דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (הרצליה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שריון מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשריון מחשבים ?
3.86
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
83
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
1
0
1
שנה אחרונה
5
0
2
כל הזמן
54
5
24
נמצאו 83 חוות דעת גולשים על שריון מחשבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות לוכד וידאו זול (כ-90 ש"ח). אמרו שמוכרים רק את היקר, שיש לו "אבא" בארץ. קניתי את היקר (279 ש"ח). הגיע בזמן. לא הצלחתי להתקין את התוכנה. הפנו אותי ל"אבא" (איסטרוניקס). ה"אבא" הפנה אותי ליצרן התוכנה בטייוואן (סייברלינק). יצרן התוכנה ביקש את מספר הנעליים של אבי המנוח. חזרתי למוכר ובקשתי להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה. אמרו לי לארוז אותו "כמו שהגיע", לשלוח אותו בדואר רשום ולבטח את המשלוח. הרמתי ידיים. שאלתי מחבר את המוצר הזול, התקנתי אותו במחשב שלי. עובד יופי. התלונה: לא לקחו אחריות על מוצר שמכרו.
תגובת החנות:
למערכת זאפ שלום

איננו מבינים את תלונת הלקוח מכרנו לו מוצר שנחשב יותר איכותי אמין ומומלץ ע"י חברות מצלמות הוידאו
וה-DVD המובילות כשהלקוח הסתבך לטענתו להתקין את הלוכד במחשב עם מערכת ההפעלה שלו למרות שמאות לקוחות קנו אצלנו מוצר זה ולא הסתבכו כלל ,כשנארמר ללקוח שחברתנו רק המשווקת ולא היבואן או היצרן של המוצר ומוכרת את כל המוצרים באחריות מקורית של היבואן הרשמי ,כשלמרות שאיננו נותני השירות והתמיכה של המוצרים ניסינו לעזור ללקוח כמיטב יכולתנו בהרבה מיילים כי הלקוח כבד שמיעה ,והסברנו לו שיכול להיות שלמרות שקיבל מוצר חדש עם פלומבה שהגיע אליו מוצר פגום ושישלח לנו את המוצר נבדוק ונשלח לו מוצר חדש אם כן על חשבוננו אך הלקוח החליט שהדרישה הבסיסית כנראה מוגזמת בשבילו ובגלל שהוא גר יחסית רחוק לא יכולנו לעזור לו לפנים משורת הדין ולמסור לו מוצר אחר במקום.
מוצר:
לוכד וידאו DVD EZMaker 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר פגום, התקשרתי וללא שום התנצלות נאמר לי כי עלי לשלוח את המוצר חזרה לחנות או להגיע אליהם ע"מ לקבל חדש. השיחה הייתה קצרה, עניינית ולא חביבה וכמובן שלא הוצע שום פיצוי. אני לא גר באיזור החנות ולא אשלח את המוצר על חשבוני ר כדי לקבל שוב מוצר באיכות כזאת
תגובת החנות:
זאפ ,שלום

צר לנו על תחושת הלקוח אבל עם כל הכבוד צריכים להיות הגיוניים ,כשלקוח קונה מוצר ב-49 ש"ח ומקבל משלוח במחיר מסובסד של 9 ש"ח במקום 15 או 20 שעולה באמת אם לקוח טוען שקיבל מוצר פגום צריך לשלוח את
המוצר אלינו חזרה ואנו שולחים על חשבוננו מוצר אחר ולא יכול לצפות ששליח יבוא ויחליף לו את המוצר בלי בדיקה או שיפוצה על נזק שנגרם בדואר בלי שנראה את המוצר ,כשאנו תמיד בודקים שמוצר שיוצא מאצלנו שלם ותקין אך איננו יכולים לשלוט בנזקים של הדואר למרות שאנו אורזים את המוצרים היטב כמיטב יכולתנו ,כשהצענו ללקוח שאם הוא באזור החנות יוחלף לו המוצר במיידית ויבדק לידו אבל הוא סרב ובגלל המרחק לא יכולנו להציע שעובד שלנו יבוא ויחליף לו את המוצר וחבל שהלקוח לא רצה לפנות לדואר ולתבוע אותם על הנזק שיפצו אותו ולא רצה לשלוח לנו את המוצר שנטפל לו בזה בגלל שיקול כספי.
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד samurai NB cool
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר מלאי בחנות של האתר ולצערי נתקלתי בשירות גרוע, אין כמובן את המוצר במלאי, אף פעם לא היה .. נאמר לי שצריך להזמין וזה ייקח 5 ימי עבודה. פשוט ביזיון לחכות על הקו רבע שעה ובסוף גם לקבל כזה יחס....

כל טוב.
לא אקנה אצלכם.

מני
מוצר:
זכרון לנייד 2G 667
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום ידיד/ה
על תקנו מהחנות הזאת.
קניתי קונן קשיח . הוא התקלקלץ החזרתי אותוץ חיכיתי 3 חודשים הייתי צריך לשלם משלוח. כעבור חודשץ המחשיר מתקלקל שוב, עברו 9 חודשים. הם לא יכולים למצוא את הקבלה שלי. בינתיים נאבדו לי החומרים פעמיים. אבד לי זמן. כסף. וחשק להתמודד
שים את עצמך במקומי
.אתה מנסה לקנות כונן חיצוני ומקבל מסר שהתשלום לא עבר
כעבור כמה ימים אתה קונה עוד אחד וכמו קסם הועברו שני התשלומים
השקעתה זמן מכובד להחזיר אחד משני הכוננים, לאחר שאו מחוסר ידע או בזדון נאמר לך
"אין החזרים"
לאחר שעות של גיבוי הכונן מתקלקל ומכספך אתה צריך להשיב כונן אחד
ואת זמנך אתה צריך לשרוף כדי להגיע למקום שבוא
אתה אמור להגיע
בינתיים אתה בלי מחשב תקין
לאחר יחס מזלזל
הכונן אוסף אבק
.ואז אומרים לך שלם עוד כסף ודמי משלוך או תהייה סבלני
המחשבות שלי הן
למה להיות כול כך חמדנים
למה לקחת עומס שאתם לא עומדים בו
למה להוציא סחורה שלא בדקתם
(כן בגדר 3 טרהבייט זה חסכוני לבדוק)
למה
לבקש דמי משלוח ועשרה שקלים?

\.זה השרות הכי גרוע שניתקלתי בוא
ניצלתם היזדמנות יפה מאוד

\התעכבתם ייתר מידה עם הכונן הדפקתיבי סלחתי
מעבר להיותכם מכונת כסף
?יש אנושות? גאווה בסחורה? במחירה הגונה? בסיפוק הלקוח
?וביושר
אם כן אז מה היציאהשל 10 שקלים ובוא שוב?
להחלפה
אני אוותר על הכונן הפנימי כרגע
כול קנייה ממכם היא טעות

תודו בזאת שביושר או לא הוצאתם ממני 1500 שח
שילחו את הכונן הלא תקיןלהחלפה ובדואר בבקשה שילחו אלי כונן אמין ובדוק
אני לא ברור על סיבת ההמתנה
אבל אני די בטוח שמכירות קדמו לפתרון
"תקלים" \
מוצר:
כונן קשיח my book
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר והוא הגיע במהירות.
המוצר היה באריזתו המקורית וללא שום פגם.
המוצר עובד טוב... נקווה שאם נצרך את החנות בעתיד אז שיהיה ככה השירות שלהם גם בהמשך...
מוצר:
לוח אם G41 COMBO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע אלי. לאחר חודש צלצלתי לחנות ונאמר לי שהמוצר לא במלאי, ולא ברור מתי יהיה. לטענתם הם ניסו להשיג אותי בטלפון ולהודיע לי על כך (פעם אחת!) אך לא שלחו מייל או שום דבר מעבר לכך.
כרטיס האשראי שלי אמנם לא חויב, אבל המוצר הזה עדיין מופיע בחנות שלהם וגם בזאפ, ובתנאי הרכישה נאמר שהוא יישלח תוך 7 ימים.
מוצר:
ראוטר אלחוטי WRT160NL-EZ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר החנות משטח קירור למחשב נייד. ההזמנה הייתה די פשוטה למרות שהיא חייבה רישום. המשלוח הגיע בזמן סביר ולא עבר את מסגרת הזמן המובטחת, עם זאת המשלוח לא הגיע מוקדם מהמובטח ולא ניתן לכנות אותו מהיר. המשלוח הגיע ארוז בצורה סבירה (ראיתי אריזות טובות יותר...). לא הייתה לי הזדמנות ליצור קשר עם צוות החנות כי ההזמנה זרמה ללא תקלות ולכן אני לא יכול לדווח על איכות שירות הלקוחות (אין אפשרות לסמן כלא רלוונטי בחוות הדעת וחבל...) בכללי אני יכול לומר שאני מרוצה מהקנייה והייתי חוזר לשם שוב. אבל בעתיד אני אקפיד לא לסמוך עליהם במשלוחים דחופים מכיוון שהם מנצלים את תקרת הזמן שהם מציבים עד תומה...
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר שיחה טלפונית במסגרתה קיבלתי ייעוץ והיצע בעניין רכישת לוח-אם מסויים. הלוח לא היה במלאי ונתאפשר לי להזמינו או לרכוש חלופה שתתאים לצרכי. קיבלתי חלופה שהתאימה לצרכי עם הסבר מקיף. היחס היה לבבי, ענייני, מקצועי למדי - מה שיגרום לי לשוב לחנות זו או לפנות אליה לייעוץ בתחום החומרה. המתנתי ארוכות לקבלת השרות עקב כך שהמוכר הפליג בהסברים, הדרכה ותאור המוצר שרכש הקונה שלפני ולא חדל בהסברים עד שהקונה היה בקי ומאושר.
מוצר:
לוח אם G41MT-S2PT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצויינת ברמת היעוץ, אמינות, שרות, איכות ההרכבה וגם... במחירים. יוסי נחן בידע רב ותודעת שרות מעולה: בסבלנות ותשומת לב הרכיב מיפרט מצויין לדרישות תובעניות ותקציב לחוץ משהו, המליץ על המיטב שאפשר למיקסום ביצועים וחווית שימוש שלי ושל הגיימר הצעיר שלי. המחשב נמסר לי באיכות הרכבה מעולה ופועל בכייף מהרגע בראשון.
שמחתי לקנות אצלם את המחשב ורכיביו.
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר הגיע בזמן (אולי אפילו יום לפני), והשירות היה אדיב. חשוב מכך מבחינתי היה ייעוץ מקצועי ורציני ומנע ממני קניית מחשב "חלש" מדי
מוצר:
מחשב שולחני intel core 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב אישי core i5 וההזמנה הייתה קלה ומהירה, ורציתי לשדרג את הram מ2gb ל-4gb נאמר לי שזה תוספת של 90 שח ואם אני רוצה את זה בשתי כרטיסים נפרדים זה יעלה לי 120, העדפתי את זה בכרטיס אחד כדי לחסוך, למחרת בדקתי שוב באתר שלהם ואני רואה להפתעתי שקניית כרטיס כזה של 2gb עולה 79 ש"ח, ואז גם אני מקבל את זה בשתי כרטיסים נפרדים וגם יותר זול, התקשרתי לחנות ושם נאמר לי שמכיון שהם לא יודעים אם הram הקיים יגיע בכרטיס אחד או שניים אז אני לא יכול לרכוש בנפרד את הRam שאני רוצה כי אולי ה2gb הקיימים יגיעו בשתי כרטיסים ואז לא יהיה לי מקום לשים נוסף, לכן הם חייבים לעשות שינוי ולשים את זה בכרטיס אחד שזה יותר יקר (?), זה קצת מוזר כי לכתחילה הם הציעו לי לרכוש את זה בשתי כרטיסים (בעלות נוספת), כך יצא שבמקום לקבל את זה בשתי כרטיסים ב79 קיבלתי את זה גם בכרטיס אחד וגם ב90 שח בגלל שהם אמרו שהם לא יודעים איך זה יגיע אליהם.
חוץ מזה הכל היה בסדר, אבל נשארתי עם טעם לא כ"כ טוב.
מוצר:
מחשב אישי CORE I5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה
זמן תגובה מהיר מאוד
חבילה הגיע ארוזה כמׁׁׁו שצריך
מהר ממה שציפיתי


שירות מעולה
זמן תגובה מהיר מאוד
חבילה הגיע ארוזה כמׁׁׁו שצריך
מהר ממה שציפיתי
ׁׁ
מוצר:
Video Card GT 520
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא היה את הדגם הזמנתי אז הם שידרגו את ההזמנה ללא תוספת מחיר.המשלוח מהיר.השירות מצויין.תענוג של חנות.מומלצת בחום לכל מי שמחפש חלקי מחשב באינטרנט.
מוצר:
מאוור למעבד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך אתר החנות וצלצלתי יום למחרת לוודא כי אכן התקבלה ולמסור פרטי אשראי.
המענה היה מקצועי אדיב מאוד וענייני.
המוצר התקבל בדואר רשום בזמן ללא איחור.
החנות לא איכזבה אותי גם הפעם וללא ספק אמשיך לרכוש מוצרים נוספים בעתיד מהחנות.
מוצר:
מקלדת Microsoft Wired Keyboard 600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי על מטענים אוניברסלים בזאפ ולאחר מכן התקשרתי לחנות למידע ספציפי יותר. הם עזרו לי מאוד והמוצר משרת אותי עכשיו לשביעות רצוני
מוצר:
מטען אוניברסלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מגיע להם שאפו גדול על איכות השירות, קודם כל עוד לא נתקלתי בחנות שמאפשרת הגדרת יוזר וסיסמא אצלה במערכת כדי לאפשר ללקוחות לעקוב אחר מצב ההזמנה שלהם ולקבל עדכונים וססטוסים של ההזמנה באופן שוטף ואת זה שיריון עושה והיא עומדת בתיאום הציפיות ומעבר.
השירות היה כ"כ טוב שהזמנתי גם מקלדת ועכבר אלחוטיים של MICROSOFT.
ההזמנה הגיע בשליחות כאשר תיאום הציפיות עמד על 5 ימי עסקים בפועל חיכיתי רק יומיים והחבילה כבר הייתה אצלי. המוצרים באיכות מעולה והמחירים היו הזולים ביותר לא רק מבין אלו שאתר זאפ משווה אלה בהשוואה לרשתות וחנויות שאינם כלולים בזאפ.
ממליץ בחום על שיריון!
מוצר:
רמקולים למחשב m200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני תמיד רוכש מאתר זאפ מוצרי מחשב ובחיים שלי לא כתבתי חוות דעת על החברה שאני רוכש ממנה אבל באמת החברה הזאתי הפתיעה למרות מעטים שמפתעים אותי מה להגיד אחלה של התייחסות ההזמנה מאוד קלה ונוחה הנציג שדברתי איתו אחלה בן אדם (לא זוכר את השם) סדר לי את ההזמנה אפילו אני רשמתי בהזמנה שאני רוצה את המשלוח יהיה דרך הדואר הם הביאו לי את משלוח עד הבית אתה באמת מרגיש שהם עובדים ולא רק מקבלים כסף היום אני קבלת את המוצר הכל בסדר ותקין ואחלה של רמקולים על אחלה של התייחסות על אחלה חברה
מוצר:
רמקולים m200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לוח אם שיתאים לי למחשב והבעיה שקשה להשיג לוח אם שיתאים לי למעבד בגלל שזה מעבד יחסית ישן ולא בנמצא גם אצל היבואן אחרי שהיתקשרתי וביררתי עם כמה חנויות לא היה ניתן להשיג פיתרון עד שהיתקשרתי לשיריון מחשבים ובאמת עשה מאמצים גדולים ושיחות כדי להשיג לי
לוח אם שיתאים לדרישות שלי .
ועוד באותו יום נשלחה החבילה עם שליח ולמחרת הגיעה החבילה.
ועל כן תודה רבה מעומק ליבי על הנכנות לעזור ועל השירות החם.
מוצר:
לוח אם למחשב GA-P41T-USB3L
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות זו ספק כוח, קיבלתי בדיוק מה שרציתי במחיר זול ביותר. המוצר הגיע בזמן כמו שצריך. לשמחתי, בינתיים לא הייתי צריך להשתמש בשירות לקוחות ככה שאין לי מושג איך הוא.
מוצר:
ספק כוח למחשב 500W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עם אמא שלי כדי לקנות לה מחשב נייד קטן, המוכר (יוסי) עזר לנו לבחור מחשב שיתאים לה והראה ידע טכני טוב בהבדלים בין הדגמים השונים, הוא אפילו נתן לנו לפתוח את הקופסא ולהתסכל על כמה מחשבים כדי שהיא תחליט מה יותר נוח\יפה\קורץ לה מבינהם. בכלל קיבלנו יחס טוב וסבלני מאוד ויצאנו מרוצים גם מהמוצר (בינתיים הוא מספק את הסחורה) וגם מהשירות.

בסה"כ החנות מומלצת בחום, גם בגלל היחס האישי וגם כי המחירים שלהם באופן כללי טובים מאוד.
מוצר:
מחשב נייד EEE 1015p
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר דיי טריוויאלי - פד לעכבר. מייד אחרי ההזמנה שמתי לב שבטעות הכנסתי את מספר הבית הלא נכון, ומייד שלחתי מייל לחברה שתתקן את ההפרטים, ואכן למחרת בפרטי ההזמנה באתר היה רשום שהלקוח שלח פרטים מתוקנים.
כעבור כ-10 ימים, שלחתי לחברה מייל בבקשה לקבל את מספר המעקב של המוצר בדואר, ונעניתי שחלה תקלה עם הדואר, והשליח לא הגיע, וכו', יוסי (הנציג, או הבעלים, לא ברור לי) הוסיף שבכל מקרה הזמן שאליו הם התחייבו לא עבר, שכן 10 ימים הם ימי עסקים (דבר שמקובל, אבל לדעתי לא מקובל להגיע למצב בו מוצרים מחכים שבועיים למשלוח בגלל ש"השליח לא הגיע" - במצבים כאלו היתי מצפה מחברה בעלת תודעת שרות סבירה ומעלה למצוא פתרון מיידי לתקלה) - נשלחה לי כעבור יומיים הודעת האישור על שליחת המוצר (שבועיים ממסירת ההזמנה), עם מספר המעקב לדואר ישראל.
כעבור קצת יותר משבוע בו לא קיבלתי הודעה על החבילה, היה דיי ברור שיש תקלה כלשהי, שלחתי שוב מייל, ושאלתי מה העניין, שכן לא קיבלתי שום הודעה על המשלוח בדואר, ונראה מהמעקב של דואר ישראל שהמוצר מחכה לי בסניף. כמובן שהגאונים לא טרחו לשנות את הכתובת למשלוח (שמייד עם ביצוע ההזמנה תוקנה, או כך לפי הפרטים שנרשמו באתר שלהם) - תוך כדי השיחה עם הנציג יוסי, הוא העלה את הטונים, האשים את כל העולם חוץ ממנו באיחור, והגיע למצב שהוא ממש מאיים עלי שאני "אעשה מעצמי צחוק" (בתגובה לזה שאמרתי לו שאני אכתוב את מעלליו בחוות דעת בזאפ)
באופן כללי, מדובר בחברה שלעובדיה\בעליה אין תודעת שירות מינימלית, ואינם מסוגלים לקחת אחריות לטעויותיהם, וגם כשמדובר במוצר כ"כ פשוט וזול, הופכים את חוויית קבלת ההחזר לחוויה איומה ומעצבנת, ומחבורה כזו בהחלט צריך להיזהר.

*רק היום, כעבור חודש ויומיים מיום ההזמנה, התקבל ההחזר, לזכותם יאמר שלא הייתי צריך לבקש מהם שוב.

תוספת קטנה שמחווירה ליד שירות הלקוחות - האתר אינו תואם לדפדפנים שאינם אקספלורר, והייתי צריך לעבור למחשב שיש בו את הדפדפן המיושן הזה כדי להצליח להזמין את המוצר - בהחלט שווה תיקון...
תגובת החנות:
הלקוח המצויין בפנייה אינו מופיע אצלינו במערכת כלל וכנראה לא רכש אצלינו כשכניראה מדובר בענין חשוד ומספר ההזמנה מציין לקוח בשם אחר,כשלגבי ההזמנה אם מדובר באותו לקוח הוא הזמין באמת משטח גל לעכבר ונרשם לו באתר -בהזמנה שזמן האספקה הוא בין 5 ל- 10 ימי עסקים(שזה אומר לא כולל את יום ההזמנה ולא כולל שישי שבת וחגים וערבי חג) כשבדרך כלל אנו עושים מאמץ גם לספק חבילות הרבה קודם אם ניתן ,כשבגלל כמות החבילות האדירה שנשלחת מאצלינו סניף הדואר הקרוב אלינו במידה ויש תקלה באיסופים לא מוכן לקבל חבילות מאיתנו ישירות ,אלא צריך לחכות שיגיע שליח שלהם ויאסוף אותם לסניף המרכזי -שזה גם מקצר את התהליך כשהלקוח המדובר עודכן בטלפון על העיכוב ועל כך שאנו מתנצלים אך זה דבר שלא תלוי בנו והחבילה מתעכבת מעל שבוע אצלינו כי לא הגיעו לקחת אותה(בכל מקרה במסגרת זמן האספקה המובטח והסביר) ,כשהלקוח ביקש את אישור המשלוח לאחר שנשלח אליו קיבל אישור במייל שהחבילה אצלו בסניף לאחר שמונה ימי עסקים (ולא משנה הכתובת שנתן מכיון שמדובר על מספרי בתים סמוכים יחסית שגם שייכים לאותו סניף דואר ועל החבילה נרשם מספר הבית הנכון ולא תוקן זאת באתר) ,כשהלקוח הנכבד החליט שכבר לא מתאים לו לקבל את החבילה ושלח מייל לבטל הזמנה -למרות שעמדנו במילתנו והבטחתנו לגבי זמן האספקה ומנהלת שירות הלקוחות של הדואר עצמה שלא עובדת בשריון מחשבים התקשרה לבקשתנו להיתנצל ולנסות לשכנעו לקחת את החבילה מהסניף למרות שלא קיבל פתק ע"פ מספר משלוח -כשסירב היסברנו לו טלפונית שאין באפשרותנו לבטל ולזכות חבילה שנמצאת אצלו בסניף ולמרות שלא ביצענו שום טעות היסכמנו לפנים משורת הדין לזכותו כולל דמי המשלוח וללא דמי הביטול בתנאי שהחבילה תחזור אלינו ,כשברגע שהחבילה חזרה בוצע ללקוח זיכוי בכרטיס האשראי ,כששוב אנו רוצים להדגיש שאנו עושים ונעשה כל מה שעולה על הדעת והגיוני לשביעות רצון רוב הלקוחות ואנו עובדים ימים ולילות כדי לעמוד בכך ,אך לעתים ישנם אנשים שמה שלא נעשה לא יספקם וחושבים שתמיד הם יכלו לעשות זאת טוב יותר למרות שהם לא מבינים את האילוצים וכמויות המשלוחים שנשלחות ,וחושבים שהם תמיד צודקים ואין אפשרות לספקם גם שמוצע להם פיתרון סביר והגיוני

מוצר:
פד לעכבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הייה זמין במלאי.ולכן כדי לעמוד להיתחיבות של זמן לגעת הדואר שלחו אליי את המוצר עד הבית ללא תוספת תשלום.
מקווה לרכוש אצלהם בעתיד.
מוצר:
ספק כוח למחשב 550w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מלא דברים מחברת שיריון מחשבים ודברים יקרים וטובים
והחומרה שם באמת אחד החומרות שהם באמת טובים
עובדים עובדים עובדים ועובדים לא מתעייפים ולא כלום זואתי חנות עם:
חומרה מצוינת בעלת טמפ תקינה לרכיבי אלקטרונים
אנשי שירות מצוינים ברמה מצוינת בעלי רצון לעזור ולספק עצות בצד הכי טוב,בכול מקרה זה מאוד ממולץ לקנות מחנות זו אחד החנויות שהם ממלצות אם אתם חושבים לקנות מוצר מחנות זו אל תחשבו פעמים תלחצו על כפתור הזמן והזמינו תוך פחות משבוע המוצר אצלכם בבית מוכן או לחלופין תוך יומים המערכת מוכנה בואו רק לקחת אותה
שירות אדיב מאוד!
מאור
מוצר:
מאורר,כרטיס מסך,ספק כוח 9600GT,9800GT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומצויין. בהזמנה קודמת שודרג המשלוח לדואר שליחים במקום דואר רשום. הפעם הגדילו לעשות ויצרו עמי קשר טלפוני מאחר ומוצר מסויים התעכב באספקתו ושוב שידרגו לי את המשלוח לדואר על ידי שליח. כל הכבוד !!!
מוצר:
צורב DVD 22LP20
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.