דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (הרצליה)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שריון מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשריון מחשבים ?
2.20
ציון ממוצע
10
חוות דעת בשנה האחרונה
77
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
1
1
שנה אחרונה
2
2
6
כל הזמן
50
5
22
נמצאו 77 חוות דעת גולשים על שריון מחשבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החבילה לא היגיעה בזמן (בעיות בדואר ישראל). לא קיבלנו יחס הוגן מהספק ושום עזרה. סרבו לקבל פטרונות שלנו. המלצה: לרכוש במקומות אחרים.
מוצר:
SanDisk SSD PLUS SDSSDA240G 240GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כונן קשיח ב-28.8, ב-2.9 יצרו איתי קשר וביקשו להחליף את הדגם. הסכמתי. למחרת כשהתקשרתי לבטל נאמר לי שהמוצר כדי יצא אליי במשלוח. היום 12.9 והמוצר שהזמנתי עדיין לא אצלי. בחברת השליחויות מסרבים לתת לי שירות כי אין לי מספר לקוח וב"שריון מחשבים" ההצעה הכי טובה שיש להם אליי היא לחכות. פעם אחרונה שאני קונה בחנות הזאת.
תגובת החנות:
קודם כל אנחנו רוצים להודות ללקוחה על הביקורת הבונה ,אך צריך לדייק בפרטים הלקוחה לא ענתה לטלפון

במשך כמה ימים ולא ענתה למייל שנשלח לה לחזור ,כשחזרה אישרה לשנות דגם דיסק ונאמר שישלח לה בהקדם

עם שליח -אמרה שצריכה דחוף כשחברת השליחויות לא הצליחה לתפוס אותה מספר פעמים ,וכשענתה לא יכלה לקבל

את המשלוח מחברת השליחויות ,כשדיברה איתנו דיברנו עם חברת השליחויות שאמרו לנו שכמה פעמים לא היתה

זמינה וכשתפסו אותה לא יכלה לקבל את המשלוח בזמן שנקבע ,כשאמרנו לה שהיא צריכה לפחות להיות זמינה

ולענות לטלפון כדי שיוכלו לתאם איתה והיא לא ענתה ולכן המשלוח התעקב ,וגם בגלל החגים שהיו ופחות עובדים

בחברות כשבכל מקרה לפנים משורת הדין הבטחנו לפצות אותה במשלוח הבא על העיקוב במשלוח חינם או משהו אחר

ובכל זאתבמקום לבדוק את עצמה מתלוננת בזאפ.
מוצר:
כונן קשיח Seagate Barracuda� 4000GB SATA III ST4000DM004 256MB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקח מלא זמן עד שיצאו קשר.
אחרי כמה ימים התקשרו לאשר הזמנה.
אחרי כמה ימים נוספים התקשרו שוב והציעו דגם חליפי (מדפסת) באותו מחיר שלטענתם הוא יותר חדש ויותר טוב. (כמו"כ טענו שקיבל 4 כוכבים באמזון).
בפועל מדובר על מוצר עם ציון נמוך יותר, זול ב150 שח, וללא כל ציון באמזון
תגובת החנות:
קודם כל אנו מודים ללקוחעל ביקורתו ,ולוקחים לצומת ליבנו לשפר ,כשלגבי זמן לקוחות צריכים להבין שלפעמים יש עומס

ולוקח כמה ימים עד שחוזרים לפעמים יש בדיקת מלאי מול יבואן שגם לוקחת זמן לוודא שיש פנוי כשחזרו ללקוח תוך יומיים

שלושה בהנחה שבאמצע היה שישי שבת ,ולגבי מחיר נאמר ללקוח שמדובר על מוצר זול יותר או באותו מחיר במבצע משתלם עם דיו

נוסף כבל USB וחבילת נייר ששוים הרבה יותר מ-150 ש"ח ,כשלגבי דירוג אמרנו ללקוח לבדוק גם באתרים בין לאומיים ששם המדפסת

קבלה ציונים מאוד טובים ואף אחד לא דיבר בכלל על האתר אמזון.


מוצר:
מדפסת Canon Pixma mx495
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו לי את המוצר הלא נכון - באיחור של חודש.

הבטיחו להחליף במוצר הנכון ברגע שיהיה במלאי - וככה מרחו אותי עוד חודש וחצי, עד פשוט שהתייאשתי.


תתרחקו!


מוצר:
כרטיס מסך Galax-GT710-Passiv
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות רמה מאוד נמוכה...קניתי לוח אם כדי להחליף... לא עבד...וסירבו להחליף.. התקשרתי אלף פעם וכל הזמן אמרו שהמנהל עסוק או לא נמצא...פעם הראשונה והאחרונה שאני קונה בשיריון...יש לי מעל 40 שנה ניסיון באלקטרוניקה...זרקתי כמעט 400 ש"ח
תגובת החנות:


חבל שהלקוח לא מדייק בדבריו ,ושוכח לציין בדיוק את פרטי המקרה לאשורו הלקוח קנה לוח אם בידיעה שיכול להיות

שהתקלה אינה בלוח האם אצלו והתעקש לקנותו ,ואנו לפנים משורת הדין אמרנו לו שאם יחזיר את הלוח שלם ותקין נזכהו

כדי שיוכל לקחת משהו אחר במקום,אך הלקוח הביא את לוח האם להחלפה לאחר שדיבר עם מנהל פעמיים עם נזק פיזי שגרם

בסוקט המעבד ב-3 מקומות שונים וציפה שאנו נחליף לו כשאנו שוב ניסינו לעזור ללקוח למרות שלא בטוח יהיה אחריות לרכיב

שנגרם לו נזק פיזי והטכנאי קבע מקצועית שלא ניתן לתקן זאת אך הלקוח ניסה לסחוט אותנו ולהכריח אותנו להחזיר מוצר שגרם לו

נזק פיזי אחרת יכפיש אותנו בזאפ ובעוד מקומות שזה בדיוק מה שעשה אך שמנו הטוב הולך לפנינו ברוך ה' ולא ניתן לקלקלו עם

שקרים.
מוצר:
לוח אם gigabyte
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

קניתי אנטי וירוס למחשב. בפרסום נאמר משלוח חינם. כאשר מתבצע תשלום אופציה כזו לא קיימת. לאחר שיחה טלפונית "נאותו" לבצע משלוח חינם, שכל כולו משלוח הקוד באי מייל. בנוסף נכתב בפרסום כי החנות תבצע סריקה והתקנה.

את תתוכנת האנטי וירוס לא ניתן להוריד. פניות לחנות נענו בכך שהטכנאי עסוק ויפנה כשיתפנה בתוך שעה. בסוף היום חזרו אלי ואמרו שהטכנאי בכלל בחופש ויתקשרו למחרת.

למחרת לא התקשרו עד לשעה 11 . ניסיון להשיגם טלפונית אינו נענה.

שירות גרוע עם זלזול בלקוח.
מוצר:
אנטי וירוס פלוס של מקאפי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם התחייבו על משלוח בתול 5-10 ימי עסקים. החבילה התקבלה בדואר רק אחרי 16 ימים. לטענתם, החבילה "נקלטה" בדואר באיחור.
גם אם הם צודקים, וכולנו יודעים שהדואר לא מתפקד וזאת בלשון המעטה, הם צריכים היו למצוא דרך אחרת לספק את המוצר.
נכון להיום, 20 יום מההזמנה, טרם קיבלתי הודעה מהדואר שהחבילה הגיעה...
תגובת החנות:
חבל שהלקוח לא מדייק בפרטים ,הלקוח הזמין ביום שישי ב-20/11 כשביום ראשון חזרו אליו ואמרו לו שיש את המוצר וניתן

לשלוח לו אותו ,רק שאנו ממליצים שאם זה דחוף לשנות לשליח בתוספת קטנה או לבוא לקחת כי עקב הרפורמה והבעיות שיש בדואר

חבילות לפעמים מתעקבות ויכול לאחר יותר מהזמן הרשום וזו בעיה ידועה, אך הלקוח אמר שזה לא מפריע לו ושהוא מוכן לחכות

אם יתעקב כשאנו תמיד שולחים ללקוחות הודעות של החבילות עם מספרי המשלוח ודואגים לעדכן שיצא רק לפעמים לא נקלטות החבילות

במחשבים של הדואר(כי מגיעה כמות גדולה) ועקב עומס ותקלות אצלם החבילות נקלטות למערכת באיחור למרות שהועברו אליהם מזמן

כשהלקוח פתאום כמה ימים אחרי שלח הודעה אתם פשוט שקרנים!
אמרתם לי שהמשלוח יצא ביום שביצעתי את ההזמנה.
להלן ההודעה מהדואר שמראה שרק אתמול החבילה התקבלה אצלם.
אני מבטיח לכם שזה לא יעבור בשתיקה!
ולמרות ששלח זאת בשעה מאוחרת מנהל שהיה במקום חזר אליו וניסה להסביר לו שישנם תקלות בדואר ולפעמים חבילות נקלטות

באיחור ולמרות שהאיחור הוא לא אצלנו ובאשמתנו אנו לוקחים אחריות ומבטיחים לצפרו בפעם הבאה בשליח עד הבית ללא תוספת

והלקוח סירב.



מוצר:
מגבר אות אלחוטי EW-7438RPN
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר המקורי שפורסם לא היה קיים במלאי. ראשית לא היתה כל תגובה מהחנות ואז התקשרתי לברר - מסתבר שהמוצר לא קיים. לא נורא - הסכמתי למוצר חלופי. אחרי כמה ימים שלא שומעים מהם כלום, התקשרתי. מאוד קשה ליצור קשר - כל הזמן תפוס. אומרים שהמוצר בדרך...כמה ימים אחרי מתקשר שוב... בדרך... כמעט שבועיים אחרי - המוצר החלופי לא הגיע עדיין, אבל לפחות כתוב באתר של הדואר שהוא נשלח סופסוף (אתמול).
מוצר:
ספק כח למחשב ZEUS-520W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באינטרנט מגדיל טווח. ביקשתי משלוח בדואר ישראל בעלות של -.9 ₪.
התקשרו אלי לאחר מספר דקות וחפרו לי בראש שדואר ישראל לוקח אמון זמן (מה שנכון נכון). שכנעו אותי עם שליח בעלות של עוד -.30 ₪. בלב כבד הסכמתי כי הבטיחו לי שלמחרת היום יהיה אצלי. מיותר לציין שלא הגיע למחרת.
באתר שלהם ב"מצב ההזמנה הנוכחי" רשום: "ארוז וממתין למשלוח אקספרס" כלומר עדיין לא נשלח.
מנסה להשיג אותם בשני הטלפונים ואין תשובה בהן.
חבל מאוד בכלל שפניתי אליהם.
מוצר:
מגדיל טווח ל-WiFi WA850RE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה קנינו מחשב והיה מצוין אך כשהלכנו לתקן אותו לקח לו כמעט חודשיים לתקן ולבסוף החליף את הלוח אם כשבכלל הכרטיס מסך לא עבד ואת זה אמרתי לו כשהבאתי את המחשב לתיקון, כשבסוף החזיר את המחשב הוא לא עבד,
החזרתי את המחשב אליו ואמר כי הביטוח נגמר לפני שבועיים ולו לקח חודשיים לתקן ולמרות זאת ולא הסכים לתקן ללא תשלום נוסף כך שזה חוסר מקצועיות שלו!!!
מוצר:
מחשב h77ds3h
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר מלאי בחנות של האתר ולצערי נתקלתי בשירות גרוע, אין כמובן את המוצר במלאי, אף פעם לא היה .. נאמר לי שצריך להזמין וזה ייקח 5 ימי עבודה. פשוט ביזיון לחכות על הקו רבע שעה ובסוף גם לקבל כזה יחס....

כל טוב.
לא אקנה אצלכם.

מני
מוצר:
זכרון לנייד 2G 667
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום ידיד/ה
על תקנו מהחנות הזאת.
קניתי קונן קשיח . הוא התקלקלץ החזרתי אותוץ חיכיתי 3 חודשים הייתי צריך לשלם משלוח. כעבור חודשץ המחשיר מתקלקל שוב, עברו 9 חודשים. הם לא יכולים למצוא את הקבלה שלי. בינתיים נאבדו לי החומרים פעמיים. אבד לי זמן. כסף. וחשק להתמודד
שים את עצמך במקומי
.אתה מנסה לקנות כונן חיצוני ומקבל מסר שהתשלום לא עבר
כעבור כמה ימים אתה קונה עוד אחד וכמו קסם הועברו שני התשלומים
השקעתה זמן מכובד להחזיר אחד משני הכוננים, לאחר שאו מחוסר ידע או בזדון נאמר לך
"אין החזרים"
לאחר שעות של גיבוי הכונן מתקלקל ומכספך אתה צריך להשיב כונן אחד
ואת זמנך אתה צריך לשרוף כדי להגיע למקום שבוא
אתה אמור להגיע
בינתיים אתה בלי מחשב תקין
לאחר יחס מזלזל
הכונן אוסף אבק
.ואז אומרים לך שלם עוד כסף ודמי משלוך או תהייה סבלני
המחשבות שלי הן
למה להיות כול כך חמדנים
למה לקחת עומס שאתם לא עומדים בו
למה להוציא סחורה שלא בדקתם
(כן בגדר 3 טרהבייט זה חסכוני לבדוק)
למה
לבקש דמי משלוח ועשרה שקלים?

\.זה השרות הכי גרוע שניתקלתי בוא
ניצלתם היזדמנות יפה מאוד

\התעכבתם ייתר מידה עם הכונן הדפקתיבי סלחתי
מעבר להיותכם מכונת כסף
?יש אנושות? גאווה בסחורה? במחירה הגונה? בסיפוק הלקוח
?וביושר
אם כן אז מה היציאהשל 10 שקלים ובוא שוב?
להחלפה
אני אוותר על הכונן הפנימי כרגע
כול קנייה ממכם היא טעות

תודו בזאת שביושר או לא הוצאתם ממני 1500 שח
שילחו את הכונן הלא תקיןלהחלפה ובדואר בבקשה שילחו אלי כונן אמין ובדוק
אני לא ברור על סיבת ההמתנה
אבל אני די בטוח שמכירות קדמו לפתרון
"תקלים" \
מוצר:
כונן קשיח my book
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר דיי טריוויאלי - פד לעכבר. מייד אחרי ההזמנה שמתי לב שבטעות הכנסתי את מספר הבית הלא נכון, ומייד שלחתי מייל לחברה שתתקן את ההפרטים, ואכן למחרת בפרטי ההזמנה באתר היה רשום שהלקוח שלח פרטים מתוקנים.
כעבור כ-10 ימים, שלחתי לחברה מייל בבקשה לקבל את מספר המעקב של המוצר בדואר, ונעניתי שחלה תקלה עם הדואר, והשליח לא הגיע, וכו', יוסי (הנציג, או הבעלים, לא ברור לי) הוסיף שבכל מקרה הזמן שאליו הם התחייבו לא עבר, שכן 10 ימים הם ימי עסקים (דבר שמקובל, אבל לדעתי לא מקובל להגיע למצב בו מוצרים מחכים שבועיים למשלוח בגלל ש"השליח לא הגיע" - במצבים כאלו היתי מצפה מחברה בעלת תודעת שרות סבירה ומעלה למצוא פתרון מיידי לתקלה) - נשלחה לי כעבור יומיים הודעת האישור על שליחת המוצר (שבועיים ממסירת ההזמנה), עם מספר המעקב לדואר ישראל.
כעבור קצת יותר משבוע בו לא קיבלתי הודעה על החבילה, היה דיי ברור שיש תקלה כלשהי, שלחתי שוב מייל, ושאלתי מה העניין, שכן לא קיבלתי שום הודעה על המשלוח בדואר, ונראה מהמעקב של דואר ישראל שהמוצר מחכה לי בסניף. כמובן שהגאונים לא טרחו לשנות את הכתובת למשלוח (שמייד עם ביצוע ההזמנה תוקנה, או כך לפי הפרטים שנרשמו באתר שלהם) - תוך כדי השיחה עם הנציג יוסי, הוא העלה את הטונים, האשים את כל העולם חוץ ממנו באיחור, והגיע למצב שהוא ממש מאיים עלי שאני "אעשה מעצמי צחוק" (בתגובה לזה שאמרתי לו שאני אכתוב את מעלליו בחוות דעת בזאפ)
באופן כללי, מדובר בחברה שלעובדיה\בעליה אין תודעת שירות מינימלית, ואינם מסוגלים לקחת אחריות לטעויותיהם, וגם כשמדובר במוצר כ"כ פשוט וזול, הופכים את חוויית קבלת ההחזר לחוויה איומה ומעצבנת, ומחבורה כזו בהחלט צריך להיזהר.

*רק היום, כעבור חודש ויומיים מיום ההזמנה, התקבל ההחזר, לזכותם יאמר שלא הייתי צריך לבקש מהם שוב.

תוספת קטנה שמחווירה ליד שירות הלקוחות - האתר אינו תואם לדפדפנים שאינם אקספלורר, והייתי צריך לעבור למחשב שיש בו את הדפדפן המיושן הזה כדי להצליח להזמין את המוצר - בהחלט שווה תיקון...
תגובת החנות:
הלקוח המצויין בפנייה אינו מופיע אצלינו במערכת כלל וכנראה לא רכש אצלינו כשכניראה מדובר בענין חשוד ומספר ההזמנה מציין לקוח בשם אחר,כשלגבי ההזמנה אם מדובר באותו לקוח הוא הזמין באמת משטח גל לעכבר ונרשם לו באתר -בהזמנה שזמן האספקה הוא בין 5 ל- 10 ימי עסקים(שזה אומר לא כולל את יום ההזמנה ולא כולל שישי שבת וחגים וערבי חג) כשבדרך כלל אנו עושים מאמץ גם לספק חבילות הרבה קודם אם ניתן ,כשבגלל כמות החבילות האדירה שנשלחת מאצלינו סניף הדואר הקרוב אלינו במידה ויש תקלה באיסופים לא מוכן לקבל חבילות מאיתנו ישירות ,אלא צריך לחכות שיגיע שליח שלהם ויאסוף אותם לסניף המרכזי -שזה גם מקצר את התהליך כשהלקוח המדובר עודכן בטלפון על העיכוב ועל כך שאנו מתנצלים אך זה דבר שלא תלוי בנו והחבילה מתעכבת מעל שבוע אצלינו כי לא הגיעו לקחת אותה(בכל מקרה במסגרת זמן האספקה המובטח והסביר) ,כשהלקוח ביקש את אישור המשלוח לאחר שנשלח אליו קיבל אישור במייל שהחבילה אצלו בסניף לאחר שמונה ימי עסקים (ולא משנה הכתובת שנתן מכיון שמדובר על מספרי בתים סמוכים יחסית שגם שייכים לאותו סניף דואר ועל החבילה נרשם מספר הבית הנכון ולא תוקן זאת באתר) ,כשהלקוח הנכבד החליט שכבר לא מתאים לו לקבל את החבילה ושלח מייל לבטל הזמנה -למרות שעמדנו במילתנו והבטחתנו לגבי זמן האספקה ומנהלת שירות הלקוחות של הדואר עצמה שלא עובדת בשריון מחשבים התקשרה לבקשתנו להיתנצל ולנסות לשכנעו לקחת את החבילה מהסניף למרות שלא קיבל פתק ע"פ מספר משלוח -כשסירב היסברנו לו טלפונית שאין באפשרותנו לבטל ולזכות חבילה שנמצאת אצלו בסניף ולמרות שלא ביצענו שום טעות היסכמנו לפנים משורת הדין לזכותו כולל דמי המשלוח וללא דמי הביטול בתנאי שהחבילה תחזור אלינו ,כשברגע שהחבילה חזרה בוצע ללקוח זיכוי בכרטיס האשראי ,כששוב אנו רוצים להדגיש שאנו עושים ונעשה כל מה שעולה על הדעת והגיוני לשביעות רצון רוב הלקוחות ואנו עובדים ימים ולילות כדי לעמוד בכך ,אך לעתים ישנם אנשים שמה שלא נעשה לא יספקם וחושבים שתמיד הם יכלו לעשות זאת טוב יותר למרות שהם לא מבינים את האילוצים וכמויות המשלוחים שנשלחות ,וחושבים שהם תמיד צודקים ואין אפשרות לספקם גם שמוצע להם פיתרון סביר והגיוני

מוצר:
פד לעכבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לפני חודש. המוצר עדיין מוצג באתר כהזמנה חדשה.(אחרי שרשום שזמן ההספקה הוא 5 ימים) התקשרתי מספר פעמים וכל פעם אותן תשובות: "המוצר בבדיקת מלאי" או יש "תקלה במחסן, נתקשר בעוד כמה ימים".
לצערי אני חייב את המוצר הזה בשביל להפעיל מחשב חדש שקניתי בחלקים ובהשוואה לשאר המוצרים שקיבלתי בפחות מ5 ימי עסקים המוצר עדיין לא הגיע ואני יושב עם מחשב שלא יכול לעבוד ומחכה...
קורה שאין את המוצר במלאי אבל הייתי מצפה שמידע כזה יופיע לפני ההזמנה, במיוחד אם הזמן שאני צריך להמתין ארוך כל כך!
מוצר:
מעבד i7 2700k
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר פגום, התקשרתי וללא שום התנצלות נאמר לי כי עלי לשלוח את המוצר חזרה לחנות או להגיע אליהם ע"מ לקבל חדש. השיחה הייתה קצרה, עניינית ולא חביבה וכמובן שלא הוצע שום פיצוי. אני לא גר באיזור החנות ולא אשלח את המוצר על חשבוני ר כדי לקבל שוב מוצר באיכות כזאת
תגובת החנות:
זאפ ,שלום

צר לנו על תחושת הלקוח אבל עם כל הכבוד צריכים להיות הגיוניים ,כשלקוח קונה מוצר ב-49 ש"ח ומקבל משלוח במחיר מסובסד של 9 ש"ח במקום 15 או 20 שעולה באמת אם לקוח טוען שקיבל מוצר פגום צריך לשלוח את
המוצר אלינו חזרה ואנו שולחים על חשבוננו מוצר אחר ולא יכול לצפות ששליח יבוא ויחליף לו את המוצר בלי בדיקה או שיפוצה על נזק שנגרם בדואר בלי שנראה את המוצר ,כשאנו תמיד בודקים שמוצר שיוצא מאצלנו שלם ותקין אך איננו יכולים לשלוט בנזקים של הדואר למרות שאנו אורזים את המוצרים היטב כמיטב יכולתנו ,כשהצענו ללקוח שאם הוא באזור החנות יוחלף לו המוצר במיידית ויבדק לידו אבל הוא סרב ובגלל המרחק לא יכולנו להציע שעובד שלנו יבוא ויחליף לו את המוצר וחבל שהלקוח לא רצה לפנות לדואר ולתבוע אותם על הנזק שיפצו אותו ולא רצה לשלוח לנו את המוצר שנטפל לו בזה בגלל שיקול כספי.
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד samurai NB cool
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע אלי. לאחר חודש צלצלתי לחנות ונאמר לי שהמוצר לא במלאי, ולא ברור מתי יהיה. לטענתם הם ניסו להשיג אותי בטלפון ולהודיע לי על כך (פעם אחת!) אך לא שלחו מייל או שום דבר מעבר לכך.
כרטיס האשראי שלי אמנם לא חויב, אבל המוצר הזה עדיין מופיע בחנות שלהם וגם בזאפ, ובתנאי הרכישה נאמר שהוא יישלח תוך 7 ימים.
מוצר:
ראוטר אלחוטי WRT160NL-EZ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התחייבו ל 5-10 ימי עבודה כעבור 12 יום שלחתי מייל לברר האם הם יעמדו בהזמנה ונימסר לי שכן.
לאחר שלא עמדו בהזמנה רשמתי בזאפ וישר למחרת יצרו איתי קשר רצו לתאם איתי מועד שיגיע השליח וכמו כן ביקש ממני הבחור לשנות את הכתוב בזאפ והסביר שהם עוברים בניין והיתה שביתה בדואר, לאחר שהסברתי לו שזה לא צריך לעניין אותי ושהיו צריכים להודיע שהם לא יעמדו בהזמנה , ביקש סליחה ואיים עלי בתביעת דיבה וזאת למרות שהסכים שכל מה שכתוב נכון.
לאחר כמה שעות שנעשה שם בירור התקשר שוב ביקש סליחה ואמר שמהבדיקה עלה שהוא שכח להוציא את ההזמנה ושהוא היה צריך ליצור איתי קשר וכמו כן שוב ושוב ביקש סליחה ושאני יבטל את התלונה.


לסיכום: אדם שכל כך חשוב לו שם החברה שהוא בא אישית להביא לי את המוצר(כי השליח לא יכל להגיע בזמן) כנראה שלא יחזור עוד פעם על התנהגות כזו ויקפיד ביתר צומת לב על כל הזמנה גדולה כקטנה.


מוצר:
DVD נייד DVD-7500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר כבר לא קיים, אבל בכל זאת מוצע למכירה. אתה מזמין ואז מציעים לך מוצר חלופי. זה לא מקצועי.
תגובת החנות:
ערן ,שלום

אף אחד לא אמר שמוצר זה לא קיים או לא יהיה יותר אלא אמרנו לך בפירוש שזה דגם

קצת ישן ונגמר כרגע אך יכול להיות שיגיעו לנו תוך שבועיים עוד למלאי ואמרת שאינך

רוצה לחכות ,כשהוצעו לך דגמים נוספים וזולים יותר כמחווה שירותית וכל הזמן נאמר לך שלא

חויבת ואם אתה רוצה ניתן לבטל ללא עלות ,וחבל שהלקוח לא מדייק בעובדות.

יום טוב

שריון מחשבים
מוצר:
מדפסת Canon Pixma mx455
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמנתי נשלח לדואר רק שבועיים וחצי אחרי ההזמנה, לא קיבלתי מייל ולא הודעה על עיכוב, אם הייתי יודעת לא הייתי קונה שם בכלל...
מוצר:
SSD 500GB CRUCIAL MX500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כרטיס זיכרון באתר, תהליך הרכישה היה קל ומהיר. לאחר 6 ימים התקשרו אלי להודיע לי שהכרטיס לא נמצא במלאי והציעו לי לרכוש כרטיס אחר, יקר יותר, אם כי לא בעל אותם מאפיינים כמו של הכרטיס שרציתי (לשלילה דרגת CL גבוהה יותר ב-2, לחיוב מהירות 2400 במקום 2133), וקיבלתי את ההצעה שלהם. הכרטיס הגיע לדואר לאחר עוד 13 ימים, כלומר 19 ימים מתאריך הזמנה המקורי.
בשורה התחתונה - יש עם מי לדבר, חוויית הקניה חיובית סה"כ וההצעה לשדרוג המוצר היתה במקום. מצד שני חבל שאין תהליך של עדכון אתר האינטרנט על מוצרים שאינם במלאי, ויש צורך לשפר את הזמנים בהרבה. ישראל זה לא סין.
מוצר:
זיכרון CRUCIAL DDR4 8GB PC19200 2400MHZ
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.