דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מצלמות וציוד היקפי (תל אביב)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ארליך מעבדות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בארליך ?
4.31
ציון ממוצע
29
חוות דעת בשנה האחרונה
511
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
0
6 חודשים אחרונים
11
0
1
שנה אחרונה
24
0
5
כל הזמן
452
4
55
נמצאו 511 חוות דעת גולשים על ארליך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאז שלפמי שנה וחצי נכנסתי לתחום הצילום, אני קונה רק בארליך. צוות מקצועי, שרות עדיב, אף שאלה לא נשארת בלי תשובה. תמיד עם חיוך, תמיד עוזרים. אם אתה לא יודע משהו או לא בטוח, תמיד אפשר לשאול שאלה ולקבל תשובה ברורה. אישית אני נהנה מכל ביקור שלי בארליך.
מוצר:
Canon 85 F1.8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות הצילום הטובה בארץ! ציוד מקצועי. צוות מקסים ושירות אדיב! הרצאות וסדנאות חינם, פעילויות נושאות פרסים ועוד. שווה להיות לקוחות-חברים של ארליך!
מוצר:
סוללה לצלמת קנון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לארליך כדיי לקנות תאורה לסטודיו שאני מקימה. בלי הרבה ידע מוקדם קיבלתי יחס סבלני, בגובה העיניים, תחושה שיש על מי לסמוך. קיבלתי שירות מרומן אשר לא ניסה למכור לי דברים שאני לא צריכה (אפילו ייעץ לי להתחיל צעד צעד ולהכיר בהדרגה את הצרכים של הסטודיו). היה תענוג ומקצועי!
מוצר:
Godoxledp260c
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מונופוד מארליך - מנפרוטו דגם 500 . השירות היה מהיר וטוב ואני בהחלט ארכוש שם שוב בעתיד.
מוצר:
מונופוד מנפרוטו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מודה לחנות על שירות מצוין
ובעיקר לרומן שעזר וגרם לי לצאת מרוצה מתמיד מהחנות!
תודה רבה :)
מוצר:
manfrotto roller bag p55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה מצוינת, קומפקטית מגניבה ושימושית, שירות נוח, מהיר ואדיב, המחיר הכי טוב בשוק, מומלץ בחום!
מוצר:
פוגי' אינסטקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנציגים בחנות מקצועיים ואמינים מאוד!
מרוצה מהמוצרים ומהשירות, הם הסבירו לי איזה כרטיס זיכרון הוא המתאים ביותר לצרכים שלי (וידאו) ויצאתי בהרגשה שעשיתי קניה נכונה.
מוצר:
כרטיס זיכרון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עברתי חנויות צילום רבות עד שהגעתי לארליך ואין ספק שחוויית הקניה בארליך היא עולם אחר לגמרי. אני עוסקת בצילום קרוב לעשור ובשלוש שנים האחרונות, מאז שגילית את ארליך קונה רק אצלם והמון! המלצות אמינות ומקצועיות, מחירים מדהימים, חוויית שירות אישית ומהנה- פשוט לא מבינה למה לקנות במקום אחר. באמת התאהבתי. לאחרונה קניתי אצלם גם את ה5D מארק 4 החדשה שלי ביחד עם עדשת סיגמא 50 1.4 וגם ציוד תאורת סטודיו חדש וכמובן שמרוצה מכל שקל שהוצאתי. ממליצה בחום לרכוש ציוד רק אצלם (:
מוצר:
Godox pro ad600 bowens mount
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים לתאר את חוויית הקנייה והשירות
קניתי גוף מצלמת Fuji וצביקה המדהים חשף אותי על הדרך לעולם ומלואו בתחום.
ובכלל, כל הצוות מלא בסבלנות ובעיקר בהמון המון ידע, מקצועיות ואהבה גדולה לתחום.
כעבור זמן מה הגעתי לניקוי חיישן - הלכלוך שנכנס לשם זה באשמתי ולמרות זאת הם עשו זאת ללא עלות.
ממליץ מעל ומעבר.
מוצר:
Fuji xe2s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מצלמה לצילום ארועים , משהו שיהיה גם קטן וקל וגם תוציא לי תמונות מקצועיות !!!
הצוות התותח ידע לכוון אותי בדיוק למה שהכי מתאים לי וגם קיבלתי מתנה :-)
מוצר:
סוני a73
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועני ומקצועי במלוא מובן המילה.
אנשים שמבינים צילום ויודעים להצביע על הדברים שחשוב לדעת.
תענוג אמיתי שיש חנות כזו בארץ.164805
מוצר:
Tamron 24-70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סוללה למצלמת קנון Canon LP-E17 .
המשלוח נשלח למקום אחר ולא לכתובת שהכנסתי בעת ההזמנה.
התבקשתי להגיע לחנות שאליה המשלוח נשלח בתיאום מראש.
רוצה להדגיש שהוספתי תשלום עבור המשלוח.
תגובת החנות:
שלום תום - בהזמנת מוצר אצלנו באתר יש 2 אופציות של משלוח - עד הבית או לנקודת איסוף. אתה בחרת בנקודת איסוף אשר קרובה אליכם הביתה. התבקשת להגיע לחנות אליה חברת השליחויות מגיעה, ואת הפרטים על נקודת האיסוף קיבלת כבר לאחר סיום הזמנת האינטרנט. חבל שאתה בוחר לכתוב חוות דעת שלילית ולהכפיש בית עסק שמשקיע רבות בשירות לקוחות ועושה מעל ומעבר עבורם מעל ל 30 שנה.
מוצר:
סוללה למצלמת קנון Canon LP-E17
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום קניתי מצלמה נוספת. רציתי להגיד תודה קבה לאביעד ולאון שנתנו שרות מקצועי ומתחשב למרות שעה המאוחרת. כלקוח קבוע ונאמן אני מאטד נהנה משרות וחויית הקנייה בארליך. תודה רבה חגם!!
מוצר:
sony a7 ii
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עדשה הוזמנה דרך אתר בשעות ערב של יום ד', יום ראשון בצהריים כבר הייתה אצלי באילת! שירות מהיר ויעיל, מענה מהיר, כל הכבוד!
מוצר:
עדשה Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 Di II VC למצלמות Canon
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב! הכל נעשה בחיוך ובמחירים הכי טובים עם צוות מדהים. תודה רבה :)
מוצר:
metabones canon ef to sony e-mount adapter mrrk v
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות 2 מצלמות גו פרו HERO 6 BLACK בחנות ארליך בסוללים 3 בתל אביב.
לאחר כמספר ימים ברגע שהתחלתי לצלם עם המצלמה (כ-10-30 תמונות, ללא כל שימוש חריג ) התחילו אדים בעדשה ותמונת המסך נתקעה ודרשה כיבוי והדלקה מחדש של המצלמה פעמים רבות.
אציין שלא הצלחתי לצלם במהלך הטיול (שלשם כך רכשתי את המתלצמה לי ולחבר נוסף).
ביום שחזרנו מהטיול הבאתי את המצלמה חזרה לחנות והסברתי להם את הבעיה והם הבטיחו לטפל בנושא.

לאחר כשבוע, קיבלתי שיחה חוזרת מהעבדה והובהר לי שהמלצמות (שתיהן!!) נהרסו בגלל חדירה של מים (למרות שלא הייתה כניסה של יותר ממטר אחד ולאחר וודא שהכל סגור כמו שצריך)
ושאין מה לעשות עם המצלמות והן הרוסות(ש10 ימים מיום הקניה)

אציין שהשקעתי ממיטב כספי על מנת לקנות את המצלמות וקיוויתי לפחות לשירות או יחס מתחשב.

השירות לאחר הקניה שקיבלתי היה מתחת לכל ביקורת ולא מקצועי, אישית אני לא ממליץ לרכוש בחנות הזו, למרות שהמחירים זולים...
עדיף לשלם טיפה יותר ולקבל שירות מקצועי ואמין, עכשיו התוצאה שכל הכסף שהשקעתי נזרק לפח.

תודה לכם ארליך
תגובת החנות:
שלום עומר


מצלמתך נפגעה מחדירת מים . למרות שהמצלמה מיועדת לשימוש במים אין אחריות על נזק כתוצאה מחדירת מים. נזק מסוג זה אינו תחת אחריות גם ע"י חברת גופרו ואף כתוב בדף האחריות הרישמי של החברה. זהו נזק מושפע מגורמים חיצוניים ולא מבעיות בייצור. כדוגמה נוספת , אפילו שזו מצלמת אקסטרים גם במקרה של מכה אין אחריות על המצלמה.



אנו נותנים שירות רישמי לתיקונים של משרד הבטחון, צה"ל, חברת חשמל ועוד המון מוסדות מכובדים בשוק ואנו לוקחים אחריות מלאה על המוצרים שאנו מוכרים בהתאם לאחריות היצרן.
מוצר:
go pro hero 6 black
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה Canon PowerShot SX720 HS ב 20/08/2018, ובאותו יום התקשרו אלי להודיע שאין להם את זה במלאי, ויהיה להם רק שבוע אחרי זה, ב 28/08/2018, ושאלו אותי האם אני רוצה לחכות שבוע, ולאשר את ההזמנה, והסכמתי וחייבו את הכרטיס אשראי בסך 1154 ש"ח.

אחרי שבועיים של המתנה והמצלמה לא הגיע, התקשרתי להם לשאול מתי הם שולחים לי את המצלמה, אז הם ענו לי שיהיה להם בעוד שבועיים שלש, אז בקשתי שיבטלו את ההזמנה ויחזירו לי את הכסף ואמרו לי שיחזרו לי.
וב 16/09/2018 התקשרתי לשאול למה עוד לא החזירו לי את הכסף אז ענה אחד בשם עופר שרשום להם ביטול עסקה והחזירו לי כבר את הכסף בקשתי ממנו שישלח לי אישור במייל על ביטול עסקה ואישור ההחזר, אז הוא ענה לי, שמי שאחראי לא נמצא היום, ויהיה ב 20/09/2018 ואז ישלחו לי.

היום 20/09/2018 לא קבלתי אישור במייל, ועדיין לא קבלתי בחזרה לא כסף וכמובן גם לא מצלמה.

אם יהיה עדכון אפרסם את זה כאן.
תגובת החנות:
שלום מרים
אנחנו מצטערים על העיכוב שנגרם בשל החגים וגורמים שאינם תלויים בנו.
כפי שהסברנו לך בטלפון את הזיכוי העברנו באותו רגע שהחלטת שאת לא רוצה להמתין למצלמה אל חברת האשראי.
הביטול של העסקה שלך בוצע ב 4.9.
נשלח אליך אישור למייל על כך.

אנחנו משתדלים לתת מענה לכלל לקוחותינו גם בתקופת החגים וייתכן ויהיה עיכוב בשל כך

בברכת חג שמח ומועדים לשמחה
מוצר:
Canon PowerShot SX720 HS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקצועית, צוות אדיב ולעניין. מחירים טובים ואי אפשר להתעלם מכל ההרצאות, המאמרים והטיפים שהם מייצרים בלי שום קשר למכירות עצמן.
מוצר:
Zoom h6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום כרטיס זיכרון בארליך. ביקשתי מהמוכר כרטיס מהיר משום שאני מצלם אובייקטים נעים ברצף. המוכר שאל איזו מצלמה יש לי, ונתן לי כרטיס SD. מתברר שלמצלמה שלי יש אפשרות לקבל גם כרטיסי CF וגם כרטיסי SD. אני משתמש בשקע של ה-SD עבור כרטיס ה-WIFI שמסופק ביחד עם המצלמה כדי לאפשר העברת התמונות לטלפון, וב-CF ככרטיס הזיכרון שלי. המוכר לא שאל אותי איזה סוג כרטיס אני רוצה. הוא פשוט נתן לי את ה-SD ושלח אותי לדרכי.
כשהגעתי הביתה פתחתי את אריזת הקרטון בה נמצא הכרטיס, וגיליתי שזה לא הכרטיס הדרוש לי. הרמתי טלפון לארליך, וגיליתי להפתעתי שהם אינם מוכנים לקחת אחריות על הטעות, ואינם מוכנים לקבל בחזרה את הכרטיס. זאת בניגוד מוחלט למה שכתוב על החשבונית שלהם: "החזרת מוצר תתאפשר רק כשהמוצר באריזתו המקורית, ולא נעשה בו שימוש עד 14 ימי עסקים מיום הקניה". כאמור, קניתי את המוצר היום; לא עשיתי בו כל שימוש; ואני יכול להחזירו באריזתו המקורית (אמנם פתוחה).
לדעתי מדובר ברמת שירות נמוכה ביותר. אני מצפה מחנות שממתגת עצמה כמרכז הצילום של ישראל לספק שירות ברמה הרבה יותר גבוהה.
תגובת החנות:

הלקוח הגיע לחנות וביקש כרטיס מהיר למצלמתו. היות ומצלמתו מקבלת כרטיסי SD וCF וכרטיס הSD מודרני וזול יותר, זהו סוג הכרטיס שהוצא ללקוח. הלקוח לא ציין בעת המכירה שהוא מעוניין בכרטיס אחר , קנה את הכרטיס, הגיע לביתו ,פתח את האריזה ואף קרע אותה. על האריזה יש ציור וכתוב במפורש באיזה כרטיס מדובר. הלקוח רצה להחזיר את הכרטיס, למרות שהחוק בישראל אינו מאפשר זאת וכמובן שאין באפשרותנו למכור כרטיס פתוח. במידה והלקוח לא היה פותח את האריזה, היינו בשמחה מחליפים ללקוח את הכרטיס.

רמת השירות אצלנו היא מהגבוהות בארץ , מגיעים אלינו צלמים מכל התחומים כדי ללמוד, להתייעץ ולרכוש ציוד צילום ב 30 שנים האחרונות. הנציגים בחנות אצלנו הם צלמים מקצועים שעוזרים מכל הלב לכל מי שמגיע
מוצר:
כרטיס זיכרון SanDisk Extreme PRO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה, מהיר ואדיב. מהרגע שהזמנתי טלפונית ועד שהחזקתי את המלצה ביד עברו כשלוש שעות. מדהים.
מוצר:
מצלמה קנון G7 X Mark II
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקוח של כבר שנים , קניתי בערך הכל מהכל,
מצלמה עדשות, תאורה רקעים לסטודיו וכו, one stop shop
מבינים בחומר עם שירות מדהים והכוונה לרכישה מצויינת.

מוצר:
6D
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 9.8.2017 רכשתי בארליך מצלמת ניקון D500. לאחר זמן מה הבחנתי בתקלה במסך. התקלה חזרה שוב ושוב בכל פעם שהמסך הוצא כדי להטות אותו בזוית. בסופו של דבר הבאתי את המצלמה לחנות לתיקון. לאחר זמן מה קיבלתי טלפון מהחנות שהמצלמה נשלחה לחו"ל לתיקון וזה יקח הרבה זמן. רק לאחר 72 יום קיבלתי סמס מהחנות שהמצלמה חזרה מתיקון ואפשר לבא לקחתה.
במשך כל הזמן לא קיבלתי מארליך שום שירות . לאורך תקופת התיקון נאלצתי לחזור להשתמש במצלמה ישנה, בעוד שבארליך לא עשו שום דבר על מנת לתת לי תחושה שקניתי במקום רציני אשר מתערב ודואג ללקוחות שלו כאשר דברים לא מסתדרים, או כאשר קורות תקלות. יש הרבה מה לעשות במרחב שבין להחליף ללקוח את המצלמה או לא לעשות כלום ולתת ללקוח להתיבש עד שהמוצר יחזור מתיקון. ארליך לא עשו לי טובה כאשר שלחו את המצלמה לתיקון. הם התחיבו לעשות זאת במסגרת האחראיות על המצלמה. לא קיבלתי מהם שום שירות מעבר לזה. ידוע לי על חנויות בארץ, שיודעות לתת שירות, גם כאשר המוצר נשלח לתיקון.
כאשר דיברתי עם הבחור שהחזיר את המצלמה הוא אמר שזה קורה הרבה שמצלמות נשלחות לתיקון בחול במיוחד מצלמות ניקון. עצוב מאוד לשמוע מנציג מכירות שאם דבר כזה וקרה הרבה, זה פוטר אותם מלתת שירות לקונים שלהם. אמר גם שיחזרו אלי משירות לקוחות. ניסו פעם. לא מצאו אותי ונדם קולם.
את הלקח שלי כבר למדתי. את ציוד הצילום היקר ארכוש רק במקום שבו אקבל שירות מלא לאחר הקניה. בארליך עדין לא הבינו שהלקוח חשוב והשירות לא מסתיים במעמד הקניה אלא ממשיך גם לאחר מכן. אותי הם כבר הפסידו!
תגובת החנות:
שלום אילן
המצלמה נקנתה ב9/8/2017 מצלמתך הוכנסה עם תקלה בתאריך 22/4 ב25/4 לאחר כ8 חודשי שימוש. לא מדובר במצלמה חדשה בת שבועיים. האחריות למוצר היא לתיקון המצלמה וזאת נעשה. במידה והמקרה היה מחייב החלפה, או שהתקלה במצלמה לא היתה ברת תיקון, היינו מחליפים את המצלמה, נאמר לך שהמצלמה צריכה לצאת לתיקון לתקופה של כחודשיים בחו"ל במעבדה של ניקון. כיום במקרים מסוימים וזאת לפי מדיניות ניקון העולמית, יש לשלוח את הציוד לתיקון במעבדה מרכזית בחו"ל זו גם מדיניות של חברות אחרות בשוק הצילום.
אנחנו משתדלים להעניק לכל לקוחותינו את השירות הטוב ביותר ונמשיך לעשות כך בעתיד
בברכה ארליך מרכז הצילום של ישראל
מוצר:
מצלמה ניקון D500. גוף בלבד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל פעם שאני עושה סבב חנויות לגבי קנייה אני מסיים אותה בארליך.
פעם אחרונה קניתי 4 פלאשים של גודוקס ושני משדרים. רציתי את הדגם 860C ii ובכל החנויות מיהרו לנסות למכור לי את המוצר.
רק כשהגעתי לארליך ביררו באמת את הצרכים שלי והתאימו לי את מה שבאמת היתי צריך וזה הדגם היותר זול שגם באותו יום התחיל מבצע על אותו דגם.
ההרגשה הכללית...מקצועיות ואי חמדנות...
תודה רבה לכם אביעד ודניאל בפרט מארליך ולשאר הצוות !
מוצר:
godox v850II
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לארליך בשביל לבדוק גימבל (מייצב למצלמה). מוכרנים בשם רומן ולאון קיבלו אותי והדריכו אותי בין כלל המוצרים עד שמצאנו מה שמתאים לי. יתר על כך גם עזרו לי להרכיב ולהפעיל אותי. שירות 5 כוכבים!
מוצר:
גימבל מוזה איר קרוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
אני צלם מקצועי ואני לקוח קבוע של ארליך כמה מעל לעשור,
קניתי שם את המצלמה הראשונה שלי ואני אמשיך לרכוש.
חיפשתי את המוצר הזה עבור הפלאש שלי וכמובן שהלכתי מיד לשם,
תוך פחות מדקה סיפקו לי את המוצר הראוי.

תודה לכם על השירות הנפלא!!
ונתראה בקניות הבאות
מוצר:
godox Sta11 universal mount to bowens
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין