דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
צילום וציוד היקפי (רמת השרון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קאמרהמיה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקאמרה מיה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
629
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
577
5
47
נמצאו 629 חוות דעת גולשים על קאמרה מיה
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
26/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
לפני יומיים רכשתי מצלמה בחנות ברמה"ש.
כשהגעתי הביתה גיליתי שאין בקופסא סיפרון הפעלה בעברית או באנגלית אלא ביפנית.
דיסק הפעלה באנגלית היה מצורף.
כשהתקשרתי לחנות קיבלתי מייל עם סיפרון חלקי שמתאים למצלמה אחרת.
דבר שני - האחריות היא לשנה ושל החנות עצמה ולא של היבואן.
מוצר:
מצלמה D3300
תמונת משתמש
שם:
afeef.ta
תאריך:
21/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי בירור כי המצלמה 700D נמצאת במלאי.
באתי במיוחד מהצפון עם חבר כי לא רציתי לחכות למשלוח.
ביקשתי את המצלמה עם עדשת 18-135, המוכר הביא את הציוד וציין את מחיר החבילה.
כשחברי שאל אם מקבלים כרטיס זיכרון עם המצלמה המוכר ישר ענה בשלילה, נשאל אם בכל זאת מקבלים איזה מתנה קטנה, מנקה עדשה או כל דבר קטן על הקנייה
המוכר ענה: "אני אגיד לך את זה בצורה הכי יפה שיש, לא" .
כמובן שהם לא חייבים לתת מתנות ולא חייבים לחלק דברים בחינם, אבל ציפינו לרמת שירות יותר גבוהה.
הוא יכל להביע רציונל מאחורי ה"לא" בצורה שתגרום לי להמשיך בקניה.
באנו במיוחד מהצפון עם כסף מזומן ויצאנו בלי לקנות, לא רציתי שחווית הקניה שלי תהרס בגלל מוכר כזה לכן העדפתי להמשיך לחנות אחרת.
אנשי שירות צריכים לדעת לתת שירות בראש וברשונה, להיות עם חיוך על הפנים ולדבר עם הלקוחות בגובה עיניים.
לחנות הזאת אני לא אגיע יותר ועוד מלא צלמים מהצפון שכבר שמעו על הסיפור (לא בגלל שלא קיבלתי מתנה, אלה בגלל אותו שירות מאותו נציג) .
מוצר:
מצלמה EOS 700D/ Rebel T5i
תמונת משתמש
שם:
Dana
תאריך:
20/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות לקוחות פשוט מדהים. אדיבות. סבלנות. מנהל החנות ענה לי על כל השאלות (והיו לי הרבה) הסביר לי בסבלנות על המצלמה ואני בטוחה שאוכל להעזר בהם עוד בעתיד ויהיה מי שישי על כל שאלותיי. אין ספק שזה תורם לחווית הקניה.
מוצר:
מצלמה Rx100
תמונת משתמש
שם:
LIOREI
תאריך:
18/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה מאוד, בשום מקום לא קיבלתי יחס כזה אישי ומקצועי, אני רוצה לציין את רון ,על השירות המדהים הסבלנות והמקצועיות.
מוצר:
ציוד לצילום alpha a6300, עדשת 24-70
תמונת משתמש
שם:
Rani
תאריך:
15/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אישית לחנות לאסוף את המוצר. קיבלתי שרות אדיב ביותר מרן, בעל החנות, כולל הדגמה מפורטת.
מוצר:
מצלמה PowerShot ELPH 160 / IXUS 160
תמונת משתמש
שם:
פבל
תאריך:
13/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מסרתי לתיקון באחריות עדשה TAMRON וקיבלתי עדשה חלופית.
אחרי כמה שבועות היתקשר אלי מוכר בשם צביקה המליצ לי עדשה חדשה במקום
מאוד מאמליצ!!!
מוצר:
עדשה 18-270
תמונת משתמש
שם:
אורליה
תאריך:
09/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ONLINE לפני כמה ימים מצלמה, תיק וCARD SD .
אני מרוצה מאוד,
משיחת הטלפון עם עובדי החנות נוכחתי לדעת שהצוות מקצועי ומנוסה בכל שאלה ששאלתי.
מאד ממליץ!
מוצר:
מצלמה Canon PowerShot G7 X
תמונת משתמש
שם:
רשף
תאריך:
05/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה באתר נוחה ומהירה, אך המוצר אותו רכשתי לא היה קיים במלאי. בשיחה עם נציגת שירות מהחנות התברר לי שהאתר לא מעודכן, התרעמתי מאוד מעצם העובדה הזו בפני העובדת אך לא קיבלתי תשובות מספקות, סיימנו את שיחתנו כאשר אני מבטל את ההזמנה ואני מרגיש מרומה. פניתי לפרוק את זעמי ע"י כתיבת ביקורת לא מחמיאה באתר (ZAP) ואז באמת הופתעתי! לאחר כשעתיים מזמן כתיבת הביקורת חזר אלי אדם שהזדהה כמנהל החנות. המנהל היה אדיב והיה מאוד אמפטי לתלונותיי. הוא הציע לפצות אותי בכרטיס חלופי יותר יקר (זאת כמובן לאחר שעשה בירור איזה כרטיס יתאים למצלמה שברשותי) ואפילו דאג לזמן אספקה מהיר יותר על חשבונו, מאחר והיתה לי דחיפות לקבל את הכרטיס זיכרון מהר.

בעיני, הדבר הקל ביותר הוא לכתוב חוות דעת חיובית על רכישה שהלכה חלק ללא תקלות אך, חנות או ספק נמדד בצורה הטובה ביותר כאשר דברים משתבשים!
וכאן ראיתי ספק שלוקח אחריות מלא ודואג באופן מלא שאני אהיה מרוצה מהקניה אפילו אם זה אומר שהוא יפסיד כמה שקלים אך ירוויח אותי כלקוח מרוצה. אני מאוד מעריך גישה כזו והייתי שמח לראות עוד חניות מאמצות גישה זו!

בהחלט אחזור לקנות שם ואמליץ על חנות זו למכרי.

מוצר:
כרטיס זיכרון Lexar Professional 32GB SDHC UHS-I 633x Card זמין במלאי!!
תמונת משתמש
שם:
bergman_
תאריך:
04/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר מס' שנים שאני רוכשת מצלמות ואביזרים בחנות. המחירים זולים והשירות אדיב ומקצועי. תודה לרומן שעזר לי מאוד וענה על כל שאלותיי.
מוצר:
מצלמה Nikon Zoom - Nikkor עדשה 18-200mm
תמונת משתמש
שם:
ShmuelK
תאריך:
30/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להגיד כמה מילים על הצוות של החנות ועל איכות השירות.
ובעיקר, אני רוצה להודות לצוות האדיב והמקצועי של "קאמרה מיה" ובמיוחד להגיד תודה ענקית לרומן ולדורון - מנהל החנות.תודה על היחס האישי, ההבנה, האנושיות, האכפתיות וההוגנות.
לא פוגשים היום את התכונות הללו בכל מקום.
לפני שנה וחודשיים רכשתי ב"קאמרה מיה" מצלמת D5300 של Nikon ולא רכשתי ביטוח מורחב למוצר (צעד פזיז ולא נכון). לצערי, לפני כמה זמן, באופן מסתורי קרתה תקלה נדירה מאוד במייצב התמונה בעדשה, אף על פי שכמעט ולא השתמשנו בה.
הגעתי לחנות ללא שום תקווה, כי ידעתי שהסתיימה לפני חודשיים האחריות על המוצר. לא האמנתי כאשר דורון החליף במקום את העדשה הפגומה.
תודה רבה לכם אנשים יקרים על היחס.
זאת בוודאי לא הקנייה האחרונה שלי ב"קאמרה מיה".
מוצר:
מצלמה D5300
תמונת משתמש
שם:
אחות
תאריך:
29/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשיחת הטלפון המוכר היה מאוד אדיב סימפטי ועיניני.ענה לי על כל השאלות בנחת
המוצר הגיע במהירות כפי שהובטח לי.נראה לי שאקנה שם שוב
מוצר:
מצלמה PowerShot ELPH 160 / IXUS 160
תמונת משתמש
שם:
Asi
תאריך:
24/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה, עם יחס אישי שלא מוצאים בכל מקום.
קניתי דרך מנהל החנות רן מספר רב של פעמים, וכך גם את המצלמה האחרונה שלי
Nikon D810
הם תמיד שם כשצריך אותם, עונים בסבלנות, וגם המחירים עצמם הכי טובים שיש.
אין לי ספק שאמשיך לקנות שם גם בעתיד!
מוצר:
מצלמת וידאו D810
תמונת משתמש
שם:
boris
תאריך:
16/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לפחות פעם חמשית אני רוכש בקמרה מיה.
קיבלתי שרות נפלא מנציג בשם צביקה שליווה אותי גם בהתנהלות מול מאק וגם ברכישת עדשה חדשה, כמוכן כל מה שלא היה בחנות נשלח בדואר רשום לאחר זמן קצר מאוד.
תודה רבה.
מוצר:
עדשת מצלמה 24-120mm
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
13/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה שאני רוכש בחנות, ובהחלט לא הפעם האחרונה.
שירות מדהים, יעיל וזריז.
אין מה לומר, כל אחד מהנפשות הפועלות עושה עבודה טובה ואיכותית, לי אישית עזר דורון שהוא נשמה טובה, אבל פשוט כולם שם אנשים שבאים נטו לתת שירות טוב.

תודה לכם על חווית קניה שמעלה חיוך על הפנים :)
מוצר:
מצלמה 5ds
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
12/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמת וידאו והם המליצו לי על מצלמה של פנסוניק.
כשהגעתי לאסוף התברר לי כי למצלמה אין כלל כרטיס זכרון וכי אי אפשר כלל לצלם במצלמה הזאת כרגע, אלא רק אם אקנה מהם כרטיס זכרון.
זו בושה וחרפה שאין כרטיס זכרון מינימלי במצלמה, ועוד יותר בושה וחרפה שהחברה לא עדכנה אותי כי היא מוכרת לי רכב בלי מצבר!!!
מוצר:
מצלמה דיגיטלית hc-v130
תמונת משתמש
שם:
zaksdor
תאריך:
26/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר החברה התחייבה לאספקה תוך 5 ימים. חלפו 11 יום והמוצר טרם הגיע.

שירות הלקוחות לא סייע ולא ניסה למצוא פתרון.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע רכישה של זיכרון נייד USB ‏ SanDisk Cruzer Blade 16GB
ההזמנה נשלחה ללקוח על ידי הדואר, ומסיבות שאינן תלויות בנו המשלוח בדואר התעכב.
הלקוח יצר עמנו קשר להתלונן על כך שקיבל את המוצר בעיכוב על ידי הדואר.
בשיחה עם מנהל החנות התנצלנו על תחושתו של הלקוח ועל העיכוב שנרם לו על ידי התנהלות הדואר וכנשאל הלקוח מה ברצונו שנעשה, תגובתו הייתה כי הוא מבקש את המוצר חינם!

להלן מספר נקודות חשובות לתגובתנו:

1. לגבי תלונת הלקוח אודות מחיר הגבוה של המוצר – קאמרהמיה פועלת תמידית לתת ללקוחותיה הן מחיר משתלם והן שרות מצוין, במידה ולקוח מוצא אפשרות זולה יותר תמיד עומדת לרשותו האפשרות לבחור היכן הלקוח מבצע את הרכישה ובאיזה מחיר. הלקוח לא אולץ לרכוש אצלנו והמחיר ששילם הינו כפי שפורסם באתרנו.

2. קאמרהמיה מתחייבת לאספקה תוך 5 ימי עסקים – יחד עם זאת, אין בשליטתנו או באפשרותנו להשפיע על התנהלות דואר ישראל. גם כאן, עומדת בפני הלקוח שתי אופציות נוספות, הראשונה, איסוף עצמי, השנייה, משלוח באמצעות שליח בתוספת תשלום. מסיבותיו, הלקוח ביקש לשלוח לו את המוצר בדואר רשום ואכן כך בוצע.

3. במידה ולקוח מסיבותיו הוא אינו מעוניין במוצר, תמיד עומדת לרשותו האפשרות עפ"י חוק שלא לאסוף את המוצר מסניף הדואר ולהודיע לנו על ביטול עסקה ולקוח היה מזוכה במלואו.

4. בשיחה עם מנהל החנות הוצעו ללקוח אלטרנטיבות כגון, זיכוי המוצר במלואו במידה ולא ייאסף על ידי הלקוח מהדואר, בקנייה הבאה לבדוק במה ניתן יהיה ללכת לקראתו. לקוח בחר לאסוף את המוצר לרשותו ולקבל זיכוי על המוצר דבר שלא ניתן לאפשר.

קאמרהמיה פועלת נמרצות בכדי לתת ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר ולטעון כנגדנו על כי דואר ישראל מתרשל במשלוח במוצרים ואינו בשליטתנו נראה כלא הגיוני. שהרי לא ייתכן כי נתבקש לתת לכל לקוח שדואר ישראל מתעכב באספקת חבילתו את מוצר בחינם.

צר לנו כי הלקוח שרכש מוצר בעלות של 42 שקלים מצא לנכון לאיים ולאף לפנות לגורמים בטענות שווא רק כי לא נכנענו לדרישה הלא הגיונית של הלקוח לקבל את המוצר ללא עלות.

קאמרהמיה תמשיך לעשות כל שביכולתה בכדי לשמר את השרות המצוין שחרטנו על דגלנו עבור לקוחותינו גם למול דרישות נדירות בלתי הגיוניות כפי שעשינו עושים ונעשה.


מוצר:
דיסק און קי cruzer
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
04/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מצלמה Canon SX60 . קיבלנו שרות אדיב , מהיר וקשוב .
זאת לא העם הראשונה שאני קונה כאן ואני אמשיך לקנות
מוצר:
מצלמה SX60
תמונת משתמש
שם:
Leo
תאריך:
26/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, מחירים טובים.
החנות המעדפת עלי לציוד צילום - זו לא הפעם הראשונה שאני קונה אצלם ובהחלט לא הפעם האחרונה.
מוצר:
מצלמת אקסטרים Hero4 Silver Edition
תמונת משתמש
שם:
orlygur
תאריך:
20/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ומקצועי. ייעוץ סבלני עם הרבה רצון טוב להתאים את המוצר. קניתי פעמים רבות גם בחנות וגם באתר, לא התאכזבתי. תודה לאפרת!
מוצר:
ציוד צילום UV
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
15/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בן ושאר המוכרים בחנות היו מקצועיים מאוד והמליצו בזמן הרכישה על המוצר המתאים לנו ביותר. כל תהליך המכירה והשירות התנהל בצורה איכותית ומקצועית.
בהחלט ממליץ להגיע ולקנות בחנות.
המחיר הכי טוב בארץ והשירות גם כן.
מוצר:
מצלמה EOS 700D/ Rebel T5i
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
13/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שעתיים לאחר ההזמנה קבלתי טלפון מהחנות לבירור פרטים מדוייק
ההזמנה הגיעה בזמן והמוצר טוב
כשהתקשרתי לברר פרטים לגבי המצלמה, לאחר שהגיעה, נעניתי מייד ובסבלנות
מוצר:
מצלמת וידאו HCV750
תמונת משתמש
שם:
oreny
תאריך:
02/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה התבצעה לאחר השוואת מחירים ובחירת החנות באזור הנוח לי. המוכר היה שירותי ומבין, הכווין אותי בדיוק למוצרים שהייתי צריך. רמת יידע גבוהה ורמה שירותית מעולה. ללא ספק יפגשו אותי בקנייה הבאה!
מוצר:
מצלמת אקסטרים HERO4 Black Edition
תמונת משתמש
שם:
harel
תאריך:
01/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ברמת השרון לאחר כמה דק התפנה אליי בחור בשם יונתן שנתן לי שירות יוצא מן הכלל היה אדיב וסבלן גם לאחר התשלום המשיך להסביר לנו על המצלמה
למרות שהיו אנשים אחריי בתור יונתן התייחס אליי כאילו רק אני בחנות בקיצור אחרי כזה שירות ברור לי שאחזור לשם בעתיד
מוצר:
מצלמה sx520
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
05/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב מאד. הסברים מקיפים על המצלמה. מאד נחמדים ושירותיים. נתנו לי לצלם את ההסברים על המצלמה באייפון שלי - ועשו עבודה ממש מקיפה ויפה. אחזור לשם בכל קנייה אחרת של ציוד. הרבה יותר טובים מMDK מהם קניתי מצלמה בעבר
מוצר:
מצלמת וידאו d700
תמונת משתמש
שם:
מגנטים לאירועים טיג'יאמ
תאריך:
29/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה וחרפה! הגעתי לחנות בתאריך 7/1/15 לרכוש מצלמה.
ידעתי על בעיה מסויימת בדגם D750.
לאחר שיחה עם המוכרן יוני, הובהר לי שהגיע מלאי חדש ושהוא תקין לחלוטין.
רכשתי את המצלמה בליווי עדשה והלכתי לדרכי.
לאחר זמן מה, חבר בדק לי את המצלמה וגילה שפשוט עבדו עליי!!
המצלמה כן שייכת למלאי הפגום!!
התקשרתי לחנות והתשובה שלהם הייתה מתחת לכל ביקורת,
"תתקן את המצלמה באחריות שלה"
ואני שואל אתכם, זה הגיוני שגם אומרים לאדם דבר שאיננו נכון וגם לא לוקחים על כך אחריות??
קאמרה מיה אתם צריכים להתבייש.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מצלמה מדגם D750 כאשר ידע כי קיימת בעיה בסדרות מסויימות עליהן הכריזה ניקון זמן קצר לפני שבוצעה הרכישה.
למיטב הבנתנו המשלוח החדש שהתקבל לא היה במסגרת הסדרות אשר סומנו בניקון.
התקלה שניקון הכריזה עליה הינה תקלה נדירה, שעלולה לצוץ במספר מצלמות מסדרת ייצור ספציפית. אין הכרח כי אכן בכל מצלמה אכן תהייה התקלה.
הלקוח שהינו צלם מקצועי, ואשר ידע מראש על התקלה המדוברת, לא טרח לבדוק אותה בימים הסמוכים לרכישת המוצר, דבר שתמוהה לכשעצמו היות ונרכש מוצר עם פוטנציאל לתקלה ובהיותי אדם מקצועי בתחום לבטח אדאג לוודא כי המצלמה שלי אינה נמנית בין הסדרות ייצור המדוברות. שהרי הלקוח אכן ביצע את הבדיקה הזו רק אחר מספר חודשים מה שאומר שלא הייתה ללקוח בעיה אלא בירר מתוך סקרנות שנכון היה לברר בתחילת העיסקה.
זאת ועוד, במסגרת הודעת ה-RECALL שפרסמה ניקון, היות ומדובר בתקלה מינורית ההנחיה הינה לטפל נקודתית בתקלה ולבטח שלא להחליף מוצר.
אילו היה הלקוח פונה אילנו במסגרת הימים הראשונים של הרכישה במסגרת השרות המצויין שאנחנו מקפידים לתת ללקוחותינו, אכן הייתה מוחלפת ללקוח המצלמה, לפנים משורת הדין, אולם הלקוח פנה אלינו טלפונית בלבד לאחר כשלושה חודשים.
הלקוח שהינו צלם מקצועי וביצע שימוש נרחב במצלמה דרש בשיחה טלפונית, מבלי שכלל הסכים להגיע אלינו לבדיקת המצלמה, החלפתה או שידאג ללכלך את שמנו.

קאמרה מיה עושה רבות בכי לתת ללקוחותיה הן את המחיר הטוב ביותר והן השרות הטוב ביותר, כל זאת תחת מגבלות הגיון.
כשלקוח מבצע שימוש במצלמה שעדיין כלל אין לנו דרך לדעת אם יש במלצה המדוברת בעיה בכלל, ודורש תוך איומים להחלפתה כשמדובר בבעיה מינורית המטופלת בקלות ונפתרת במלואה לזאת אין אנו יכולים להסכים.
אנו נמשיך לעשות עבור שביעות רצון לקוחותינו כפי שעשינו ועל כך יכולים להעיד אלפי לקוחותינו המרוצים אולם לא נאפשר בשל סחטנות אשר אינה בעלת עניין מהותי אלא רצון לפגיעה בנו ותו לא לשתף פעולה עם הדבר.

מוצר:
מצלמה D750
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply