דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מאווררי תקרה ומוצרי חשמל (חולון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
מיכל מאווררי תקרה מעוצבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באמפראל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
519
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
418
12
89
נמצאו 519 חוות דעת גולשים על אמפראל
תמונת משתמש
שם:
תמי
תאריך:
08/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תגובת ייעוץ מהירה למייל, ביצוע הזמנה קל ועדכון סטטוס לביצוע משלוח כמעט מיידית. המשלוח הגיע בדואר רשום תוך 4 ימים.
שירות יעיל, זריז ואמין. כל הכבוד.
מוצר:
בודק סוללות BT-168D
תמונת משתמש
שם:
פנחס
תאריך:
13/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה טלפוני ובקשתי אם ניתן להזמין נורות של מחברת Philips בצבע חלבי
הנציג אמר לי חיובי מחיר הוא 39.00 שקל
הזמנה הגיע קיבלתי מוצר אחר של חברה General Electric
וצבע שקוף מאוד מאכזב
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנתו בטלפון וסרב לבצעה באתר. הוא דיבר עם מומחה בתחום התאורה ומסר לו את הזמנתו.
הזמנתו תועדה במערכת ומיד לאחר ביצועה היא נארזה וכללה *בדיוק* אותן הנורות שהזמין טלפונית כמה דקות קודם לכן (מבחינת גוון ויצרן).
לאחר שקיבל את ההזמנה התקשר הלקוח להתלונן שהנורות שקיבל אינן אלו שהזמין. למרות שלא טען אמת, הצענו לו שישלח חזרה את הנורות שברשותו ואנו נחליפן ונשלח אליו מיידית את הנורות שהוא חפץ בהן. כמו כן הוצעה לו האפשרות להגיע לחנותנו ולהחליפן במקום. לבסוף גם הוצע לו להחזיר לנו את הנורות ולקבל את כל כספו חזרה!
הלקוח סרב בתוקף להצעה זו וטען ש"זה בזבוז זמן וכסף ועדיף לו כבר לקנות את אותן נורות קרוב לבית". כמו כן הוא דיבר בחוסר נימוס מוחלט וטרק את השיחה טרם סיומה.
אנחנו כחנות וחברה נתנו לו את השירות הטוב ביותר ונרתמנו לכל בקשותיו, כפי שהיו בעת ביצוע ההזמנה, וכמו כן הצענו לו מס' חלופות לפתרון. למרות זאת הוא בחר את הדרך הקלה - להתלונן!
לסיכומו של עניין - אנו עדיין עומדים מאחורי הצעתנו בכדי שאותו לקוח, כמו לקוחותינו האחרים, יצא מקניה זו בהרגשה טובה ושבע רצון, ולפיכך הוא עדיין מוזמן להחליף את אותן נורות!
מוצר:
נורה כדור e-14
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
06/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה מאוד נוח וקל.המוצר הגיע

תוך 4 ימי עבודה-ארוז ועטוף היטב.
.
אפילו קיבלתי מתנה נחמדה.

לסיכום-חווית קניה מאוד מהנה.

אשוב לקנות בחנות ללא ספק.
מוצר:
מגן אלקטרוני למזגן air1s
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
03/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח ותיק של אמפראל. הגעתי אליהם דרך זאפ. ניסיתי הרבה ספקים אחרים וכרגע אני רוכש דרך שתי חנויות מכווננות, אמפראל היא אחת מהן. מה שחשוב לי ברכישה הוא
1. מהירות המשלוח
2. אפשרות להחזיר מוצרים (כמובן אם לא תקינים אבל רצוי גם אם התחרטתי) ולקבל זיכוי כספי או זיכוי לקניה.
3. התנהלות נעימה מול השירות.

אצל אמפראל המשלוח מתבצע במהירות סבירה, וניתן לבצע משלוח עם שליח עד הבית. חשוב שהשליח לא יהיה של דואר ישראל אלא של UPS ודומיו, כי דואר ישראל בד"כ מתעכבים לא מעט, לא מודיעים מראש שמגיעים ולאחר שביקרו בבית ולא היה אף אחד, יש להגיע אליהם לקחת. ב UPS לעומת זאת, תמיד מודיעים מראש ולא מעט פעמים המשלוח מגיע יום לאחר ההזמנה.

לגבי החזרת מוצרים, כבר התנסיתי בכך אצלם, החזרתי שלט ובורר של מאוורר תקרה, החלפתי את המוצר באחר ללא בעיה, למרות שהבורר לא היה מקולקל וכבר פתחתי אותו.

לגבי השירות, הם עונים בקלות, בלי זמן המתנה ממושך, ונוח לבצע עסקאות מולם.
מוצר:
מאוורר תקרה 42 אינץ' לבן
תמונת משתמש
שם:
מורן
תאריך:
05/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצוענים בתחומם - לא סתם "משווקים",
ועם תודעת-שירות מפותחת : שירות מקצועי, סבלני, אדיב, וידידותי לצרכן.

המאוורר שקניתי היה רועש מדי לטעמי, ובחנות הבינו מה הבעיה במהירות, איפשרו להחזירו (על-אף שהופעל) - והשיבו לי את כספי כפי ששולם (בניכוי דמי-המשלוח).

וכמו"כ, השתדלו, בסבלנות אין-קץ, לסייע לי בבחירת מאוורר חלופי.

פשוט אי-אפשר לבקש יותר מבית-עסק, לדעתי. יישר כח, ורק אל תתקלקלו ! :)
מוצר:
מאוורר ATL92E
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
29/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה התבצעה דרך האתר. פעולה פשוטה ומהירה.
המוצר הגיע תוך כמה ימים עם שליח עד הבית ללא עלות משלוח. מחיר המוצר מאוד זול. מרוצה מאוד. המוצר הגיע ארוז והחבילה הייתה שלמה ולא פגומה. נותן ציון מקסימלי לחנות.

תמיר.
מוצר:
קוטל יתושים ATL734
תמונת משתמש
שם:
maya.gli
תאריך:
02/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מקצועיים.
טעיתי בסוג המשלוח ורשמתי דואר רשום ופניתי במייל כדי לתקן את הטעות לדואר שליחים.
חזרו אליי תוך זמן קצר מאוד והמשלוח התקבל במהירות.
אני מרוצה.
מוצר:
מטען סוללות ופריטים למשרד
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
24/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו לי שתי בעיות עם הרכישה הזו.
1. ישנו ערך A הרשום על הסוללה (A*h). החנות הצהירה על ערך A שונה (אמפר) מהמוצהר, כי היא התכוונה לA במשמעות פיזיקלית אחרת. ערך הA שהחנות ציינה כלל אינו רשום על הסוללה אלא הוא "אוניברסלית וזהה במתח ובהספק אצל כל יצרן" לפי תגובה שקבלתי ממנהל האתר של החנות. נראה לי הגיוני להצהיר על מפרט הסוללה כפי שהוא רשום עליה ולא כפי שהחנות מבינה נכונה. משמעות הטעות היא שרכשתי סוללה באמפר שעה נמוך כמעט בחצי מזה שהיה לי בסוללה הישנה.
2. המוצר נארז בשקית ניילון ומעטפה בלבד, ויתכן שכתוצאה מכך, הגיע פגום באחת הפינות שלו. החנות הגיבה לי בכך שהיא שלחה את המוצר עם נייר פצפץ אך לא היה נייר כזה באריזה, אלא שקית ניילון פשוטה ורגילה.
תגובת החנות:
1. הלקוח קיבל בדיוק את הסוללה שהזמין וכפי מה שהיה מוצהר עליה במפרט הטכני באתר. כמו כן כמותו קנו סוללה זו מאות לקוחות אחרים והיא התאימה לכולם כי הינה אוניברסלית ומתאימה לסטנדרט ולמוצרי חשמל לפי הוולט/אמפר המותבע עליה.
2. המוצר נארז במקצועיות בהתאם למשקלו, גודלו ועדינותו, כשם שנארזים כל המוצרים שנשלחים בדואר ללקוחותינו.
הננו מצטערים על הגעתו בצורה פגומה (דבר שקרה לדאבוננו בעת ניודו בדואר ועל ידי הדואר), אך מחובתנו לציין שהוצע ללקוח החלפה לסוללה אחרת חדשה ותקינה, אולם הוא סרב, ולראייה בחר להתלונן.


מוצר:
סוללה לאל פסק Lead Acid 7A / 12V
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
22/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום ראשון אחה"צ שבק חיים ספק המחשב שלי. נכנסתי לזאפ וביצעתי הזמנה אצל אמפראל במחיר טוב. סיימתי את ההזמנה במחשב ולא עברו 5 דקות וכבר התקשרו לוודא פרטי משלוח. היום יום ג (פחות מיומיים אחרי) הספק כבר עובד אצלי.
הלוואי כל הספקים בארץ (טוב נסתפק ברב :)
מוצר:
שנאי למחשב נייד 19V 3.42A
תמונת משתמש
שם:
יבגניה
תאריך:
17/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום שישי והמוצר הגיע כבר ביום שני. ביקשתי במייל מספר המשלוח למעקב וקיבלתי מענה מיידי. הופתעתי לטובה! מהירים וענייניים!
מוצר:
רב שקעים מגן נחשולים וברקים GPT SC98JAZZ
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
22/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כול אני מוכרח לציין את ההיענות המהירה וזמן האספקה של המוצר. הזמנתי 2 סטנדים עם פרוז'קטורים של חברת יונדאי בבוקר ולאחר 4 שעות כבר חזרו אלי מהחנות ואמרו לי שחסר מה שרציתי במלאי אבל יש אותו הדבר רק ההבדל הוא שהסטנדים שקיימים במלאי יכולים לשאת 3 פרוז'קטורים על כל סטנד, כלומר האחד שבא עם הסטנד ואמור להיות מותקן עליו וניתן לרכוש עוד 2 פרוז'קטורים ולהרכיבם על הסטנד. המוכר אף ציין שהעלות של המוצר הזה יקרה יותר ב-14 ש"ח ליחידה אבל הוא יעשה לי את זה באותו המחיר. למעשה אין לי צורך בסטנדים מהסוג הזה אבל בלית ברירה הסכמתי ונאמר לי שאפשר להגיע לאסוף את החבילה. הגעתי לחנות לקחתי את החבילה ונסעתי הביתה. כשהגעתי הביתה ופתחתי את החבילה התברר לי שגם הסטנדים וגם הפרוז'קטורים לא של חברת יונדאי (הפרוזקטורים אומנם נארזו באריזה של יונדאי באופן ידני אבל אין קשר בין הפירמה של הפרוז'קטור לבין האריזה). בנוסף המוצר המקורי שהזמנתי אמור להגיע עם כבל וחיבור לחשמל באורך 2 מטר. לפרוז'קטור לא צורף כבל. מה שכעת עלי לעשות הוא לרכוש כבל חשמל + תקעים ולחבר את התקעים לכבל מצד אחד ומצד שני לפתוח את הברגים שבגוף הפרוז'קטור ולחבר את הכבל לחיבורי החשמל של המנורה (סתם עבודה מיותרת מבחינתי ושלא תכננתי לעשותה) בנוסף ודבר אחרון - בהזמנה באינטרנט ביקשתי לבצע את העיסקה ב-2 תשלומים אך משום מה בחשבונית שקיבלתי ראיתי חיוב אחד מלא על כל הסכום. לא שווה לי הזמן אפילו להתקשר ולהתלונן בחנות אבל לפי איך שזה נראה - לא ארכוש שוב בחנות הזאת.
תגובת החנות:
למרות שהמוצר שהוזמן היה חסר במלאי, ניתנה ללקוח אפשרות לבטל את הזמנתו ולא להיות מחוייב כלל עבורה, אך הוא בכל זאת העדיף להגיע לחנות ולקחת את המוצר החלופי שהוצע בפניו, ובמחיר נמוך יותר ממחירו האמיתי.
בטלפון הוסבר לו שהמוצר הוא של יצרן אחר (ולא של היצרן שהזמין), וכמו כן קיים שוני בין המוצרים - תוך ירידה לפרטי פרטים, כולל ציון העובדה שהמוצר מגיע ללא כבל+תקע.
נהגנו עימו כפי שאנחנו נוהגים עם כל לקוחותינו - בשקיפות מלאה!
למרות הנ"ל הוא טען שהוא צריך בדחיפות את המוצר ולכן יקח אותו בכל מקרה, על אף השוני בו מהזמנתו המקורית.
אם בחנות היה טוען את שטען מעל היינו מוסיפים לו במקום כבל לחיבור לחשמל+תקע, וללא חיוב נוסף, אך הוא הזדרז לאסוף המוצר וללכת לדרכו, מבלי לידע אותנו על אי שביעות רצונו.
בכל זאת אנו מצטערים על העוול שנגרם לו, באם הוא מוצדק או לא, ועדיין מוכנים לספק לו את הכבל+תקע שטען שהוא צריך להשיג בעצמו.

מוצר:
פרוז'קטור 500W על עמוד HYUNDAI
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
12/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב-29 בספטמבר את המאוורר מאתר האינטרנט.

זמן האספקה הרשום הוא עד 5 ימים.

ב-3 לאוקטובר קיבלתי מייל שהמוצר נשלח. אולם עד ה-11 באוקטובר (12 יום אחרי ההזמנה!) לא קיבלתי את המוצר. התקשרתי לחברה. נציג המכירות לא היה וחזרו אלי רק כעבור כמה שעות. באמפראל אמרו לי שזה יגיע באותו יום עם שליח, ונתנו לא את המספר השליח לתיאום. תיאמתי עם השליח שיגיע בשעות הערב.

השליח לא הגיע בערב, אלא ב6:30 בבוקר למחרת (אחרי שהתקשר לבית ב6:00 בבוקר). הקופסא של המוצר הייתה קרועה ורכובה, הקבלה הייתה קרועה, והיו חסרים מספר חלקים שבלעדם לא ניתן להרכיב את המאוורר.

התקשרנו לשליח וביקשנו שיחזור. בכוונתי להחזיר את המוצר לשליח. אני לא מוכן לשלם מחיר מלא ולקבל מוצר במצב כזה.
תגובת החנות:
בראש ובראשונה באנו לקראת הלקוח ובמקום לשלוח לו לו את המוצר בדואר רשום לסניף הדואר הקרוב - שלחנו לו אותו עם שליח עד הבית - ללא חיוב נוסף!

השליח שלנו ניסה לתאם הגעתו עם אותו לקוח במשך מעל שבוע שלם אבל הלקוח לא היה זמין בטלפון ולא חזר להודעות שהושארו לו במענה הקולי שלו. לבסוף לכשתפסנו אותו לא היה לו נוח לקבל את המוצר בשעות שהוצעו בפניו (שהן שעות עבודה סטנדרטיות של חב' שליחויות).

לסיומו של טיפול - מיד לאחר שפניית הלקוח נתקבלה אצלנו ובה הוא התלונן לגבי החלקים החסרים במאוורר המקורי שהגיע אליו-שלחנו ללקוח מאוורר חדש ותקין לחלוטין, וזה עוד לפני שהוחזר אלינו המאוורר הפגום שברשותו (כמובן ללא חיוב).

מוצר:
מאוורר תקרה EUROPE 1
תמונת משתמש
שם:
דובי
תאריך:
31/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך אתר האינטרנט של החברה 2 שעוני שבת לתריס חשמלי , השעונים הגיעו בזמן ,לאחר כ-4 חודשים אחד השעונים התקלקל שלחתי אותו לחברה והוא הוחלף במסגרת האחריות בשעון חדש, אתר האינטרנט של החברה מאוד ידידתי ונותן מידע מלא במהלך כל הקניה והטיפול במוצר הפגום על סטטוס ההזמנה של המוצר
מוצר:
שעון שבת לתריס
תמונת משתמש
שם:
tomer.so
תאריך:
22/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה ויעילה.
למרות שצוין באתר אספקה תוך חמישה ימי עבודה לסניף הדואר הקרוב - הגיע ע"י שליח הביתה תוך יום.
עדיין מופתע למצוא שירות כזה בישראל.
מומלץ בחום.
מוצר:
שנאי 220 ל 110 500W
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
16/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי במוצ"ש האחרון כיריים חשמליות, ביום ראשון בבוקר קיבלתי הודעה במייל שהחבילה בדרך אלי, היום, יום שני, בשעה 12:00 צילצל השליח לודא שאני בבית, בשעה 12:30 קיבלתי את המשלוח לשביעות רצוני המלאה. כל הכבוד על השרות!!!!!
מוצר:
כיריים חשמליות
תמונת משתמש
שם:
איתמר
תאריך:
21/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נזקקתי למתאם זה די בדחיפות אבל בהתחשב בעובדה שמדובר במוצר שעולה עשרה שקלים לא חשבתי שהם כ"כ יזדרזו לשלוח אותו.
בפועל מאוד הופתעתי, תוך יומיים וחצי המוצר נח בחיקה של תיבת הדואר שלי...
הלוואי וכל רכישה שאני עושה הייתה פשוטה, קלה, נוחה ומהירה כמו זו.
מוצר:
מעביר אמריקאי - בזק
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
02/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי במיקרופון מדונה. המיקרופון היה ללא שם חברה או דגם. התקשרתי לחנות ושאלתי קצת על המיקרופון, והאיש בחנות אמר שזה מיקרופון טוב. תוך כדי שהוא דיבר איתי, הוא דיבר עם איזה משה, זה היה קצת מעצבן כי הרגשתי שהוא לא ממש שם לב אליי. אבל בגדול היה בסדר.

המוצר הגיע מהר: אני חושב שזה היה 4-5 ימי
עסקים, שזה יפה מאוד.

המיקרופון הגיע אפילו בלי אריזה מעבר למעטפה, הוא רק היה עטוף בניילון פצפצים. ניסיתי אותו והוא מיקרופון טוב, אז אני מרוצה.
מוצר:
מיקרופון מדונה אין
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
21/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחבטוש באמצע הלילה (04:08) מתוך תסכול של התקפת יתושות. חיפשתי את המוצר הנ"ל עם הבטחת המשלוח המהירה ביותר (5 ימים). בשדה ההערות ביקשתי שימהרו לשלוח לי. מיד עם ביצוע ההזמנה קיבלתי מייל עם פרטי ההזמנה.

עוד באותו בוקר (11:51) קיבלתי כבר מייל שהחבילה נשלחה. ולמחרת קיבלתי את הטופס שהחבילה מחכה לי בדואר. החבילה הגיעה עטופה אך ורק בפצפצים, אבל במצב מצוין.

מוצר:
מחבטוש (קוטל יתושים)
תמונת משתמש
שם:
זהבה
תאריך:
30/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחבט יתושים,הוא היה לא תקין הודעתי לחנות ואמרו לי לשלוח אותו בדואר + קבלת משלוח והם כבר ישלחו לי חדש ויזכו אותי על המשלוח, לבסוף החלטתי להגיע לחנות להחליפו, אך במקביל החנות כבר דאגה לשלוח לי מחבט חדש שהגיע לי בדואר רשום, השירות היה כל כך מהיר שעוד לא הספקתי להודיע שהמוצר בר הוחלף והם כבר דאגו לי .
כמובן את הדואר הרשום החזרתי לשולח, אך מאוד הייתי מרוצה שכן , לאחר שהם קיבלו את המשלוח החדש חזרה, הם כבר התקשרו אליי לבדוק מדוע לא קיבלתי אותו, הסברתי להם שכבר החלפתי את המוצר בחנות, ונענתי בתודה ביחס אדיב, מהיר ושירות מצויין. פשוט חווית קניה מעולה.
מוצר:
מחבט יתושים
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
28/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוסף של מוצרים לבית. ההזמנה טופלה בתוך יום שוגרה תוך יומיים והתקבלה תוך שלושה ימים.
קיבלתי בדיוק את מה שהזמנתי ללא כל בעיות.
שירות A+
מוצר:
אוסף מוצרי חשמל וDIY
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
13/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר מיקרופון TEAC XM4! השירות היה מציון. המוצר הגיע אלי אחרי 3 ימים אחרי ההזמנה,לא הייתי צריך להתקשר אלהים אפילו...
אני ממליץ לקנות בחנות זו!
מוצר:
מיקרופון שולחני XM4
תמונת משתמש
שם:
עוזי
תאריך:
10/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי במוצ"ש את השנאי הנ"ל דרך האתר של אמפראל , אישרו לי את ההזמנה, שלחתי אימייל לעדכון פרטים קיבלתי תשובה על ביצוע העדכון.
ביום שני כבר השנאי היה אצלי . השירות מעולה והיחס אדיב, והאתר נוח לשימוש
מוצר:
שנאי 12 וולט 5 אמפר ksafh1200500tim2
תמונת משתמש
שם:
Boaz
תאריך:
04/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי את ההזמנה באתר החנות המקוון ביום חמישי בערב. ביום ראשון נשלח אלי מייל שציין שהמוצר נשלח. ביום שלישי כבר אספתי את המוצר מסוכנות הדואר.
המוצר הגיע ארוז בצורה טובה, שמיש ותקין.
בסה"כ חוויית קניה ושרות מצויינים. בהחלט חריגים לטובה ביחס לקניות אחרות שבצעתי ברשת.
מוצר:
תאורת חירום לדים EF534
תמונת משתמש
שם:
ELI32
תאריך:
06/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כבלים ל DVD וכבלי מאריך מגן ברקים ועוד כמה מוצרים .
אחד מהכבלים לא היה תקין היתקשרתי לחנות
וענה נציג החנות הסברתי לו את הבעיה
ואמר לי אין בעיה תישלח בדואר ואנחנו נישלח אליך בחזרה כבל תקין כולל משלוח חינם .
מייד אחרי השיחה קיבלתי אימייל
מצב הזמנה של קבל תקין.
ממליץ לקנות בחנות הזאת אמינות שירות טוב מחירים נוחים.
מוצר:
כבלים מכל מיני סוגים
תמונת משתמש
שם:
דימה
תאריך:
09/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בשבת, יום ראשון על הבוקר החנות יצרה איתי קשר ואימתה את הפרטים של האשראי והחבילה יצאה לדרך, לא הספקתי למצמץ וכבר היה לי פתק של משלוח בדואר לא עברו אפילו 3 ימים והמישלוח הגיע עם חשבונית במלואו.
מוצר:
מערכת התראה אלחוטית WATCHER GP28
15
16
17
18
19
20
21
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply