה לחסוך מאנשים אחרים להגיע לחנות זו.

ראו הוזהרתם...
תגובת החנות:
לפני 4 חודשים רכש הלקוח תחנת עבודה מקצועית של Dell בעלת אחריות מקיפה מטעם Dell ישראל, הלקוח פנה למעבדת השירות וכל פניותיו טופלו באופן אישי ומקצועי על ידי טכנאים מוסמכים של Dell, לצערנו במהלך הסגרים אכן חווינו עיכובים באספקות אשר נבעו מקושי של היבואניות והלקוח קיבל את המוצר בעיכוב קל, מרדכי נציג השירות אשר ליווה את הלקוח, סיפק שירות מסור ורגיש ולאחר בקרה על התנהלותו נראה כי הלקוח קיבל שירות ללא דופי.
מוצר:
DELL PRECISION 7550 PM-RD33
תמונת משתמש
שם:
Yotniv
תאריך:
31/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים זהב שירות זמין יעלי ואמין הכי חשוב.
המלצות מקצועיות מצוות מקצועי
מומלץ בחום (:
מוצר:
HP-aio
תמונת משתמש
שם:
Zeev
תאריך:
15/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חן בחור מקצועי מאוד ואדיב מאוד וסבלני
מאוד נהנתי לקנות אצלו
אמליץ לאחרים לפנות אליכם

מוצר:
מחשב נייד של HP
תמונת משתמש
שם:
RM
תאריך:
11/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

רכשתי בבלוק פריידי לפטופ יקר יחסית )עסקה שלישית איתם, כמובן אחרונה).
1. התחייבו לאספקה תוך 14 ימי עבודה סופק תוך חודשיים.
2. במקום חדש קיבלתי מכשיר מחודש (נבדק).
3. במקום 3 שנות אחריות בבית הלקוח יש אחריות במעבדה עד נובמבר 2021
4. כל התוספות שהתחייבו להן בהזמנה לא הגיעו או שהגיע מוצר נחות משמעותית.
ממליץ לא לקנות מהם כלום לא עומדים בהתחייבויות.
תגובת החנות:
חוות הדעת נכתבה על רכישה שבוצע לפני חצי שנה במסגרת ההוזלה השנתית של מבמצעי הבלקפרידי, מבדיקה עולה כי הלקוח אכן רכש מחשב במסגרת המבצעים אשר סופק בהתאם לזמן האספקה ולתנאיי הרכישה, באפשרות הלקוח לפנות לשירות הלקוחות שלנו באופן מסודר ונשמח לעשות הכל על מנת לעזור וליישר קו עם טענותיו.
מוצר:
Laptop dell XPS 13
תמונת משתמש
שם:
rafi75.cohen
תאריך:
08/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי התקשרתי למוקד במטרה לקנות נייד שראיתי אצליכם באתר, וחן איש המכירות הציע לי עסקה טובה יותר עם מחשב לנובו.
ברצוני לשבח אותו על מקצועיותו ואדיבותו!!!!!!!
תוך כדי שיחה שביצענו בטלפון, הוא כבר התחיל בתהליך ובהתקנת התוכנה.
הגעתי לסניף, חיכיתי בסביבות חצי שעה עד שייסימו את כל ההתקנות ולקחתי את המחשב.
כמובן שביתי בת ה 11 שמחה מאד, תודות למהירות שהתבצעה העסקה.
חן - תודה רבה לך - כן יירבו אנשיי מכירות כמוך!!!!!!!!!!!!
מוצר:
נייד לנובו 15.6
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
08/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת - מפח נפש
הגעתי אליהם לחנות בראשל"צ בעקבות מבצעים שפרסמו באתר, מסתבר שכל המבצעים הזולים שלהם היו פייק רק כדי לפתות לקוחות וכשביקשתי לראות את המבצעים הם טענו שאזלו להם מהמלאי...
במקום המבצעים שאזלו, הציע לי נציג מכירות מחשב Lenovo i3 V series שלדבריו הנו היחיד שיכול להתאים למסגרת התקציב שהגדרתי (2800 ש"ח) וטען שלא אמצא דיל טוב יותר בשוק ושהוא יחליף לי את המחשב 10 פעמים עד שאהיה מרוצה.
לצערי נתתי בו אמון ורכשתי את המחשב אפילו ללא בדיקת השוואה מקדימה.
לאחר בדיקה קצרה הבנתי שהולכתי שולל ובמחיר ששילמתי יכולתי לקבל מחשב עם מעבד מתקדם יותר (i5 1053G1 שייקר ממקבילו ב-500 ש"ח לערך) במספר חנויות ברשת.
כשביקשתי מעידן לעמוד בהבטחתו ולשדרג את המחשב הוא התנער בטענה ש"אין חיה כזאת" ושבשום חנות לא אוכל לקבל במחיר הזה.
כדי להוכיח לו שהוא טועה התקשרתי לאחת החנויות ששמה שמור עימי, הקלטתי את השיחה (שגם היא שמורה) עם המוכרנית שבה היא פירטה לפרטים את חומרת המחשב ואת מחירו ושלחתי אליו.
התשובה של עידן היתה: אז תזמין אותו מהם... (מתועד).

הבנתם את זה???
אז תסיקו את המסקנות בהתאם.
תגובת החנות:
אנו שמחים כי הגולש בחר לרכוש דרכינו מחשב, נציגנו עושים הכל על מנת לספק את המידע באופן מקצועי ובשקיפות מרבית ואף נשמח להמשיך ולעשות מעבר בכדי שיהיה לקוח שלנו, נציגנו משתדלים תמיד להעביר את המידע ברגישות וסבלנות רבה לכל לקוחותינו, צר לנו על תחושתו הכללית של הגולש נשמח אם יפנה אלינו שוב נעשה הכל על מנת שירגיש טוב.
מוצר:
Lenovo business v Series 14 SMB
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
08/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום ה' 4 פבר' הזמנתי מחשב במחיר 12,450 ש''ח עבור בני הסטודנט.
בבוקר יום ראשון שלאחריו כתבתי למוכרן שיבטל את המשלוח כי בני רוצה מחשב קל יותר.
בשיחה של המוכרן עם הבן (אשר גר מחוץ לביתנו) הוא הזמין מחשב שמחירו באתר נייד נייד
היה 10,623 ש''ח. המחשב שודרג מזכרון 16 ג'יגה ל 32. החיוב של כרטיס האשראי שלי נעשה
ללא תאום עמי ועל המחיר הגבוה יותר של המחשב שלא נקנה ולא נשלח. כלומר הפרש של:
12,450-10,623= 1,827 ש''ח. גם בהתחשבות בשדרוג אין ספק שלא נכון היה לגבות את
מחירו של המחשב היקר.
החמור מכל, הוא שלא צורפה קבלה למחשב הזול יותר שהגיע, ולמרות בקשות טלפוניות ומיילים
לא נשלחה שום קבלה. עד היום כשבועיים לאחר שהובטח לי כי תשלח קבלה לא קיבלתי שום קבלה
ולא קיבלה שום פרוט כיצד בדיוק קפץ מחירו של המחשב הזול בתוספת שידרוג הזכרון למחיר הגבוה.
כמובן שלא קבלתי שום פיצוי על הפרש המחיר.
תגובת החנות:
חיוב כרטיס האשראי נעשה במעמד השיחה הטלפונית מול הלקוח כאשר הלקוח מוסר את פרטי האשראי ורק לאחר שמאשר את כל פרטי העסקה במלואה, כל מוצר מסופק כאשר חשבונית המס מוצמדת לאריזת המוצר לרבות אישור הזמנה במייל, נדגיש כי אנו בנייד נייד מספקים את המחיר הזול ביותר שניתן להשיג כיום למחשב, עם זאת אנו מטפלים ברגישות רבה בכל טענה למחיר גבוהה או בקשה להנחה ומשתדלים לספק תמיד את הפתרון ההוגן ביותר
מוצר:
מחשב DELL מקט 3297310
תמונת משתמש
שם:
tom1987ok
תאריך:
24/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה על השירות המעולה החם והאדיב.
חן היה מאד מקצועי וכן השווה בין מוצרים שונים ונתן יחס מעולה והאדיב, הלוואי שתמשיכו להיות תותחים !
מוצר:
Lenovo legion 5p
תמונת משתמש
שם:
jonathanashtamker
תאריך:
23/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפטופ גיימרים ואני מרוצה ממש מהשירות שקיבלתי מ"עידן" בחור שיודע ויבין איך להיות שרותי
מוצר:
Legion y540 לפטופ
תמונת משתמש
שם:
דניס
תאריך:
22/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-14.02 בוצעה הזמנה של מחשב ASUS all-in-one כאשר במעמד הזמנה אובטח הספקה במהלך 3 ימי עסקים. מיותר להגיד שב-17.02 המחשב לא הגיע. גם ב-18.02 הוא לא הגיע. כאשר התקשרתי לשרות לקוחות קיבלתי מספר WhatsApp של מנהל מחלקת הפצה אך מיותר להגיד שלא כל כך מתייחסים להודעות של לקוחות. לאחר מספר שיחות עם שרות לקוחות קיבלתי הודעה שמחשב אמור להגיע אלי עד ליום 21.02 אך מיותר להגיד שגם ב-21.02 הוא לא הגיע. לאחר שיחות עם שרות לקוחות והודעות מנהל מחלקת הפצה בשם מרדכי התקשר אלי ואבטיח אישית שאני אקבל את המחשב ב-22.02 - מיותר להגיד שגם ב-22.02 לא קיבלתי את ההזמנה שלי, יתרה מכך, התברר שמחשב נשלח אלי בדואר רק ביום 18.02 ז"א יום אחרי שהיה צריך להיות אצלי.
תגובת החנות:
אנו מצטערים לשמוע על החוויה, לבסוף הלקוח קיבל את המוצר שהזמין בעיכוב קל, העיכוב נוצר בשל העומס בסניפי הדואר באזור החלוקה והקושי של השליח לתאם אספקה מול הלקוח, לאורך כל הדרך נציגי השירות שלנו ליוו את הלקוח ועקבו אחר האספקה באופן אישי עד לקבלת המוצר אצל הלקוח, נבהיר כי זמן האספקה מתחיל מאישור ההזמנה על ידי הלקוח כך שמוצר יצא ללקוח בהתאם להתחייבות אך לצערנו התעכב בדואר.
מוצר:
Asus Vivo AiO V241e I5-256-8GB White All in one
תמונת משתמש
שם:
Hani
תאריך:
19/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיאות על הפנים. מוצרים חדשים מתקלקלים מהר ומטרטרים אותך חודשים עד שמסדרים לך אץ זה . במצב שלי זה לקח הרבה זמן למחשב נייד דיל שקניתי בסכום מעל 6 אלף שח. ובסוף החזירו לי אותו עם הפלסטיק שליד המסך שבור
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מחשב נייד של Dell לפני למעלה משנה, מבירור עולה כי פנתה למעבדת השירות של דל (יבואן רשמי) אך לצערנו הם סרבו לטפל במחשב עקב שבר שאיננו כלול באחריות המוצר, לצערנו אכן ע"פ כתב האחריות דל איננה מספקת אחריות על שברים ולכן עם כל הצער שבדבר לא הצלחנו לעזור.
מוצר:
dell latitude 5480
תמונת משתמש
שם:
yairchotam
תאריך:
10/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חן עזר לי להשיג מחשב ספציפי למטרות שלי,
לקח לזה קצת זמן להגיע בגלל הספציפיות של מה שאני ביקשתי קורונה אבל כשהגיע באתי לאסוף והמחשב מדהים
מוצר:
Lenovo legion
56789
10
11
12
13
14
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply