דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
טלפונים סלולאריים וציוד היקפי, שירות, תיקונים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
דים-פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדים פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
942
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
794
9
139
נמצאו 942 חוות דעת גולשים על דים פון
תמונת משתמש
שם:
roni
תאריך:
20/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי דרך האתר לחנות "דים פון לאחר הסבר טלפוני מלא ומסודר על המכשיר, הגעתי לחנות ורכשתי את המכשיר הסולולרי.
יציין כי קיבלתי יחס אנוש מעולה, הנציג יוג'ן הסביר לי בסבלנות רבה את כל התוכנות שקיימות במכשיר. קיבלתי שירות מצוין אם רב סבלנות ואפחתיות. יציין לאחר רכישת מכשיר למחורת התקשרתי כי לא הצלחתי לחבר בלוטוס ובחורה בשם מריקה הסבירה לי בסבלנות רבה כיצד לעשות פעולה זאת. אלחר זמן קיבלתי שיחת טלפון מאותה נציגה שדאגה לבדוק האם הכל תקין. ממליץ לחום רב שרות כזה עוד לא קיבלתי.  
מוצר:
htc desire
תמונת משתמש
שם:
אלישר
תאריך:
17/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצוינת כבר פעם שנייה שאני רוכש מכשיר מחנות זאת והפעם לאחי. שרות מעל הכול חם סבלני ואדיב והכי חשוב מחיר מאוד טוב שלא מצאתי באף חנות אחרת כמובן שגם את הרכישה הבא שלי אני מבצעה בחנות זאת שמומלצת לכול אחד.
 
מוצר:
פלאפון DESIRE
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
08/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחנות הזאת קיבלתי את השירות יותר בכל חברת סוללר. כולל המלצות ויעוץ עבור מכשיר שיתאם לי עבור המכשיר שלי
מוצר:
טלפון סוללרי NEXUS
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
07/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה פשוטה וחלקה! כוללת עדכון גרסא ל-2.2 ועברית במחיר הכי זול שמוצע באינטרנט נכון לספטמבר 2010. הגיע תוך פחות משבוע לתיבת הדואר.
מוצר:
מכשיר סלולרי Desire
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
03/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר מצויין, לאחר שלושה חודשים נמצאה תקלה. פניתי לסניף ברחוב אבן גבירול, שם נתקלתי בשירות חסר סבלנות.
לאחר תלונה בזאפ, פנתה אלי ריטב משירות לקוחות ותיקנה את המעוות.
לכל אלו שנתקלים בשירות לא טוב, מכשיר לא תקן ממליצה לפנות לריטה לטיפול בתקלה.
ממליצה בחום לבקש עידכון גירסא טרם קניית מכשיר.
מוצר:
סלולרי E72
תמונת משתמש
שם:
זאב
תאריך:
02/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחר חפוש באתר שלכם והשוואת מחירים הגעתי לדימפון את הרכישה עשיתי בעסק ,המתנתי ארוכות המוכר היה קר ומתנשא איני אדם טכני העולם הדיגיטלי זר לי כמעט לא הסביר וודאי לא בצורה ידידותית ושיטתית כפי שצריך להסביר כשמדובר במכשיר מתוחכם היתה תחושה שרוצים שתשאיר את הצ'ק ותתחפף אחר חצי שנה המכשיר הפסיק לעבוד הבאתי את המכשיר אליהם גם הפעם המתנתי ארוכות אחר יומיים התקשרו אלי ודיווחו לי שיש קורוזיה במכשיר ולפיכך אינו בתחום אחריותם.כיוון שהיתה לי תחושה שינסו לחמוק מאחריות פניתי עם המכשיר למעבדה אחרת כדי לקבל דעה נוספת פניתי ל GO MOBILE ברחוב החלוץ 1 ת''א ,ח.פ 574209758 אחר בדיקת המכשיר ואחר שוידאנו שדימפון לא ניקו קורוזיה נאמר לי שאין כל קורוזיה במכשיר ואחר הטענה ממושכת של הבטריה המכשיר פעל בצורה תקינה למעט העובדה שהספיקר לא פעל ונתן היה לדבר עם המכשיר רק באמצעות הרמקול. כשהבאתי את העניין בפני מנהלת רשת חנויות דימפון היא טענה שאנשי המעבדה הנ''ל אינם יודעים מה הם אומרים יש קורוזיה,ומכשיר טוטל לוס כאשר המכשיר בידי ואחר הטענה הוא פעל ועבד. לציין עוד שיחסם אלי היה ברוטלי למותר לציין שלא הביעו כל התנצלות שלא לדבר על פצוי והחלפת המכשיר כפי שאני מצפה .
מקווה שתייעצו לי כיצד לנהוג אני מצפה לקבל מכשיר חדש , אודה לכם מאוד על בירור מהיר ותשובה מהירה לאירוע זה שגורם לי עוגמת נפש רבה .
בברכה
ד'ר לייב זאב .
תגובת החנות:
צר לי על אי אמירת אמת מצידו של ד"ר מיכאל,
להלן העובדות:

לקוח רכש מכשיר חדש וקיבל את כל ההסברים בצורה הכי ידידותית.
לאחר כחצי שנה הלקוח הגיע עם תקלה - מכשיר לא נדלק.
עשינו בדיקה מקיפה וגילינו סימני קורוזיה גם על המסך וגם על הפלטה של המכשיר. ניקינו ביסודיות את הקורוזיה והוסבר לד"ר מיכאל שאין אחראיות על קורוזיה ויכול להיות שהמכשיר
ימשיך לעבוד ויכול להיות שלא עקב קורוזיה קשה.

הלקוח סירב לקבל את תשובותינו ודאג לבדוק את המכשיר במעבדה אחרת דוח המעבדה ממעבדת התיקונים השנייה נמצא מולי, לאחר הטענה ממושכת המכשיר פעל עם מס בעיות:

רמקול לא עובד, טאצ' לא מגיב, מסך מחוספס.
כל זה כתוצאה מרטיבות של המכשיר!
צר לי שכך מתנהג אדם ברמתו של ד"ר מיכאל,
אנו קיימים קרוב לחמש שנים בתחום הסלולרי, קהל לקוחותינו הינו בין הגדולים בארץ ועסקינו מבוסס על שירות מקצועי, אמינות ויושר.
מוצר:
טלפון סלולרי pro touch 2
תמונת משתמש
שם:
jb60
תאריך:
26/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה מהירה, שרות לקוחות מצויין.
חנות שאני אקנה את המכשיר הבא שלי, בוודאות.
המכשיר עצמו חדש ובלי תקלות, סים פריי והאביזרים הנלווים הם במחירים מצחיקים.
מוצר:
סלולארי Iphone 4G
תמונת משתמש
שם:
עמרי
תאריך:
15/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות אדיב וסבלני, מחירים זולים, ניתן לבוא לסניף ולהתרשם מהמכשירים לפני הקנייה, ממש להפעיל את המכשיר ולשחק איתו קצת ולהשוות בין מכשירים שונים.

שווה לבוא ולהתרשם!
מוצר:
BlackBerry
תמונת משתמש
שם:
dima
תאריך:
14/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם לפני 11 חודש באיסוף עצמי מתל אביב. הכל היה מצוין כולל המחיר. מה שחשוב לדעת, יותר מאשר עצם הקניה - זה שרות הלקוחות ושרות התיקונים שלהם. לפני כשבועיים, (11 חודשים מאז הקניה)המכשיר נתקע והיתה בעיה בהעלעת תכנית ההפעלה. טלפנתי אליהם, ביקשו שאשלח את המכשיר והם יטפלו בו. המכשיר נשלח בדואר רשום ולאחר שבוע - הוחזר בדואר רשום לאחר שתוקן, כמובן שבמסגרת האחריות וללא תשלום. (לא הספקתי להתקשר לוודא שהמכשיר הגיע אליהם והאם התחילו לטפל בו)
היחס היה אדיב ומקצועי ואין ספק שפקנייה הבאה אתן עדיפות לחנות הזו.
מוצר:
2730
תמונת משתמש
שם:
לילך
תאריך:
06/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
קנינו מכשיר שלישי בדים-פון.
יוג'ין היה מאוד סבלני ואדיב, דאג להזמין מכשיר בצבע מיוחד (לבן).
מאוד נהנתי מהשרות מקצועי, בנוסף מחיר שלהם כמובן נמוך ביותר ושירות מ ע ו ל ה ! ! !
תודה לדים-פון ותודה לזאפ!



מוצר:
HTC HERO
תמונת משתמש
שם:
ram
תאריך:
30/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כתבו בפרסום שהטלפון כולל עברית בפועל הוא לא כולל עברית (רק חריטה על המקלדת).
זו הטעייה בפרסום שמעלה את השאלה מה עוד הם מסתירים או מפרסמים שאינו נכון.
אני לא אקנה שוב בחנות הזאת.
מוצר:
טלפון סלולרי מיילסטון
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
20/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ להגיע לחנות. אלא אם יש לכם העדפה למוצר שלא עובד ולחנות שמושכת כתפיים...
רכשתי טלפון נייד מסוג נוקיה N86. כבר מההתחלה, המכשיר החזיק מעמד בין 10 ל15 דקות שיחה לאחר טעינה מלאה. החנות הסכימה להחליף לי סוללה. הבעיה לא נפתרה. כך החלפתי עוד פעמיים סוללות (סך הכל שלוש סוללות "בדקתי") ובין השאר העברתי אותו לתיקון בחנות ששם טענו כי אין בעיה במכשיר ואפילו העברתי אותו לבדיקה בנוקיה-ישראל שטענו שאין במכשיר שום בעיה.
בדיעבד, נזכרתי שאת המכשיר שרכשתי לא הוציאו לי מקופסה סגורה אלא מכזו פתוחה. כך גם קרה עם כל אחת משלוש הסוללות, בכל אחת מהפעמים הוציאו לי סוללה מאריזה פתוחה. לשאלתי למה לא נותנים לי סוללה חדשה, הציגה המוכרת (יאנה) פני שה תמים וטענה שמדובר בסוללות חדשות ואני יכול להחליף סוללות כמה שבא לי מתי שאני רוצה.
כעת, יש לי טלפון עם סוללה שמחזיקה עד 10 דקות שיחה ולאחר טעינה מלאה!
למי שבכל זאת מוכן להסתכן, שיהיה בהצלחה!
מוצר:
טלפון נייד N86-8MP
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
18/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר HTC DESIRE ב DIM PHONE אני חייב להודות שהחזרתי את המכשיר לחנות לאחר שבוע אך בגלל שהיתה בו סוג של תקלה שאני חושב שאפילו הם לא ידעו שהיא קיימת במכשיר כך לפחות אני מקווה ושהכול מצדם היה בתום לב, התרשמתי מאוד מרמת הידע של האיש הטכני שלהם בשם יוג'ין הוא מתפעל מכשירים בצורה שמשאירה את הלקוח פעור פה יש לו ידע מעמיק וכיף לרכוש מוצר מאדם כזה, ריטה מנהלת החנות בחורה הגונה וישרה שכאשר העלתי בפניה את הבעיה שיש לי במכשיר היא הקשיבה והבינה כי באמת קיימת בעיה ואני לא לקוח שבא בטענות מתוך גחמה, החזרתי את המכשיר וקיבלתי החזר מלא ללא כול ויכוח ואפילו התנצלות מצידה של ריטה, אני ממליץ בחום על החנות ובכלל על תמיכה ותיקון מכשירים סלולארים.
מוצר:
טלפון סלולארי Desire
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
11/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הסללורי דרך האינטרנט ולא בחברת הסלולר כי לא רציתי לקנות סללורי דרך החברה אורנג'/סלקום/פלאפון, כי נמאס לי מההתחייבויות ל3 שנים, ולא רציתי לשנות את המסלול שהייתי בו כי הייתי במסלול טוב, ולענייננו רכשתי את המוצר, כשרכשתי לפני שנה, הייתי מרוצה מהשירות, מהמשלוח ומהכל. אבל זה לא הספיק לי כדי לכתוב את הביקורת. כי הרבה חנויות מספקות את המוצר בזמן ונותנות שירות לקוחות טוב. מתי שהייתי צריך את החנות, כחודש לפני תום תקופת האחריות, שלא הייתי יכול ללכת לאורנג' כי לא קניתי שם את המכשיר.
פניתי לדים-פון עם בעיה וטיפלו בי במיידית, קיבלו אותי עם חיוך ואפילו עשו הנחה על רכישה נוספת ( מכשיר בישביל הבת שלי)אני מאוד מרוצה. ממליץ בחום!
מוצר:
SATIO SATIO סוני
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
03/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בנוסף להיותם הוגנים במחיר ובנוסף ליחס טוב ללקוח, המוכרים מבינים היטב בתחום, ניתן לשאול אותם שאלות טכניות ולקבל תשובות לעניין (מה שבדרך כלל לא קורה בעולם המכירות). יש לציין שאחד מהסיבות שבגללן הגעתי לחנות הספציפית
מוצר:
5800 5800
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
23/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה הזמנתי גוגל נקסוס, ביקשתי לשנות את ההזמנה והשינוי בוצע תוך רגע, בנוסף הובטח לי שהמוצר יגיע אלי עד הסוף שבוע (הזמנתי ביום ראשון), לאור בעיות עם השליחים המוכרת (ריטה) הגיעה עם הפלאפון אישית למקום מגוריי.
שירות מעולה, מומלץ בחום.
מוצר:
פלאפון Desire
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
09/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את השירות המדהים שקיבלתי בדים פון מכל צוות החברה ומבחורה מדהימה בשם ריטה .
הזמנתי דרך האתר אייפון 4 למחרת היום התקשרה אלי ריטה ואישרה את קבלת ההזמנה ,יש לציין שריטה הייתה מאוד סבלנית ונהנתה לכל שאלה בתשומת לב ובמקצועיות .
גם כאשר הגעתי לאסוף את המוצר בחנות היחס היה אישי מקצועי ועם סבלנות רבה.
יש לציין שלמרות שהמוצר שהזמנתי היה מבוקש מאוד והיה בכמות מוגבלת הוא נשמר לי כפי שהובטח..
אני אחזור לקנות שם למרות שאני גר בצפון
מוצר:
סלולרי iphone 4
תמונת משתמש
שם:
רפי
תאריך:
08/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מרבה לקנות מכשירים סלולרים בחנויות סלולאר פרטיים , ועדיין לא יצא לי לקבל שירות שכזה,ברמה אחת מעל מה שהכרתי עד היום. הגעתי לחנות DIM PHONE והופתעתי לגלות שכל מכשירי ה HTC שהתעניינתי לגביהם נמצאים במלאי, לא רק שנמצאים במלאי גם נתנו לי לראות אותם ולהחליט מהו המכשיר המתאים לצרכיי ' ובקשר לשאלות הטכניות שהיו לי הפנו אותי לטכנאי יוז'ין שפינה את זמנו מהמעבדה וגילה סבלנות וידע נרחב שלפי דעתי גם אם הייתי מחפש את זה בכל הפורומים במשך שנה לא הייתי מבין כמו שיוז'ין הסביר לי . בקיצור כיף , מומלץ וחובה להיכנס ולקנות בחנות המדהימה DIM - PHONE
מוצר:
מכשיר סלולאר DESIRE
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
03/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם אין לכם סבלנות לקרוא את הדיווח המעט ארוך שכתוב כאן, הימנעו מלהתקרב לחנות הזאת, כי תצטרכו הרבה יותר סבלנות כדי לקבל מהם את מבוקשכם.

אקדים ואומר שהזמנתי את המכשיר רק אחרי שפניתי לחנות באמצעות "צור קשר" באתר שלהם וקיבלתי אישור כתוב על כך שהמכשיר אכן נמצא במלאי. באפשרויות ההזמנה בחרתי בין מכשיר סיני/מכשיר אירופי את המכשיר האירופי ועל כך נדרשתי לשלם תוספת של כ-200 ש"ח.
ובכן... במכשיר שקיבלנו הייתה מקלדת שאינה QWERTY, ספרון ההוראות לא היה באריזה, ואם כל זה לא מספיק אז גם הקשר בין האותיות/הסימנים שהקלדת במקלדת לאותיות/סימנים שהופיעו על המסך היה די מקרי, והדבר נכון גם לאנגלית וגם לעברית. התקשרתי לחנות 3 פעמים כדי לברר את העניין ובכל פעם אדם אדיב אחר אמר לי להתקשר ביום אחר או שמישהו יחזור אליי. מאחד האנשים שמעתי בדרך אגב שבאמת באחד המחסנים היו להם מכשירים גרמניים כלשהם, וכנראה זה מה שהתמזל מזלי לקבל משום שהזמנתי מכשיר אירופי (כנראה הייתי צריכה להזמין את הסיני? מה אתם אומרים??) לאחר שכתבתי להם מכתב די זועף ב"צור קשר", מישהו סוף-סוף חזר אליי ואמר לי להביא אליהם את המכשיר או ללכת לדואר ולשלוח להם אותו, והם כבר יבדקו אם אפשר להחליף את התוכנה, ובעניין חוברת ההוראות - לדבריהם החוברת הייתה באנגלית ולכן החליטו להוציא אותה כלל מן האריזה. ואללה! כנראה, לדעתם, אנשים פה יודעים שפה אחת בלבד, אבל ניחא... הבהרתי שמה שאני צריכה זה לא להחליף את התוכנה אלא את המקלדת הלא שגרתית שקיבלתי במקלדת QWERTY המקובלת במחוזותינו, ושלדעתי, הם אלה שצריכים לשלוח אליי שליח ולא לטרטר אותי לדואר או לתל-אביב (אני גרה במושב באזור ירושלים). לאחר התדיינות כלשהי סיכמנו שאכתוב להם באותו "צור קשר" את הכתובת שלי והם יוציאו שליח. כתבתי להם מיד את פרטיי. חיכינו יום, יומיים, שלושה, וכלום לא קרה. ביום הרביעי לציפייה התקשר בן זוגי לחנות והם אמרו שהם צריכים את הכתובת כדי לשלוח ושלא קיבלו ממני כלום. הוא שלח מיד מייל לכתובת דוא"ל שניתנה לו. אבל הפלא ופלא... חיכינו יום, חיכינו יומיים, וכלום לא קרה.
ביום שישי לקחנו את המכשיר ונסענו לתל-אביב. בדרך התקשרתי לחנות ואמרתי כי אנחנו בדרך אליהם ושאם יש להם מקלדת חילופית, QWERTY הפעם, שיכינו אותה, אבל הפעם נאמר לי שאין להם בכלל טלפון כזה במלאי. באנו, החזרנו את הצעצוע שעלותו 2300 ש"ח וביטלנו את העסקה. ונראה לכם שקיבלנו לפחות התנצלות? נחשו לבד. אני רק מקווה מאוד שאת העסקה הם ביטלו כראוי ושלא צפויות לנו עוד הפתעות "סגנון דים-פון" בחשבון הויזה.
אם עדיין יש למישהו חשק לקנות שם, קבלו מראש את תנחומינו.


מוצר:
טלפון סלולרי N97 MINI
תמונת משתמש
שם:
margarita
תאריך:
23/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מתחרטת שהזמנתי פלאפון ב-דים פון
באתר לא הוסבר כמו שצריך מי היצרן
בשיחה נאמר שהוא מיוצר באירופה
למחרת התברר שהוא עשוי או באירופה או בקוריאה ובסוף התברר שהוא מיוצר בקוריאה
כשביקשתי לפתוח את הקופסא כדי לדעת מי היצרן היא סירבה לפתוח אותו.
בעיה שניה הייתה התשלומים לקניית המוצר.
במקום שלושה תשלומים הם שלחו קבלה לשני תשלומים.
שם המשפחה לא היה רשום נכון וכתוצאה מכך מישהו אחר קיבל את החבילה.
תגובת החנות:
באתר נמכר המוצר מתוצרת סין וישנה אופציה לירכוש את המוצר תוצרת אירופה/קוריאה.

ההבדלים בין סין לאירופה/קוריאה היא בבקרת האיכות. אין הבדל בין מכשיר אשר מיוצר באירופה או בקוראיה, בקרת איכות זהה.

הלקוח לא ביקש ליבדוק עם זה היוצר באירופה או בקוריאה.

בעת חיוב הלקוח, נעשה טעות ולקוח חוייב ב-2 תשלומים במקום 3 תשלומים, יצרנו קשר עם הלקוח ושאלנו עם זה קריטי, נמסר מהלקוח שלא.

בנוסף הלקוח קיבל פיצוי בשווי 200 ש"ח (אוזנייה בלוטות')

מוצר:
פלאפון סוללרי 3710
תמונת משתמש
שם:
karin
תאריך:
17/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Shalom le kulam.Ani roca she tidu kulyam she ha shirut ahi tov be harec, ze be dim-phone. Ha ovdim, ha shurabe kicur hakol
מוצר:
5800
תמונת משתמש
שם:
avner
תאריך:
22/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירת נדיר. מעל ומעבר למצופה. רכשתי מכשיר סמסונג אומניה 2 בחנות באבן גבירול. בדקתי את המכשיר בצורה יסודית מאד לפני הקנייה וישבתי שם מספר שעות. יוג'ין ואבי שעובדים שם ליוו אותי בסבלנות במשך כל הזמן. למכשיר היו המון בעיות כיוון שהוא עוד לא משווק על ידי הרשתות ועוד לא נתמך בצורה מלאה בעברית. לכן היו הרבה דברים לסדר והמון שאלות והם טפלו בהכל בסבלנות רבה. אציין שלפני מספר חודשים קניתי מכשיר אחר (סוני אריקסון סטיו) בדים פון. באתי להחזיר אותו אחרי מספר ימים כי הוא איכזב אותי. בחנות לא עשו לי כל בעיה לקבל בחזרה ולזכות. באמת שירות נדיר. ממליץ בחום כי זה חשוב מאד.
מוצר:
טלפון סלולארי gt i8000
תמונת משתמש
שם:
daniel
תאריך:
14/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות הנ"ל מכשיר מדגם nokia e72
לאחר בירורים וקבלת המלצות הגעתי לסניף. השירות מצויין, אדיב ומקצועי. חשוב היה לי מאד שהמכשיר יהיה מתוצרת finland
וכשגיליתי שלא כך פניתי אליהם. פנתה אלי בחורה מקסימה העונה לשם 'ריטה'. השירות שלה היה אדיב אישי ומצויין. המכשיר הוחלף לשביעות רצוני המלאה, וריטה אכן דאגה שהכל ייעשה למופת.
אכן שירות מיוחד וראוי לציון !
מוצר:
סלולרי e72
תמונת משתמש
שם:
אברהם
תאריך:
09/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות היום לאחר שעשיתי סקר שוק מקיף באינטרנט לגבי המכשיר שאני מעוניין לרכוש וידעתי בדיוק את הדגם שאני מעוניין בו. על החנות החלטתי לפי חוות הדעת וסוג האחריות שמנסיון עם מכשירים סלולארים מאוד חשוב לדעת מי האבאמא של המוצר.התקשרתי קודם לחנות על מנת לוודא מלאי ועוד כמה פרטים ע"מ שלא אטרח לחינם וכבר בטלפון קיבלתי שירות אדיב, סובלני ומסביר בחנות קיבלתי שירות מעובד בשם אבי שנתן לי שירות מא' עד ת'. למרות שבאתי כבר אחרי שהחנות סגרה הוא פתח לי את הדלת וקיבל אותי בסבר פנים ובאדיבות הוא הסביר לי על הדברים הבסיסיים שכדאי לצרף לרכישה שלי ע"מ לשמור על המוצר. הוא לא "דחף" לי מוצרים ולא ניסה לשכנע אותי על מכשיר אחר אלא תמך בעיסקה. הוא הסביר לי דברים בסיסיים על המכשיר והכל בצורה אדיבה,סובלנית, מקצועית ומאוד שירותית.ולבסוף גם נתן לי מגן מסך מתנה. זו בהחלט חנות שאחזור אליה בעתיד !!!
מוצר:
טלפון סלולרי דיימונד2
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
06/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי ייעוץ מקצועי מאבי שבסניף אבן גבירול. אבי היה סבלני, ידע לזהות את הצרכים ולהתאים את הטלפון המתאים ביותר במחיר הזול ביותר. התרשמתי שהם מאוד אמינים ומעניקים שירות טוב גם לאחר הקנייה.
מוצר:
טלפון נייד 3600, 6300, 2760, 5130, N86
30
31
32
33
34
35
36
37
38
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply