
חווית הקנייה שלנו היתה נפלאה. יצרתי קשר עם החנות כדי לקנות מתנה ליום הולדת של בן זוגי. הצוות, בייחוד יוני, מנהל החנות, היו מאד אדיבים ומקצועיים - הם עזרו לי מאד בבחירת המכונה הנכונה, ממש לא ניסו "לדחוף" לי שום דבר (להיפך, הורידו אותי מרכישות שבדיעבד היו מתבררות כמיותרות). כשהגענו לחנות, טעמנו את הקפה במכונות השונות, קיבלנו הסברים מפורטים ומקצועיים לגבי תהליך מיצוי הקפה בכל קפסולה ובכל מכונה. סך הכל צוות החנות עשה מעל ומעבר וכל בקשה שלנו זכתה למענה. גם לאחר הרכישה, כל פעם שהתקשרנו עם שאלה לגבי המכונה - זכינו למענה מהיר ואדיב מצוות החנות. אני מאד מאד ממליצה לכל מי שחושב לקנות מכונת קפה - רק בלנדוור (ואם יוני שם - בכלל זכיתם).
