דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מצלמות וציוד היקפי (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ארליך מעבדות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בארליך ?
5.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
543
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
4
0
0
כל הזמן
482
4
57
נמצאו 543 חוות דעת גולשים על ארליך
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
25/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום כרטיס זיכרון בארליך. ביקשתי מהמוכר כרטיס מהיר משום שאני מצלם אובייקטים נעים ברצף. המוכר שאל איזו מצלמה יש לי, ונתן לי כרטיס SD. מתברר שלמצלמה שלי יש אפשרות לקבל גם כרטיסי CF וגם כרטיסי SD. אני משתמש בשקע של ה-SD עבור כרטיס ה-WIFI שמסופק ביחד עם המצלמה כדי לאפשר העברת התמונות לטלפון, וב-CF ככרטיס הזיכרון שלי. המוכר לא שאל אותי איזה סוג כרטיס אני רוצה. הוא פשוט נתן לי את ה-SD ושלח אותי לדרכי.
כשהגעתי הביתה פתחתי את אריזת הקרטון בה נמצא הכרטיס, וגיליתי שזה לא הכרטיס הדרוש לי. הרמתי טלפון לארליך, וגיליתי להפתעתי שהם אינם מוכנים לקחת אחריות על הטעות, ואינם מוכנים לקבל בחזרה את הכרטיס. זאת בניגוד מוחלט למה שכתוב על החשבונית שלהם: "החזרת מוצר תתאפשר רק כשהמוצר באריזתו המקורית, ולא נעשה בו שימוש עד 14 ימי עסקים מיום הקניה". כאמור, קניתי את המוצר היום; לא עשיתי בו כל שימוש; ואני יכול להחזירו באריזתו המקורית (אמנם פתוחה).
לדעתי מדובר ברמת שירות נמוכה ביותר. אני מצפה מחנות שממתגת עצמה כמרכז הצילום של ישראל לספק שירות ברמה הרבה יותר גבוהה.
תגובת החנות:

הלקוח הגיע לחנות וביקש כרטיס מהיר למצלמתו. היות ומצלמתו מקבלת כרטיסי SD וCF וכרטיס הSD מודרני וזול יותר, זהו סוג הכרטיס שהוצא ללקוח. הלקוח לא ציין בעת המכירה שהוא מעוניין בכרטיס אחר , קנה את הכרטיס, הגיע לביתו ,פתח את האריזה ואף קרע אותה. על האריזה יש ציור וכתוב במפורש באיזה כרטיס מדובר. הלקוח רצה להחזיר את הכרטיס, למרות שהחוק בישראל אינו מאפשר זאת וכמובן שאין באפשרותנו למכור כרטיס פתוח. במידה והלקוח לא היה פותח את האריזה, היינו בשמחה מחליפים ללקוח את הכרטיס.

רמת השירות אצלנו היא מהגבוהות בארץ , מגיעים אלינו צלמים מכל התחומים כדי ללמוד, להתייעץ ולרכוש ציוד צילום ב 30 שנים האחרונות. הנציגים בחנות אצלנו הם צלמים מקצועים שעוזרים מכל הלב לכל מי שמגיע
מוצר:
כרטיס זיכרון SanDisk Extreme PRO
תמונת משתמש
שם:
Moris
תאריך:
17/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה, מהיר ואדיב. מהרגע שהזמנתי טלפונית ועד שהחזקתי את המלצה ביד עברו כשלוש שעות. מדהים.
מוצר:
מצלמה קנון G7 X Mark II
תמונת משתמש
שם:
Asher
תאריך:
16/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקוח של כבר שנים , קניתי בערך הכל מהכל,
מצלמה עדשות, תאורה רקעים לסטודיו וכו, one stop shop
מבינים בחומר עם שירות מדהים והכוונה לרכישה מצויינת.

מוצר:
6D
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
10/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 9.8.2017 רכשתי בארליך מצלמת ניקון D500. לאחר זמן מה הבחנתי בתקלה במסך. התקלה חזרה שוב ושוב בכל פעם שהמסך הוצא כדי להטות אותו בזוית. בסופו של דבר הבאתי את המצלמה לחנות לתיקון. לאחר זמן מה קיבלתי טלפון מהחנות שהמצלמה נשלחה לחו"ל לתיקון וזה יקח הרבה זמן. רק לאחר 72 יום קיבלתי סמס מהחנות שהמצלמה חזרה מתיקון ואפשר לבא לקחתה.
במשך כל הזמן לא קיבלתי מארליך שום שירות . לאורך תקופת התיקון נאלצתי לחזור להשתמש במצלמה ישנה, בעוד שבארליך לא עשו שום דבר על מנת לתת לי תחושה שקניתי במקום רציני אשר מתערב ודואג ללקוחות שלו כאשר דברים לא מסתדרים, או כאשר קורות תקלות. יש הרבה מה לעשות במרחב שבין להחליף ללקוח את המצלמה או לא לעשות כלום ולתת ללקוח להתיבש עד שהמוצר יחזור מתיקון. ארליך לא עשו לי טובה כאשר שלחו את המצלמה לתיקון. הם התחיבו לעשות זאת במסגרת האחראיות על המצלמה. לא קיבלתי מהם שום שירות מעבר לזה. ידוע לי על חנויות בארץ, שיודעות לתת שירות, גם כאשר המוצר נשלח לתיקון.
כאשר דיברתי עם הבחור שהחזיר את המצלמה הוא אמר שזה קורה הרבה שמצלמות נשלחות לתיקון בחול במיוחד מצלמות ניקון. עצוב מאוד לשמוע מנציג מכירות שאם דבר כזה וקרה הרבה, זה פוטר אותם מלתת שירות לקונים שלהם. אמר גם שיחזרו אלי משירות לקוחות. ניסו פעם. לא מצאו אותי ונדם קולם.
את הלקח שלי כבר למדתי. את ציוד הצילום היקר ארכוש רק במקום שבו אקבל שירות מלא לאחר הקניה. בארליך עדין לא הבינו שהלקוח חשוב והשירות לא מסתיים במעמד הקניה אלא ממשיך גם לאחר מכן. אותי הם כבר הפסידו!
תגובת החנות:
שלום אילן
המצלמה נקנתה ב9/8/2017 מצלמתך הוכנסה עם תקלה בתאריך 22/4 ב25/4 לאחר כ8 חודשי שימוש. לא מדובר במצלמה חדשה בת שבועיים. האחריות למוצר היא לתיקון המצלמה וזאת נעשה. במידה והמקרה היה מחייב החלפה, או שהתקלה במצלמה לא היתה ברת תיקון, היינו מחליפים את המצלמה, נאמר לך שהמצלמה צריכה לצאת לתיקון לתקופה של כחודשיים בחו"ל במעבדה של ניקון. כיום במקרים מסוימים וזאת לפי מדיניות ניקון העולמית, יש לשלוח את הציוד לתיקון במעבדה מרכזית בחו"ל זו גם מדיניות של חברות אחרות בשוק הצילום.
אנחנו משתדלים להעניק לכל לקוחותינו את השירות הטוב ביותר ונמשיך לעשות כך בעתיד
בברכה ארליך מרכז הצילום של ישראל
מוצר:
מצלמה ניקון D500. גוף בלבד
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
05/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל פעם שאני עושה סבב חנויות לגבי קנייה אני מסיים אותה בארליך.
פעם אחרונה קניתי 4 פלאשים של גודוקס ושני משדרים. רציתי את הדגם 860C ii ובכל החנויות מיהרו לנסות למכור לי את המוצר.
רק כשהגעתי לארליך ביררו באמת את הצרכים שלי והתאימו לי את מה שבאמת היתי צריך וזה הדגם היותר זול שגם באותו יום התחיל מבצע על אותו דגם.
ההרגשה הכללית...מקצועיות ואי חמדנות...
תודה רבה לכם אביעד ודניאל בפרט מארליך ולשאר הצוות !
מוצר:
godox v850II
תמונת משתמש
שם:
Nana
תאריך:
05/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לארליך בשביל לבדוק גימבל (מייצב למצלמה). מוכרנים בשם רומן ולאון קיבלו אותי והדריכו אותי בין כלל המוצרים עד שמצאנו מה שמתאים לי. יתר על כך גם עזרו לי להרכיב ולהפעיל אותי. שירות 5 כוכבים!
מוצר:
גימבל מוזה איר קרוס
תמונת משתמש
שם:
Bar
תאריך:
19/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
אני צלם מקצועי ואני לקוח קבוע של ארליך כמה מעל לעשור,
קניתי שם את המצלמה הראשונה שלי ואני אמשיך לרכוש.
חיפשתי את המוצר הזה עבור הפלאש שלי וכמובן שהלכתי מיד לשם,
תוך פחות מדקה סיפקו לי את המוצר הראוי.

תודה לכם על השירות הנפלא!!
ונתראה בקניות הבאות
מוצר:
godox Sta11 universal mount to bowens
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
13/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כצלם מקצועי אני עובד עם ארליך מרכז הצילום שנים רבות מאד, הן בתיקוני ציוד והן בקניית ציוד. לא קל להחזיק היום עסק בתחום מכירה ותיקון ציוד צילום ובני משפחת ארליך וצוות העובדים עושים זאת בצורה המעוררת התפעלות. גם אם יותר זול לקנות מצלמה/עדשה/פלש בחו"ל השירות הטיפול והחלק החלופי שמקבלים אצל ארליך שווה את ההפרש ולמי שמתקזז במע"מ ההפרש גם אינו כה גדול. ממליץ בלב שלם. תמיד אפשר לחסוך מספר שקלים בקניה אינטרנטית אך כאן יש חנות אמיתית שתטפל בכל בעיה עם הפנים אליך.
מוצר:
מצלמת סוני XR100V
תמונת משתמש
שם:
ofirka
תאריך:
01/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני צלם במקצועי, את מרבית ציוד הצילום שברשותי אני קונה מארליך. תמיד תמיד אפגוש שם אנשי שירות נעימים ומקצועיים שיעזרו לי להחליט מה היא הרכישה הטובה והמשתלמת עבורי. ממליץ בחום!
מוצר:
Canon 5D mark IV
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
29/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט גן עדן לצלמים!!! יש מבחר עצום של ציוד, הצוות מאוד אמין ומקצועי והמחירים מעולים:)
מוצר:
מטען נייד רוסמוס
תמונת משתמש
שם:
רוני סופר
תאריך:
28/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני יותר משני עשורים ביצעתי את רכישת הציוד הראשונה שלי אצל ארליך.
זה היה בתקופה בה ארליך היה אופרציה של איש אחד שעבד לבד במעבדה קטנה בתל אביב כשהוא מצליח גם לתקן, גם לייעץ וגם להשיג עבורי כל פריט ציוד שביקשתי והכל בשילוב היכולת להעניק לי את ההרגשה שאני לא סתם ״עוד״ לקוח והוא לחלוטין מבין את חשיבות הצרכים שלי כצלם מקצועי גם בפעמים בהן הגעתי אליו בערב עם מצלמה מרוסקת ובבוקר הייתי צריך לטוס למשימה חדשה עם ציוד מתוקן או חלופי.

כך היה גם לפני שלושה שבועות כשלפני משימה נוספת באפריקה החלטתי לקחת איתי רחפן (אני לא מבין דבר או חצי דבר ברחפנים)
הצוות של ארליך היה שם עבורי בסבלנות מרשימה גם כששאלתי את השאלות הבסיסיות ביותר, עזר לי להבין ולהחליט מה באמת אני צריך למשימה ותוך יומיים קיבלתי הודעה שהציוד מוכן עבורי בדלפק.

אבל לא זו הסיבה העיקרית לפוסט הזה.
כשיגאל שמע שאני טס לספארי ועדשת הטלה שלי פגומה ואין לי מספיק זמן לתקן אותה הוא הציע מייד להשאיל לי עדשה חלופית, ללא כל תשלום או התחייבות מצידי - וזו לא הפעם הראשונה שזה קרה.

אז תודה ליגאל ולצוות החנות והמעבדה על שירות מקצועי ואנושי שגורם לי לחזור אליהם שוב ושוב.
רוני סופר





מוצר:
DJI Phantom 4 Pro
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
21/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי לקוח של לא מעט חנויות בעשור האחרון, אבל באף חנות לא נתקלתי במקצועיות, האדיבות וההסברים הכי מפורטים שיכולים להיות כמו בארליך. כל המשפחה והחברים שלי קונים אצלם ואתמול קניתי את הספקולר דרכם.
שירות מדהים, מחירים נוחים וגם במידה וצריך להפעיל אחריות, יש על מי לסמוך!
מוצר:
Spekular
תמונת משתמש
שם:
Itzick
תאריך:
08/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני צלם למעלה מ20 שנים, הן בתחום העיתונות והן בפרטי. למעלה מ20 שנה שאני מקבל שירות ממעבדות ארליך, עוד כשהיו בשדרות רוטשליד. במקביל בדקתי אצל חברים אופציות נוספות והבנתי שאני לא טועה. כשאני משאיר עדשה לתיקון אני יודע שהם לא יטעו אותי ויגידו שיש תקלה אחרת מהתקלה המקורית ( מה שנפוץ אצל המתחרים). אני משאיר ציוד יקר ערך ויודע שהוא בידים טובות, הן מבחינת השירות והן מבחינת המחיר. כשנפתחה החנות הייתי סקפטי ובדקתי אופציות נוספות מבחינת המחיר והאימון שרכשתי. את כל הציוד במהלך כל השנים (אותו החלפתי פעמים רבות) רכשתי אצל ארליך כמו כן חברי הרבים בתחום הצילום שמרגישים שם כמו בבית
מוצר:
קנון 5 מרק 4
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
23/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עבודה בעיניים באתי לקנות עדשה 17-50 טמרון דגם vc רשמו באותיות קידוש לבנה באתר שלכם שזה עולה 1100 שח הגעתי לחנות לאחר בירור עם המוכר פתאום שינה דעתו ואמר שיש טעות וזה עולה 1400 שח עבודה בעיניים .כי זה הדגם שרשמו במפורש באתר 1100 שח .עבודה על לקוחות שכבר קנו אצלכם.פשוט גועל נפש .לא קונה אצלכם גם אם תשלמו לי.
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח הגיע אל החנות בכוונה לרכוש​ את העדשה.​
עקב תקלה באתר שמקורה בטעות אנוש בהקלדת הנתונים, הנציג בחנות חשב שהטעות היא בפני הלקוח. לאחר בדיקה מעמיקה שביצענו, אכן הייתה טעות אצלנו ואנו מצרים על חוסר הנעימות שנגרמה ללקוח.​
אנו שמחים שמפנים את תשומת ליבנו לטעויות על מנת שנתק​ן אותן במהרה.
היות והלקוח לא ביצע רכישה, אין לנו את הפרטים ליצירת קשר וליישר את ההדו​רים, נשמח אם יגיע או ייצור קשר עם מחלקת ההזמנות בכדי לקבל את העדשה בה היה מעוניין במחיר המקורי שראה באתר.
אנו בחברת ארליך בוחנים ברצינות כל פניה ותלונה המגיעה מצד הלקוח ועושה את כל שביכולתה לתת את השירות הטוב ביותר שניתן.

מוצר:
עדשה 17-50 טמרון
תמונת משתמש
שם:
zeev
תאריך:
29/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים גיליתי על חיישן במצלמה d800. גופים זרים שנכנסו כנראה בעקבות החלפת עדשות בשטח פניתי לחברת ארליך בת"א ושאלתי האם מטפלים בסוגיה שכזו החל משלב המענה הקולי האנושי להבנת הצורך ועד לסיום התהליך עם ניקוי החיישן חשתי בטחון מלא והבנה מקצועית מטעם הצוות בחהות .השירות והיחס המקצועי היו לעילה ועילה ממחיץ בחום רב על היברה כחברה מקצועית בכל הקשור לצילום ולצורכי ציום
בכבוד רב
זאב כץ
מוצר:
D800
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
29/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, מחירים נוחים ואמינות גבוהה.
אספקה מהירה ועדכון כשהציוד מוכן

תודה רבה על חווית קניה נהדרת!
מוצר:
רקע לצילום
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
15/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עדשת tamron 16-300 לקנון דרך האתר. לאחר לא מעט טלפונים ותכתובת email עם סתירות בתשובות בין מה שנאמר בעל פה ומה שנכתב התברר שלמעשה לא ניתן להזמין דרכם עדשה זו. כלומר הפירסום של העדשה באתר שלהם אינו נכון, מטעה ומבלבל.
מוצר:
עדשה טמרון 16-300
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
09/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חוויה.
שרות מעולה וענייני למרות הלחץ ביריד מכירות. מקצועי .
לקוח חוזר ואחזור לרכוש בחנות.
מוצר:
פלאש למצלמה קנון GODOX V860C II
תמונת משתמש
שם:
Yana
תאריך:
08/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע ביותר.מכשיר שהגיע תקול לא רוצים לתקנו בטענות שונות ושקריות.
לצערי לא קראתי מראש ביקורות עליהם וחבל.
הכל כתוב ברחבי הרשת לא להעיז להתקרב
תגובת החנות:
בן זוגה של המפרסמת רכש אצלנו גימבל למצלמת אקסטרים, הלקוח הגיע אלינו וטען שהגימבל תקול. לאחר בדיקת מעבדה נמצא שהמוצר התקלקל ככל הנראה משימוש אגרסיבי, הוחלט לבוא לקראת הלקוח ולהחליף את הגימבל שהתקלקל לגימבל חדש למרות שהנזק אינו תקף במסגרת האחריות. לאחר מס' ימים הלקוח שב וטען שהמוצר התקלקל על אף שהוסבר ללקוח כי אופן השימוש האגרסיבי שלו יפגע במוצר ולא עומד במסגרת האחריות ולא נוכל לספק לו מכשיר חדש פעם נוספת.

הלקוח לא הסכים לקבל את תשובתנו והחל לתקוף את חברתינו בזהויות שונות מתוך מטרה ברורה לגרימת נזק. חברת ארליך עושה ותמשיך לעשות כל שביכולתה לספק חווית שירות מקצועית ואמינה.
מוצר:
גימבל זיאון
תמונת משתמש
שם:
Israel
תאריך:
16/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ולא בפעם הראשונה ל ארליך מעבדות לקבלת ייעוץ לפני רכישה. החברה מקצוענים בתחומם ובמיוחד במערכות שארליך הינו היבואן הרשמי. כמובן שיצאתי עם רכישה יפה של תאורת Godox
מוצר:
Ad 200
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
04/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ארליך ! קניית ציוד צילום זה רגע מרגש, לצרף לתיק האוצרות עוד צעצוע אהוב ויקר, ללב ולכיס :) הרגע מרגש ומשמח אבל גם קצת מלחיץ ומלווה בחששות ... בגלל זה אני בוחר כבר שנים לרכוש אצל ארליך, היעוץ המקצועי, הקבלה הלבבית, המלאי והמעבדה המקצועית לכל מקרה שלא יקרה. ממליץ ואמליץ בחום לחוות את החוויה הזאת אצלכם. התחלתי אצלכם מציוד קרופ ל-D800, D810, עדשות ניקון מגוונות עם האחריות והמעבדה שבה נעזרתי, ציוד גודוקס מגוון וכלה עכשיו בניקון D5 עם העדשה ... היה תענוג :)
מוצר:
nikon D5 24-70 VR
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
30/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצויינת. שירות מעולה. מוכרים מקצועיים ואדיבים.
מחירים תחרותיים ולעיתים זולים יותר מאשר בארצות הברית.

מוצר:
Nikkor 50mm f1.4G
תמונת משתמש
שם:
Hofit
תאריך:
25/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחירים הכי הוגנים והצוות הכי מקסים, לא צריך יותר מזה בשביל לצאת מרוצה עם חיוך ענק וציוד מקצועי חדש
מוצר:
Sony a7s 2
תמונת משתמש
שם:
ronen
תאריך:
07/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייגתי לחנות ארליך אחרי כמה חנויות צילום, ענתה לי בחורה מקסימה בשם בת-אל,
ראוי לציין שאני לא מבין דבר ולא חצי דבר בצילום, זו מתנה לאשתי.
ההסבר שקיבלתי היה מפורט, וההכוונה הייתה ברורה לגבי ציוד שצריך וציוד שניתן לוותר עליו כולל למה לוותר עליו.
הזמנתי מצלמה עם העזרים הנדרשים, סכום לא מבוטל אך זהה לחנויות אחרות ואף זול יותר מהמתח שוק הרחב.
העסקה כללה הנחה שגרמה לי לצאת בחיוך מלא.
ההזמנה בוצעה ביום שישי בבוקר, הציוד הגיע ביום שני בבוקר אלי לבית!
הכל תקין הכל חדש וללא כל תלונה, רק תישבוחות!
תודה לך בת-אל על השירות הנפלא, באמונה שלמה שהמשך הדרך יהיה מול החנות ארליך הממוקמת בתל אביב,
וזאת למרות שאנו מירושלים! מה לעשות, על שירות טוב לא מוותרים ואמינות כזו לא מוצאים בכל פינה!
מוצר:
CANON 700D
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
06/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות, היחס האישי, המחיר.
זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה ציוד בErlich.
ואחזור שוב.
תמיד מקבל מענה/פתרון בפניה אליהם.
הידע, המקצועיות והניסיון, כל זה עם חיוך זו נוסחה מנצחת.
מוצר:
Nikon D750
6789
10
11
12
13
14
15
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply