דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים נייחים וניידים, טלפונים סלולרים וסמאטרפונים, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, ציוד היקפי ואביזרים, מסכים וטלוויזיות ועוד (34 סניפים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אייבורי מחשבים וסלולר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באייבורי מחשבים וסלולר ?
4.73
ציון ממוצע
223
חוות דעת בשנה האחרונה
1524
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
17
0
0
3 חודשים אחרונים
49
1
5
6 חודשים אחרונים
85
1
7
שנה אחרונה
208
1
14
כל הזמן
1388
12
124
נמצאו 1524 חוות דעת גולשים על אייבורי מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף אשדוד בהמלצה של חבר טוב
כשהגעתי לסניף קיבל אותי איש מכירות בשם אורן
הסברתי לו שאני מעוניין לרכוש IPAD 2 16GB WIFI בצבע שחור
ובקשתי כמובן לדעת פרטים
המוכר הפגין ידע רב ומקצועיות רבה וענה בסבלנות לשאלות שלי לגבי המכשיר
היה מלאי זמין וביצעתי רכישה במקום
אני כמובן יחזור לקנות עוד הרבה בסניף הזה .
מוצר:
IPAD 2 16GB WIFI 16GB WIFI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה התבצע בסניף אייבורי ראשון לציון, בחור בשם ויקטור עזר לי וענה לי על כל השאלות, הוא היה מקצועי ואדיב מאוד.

קניתי בחנות:
זכרון KVR KINGSTON 1GB DDR2 667MHZ
דיסק קשיח פנימי 500GB SATA2 7200 16MB WD

קיבלתי שירות מצויין, אין ספק שאני אחזור לחנות לקניה נוספת.
מוצר:
HD + זכרונות למחשב KG1GDDR667, HD500S2W16
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי DOK של חברת SANDISK בחברת אייבורי מחשבים, כאשר התגלה שהמוצר לא תקין, התקשרתי לשירות לקוחות ומייד הציעו לי להחליף אותו בחדש, ומעבר לזה הציעו לי החזר כספי במידת הצורך, שהגעתי חזרה לסניף ( סניף אשדוד ) טיפל בי אישית מנהל הסניף, ונפתחה לי כבר קריאת שירות , מהשירות לקוחות.. השירות היה מהיר, אדיב ומקצועי מאוד ! אפילו הוצע לי להחליף לכל מוצר אחר בתוספת תשלום כמובן.. וכך עשיתי.
חווית שירות מדהימה, נוחה, וממש מהנה !!!
מומלץ לכולם
מוצר:
SANDISK DOG 8GB CRUZER 8GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף ראשון כדי לקנות ipad 2 שהיה אמור להגיע לפי אתר החברה בתאריך 26.4.11. כשהגעתי (מרחוק) אמרו לי שיגיע רק מחר. למרות זאת הזמנתי ובאתי שוב מרחוק למחרת לאסוף את המכשיר. כשחזרתי לרכב גיליתי שהאריזה פתוחה וחסר בה את המטען. חזרתי לחנות והמוכר בשם אסף אמר שזה ידוע להם ואני אמור לקבל מטען חלופי (לא את המקורי של אפל) אבל חסר להם ויגיע כנראה מחר ואני יכול לבוא לאסוף אותו (שוב פעם מרחוק). כשסירבתי וביקשתי שישלחו לי הביתה אמרו שייקח עוד כמה ימים. (ובינתיים המכשיר יעמוד כמו פסל בבית).
עמדתי נדהם: לא מספיק שאתם דוחפים ידיים למוצר ומוציאים משם מה שמתחשק לכם מבלי לידע את הלקוח (אפל מסרבת לתקן מוצרים שבוצע שימוש במתאמים לא מקןריים שלה), אתם לא מידעים את הלקוח, שולחים אותו הביתה בלי מטען כלל, ולבסוף עם כל התקלות הללו אתם לא מוכנים לתת את המטען המקורי, ואפילו לא לשלוח את המטען המזוייף מידית לבית הלקוח המאוכזב.
טוב,בזה זה לא נגמר. כשביקשתי לבטל את העסקה,סירבו להחזיר לי כסף מזומן (שילמתי 1900 ש"ח מתוך התשלום במזומן) אלא לשלוח לי צק הביתה אחרי 7 ימי עסקים, כדי ששוב אני יטרטר את עצמי לבנק.
בקיצור- אל תיקנו באיבורי שום דבר. חברה שמסרבת לתקן באופן מיידי את הטעויות שלה למרות שביא יכולה, לא שווה את כספכם
תגובת החנות:
הלקוח, אילן הגיע לסניף אייבורי-ראשון לציון בשעות הבוקר בתאריך 26/04/11, קיבל הסבר בדבר המוצר אייפד MC729LL/A BLACK iPAD 2 WIFI 16GB APPLE, המטען אשר ניתן בעת הרכישה שהינו מטען תואם וכן מי נותן אחריות למוצר. הלקוח ביצע הזמנה בסניף ולהלך לדרכו.

למחרת (27/04/11) הגיע הלקוח לסניף לקבל את הזמנתו, נציג המכירות מסר ללקוח את ההזמנה כשהיא סגורה לחלוטין, אך הלקוח החליט לבטל את ההזמנה במקום מהסיבות כי לטענתו נותן השירות למוצר אינו היבואן הרשמי וכי לא מוכן לקבל מטען תואם. הוסבר ללקוח כי זהו המתאם המסופק עם המוצר וכן ידע זאת כאשר הזמין את המוצר. כמו כן הוסבר ללקוח כי נותן השירות למוצר הוא היבואן הרשמי IDIGITAL אך הלקוח החליט בכל זאת כי אינו מעוניין במוצר .

בעת בקשת הלקוח לביטול העסקה, זוכה מיידית בסכום ההזמנה.

הלקוח קיבל את מלוא תשומת הלב והמידע בעת רכישת המוצר מנציג המכירות. כמו כן קיבל שירות מידי הן מנציג המכירות והן ממנהל הסניף בעת רצונו לביטול העיסקה כביצוע מידי.


מוצר:
ipad 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד באייבורי בכוונה לנסות להתקין בעצמי מערכת הפעלה והבטיחו לי שאם אסתבך, הם יתקינו לי בלי בעיה. חזרתי למחרת לאותו מוכר עם המחשב כדי שיבצעו את ההתקנה. הוא אמר לי ש-"פה זה לא מעבדה ולא עושים התקנות", דבר שלא טרח לציין בפני בעת המכירה, ושלח אותי לסניף בעיר אחרת. כאן התחילה מסכת הייסורים שלי באייבורי, שממשיכה בתחנונים מצד הרשת ואף ניסיון לשחד אותי לא לפרסם את שעברתי.

תמשיכו לקרוא כדי להבין עד כמה רחוק תלך אייבורי כדי להוריד ביקורת שלילית מזאפ.

שירות גרוע במעבדה:
הגעתי למחרת למעבדה (בעיר אחרת מאיפה שקניתי את המחשב). היה רק איש אחד שטיפל בעשרה אנשים. חיכיתי שעה ועשר דקות בתור. כשהגיע תוריד נציג המעבדה אמר שאני צריך ללכת לחנות המכירות הצמודה כדי לקנות את מערכת ההפעלה ואז לשוב למעבדה. במכירות היה תור ארוך ונאלצתי לחכות עוד חצי שעה שם. לא עזר שאמרתי שכבר הייתי יותר משעה במעבדה. מרוב שחיכיתי כבר לא הספיקו להתקין לי את מערכת ההפעלה באותו היום. איש המעבדה לקח את מספר הטלפון שלי והבטיח שיתקשר אלי ביום ראשון ושהמחשב בטוח יהיה מוכן. ביום ראשון קיבלתי SMS שהמחשב מוכן - 5 דקות לאחר שהסניף כבר נסגר. כעבור יומיים חזרתי למעבדה ושוב חיכיתי יותר משעה רק כדי לאסוף את המחשב. בתור למעבדה היו הרבה אנשים מתוסכלים וכל אחד סיפר על איך הוא הגיע פעמים רבות למעבדה וכל פעם חיכה זמן כה רב. מסתבר שאני לא היחיד שנאלץ לעבור טרטורים במעבדה של אייבורי.

אייבורי ניסו לשחד אותי כדי לא לכתוב את התגובה הזו:
כתבתי ביקורת שלילית בזאפ. לאחר יום קיבלתי טלפון ממנהל המכירות הארצי של אייבורי עוד לפני שהיא אושרה לפרסום. לאחר שהקשיב לתלונותיי הוא הסכים שעברתי חווית שרות מזעזעת והבטיח לפעול לכך שהשרות ישתפר. הוא הציע לי פיצוי עבור עוגמת הנפש וסיכמנו על אחד הולם. אך בשלב זה השיחה שינתה כיוון: מנהל המכירות התחיל לבקש ואף להתחנן שאוריד את הביקורת מזאפ. אני טענתי שזה נראה לי מסריח להוריד את הביקורת בגלל הפיצוי. הוא חזר על כך שאין שום קשר בין הפיצוי ולבין הביקורת וביקש ממני להוריד אותה כבקשה אישית, ושהוא מבטיח לי שהשרות ישתפר. מנהל המכירות התחיל להציע לי פיצויים גדולים יותר ויותר, תוך כדי כך שהוא מדגיש שוב ושוב ש-"אין קשר בין הפיצוי לתגובה".

התפתיתי לקבל את הפיצוי אך סירבתי להסיר את התגובה. הבטחתי לו שאני אעדן את הביקורת ואוסיף שקיבלתי פיצוי הולם ושהם יצאו איתי בסדר. הבטחתי לא ריצתה אותו: הוא דרש שאמחק את כל הביקורת ולפי דבריו לא יכול להיות שאני אפרסם את הביקורת כי "במהלך חמש שנותיו בתפקיד מעולם לא קרה שהוא לא הצליח לבטל תגובה".

בסופו של דבר הוא התייאש ואמר שיפטרו אותו אם לא אוריד את התגובה, ושיש לו משפחה לפרנס. יום למחרת קיבלתי טלפון מנציג אחר משרות הלקוחות שניסה לשכנע אותי להוריד את הביקורת. לאחר שלא הסכמתי, דרשתי לקבל את הפיצוי שהובטח לי יום לפני כן – בשלב זה הנציג טען שהוא הקשיב לשיחות ומעולם לא הובטח לי כלום, וש"השתמע" מהשיחה שאני אקבל את הפיצוי רק אם אוריד את הביקורת. לאחר מכן התקשר אלי נציג שלישי ושוב ניסה במשך חצי שעה לשכנע אותי להוריד את הביקורת וגם אמר "נראה לך הגיוני שתקבל את הפיצוי מבלי שתוריד את התגובה?"

עכשיו אתם מבינים עם איזה חנות יש לכם עסק. ההמלצה שלי היא לא לקנות באייבורי אם איכפת לכם איזה שהוא פרמטר חוץ ממחיר, לדוגמת שירות הלקוחות ושירותי מעבדה. אני רק תוהה כמה עוד תגובות שליליות על אייבורי היו אמורות להתפרסם ולא התפרסמו בגלל שנציגיהם הציעו להם "פיצוי הולם".
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב נייד בסניף אייבורי ר"ג ללא מערכת הפעלה.

לאחר יומיים, חזר הלקוח לסניף אייבורי ר"ג מול קניון איילון והחליט לרכוש מערכת הפעלה מקורית.

הלקוח הופנה למעבדת אייבורי הנמצאת בסניף ת"א, שם רכש הלקוח מערכת הפעלה וניתן ללקוח שירות מקצועי ואדיב. מערכת ההפעלה הותקנה במחשבו החדש של הלקוח ללא תשלום נוסף.

הוסבר ללקוח כי היה זה חול המועד המעבדה ולא היה ניתן לצפות את כמות הלקוחות אשר יגיעו לסניף.

המחשב אצל הלקוח ופועל לשביעות רצונו.

חברת אייבורי מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה ללקוח

אנו באייבורי עושים את כל המאמצים בכדי שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
מוצר:
מחשב נייד CR620
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אייבורי סניף חיפה
שרות מצויין אני קונה שם כבר שנים באלפי שקלים בחודש למשרד ואני מרוצה מהיחס מהמחיר ובמיוחד מקובי מנהל המכירות על השרות המהיר והמקצועי
מומלץ
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שרות אמין מהיר ואיכותי ואף נאמר לי שניתן היה להחזיר את המוצר תוך 14 יום במידה ואני לא אהיה מרוצה .
מוצר:
מחשב נייד x55a
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטלווויזיה בסניף איבורי שבחיפה קיבלתי שירות מצוין אחריות מקורית הסבר מלא שרות מצוין הנציג בשם קובי שהוא גם מנהל הסניף עזר לי מאוד קניתי באותו יום גם סטרימר ודיסק און קי המחירים באיבורי מצוינים השירות אחלה תודה לך קובי אני מאוד מרוצה מהמסך !!!!
מוצר:
טלויזיה 42LE5300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אתמול בערב וביקשתי לאסוף את המכשיר בסניף חיפה. היום בבוקר התקשרו שאני יכול לבוא לקחת אותו. המכשיר תקין ועובד בלי בעיות.

כבר קניתי באייבורי מספר פעמים בעבר מחשבים שולחניים וניידים, ותמיד הקניה פשוטה והמכשיר מוכן תוך יום-יומיים.
מוצר:
ממיר דיגיטלי STQ500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפול בהזמנה ומשלוח מהירים מאוד. המוצר שהתקבל בדיוק כפי שתואר באתר של אייבורי. הראוטר הגיע באריזה נוספת לאריזה המקורית.
זו לא פעם ראשונה שאני קונה באייבורי ובוודאי אמשיך לקנות שם גם בעתיד.
מוצר:
ראוטר אלחוטי TL-WR541G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך מחברת אייבורי לפני כחצי שנה לאחר השוואת מחירים באתר זאפ.

אתחיל במילה טובה לנציג שרות בשם אסף שאיתו התכתבתי במייל לבירור פרטים טרם רכישה. אסף סיפק מענה מקצועי לשאלות והתחייב לשמור את המחיר שראיתי באתר למרות שהמחיר עודכן כלפי מעלה באותו היום. בנוסף, המסך הגיע עם שליח עד לבית בזמן. ישר כוח.
מוצר:
מסך מחשב 2209WA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי את ההזמנה דרך האתר, ב-31.1.2011, יום ב' האחרון, וכבר קיבלתי את המוצר היום (יום א')! ללא ימי שישי ושבת, סך הכול 3 ימים, והמשלוח חינם!!! מהחנות התקשרו באותו יום של הקנייה, מאד נחמדים וזה מצא חן בעיניי כי הוכיחו שהחנות מאורגנת, יוצרים קשר עם הלקוח מיד. המוצר נפלא, אני ממליצה את אייוורי לכל דבר!!! אחלה!!!
מוצר:
זכרון נייד DTIG3/16GB USB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה באינטרנט הוא מאוד פשוט ונוח. ניתן לקבל שליח חינם עד 6 ימי עסקים, אני בחרתי באיסוף עצמי.
בערב הזמנתי את המוצר ולמחרת בבוקר כבר התקשרו משירות הלקוחות, אימתו את הפרטים וביצעו את העסקה סופית, המחשב חיכה לי כבר באותו רגע לאיסוף עצמי בסניף הקרוב לבית.
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ובכן, אייבורי מחשבים היא חברה ותיקה בישראל. ידע בתחום כל חברה רוכשת עם השנים.לפי נקודת הראות שלי אייבורי בהחלט רכשו ידע רב בתחום, לא רק איך לטפל בלקוחות (שירות לקוחות), אלה גם עם איזה חברות (שוק) כדאי לעבוד.
הם מספקים מוצרים של חברות מוכרות ואמינות - יתרון טוב אצלהם.

קניתי מהם הרבה מוצרים דרך האינטרנט במשלוחי UPS, וגם מחשב באיסוף עצמי (שני מחשבים קניתי מהם).
*חלקים וחברות איכותיות
*שירות לקוחות טוב
*יש לחברה אבא ואמא, פריסה בכל חלקי הארץ ושירות טכני (ד"א גם אם אתם לא לקוחות החברה!לי עזרו עם בעיות בכרטיס מסך שנרכש בחברה מתחרה!)
אני מרוצה מאוד וממליץ.
מוצר:
מחשב בחירה אישית של חלקים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סבבה לגמרי. הזמנתי רמקולים ביום חמישי בצהריים, ראשון בבוקר הם הגיעו. הזמנתי זיכרון והוא הגיע במעטפה יומיים אחרי. מעולה.
עקב הביקורות לגבי האחריות וכו' לא הייתי מסתכן ומזמין ככה מוצרים מורכבים או יקרים, אבל דברים פשוטים כאלה - למה לא. מגיע בזמן.
מוצר:
רמקולים, זיכרון usb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה שאני מזמין מוצרים באייבורי, ושביעות הרצון שלי גבוהה מאוד באופן כללי (למעט כמה הערות קטנות), וכך גם הפעם. קל מאוד לבצע את ההזמנה, אם כי כשמקלידים שם משתמש וסיסמא באתר, אין שום חיווי לכך שבוצעה כניסה בהצלחה וזה אכן החשבון שלי (נהוג לרשום למעלה את השם לאחר הכנסת הפרטים). קיבלתי את המוצר מהר מאוד, לא לפני שנציג אדיב התקשר אליי בכדי לוודא את פרטיה. המוצר הגיע ארוז היטב, לשביעות רצוני המלאה. אחזור גם בעתיד אם המחירים ימשיכו להיות תחרותיים.
מוצר:
דיו למדפסת PG512
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר MP3 והופתעתי לטובה.תהליך ההזמנה באינטרנט קל וידידותי.לאחר ההזמנה קיבלתי שיחה מנציג מכירות נחמד שאימת את הפרטים שלי ואת פרטי ההזמנה.למחרת היום קיבלתי הודעת SMS ובה פרטי החבילה שנשלחה אליי.המשלוח הגיע לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריי כעבור 4 ימים.
שרות נפלא.
מוצר:
MP3 SANSA CLIP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר היית פשוטה מאוד.
בחרתי מוצר ושילמתי בכרטיס אשראי אושרתי
ולמחרת המוצר היה באריזה וקיבלתי באותו ערב הודעת SMS את מספר החבילה שנשלחה בדואר רשום ללא כל תשלום מצידי.
לאחר כ-4 ימי עסקים החבילה הגיע בדואר עטופה כראוי.

בקיצור מצויין
מוצר:
DOK 4GB Blade
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסקים DVD לצריבה. הזמנה באתר נוחה מאוד. צריך להרשם פעם אחד והזין פרטים של כרטיס אשראי. הזמנתי ביום שישי וביום ראשון התקשר אלי נציג לברר שכתובת נכונה ואמת פרטי הזמנה. ביום שני קיבלתי SMS לפלאפון עם מספר חבילה בדואר. כך שאפשר לעקוב אחרי החבילה באתר הדואר וזה מאוד נוח. המוצר הגיע ביום חמישי פחות מ 7 ימי עבודה לאחר הזמנה. לצערי קופסת דיסקים הגיע שבורה. הדיסקים לא נפגעו ויש לי קופסה נוספת בבית כך שזה לא היה נורא. אבל טוב יעשו באייבורי אם ישקיעו קצת יותר באריזת המוצר. אפשר לעטוף קופסה בנייר בועות כך שהיא לא תשבר. אציין זאת בהזמנה הבאה שלי מהם.
מוצר:
דיסקים DVD לצריבה 16xDVD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי זול שמצאתי
המחשב הגיע אליי לאחר 7 ימי עסקים עם כל החלקים ועם כל מה שהזמנתי ללא בעיות
תהליך הקניה היה פשוט השירות והשאלות ששאלתי והתשובות לשאלות ניתנו בצורה מקצועית
ממליץ בחום לרכוש באיבורי לכל אלה שמתלבטים לגבי חנות איכותית ונוחה
מוצר:
מחשב נייד PHENOM II 955 Q.C AM3 AMD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה פשוטה ונוחה , אספתי את המוצר בעצמי ללא המתנה בסניף ת"א , הנציג הכין לי את המחשב תוך מספר דק' ואפילו פינקו בעכבר מתנה - פשוט מקסימים
מוצר:
מחשב נייד מחשב נייד "15.6 G550 2958-6LG 2.2GHz
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי כבר דרך איבורי מחשבים -7- פעמים ולא היה לי איתם בעיות הכל מגיע בזמן ארוז טוב וגם שולחים הודעה לפלאפון שהמוצר נשלח ומתקשרים לוודא פרטים. פשוט שירות מעולה.
מוצר:
מדיות לצריבה 4.7GB X16 Cake
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם שאני קונה מאייבורי. יום לאחר ההזמנה התקשרו אליי לוודא פרטים. הפריט יצא עם שליח וקיבלתי אימייל עם מספר למעקב, המוצר הגיע יותר מהר משהובטח. בקיצור חויית קניה טובה מאד.
מוצר:
רמקולים למחשב BXR1221
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה באייבורי, ואף פעם לא התאכזבתי, השירות מעולה מקצועי ואמין, המוצרים תמיד מגיעים בזמן
אין על אייבורי ממליצה בחום!
מוצר:
עכבר Wireless Laser Mouse 5000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום למחרת קיבלתי טלפון לאימות הפרטים.
תוך יום הגיע בדואר!
שירות יוצא מן הכלל.
אם אייבורי ימשיכו כך - הם בליגת העל.

כל הכבוד!
מוצר:
כונן חיצוני 320
53
54
55
56
57
58
59
60
61
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.