
הזמנתי אוזניות אפל, מספר דקות לאחר ההזמנה קיבלתי הודעה כי המוצר כבר נשלח (הזמנתי לנקודת משלוח קרובה למקום מגוריי). למחרת קיבלתי הודעה כי המוצר הגיעה ונאסף על ידי באותו יום. כל הכבוד על הזריזות בטיפול והמשלוח המהיר.

הזמנתי אוזניות אפל, מספר דקות לאחר ההזמנה קיבלתי הודעה כי המוצר כבר נשלח (הזמנתי לנקודת משלוח קרובה למקום מגוריי). למחרת קיבלתי הודעה כי המוצר הגיעה ונאסף על ידי באותו יום. כל הכבוד על הזריזות בטיפול והמשלוח המהיר.

שירות מעולה , קניה טובה ומאוד זולה ביחס לשאר החנויות באזור ראו שאני לא מבין גדול בנושא ונתנו לי שירות מעל המצופה תודות לצוות ולגרישה במיוחד

הזמנתי רמקולים Edifier g2000. שרות טוב ומהיר. החבילה הגיעה אליי יום למחרת, ארוז היטב והרמקולים מעולים.

הגעתי לחנות אחרי שנרשמתי לקורס מפתחי פול סטאק, בלי ידע בכלל בוחנות היה את ים, בחור מדהים עם ידע מאוד רחב, איך שאמרתי לו שנרשמתי לקורס הזה הוא פשוט אמר לי ישר מה אני צריך, והאמת, הוא הגדיר בדיוק את אותן תכונות שהchat got אמר לי שאני צריך. אחלה בחור אחלה חנות ממליץ בחום

מהיר יעיל ואדיב. ביום שהזמנתי התקשרו לעדכן שאין את הצבע שהזמנתי, ושינו לי את הצבע. הגיע תוך יומיים!

מאד נהניתי מהשרות המצוין וממשלוח הטונר שהגיע בזמן שקבעו. הכל הלך חלק, וגם מחיר המוצר היה מבין הזולים שהוצע. נראה לי שלכשאצטרך, אשתמש שוב בשרותכם הטוב.

הגעתי לחנות לרכוש כסא, ביקשתי להרכיב את הכסא מראש והחנות הסכימה. לא ברור מעליו השירות והיחס והרצון לעזור. תודה רבה 🙏🏻

ראיתי כמה ביקורות של וואוו וואווו.. אז אני חושב שהפעם מגיע שלוש וואוו.. השירות וואו וואוו וואו! מאוד מרוצה הטאבלט מצוין, אני מרוצה, הילד מרוצה וזה הכי חשוב. כמובן שאחזור תודה לגרישה

הזמנתי ביום חמישי מאוחר. קיבלתי הודעה שהתשלום עבר רק לאחר שהתקשרתי להם ביום ראשון והשארתי פניה שיחזרו עליי כי רציתי לבדוק מה אם המשלוח ומתי הוא מגיע. זה היה ב12:00 בצהריים. עד 16:00 לא חזרו עליי והתקשרתי להם שוב ענה מישהו ואמר שבחורה שיש לה מידע שאני צריך הלכה כבר. לקח ממני פרטים ואמר שיחזרו עליי. יום למחרת מקבל הודעה מחברת משלוחים שהמוצר יגיע עליי הביתה בין 10 ל-12. וזאת הכל לאחר שבחרתי באתר ברגע ההזמנה באופצייה לקחת מנקודת איסוף. זה סתם לחץ מיותר כי אנשים עובדים ולא תמיד מישהו בבית. לא קבעו אפילו איתי יום של משלוח ולא חזרו עליי טלפונית כמו שהבטיחו פעמיים. דברים מסוג הזה משאירים תחושה לא הכי נעימה של יחס נמוך כלפי הלקוחות וזילזול. עדיין זה 3 מתוך 5 כי המחיר ייתר נמוך מהמתחרים ומוצר הגיע במצב טוב. פעם הבא תקפידו על הדברים האלו ותשתפרו.

הזמנתי במוצ"ש וקיבלתי ביום ראשון, זה נקרא שרות מעולה! המוצר שקיבלתי מעולה והאספקה מהירה ביותר!

המוצר הגיע תוך יומיים מההזמנה.! הבעיה היחידה היתה הנחיות לא נכונות על המיקום של הלוקר שבו המתינה לי ההזמנה מצד שני יש להם שירות לקוחות מדהים ומהיר

פעם ראשונה קונה ב א&א שירות מעולה , משלוח מהיר ונוח. קניה של meta quest 3.

חזרו אלי תוך כמה שעות מרגע ביצוע ההזמנה, המוצר היה זמין לאיסוף מיידי. המחיר הכי זול שמצאתי.

סופר נגישים - גם בטלפון וגם פיזית להגיע, מאוד נחמדים, מאוד שירותיים. חווית קניה כיפית סה"כ

קניתי מוצר תקול. כבר מעל חודש שמבטיחים לאסוף את המוצר. לא עונים בשירות הלקוחות ובנתיים אני תקוע עם מוצר פגום.

חווית שירות נדירה. במילה אחת וואו בשתי מילים וואו וואו. הטלפון שרכשנו לאחר כמה חודשים הפסיק לעבוד במעבדת השרות הרשמית הטענה הייתה שהמסך נפגע והתבקשנו לשלם למעשה על טלפון חדש כדי לתקן. אבחנה שערורייתית שגם לא הלמה מציאות. פנינו לשירות לקוחות שהבינו ללבנו מיידית והצרו על עוגמת הנפש. הם הציעו לנו פתרון שהיה מקובל על שני הצדדים לפנים משורת הדין. הפתרון דרש כמה פעולות והם ליוו אותנו כל הדרך בקשר ישיר ללא צורך במעבר במערכת כל פעם מחדש עד להשלמת המשימה כולל יום שישי ושעות הערב המאוחרות. פשוט אין מילים. מאחר ונייד נמכר בכל מקום והוא זהה המדד הכי חשוב הוא חווית השירות וכאן אליפות. מעריכים מאד וממליצים בחום רב.

רכשתי רמקולים כמתנה ליומולדת של ילד קטן. הם התקשרו אחרי 3 ימים ואמרו ש"לאחר בירור עם הספק" הם לא ישלחו לי את המוצר מאוד מאוד מאכזב

שירות מדהים, קל להזמנה, לא צריך לשלם מראש, קל לקחת. שירות בחנות מצוין. מומלץ בחום.

משלוח עם פלאפון פיקסל 7 הגיע מהר - תוך יומיים וחצי, קיבלתי עדכון בכל שלב של משלוח. לאוניד

הופתעתי לטובה. הזמנתי הום פוד מיני. הגיע מהר. היו שירותיים. התקשרו להגיד שאין בצבע שהזמנתי, ואם אני רוצה בצבע אחר. כאמור, מפתיעים לטובה.

ההזמנה באינטרנט בוצעה בקלות. המוצר הגיע מהר משציפיתי עם שליח עד הבית. אפילו הופתעתי כשהתקשר שהוא בדרך. המוצר עצמו (זכרון למחשב) עבד היטב מהרגע הראשון.

שירות החנות מצויינת, התקשרתי כדי לברר בנוגע לאיזוף עצמי והקדימו לי משלוח לאותו היום. ממליץ מאוד! (גם מאוד מרוצה מהמחשב)

שירות פצצה ללא מתחרים משלוח הכי מהיר שיש מרגישים שיש עם מי לדבר תודה רבה לכם

קונה לראשונה בחנות הזאת וללא ספק נהנתי מחווית הקנייה. הזמנתי טלפון חדש דרך אתר האינטרנט עם משלוח לנקודת איסוף, המשלוח הגיע עד הבית ובזמן ואני מרוצה מהקניה. אחזור לקנות בא&א מחשבים גם בעתיד

קניתי טלפון סלולרי חדש. הנחתי שזה יבואן רשמי מאחר ומופיע באתר "אחריות יבואן" אבל אח"כ הסתבר שזה יבואן מקביל. האריזה נראתה ישנה והמדבקות פלומבה היו פתוחות. הטלפון היה עם טביעות אצבע וגם שתי שריטות קטנות מאחור. אין לדעת מה הקשר של המכשיר לאריזה ולרכישה שלי. פניתי לחנות עם הדברים וזו התשובה שקיבלתי בכתב: "זה ייבוא מקביל, זה מגיע ככה, היבואן פותח את המכשירים כדי לשים תעודת אחריות. גם היבואן הרישמי פתוח בארץ פשוט סוגר את הקופסא עם מדבקות חדשות" בקיצור, מרגיש שעבדו עלי
שלום רב, א א מחשבים משרתת עשרות אלפי לקוחות באלפי מוצרים שונים כאשר המטרה המרכזית של החברה הוא שירות לקוחות הטוב שביותר שניתן למצוא. לפיכך חשוב לנו לשוב ולהסביר, ולהבהיר מספר נקודות לקהל הלקוחות היקרים. הלקוח הזמין דרך האתר ב24.4 בדף מוצר של האתר רשום " במעבדות היבואן" לא מופיעה מילה אחת על זה שזה יבואן רישמי, הוא לא בדק איתנו ולא התקשר הזמין לאחר שראה את המוצר באתר. לאחר שקיבל את המוצר פנה אלינו בטענה שהמכשיר משומש ולא יבואן רישמי, הוסבר לו שהוא רכש מכשיר ייבוא מקביל, הוא טען שהמכשיר מאחורה פתוח ועל המדבקות שפתחו יש מדבקות אחרות. הוסבר לו שהיבואן פותח את המכשיר בשביל לשים תעודת אחריות ומטען ישראלי, אחרי שקיבל תשובה טען שיש טביעות אצבע על המכשיר. אנו מתנצלים על החוויה שתיארת.