דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (חולון)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
וולקום טכנולוגיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בוולקום מחשבים ?
4.44
ציון ממוצע
73
חוות דעת בשנה האחרונה
395
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
0
3 חודשים אחרונים
14
1
1
6 חודשים אחרונים
34
1
6
שנה אחרונה
62
2
9
כל הזמן
333
4
58
נמצאו 395 חוות דעת גולשים על וולקום מחשבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בתאריך 16.11.18 יום שישי עם מחשב נייח ספק כוח שרוף.
מחשב שנקנה בחברה לפני 3 וחצי שנים.
הייתי בטוח שאני נדרש לקנות ספק כוח חדש וביקשתי את הזול ביותר.
מנהל החנות אמר להמתין כי אולי יש לי עדיין אחריות וזה לאחר שלוש שנים. הייתי סקפטי אבל באמת נמצאה אחריות.
הבאתי מחשב מאובק בפנים.
בוצע ניקיון. החלפת הספק בחינם. הוחלף לי מאוורר של המעבד ב 42 שח בלבד כולל עבודה.
קיבלתי את המחשב ביום ראשון 18.11.18 תקין בדוק ומבריק.
מעולם לא נתקלתי בצוות כול כך תרבותי וסבלני ללקוחותיו.
מודה על השירות המעולה.
בני.
מוצר:
Arctiv Alpine 11 Rev 2 וספק כוח 600 וואט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות לאנטון מוולקום, איש מקסים שהיה סבלני, עזר לי בייעוץ, הרכיב בצורה מקצועית ודקדקנית, התקין לי ווינדוס למרות שאת הSSD והווינדוס לא קניתי ממנו ועזר לי לסחוב את המחשב לאוטו.
מוצר:
מחשב שולחני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ביותר! חברה מומחים יודעים לא רק למכור. כניתי מחשב גיימינג נייח, מרוצה בטירוף!!! ממליץ בחום!!!
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע ביותר,שירות גרוע, יחס גרועה
העובדים מקללים בטלפון ברוסית.
לא להתקרב לחנות הזאת.
אחרי שחיכיתי חודשיים שיתקנו לי את הt2 הוא הגיע עם שריטות וחור
תגובת החנות:
האחריות על כיסאות גיימינג ניתנת ע"י היבואן. הדבר הוסבר ללקוח בעת רכישה וצוין בחשבונית.
ברגע שפנה אלינו ובכל זאת הסכמנו לבקשתו לסייע במימוש האחריות (וכמובן שלא נדרש לשלם על עלויות השילוח והטיפול). בנוסף הוסבר ללקוח שהטיפול יארוך זמן ממושך, כי מדובר במקרה ייחודי של רכיב ספציפי בכיסא. בתום הטיפול, כשהלקוח הגיע לאסוף את הכיסא התקין נתגלה שפשוף קטן על הפלסטיקה. הלקוח ביקש זיכוי וזוכה מיידית במלוא הסכום.

חשוב לציין: לאורך ההתקשרות כולה לא נאמרה אף מילת גנאי או קללה. בשום שפה שהיא! אנו מאוכזבים שהלקוח בחר להכפיש כך את שמנו.
מוצר:
T2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להמליץ על השירות המצויין שקיבלתי מחנות וולקום טכנולוגיות
הגעתי עם תקלה מורכבת אחרי שמספר טכנאים אמרו לי שעליי להחליף מחשב ובסוף הטכנאי ירוסלב פתר את התקלה במקצועיות. רבה אחרי שהוא הסביר לי מה הייתה התקלה מה שמראה על רמת אמינות גבוהה ובנוסף מחירים זולים אז מבחינתי הרווחתם לקוח. אני ממליץ בחום ובאמת תודה רבה על השירות הנהדר אורן גזית
מוצר:
תיקון מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ספק למחשב החנות הזאת היתה הכי זולה לספק איכותי
עשה לי בדיקה בחינם להסביר אייך להרכיב לבד אם רוצים לחסוך את התשלום להתקנה
בקיצור שירות vip
אחלה חנות לצוות שירות
תודה תודה תודה.
עמית
מוצר:
Fsp hyper 600w active pfc 85
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלתטי לרכוש את המוצר בחנות זו מפאת המחירים האטרקטיביים ולא הצטערתי על כך :)
החוויה הייתה מצויינת, יחס אישי ברמה גבוהה מאוד, אחזור לשם עוד.
ממומלץ.
מוצר:
Palit Rtx 2080 ti
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
‏שלום לכולם ‏עשיתי הזמנה דרך האתר של חברת wellcom ‏הזמנתי ‏כיסא ‏ גיימר של חברת (Noblechairs EPIC Gaming Chair) ‏ ‏קיבלתי שירות ‏מעולה שלחו לי את הכיסא תוך מספר ימים עד ב״ש ‏ללא תשלום!!! ‏אני ממליץ את ‏החנות לכולם ‏קניה נעימה!!!
מוצר:
Noblechairs EPIC Gaming Chair
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהזמנה ביקשתי שיספיק להגיע בשלושת הימים הקרובים, יומהולדת לילד.
הבחור בטלפון היה חם ומתחשב, לא יכול היה להתחייב - אך אמר שיתאמץ ויעביר כבקשה דחופה.
הזמנתי אתמול בערב והבוקר החבילה הגיע!
מוצר:
כסא גיימינג Corsair T2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מדהים, שירות לקוחות מהיר, אדיב ומקצועי.
ועוד דבר נוסף - משלוח UPS עד הבית, תוך יומיים, בחינם!
מוצר:
Fractal Design Meshify C (TG), Noctua NH-D15
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני מספר חודשים UPS, עבד יפה עד ההפסקת חשמל הראשונה, החזיק בדיוק 2 דקות עם עומס של טלויזיה ומודם ראוטר אלחוטי. כנראה שכב הרבה זמן במחסן מה שקיצר את חיי הסוללה.
פתחתי קריאה והצעתי לבעל החנות שיש לישלח סוללה תקינה כי המוצר לא היה תקין מלכתחילה. הוא אמר שיש לשלוח את המוצר למעבדה, מבחינתו הגיוני, אבל בשביל מוצר של 200 שקל להשקיע כמעט חצי מהסכום על משלוח לא בא בחשבון.
אקנה במקום אחר.

קחו בחשבון שהמוצרים היוצאים חנות זו כנראה שכבו זמן מה, במיוחד מוצרים הדורשים טיפול תקופתי!
הסטטיסטיקה של החנות לא משקרת לצערי, על כל 5 מוצרים שהחנות מוציאה, אחד הלקוחות מתוך ה5 יוצא לא מרוצה.
תסתכלו באיביי איך המוכרים מתייחסים לקונים ואגב מקבלים דירוג של 1 ל100 של לקוח לא מרוצה , בעוד שבחנות זו 20/100...
חשבתי לתת הזדמנות, מסתבר שטעיתי טעות מרה.
תגובת החנות:
מוצר נרכש לפני כחצי שנה והוא ידע על תנאי אחריות מראש, לקוח פנה אלינו במייל בטענה שמוצר לא תקין ונאמר לו שטיפול במוצרים שנרכשו מחנות שלנו ניתנים במעבדות שלנו והוצע לו להביא או לחלופין לשלוח מוצר למעבדה שלנו לטיפול. לקוח דרש מאיתנו שנשלח לו סוללה (לא יהיה מקצועי בלי לבדוק אם מוצר תקין או לא לעשות כך וגם לא מדובר על החלפת סוללות במקלדת ונדרש ידע מקצועי לכך), ברגע שנענה בשלילה ושוב נאמר לו להביא מוצר למעבדה, לקוח החליט להכפיש שמנו ברשת.
מוצר:
IPPON winner 600va UPS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב29.8.18 מסרתי את הכרטיס מסך שלי לתיקון בגלל בעיית מאווררים בכרטיס מסך ונאמר שלי שיקח עד שבוע עבודה על הכרטיס מסך.
לאחר שבוע ימי עבורה התקשרתי לבדוק מה מצב הכרטיס, בשלב זה נאמר לי שזה שזה הועבר ליבואן ואצלו זה שבוע ימי עבודה ולא אצלם וכרגע הכרטיס נמצא בבדיקה.
לאחר כמה ימים התקשרתי שוב והתשובה שקבלתי הייתה שהכרטיס אצל היבואן כאשר בקשתי לדעת למה זה לוקח מעל שבוע וחצי עבודה נאמר לי שיבררו עם היבואן ויחזרו אלי וכמובן שלא חזרו אלי...
למחרת התקשרתי ושוב הסברתי את עצמי ונאמר לי שהוא הועבר לתיקון במעבדה של היבואן.
אחרי יומיים שוב התקשרתי והתשובה שקבלתי הייתה מלאה בתירוצים כמו ״התכנאי שלנו לא פה היום ומחר ולכן אנחנו לא יודעים להגיד״ לאחר קצת לחץ נעשה בירור ואז נאמר לי שהכרטיס בגלל נשלח ליצרן ואין להם מושג מתי זה הכרטיס יחזור בנוסף שהזמן עבודה מתארך בכלל החגים.
רק מציין פה שתקופת החגים תקפה רק לארץ וגם אם אני סופר את ימי העבודה בלי החגים עבר מעל לשבוע
בכל שלב שהו החנות לא חשבה לעדכן אותי עיכוב או סטטוס הכרטיס וגם לאחר שהתקשרתי אין ספור פעמים ונאמר לי שזה מקרה חריג לא הוצע לי שום פתרון זמני או פיצוי על כל הזמן המתנה הזה.
נכון להיום 20.9.18 עדיין לא קבלתי את הכרטיס או תשובה לגבי מתי אני אקבל אותו
תגובת החנות:
לקוח לא רכש מוצר מ WELLCOM, הסכמנו לקבל מוצר ממנו ולהעביר לחנות שהוא רכש בה בגלל שלקוח גר רחוק. כל הטיפול לא היה בידינו, היינו רק נקודת הכנסה ומסירה בחזרה של מוצר ונאמר ללקוח מראש שטיפול יכול להיות ארוך בגלל תקופת חגים המתקרבים ובעיה מיוחדת. מיד שכרטיס חזר לקוח עודכן ואסף מוצר.
מוצר:
כרטיס מסך gigabyte gtx980 ti
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה נהדרת שירות ברמה גבוה ומקצועיות .
הרכיבו לי בשני מחשבים ספקי כח במקצועיות רבה ורכשתי שני מסכי גימינג
מרוצה מאוד ממליץ בחום
מוצר:
2 מסכי גימינג ושני ספקים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום שני דיסק קשיח והגיע ביום רביעי אלי הביתה עם שליח, ב12 תשלומים ללא ריבית, התקשרתי ושאלתי על המהירות שלו וענו לי מיד!
מוצר:
דיסק קשיח ST8000VN0022
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מאוד מקצועי, מהיר ויחס מעולה.

קניתי מהחנות לוח אם והרד דיסק, הייתי צריך את החלקים בשביל להשלים הרכבת מחשב בגודל MINI ITX,
לאחר הרכבה עצמית של המחשב נתקלתי בתקלה שלא ידעתי איך לפתור אותה.

בהתחלה לקחתי את המחשב לחנות מחשבים הקרובה לביתי, שם לא הצליחו לאבחן נכון את התקלה, כמו כן ניסיתי את מזלי ברשת מחשבים גדולה (בלי לנקוב בשמות) והם סירבו לבדוק מחשב שלא הורכב אצלם, לאחר התלבטות החלטתי לפנות לwellcom pc.

בהתחלה פחדתי שלא אקבל שרות על מחשב שהרכבתי (כפי שמקובל ברשתות הגדולות- בלי לנקוב בשמות),
כשהגעתי לסניף קיבלו אותי ביחס אדיב וסובלני, ישר הגעתי לטכנאי שהתחיל לאבחן את המחשב,
תוך מתן קשב ומענה לשאלות שלי התחיל לבדוק את התקלה במחשב, התקלה דרשה זמן איבחון ממושך אז החלטתי להשאיר את המחשב אצלם,
יום למחרת קבלתי טלפון שהמחשב תוקן, כשהגעתי הציגו לי את התיקון ועל הדרך סידרו כצ'ופר את חיווט במארז.
עם יציאתי מהסניף שמחתי לשמוע שהם ביקשו לשמוע אם הכל עובד כמו שצריך בימים הבאים.

התרשמתי מאוד לחיוב מהסניף Wellcom שבחולון, המון תודות ובהצלחה לצוות של הסניף.
מוצר:
שירות במעבדה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוולקום כיסא גיימרים של חברת cougar כיסא מאוד נוח. כמו כן השירות שקיבלתי היה מצוין ומהיר כשהתקשרתי לשאול לגבי מועד המשלוח המשלוח אמרו שיחזרו אליי המענה היה מהיר מאוד וענייני תודה יש טעם של עוד. בהחלט//
מוצר:
cougar armor gaming chair
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה מעובדת מהר מאוד ומועברת תוך יומיים. אהבתי את זה מאוד, ואני מאוד ממליץ על זה ואני אשתמש בו שוב.
מוצר:
LogiTech M720 Triathlon
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעמיים עשיתי קניות בחנות. השירות הוא מהיר ומקצועי, המוצרים בחנות איכותיים במחירים טובים. כיסא גיימינג, שקניתי היום - נוח מאוד
מוצר:
Corsair T1 RACE Black/Red כסא גיימינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות מקלדת גיימינג מכאנית יקרה בסכום של 830 ש"ח.

מבחינת המחיר אני נותן בהם אמינות מהחיפושים שערכתי. למרות שקשה למצוא את המקלדת בארץ במקומות מסוימים המוצר היה נמכר בכ 100 שקל יותר.

המשלוח הגיע ממש מהר, יומיים אחרי הזמנת המוצר עם שליח UPS עד הבית עטוף סגור ומוגן.

בנאדם בשם אנטון הסביר לי על הבדלי סוגי המקשים של המקלדת בצורה מקצועית.

חנות מומלצת.
מוצר:
Corsair K95 Platinum RGB Cherry MX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אצלם. המחירים היו נמוכים, השרות היה מעולה וקבלתי המשלוח מהר! אני רק אקנה מהם!
מוצר:
VA2407H
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה מדגם Asus RECO Classic Car Cam . ההזמנה הגיעה די מהר אך די התאכזבתי שהגיעה ללא כבל USB וגם ללא כרטיס זיכרון שזה המינמלי . פניתי אל החנות שישלחו לי לפחות כבל USB הם דרשו ממני תוספת תשלום . כמו שרוכשים מטען לנייד מקבלים USB גם במצלמה לרכב אמור להגיע כבל העברת נתונים .
חבל , אופן המשלוח היה מהיר וזריז אך השירות מאכזב .
תגובת החנות:
מוצר הגיע ללקוח במהירות אפשרית ואריזה סגורה הרמטית. לפי אתר יצרן וגם לפי אתר שלנו מוצר לא אמור להיות מסופק עם כבל נתונים או כרטיס זכרון, גם לקוח לא שאל או ביקש זה בעת רכישה. לפי לינק הבא ניתן לראות מה אמור להגיע https://www.asus.com/Car-Electronics/RECO_Classic_Car_Cam/gallery .
https://www.asus.com/Car-Electronics/RECO_Classic_Car_Cam/specifications.
אנו בוולקום טכנולוגיות מספקים מוצרים מקוריים ממבחר יצרנים מובילים,במהירות ומחירים הכי אטרקטיבים בשוק.
מוצר:
מצלמה לרכב Asus RECO Classic Car Cam
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מארז מחשב דרך האתר. המשלוח היה מהיר. לצערי המארז הגיע עם מאוורר אחד לא תקין. פניתי לחנות לגבי הבעיה. בהתחלה חשבו שחיברתי לא נכון וביקשו שאשלח את תמונות של המאוורר הלא עובד ותמונות של חיבור. לאחר מכן נאמר לי שישלחו אלי מאוורר חדש ושאני אחזיר את הלא תקין. לאחר מספר ימים קיבלתי טלפון ונאמר שאין את מאוורר הזה אצל היבואן ויש בפני 2 אופציות: 1. לקבל מאוורר תחליפי בצבע לד אחר 2. לשלוח את המאוורר על חשבוני לתיקון בחנות.
חברים, השירות שלכם ושל היבואן גרוע!!!
המוצר חדש באחראיות וזה מה שאתם מציעים?!
פניתי לחברה בחו"ל בעצמי. תוך בירור קצר , נשלח אלי בחינם מאוורר זהה חדש תקין!
תעשו שיעורים לגבי שירות לקוחות.
אותי כלקוח איבדתם.
מוצר:
Fractal Design Focus G White Window
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי זיכרון למחשב הנייח, אחלה מחיר ואחלה שירות עזר לי בחור בשם סלבה בסניף ונתן לי עוד המלצות כדי להוציא את כל מה שאפשר מהזיכרון והקפיד לבדוק שהוא מתאים לזיכרון הקיים במחשב שלי
מוצר:
DDR4 16G (8x2) 2400 Kingston HyperX Fury White
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.