דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ראשי דיו, טונרים ומדפסות (רמלה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קולורס פתרונות דיגיטליים יבוא וסחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקולורס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
204
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
128
6
70
נמצאו 204 חוות דעת גולשים על קולורס
תמונת משתמש
שם:
bela
תאריך:
05/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו M-43 מקורי. למחרת התקשרו אלי ואמרו שיש להם מבצע-2 ב- 300 ש"ח. שאלתי עד מתי הדיו בתוקף. אמרו-5-6 שנים. ביקשתי לבדוק. התברר ששנתיים. מכל מקום הסכמתי. קיבלתי M-43 תואם. שוב התקשתי. הייה צריך להתקשר מספר ימים כי הבטיחו לחזור אלי ולא חזרו. כשסוף כל סוף תפסתי את האדם האחראי על המשלוח בשם דוד, הוא החל להסביר לי שהזמנתי דיו לא מקורי ולאחר שהפניתי אותו לאתר ומכתבי על הזמנה של דיו מקורי בלבד החל לנסות לשכנע אותי שכדאי לי לקנות את התואם. בסופו הסכים לשלוח את מה שהזמנתי. כעבור מס' ימים התקשרה אישה שעוסקת בחשבונות וניסתה לחייב אותי בסכום של 239 ש"ח עבור המוצר למרות שבאתר בזמן ההזמנה המחיר הייה 208. שוב הייתי צריכה לעמוד על תנאי המחירה בזמן האמת. בסוף קיבלתי את ההזמנה. אלא מה? המוצר בתוקף רק חצי שנה. כפיצוי על הזמן שבזבזתי על הטלפונים והליכות לדואר שלחו לי פד למחשב באיכות גרועה שאין בו שום תועלת. החנות גם לא העלתה ראיון של פיצוי.
מוצר:
דיו M-43
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
30/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנת טונר brother מקורי באתר. לא ניתן למלא פרטי אשראי באתר וחזר אלי נציג. ניסה לשכנע אותי לקנות טונר חליפי אותו הם מייבאים. התעקשתי על טונר מקורי ולבסוף ההזמנה הושלמה.
נשלח בתוך פרק הזמן המצויין, אך הגיע טונר חליפי. כמו כן, חוייבתי על מלוא מחיר המקורי.
בטלפון לשירות הלקוחות הוצע לי לשלוח בחזרה את החליפי ושאזוכה על המשלוח וכן, שישלחו לי את המקורי. סירבתי לבלות זמן נוסף במשרד הדואר. נאמר לי שיבדקו ויחזרו אלי. לא חזרו. לאחר יומיים התקשרתי שוב ושוב הוצע לי לשלוח חזרה ושישלחו לי. בשלב זה ביקשתי לבטל את העסקה. אמרו שיחזרו אלי ואכן חזר אלי דוד שהיה נחמד ואדיב מאוד. הוא הבטיח לשלוח לי את המקורי עם שליח תוך 3 ימים. לאחר 4 ימים משלא קיבלתי דבר התקשרתי שוב ואמרו לי שזה אמור להגיע היום לכתובת המגורים שלי. ציינתי שאני לא באמת יושב בבית ומחכה ואני בעבודה ואחזור רק בשעה שמונה. לא ניתן היה לבצע את המשלוח בשעה זאת וכן לא ניתן היה לשנות את היעד לאותו יום. ביקשתי שוב לבטל את ההזמנה. שוב נאמר לי שיבדקו ויחזרו אלי ושוב חזר אלי דוד. לאחר הסברים ושכנועים הסכמתי לקבל את המוצר בתנאי שיגיע למחרת. לאחר כשעה חזר אלי דוד ואמר שלא ניתן לבצע את המשלוח גם למחרת. ביקשתי לבטל את העסקה. לאחר כשעה התקשרו שוב לקבלת פרטי האשראי לביטול העסקה. כמו כן קיבלתי בפקס אישור מיידי על הביטול וכן לאחר יומיים הגיע גם המקור.
בשורה התחתונה - מהיום בו ביצעתי את ההזמנה באתר (22.11.12) ההזמנה הושלמה רק לאחר 3 ימי עבודה (חלק מזה גם באחריותי - בפעם הראשונה שהתקשרו הייתי בנהיגה, חבל רק שלקח יומיים להתקשר שוב) וכל הסאגה נמשכה שבועיים וחצי כשב-17.12 העסקה בוטלה לבסוף.

סוף דבר - מיד עם ביטול העסקה הזמנתי את אותו מוצר מחנות אחרת (16 שקלים יותר) ולאחר יומיים קיבלתי את המוצר המבוקש.
תגובת החנות:
אכן אנו מכירים את המקרה הנ"ל.
ביש או חוסר מזל הם אלו שאפיינו את המקרה.
נדירים המקרים שבהם בכל שלב של תהליך המכירה פשוט אין מזל.
הלקוח צודק .
אנו יצאנו מגדרנו והוצאנו מממיטב משאבנו הכלכליים והתפעוליים כדי לתקן את הטעות ולשלוח ללקוח את המוצר עם שליח ללא עלות כמובן.
אך הלקוח לא היה יכול לקבל את המוצר בכתובת שהמוצר נשלח אליו כבר , הכתובת המצויה על החשבונית (חדרה).
הלקוח ביקש לשלוח לתל אביב למקום עבודתו , כך נעשה..
חלק "מהסאגה" ומהתהליך המייגע נגרמו גם באחריות הלקוח.
אנו מתנצלים על אי הנוחות ומבטיחים להפיק לקחים כדי לשאוף למצוינות כמו שחברתנו יודעת לתת.
סליחה איתי.

מוצר:
טונר שחור TN230BK
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
26/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח היה מאוד מהיר, תוך כמה ימים המדפסת היתה אצלי. המשלוח היה חינם.
שירות בטלפון מאוד מקצועי ואדיב.
הייתי קונה שם שוב.
מוצר:
מדפסת 8880 MFC
תמונת משתמש
שם:
יזהר
תאריך:
13/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טונר ובחור בשם דוד שכנע אותי לקחת את הטונר שהם מייבאים בזול יותר והוא נתן לי אחריות.
לאחר שימוש קצר הטונר עשה בעיה קטנה, אני פניתי לחנות ועוד באותו היום הם שלחו טונר חדש אפילו ללא החזרת הישן
כל הכבוד
מוצר:
טונר 78A
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
07/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדפסת מחברת קולורס ובשירות הלקוחות של המכירה עזרו לי למצוא את המדפסת הזולה והיעילה ביותר לצרכים שלי.
המדפסת הגיע בתוך 48 שעות עד לפתח ביתי.
כאשר נתקלתי בבעיה בהתקנת הדרייברס של המדפסת ענו לי במהרה בשרות הלקוחות ופתרו לי את הבעיה במהירות.
אני מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר.
תודה רבה ותהנו!
מוצר:
מדפסת hl-2130
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 30.10.12 התקשרתי לחברת קולורס (שבעבר כבר רכשתי מאתם מוצרים לשביעות רצוני) לבירור אפשרות להשגת טונר שלא היה במלאי של חברות אחרות והיה דרוש לי בדחיפות. שוחחתי עם נציג בשם דוד שבאדיבות ובמקצועיות הדריך אותי בבחירת דגם מתאים ואף הבטיח לי אספקה מהירה.
להפתעתי הגמורה הגיעה החבילה לביתי עוד באותו היום!!! וללא דמי מישלוח.המוצר (תואם) הוא באיכות מעולה וזהה למקורי והאספקה המהירה איפשרה לי לעמוד בלוח זמנים. תודה לדוד ולחברת קולורס
מוצר:
טונר Q6470A
תמונת משתמש
שם:
רענן
תאריך:
07/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחות אישיות רבות עם דוד, שאכן אדיב, נפתרה בעיית הטונר התואם הלא-איכותי באמצעות שדרוג לטונר מקורי בתוספת תשלום.
עדיין ממליץ לקולורס לשפר את רמת השירות הכולל וחוויית הקניה, באמצעות מתן נגישות נוחה יותר ללקוחות.
חוזר בי מהמלצתי לא לרכוש בחנות זו.
תגובת החנות:
שלום רב ,
אכן מכירים את המקרה של הלקוח הנ"ל.
לאחר שנשלח ללקוח הטונר , הלקוח ניסה אותו אך לא היה לשביעות רצונו
מיד שלחנו טונר חדש אשר גם אינו היה לשביעות רצון הלקוח , בהמשך הבטחנו ושלחנו
טונר מקורי לפי דרישתו , יש לציין שכל המשלוחים יצאו עם חברת שליחויות באופן מהיר
כמובן ללא חיוב הלקוח.
לא נחנו ולא שקטנו עד שהצלחנו לעמוד בצפיותיו הגבוהות של הלקוח.
אנו מודים לרענן על רכישתו ונשמח לשרתו בעתיד שוב.
וכמובן ניקח לתשומת ליבנו את הערותיו וכמו תמיד אנו נכונים לשפר את השירות וחווית הרכישה.
אנו בטוחים שנראה שוב את רענן רוכש מאיתנו בעתיד.
תודה רבה
צוות קולור

מוצר:
טונר OR-LH7553X
תמונת משתמש
שם:
omer
תאריך:
03/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר בכדי להזמין מדפסת ליזר דגם mb280 המחיר אשר מפורסם בזאפ הינו 472 ש"ח אולם כשדיברתי עם שירות הלקוחות המחיר בפועל אפילו לא קרוב 595 ש"ח הפרש מעל 100 ש"ח ממה שפורסם וכאשר שאלתי מה הסיפור לא הייתה להם תשובה ברורה . בקיצור מפרסמים סתם מחירים בכדי לסנוור העיניים אולם בפועל חנות לא זולה ואני נגעלתי מתרגיל זה.
תגובת החנות:
איננו יודעים מי הוא הלקוח ומה רצונו.
יש בידינו לפחות שלושים דוגמאות לחשבוניות של אותה המדפסת שמכרנו במחירים של 472 ₪ .
נשמח לעמוד לרשותו בכל עת שיחפוץ בכך.

מוצר:
מדפסת mb280
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
19/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה בטלפון ,מרק עזר לי לעשות את ההזמנה למרות שביקשתי טונר מקורי למדפסת לייזר שלי שהשימוש שלה היא גם לאחותי שהיא עו"ד ונורא חשוב שהצבע לא ימרח על הדפים מרק התעקש שאקח טונר חלופי עם ביטחון מלא שזה זול וגם יש אחריות לכל בעיה שתיהיה לטונר או למדפסת כתוצאה מהשימוש בה.חייב לציין שלמרות שהזמנתי דרך הדואר שיגיע עד 7 ימים,אגיע אליי אחרי יומיים עם שליח עד הבית ,הייתי בהלם חשבתי שיחייב אותי...
מאוד מרוצה אם גם כמות הדפים תיהיה טובה אמשיך לקנות מהם את החלופי,אם לא ..אז את המקורי כי כזה שירות כזה אני אוהב.
תודה מרק
מוצר:
טונר חלופי 35A
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
16/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום ראשון 12/08/2012
הוספתי תשלום שיגיע למחרת.
לא הגיע, התקשרתי, אמרו שהשליח לא הרגיש טוב. יגיע מחר.
לא הגיע גם ביום רביעי.
התקשרתי ביום חמישי 16/08/2012
הפעם התירוץ היה שזה נשלח בטעות בדואר רגיל והבטיחו שישלחו שליח היום. נראה...
כמובן שלא הציעו לזכות על המשלוח.
תעשו לעצמכם טובה על תזמינו פה. גם לא ברור למה זאפ סימן אותם כקניה בטוחה. אסון!
מוצר:
טונר למדפסת HP 78A
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
13/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשיחה קצרה המוכר המליץ על מספר דגמים כאשר הוא דואג לעדכן אותי במחירי הטונר - לא פחות חשוב
שירות אדיב ומהיר
למרות שנאמר "עד-שבוע" המוצר הגיע תוך יומיים.

מאוד מרוצה הן מבחינת שירות והן מחיר הכי זול.
מוצר:
מדפסת לייזר HL2130
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
13/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאתר החנות באמצעות אתר זאפ , דברתי עם מר מרק, ההסבר שלו היה אדיב ומסביר פנים.השירות היה ידידותי, משכנע ואמין.
רכשתי את המדפסת וקבלתי אותה כמובטח למחרת.
המדפסת הינה מדפסת איכותית ביותר ומספקת את הדרישות כפי שאפיינתי אותם למר מרק שנתן לי שירות אמין ומקצועי .
ממליץ בחום על העסק הזה.( וגם על המדפסת)
מוצר:
מדפסת ליזר 4050 ML
תמונת משתמש
שם:
שמוליק
תאריך:
02/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשעשיתי השוואת מחירים הם היו בין הזולים וגם נראו אמינים, כשהתקשרתי השירות היה מצויין ואדיב בו ניתן לי הסבר מפורט וסבלני, המדפסת הגיע בזמן שסוכם, מדפסת מצויינת שעליה גם המליץ לי המוכר. סורקת ומדפיסה בצורה מהירה ואיכותית וגם לא יקרה כל כך.
מוצר:
מדפסת לייזר MFC7360N
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
24/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
26/2 בוצעה הזמנה באתר לדיו מקורי HP, סוכן חזר טלפונית לבצוע, ניסה לשכנע לדיו תואם.
הדגשתי כי מעונין רק במקורי. בוצעה הזמנה.
לאחר כשבוע הגיעה בדואר דיו תואם במחיר מקורי.
התקשרות טלפונית לחברה, מגיעים כל פעם לשרות הודעות שאומר כי הודעתי תועבר ויתקשרו אלי. למרות הודעות חוזרות שהשארתי לא חזרו.
כשענה בסוף 5/3 נציג התנצל על הטעות ואמר שיטפל אך אף אחד לא חזר אלי.
שוב נסיונות השגה טלפונית שמגיעים לגורם שלישי שרק מוכן למסור שיתקשרו.
לאחר שהשגתי את החברה והסברתי הגיע שליח למקום העבודה שלי ומסר את הדיו המבוקש.20/3 (שלשה וחצי שבועות לאחר ביצוע הזמנה)
מוצר:
דיו למדפסת 140/141
תמונת משתמש
שם:
גור
תאריך:
03/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 20.2.12 בצעתי הזמנה של דוי 920xl לאחר יום התקשרו לקחת פרטי אשראי ואמרו לי תוך 7 ימי עסקים זה אצלי בתאריך 1.3.12 קבלתי הודעה בתא קולי מנציגה בשם מירב אין לנו את זה במלאי וכמובן לא תחיוב
ושאלתי הפשוטה למה להמתין 7 ימים שרוב החברות שולחים באותו יום ואז לספר לי סיפורים כאלה????
תגובת החנות:
הלקוח אכן ביצע את ההזמנה בתאריך 21.02.12 , מעמד מסירת פרטי האשראי לחיוב וסגירת העסקה.
לדאבוני, ההזמנה התעכבה עקב אי עמידה בלו"ז של הספק אשר איתו אנו עובדים.
אי לכך, ניסינו ליצור קשר עם הלקוח על מנת להודיע לו שיש עיכוב באספקה ולאפשר לו לבחור אם הוא מעדיף להמתין מעט או לחילופין לבטל את העסקה.
מדיניות החברה היא לא לחייב פרטי אשראי של הלקוח עד שההזמנה ארוזה ומוכנה לשליחה ולכן טרם חוייב הכרטיס שלו, כך שהיתה לו האפשרות לבחור ולהחליט על ביטול העסקה באופן מיידי שלא מצריך ביצוע זיכוי מול חברת האשראי.
לאחר מס' פעמים בהן לא הצלחנו לאתר את הלקוח, הוחלט להשאיר הודעה במשיבון.
קולורס הינה חברה מובילה בתחומה כאשר השירות ללקוח נמצא במעלה הראשונה מעבר למחיר האטרקטיבי.
ולכן באם נגרמה אי נוחות כלשהי ללקוח, אנו מביעים התנצלותינו ונשמח לעמוד לרשותו בכל עת ובכך לפצות על החוויה הקודמת.

מוצר:
דוי 920xl
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
05/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר בקלות וללא השארת מספר אשראי. לאחר כשעתיים התקשרו אלי והשלימו את ההזמנה.
במקום בדואר זה הגיע עם שליח אחרי 3 ימים עד לבית.
קל, מהיר ושירות מעולה
מוצר:
טונר 105L 105L
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
06/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר, התקשר אלי נציג והציע טונר חלופי לטענתו "נותן בדיוק את אותם הביצועים במחיר זול יותר". לאחר התקנה במדפסת קיבלתי שגיאה שטונר לא מתאים.
התקשרתי ושלחו אחד אחר שגם הוא לא עבד, לאחר שיחה נוספת שלחו לי שוב טונר נוסף שגם הוא לא עבד. בשיחה השלישית ביקשתי שלא לשלוח לי טונר נוסף והפניה שלי עברה למנהל הלוגיסטי, לאחר מס' ימים מתקשר אלי שליח שהביא טונר נוסף (השלישי במספר). להפתעתי הוא כן עבד אך לתקופה של שבועיים והפסיק לעבוד.

פניתי אליהם שוב ונענתי ש"יחזרו אליך", אחרי שבוע ללא תשובה פניתי לארגון "אמון הציבור" ובאורח פלא התקשרה אליי נציגה משירות לקוחות לאחר יומיים ש"לקחה את הטיפול בפנייתי באופן אישי". הוצע לי להחליף את ההזמנה לטונר מקורי בתוספת של כסף. ביקשתי את כספי בחזרה וקיבלתי.

שירות הלקוחות היה ברמה מספקת רק לאחר הפניה ל"אמון הציבור" וחבל שכך.
תגובת החנות:
הלקוח אכן קיבל טונר מסדרה של תואמים חדשים תוצרת חוץ שלאחר ניסיון לשימוש במדפסת שנמצאת ברשותו התברר כי לא הייתה התאמה בין הטונר למדפסת. מאחר והנסיון העשיר שלנו אל מול הלקוחות שלנו מלמד כי הטונרים האלו הם טונרים איכותיים במחירים סבירים לחלוטין, ניסינו בכל זאת לרצות את הלקוח באמצ' המוצר הזה שאינו מצריך עלויות נוספות. לאחר שמס' פעמים הוצאנו שליח מטעמנו שהגיע ישירות עד לביתו של הלקוח ובכל זאת נמצא כי הטונר אינו מתאים החלטנו להציע ללקוח את שתי האפשרויות שהן: רכישת טונר מקורי (שהתברר כי זה הדגם היחיד שמתאים למדפסתו) שכרוכה בתוספת תשלום ולחילופין, הוצע לו לקבל את כספו בחזרה. הלקוח בחר לקבל את כספו בחזרה וזיכינו את כרטיס האשראי שלו לאלתר. אנו פועלים מתוך מדיניות ברורה וחד משמעית שיש להחזיר ללקוח את כספו לאלתר ולכן אין פעולה זו מצידנו נובעת מפנייתו של הלקוח לאמון הציבור. ברצוני להוסיף ולציין כי כל התהליך אל מול הלקוח מעיד דווקא על הנאמנות שלנו כלפי הלקוחות ע"י כך שהעדפנו לספוג עלויות שליח חוזרות ונשנות העיקר שהלקוח יקבל את המוצר המתאים לו במחיר ששילם. מיותר לציין כי עבורנו היה הרבה יותר קל (וגם רווחי) "להרים ידיים" מלכתחילה ולהחזיר ללקוח את כספו. בקולורס, שביעות רצון הלקוח עומדת לנגד כלל העובדים והמנהלים מתוך הבנה ברורה שמעבר למחיר נוח ומשתלם, חשוב לתת שירות הולם לכל מי שבחר לקנות קולורס.

מוצר:
טונר לדפסת mlt-d104s
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
29/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טונר מקורי 6060d6 למדפסת לייזר סמסונג בעלות 402 ש"ח. התחייבות לאספקה תוך 7 ימי עסקים. כעבור 3 ימים התקשר נציג החנות
(דני) ובאדיבות רבה הציע המרה לטונר תואם איכותי תוצרת חו"ל בעלות נמוכה בהרבה - 265 ש"ח!
הסכמתי ובסופו של דבר הגיע המוצר בדואר רשום
עפ"י בקשתי תוך 6 ימים רגילים (כולל סופ"ש)
במסגרת הזמן המובטח.
בעתיד ארכוש שוב מוצרים מחנות זו!
מוצר:
טונר למדפסת לייזר 6060D6
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
15/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מדפסת משוימת של Brother מצאתי באתר שלהם . הבחור שדיבר איתי היה מאד נחמד ולמרות שאני מחליט על דגם אני לא אוהב שמצאים לי אחר המוכר הסביר את עצמו יפה והחלטתי להקשיב לו ואני לא מצטער
הובטח לי משלוח לאחר 4 ימים ואחריי יומיים התקשרו לשאול אם קיבלתי אמרתי שלא ואז הבטיחו שבהמשך היום יגיע וכך היה
אולי לא הכי זול אבל השרות יגרום לי לשוב ולקנות שם
סליחה שאני לא זוכר את שם המוכר אבל תודה על העזרה
מוצר:
מדפסת משולבת MFC-J615W
תמונת משתמש
שם:
לארי
תאריך:
05/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר 17/11,
ב 20/11 התקשרו אלי לקחת פרטי כרטיס אשראי בזמן שהייתי באוטו לא יכולתי לדבר.
התקשרתי אליהם והם חזרו אלי עוד יומיים, סוף סוף ב 22/11 קבלו פרטים של כרטיס אשראי.
שאלתי אם מוצר יש במלאי , אמרו כן.
עברה שבוע ולא הגיע שום דבר ולא קבלתי שום עדכון באימייל וגם נגמר לי טונר במדפסת.
27/11 התקשרתי לחברה "קולור" אמרו לי שזה נשלח. אז שאלתי מספר חבילה, כמובן לא מצאו,אמרו שיחזרו אלי. התקשרתי עוד כמה פעמים, בסוף הם אמרו שזה לא נשלח עדיין.
אז ביקשתי לבטל הזמנה.
הייתי צריך טונר דחוף, הלכתי חנות אחר וקניתי טונר ב 200 ש"ח יותר יקר



תגובת החנות:
חבל שישנה אפשרות לגדף ולהשמיץ אדם קרי חברה על לא עוול בכפה.להלן העובדות : הלקוח אכן הזמין טונר מקורי ועמד בכל תוקף לא לשלם משלוח ולקבל את המוצר תוך 7 ימי עסקים בחינם.
חשבונית יצאה בתאריך 22/07/2011 , משלוח לפי זמן המשלוח שהלקוח בחר היה אמור להגיע אליו בתאריך 1/12/11 לפי 7 ימי עסקים , אך אינו נתן צ'אנס לקבלת המוצר עד לתאריך האמור , והתקשר כל יום לבדוק סטטוס משלוח , נמסר לו שהמשלוח יגיע בזמן שביקש . בתאריך 27/11/2011 ארבעה ימים לפני מועד האספקה המקורי הוא התייאש והחליט לרשום חוות דעת כזאת
שאינה אמורה להתפרסם , כי לא היתה כאן שום בעיה מצד החברה.

מוצר:
טונר מקורי CB436A
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
sharon
תאריך:
17/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת פעם שניה שאני קונה והשרות הוא פשוט מצויין. ביקשתי לברר פרטים לגבי טונר למדפסת xerox 3140 ודיברתי עם איש מכירות בשם דני ישראלי שהסביר לי בדיוק מה ההבדלים בין המוצרים ומה הכי משתלם לקנות. בסוף רכשתי גם טונר מסוג 108R00909וגם ראשי דיו למדפסת HP והעסקה יצאה הכי זול והמשלוח בחינם! אין ספק שהבחור מקצועי ואדיב ואני אמשיך לקנות שם.
מוצר:
טונר 108R00909
תמונת משתמש
שם:
סימונה
תאריך:
25/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשלושה חודשים קניתי באתר שני ראשי דיו בגודל XL בהמלצת הנציג הטלפוני .
השירות הטלפוני היה מצויין , המשלוח הגיע במהרה אבל ...
לפני מספר ימים פתחתי את האריזה של ראש הדיו השחור , התקנתי אותו במדפסת וראה איזה פלא : זה לא עובד ...
נהפוך הוא : יש הודעה על צג המדפסת שראש הדיו הוא חליפי ..
נכון ! הוא חליפי , רכשתי אותו בהמלצת הנציג !
פניתי ל"קולורס" באינטרנט אבל , הם לא טרחו לענות לי ...
כמה טוב למכור ולא לתת אחריות ....
וכן , אין לי קבלה על הרכישה , אחרי שלושה חודשים ממש קשה לי לשחזר אותה ...
מוצר:
דיו למדפסת 4580
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
11/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחובתי לציין את השרות המדהים לו זכיתי ברכישת המדפסת.
מהירות הגעת המשלוח - אישור פרטי ההזמנה בוצע ביום חמישי אחה"צ, היום בבוקר המדפסת כבר נחתה בביתי.
האדיבות בביצוע ההזמנה ובטלפון שביצעתי בכדי לוודא את תזמון הגעת הטונרים הנוספים.

חובה לשמר תודעת שרות שכזו במדינתנו הצעירה (אשר חברות רבות שוכחות זאת...)
שרות אותו זכיתי לחוות רק בעת רכישות בחו"ל.

תמשיכו כך :)
מוצר:
מדפסת LaserJet Pro CM1415FN
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
22/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי בקולור שירות ברמה כזו שעוד טרם קיבלתי אצל כל נותן שירות אחר. הם יצאו מגדרם לסייע ולעזור ואף הסכימו לזכותי באופן מלא בגין טונר שקניתי בטעות, על אף שכבר פתחתי את האריזה. ברצוני לציין במיוחד את השירות שניתן על ידי עופר. מבחינתי זו מעתה ואילך הכתובת האולטימטיבית לכל תחום המדפסות והטונרים.
מוצר:
טונר HP C3903A 03A
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply