דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטים לבית (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
רהיטי לובלינר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בלובלינר ?
4.20
ציון ממוצע
10
חוות דעת בשנה האחרונה
224
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
6
0
2
שנה אחרונה
8
0
2
כל הזמן
152
3
69
נמצאו 224 חוות דעת גולשים על לובלינר
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
01/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרהיטי לובלינר לאחר בירור מעמיק בחנויות ובאינטרנט
המוכר היה נהדר עזר לי לבחור את המזרון המתאים לי וקיבלתי מחיר חבל על הזמן. המזרון הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה.
ממליץ מאוד ואחזור לשם לקנות סלון וחדר שינה.
מוצר:
מזרון אטלס
תמונת משתמש
שם:
רונית
תאריך:
25/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוחה של החנות כבר 20 שנה ומאש ומעולם קיבלתי שרות ואספקה בזמן.
זו כבר קניה שלישית שלי בחנות ואף פעם לא התאכזבתי.
אני ממליצה בחום על החנות.
רונית
מוצר:
מיטה וחצי טוויסט 120/200
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
15/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן אלון והגיע שולחן בוק.
בעל החנות הסכים לקחת חזרה את השולחן ולזכות אותי.
כמו"כ הוא אמר שישלח לי כריות מכיון שהגיעו כריות אחרות מהכריות שהזמנתי.
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה סלון ושולחן בדיוק כפי שהוזמן בחנות.
הלקוחה קיבלה את הדברים וחתמה שהכל בסדר.
במשך היום היא ראתה שהשולחן לא מתאים לה והצבע של הספות שהוזמן היה לה בהירה למרות שקיבלה בדיוק מה שהוזמן..
במקום להתקשר ולומר סליחה טעיתי מה אפשר לעשות כדי לשנות את המוצר היא התחילה במסע הכפשות.
אמרנו לה תבואי לחנות ותראי את המוצר שקנית אך היא סרבה ומצאה כל תרוץ לא לבוא לחנות ורק אמרה אתם שקרנים ורמאים.
אנו חנות של 82 שנה שמנסה לרצות את הלקוח ככול יכולתה.
חבל שלקוח יכול לעשות נזק לחנות ואילו החנות לא יכולה לעשות דבר כנגד הלקוח.
בסוף נתנו כריות נוי וכן ניקח את השולחן סלוני ונזכה אותה בכספה למרות שלא מגיע לה.
מוצר:
סלון+שולחן
תמונת משתמש
שם:
Liya
תאריך:
12/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המיטה הגיעה סגורה בניילונים וקרטונים, יפה, כמו שרציתי. וגם נוחה.
פשות היתה אי הבנה, קורה.
התנצלות התקבלה.
עכשיו אני מרוצה. תודה רבה. אבוא להזמין בקרוב עוד דברים
מוצר:
בסיס מיטה
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
13/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לבחור מיזרון!! ממש לא פשוט! בחנות כולם נוחים. השאלה איך עובר הלילה וכל אלפי אלו שאחרו. וזו התלבטות קשה.
לאחר ביקור בלא מעט חנויות, נבחר סוף סוף "מזרון חלומתנו", כעת יש "להקטין נזק" ולמצוא את הספק הזול מכולם. ולובלינר עשה זאות בגדול! המחיר של לובלינר היה זול באופן משמעותי, כ 20% מזה של הספקים האחרים.
כאשר הגיעו המזרונים לביתי, הסתבר שהיתה אי הבנה לגבי זוג כריות שחסרו. לאחר בירור קצר גם הכרית הגיע. מסטבר שאצל לובלינר "הלקוח תמיד צודק", זו לא סתם אמירה, אלא דרך חיים.
טיפלו בי במסירות אבי ודורית ואני מודה להם. היה נעים לעשות איתכם עסקים.
מוצר:
מזרון קפיצים למיטה מתכווננת אגו סליפ
תמונת משתמש
שם:
מרום
תאריך:
22/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ביקור במספר רב של חנויות רהיטים הגעתי ללובלינר. קיבלתי יחס נהדר ממוכרת בשם דורינה שענתה על כל הדרישות של אישתי.
לפני כיומיים קיבלנו את כל המוצרים והם יצאו נהדר.
אני ממליץ בחום לקנות בחנות זו.
מוצר:
חדר שינה וסלון
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אורה
תאריך:
28/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו סלון לפני חודשיים.בזמן ההזמנה המוכרת בדקה שהבד קיים. לאחר כ-3 שבועות התקשרתי לברר ונאמר לי שהבד לא קיים במלאי!" יגיע בשבוע הבא" , כך היה גם בשבוע שאחריו ובזה שאחריו. גם אחרי שהרהיטים היו מוכנים הייתה בעיה של הובלה.
אבל סוף-טוב הכל-טוב, אתמול בשעה טובה, הגיע הסלון המיוחל עם הבד שביקשנו ולפי תכנוננו.אנחנו מקווים שנוכל להינות ממנו עוד שנים רבות.
היום התקשר ירון, מנהל החנות, לברר ולהתנצל על האיחור והתנהלות האספקה והבטיח שייעשו שינויים כדי שהדבר לא ישנה. אנחנו מאמינים שכוונתו אכן כנה.
מוצר:
סלון
תמונת משתמש
שם:
גניה
תאריך:
06/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המלצה של חברים שלי נגשתי לרהיטי לובלינר לקנות רהיטים. הייתי חייבת לציין את החנות מכיוון שהכל הגיע בזמן הסלון והמזנון הגיעו מאוד יפים. ואפילו שביקשתי שיקחו לי את הסלון הישן המובילים לקחו אותו ללא בעיות. אני מאוד מרוצה וממליצה מאוד על החנות.
מוצר:
סלון ומזנון בוסטון ומזנון סילבר
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
סהר
תאריך:
16/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר מחירים במספר חנויות הגעתי ללובלינר לאחר המלצה מהורי. קיבלתי יחס ושרות טוב מהמוכרת אתי והכי חשוב מחיר הכי זול בארץ. קיבלתי את המזרון בשבוע שעבר ואני מבסוט.
מוצר:
מזרון קואסט
תמונת משתמש
שם:
Arthur Wulf
תאריך:
27/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזרון אטלס בחנות.
לפני הקניה אמרו לי שיש 30 יום נסיון.
אחרי הקניה השארתי את המזרון בנילון כדי שאוכל להחליפו במידה ולא יתאים לי.
היה מאד לא נח לישון על מזרון בנילון.
אחרי שבועיים התקשרתי להחליף ולפתע נאמר לי שההבטחה ל- 30 יום נסיון בטלה אם רוכשים מזרון שאינו בגודל סטנדרת.
זה לא צויין בפניי לפני הרכישה וכמובן שלא הייתי מסתכן וקונה מזרון בגודל לא סטנדרת אם היו אומרים לי את זה בגלוי.
דבר כזה חשוב שיצויין במפורש בפני הלקוח.
אין לי כסף לזרוק על מוצר שלא מתאים לי.

אמנם לא צויין שניתן להחליף מזרון כזה אך כששאלתי על החלפה כל מה שנאמר זה שניתן להחליף תוך 30 יום אם המזרון בנילון.
לא צויינו סייגים אחרים גם כשבקשתי מידה שונה מהסטנדרתית.

בקיצור אם אתם קונים מזרון בגודל לא סטנדרתי אז עדיף לא להסתכן ולקנות בגודל רגיל ומקסימום להחליף אח"כ לגודל מיוחד.

אחרת אתם תקועים עם המזרון, גם אם אינו מתאים לכם.(אפילו תקנות ביטול עסקה 14.12.10 לא מגנות עליכם)

אם היו מסבירים את זה כל החוויה המצערת היתה נמנעת.
תגובת החנות:
הלקוח שכח לציין את העובדה שהוא קנה מזרון במידה 110/190 .
הלקוח ידע והוסבר לו שבגלל שהמידה שהוא קונה הינה מידה מיוחדת לא ניתן להחליף את המזרון.
הלקוח קיבל שרות ויחס הגון וטוב. כמו כן ניסינו לעזור ללקוח בדרכים אחרות אך הוא לא רצה פתרון אחר.
אין סיבה לרשום חוות דעת כזו כאשר הלקוח טעה והכי קל לומר שהחנות לא בסדר.
מוצר:
מזרון Atlas
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
17/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר המלצה על המכירים הטובים. בכל תהליך המכירה הכל עבד חלק, בחרתי לקנות את המזרון הטוב ביותר ובמידה של 180 על 200. שכבתי על מזרן הפלטיניום(הראשון בחנות) אשתי אחרי ולבסוף החלטנו ללכת עליו.
לצערי קיבלתי משהו אחר ממה שהזמנתי וכשפניתי לדבר על כך עם החנות זרקו ונמנעו מלענות ולחזור. מזלי שסימונס לקחו בעלות והחליפו את המזרון.
תגובת החנות:
הלקוח קנה את אחד המזרונים הטובים של סימונס במידה מיוחדת.
אנו נותנים אפשרות לנסיון במידות סטנדרת.
הלקוח ידע שאין 30 יום נסיון על מזרונים במידות מיוחדות.
המלצנו ללקוח לדבר עם סימונס וגם אנחנו מאחורי הקלעים דיברו איתם שיתנו שרות ללקוח וכך היה.
חבל לנו שהלקוח החליט לרשום עלינו חוות דעת כזו, אך נהגנו כשורה ונמשיך לתת שרות מעולה לכל הלקוחות.

מוצר:
מזרון פלטיניום
תמונת משתמש
שם:
tdrutin
תאריך:
09/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהרס לי המזרון הישן שכבר היה לי כמה שנים אז החלטתי שאנירוצה לקנות מזרון חדש אך לא ידעתי מאיפה ואז ששאלתי חברים כולם הציעו לי ללכת לבדוק בלובלינר ואכן הלכתי והשתכנעתי. השירות היה אדיב, עזרו לי שני גברים שאת שמותיהם אני לא זוכר. בחרתי מזרון שהיה מעט מעל התקציב שלי אך החלטתי שעל כך לא כדאי להתפשר והם אף עזרו לי לחסוך מעט כאשר הציעו לי משטח סלאטים ואכן אהבתי הצעה זאת כיוון שכך עזרו לי מעט יותר להשאר בתקציב. לסיכום עשו לי מחיר טוב על מזרון מעולה של סימונס שהיה נוח מאוד. בנוסף ביקשתי שינסו להזדרז עם ההזמנה והם הבטיחו שינסו והם לא שיקרו. הם הקדימו את מועד האספקה שציפיתי לו בשבוע שלם! בקיצור נהניתי מאוד מהאווירה והעזרה ממליץ בחום ובטוח שאחזור בעתיד.
מוצר:
מזרון רויאלטי
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
15/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה פשוט חוויה מדהימה!
מעולם לא התנסיתי בנתינת ביקורת למוצרים או לחברות על סמך הניסיון האישי שלי, אבל אחרי שביקרתי ב"לובלינר" הרגשתי שהמינימום שאני יכול לעשות למענם זה לכתוב את התגובה הזו.
שירות סופר-אדיב! המוכר ירון היה נהדר, ועברו איתי על כל חדרי השינה עד שמצאתי את החדר המושלם! סידרו לי מחיר פיצוץ והכל באווירה הכי מחייכת ומאירת-פנים שביקרתי בה. המוצר הגיע יומיים לפני התאריך המשוער במצב נהדר היה מושלם.
תמשיכו עם העבודה הטובה פשוט היה תענוג!
מוצר:
חדר שינה עיגול
תמונת משתמש
שם:
aya
תאריך:
02/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקיבלתי בחנות היה בסדר גמור המוכרת המליצה לי על מזרון טוב ונתנה לי הנחה מספקת.
הבעייה עלתה ברגע שהיו לי חילוקי דעות בנוגע לתשלום על ההובלה.
דיברתי בטלפון עם בעל החנות - ירון והוא במקום לנסות ולפתור את הבעייה דיבר אלי בגסות רוח ואמר שאינו מוכן לדבר איתי ופשוט ניתק את הטלפון.
אני אקפיד להמליץ לאנשים לא לקנות בחנות כי השיחה הקצרה עם בעל החנות הרסה לי את כל חוית הקנייה שהייתה בסדר עד אותו רגע.
מוצר:
מזרון aristocrat
תמונת משתמש
שם:
חיה
תאריך:
12/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו לי כאבי גב ולכן רציתי להחליף מזרון.
המליצו לי על לובלינר.
בתצוגה ראיתי את כל המזרונים בתצוגה ויכולתי לשכב על המזרונים ובחרתי סימונס.
קיבלתי את המזרון לפני חודש ומאז לא כואב לי הגב.
תודה למוכרת שעזרה לי לבחור במזרון.
מוצר:
מזרון לאייק
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
10/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כבר מספר פעמים בחנות זו.
ספות אלו זו כבר הזמנה שלישית באותה חנות לאחר שקניתי כבר חדר שינה ומזרון
בחנות זו. בכל פעם קיבלתי שרות מעולה ויחס מקצועי ואמין. אני ממליצה בחום לקנות בחנות זו ולבקש את ירון או משה
שהם המקצוענים.
מוצר:
ספות נוער סהרה
תמונת משתמש
שם:
moshe
תאריך:
10/06/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברכישה לובלינר היו מקצועיים ואדיבים. לדאבוני המזרן התגלה כפגום והופניתי ליצרן, כנראה בצדק, אך זה אומר כי המוכר "שוכח" ממני דקה אחרי האספקה והתשלום.
היצרן ניסה להתחמק, בהמשך לקח את המזרן לתיקון. הבעיה לא נפתרה, לטענת היצרן הכל בסדר ואני לא רק לא נהנה אלא סובל מהמזרן. הופניתי לאופציית טרייד-אין. לא נראה לי כי בחברה בינלאומית כה מכובדת בה אני מתלונן במשך שנה על בעיה במזרן אני צריך להוסיף סכומי כסף נכבדים כדי לרכוש שוב מזרן מאותו יצרן שאולי יפתור את הבעיות ואולי לא.
מוצר:
מזרן גלרי אריסטוקרט
תמונת משתמש
שם:
אתי
תאריך:
20/07/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה מעמיקה של מזרונים.
הגעתי למסקנה שמזרון סימונס הוא הטוב מכולם. עשיתי בירור בקשר לדגמים ולא הצלחתי להבין איזה מזרון הוא הכי טוב לי עד שהתקשרתי לחנות לובלינר שם קיבלתי הסבר ברור ועזרו לי לקבל את ההחלטה הנכונה. קיבלתי את המחיר הזול ביותר בארץ ועוד בתשלומים.
הבטיחו לי אספקה עד שבועיים והמזרון הגיע תוך שבוע.
ממליצה בחום להתקשר אליהם לפני שקונים במקום אחר.
מוצר:
מזרון סימונס סנטור
תמונת משתמש
שם:
ברון
תאריך:
06/07/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפי האתר זאפ הגעתי לחנות לקנות חדר שינה. ראיתי 2 בניינים מלאים ברהיטים ומעל 35 חדרי שינה בחנות. המוכר שעזר לי היה נהדר ועזר לנו לתכנן את החדר כי המידות שלנו היו בעיתיות. קיבלנו את החדר ואשתי שהיא אישה קשה ברכה אותם ואף שלחה למוכר פרחים.
אני עומד לרכוש מהם גם סלון.
קניתי הרבה פעמים דרך זאפ ותמיד הצלחתי.
מוצר:
חדר שינה אריח
תמונת משתמש
שם:
תמי
תאריך:
27/04/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבועיים לפני חג הפסח הזמנתי ארון אצל רהיטי לובלינר. אמרתי להם שאני מעוד לחוצה וצריכה את הארון לחג. הם הבטיחו שיעשה מאמץ ואכן יומיים לפני החג הגיע הארון בדיוק כפי שרציתי.
הייתי כל כך מרוצה הן מהשרות והן מהמוצר
מהיחס שקיבלתי. שהייתי חייבת לרשום לכולם את המלצתי על החנות, על המוכר, ועל הכל.
הכל היה מעולה.
מוצר:
ארון הזזה עם מראה חיצונית ארון הזזה עם מראה חיצונית
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
26/04/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם ראשונה שאני רוכש מזרון דרך האינטרנט. הקניה נעשתה דרך הטלפון עם בחור בשם ירון המקרין ידע ומקצועיות רבה. ברצוני לומר שמאוד נהנתי מחווית הקניה , ובמיוחד ממהירות קבלת המזרון הובטח תוך 14יום והגיע תוך שבוע. השירות ברמה גבוהה, והמחיר היה כמובן הזול ביותר בארץ. אשתדל לקנות שוב דרך אתר זה והמלצתי כבר לשני חברים שמחפשים מזרון.
הלוואי וכולם היו כאלה.
מוצר:
מזרון double system דגם מרקיז
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply